Sunparks

Url: https://www.sunparks.com/nl-nl

Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Sunparks

Sunparks is de aanbieder van 4 vakantieparken in België. De vakantiehuizen zijn netjes verzorgd en beschikbaar in verschillende prijsklassen. Het is ook mogelijk om in een van de parken te verblijven in een hotel. Alle vakantieparken liggen in een mooi gebied en vormen de perfecte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Zo kun je er in alle rust wandelen en fietsen of juist de bezienswaardigheden bezoeken. Als het weer niet mee zit is dit geen probleem. Er zijn tal van binnenactiviteiten te doen in de vakantieparken, zoals zwemmen in het zwemparadijs, genieten in een sauna of een van de indoor sporten beoefenen. Ook kinderen vervelen zich er niet, dankzij het zwamparadijs en de KidsWorld. In de grote speeltuinen kunnen kinderen tot 12 jaar met gemak een dag vullen met klimmen en klauteren.

De parken liggen aan zee in De Haan, aan de Kempense meren, in Oostduinkerke aan zee en in de Ardennen. Het vakantiepark in De Haan ligt op wandelafstand van het strand. Rust staat in dit vakantiepark centraal. Zo heb je bij je vakantiehuis een privétuin en kun je gebruikmaken van de sauna en wellness. Het vakantiepark aan de Kempense meren kenmerkt zich door de ligging aan de meren met een zandstrand, midden in een uitgestrekt bosgebied. Het is hier enorm fijn om een fietstocht te maken en te genieten van de natuur. Hier kun je ook verblijven in een hotel. Het park in Oostduinkerke blinkt uit met de volledig gerenoveerde sauna. Dit park is super tof voor kinderen, dankzij de ligging dichtbij Plopsaland en de vele activiteiten die hier te doen zijn. Het laatste vakantiepark in de Ardennen is de ideale locatie voor wandelingen en fietstochten.

op 20 augustus 2021 bestemming: BelgiŽ / kempense meren, reisperiode: augustus 2021

De huizen zijn heel verouderd en vies het schoonmaak team doet het ook heel slecht, er werden ook heel veel insecten aangetroffen in het huis, het is heel slecht beveiligd en veel te weinig borden en bestek, het zwembad is wel goed maar nog steeds verouderd een renovatie zou wel nodig zijn, geen wifi in het huis terwijl ze zeiden dat er wifi was, we hadden twee huizen gereserveerd en ze waren allebei niet schoon, dit park verdient een 0 qua huizen.
Daarnaast hadden we hier 1793,75 euro voor betaald, het was het geld echt niet waard. We staken meer tijd in het huis schoon te maken ipv te genieten van de vakantie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 december 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: mei 2020

Onze eerste verblijft werd geannulleerd wegend corona. Het arrangement van de tweede booking was goedkoper. Er werd ons geen voucher gegeven voor resterende bedrag, toen we ons geld terugvroegen aan de receptie. We moesten naar een telefoonnummer bellen. Daar werd ons gezegd we een e-mail moesten sturen. Heb nu reeds een 6-tal heldere e-mails gestuurd waarbij ik het teveel betaald geld terugvraag. Er worden enorm vage en onbehulpzame mails teruggestuurd. 1 keer werd me gezegd ik het geld pas na een jaar van de oorspronkelijke booking terugkrijg. Ik kan helaas niet zolang wachten. Mijn vragen voor onmiddelijke terugbetaling worden doodweg genegeerd. Extreem slechte service, en als het kan nog slechtere customer service. Ik had een voucher van resterend bedrag moeten ontvangen tijdens mijn tweede verblijf, en een onmiddelijke terugbetaling na de eerste keer ik erom vroeg. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2020 bestemming: BelgiŽ / kemperse meren, reisperiode: november 2020

Ik probeer al een hele tijd contact te krijgen voor een vraag invm met annuler door corona nu heb ik al tal van mails gestuurd en gebeld en via fb maar nergens maar dan ook negens krijg je antwoord wat ik echt schandalig vind voor een vakantiepark ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: oktober 2020

Wij hebben door Corona de reis helaas moeten annuleren. Daar hebben wij, noch Sunparks schuld aan. Deze ervaring gaat uitsluitend over het contact met de klantenservice. Het is nagenoeg onmogelijk om contact te krijgen op het telefoonnummer van de klantenservice. Ik heb tot 3x toe een uur in de wacht gestaan zonder iemand aan de telefoon te krijgen. Ook per mail krijg ik geen reactie. Inmiddels wacht ik al ruim drie weken op antwoord op mijn eerste mail. Vandaag nog maar eens een poging gedaan om te bellen. Wederom een uur in de wacht. Geen gehoor... Ik begrijp dat het mogelijk, door corona erg druk is op het back office. Maar dit neemt echt belachelijk vormen aan. Zeer zeer ontevreden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: BelgiŽ / mol, reisperiode: september 2020

Huisje was bij aankomst erg vies en slecht onderhouden. Sommige van het personeel waren echt ontzettend sagerijnig (bv een meisje uit de supermarkt) op het strand was er een jongen die stond in de strandhut en die heeft er echt een feestje van gemaakt. Hij regelt alles zo leuk voor de vakantiegangers daar kunnen er nog een paar een voorbeeld van aannemen. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 3 september 2020 bestemming: BelgiŽ / mol, reisperiode: september 2020

Bij aankomst niet gepoetst, wc gaf een geur af ,verouderd geen tuinstoelen . ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 14 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: juli 2020

De vakantie op zich viel goed mee. Jammergenoeg had ik mijn toiletzak met een medisch elektrisch toestel erin vergeten. Verschillende keren gebeld-gemaild. Steeds van kastje naar de muur gestuurd. Heel onvriendelijk. Nu reeds 3 weken later nog steeds niks gehoord of ontvangen!!! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 22 juli 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

De huisjes staan te dicht op elkaar en je hebt totaal geen Privacy en rust. De Buren kunnen bijna op je bord kijken als je buiten eet. Ook de voetpaden naar de bungalows zijn niet verhard. Verder zijn de faciliteiten en de omgeving wel mooi.en goed. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 10 augustus 2019 bestemming: BelgiŽ / mol, reisperiode: augustus 2019

Slechtste vakantie ervaring ooit ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 7 augustus 2019 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: augustus 2019

Opzich een mooi park maar zeer slecht onderhouden we hebben een exclusief huisje maar behalve dat niets exclusief overal schimmel in de kitranden overal stukken af huisjes zijn opzich mooi echt achterstallig onderhoud wc zeer ouderwets bad stukken uit ik denk met de Franseslag opgekalefaterd ... Lees meer

  • Algemeen 5

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen