Roompot Vakanties

Url: https://www.roompot.nl/

Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Roompot Vakanties

Roompot Vakanties is opgericht in 1965 en is van een eenvoudige camping uitgegroeid tot nationaal marktleider. Ze ontvangen inmiddels 1,5 miljoen gasten per jaar. Naast nationaal aanbod biedt de reisorganisatie ook accommodaties aan in België, Frankrijk, Duitsland en Denemarken. Het bedrijf is actief in de exploitatie en het management van campings en bungalowparken. Op dit moment heeft de reisorganisatie ongeveer 23 campings en 150 bungalowparken in haar aanbod. Bij vakantieparken is er een ruime keuze qua accommodaties. Zo kun je onder andere kiezen voor familie villa's, landhuizen, luxe bungalows en chalets. Boek bijvoorbeeld een leuk huisje aan het strand of kies juist voor een bosrijke omgeving. Daarnaast biedt Roompot Vakanties ook duurzame parken en familieparken aan.

De vakantieparken van Roompot zijn voorzien van allerlei faciliteiten. Zo vind je op de vakantieparken zwembaden, sportfaciliteiten, restaurants, bowlingbanen en kun je in sommige parken golfen. Voor je vakantie bij Roompot kun je tevens extra’s boeken. Denk hierbij aan dekbedpakketten, schoonmaakservices, verzekeringen, fietsen, een wellness arrangement en luxe barbecue pakketten.

Roompot Vakanties biedt naast campings en vakantieparken ook hotels aan. Hierbij zijn er drie populaire thema’s waar je uit kunt kiezen: aanbiedingen, wellness en arrangementen. Bij een arrangement kunnen er onder andere een welkomstdrankje, kortingen, ontbijt en een beautypresentje bij zitten.

op 27 juli 2021 bestemming: Nederland / Herkingen, reisperiode: augustus 2020

Roompot is een ontzettend slechte organisatie!

  • Algemeen 1
op 3 februari 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2020

Reis kon niet doorgaan. Begrijpelijk. Voucher. Dan denk je we boeken op een later moment weer zoiets. Dat lukt niet. Schandalige prijsverhogingen. Dan zoek je andere mogelijkheden. En vraagt voucher uit te betalen omdat je er toch geen gebruik meer van maakt. Daar kun je pas over een aantal maanden een aanvraag voor sturen. Wat een gedoe om betaald geld terug te krijgen waar de ontvanger nul euro aan kosten voor heeft gehad. En dat na meer dan een jaar na de vakantie die niet door kon gaan. Extreem klantonvriendelijke directie bij Roompot. Denken alleen aan hun zichzelf en stellen voorwaarden achteraf die ttv boeking en ttv voucher niet golden. Boek niet bij Roompot. 'Wij staan voor je klaar' en 'samen lossen we het wel op'. Nou, dat zeggen en ook doen is bij Roompot wereldvreemd. Kijk voor het zoeken naar vakanties verder en laat Roompot links liggen.

  • Algemeen 1
op 18 december 2020 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: december 2020

Wij hebben week klein vink geboekt met gratis intree thermaalbad maar door regering ging alles dicht.
Konden 5 dagen geen gebruik maken van bad maar roompot geeft geen vergoeding.
Dan hebben we in januari nog 2 weken geboekt voor park in zeeland willen dit misschien omboeken weet je dat kan niet want moet je 28 dagen van te voren doen.
Bij de corona informatie staat GEEN ZORGEN samen regelen we het wel.
Ze regelen helemaal niets .

  • Algemeen 1
op 17 december 2020 bestemming: Nederland / Mierlo, reisperiode: december 2020

Weken geleden al verblijf in de Wolfsen geboekt met hele gezin. Helaas blijkt een gezinslid 6 dagen voor vertrek corona te hebben. Wij zijn niet welkom bij Roompot, is ons duidelijk gemaakt. Maar we mogen ook niet annuleren en krijgen geen voucher voor een later verblijf. Schiet mij maar lek. Wat een slechte service!!

  • Algemeen 1
op 7 december 2020 bestemming: Nederland / Borger, reisperiode: september 2020

In januari betaald voor Paasweekend. Wegens corona een voucher gekregen. Voucher Zo goed mogelijk opgemaakt in september. Nachtje bijboeken kon niet. Daarom restant van 65 euro overgehouden op de voucher. Roompot weigert deze 65 euro van restant corona voucher terug te betalen. Nooit meer Roompot.

  • Algemeen 1
op 16 november 2020 bestemming: Nederland / Borger, reisperiode: oktober 2020

Naar Roompot Lunsbergen in Drente met de camper voor 12e p n inclusief stroom op een mooie plek. stond,
er waren genoeg caravan velden? Schitterende omgeving voor wandelaar en fietser. Maar vooral de service van het personeel was perfect. Receptie was erg vriendelijk, ook het personeel van het zwembad en de technische dienst die me hielp met een kapotte camping stoel. Ga er weer heen zo gauw het mogelijk is.

  • Algemeen 9
op 15 oktober 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: september 2020

Verblijf iedere jaar één of twee maal bij Kustpark Texel.
Chalets zijn vorig jaar gerenoveerd zien er gezellig en schoon uit.
Hopen komend jaar weer te gaan, hopenlijk verhoogt Roompot de
Prijzen niet te veel, opdat wij voorlopig niet naar het buitenland kunnen reizen. Ik geef kustpark Terschelling en park Hunzedal een
Cijfer 10.

  • Algemeen 10
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / De Hildenberg Appelscha, reisperiode: september 2020

Wij verbleven met 4 personen in de bungalow Ofslag nr. 16. Deze bungalow is slecht onderhouden, stonk ontzettend, was erg vuil, sommige apparatuur werkte niet en stond veel te vol met spullen van de eigenaar. Direct melding van gemaakt bij receptie en werd een schoonmaakploeg gestuurd. Dit had echter niet het gewenste resultaat. Deze bungalow moet echt uit de verhuur. Wij hebben voor veel geld een zeer teleurstellend weekend gehad. Hebben dit ook allemaal gemeld bij Roompot via de officiele kanalen, inclusief foto's van hetgeen wij aantroffen. Wij kregen een zeer teleurstellend antwoord van Roompot, namelijk dat het park direct op de schoonmaak klacht had ingespeeld en dat de inrichting van de accommodatie een kwestie van smaak is en de eigenaar het recht heeft om persoonlijke spullen in de accommodatie te laten staan. Onze klacht wordt totaal niet serieus genomen door Roompot en ontvangen zelfs geen enkele tegemoetkoming. Schandalig!

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2020 bestemming: Nederland / Nieuwvlietbad, reisperiode: september 2020

Wij hadden een huisje geboekt op resort nieuwvliet bad. Bij aankomst bleken wij midden tussen de bouw te zitten met ins huisje. Van s morgens 700 tot 16.00 uur herrie. Vreselijk. Er stond op site bouwwerkzaamheden maar als je op plattegrond kijkt zie je alleen receptie en zwembad in aanbouw. Niet om ons heen. We moesten zelf elke dag gaan vragen voor een oplossing. Niemand die kwam kijken. Heb geluidsopnames gemaakt waar mensen van schrikken zoveel herrie. Dan bieden ze je 20% korting en blijkt het op de laatste dag een voucher te zijn. Dat waren ze vergeten te vertellen. Ook nav mijn mail met geluidsopname en foto s werd niet gereageerd. Ik moest zelf elke keer contact opnemen. Ze krijgen van mij een hele koude douche!!!! Dam betaal je 1600 voor 1,5 week vakantie na jaar hard werken!!!

  • Algemeen 2
op 20 september 2020 bestemming: Nederland / Appelscha, reisperiode: augustus 2020

Samen met mijn vrouw ben ik op 21 augustus bij Roompot Hildenberg n Appelscha geweest voor een week.
Bij binnenkomst bleken de bestelde handdoekpakketten niet aanwezig te zijn. Ook waren de badkamers zeer slecht schoon gemaakt. Toen de handdoekpakketten zijn bezorgd de medewerker gewezen op de vieze en ranzige badkamer. Medewerker vertelde dat dit bij de grote schoonmaak hoorde.
Ik heb mijn beklag gedaan bij Roompot en ook foto's hiervan door gestuurd. jammer dat dit niet op deze site kan. Roompot biedt mij een voucher van 50 euro aan die ik kan inwisselen bij een volgende boeking. Dit staat niet in verhouding tot de schandalige staat van de badkamers. Jammer.

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws