Schrijf een review

Info over Interhome

Url:
Aangesloten bij: ANVR / Calamiteitenfonds
Type reizen: vakantiehuizen
J.C. van Markenlaan 3, 2285 VL Rijswijk NL

Logo van Interhome

Interhome biedt meer dan 40.000 vakantiehuizen en appartementen aan, die je online kunt boeken. De organisatie is in 1965 ontstaan in Zwitserland en is inmiddels flink gegroeid. Momenteel is Interhome Europa's grootste aanbieder van gecontroleerde vakantiehuizen en appartementen wereldwijd. Het aanbod is zeer breed en bestaat uit accommodaties in 32 landen. Daar zitten wintersport chalets in Oostenrijk bij, maar ook een villa's met zwembad in Spanje. Er worden verder huizen verhuurd in onder andere Frankrijk, Duitsland, België, de Verenigde Staten en Zuid-Afrika.

Bij Interhome ben je gegarandeerd van goede service. Zij handelen het volledige boekingsproces voor je af, regelen de sleuteloverdracht en ook de eindschoonmaak is inbegrepen. De klantenservice is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Zij staan voor je klaar om je te helpen bij de keuze voor het ideale vakantiehuis en wanneer je vragen hebt. Ook op locatie zijn medewerkers of partners van Interhome aanwezig. Daardoor kun je advies krijgen over lokale toeristische activiteiten, bijvoorbeeld skipassen of pretparken.

Interhome is onderdeel van de Zwitserse Migros groep. De kantoren zijn in veel verschillende landen te vinden. Het hoofdkantoor in Nederland bevindt zich in Rijswijk. Je kunt met een gerust hart boeken bij deze reisorganisatie, want deze is aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds.

Ervaringen met Interhome

Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 50 reviews over Interhome lezen. Het gemiddelde cijfer is een 4,8. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 19 oktober 2010 door MacSchulte.

Deze organisatie zit in de categorie vakantiehuizen. Hierin zitten 38 organisaties; o.a. Center Parcs, Belvilla, Novasol, Landal GreenParks, Topic Travel Vakantiehuizen en Bungalow.Net. Al deze organisaties samen hebben in 4.447 reviews een gemiddelde gescoord van 5,9. Interhome scoort dus gemiddeld 1,1 lager dan het gemiddelde cijfer in de categorie vakantiehuizen. Dit is opvallend negatief.

Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Interhome heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.

Interhome krijgt gemiddeld een 4,8
op basis van 50 ervaringen:

4,8 + Ervaring delen
op 9 juni 2023 bestemming: Oostenrijk / Sölden, reisperiode: maart 2023

Interhome heeft kort voor vertrek de reis geannuleerd, en probeert via email mij zo ver te krijgen op Airbnb de boeking te annuleren zodat ik ook nog eens maar de helft van het geld terug zou krijgen terwijl zij aangeven dat het appartement niet meer beschikbaar zou zijn. Vreselijke mensen ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2022 bestemming: Spanje / Cambrils, reisperiode: juli 2022

Huis geboekt. Informatie niet correct. Bbq is open haard. WiFi is gsm data abonnement. 3e kamer is soort kelder. Adres en locatie onvindbaar. Klantenservice is slecht. Vinden het allemaal maar gezeur. Gooien gewoon de Hoorn er op. Boeken met gemak maar daarna begint het en zijn ze niet meer thuis. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 18 augustus 2022 bestemming: Italië / Porto Valtravaglia, reisperiode: augustus 2022

Klantonvriendelijk en totaal niet invalide toegankelijk
ERG SLECHT EN KLANTONVRIENDELIJK!

klacht ingediend bij Interhome i.v.m. een boeking voor een huis in Italië voor €3000,- voor 1 week. De reden: afgestemd op invaliden. Ten eerste is het huis ontzettend slecht bereikbaar, de auto kan er niet fatsoenlijk komen. Waardoor het totaal niet invalide- en rolstoelvriendelijk is! We moesten met de rolstoel over een hobbelige grindpad, dit was niet te doen.

Ten tweede stond er dat het huis volledig gerenoveerd was in 2018. Het huis bestaat uit 2 gedeeltes. Bovenste is gerenoveerd, dit zag er prima uit. Echter, was het onderste gedeelte zo ontzettend oud en vies. Schimmel in de badkamer, welke tevens zo klein is dat ook hier geen rolstoel in kan! Daarnaast waren de banken vies, stond er een tuintafel in de woonkamer als salontafel, stond er geen tuinset buiten. We konden niet eens buiten zitten. En nog veel meer kapotte en missende spullen. Dit allemaal voor een fix bedrag.

Ten derde hebben we een klacht ingediend, maar zijn zo ontzettend onbeschoft te woord gestaan! Twee keer naartoe geweest op de dag van aankomt en gemaild. Eindelijk vier dagen later, tegen het einde van de vakantie, terug gebeld. We worden totaal niet serieus genomen en zelfs uitgelachen.

Conclusie: Echt een vreselijke, klantonvriendelijke organisatie, die géén rekening houdt met invaliden!
Wel duur verhuren, maar geen service en verantwoordelijkheid nemen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 oktober 2020 bestemming: Duitsland / Reichenberg, reisperiode: oktober 2020

Ontzettend goede afhandeling voor klanten, reizen worden automatisch geannuleerd als code geel, orange, rood of quarantaine, binnen zeer korte tijd gehele bedrag terug op rekening, zowel bij vrienden als bij ons, en altijd gelijk telefonisch of per mail bereikbaar, complimenten in deze tijd!

  • Algemeen 10
op 7 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Ronshausen, reisperiode: augustus 2020

Wij boekten een vakantiehuisje in Duitsland, de keuze was mede door de beloofde faciliteiten; animatie, zwembad, tennisbaan en welness. Helaas was alles dicht; zg vanwege Corona; maar in de nabijgelegen plekken waren sauna's, zwembaden e.d. wel open. Het huisje was gedateerd en vies. Het beloofde internet en de wasmachine bevonden zich niet in het huisje maar 2 km verderop bij de receptie. Wij zijn eerder weggegaan, maar moesten evengoed voor 9 dagen 90,- bijbetalen voor gebruikte stroom. Dit in de zomer waar we nauwelijks stroom gebruikt hebben. Geen aanrader!

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2019

Totaal afwijkend van het geboekte, zoals vermeld op de website.

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2020

We hebben onze reis die gepland stond voor september geannuleerd ivm longproblemen van mijn man en door corona durven we het niet aan netjes afgehandeld door interhome binnen paar dagen hadden we geld terug op 10 procent na top top volgende reis zeker weer via interhome

  • Algemeen 10
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Miami platje, reisperiode: juni 2019

Omdat ze goede service bieden alles top geregeld is!!!

  • Algemeen 10
op 22 mei 2020 bestemming: Spanje / Navata, reisperiode: mei 2020

We hadden er zo'n zin in dit jaar. Spanje in mei/juni. Het virus heeft roet in t eten gegooid. Interhome heeft nav de berichten hoe de landen ermee omgaan zijn maatregelen genomen. Onze vakantie is door hen geannuleerd en na een week hadden we het betaalde bedrag weer op de rekening staan. Netjes en fijn geregeld.
Het adres in Spanje hoop ik nog wel een keer te bezoeken.

  • Algemeen 10
op 3 april 2020 bestemming: Nederland / Bemelen, reisperiode: mei 2020

Zeer slechte ervaring met HHD / Interhome gehad. Boeking via Booking.com gedaan (maar daarbij niet wetende dat Interhome nog tussen de accommodatie en Booking zat). De boeking bij Resort Mooi Bemelen moeten annuleren in verband met het coronavirus. Diverse keren contact met Interhome gehad, waarbij afgesproken is dat de boeking wel kosteloos verplaatst mocht worden. Boeking dus verplaatst en nu geven ze niet thuis en moet ik gewoon annuleringskosten betalen!! Snap niet dat zo'n bedrijf niet coulanter is in deze situatie. Zeker omdat er gewoon een nieuwe boeking bij de accommodatie gemaakt is.

  • Algemeen 2