Schrijf een ervaring over Landal GreenParks en maak kans op mooie prijzen!

Landal GreenParks

Url: https://www.landal.nl/

Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Landal GreenParks

Landal GreenParks is opgericht in 1954 en is sindsdien een specialist in de verhuur van bungalows. Het aanbod is gegroeid tot ruim 85 bungalowparken. Deze bevinden zich allemaal midden in de natuur. Naast Nederlandse bungalowparken heeft Landal GreenParks ook parken in België, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechië, Hongarije, Denemarken en Engeland. Hier vind je in totaal ruim 15.000 vakantiewoningen. Ook worden er 1.350 campingplaatsen verhuurd bij zeven van de parken.

Het unieke van Landal GreenParks is dat de parken een open karakter hebben. Kernwoorden zijn dan ook: rust, ruimte en natuur. Ieder jaar komen 2,8 miljoen gasten hiervoor naar de parken van Landal. Landal Greenparks voelt zich nauw verbonden met de naaste omgeving en maakt zich sterk voor de natuur, de gast en de samenleving.

De accommodaties van Landal GreenParks worden verdeeld in Basis, Comfort, Luxe en Extra Luxe. Voor ieder is er zo een geschikte accommodatie te vinden. De Basis accommodaties zijn functioneel en eenvoudig ingericht met een keuken met standaard keukeninventaris, zit- en eethoek en nette slaapkamers. Liever iets luxer? De Comfort accommodaties zijn ideaal voor een onbezorgde vakantie: de bungalows zijn sfeervol en van alle gemakken voorzien. Daarbij horen een compleet ingerichte keuken en comfortabele boxspring bedden. Voor nog meer luxe boek je de Luxe accommodaties. Hier vind je een privé-sauna, zonnebank en opgemaakte Auping boxprings en-matrassen. Ga je voor Extra Luxe? Dan heb je nog meer faciliteiten zoals een bubbelbad of jacuzzi in de tuin. Natuurlijk geniet je ook hier weer van de Auping boxsprings- en matrassen. Er worden tevens accommodaties aangeboden voor groepen tot 32 personen.

Landal GreenParks is telefonisch te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 15:00 uur.

op 19 maart 2021 bestemming: Nederland / Julianadorp, reisperiode: november 2019

We hebben voor november vakantie geboekt bij landal oogduyne,we waren toen 25jr getrouwd en wilden met onze familie in 2 huisjes maar vanwege corona moesten wij omboeken en dit bracht kosten met zich mee wat zeer oneerlijk was,nu moesten we weer omboeken omdat er vanuit de regering nog steeds zoveel beperkingen waren dus word het nu weer november 2021 en dit was nu weer goedkoper maar nee hoor moeten gewoon de volle mep betalen. Echt te schadelig voor woorden. We gaan ook nooit en nooit meer boeken bij landal we waren goede klant maar dat is afgelopen en ik raad de mensen ook aan nooit maar ook nooit meer te boeken daar

  • Algemeen 1
op 23 februari 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: februari 2019

Oh, had ik deze recensies maar eerder gelezen!
Zo'n arrogant en klant-onvriendelijk bedrijf als dit heb ik niet eerder gezien.
Vanwege coronaregel 1 persoon op bezoek, weekend voor 4 huishoudens verplaatst naar december 2021.
Zelfde huis is dan € 200 goedkoper. Maar nee hoor, het verschil krijgen wij niet terug!
Was het duurder geweest dan hadden wij, logisch, bijbetaald maar andersom geldt dit niet. Wat een vreemd beleid, lijkt nergens op!
Nog gevraagd of het al betaalde bedrag dan ook over 2 weekenden verdeeld mag worden, maar nee, dat kan ook niet.
Later zag ik op hun site dat ik een VOUCHER had kunnen krijgen waar dan wél van alles mee had gekund en zelfs terugbetaling na 1 jaar.
Waarom is mij dat, toen ik om een oplossing vroeg, niet verteld?
Iedereen zucht onder financiële zorgen in deze pandemie, maar Landal wil er kost wat kost even beter van worden! Nou, deze 4 huishoudens komen niet meer op een Landal-park! Alleen in december dan nog, maar de lol is eraf en voorpret is ook ver te zoeken op deze manier!!

  • Algemeen 1
op 14 februari 2021 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: mei 2020

Alles was gesloten op de horeca na
En we zouden 30 procent terug krijgen nog steeds niks ontvangen

  • Algemeen 7
op 28 december 2020 bestemming: Duitsland / moezel, reisperiode: oktober 2019

Niet goed schoon gemaakt en de klacht is mager gecompenseerd met een flesje wijn. Het warme eten was zeer slecht. (magnetron)

  • Algemeen 3
op 15 december 2020 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2020

Landal is niet meer wat het ooit was. De hele bungalow zat vol spinnenraggen, echt in elke hoek van de gang, keuken, slaapkamer overal, te vies voor woorden. Voorheen kreeg je nog een welkomstpakket maar dat krijg je ook niet meer. Met de verjaardag een flesje wijn maar dat zit er ook niet meer aan. Dit mede gedeeld in de beoordeling van Landal en zouden het goedmaken in de volgende vakantie, die vakantie hebben we nu ook achter de rug, was helemaal een drama, voor ons geen Landal meer, kwamen er 5 a 6 keer per jaar en dat ruim 30 jaar.

  • Algemeen 3
op 6 november 2020 bestemming: Nederland / Landsmeer, reisperiode: november 2020

Onze vak door corona uitgesteld nu gaan we in nov alles dicht door corona en moeten wel de volle prijs betalen

  • Algemeen 5
op 28 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Slechte communicatie en waardeloze organisatie

  • Algemeen 1
op 19 oktober 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: november 2020

Boeken ging snel. We willen nu de datum verzetten. Op de website is geen mogelijkheid, op mail wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloze service dus.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2020

Ik had een vakantie geboekt naar één van de waddeneilanden. Maar ivm de nieuwe corona regels na de toespraak van Rutte afgelopen dinsdag, geprobeerd dit te annuleren. Verschillende keren gebeld, maar kreeg landal zelf telefonisch niet te pakken of reactie op mijn mail??? Bij het bellen krijg je steeds te horen dat het ivm corona te druk is en voor vragen op de site moet kijken. Vervolgens wordt dan de verbinding verbroken???? Aangezien de reistijd nadert een mail gestuurd naar het vakantieverblijf waar ik naar toe zou gaan, dat ik het wilde annuleren en evt mogelijk was daarvoor een tegoedbon te krijgen om de vakantie een andere keer op te nemen. Kreeg v dat verblijf wel snel een reactie terug, met de melding dat de regels bij landal zijn, dat als ik nu op korte termijn (ondanks de reis, corona regels en "veiligheid" ) de vakantie annuleer, wel mijn geld kwijt ben en ook geen tegoedbon daarvoor kon krijgen?? Ik heb niet eens gevraagd om het geld terug te krijgen, want ik begrijp best dat in deze tijd door de corona meer annuleringen zullen zijn. Maar dat er niet de mogelijkheid is om in deze omstandigheden een tegoedbon te krijgen als tegemoetkoming (al was h bij wijze v spreke maar een bon met de helft van het geld v h verblijf), vind ik wel heel jammer! Ben dan ook voorlopig niet van plan om nog een keer via landal iets te boeken.

  • Algemeen 4
op 15 oktober 2020 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2020

Ik had hier een klacht maar deze is nog steeds niet geplaatst. Het mooie is dat dat nu ook niet meer hoeft want Landal heeft mijn klacht naar volle tevredenheid opgelost

  • Algemeen 10

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen