Schrijf een ervaring over Interhome en maak kans op mooie prijzen!

Interhome

Url: https://www.interhome.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Interhome

Interhome biedt meer dan 40.000 vakantiehuizen en appartementen aan, die je online kunt boeken. De organisatie is in 1965 ontstaan in Zwitserland en is inmiddels flink gegroeid. Momenteel is Interhome Europa's grootste aanbieder van gecontroleerde vakantiehuizen en appartementen wereldwijd. Het aanbod is zeer breed en bestaat uit accommodaties in 32 landen. Daar zitten wintersport chalets in Oostenrijk bij, maar ook een villa's met zwembad in Spanje. Er worden verder huizen verhuurd in onder andere Frankrijk, Duitsland, België, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika.

Bij Interhome ben je gegarandeerd van goede service. Zij handelen het volledige boekingsproces voor je af, regelen de sleuteloverdracht en ook de eindschoonmaak is inbegrepen. De klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Zij staan voor je klaar om je te helpen bij de keuze voor het ideale vakantiehuis en wanneer je vragen hebt. Ook op locatie zijn medewerkers of partners van Interhome aanwezig. Daardoor kun je advies krijgen over lokale toeristische activiteiten, bijvoorbeeld skipassen of pretparken.

Interhome is onderdeel van de Zwitserse Migros groep. De kantoren zijn in veel verschillende landen te vinden. Het hoofdkantoor in Nederland bevindt zich in Rijswijk. Je kunt met een gerust hart boeken bij deze reisorganisatie, want deze is aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds.

op 7 augustus 2019 bestemming: Portugal / Sintra, reisperiode: januari 2019

Wij boekten op basis van foto’s die bij aankomst zwaar verouderd waren. We kwamen aan in een leeg en vervallen complex waarvoor de hoofdprijs betaalden bij interhome. Zij vonden dat een roestig zwembad,niet sluitende deuren , kapotte douche en zonneschermen ed niets afdeed aan de vakantievreugde en wij werden afgewimpeld. Wij hebbe in onze vakantie flinke strijd moeten leveren om ons geld terug te krijgen. Om iets anders te zoeken. Omdat de eigenaresse van het complex uiteindelijk aanbod om geld terug te geven is het gelukt maar vanuit interhome konden wij het heen en weer krijgen. Dit zijn oplichters en totaal niet meelevend of klantvriendelijk.
Wil je toch boeken bij hen houd er dan rekening mee dat ze oude foto’s plaatsen als misleiding. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Trouville sur Mer, reisperiode: juni 2019

Wij hadden via de brochure een mooi huis gehuurd. Bij aankomst was het afbraak. Keuken was onvolledig en deksels zonder knop. Aanrecht zat een scheur in en werd bedekt met een stukje zeil.
De stoelen was een nachtmerrie, zaten hard en gescheurd en bank was vreselijk doorgezakt daar was niet op te zitten.
Slaapkamers waren goed.
De bewijzering naar ons huis was er niet. We konden het dus ook niet vinden.Gebeld naar de eigenaar en die heeft ons de weg gewezen.
Het weer hielp ons ook niet, want het was koud en regenachtig. Geen kachel aan, we konden nergens aanwijzingen vinden over de kachel, magnetron, vaatwasser en over. Kortom zeer onvolledig.
Wij zijn heel erg teleurgesteld in Interhome. Heb een mail geschreven daar hoorde ik niets over..
Na 14 dagen weer gemaild en wat schetst mijn verbazing ze kenden ons niet, er was niets bekend..
Weer alles opgestuurd, incl. de foto's en ja hoor ze zouden het met de eigenaar bespreken en dat was het!!!!!!!!!
Ik en wij gaan dus nooit meer met interhome!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 13 mei 2019 bestemming: Frankrijk / St Malo, reisperiode: april 2019

Weinig transparante organisatie Interhome. De algemene voorwaarden zijn niet volledig waardoor je na je boeking verplicht bent tot allerlei zaken die niet vooraf zijn gemeld zoals privacy gevoelige informatie achterlaten voor een merkwaardig soort pre checkin (wat dat dan ook mag zijn), een flinke borg - €400 voor een weekje appartement betalen - wifi bleek niet inbegrepen te zijn terwijl dat wel zo op de website staat etc.
Wij moesten aangeven hoe laat we de sleutel zouden ophalen, bij aankomst bleek dat we via een code een kluis moesten openen waarin de sleutel lag. Hadden dus helemaal geen rekening hoeven houden met de ''ophaal afspraak''. Ook het nummer van ons appartement werd een zoekplaatje. Maakte het een spannende start van onze vakantie!
Als klap op de vuurpijl bleek er voor ons appartementencomplex wegwerkzaamheden te zijn waardoor we de hele vakantie niet met de auto in de buurt van het huis konden komen. Het zou in twee dagen klaar zijn werd ons gezegd. Op een briefje in de hal van het complex stond dat werkzaamheden half juni afgerond zouden worden. Slecht geïnformeerd dus.
Afbraak appartement, werkelijk alles was of kapot of echt vies. Ook het gebouw was zeer somber, slecht werkende lift, geen automatische verlichting. Alleen het uitzicht en de locatie waren geweldig! Direct aan zee, mooier kon niet.
Er wordt niet gereageerd op e-mails heb ik gemerkt. Volgende keer ga ik niet meer in/naar zee met Interhome. ... Lees meer

  • Algemeen 4

Meer ervaringen

Nieuws