Schrijf een review
Info over Landal GreenParks
Landal GreenParks is opgericht in 1954 en is sindsdien een specialist in de verhuur van bungalows. Het aanbod is gegroeid tot ruim 85 bungalowparken. Deze bevinden zich allemaal midden in de natuur. Naast Nederlandse bungalowparken heeft Landal GreenParks ook parken in België, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Hongarije, Denemarken en Engeland. Hier vind je in totaal ruim 15.000 vakantiewoningen. Ook worden er 1.350 campingplaatsen verhuurd bij zeven van de parken.
Het unieke van Landal GreenParks is dat de parken een open karakter hebben. Kernwoorden zijn dan ook: rust, ruimte en natuur. Ieder jaar komen 2,8 miljoen gasten hiervoor naar de parken van Landal. Landal Greenparks voelt zich nauw verbonden met de naaste omgeving en maakt zich sterk voor de natuur, de gast en de samenleving.
De accommodaties van Landal GreenParks worden verdeeld in Basis, Comfort, Luxe en Extra Luxe. Voor ieder is er zo een geschikte accommodatie te vinden. De Basis accommodaties zijn functioneel en eenvoudig ingericht met een keuken met standaard keukeninventaris, zit- en eethoek en nette slaapkamers. Liever iets luxer? De Comfort accommodaties zijn ideaal voor een onbezorgde vakantie: de bungalows zijn sfeervol en van alle gemakken voorzien. Daarbij horen een compleet ingerichte keuken en comfortabele boxspring bedden. Voor nog meer luxe boek je de Luxe accommodaties. Hier vind je een privé-sauna, zonnebank en opgemaakte Auping boxprings en-matrassen. Ga je voor Extra Luxe? Dan heb je nog meer faciliteiten zoals een bubbelbad of jacuzzi in de tuin. Natuurlijk geniet je ook hier weer van de Auping boxsprings- en matrassen. Er worden tevens accommodaties aangeboden voor groepen tot 32 personen.
Landal GreenParks is telefonisch te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 15:00 uur.
Ervaringen met Landal GreenParks
Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 174 reviews over Landal GreenParks lezen. Het gemiddelde cijfer is een 3,5. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 15 juli 2006 door G.B. Gieskens.
Deze organisatie zit in de categorie vakantiehuizen. Hierin zitten 38 organisaties; o.a. Center Parcs, Novasol, Landal GreenParks, Topic Travel Vakantiehuizen, Bungalow.Net en Belvilla. Al deze organisaties samen hebben in 4.466 reviews een gemiddelde gescoord van 5,8. Landal GreenParks scoort dus gemiddeld 2,4 lager dan het gemiddelde cijfer in de categorie vakantiehuizen. Dit is opvallend negatief.
Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Landal GreenParks heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.
Landal GreenParks krijgt gemiddeld een 3,5
op basis van 174 ervaringen:
3,5
+ Ervaring delen
Marianne
op 8 april 2025
bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: maart 2025
Annulering in verband met terminale ziekte was een ramp.
... Lees meer
J. Swart
op 7 april 2025
bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: mei 2025
Ik keek op mijn telefoon naar de beschikbaarheid van een huisje op texel. De prijs was 851,- voor een week. Toen ik op de pc wilde boeken (makkelijker en beter leesbaar) moest ik opeens 984,- betalen. Meteen deze boeking geannuleerd en toch maar op de telefoon geboekt. Winst kwam uit op 124,- euro. Hoe kan dit zo veel schelen? Waarom scheelt het boeken op een telefoon zo veel met de pc? Algoritmen o.i.d.
... Lees meer
Veronique
op 26 maart 2025
bestemming: Nederland / Kring van Dorth, reisperiode: februari 2025
Extra betaald voor een huisdiervrij huisje gezien mijn zware allergie. Bij het opendoen van de deur van de bungalow kwam er vrijwel direct een zwarte kat uitgerend. Het beest had op twee plekken geplast, en de banken zaten vol met haren.
Gelijk gebeld. De receptie was al naar huis, er zou pas morgen weer iemand mij te woord kunnen staan. Aldus iemand van onderhoud.
Ik was alleen en had geen keuze. Heb de volledige woning gezogen en gesopt. Maar voelde het al snel opkomen. Een fikse reactie. Ik heb medicijnen, maar die waren niet afdoende.
Ik ben doodziek geworden. Ik had de bungalow voor twee weken geboekt. Na 5 dagen ziek zijn ben ik door familie uit de woning gehaald. De gehele tweede week ben ik niet meer op het park geweest. Veel te ziek voor.
Landal doet helemaal NIKS met mijn klacht. Reageren niet op terugbelverzoeken. Niet via het park zelf, niet via het hoofdkantoor. Heb de klacht al vier keer via de website ingediend. Ook meerdere keren gevraagd of ik teruggebeld kan worden. Geen enkele reactie. Nul.
Ik ben nu ronduit kwaad over deze gang van zaken. Landal is grof nalatig geweest. Ik ben een vaste klant van Landal geweest. Jarenlang. Maar geen haar op mijn hoofd die hier nog een keer boekt. Vóór de boeking is een klant God, daarna nog minder dan een nummer.
... Lees meer
Vast
op 13 maart 2025
bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: maart 2025
Prijzen kunnen na je boeking opeens drastisch wijzigen (30%+), daardoor is het vastzetten van een boeking bij Landal net als handelen op de aandelenmarkt. Je weet nooit of de prijs na je boeking omhoog of omlaag gaat.
Foeke Dijkstra
op 18 januari 2025
bestemming: Nederland / Nieuwvliet Bad, reisperiode: januari 2025
Gift card gekregen van Landal. Geboekt via site van Landal .Tijdens boeken de giftcard niet kunnen verzilveren. Gebeld met de klantenservice. We zouden de kaarten maar meenemen naar het park.
Daar aangekomen werd ons verteld omdat dit park over roompot viel konden we ze niet verzilveren. Wij hadden geen idee . Omdat we via Landal geboekt hadden. Bij klantenservice ook niet vermeld. Hadden anders voor ander park gekozen. Het betrof een card v 300 euro.
We voelden ons erg bekocht.
Anton
op 2 januari 2025
bestemming: Nederland / Diessen-Baarschot, reisperiode: december 2024
Bij heb boeken van een huisje via de Landal site wordt een prijs genoemd "incl. alle toeslagen voor 2 personen" voor ons tweeën in de geselecteerde periode. Zodra je verder gaat met boeken komt ongeacht het type huisje de melding "De eerder getoonde prijs is niet meer beschikbaar" en voor zo'n 25 euro meer kun je het huisje wel boekn.
Landal is alleen (beperkt) telefonisch bereikbaar als je hierover wilt klagen.
Annemie
op 30 december 2024
bestemming: Nederland / Veluwe, reisperiode: december 2024
Wij hebben een verblijf gehad van 20/27 december en bijna €1.000 betaald. Bij aankomst bleek de tv en het internet niet te doen . De pannen waren vies , etensresten zaten er nog in . Bestek was vies , en de erwten lagen nog in de magnetron.
Spinnenwebben op de deurposten stof onder de bedden , zeer vieze gootsteen waarvan je over je nek ging . Vet op de afzuigkap.Verstopping in de wasbak , water liep de keuken in . Lamp kapot in de gang .
Van dit alles hebben wij 5 dagen lang mensen over de vloer gehad om de problemen op te lossen.
Helaas niet alles is opgelost, ik was er klaar mee en wilde naar huis . Mijn man heeft mij nog kunnen overtuigen om nog te blijven. Ik was zéér verdrietig omdat ik de rust zo nodig had nadat ik een heftige operatie achter de rug had.
Om wat ontspanning te zoeken gingen we naar de openbare ruimte om wat te drinken. Met het afrekenen stonden er drankjes bij die we niet hadden gedronken
Nooit maar dan ook nooit meer ga ik naar miggelenberg of landal green park.
Dit alles heeft ons veel geld en stress opgeleverd
JBekhuis
op 25 oktober 2024
bestemming: Denemarken, reisperiode: oktober 2024
Het is echt zeer, zeer slecht dat niet elk Landal-park toegankelijke accommodaties heeft! Dit is discriminerend! SCHANDE!
Natasja van Osnabrugge
op 18 oktober 2024
bestemming: Nederland / Sommeren, reisperiode: juli 2024
Geen vis op Stabrechtse Vennen.
TVE
op 4 oktober 2024
bestemming: Nederland / Lommerbergen, reisperiode: november 2024
Ik ben diep teleurgesteld in de klantenservice van Landal. Vorig jaar won ik tijdens de bingoavond een waardebon van €150. Toen ik deze wilde gebruiken in combinatie met de Libelle-kortingscode, werd ik doorverwezen om dit via e-mail te boeken. Tot mijn verbazing werd mij verteld dat ik de waardebon niet mocht combineren met de kortingscode.
Volgens de eigen algemene voorwaarden van Landal, artikel 16, is het wél toegestaan om onbeperkt waardebonnen te combineren met één kortingscode. Dit staat zwart op wit in hun eigen regels, en de Libelle-kortingscode valt hier perfect onder. Toch blijft de klantenservice hardnekkig weigeren, met het absurde argument dat “korting op korting niet mag”. Waar staat dat in de voorwaarden? NERGENS!
Het meest frustrerende is dat ik in contact ben gekomen met meerdere gezinnen die al 20 jaar naar Landal gaan en altijd waardebonnen gecombineerd hebben met kortingscodes, waaronder de Woezel en Pip-kortingscode. Ik heb zelfs printscreens en bewijzen aangeleverd, maar de klantenservice blijft weigeren.
Wat deze situatie nog erger maakt, is dat jullie hardnekkige weigering de vakantie van mijn twee autistische kinderen en hun immobiele grootmoeder compleet verpest. Dit had een ontspannende vakantie moeten zijn, maar door het onredelijke gedrag van de klantenservice is dat niet mogelijk.
Het is schandalig hoe Landal omgaat met trouwe klanten. De manier waarop ze hun eigen voorwaarden verdraaien en de klant vervolgens in de kou laten staan, is onacceptabel. Als dit de standaard is bij Landal, dan raad ik iedereen aan om goed na te denken voordat je hier boekt. Dit is geen service, dit is misleiding!
Bekijk 174 ervaringen over Landal GreenParks
Vakantieverhalen / reisverslagen