Schrijf een review

Center Parcs

Url:

Type reizen: vakantiehuizen
Postbus 5199, 2900 ED Capelle a/d IJssel NL

Logo van Center Parcs

Center Parcs is een keten van vakantieparken in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Jaren geleden is Center Parcs begonnen als sportwinkelketen in Nederland. In 1986 besluit de eigenaar Piet Derksen om een bos bij Reuver te kopen en er huisjes neer te zetten die hij aan personeel en klanten verhuurde. Dit bleek een succes te zijn en de huisjes zijn vervangen door bungalows. Langzaamaan zijn er steeds meer parken bijgekomen die steeds weer vernieuwd worden tot wat we nu kennen als de bekende Center Parcs parken.

Alle parken hebben een specialiteit die het park uniek maakt. Welk vakantiepark je ook kiest, het ultieme vakantiegevoel staat altijd centraal bij Center Parcs. Er is genoeg te doen in de vakantieparken. Neem bijvoorbeeld een duik in het subtropische zwemparadijs Aqua Mundo of geniet van entertainment in de Market Dome. De parken hebben een veelal bosrijke omgeving waardoor het heerlijk is om te gaan wandelen.

Center Parcs heeft verschillende typen accommodaties. Zo kun je kiezen voor een comfort cottage met een mooie woonkamer met open haard, keuken, badkamer en een privéterras. Wil je iets luxueuzer verblijven? Boek dan een premium cottage met vele fijne extra's zoals opgemaakte bedden, een Home Cinemaset en extra televisie. De comfort en premium cottage zijn ook beschikbaar als Eden cottage. Dit houdt in dat de cottage uit natuurlijke materialen is gebouwd. Wie echt verwend wil worden kan kiezen voor een VIP cottage. Gasten die verblijven in een van deze luxueuze cottages beschikken over een privésauna, een regendouche en een whirlpool. De gasten ontvangen een handdoeken-, keuken- en verzorgingspakket. Daarbij krijg je ook elke ochtend verse broodjes. Naast deze drie cottages is het ook mogelijk om te kiezen voor een kindercottage of een van de extra grote cottages voor groepen. Afhankelijk van het vakantiepark kun je bij Center Parcs ook slapen in een hotelkamer, een jungle cabana (een junglehut met privéverranda in speeltuin Jungle Dome), een waterfront VIP suite, woonboot of boomhuis.

Reisbureau Reisgraag.nl is officieel partner van Center Parcs. U kunt bij ons de reizen van Center Parcs boeken tegen dezelfde prijs; maar dan wel met de service van een reisbureau. Vraag een offerte aan.

Ervaringen met Center Parcs

Center Parcs krijgt gemiddeld een 3,2
op basis van 268 ervaringen:

3,2 + Ervaring delen
op 3 september 2024 bestemming: Nederland / America, reisperiode: juni 2023

Is een heel mooi en rustig vakantie park. Goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 3 september 2024 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2024

Afgelopen week geboekt via onze eigen ingelogde omgeving (wij gaan al 17 jaar naar centerparcs). We hadden geen kortingen maar wel friendsvoordeel dus ik dacht niet goedkoper te kunnen boeken. Vandaag wilde inloggen via de site, popt er na mijn verbazing van alles op om kortingen te kunnen scoren. Als ik mezelf zou inschrijven voor de nieuwsbrief dan zou ik 25 euro welkomstkorting krijgen, 20 procent vroegboekkorting en gratis voorkeursligging. Via die button dezelfde boeking proberen te doen en dit scheelt maar liefst 87 euro. Voor een gezin is dit een aardig bedrag. Na gebeld te hebben met de klantenservice geven zij aan niets voor mij te kunnen betekenen. Ik hoef het geld niet eens terug maar een voucher zodat we het uit kunnen geven bij CP zou top zijn. Dus 17 jaar trouwe klant bij CP betekend helemaal niks. Echt zeer teleurstellend. Voor ons wordt het de volgende keer gewoon LANDAL! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2024 bestemming: NL / Heijen, reisperiode: augustus 2024

Betaal hoofdprijs, >10 x geweest in 10 jaar maar omdat niet 3x in 36 maanden geen 'friends voordeel' dus geen early check-in...walgelijk ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 juni 2024 bestemming: België / Kapellensteenweg 39, reisperiode: juli 2024

Want center Parijs een goeie vakantie reis is op met je familie te gaan ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 30 mei 2024 bestemming: België / Valsiem, reisperiode: mei 2024

Omleiding niet aangegeven ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 21 maart 2024 bestemming: Nederland / huutenheugte, reisperiode: januari 2024

Park Huttenheugte is gewoon smerig. Wij hebben een smerig cottage gekregen vol met vliegen. Er lagen dode vliegen op het bed, smerig gewoon. Klacht ingediend, en dan wordt je afgewimpeld met klacht deponeren bij de boekingsbedrijf, hun moeten de klacht doorzetten naar de juiste partijen binnen centerparcs. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2023 bestemming: Frankrijk / lac la laette, reisperiode: oktober 2023

K zou (met mijn gezin) een zoon van een vriend brengen zodat hij samen met zijn gezin de vakantie daar kon vieren. bij de receptie laten navragen of dat kon en of we dan op het park samen konden eten . dit was geen probleem (wij sliepen elders) .komen we rond 18.00 uur aan mochten we pas naar binnen als we entree betaalden terwijl we geen gebruik wilden maken van de faciliteiten (zwembad gaat 19.00 dicht) anders als het restaurant er viel niet aan te tornen € 79,- betalen om 150 meter over het park te lopen gingen we toch echt niet doen
ik vind het nooit een probleem om te betalen voor diensten maar er moet wel een tegenprestatie zijn voor de kosten
wat een teleurstelling in deze organisatie ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2023 bestemming: België / erperheide, reisperiode: september 2023

Vakantiepark was heel fijn! deel betaald met ecocheques waardoor ik een deel terug zou krijgen. Hierbij kreeg ik 5 cent terug gestort waardoor ik dus belde naar de (betalende) klantenservice. ERGSTE GESPREK OOIT. Ze kon de betaalgegevens niet terug vinden dus moest ik mailen naar financiën. Toen ik vroeg wat dit email adres was begon ze allemaal namen op te noemen ("Dirkedewardbernarttangooscarricharttomeosnl@groupepvcp.com") was volgens haar het email adres. Toen ik vroeg waar dit op sloeg begon ze me uit te lachen en te zeggen dat zij niet gekozen had voor dit email adres. Achteraf bleek het dus reminders@groupepvcp. com te zijn.... 15 minuten aan de lijn gehangen, 5 euro kwijt aan kosten en niet geholpen worden. Daarna vroeg ze nog of ik aan de lijn kon blijven om haar te beoordelen... 0/10 KRIJGT ZE! Is dit iets nieuws van centerparcs om het verkeerde bedrag te storten waardoor je contact op neemt met de klanten service om er nog meer geld uit te halen? een schande. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Gunderath, reisperiode: augustus 2023

Wat een super vakantie had moeten zijn is een slechte ervaring geworden. Kort en bondig anders ben ik morgen nog niet klaar met schrijven. Volle prullenbak met mesjes en inlegkruisjes. Geen heet water in het huisje 3 dagen. Zeer maar dan ook zeer onvriendelijk personeel die je probeert wijs te maken dat lauw water gewoon heet is in Duitsland. Geen warme douches in de aqua mundo. En als klap op de vuurpijl zeer onbeschoft en agressief personeel in de aqua mundo. Manager had conclusie al getrokken nog voor er uitleg gegeven kon worden. Resultaat verzoek tot verlaten zwembad waar uiteindelijk na weigeren politie aan te pas is geweest. Prachtig huisje, prachtig park, mooie omgeving, WALGELIJK Onbeschoft PERSONEEL! zwembad openingstijden zou tot 20.00 uur zijn maar iedereen moet het zwembad al om 19.20 uur verlaten. Hele lange klacht naar cp geschreven maar een reactie blijft tot op heden uit! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 mei 2023 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: mei 2023

Park is leuk, maar na het eten in het restaurant zijn we allemaal ziek geworden. En na het indienen van een klacht bij CenterParcs moet je 4 weken wachten op een antwoord, belachelijk! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 18 mei 2023 bestemming: Nederland / Zanvoort, reisperiode: mei 2023

Achterlijke site. Gaat steeds terug naar verkeerde datum en inloggen gaat ook steeds mis. Geen plezier om te gaan boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 november 2022 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2022

Pars sandur. Heerlijke week gehad. Rustig park, aardige mensen.had graag nog een paar dagen gebleven.huisje was blinkend schoon,alles aanwezig.ik heb geen enkele klacht.heb alweer geboekt. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 2 november 2022 bestemming: Nederland / westerhoven, reisperiode: november 2022

Ik moet nog gaan maar ik heb er nu al geen zin meer in, bel je speciaal omdat je het bij het boeken niet kan vinden dat je vroeger in je huisje wil (heb ten slotte niet voor niets vriends korting) omdat je een baby van 2 maanden bij heb, prima zouden ze er wel bijzetten.... wat blijkt kan ik het nergens terug vinden bij het online inchecken nogmaals gebeld ZE KUNNEN HET NIET TERUG VINDEN werkelijk hoe dan. Maar het kan ook niet meer veranderd worden.
Dan moet je nog gaan nou dit is de laatste keer dat ik boek bij center parcs ik ben er helemaal klaar mee ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 29 september 2022 bestemming: Nederland / NEderland, reisperiode: september 2022

Reeds gewaarschuwd door meerdere kennissen over de zeer stugge houding van de algemene klantenservice van Centerparcs ben ik als gewaarschuwd mens toch in contact gekomen met de klantenservice.
Laat ik vooraf helder zijn dat ik tot nu toe enorm fan was van Centerparcs en haar diensten, het is niet voor niks dat ik reeds tientallen keren in het park ben geweest. Ik heb ook geen opmerking over de klantenservice op de parken zelf want deze is van topkwaliteit. Daar kan de landelijke service nog heel veel van leren.

Zoals gezegd ben ik reeds meermaals op de parken geweest en ook de afgelopen jaren meerdere keren. We boeken hierbij telkens met een grote groep mensen waar altijd keurig de naam wordt vermeld van de mede reizigers.
Onze vrienden zijn hierdoor reeds toegewezen aan het Friends voordeel, wij helaas niet omdat we geen hoofdboeker zijn. Heel erg scheef want we betalen natuurlijk de hoofdboeker voor ons verblijf.
Ik ben in contact getreden met de klantenservice, allereerst telefonisch ontzettend slecht bereikbaar! Op zoek naar een contactformulier en na lang spitten kwam ik ergens uit.
Ik kreeg na 5 dagen een reactie, geen oplossing, geen kans helemaal niks. Een simpele NEE. Niet mee denken geen aanbod niks.

Ik heb zelfs aangeboden om boekingsnummers aan te leveren en aan te tonen dat ik ook op de reisbescheiden sta weergegeven als cottage bewoner voor een aparte cottage. Als klapper op de vuurpijl heb ik gezegd mocht het worden toegekend een week in Erperheide te boeken voor minimaal 8 personen. Dan heb je het toch over een grove €5000,- maar helaas. Centerparcs geeft geen enkel begrip. Het enige wat ik vraag is dat ik erkenning mag krijgen voor mijn bezoeken aan het park, ik vraag geen geld, geen korting maar erkenning voor de weken en weekenden die we reeds hebben geboekt en nog willen boeken. Dit is teveel gevraagd.

Tot mijn grote spijt moet ik toch concluderen dat dit voorval een grote smet op mijn Centerparcs beleving heet gegooid. Het was altijd al prijzig maar het was het waard. Als de klant zo wordt behandeld is het wat mij betreft tijd om te kijken naar concurrenten. Bij het plaatsen van deze recensie lees ik ook dat er nooit gereageerd wordt op online klachtenervaringen, wat mij betreft ook een teken van niet meedenken met de klant. Ik wil u waarschuwen. U bent alleen welkom als u goed wil betalen en dat wil blijven doen en u moet vooral niets verwachten van de klantenservice. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 19 augustus 2022 bestemming: Frankrijk / Village nature paris, reisperiode: augustus 2022

Wij hadden een appartement geboekt op nature village paris voor een week van 12 t/m 19 aug 2022.
Het was erg warm die week tussen de 28 en 34 graden.
Wij konden twee draai kiepramen open zetten in een appartement voor 4 personen. Het raam in de kinder slaapkamer kon niet open deze was defect en kon niet gerepareerd worden.
Dan zou je zeggen dan zet je de deuren s avond even lekker open maar helaas konden wij dit niet doen omdat er ratten over het terras liepen. Dus hele week deuren dicht gehouden en niet kunnen genieten van wat een heerlijke week vakantie zou moeten zijn .
Als we bij het appartement waren zaten we binnen met de gordijnen dicht want die ratten hoef je niet de hele tijd te zien lopen.
Ik hoop dat heel veel mensen dit lezen voor ze iets boeken. Want dit gun je niemand voor de vakantie en zeker niet voor die prijs. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2022 bestemming: Nederland / Oudorp, reisperiode: augustus 2022

Dat Port Zelande een camping met 250 staanplaatsen maar twee zeer verouderde vieze toiletgebouwen heeft is onbegrijpelijk. Velden heeft waar de gasten hun hond mee mogen nemen die vervolgens alleen gelaten worden in de caravan en de hele dag blaffen is onbegrijpelijk. Het Grevelingen meer wat aan de camping grenst wordt gebruikt als honden uitlaat-/ zwemplek is onbegrijpelijk. En nergens wordt er gehandhaafd. Wij een campingplaats hebben die aan 3 zijden grenst aan een weg is onbegrijpelijk. Een zwembad wat veel te klein, niet hygiënisch en verouderd is voor en alle huisjesgasten en campinggasten. Allemaal ingrediënten voor een nare vakantie ervaring, waar we zo naar uit hebben gekeken! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 13 juni 2022 bestemming: Nederland / port zelande, reisperiode: juni 2021

In 2021 hebben wij een booking gedaan, die wij helaas moetsen annuleren vanwege covid. Opnieuw hebben wij een boeking gedaan, een maand later, voor een veel lagere prijs dan de oorspronkelijke booking. Nu, een jaar later, zouden wij het te veel betaalde geld terug ontvangen. Helaas moeten wij hier vele telefoontjes, wachttijden, versturen van e mails aan wijden. Het wordt bijna onmogelijk gemaakt om geld terug te krijgen (veranderen van e mail adressen bijvoorbeeld). Ik krijg de indruk dat center parks een criminele organisatie aan het worden is, die zo veel mogelijk geld probeert binnen te harken ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 juni 2022 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: mei 2022

Slechte afhandeling van klachten, klant telt niet meer zodra er maar betaald is ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 maart 2022 bestemming: Nederland / Emmen, reisperiode: januari 2022

Ik heb al meerdere mail gestuurd na Centerparcs, maar tot op heden heb ik nog steeds geen reactie terug ontvangen.
Wij hadden een vakantie geboekt op 31 december 2021 t/m 7 januari 2022 op Parc Sandur
Door de lockdown die aangekondigd werden, waren er alle faciliteiten gesloten waardoor onze vakantie in duigen viel.

We hebben toen geprobeerd te bellen wat ons overigens veel uren heeft gekost omdat jullie niet te bereiken waren.
Na uiteindelijk een paar dagen kregen we iemand aan de telefoon. Wij kregen de keuze om een voucher te krijgen of een korting (van 400 euro) te krijgen. Omdat wij op dat moment erg snel moesten beslissen i.v.m slechte telefonische contact met jullie, en met meerdere gezinnen op vakantie zouden de boeking geannuleerd.
Maar na dat wij de boeking hadden geannuleerd hadden we toch besloten om toch op vakantie te gaan. We hebben vervolgens gelijk binnen een kwartier weer terug gebeld om de boeking toch door te laten gaan.
Helaas was het toen niet meer mogelijk om de boeking te herstellen. Waardoor er een nieuwe boeking gedaan moest gemaakt worden.
De telefoniste heeft toen een nieuwe boeking aangemaakt, wat gelinkt zo worden aan de oude boeking, met een korting van 400 euro (dit zo binnen 4 weken terug geboekt worden.
Tijdens onze vakantie hebben we ook nog veel moeten regelen, omdat de betaling maar niet verwerkt werd, en Parc Sandur ons hierbij niet kon helpen. En het hoofdkantoor alleen maar aangeeft dat wij het op het park moesten regelen. Uit eindelijk na 4 uren bellen (ergens, als je op vakantie bent), is het toch gelukt. Alleen de 400 euro werd laten overgemaakt naar ons eigenbankrekening.
Dit bedrag van 400 euro zou dan binnen 4 weken teruggestort worden op onze rekeningen. Hier hebben wij ook een bevestiging van via de mail.
Tot heden hebben zitten wij nog steeds op ons geld te wachten. En reageren jullie ook niet op ons mails.
Nu kan ik wel weer gaan proberen te bellen. Maar ik sta overigens weer uren in de wachtrij, en als ik pech heb wordt de haak er weer op gegooid. Ook zijn de telefoonkosten steeds hoger aan het worden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 februari 2022 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: februari 2022

Wat een ontzettend vies huisje de rommel van een vorige bewoners waren zichtbaar . Vuilnis was niet weg gegooid ba nog nooit zo vies gehad.
Hadden een midweek maar zijn op woensdag naar huis gegaan.
Sigaretten peuken vies gasstel bladen in magnatron met vermecelli bah.
Zouden graag geld terug zien door verpesten van vakantie.
Ga Zwern ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 februari 2022 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: januari 2022

Jammer dat hier geen 0 kan worden gegeven want hoe Center Parcs met hun gasten omgaat is ronduit belachelijk. Wij hebben vorig jaar een huisje geboekt voor 5 personen en 3 kinderen, helaas is Covid weer om de hoek komen kijken waren de parken weer half dicht. Ik wilde dit annuleren en gewoon mijn geld terug, heb 80x aan de telefoon gehangen, een claim online moeten indienen en wordt vervolgens afgewezen. De medewerker aan de telefoon verkondigde dat wij een voucher konden krijgen, oke ik vroeg hem of de boeking dan gewoon verplaatst kon worden naar een andere datum. Ja hoor, dan zou u nog ongeveer een 350 euro moeten bijbetalen. .....
Is dit normaal? Center Parcs kwam zelfs niet met een goede oplossing of een tegemoet koming. Zwaar teleurstellend, wij boeken hier nooit meer in ieder geval!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 februari 2022 bestemming: Duitsland / Bispingen, reisperiode: januari 2022

Het is een mooi park met mooie huisjes en een fijn zwembad. Wij hadden voor een week een dinerbuffet geboekt. De kwaliteit en het aanbod daarvan was dermate slecht dat we het hebben omgeruild ( na 3 dagen proberen ) naar ontbijt. Dat was prima. Helaas moesten wij dus ergens anders eten. Dat werd het Brauhaus want de italiaan was gesloten. Het personeel daar had aanmerkingen op wat we bestelden, was zeer vijandig en negeerde ons. Uit het niets gewoon. Ze hadden schijnbaar een hekel aan Hollanders! Inplaats van te blijven hebben we halverwege de week de auto ingepakt en zijn gegaan. Nooit meer Bispinger Heide. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 10 januari 2022 bestemming: België / De Haan, reisperiode: januari 2021

Klantvriendelijkheid een dikke 0!
Een kleine week voor de reis (die al maanden vast staat) laten weten dat het zwembad sluit via een mail. Met een zeer magere tot ronduit belachelijke compensatie voor het ongemak. Alleen maar voorstellen doen waar de klant mee benadeeld word (terwijl de fout bij hen lag). Niet tegemoetkomen aan tegenvoorstellen van de klant zelf. Ze stellen dan voor om een klachtenmail te sturen waar je zogezegd vrij snel reactie op zou moeten krijgen. Natuurlijk word deze gewoon genegeerd. Ze sturen je van het ene nummer om op te bellen naar het andere waaronder verschillende betalende nummers. Hier hang je dan minstens 15-20min in de wacht (betalend uiteraard) om dan meestal te horen dat ze je ofwel niet kunnen verder helpen en je het op een ander nummer eens moet proberen, ofwel word je nadat je voor de 20ste keer je verhaal hebt gedaan opnieuw in wacht gezet en word de verbinding dan na enkele minuten verbroken. Ondertussen ben jij dus aan het betalen voor lucht. DE uitleg hierachter is dat ze veel prankcalls krijgen en daarom hun telefoonlijn betalend maken... En wat met klanten die echt dringende problemen hebben...? Laat je die echt 0.30 euro betalen per minuut dat ze aan de lijn hangen? Klinkt idd niet veel.. maar als je 10 telefoontjes moet doen waarbij je eerst 20 minuten in de wacht moet hangen en dan weer heel je uitleg van in het begin moet doen zit je snel aan enkele 10tallen euro' s extra (om een probleem dat van hun zijde komt op te lossen). BIZAR!
Zeer frustrerend ! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 januari 2022 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: december 2021

Geen cijfer, wij hadden voor ons en de kleinkinderen deze week geboekt, maar alles is dicht door de corona maatregelen. In een huisje gaan zitten, verder niets, dat kan niet. Noch telefonisch noch via mail is centerparcs bereikbaar om om te boeken, je blijft de standaard info krijgen alsof er niets aan de hand is. heb aangetekende brief gestuurd, geen reactie. nooit meer centerparcs ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 december 2021 bestemming: Nederland / kempervenne, reisperiode: december 2021

Vorig jaar december een voucher gekregen ivm Covid situatie en sluiting Centerparcs. Dit jaar december opnieuw geboekt, maar moest wel 25% extra betalen! Vervolgens is nu weer het hele park dicht, alle faciliteiten (behalve het huisje geeft Centerparcs aan....dus is het wel open volgens hen...dit is dus niet acceptabel!). Je krijgt nu 25Euro pp. korting omdat alles dicht is...dat is toch gewoon belachelijk op een reissom van 758 euro! Vervolgens is Centerparcs nu al 3 weken volstrekt niet bereikbaar, telefonisch niet, via social kanalen niet....gewoon helemaal niet. Ik boek dit dus nooit meer!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 december 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2021

Center Parcs beloofd geannuleerde boeking terug te betalen ,maar doet dit niet. Contact kun je niet krijgen, bij klacht via de site krijg je een automatisch bericht terug. Ik wacht al 1.5 jaar op mijn geld wat ze beloofd hebben terug te betalen, maar heb nog steeds geen cent van hen ontvangen. Ik zal nooit meer bij Center Parcs boeken!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 november 2021 bestemming: Nederland / America, reisperiode: september 2021

Verschrikkelijke ervaring, laat ik bij voorbaat iedereen waarschuwen: boek vooral niets bij Center Parcs.

Center Parcs heeft bij ons eenzijdig de boeking stiekem gewijzigd naar een minder huisje en daarna geweigerd op alle mogelijk manieren om de boeking te annuleren en het geld terug te geven. Kennelijk is jouw boeking en reservering totaal niet van belang, zodra je geld binnen is zetten ze je dus stiekem om naar andere mindere huisjes en heb je gewoon pech.
Kun je niet in bad douchen en heb je daarvoor meer betaald? Pech gehad zegt Center Parcs.
Heb je bewust een nieuw gerenoveerd huisje specifiek op nummer gereserveerd? Pech gehad zegt Center Parcs, je gaat maar gewoon in een oud huisje.

Inmiddels is onze rechtsbijstand er al meer dan 3 maanden mee bezig maar Center Parcs reageert niet op de eerst vriendelijke mails welke inmiddels sommaties zijn geworden. Een onbeschofter bedrijf dan dit ben ik nog niet tegengekomen.
Hopelijk voorkomt het delen van deze ervaring dat anderen hetzelfde moeten doormaken als wij. Namelijk een verpeste vakantie die niet doorgaat, je geld kwijt en en nog een lange periode ellende om je recht te krijgen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 september 2021 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2021

Voor de zomervakantie hadden wij een midweek geboekt bij Villages Nature in Parijs. Helaas hebben wij onze vakantie moeten annuleren omdat mijn partner en ik beide corona hebben gekregen. Ik had van te voren een annuleringsverzekering afgesloten bij de boeking, gezien je in deze tijdens nooit weet of je vakantie door kan zijn. Door Centre Parcs werden wij doorverwezen naar Europe Assistance (uitbesteding/samenwerkingspartner). Allereerst werden wij onduidelijk en slecht te woord gestaan toen wij belde, meerdere keren hebben wij moeten vragen wat nu de bedoeling was. Toen wij de claim eenmaal hadden ingediend werd onze claim afgewezen, ondanks een bewijs van mijn huisarts dat ik corona heb gekregen. Er moest een speciaal formulier worden ingevuld door de huisarts, iets dat lang niet alle huisartsen bereid zijn om te doen. Omdat mijn huisarts met mij meeleefde en zo vriendelijk was deze toch in te vullen kon ik opnieuw de claim indienen. Nu ruim drie weken later heb ik hier nog steeds niks over teruggehoord. Als ik probeer te bellen naar de organisatie duurt het lang voordat ik iemand aan de telefoon krijg. Eenmaal met iemand in gesprek krijg ik te horen dat het nu druk is en dat er geen indicatie gegeven kan worden hoelang ik nog moet wachten. Ik vind dit heel bijzonder als er in eerste instantie wordt aangegeven dat het tussen de 5 en 10 werkdagen zal duren. Jammer als je vakantie niet door kan gaan en je lang ziek op bed ligt van een ziekte die overal voorkomt dat een verzekeringsmaatschappij het je zo moeilijk maakt om je geld terug te geven. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 1 september 2021 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: augustus 2021

Centerparcs bied geen gelegenheid om het verblijf te beoordelen. Omdat ik geen 21 jaar was, werd ik op het park geweigerd. Bij eerdere boekingen heb ik nooit problemen gehad met Centerparcs. Nu blijkt dat ze in de algemene voorwaarden hebben opgenomen dat de boeker 21 jaar of ouder moet zijn. Uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen. Daarmee ben in naar volle tevredenheid naar een park van Landal geweest. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2021 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: januari 2021

Na meer dan 30 jaar trouwe klant krijg je van center parcs een aanbieding deze geboekt…stom…want binnen 48 uur krijg je nog een andere aanbieding met 26 % meer korting. Hier achteraan gebeld maar omdat je niet binnen 24 uur belt kunnen ze niks meer doen. Dit is dus de laatste keer dat we niet geboekt hebben. Volgende keer Landal of Belvilla of zo kijken of dat ook bevalt. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2021 bestemming: Nederland / Valkenswaard, reisperiode: juli 2021

Zeer onvriendelijk personeel bij Kempervennen, die je behandelen als voetveeg. KLAntenservice komt daarna met een : vervelend voor u. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 mei 2021 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: september 2020

Wil graag mijn geld uitgeven bij centerparcs maar als dit is gebeurd houdt het op
overboeken kost handen vol geld extra en je kunt je frustratie,lees klacht gewoon nergens kwijt.
geen hulp aan telefoon, geen reactie op klachtenformulier, geen beschikbaar e-mailadres ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 24 maart 2021 bestemming: België / de vossemeren, reisperiode: maart 2020

Wij zijn sinds jaren klant bij Centerparcs, we vinden het fijn (nostalgie) om met onze kinderen en kleinkinderen een weekendje weg te gaan. We boekten een weekend in het park De Vossemeren voor de 2de helft van maart 2020 (begin lockdown). We konden niet vertrekken wegens de sluiting van het park. Er werd ons een mail gestuurd met daarin de belofte dat we gedurende een jaar konden omboeken. We hebben het verloop van de pandemie van nabij gevolg, maar hadden ook opgemerkt dat er binnen de termijn van 1 jaar opnieuw moest geboekt worden. We hebben dat dan ook gedaan (verblijfdata vanaf 09/04/2021 tot 12/04/2021) ; omdat we destijds een bungalow boekten van 8 personen kregen we nu ook dat voorstel. Bij de oorspronkelijk prijs van eur 558 (promotie bungalow race) werd wel een extra kosten van eur 297,90 aangerekend, wat ons vrij veel leek voor een park waarvan de zwemfaciliteiten niet toegankelijk zijn. Met een zicht op de huidige coronamaatregelen en een verstrenging in aankondiging contacteerde ik gisteren centerparcs : een bungalow van 8 personen voor 2 familiale bubbels (2 adressen van grootouders en ouders + kleinkinderen) leek ons niet correct. Na een wachttijd van 10 (!) minuten kreeg ik een medewerksters aan de lijn : inderdaad 2 bubbels in 1 verblijf was niet toegelaten en omboeken naar 2 huisjes van 4 personen was mogelijk, mits een extra kost van meer dan eur 300,- Eventueel kon omboeken naar een andere datum ook, maar dan moest onmiddellijk de datum doorgegeven worden (een voucher was blijkbaar niet mogelijk) en bovendien dienden opnieuw omboekingskosten betaald te worden. Wij hebben alle respect voor de noodzakelijke corona maatregelen (mijn vader is vorig jaar overleden na een besmetting), maar een dergelijke klantonvriendelijke aanpak is voor ons een afknapper. Het betalen van een bedrag rond de eur 1000,- voor een weekend weg naar een park dat gedeeltelijk gesloten is compleet overdreven en wij hebben sterk de indruk dat hier "geprofiteerd" wordt van de corona-problematiek. Wij zouden opteren voor een volledige terugbetaling van onze eerdere boeking of minstens een voucher die vrij te gebruiken is, zonder beperkingen of omboekingskosten. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 maart 2021 bestemming: Nederland / Center parcs, reisperiode: december 2020

Korte samenvatting:
-120 euro die teruggestort zouden worden (is telefonisch en per mail beloofd door center parcs) ivm gesloten faciliteiten ivm Corona is vier maanden later ondanks rappel van mijn kant nooit teruggestort. 120 is bovendien veel te weinig voor een verblijf van 7 dagen met 5 personen. Als je een weekend verblijft, krijg je ook 120 euro.
-klantenservice niet te bereiken en onbeschoft
-huisje dat aangeboden werd, stonk naar urine, had bloed aan de muur, jam op de stoelen, afwasmachine stonk vreselijk, stof en stofdraden overal, dode muggen tegen muren, plafond, gordijnen etc, de vloer plakte en was vies bruinig, vaat is vies, vlekken op de lakens.
-andere huisjes precies dezelfde problemen! Maar een schoon huisje konden ze niet aanbieden. We moesten het ermee doen. Klacht konden we indienen, werd gezegd, maar daar wordt nu bijna vier maanden later niets mee gedaan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 februari 2021 bestemming: Nederland / Port zelande, reisperiode: mei 2020

Voucher gekregen voor de annulering, gebruikt bij de volgende boeking als aanbetaling. Vervolgens krijgen we een aanmaning omdat we niet hebben betaald. Klopt dus niet, gemaild: geen reactie. Bellen: krijg ze met geen mogelijkheid aan de lijn ! Nog 6 dagen en dan wordt de boel gecancelled, zonder dat ik de mogelijkheid heb om de fout aan hen kant te laten herstellen ! Goed waardeloos. Drukte is geen argument, dan huur je maar extra mensen in. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 februari 2021 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2019

De reis ging niet door vanwege covid, heel vervelend voor iedereen. We hebben de boeking met goed vertrouwen verschoven naar september 2020, helaas ging Frankrijk toen op slot en ging ook deze reis niet door. Nu, februari 2021 wachten wij nog steeds op teruggave van ons geld en worden we van het kastje naar de muur gestuurd.

Onze verschuiving van de boeking is voor centerparcs meteen een reden om ons geld langer vast te houden tot september 2021 in de vorm van een voor ons inmiddels waardeloze voucher. Nooit meer willen wij naar Centerparcs.

Wachttijden telefonisch zijn gemiddeld een half uur voordat je iemand aan de lijn krijgt. Altijd druk en alle medewerkers in gesprek, wat een luizestrategie is om te demotiveren.

Wat een dramatisch slechte ervaring.

Gastvrijheid en alles gaat de deur uit bij CP als ze je geld maar hebben. Ik kan me geen luxueuzere geldput bedenken dat CP en ben zwaar teleurgesteld. Wil je op vakantie, doe het niet bij CP, want als het hen even tegenzit, dan wimpelen ze het af op de consument, de zogenaamde gast en niet op de stinkendrijke aandeelhouders en eigenaar. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 januari 2021 bestemming: Nederland / huttenheugte, reisperiode: december 2020

Wij zijn niet geweest door de lockdown. we konden het niet afzeggen omdat ze niet te bereiken waren. centerparcs geeft als reactie dat we wel degelijk zijn geweest (dat is knap, want wij waren gewoon thuis!) wij krijgen geen geld terug en geen voucher om alsnog te komen. kortom; ons geld kunnen we vergeten. 500 euro door de plee. We vinden het schandalig!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 december 2020 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: december 2019

De reis is door CP geannuleerd maar we krijgen geen geld terug ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 november 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: oktober 2019

Huisjes erg verouder
Word op papier beloftes gedaan een deel van het boekingsgeld terug te ontvangen omdat erheen gebruik gemaakt kan worden van aqua mundo. Helaas als er via derden geboekt is betaald centre parcs dit niet uit. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 21 november 2020 bestemming: Nederland / Heyderbos, reisperiode: november 2020

Wij hebben door ziekenhuisopname moeten annuleren. `Dat ik het bedrag moet betalen alla. De toeristenbelasting zou Centerparcs terug betalen. Daar hebben ze nogal moeite mee. Na verschillende keren gebeld te hebben zou het nog wel 3 weken kunnen duren na goedkeuring. Dit is gewoon diep treurig. Zij kunnen een voorbeeld nemen aan de ANWB annuleringsverzekering. Donderdag verstuurd, half 2 in de nacht antwoord en vrijdag op de rekening. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 10 november 2020 bestemming: , reisperiode: oktober 2016

Omdat er allemaal ziekte hier rondlopen ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 november 2020 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: november 2020

Park is onbereikbaar! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 november 2020 bestemming: Nederland / Heijen, reisperiode: oktober 2020

Omdat we te laat informatie kregen konden we niet meer binnen 24 uur annuleren.
Klantenservice kan je niet helpen of hangen op, omdat ze je niet kunnen helpen....

Onpersoonlijke boeven..

Gelukkig pakt nu een jurist het op om ons geld weer terug te krijgen....

CP houd je aan je eigen voorwaarden en geef fouten toe! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 november 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: oktober 2020

Ruim 2 weken van te voren contact opgenomen met centerparcs ivm de corona maatregelen oa gevraagd of er gewoon gezwommen kon worden. Het was geen probleem kregen we als antwoord.
Toen we op donderdag 29 Okt aankwamen kregen we bij het uitreiken van de sleutel ook 3 tickets voor het zwembad....... Tijdens het telefonisch inchecken voor het zwebad bleek dat we maar 1 x 1uur konden zwemmen!!!! Deze situatie wilden we juist voorkomen vandaar dat we van te voren contact hadden gezocht met centerparcs om het evt te verzetten. Wat een gigantische afzetterij voor het geld wat betaald hebben!! Het huisje was oud en de badkamer zelfs smerig!!
Voor ons echt nooit meer centerparcs! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 27 oktober 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: oktober 2020

Netjes van te voren gebeld wat er los was bij aankomst bleek alles echter anders. 1 keer een uur zwemmen over de hele vakantie alles was vol geboekt konden niks meer reserveren. Nog nooit zo'n vakantie gehad zo zielig voor mijn kinderen terwijl ze het dus al wel wisten dat alles vol en dicht zou gaan en dan vrijdag als je voor de slagboom staat pas vertellen schande als ze me dit donderdag verteld hadden had ik om geboekt. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 16 oktober 2020 bestemming: Nederland / Kempervenne, reisperiode: oktober 2020

Vies huisje, stinkend huisje en van het kastje naar de muur gestuurd bij vragen, voor ons de laatste keer center Parcs!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: oktober 2020

Slecht, heel slechte ervaring. Huisje vies, onhygiënisch en vochtig en achterstallig onderhoud.
Looppaden werden opnieuw bestraat, dus veel omlopen, slechte bewegwijzering....iedereen was de weg kwijt. Er werd te hard gereden met bulldozertjes, totaal geen respect voor de voetgangers. Kortom....voor ons géén center parcs meer. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: oktober 2020

We kwamen op het park en konden niet voor ons huisje parkeren omdat het vol stond met jumbowagens dus wij moesten steeds aan de kant voor hun. Verder gingen we uit eten en de kip was zo droog dat we het niet hebben opgegeten. Tijdens het eten moesten we ook nog op een andere plek gaan zitten terwijl we gewoon gereserveerd hadden. De laatste nacht wilde we naar bed gaan was al het beddengoed nat omdat er een lek was en toen we dat meldde duurde het vrij lang eer ze met een oplossing kwamen. Dit park is zeker geen aanrader ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 3 oktober 2020 bestemming: Duitsland / Bostalsee, reisperiode: november 2020

Telefonisch mijn reis willen omboeken (Duistland naar België),echter was er niks meer vrij 2/11-6/11 in heel België, andere periode 28/12 - 31/12 zou er ook niks meer vrij zijn terwijl er op de website nog volop geboekt kan worden. Vreemd. Denken ze dat we gewoon opnieuw gaan betalen en een voucher op laten maken van de eerste boeking? Dus nu maar voucher gevraagd, ben benieuwd.
Ben wel snel geholpen geweest aan telefoon (gesprek duurde 12 min). ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 29 september 2020 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: september 2020

Hadden hotel /appartement geboekt .
Was zo vies .na klacht nog noet schoongemaakt na nog een keer klagen moesten we in kamer blijven en ruimde ze het op terwijl je het zo duidelijk kon zien flesjes doppen vieze papieten zakdoeken enz onder het bed pannrn zo vies niet te gebruiken en rest alles vies oud slecht onderhouden dus eigenlijk heel erg aan renovatie toe en dat in corona tijd en voor die prijs ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 september 2020 bestemming: Nederland / Heyen, reisperiode: oktober 2020

Met de voucher van de voorjaarsvakantie (een volle week), de najaarsvakantie voor een volle week willen boeken. Helaas werd dat veel te duur. Nu kan ik voor het bedrag van de voucher een weekend boeken met nog 200 euro bij te betalen!! Weer toeristenbelasting, bedlinnen en reserveringssysteem betalen! Dat zat al ook in de voucher!
Heb een online een klacht ingediend en telefonisch geprobeerd, helaas geen contact kunnen krijgen. Er wordt gewoon niet gereageerd.
Het weekend moet nog komen, maar ik heb er zo helemaal geen zin meer in. Het is ook de laatste keer bij CP. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: België, reisperiode: september 2019

Enige leuke was het zwemmen.
De rest was totaal anders dan verwacht.
Echt een super smerig en gedateerd huisje toen we dat aangaven kregen we een ander huisje, die was net zo smerig. Dus toen hebben ze ons ongeboekt naar een ander park... weer een smerig huisje ons zoontje had nog geen minuut op de grond gekropen en hij was helemaal zwart..
Na 3 smerige huisjes en een extra rijden naar een ander park waren we het wel zat.. onze vakantie kon niet slechter beginnen, dus we wouden naar huis en geld terug.. onze kids hadden het helemaal gehad het was inmiddels half 7 en om 2uur waren we al op het park...
Het kon opgelost worden, dan zou iemand dat komen schoon maken. Als we naar huis zouden gaan was onze eigen keus...
nou al met al kregen we toch weer een ander huisje die werd ff snel schoon gemaakt... maar gatverdamme onze kids speelde op de grond en alles zat onder de honden haren en het stonk ook naar hond..
we hadden een week geboekt maar zijn naar 4 nachten naar huis gegaan..
je word van kastje naar de muur gestuurd..... je krijgt zowiezo geen geld terug Of iedergeval een deel, daar ben ik wel achter... je moet het doen met een slappe excuses noooit geen centerparcs meer voor ons! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 13 september 2020 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: september 2020

Bij binnenkomst in de cottage bleek het huisje zodanig naar rook te ruiken dat het leek alsof de sigaretten nog na smeulde in een asbak.
na contact met de receptie gehad te hebben bleek dat de enige mogelijkheid was dat de schoonmaakster(s) langs zou komen om het opnieuw te reinigen.
Helaas bestond dit uit het sprayen van een vloeistof die de geur in zou kapselen.
Helaas bleef het huisje het hele verblijf ruiken naar rook ondanks geurkaarsen etc.
Vond dit geen fijne omgeving voor mijn 2 kinderen van 2 en 3.
Tevens vonden we nog etensresten / etensbakjes onder de tafel/bed.
Dus helaas verouderd huisje dat ook niet goed schoongehouden was. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 30 augustus 2020 bestemming: België / Mol, reisperiode: augustus 2020

Vakantie eerst door CenterParcs geannuleerd ivm corona en dat is prima maar toen kregen we maar twee mogelijkheden nl omboeken of een voucher omboeken was geen optie omdat de vakantie dan 2000 euro duurder zou uitvallen dus met tegenzin een voucher.Als we het geld eerder terug wilden moesten we een klacht indienen dat hebben we gedaan maar dat wordt gewoon genegeerd door het arrogante CenterParcs.nu moeten we tot Juli wachten voor we het geld terug krijgen terwijl we vaak al in januari onze vakantie boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2020 bestemming: België / Peer, reisperiode: augustus 2020

Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel. Cottage is mega verouderd en niet goed gepoetst. Alles wel heel duur. En wat mij vooral teleurstelde was dat er nergens in de zaken rekening gehouden wd met mensen die Suikervrij moeten eten. Nergens iets van damhert te vinden. Nergens Suikervrij ijs ...heel spijtig ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 27 augustus 2020 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: augustus 2020

Heel vies huisje. Blijkbaar niet schoongemaakt.
Gedateerd is geen probleem.
Flink betalen voor schoonmaak die niet wordt uitgevoerd wel. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 27 augustus 2020 bestemming: Nederland / Bergen, reisperiode: augustus 2020

Vakantie geboekt in Heijerbos. Bij aankomst troffen we een vies huisje aan. Een vervelende ruzie met Bowlingbaan manager wegens overboekingen via de centerparks app, waarbij wij betaald en geboekt hadden en discussies moeten voeren over delen van de bowlingbaan baan met vreemde mensen moeten aangaan met de manager, die dan beweert dat ik niet voor reden vatbaar ben terwijl ik hem het betaal en boekingsbewijs toon. In het zwembad mochten we van de 4 dagen verblijft maar 2 dagen 1,5 uurtje in het zwembad waarvan je een half uur in de Corona rij moest staan om in te checken. Dus netto een uurtje zwemen. In het zwembad zijn Center Parks boa’s die vertellen hoe te lopen en hoe te zwemmen. Looproute voor de gaste dat je een trap van 2 meter breed niet op mag en daarom het hele zwembad moet rondlopen om weer boven te komen. Deze looproute telt alleen voor de gasten want het personeel mag dat wel, want anders zouden die te ver moeten omlopen. De snackbar is wegens Corona niet open, dus je kan niets te eten of drinken halen. Wegens Corona mochten kluisje niet gebruikt worden en dus moet je je portemonnee en telefoon onbeheerd achter laten onder een handdoek. Niet gezellig niet te doen. Geen vakantie gevoel gehad. Klacht bij centerparks ingediend ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Nederland / huttenheugde, reisperiode: oktober 2020

Bij het kijken op de site staat er een cottage voor onze gewenste periode voor 559 euro. eenmaal aangeklikt en bijna bevestigd staat de prijs op 779 euro. een paar keer refreshen maar geen verandering. centerparcs opgebeld en zij vertelde mij dat de cottage 1149 kost voor die periode. wederom heb ik de pagina hernieuwd en ja hij werd 1149.
de telefonist wilde niet vertellen waarom dit zo is maar zo werkt centerparcs zei hij. dit is echt pure oplichterij. voor ons nooit meer centerparcs. pas op met boeken. ook boeken via belgie en duitsland komen enorme verschillen tevoorschijn.
centerparcs stop met oplichting en maak gewoon 1 prijs ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: juli 2020

Cottage was heel vuil en verouderd ! Voor deze prijs mag het toch in orde zijn .Mvg ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 17 augustus 2020 bestemming: Nederland / America, reisperiode: augustus 2020

Het huisje was zeer gedateerd, niets veranderd t.o.v. de laatste keer dat ik in Meerdal was, zelfs geen mengkraan , het was echt back to basic! Dat kan echt niet meer in deze tijd en voor die prijs! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 16 augustus 2020 bestemming: België / Erpenheidde, reisperiode: augustus 2020

Ongelofelijk dat er in de cottages geen enkele bescherming is tegen muggen! Alsof doe hier niet bestaan, je moet kiezen tussen ofwel muggen en geen lucht of ramen openzetten en gebeten worden door muggen, op zijn minst zouden ze muggegaas kunnen voorzien op ramen en schuifdeur. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 15 augustus 2020 bestemming: België / De Haan, reisperiode: augustus 2020

Wij gaan al jaren naar centerparcs, Nederland, Duitsland, Frankrijk en altijd al heel goeie ervaringen gehad, we zijn dan ook Friends. Nu door Corona blijven we in eigen land en dat is tegengevallen. Dat de mensen zich niet aan de corona regels houden, stoorde me enorm, maar daar kan het park weinig aan doen. Waar ze wel zelf voor instaan en wat ons teleurstelde.-ik bestelde pizza voor ons gezin, 25 min wachten zij de man. die 25 min werden er 50, en toen ik vroeg hoe dat kwam kon hij niet antwoorden. Een diner bij Grand Cafe, draaide op hetzelfde uit, meer dan een uur wachten, en de vol au vent was dan nog koud ! we hebben dat zo gegeten want zagen scheel van de honger en nog is zolang wachten .. Mijn man en kleinzoon gingen een dagje naar de kust , toen ze terugkwamen merkte hij dat hij het polsbandje vergeten was, de security aan de ingang was verschrikkelijk onbeleefd en zelfs arrogant...was wel onze eigen fout , maar moet je de mensen daarom zo behandelen. -de vuilbakjes in de zandwegjes zaten propvol, het zakje met hondepoep kon er niet meer bij, je moest helemaal rond naar de grote vuilbakken. op het einde van de week zaten die kleine vuilbakjes vol maden. Ons huisje viel op zich wel mee, de vensterbank zat binnen wel vol mieren. bij het verlaten van het park moet je de polsbandjes in een schuif steken die je zelf moet opendoen, die dus al aangeraakt werd door alle vorige gasten, een tip zet misschien een bak waar je de bandjes kan in gooien zodat je niets moet aanraken. Ik heb geen klachten van het park personeel, de vriendelijkheid van deze mensen maakte toch nog wat goed. Maar sorry De Haan nooit meer. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 6 augustus 2020 bestemming: België, reisperiode: juli 2020

Hadden de reis geannuleerd en kregen voucher.
In de email hadden ze gezegd dat ze het geld zouden terug boeken.
Ondertussen was de zelfde boeking 2x zo duur geworden.
Een mail gestuurd met over bovenstaande, maar ze reageren nergens op.
Maar dit schijnt normaal te zijn als je een klacht hebt.
Misschien dat ze nog reageren (denk het niet).
Wachten nu maar af toe de voucher verloopt en ze het geld tegug moeten boeken.
Voor ons geen Centerparcs meer en onze vrienden gaan ook niet meer. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juli 2020 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: oktober 2020

In mei aanbetaling gedaan Werd toen door CP medegedeeld dat ik tot 21 dg voor aanvang kon annuleren. Blijkt bij annulering nu dus niet zo te zijn. Geld kwijt. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Nederland / Limburgsepeel, reisperiode: september 2020

Wij gaan nog op vakantie. Hebben februari dit jaar geboekt voor september. In februari al slechte ervaring gehad met klantenservice direct na het boeken. Nu heb ik wat vragen en ieder contact is echt onmogelijk. Twitter wordt niet beantwoord, telefoon niet opgenomen en mailen is onmogelijk. Zie er nu al tegen op om naar mijn vakantie verblijf te gaan, terwijl je er juist naar uit moet kunnen kijken. Erg jammer, blijf in stille hoop afwachten of mijn vragen toch nog via Twitter beantwoord gaan worden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2020

Wij gaan al jaren naar CP maar na deze ervaring nooit meer!!!!! Gingen normaal in April, ging niet door ivm corona daarna omgeboekt naar augustus. Maar omdat we maar 1 keer in het zwembad mogen wilde we niet gaan! Onvriendelijk 10 keer doorverbinden en uren aan de telefoon om uiteindelijk te horen te krijgen dat we annulatie kosten moeten betalen!!!!!! SCHANDALIG!!!!! De mensen zo in zak zetten!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugten, reisperiode: december 2019

Echt verschikkelijk centerparcs gewoon weg 429 euro krijg niemand te pakken die me verhaal aanhoord echt triest ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / ouddorp, reisperiode: juni 2020

Waardeloos in oktober 2019 geboekt en in juni konden we niet omboeken veel is dicht, geven geen korting of iets dergelijks je betaald wel de volledige prijs geen vermaakt ook niet buiten klacht ingediend je hoort niks meer van ze ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 2 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2019

Onjuiste informatievoorziening, niet reageren op email of andere corresondentie. Waardeloos bedrijf, voor mij nooit meer CP ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Nederland / KEMPERVENNEN, reisperiode: juli 2020

Klantenservice beneden alle peil.
Na een boeking 2 facturen gekregen om te betalen in dezelfde periode en ik had maar 1 boeking gedaan.
Verschillende malen 40 minuten gebeld om dit recht te zetten maar nooit iemand aan de lijn gehad en dat aan 0.30 cent/min.Ik hoop dat ik geen problemen krijg wanneer ik de tweede factuur niet betaal.
Centerparcs NOOOOOOIIIIIITTTTT MEEEEERRRR !!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: , reisperiode: maart 2020

Klantenservice is beneden peil. Door COVID 19 geannuleerde weekend in dezelfde periode, zelfde type huis en zelfde park 60 euro meer betalen!
Klantenservice is niet bereikbaar, klachten afdeling kun je alleen mailen en krijgt enkel standaard antwoorden en er is 0 tegemoetkoming ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: België / Les Ardennes, reisperiode: mei 2020

Covid-19 zaak en nog steeds geen geld teruggehad. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

Nemen niet eens de moeite om een vaste klant van 10 jaar te helpen! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Nederland / De Eemhof, reisperiode: april 2020

Door corona kon mijn vakantie niet meer plaatsnemen en moest het geschrapt worden. Dit deed Centerparcs dan ook maar in plaats van het geld terugstorten waar je wettelijk gezien recht op moet hebben gaven ze een voucher, wat ik snap, maar niet de ideale oplossing in mijn geval. Ik heb een klacht ingediend en meerdere malen gemaild maar ze geven geen antwoord, ja een standaard mail, maar niks met betrekking tot mijn probleem. Ik hoop dan ook dat ze dit op een of andere manier wel zien en contact met me opnemen!!! Ik lees ook op internet dat talloze mensen hier last van hebben en dat Centerparcs hier (hoe triest het ook is) helemaal 0,0 aan doet. Belachelijk voor zo een groot commercieel bedrijf. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Nederland / alphen, reisperiode: januari 2020

Slecht bereikbaar, verschillende keren bijna een uur aan de telefoon. Eindelijk wel iemand gesproken maar heeft geen expertise voor mijn vraag. Na allerlei pogingen nul,nul bereikt. Ook niet bereikbaar per mail. Maar ik moet volgens de site binnen 24 uur wel reageren op mijn boeking voor een wijziging. Slecht hoor. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 juni 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Wat een geweldig mooi park
maar ons huisje 280 was een varkensstal
kapot meubilair, vuile borden met etensresten er nog op
de badkamer stonk naar het riool de pannen zwart geblakerd, meubilair was niet compleet of een allegaartje van van alles wat en het ergste was dat op de matrassen gore vlekken zaten dit alles voor 500€ een weekend VIJF STERREN BELACHELIJK ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 12 juni 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2019

Het is knap hoe slecht de klantenservice van CenterParcs is momenteel. Net als vele anderen (zo lees ik) meermaals gebeld (vaak 40 min tot zelfs 100 minuten in de wacht zonder respons) en ondertussen geen idee hoeveelste je in de wacht bent. Dat je klantenservice het druk heeft kan best maar organiseer dan dat je zelf de klant gaat bellen als ze hun naam en tel. nr achterlaten of communiceer op z'n minst wanneer je aan de beurt bent. Hoe een dergelijk grote organisatie het zo amateuristisch heeft geregeld heeft mij verbaasd. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: juli 2020

Telefonisch contact lukt niet. 7 pogingen van 30 a 40 minuten.
Geen reactie op mail en ingediende klacht hierover.
Wat een flutbedrijf. Callcenter ammehoela! Anno 2020 kan dit echt niet meer.
Mss een topic voor Radar. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juli 2020

Ik heb nooit deze reis kunnen maken.
Boeking ging mis, klantenservice onbereikbaar. 2u lang gebeld en nog niemand aan de lijn. Per mail geprobeerd, nooit antwoord gekregen. Uitermate teleurstellend en zeker in een tijd waar de reisbrance het al moeilijk heeft. Dank je wel Center Parcs! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 31 mei 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: maart 2020

Weekend geannuleerd wegens Covid-19. Begrijpelijk! Voucher tot daar aan toe. Maar vervolgens nooit meer te telefonisch of per mail te bereiken om voucher te kunnen gebruiken. Klachten worden beantwoord met standaardmails. Schandalig! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Park gesloten door corona en opgezadeld met een voucher waar ik geen gebruik van kan maken de komende jaren en nu ook niet wil trouwens, want de faliteiten zijn maar deels beschikbaar en dat is toch echt de enige reden om te boeken. Ik wil gewoon nu mijn geld terug, maar dat weigeren ze en verwijzen terug naar hun zelf verzonnen voorwaarde die geen enkele juridische draagvlak hebben. Als de voucher verlopen is krijgt u geld terug zeggen ze. Nou, mag niet volgens de wet. Slecht hoe hun omgaan met hun klanten en schofterig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: Nederland / Drente, reisperiode: mei 2020

Dit weekeind uit werd geannuleerd vanwege corona. We kregen een voucher. Toen we de receptie wilde bellen hierover hebben we twee keer 30 minuten in de wacht gestaan. Omdat een ander weekeind, met zeven personen van drie verschillende adressen niet zomaar weer tot de mogelijkheden behoort willen we ons geld terug in plaats van een voucher. Wij hoorden dat dit pas na een jaar mogelijk is, tot die tijd houdt Center Parcs onze betaling van 585,00 vast. Wij krijgen, om begrijpelijke redenen niet het weekeind uit, maar krijgen om onbegrijpelijke redenen niet ons geld terug. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 mei 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: juni 2020

Super blij, ons uitje naar centerparcs met vriendinnen kan gewoon doorgaan!! Ze hebben voor ons geteeld dat we 3 cottages naast elkaar konden krijgen ZONDER extra kosten!! Nu kunnen we toch nog op mini vakantie 😃 (heeft wel wat telefoongesprekken gekost maar het was het waard) ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 19 mei 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: juli 2019

WIllen info of de vakantie door kan gaan.
Telefoon wordt niet opgenomen (12 x geprobeerd) steeds een irritant muziekje en dat oneindig lang. Mail gestuurd, geen reactie.
Waardeloze klantenservice ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2020

Een 12 persoon suite bij de Eemhof geboekt, gaat om 9 verschillende huishoudens. niet mogelijk om te komen omdat maar 1 huishouden per huisje wordt toegestaan. Voucher wordt aangeboden maar de examenklas neemt afscheid en nieuwe datum zonder 1,5 meter protocol is nog lang niet in zicht. de meiden van 16 willen hun geld terug! al geboekt op 20 januari ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: België / lommel, reisperiode: augustus 2020

In Januari een vakantie geboekt naar de Vossemeren voor 10 dagen in augustus.

Maar door corona zie ik mij verplicht om te annuleren, ze mogen van mij de aanbetaling houden. Maar er wordt gewoon niet gereageerd op mijn annulering en vervolgens probeer ik ze telefonisch te bereiken en zit je zomaar op een dag 3 uur aan de telefoon en totaal geen enkele reactie...

Centerparcs zet dat irritante bandje uit en reageer op je klanten. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: mei 2020

Afgelopen maandag(11-5) een weekend naar de Huttenheugte geboekt voor het eerste weekend na 19 mei (22-5 - 25-5) (op de website staat vermeld dat de parken dan weer open gaan) Echter bleek woensdag 13 mei dat ze de parken nog een week langer dicht gaan houden. Als je belt hang je eerst anderhalf uur in de wacht, vervolgens wordt je opgescheept met een voucher, omdat we hier niet mee akkoord gingen, kon ze voor ons een omboeking doen naar aan ander park, nouja, het is verder rijden, maar prima, als het niet anders kan. Blijkt dat ineens 40% duurder te zijn, en je raadt het al. Centerparcs acht zich niet verantwoordelijk, dus je mag nog lekker even €200,- bij betalen.
Klasse Centerparcs, jullie gaan echt super goed om met de hele coronasituatie. Diep en diep triest. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: maart 2020

Wegens de coronacrisis heeft centerparcs de reis geannuleerd maar weigeren ze mijn reissom terug te betalen. tevens hang je minimaal 2 uur aan de telefoon om iemand te spreken, mail of social media word helemaal niet op gereageerd. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2020

De reis die we geboekt hadden kon niet doorgaan. We willen omboeken voor exact dezelfde periode volgend jaar. Blijkt dat we dan voor (dezelfde) 11 dagen ruim €400 meer kwijt zijn! 😱 Dit vinden wij een belachelijk groot prijsverschil! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: mei 2020

CenterParcs heeft vertrekdata op de site staan, die niet uitgevoerd kunnen worden. Zo heb ik een reis geboekt vorige week. Deze reis is nog altijd te boeken. Echter, telefonisch geeft men aan dat de parken dicht zijn. Ik heb dus geen reis gekocht die nooit gemaakt kan worden en ook nooit gemaakt kon worden. Willens en wetens hebben ze me dus geen reis verkocht maar een voucher!!! Ik noem dit oplichting. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: mei 2020

Van wege carona is onze vakantie geanuleerd! Ik wacht nog steeds op een voucher, ik ben al 5 dagen aan het bellen/mailen ik heb tot heden nog niemand gesproken of reactieop mijn mail!
Ik vind dit zo totaal geen service, en ik zie meerdere slechte review over center parcs. Als ik center parcs was zou ik hier heel snel iets aan gaan doen!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 9 mei 2020 bestemming: Duitsland / Center Parcs Hochsauerland, reisperiode: april 2020

Boeking van week in meivakantie geannuleerd wegens Coronauitbraak. Begrijpelijk uiteraard. Vervolgens niets meer van CP vernomen. Nog geen voucher ontvangen en bij telefonisch contact lijkt het alsof medewerkers murf of gedrogeerd zijn gezien het standaard riedeltje wat de klant te horen krijgt. Voor een bedrijf met een omzet van 3/4 miljard een strategisch goede zet om eens rustig af te wachten met de renteloos verstrekte lening van zijn klanten in het handje. en zichzelf verschuilend achter de eigen opgestelde brancherichtlijnen. Na meer dan twintig bezoekjes wordt het vanaf heden de concurrent voor ons. Spijtig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: mei 2020

Vanwege Corereis geannuleerd. Vervolgens NOOIT meer iets gehoord van CP. Telefonisch onbereikbaar. Standaard antwoord op klacht hierover per mail. Ondertussen willen wij geen voucher meer maar ons geld terug om daarna nooit meer naar CP te gaan. Wat een verschrikkelijk slechte (dus geen) service. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 mei 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: mei 2020

Centerparcs dwingt hun klanten om een voucher te accepteren. Geld terug ontvang je pas na 13 maanden. De facto dwingen zij je daarmee om een lening te verstrekken aan Centerparcs (zonder wettelijke rente). Terwijl nu al duidelijk is dat klanten helemaal geen voucher willen ontvangen, maar gewoon hun geld terug willen. Ik heb hierover met Centerparcs in gesprek willen gaan, echter Centerparcs is telefonisch niet bereikbaar en reageert per mail alleen met standaard mails.
Zij beroepen zich op voorwaarden die o.a. door de brancheorganisatie zijn opgesteld. Echter deze zijn in strijd met het consumentenrecht.
Vragen om solidariteit en in gesprek gaan met de overheid is een. Dit afdwingen bij je klanten een ander. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 april 2020 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: maart 2020

Er wordt totaal niet gereageerd, mailen kan niet, wij kunnen het voucher niet meer gebruiken ivm omstandigheden. als er niet snel gereageerd word gaan we nooit meer!!! als je ervaringen leest en je klikt op : verder lezen, kom je op ander gedeelte van de site?? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Nederland / Parc Sandur, reisperiode: mei 2019

Ons verblijf stond gepland voor 11 mei 2020. Parc Sandur zegt dat ze dan open zijn (maar er zijn verder geen voorzieningen open). Omboeken naar volgend jaar geeft een prijsverhoging van 100%!! Hoe durf je!! Er wordt niet gereageerd op het ten gelde maken van mijn(nog te krijgen) voucher. Een keer maar nooit meer!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: april 2020

We hadden huisje geboekt voor onze 18 jarige zoon in april als verjaardagscadeau. Dit kon niet doorgaan. We vroegen geld terug aan Centerparcs, zij willen echter alleen maar een voucher geven. Dit mag niet, want volgens de internationale regelgeving moeten ze de consument de keuze geven: een corona-voucher of geld terug. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 maart 2020 bestemming: Duitsland / Hoogsauerland, reisperiode: februari 2020

Ieder jaar na carnaval boeken wij een weekend hoog-sauerland. Dit boeken we voor het jaar erna. Vorig jaar betaalden we 389 euro Dit jaar betaalden we 317 euro. Er werd ons vorig jaar erbij verteld dat we in een verbouwd huisje terecht zouden komen. Dit was ook het geval en de huisjes zijn mooi opgeknapt. We wilden gaan boeken voor volgend jaar toen werd ons even verteld dat we nu zonder korting 899 euro moesten betalen. We hebben met 4 personen gesproken van centerparcs nl Balie medewerkster- manager van de receptie- klantenservice en nog iemand van de klantenservice. Er kon ons niet duidelijk uitgelegd worden waarom we nu het 3 dubbele moesten betalen. De enige reden kon zijn dat de huisjes verbouwd zijn. Met het tegenargument dat we nu toch ook al een verbouwd huisje hebben gekregen hadden ze verder geen verklaring. De receptie manager zou nog contact opnemen maar dat is tot op hebben nog niet gebeurd. Center-parcs ziet ons op deze manier niet terug. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 2 maart 2020 bestemming: Nederland / america, reisperiode: februari 2020

Vies en oud. Het huisje was erg klein en oud. Enkel glas gaf schimmel in de ramen en het was er niet fris, Dit was het goede huisje!
Bij aankomst wilde ze ons in een rokershol kwijt.
Nieuwe stoffering zou het rookprobleem moeten probleem oplossen volgens de receptie. De verschraalde kroeglucht zat werkelijk in iedere vezel van het huisje. We hebben dit geweigerd en kregen een iets minder slecht huisje.Tijd om dit park compleet te vernieuwen.
We gaan dit nooit meer boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 1 maart 2020 bestemming: Nederland / De eemhof, reisperiode: februari 2019

Centerparcs de Eemhof is verouderd. Op onze kamer vonden wij 5 kapotte lampen, 1 kraan die loszat, een spiegelplankje die los hing. Een bubbelbad die wel lawaai maakt, maar verder niks doet. Turkse stoombad werkt wel, hangt wel een lichte riool lucht.

Daarnaast moet je voor meeste restaurants reserveren via de app, door inlog problemen was dit onmogelijk. Verder geen info ontvangen over het ontbijt,locatie etc. Geen info ontvangen over waar de sleutel in te leveren.

Het park heeft potentie, maar lijkt gerunt te worden door iemand die alleen oog heeft voor geld en het niet boeiend vind of mensen ook tevreden zijn. Ze zijn echt blijven hangen in de jaren 90 (zelfs qua muziek die gedraait wordt) ... Lees meer

  • Algemeen 5

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen