Schrijf een ervaring over Interhome en maak kans op mooie prijzen!

Interhome

Url: https://www.interhome.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Interhome

Interhome biedt meer dan 40.000 vakantiehuizen en appartementen aan, die je online kunt boeken. De organisatie is in 1965 ontstaan in Zwitserland en is inmiddels flink gegroeid. Momenteel is Interhome Europa's grootste aanbieder van gecontroleerde vakantiehuizen en appartementen wereldwijd. Het aanbod is zeer breed en bestaat uit accommodaties in 32 landen. Daar zitten wintersport chalets in Oostenrijk bij, maar ook een villa's met zwembad in Spanje. Er worden verder huizen verhuurd in onder andere Frankrijk, Duitsland, België, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika.

Bij Interhome ben je gegarandeerd van goede service. Zij handelen het volledige boekingsproces voor je af, regelen de sleuteloverdracht en ook de eindschoonmaak is inbegrepen. De klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Zij staan voor je klaar om je te helpen bij de keuze voor het ideale vakantiehuis en wanneer je vragen hebt. Ook op locatie zijn medewerkers of partners van Interhome aanwezig. Daardoor kun je advies krijgen over lokale toeristische activiteiten, bijvoorbeeld skipassen of pretparken.

Interhome is onderdeel van de Zwitserse Migros groep. De kantoren zijn in veel verschillende landen te vinden. Het hoofdkantoor in Nederland bevindt zich in Rijswijk. Je kunt met een gerust hart boeken bij deze reisorganisatie, want deze is aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds.

op 13 mei 2019 bestemming: Frankrijk / St Malo, reisperiode: april 2019

Weinig transparante organisatie Interhome. De algemene voorwaarden zijn niet volledig waardoor je na je boeking verplicht bent tot allerlei zaken die niet vooraf zijn gemeld zoals privacy gevoelige informatie achterlaten voor een merkwaardig soort pre checkin (wat dat dan ook mag zijn), een flinke borg - €400 voor een weekje appartement betalen - wifi bleek niet inbegrepen te zijn terwijl dat wel zo op de website staat etc.
Wij moesten aangeven hoe laat we de sleutel zouden ophalen, bij aankomst bleek dat we via een code een kluis moesten openen waarin de sleutel lag. Hadden dus helemaal geen rekening hoeven houden met de ''ophaal afspraak''. Ook het nummer van ons appartement werd een zoekplaatje. Maakte het een spannende start van onze vakantie!
Als klap op de vuurpijl bleek er voor ons appartementencomplex wegwerkzaamheden te zijn waardoor we de hele vakantie niet met de auto in de buurt van het huis konden komen. Het zou in twee dagen klaar zijn werd ons gezegd. Op een briefje in de hal van het complex stond dat werkzaamheden half juni afgerond zouden worden. Slecht geïnformeerd dus.
Afbraak appartement, werkelijk alles was of kapot of echt vies. Ook het gebouw was zeer somber, slecht werkende lift, geen automatische verlichting. Alleen het uitzicht en de locatie waren geweldig! Direct aan zee, mooier kon niet.
Er wordt niet gereageerd op e-mails heb ik gemerkt. Volgende keer ga ik niet meer in/naar zee met Interhome. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 9 mei 2019 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: mei 2019

Ik zit in een appartement die niet goed is schoongemaakt waar allemaal persoonlijke spullen staan bv een volle la met gereedschap in de keukenla ...Verder een ratjetoe van glazen ...2 logeerbedden 1 staat er in de huiskamer ...gezellig hoor ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 4 februari 2019 bestemming: Nederland / Oosterlo, reisperiode: februari 2019

Interhome is zeer misleidend. Ze hanteren extra kosten die niet direct zichtbaar zijn. Pas ergens op de derde pagina, indien je op het i'tje klikt, zijn de extra kosten zichtbaar. Erg vervelend!! En de klantenservice is hard, stroef en niet meewerken. Boek direct bij de aanbieder en vermijd Interhome! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws