Reviews over Belvilla

Pagina 1 van 7 met 680 resultaten

op 13 februari 2024 bestemming: België, reisperiode: maart 2024

Als ik kon gaf ik zelfs 0 sterren. Ik boekte een huisje en betaalde onmiddelijk. Ik kreeg alle bevestigingen via mail. Enkele weken voor vertrek zoek ik het exacte adres op en zie ik dat deze boeking werd geannuleerd. Wij werden hier nooit van op de hoogte gebracht. Belvilla kon mij geen verdere uitleg geven. Wij zijn zeer teleurgesteld en enkele weken voor vertrek zitten we spijtig genoeg zonder huisje. De service die Belvilla te bieden had was schandalig. Zeer ontevreden, wij boeken hier nooit meer!

Blijkbaar gebeurd dit ook vaker. Wees gewaarschuwd. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 februari 2024 bestemming: België / Malmedy, reisperiode: december 2023

Belvilla houdt mij al 6 weken aan het lijntje betreffende terugbetaling borg. in hun eigen syxteem staat dat reeds op 5 januari 2024 een factuur van -600 euro echter tot op heden nog steeds geen terugbetaling. Diverse malen contact echter iedre keer ik zal het doogeven isde reactie,echt een boevenbende ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 5 februari 2024 bestemming: België / La Roche, reisperiode: januari 2024

Ik raad iedereen aan om twee keer na te denken alvorens hier een boeking te maken.

De situatie:
We boekten op 5 januari 2023 een vakantiehuis voor 17 personen voor tijdens oudjaar 2024. Dit was een boeking die maar 48u gratis te annuleren viel.
De boeking werd 100% vooraf betaald via Mastercard en de boekingsbevestiging inclusief vouchers zijn ook op 5 januari bij mij geraakt via email. We zagen dus al uit naar het leuke samenzijn.

Tot plots uit het niets: een mail van Belvilla dat mijn boeking geannuleerd was "wegens operationele reden".
Deze mail is pas binnengekomen op 8/1/23 en dus meer dan 48u later hebben zij EENZIJDIG geannuleerd zonder enige verdere uitleg. Als "commerciële" tegemoetkomen kwamen ze dan af met 10% korting op een huis dat dubbel zo duur was.

Los van het feit dat dit absoluut niet oke is, begint het eigenlijke verhaal nu pas.

Dus de betaling was 100% vooraf gevraagd en betaald via Mastercard. Dit was ook reeds zichtbaar op mijn bankapp. Na hun eenzijdige annulatie vroeg ik om het geld dezelfde week nog terug over te schrijven aangezien we dan nog snel op zoek konden naar een ander vakantiehuis.

10 jan: Belvilla meldt mij dat ze het geld nog niet hebben ontvangen via Mastercard
TER INFO: ik heb nadien direct gebeld met Worldline. Zij bevestigden dat het geld op 5 januari om 18u reeds van mijn rekening werd gehaald door Belvilla.
Ik kon het dus helaas niet meer tegenhouden.

12 jan: ze hebben het bedrag ontvangen en het is "geëscaleerd naar de betrokken diensten om snel alles terug te betalen".

16jan: Als ik vraag om het dan ineens naar mijn IBAN over te schrijven, kan dit niet want de transfer is reeds geïnitieerd richting mijn Mastercard.

26 jan: de terugbetaling via Mastercard lijkt ineens niet meer te kunnen. HOE DAN??????
Ze vragen naar mijn IBAN om het zo over te schrijven

5/2: We zijn ondertussen exact 1 maand na de betaling en ik heb nog steeds geen euro teruggezien van hen.

Helaas ben ik niet de enigste die dit heeft meegemaakt, maar ik wil wel iedereen waarschuwen. BOEK HIER NOOOOOOIIIITTT!!!!
Ze leven wellicht op de rentes van de ontvangen gelden.
Degoutante bende oplichters en ik overweeg zelf om een advocaat in te schakelen om een serieuze schadevergoeding te eisen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 januari 2024 bestemming: Nederland / IJhorst, reisperiode: augustus 2024

Belvilla had een fout met boeking gemaakt, dus ander huisje. Vervolgens werkte betaallink niet. Belvilla reageerde nergens op, niet op mail, niet op chat. Uiteindelijk is het gelukt om te betalen, maar heeft Belvilla alsnog geannuleerd. Administratie is zéér slecht op orde! Nu maar hopen dat het geld alsnog terugkomt.

  • Algemeen 1
op 29 januari 2024 bestemming: Nederland / heel nederland, reisperiode: april 2024

Heeft u in de afgelopen paar weken een accommodatie geboekt bij Belvilla? Houdt er dan rekening mee dat dit weleens een "dubbelboeking" kan zijn. Belvilla heeft een nieuw systeem bedacht waardoor periodes die door de huiseigenaar al als "bezet" gemeld waren alsnog door Belvilla geboekt worden. Inmiddels blijkt dit probleem bij 10-tallen huizen te spelen. Huiseigenaren worden doodziek van Belvilla en zeggen massaal hun verhuurcontracten op. Ik ben er één van.
Controleer dus eerst of u daadwerkelijk in het door u gehuurde huis terecht kunt alvorens af te reizen.

  • Algemeen 1
op 8 januari 2024 bestemming: Frankrijk / Roquebrun, reisperiode: juli 2023

Ik betaalde een voorschot, maar door verwarring vanwege Belvilla zou ik het voorschot nogmaals betalen. Ik rekende op terugbetaling maar kreeg nooit iets terug. Weg mijn 800 euro. Na veel bellen, emailen en belvilla beloftes heb ik nog altijd niets gezien van mijn voorschot. Ik neem nu juridische stappen

  • Algemeen 1
op 8 januari 2024 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2023

Vies vakantieverblijf, stank en dergelijke. Augustus 2023 klacht ingediend en Belvilla houdt je aan het lijntje. Meerdere malen foto's gemaild als bewijs. Boek niet bij dit bedrijf!

  • Algemeen 1
op 1 december 2023 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: november 2023

Na klachten over een lek in het dak boven de zithoek van ons gehuurde huis voor 11 personen gelooft Belvilla liever de huiseigenaar die beweert ons een andere accomodatie gegeven te hebben en een compensatie van 81€, wat pertinent onwaar is. De zithoek stond vol kookpotten onder de lekken en was onbruikbaar. Schimmel in de douches.Herhaaldelijk over en weer mailen haalt niets uit; Belvilla gaat er van uit dat wij de leugenaars zijn en laat ons in de kou. Nooit meer bij Belvilla!

  • Algemeen 1
op 15 november 2023 bestemming: Nederland / De Cocksdorp, reisperiode: april 2023

Na het reserveren van een vakantiehuis met gratis annuleren via Booking.com bleek dat het om een huis van Belvilla gaat. Naast de betaling aan Booking komen er nog bijkomende kosten bij die via Belvilla betaald moeten worden. Er volgt een ontluisterend contact met de klantenservice van Belvilla. Mijn vraag was eigenlijk heel simpel: "ik heb expres een boeking gedaan met gratis annuleren. Als ik nu de bijkomende kosten betaal aan Belvilla (nodig om een verblijfsticket te krijgen) en ik annuleer op een later moment de boeking, krijg ik deze losse betaling dan ook terug?" De dame van Belvilla reageerde vervolgens dat er aan annuleren altijd kosten verbonden zijn. En dat ik het maar met Booking.com moet uitzoeken hoe dit werkt. Ik snap dat het gemiddelde call centre personeel geen zin heeft in moeilijke vragen. En dat het van Booking ook niet zo netjes is om niet te vermelden dat de huur via een andere organisatie loopt Maar de klantenservice van Belvilla is echt beneden alle peil. Totale flut organisatie.

  • Algemeen 3
op 6 november 2023 bestemming: Nederland / Giethoorn, reisperiode: november 2023

Bij boeking via Belvilla bleek uiteindelijk dat het een Roompot accommodatie betrof. Gevolg extra omslachtige opdeling van de kosten. Meerdere facturen (Belvilla en Roompot) waardoor het totaal steeds onduidelijker wordt. Bij vergelijk bleek dat met een rechtstreekse boeking via Roompot de totale kosten € 35 minder waren. Dus niet boeken via Belvilla. Dat geeft extra rompslomp en extra kosten

  • Algemeen 2
op 6 november 2023 bestemming: Nederland / Julianadorp, reisperiode: september 2023

Op weg naar mijn vakantiebestemming word ik gebeld dat er een fout is gemaakt door Belvilla en dat we niet terecht kunnen met de hond. Op de vraag of er dan een alternatief is heb ik niets meer gehoord. Na 3 uur te hebben gebeld om er uit te komen zijn we maar huiswaarts gekeerd. Sindsdien tientallen gesprekken gevoerd met Belvilla, maar tot op heden geen geld terug mogen ontvangen. Er is totaal geen enkele actie/reactie/excuses o.i.d. Van Belvilla. Ik ben nu bijna 2 maanden verder en begin het vermoeden te krijgen dat ik met bellen en vragen om terugbetaling niet verder ga komen.

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2023 bestemming: Nederland / Roggel, reisperiode: oktober 2023

Buitengewoon slechte organisatie. Zeker als het niet goed loopt of er problemen ontstaan. In ons geval is de vakantie ongevraagd geannuleerd en op een andere week geboekt.
Advies: boek niets bij Belvilla!

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2023 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: augustus 2023

Er waren tal van gebreken in de woning, maar het ergste was dat de woning erg vies was en er een vliegenplaag was. Kamers en matrassen roken muf/zweterig. De verhuurder gaf aan dat vliegen normaal zijn in de Ardennen en geen reden was om onze vakantie op de eerste dag af te breken, maar de woning was te ranzig om te blijven. Meteen gebeld met Belvilla en om ons beter te kunnen helpen en de klacht te onderzoeken moesten we deze via mail versturen. We wachten, ondanks verschillende reminders, nog steeds op een antwoord. Ondertussen werkt het email adres niet meer en krijgen we een automatisch antwoord dat we onze klacht online via de website moeten indienen p, maar je raad het al, geen enkele reactie.

  • Algemeen 1
op 28 september 2023 bestemming: België / Manhay, reisperiode: augustus 2023

De beleving van de gehuurde Villa én de erbarmelijke klachtenafhandeling door Belvilla.
Na een verblijf van 7 dagen (4-11-23 )in een dure 12 pers. villa te Manhay Be. heb ik een zeer ernstige klacht gemeld bij Belvilla.

De klacht.

Tijdens mijn verblijf heb ik dagelijks contact gehad met de verhuurder. De eerste dag telefonisch (ingesproken) vanwege de lange reis Amsterdam - Manhay (300 km) gingen we allemaal naar het toilet en douchen. Ieder bij hun eigen kamer, want het algemene toilet in de hal was voorzien van een aanwijzing NIET GEBRUIKEN! Terug komend op de begane grond was het toilet in de hal overstroomd, dreef de ontlasting in de urine en douchewater en lekte het naar de kelder. We hebben bij gebrek aan emmers uit armoede de potten en pannen gebruikt om het in de kelder op te vangen. De volgende dag nam de eigenaar contact met ons op en kwam om 12:30 ter plaatse. Tot die tijd -20 uur later- konden we geen gebruik maken van het toilet en douches en moesten we het "maar in de bosjes" doen. Oorzaak? de septic tank was niet tijdig geleegd. Oplossing van de eigenaar op zaterdag een bedrijf zoeken en de septic tank ledigen. +/-15:00 uur konden we weer naar het toilet. (Dichtst bij zijnde café 6 KM).Op dat moment aan de eigenaar de overige 10-tallen -bij ons toen bekende- klachten gemeld. Oorzaak van deze klachten: "Belvilla had voor ons verblijf de villa verhuurd aan 12 jongelui die alles hebben vernield). De nacht daarop gingen alle aanwezige (10) brandmelders om de 20 minuten af. De volgende dag gemeld aan de eigenaar. Die vertelde dat hij niets had vernomen, ook niet van "Verisure' > De daarop volgende nacht exact hetzelfde verhaal weer gebeld naar de eigenaar. Zijn reactie: Verisure heeft onvoldoende personeel om te komen> ik kom morgen zelf wel om de brandalarmen te verwijderen. Of u moet ze zelf van het plafond halen. Oplossing zelf gedaan (trapje op de bedden gezet en verwijderd). Later nog een t0-tal andere klachten tel gemeld aan de eigenaar (e-mail) Bij ons vertrek was de eigenaar aanwezig. Ik heb hem gevraagd hoe gaan we dit oplossen (verrekenen) Hij vertelde dat dat een zaak is van Belvilla en ik geef u groot gelijk als u dat ook doet. Ik -de eigenaar - ben helemaal klaar met Belvilla en stop ermee mijn boekingen door Belvilla te laten verzorgen!.

De afhandeling van de klacht door Belvilla (afschrift van de klacht naar Belvilla).

Direct nadat wij de Villa hadden verlaten, hebben wij d.d. 11 augustus 2023 -voor het indienen van onze zeer ernstige klacht- contact opgenomen met “Belvilla”.
Gelet de ernst van de klacht, werden wij doorverbonden met de SOS-afdeling dhr. Fabrizio.
We hebben de klacht, zie hierboven, die zeer serieus werd genomen, uitvoerig met hem besproken. Ook heb ik medegedeeld, dat de eigenaar/verhuurder
het volledig met mij eens was dat ik een financiële vergoeding zou eisen. Hij vertelde, dat door Belvilla de villa eerder was verhuurd aan een groep baldadige jeugd en dat dat de oorzaak was van de vele schade en mankementen van de villa. Hij, de eigenaar, had het helemaal gehad met Belvilla.
De heer Fabrizio verzocht mij de klacht te documenteren. Ik heb 27 foto`s en een filmpje naar SOS@belvilla.nl verzonden.

Na 14 dagen niets te hebben vernomen, contact opgenomen met Belvilla. Ik werd verbonden met de SOS-afdeling, maar de betreffende medewerkster was met vakantie. Ik zou later worden geïnformeerd.

20 september, na weer niets te hebben vernomen, wederom gebeld met Belvilla met het verzoek om mij door te verbinden met dhr. Fabrizio of met de SOS-afdeling. Na mijn gegevens en boekingsnummer te hebben gegeven, werd mij gemeld dat ik niet zou worden doorverbonden en ik mijn klacht opnieuw moest indienen bij service@belvilla.com. Ik heb toen voor de zoveelste keer gemeld dat ik mijn klacht al veel eerder had ingediend. Mij werd medegedeeld dat mijn enige mogelijkheid is om mijn klacht opnieuw in te dienen. De haak werd door de betreffende telefoniste “erop gegooid” .

Vandaag om 15:00 uur weer gebeld met 00 31 8820 2121 2. Na 15 minuten wachten, werd door Belvilla eenzijdig de lijn verbroken (ik vermoed, nadat ze mij door nummerherkenning hadden herkend).

Tot zover.

  • Algemeen 1
op 18 september 2023 bestemming: Oostenrijk / Stumm, reisperiode: september 2023

Op zich hadden wij een prachtig huis met een formidabel uitzicht. Alleen om uit het dal naar het huis v.v. viel wel tegen. Smalle steile weg. Wij hebben meerdere huizen bij Belvilla geboekt , 2x in Denemarken en goed getroffen, tot nu toe niks mis mee. Alleen contact en communicatie is zeer waardeloos, op dit punt zouden we nog geen cijfer 1 geven. We hadden een vraag over boekingskosten, ze verbreken zomaar de verbinding. Daarna 2x gemaild en dan blijkt het mailadres vervallen, ten laatste toch een werkend mailadres gekregen. Dan krijg je een antwoord van : het moet grondig onderzocht worden en kan even duren. Na 3 weken opnieuw gemaild en weer hetzelfde antwoord, Hoe simpel kan het zijn, even een prijs berekenen en een antwoord retour. Super waardeloos. Huizen waren goed, cijfer 8,5 , maar de rest flut.0,5 cijfer. We denken om niet meer via hun te boeken.

  • Algemeen 1
op 9 september 2023 bestemming: België / Malmedy, reisperiode: augustus 2023

Omdat we een kutvakanie hebben gehad en na de 1ste dag weer vertrokken zijn naar huis. Bellvilla moet m.i. verantwoordelijk zijn dat een accomodatie aan de wensen voldoet zoals beschreven....in ons geval dus niet zo...we troffen in het gehuurde een klere bende aan waar je je hond nog niet laat overnachten. Na onze klacht maakt Bellevilla zich er vanaf met een Jantje van Lei(ij)den. Geen aanrader!!!!!!

  • Algemeen 2
op 3 september 2023 bestemming: Nederland / Zorgvlied, reisperiode: augustus 2023

Wij hebben een heerlijke week gehad in het huisje gelegen in een bos. Toen Marion hoorde dat wij broer en zus zijn, ging ze gelijk schoon beddengoed halen voor de tweede slaapkamer. Alles was zo schoon, het ontbrak ons werkelijk aan niets. Zo relax in Drenthe, voor ons een verademing. zeer zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 10
op 2 september 2023 bestemming: Duitsland / Reifferscheid, reisperiode: augustus 2023

Op Belvilla Stond dart er een garage was bij huisje nummer 2-B in Reifferscheid. Niet dus!
Er kon ook gebruik worden gemaakt van een bubbelbad tegen betaling en los van de sauna.
Ook dit ging niet door omdat de verhuurster druk was met haar dochter haar huwelijk.
Dus wij konden alleen op een donderdag ochtend gebruik maken van het bubbelbad en met gebruik van de sauna wat we niet wilden! Zeker niet op een ochtend en met de sauna die ook defect was (alleen koud water) !
We wilden elke avond samen in bad, dit kon dus NIET!
Hetzelfde verhaal met de wasmachine, kon alleen op dezelfde dag! Te gek voor woorden!
Verder was er van alles kapot in het huisje nummer C. de deurklinken, de afvalbak in het aanrecht, bedbodem van het eenpersoons was kapot, de waterkoker, kraan lekte wat zeer irritant is, zeer slecht koffiezetapparaat wat doorliep als je de kan pakte, lampje in de kamer was defect, en af en toe geen W-lan!
De verhuurster let continu op je vanuit haar huis op ons, en geeft geen hand bij aankomst.
Verder deden de buren raar, we konden niet even in of uitladen. toeterende boze buren.
Verder een heel mooi dorp en een mooie omgeving!
Jammer van de mentaliteit in dit dorp, die elders in Duitsland wel goed is.

  • Algemeen 3
op 1 september 2023 bestemming: België / Aerendonk, reisperiode: juni 2023

Het huis met tuin bleek niet te voldoen aan de beloftes in de omschrijving. Gasflessen, karretjes en auto in de tuin, schimmel in de douche, loshangende elektradraden, keukenkastjes kapot, smerige koelkast, etc. Kortom rechtsomkeert gemaakt, en na contact, mails en brieven laat Belvilla niets meer van zich horen. Naar het geld kan ik voorlopig fluiten, dus inmiddels de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld, echter niet duidelijk is of dit helpt en het lijkt erop dat Belvilla hiermee wegkomt. Het is voor mij witte boorden criminaliteit....wat een slechte niet klantgerichte organisatie!!

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2023 bestemming: Nederland / Earnewald, reisperiode: september 2023

Belvilla heeft een huis voor 14 personen gereserveerd wat bij de boeking alniet meer beschikbaar was. Bij de huiseigenaar in het reserveringssysteem voor een ander weekend geboekt.Slechts 3 weken van te voren is dit geannuleerd. Wel werd door Belvilla een alternatief aangeboden voor circa €300 extra per nacht. Overigens een woning wat ook al maanden niet meer beschikbaar is (info verhuurder). Dat het mis gegaan noemt Belvilla “due operational reasons”. Inmiddels hebben wij een ander huis gevonden voor 14 personen. Oh ja de klachtenbrief is binnen 5 uur beantwoord met excuses en verwijzen naar niet gesynchroniseerde systemen. Voor de restitutie geldt geen snelheid, want de €3300 wordt pas na 3 weken gestort. Wij hebben inmiddels een ander huis gevonden en gaan er een leuk weekend van maken. Niet dankzij Belvilla, sterker nog: nooit meer Belvilla!! Beter kan je rechtstreeks boeken via het park. Dan wordt je beter geholpen en je betaalt stukken minder.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2023 bestemming: Duitsland / Medebach-Oberschledorn, reisperiode: september 2023

Reis geannuleerd. Binnen 1 dag volledige som betaald. De terugbetaling (100% garantie) gaat echter volgens Belvilla 3 tot 4 weken duren. Belachelijk.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2023 bestemming: Spanje / Calogne, reisperiode: augustus 2023

K ben ongelooflijk teleurgesteld. Voor zo'n spraakmakend bedrijf verwachtte ik dat de informatie op jullie site correct zou zijn en dat de huizen niet in slechte staat zouden verkeren. Helaas werd ik in de steek gelaten. Bij onze recente boeking kwamen we veel problemen tegen.
Deze villa had PRIVÉ moeten zijn, maar het huis van de eigenaar bevindt zich op hetzelfde terrein! Direct achter het huis. Hij kwam vrij vaak langs als een waakhond.
Dit was een complete schending van onze privacy. Zelfs communiceren bleek moeilijk met hem te zijn, aangezien hij alleen Spaans sprak. Het huis was de grootste teleurstelling, omdat we in ons gezicht werden gelogen. Is dit echt jouw arbeidsethos? Liegen tegen de klant en de aanwezigheid van de vermeende 'kenmerken' niet verifiëren.
Onze uitchecktijd was om 12.00 uur, desondanks kwam de eigenaar om 9.00 uur opdagen en gooide ons er praktisch uit of zo voelde het!


Op uw pagina staat dat er airconditioning aanwezig zal zijn. Dit was NIET het geval, de enige was in de poolkamer (die trouwens helemaal leeg was waardoor het onmogelijk was om in te koken) en het was niet eens bruikbaar omdat we er geen afstandsbediening voor kregen. We voelen ons verraden en voorgelogen.
Het strijkijzer en de strijkplank waren ook niet aanwezig.
Er staat ook duidelijk 5 slaapkamers? Tijdens ons verblijf konden we geen vijfde slaapkamer vinden.
De keuken was echter veruit het ergste. Verouderde apparaten, nauwelijks genoeg potten en pannen, niet genoeg kopjes, borden of bestek voor 8 personen en een beschimmelde koffiemachine is waar we mee werden begroet.
Als persoon 1 een lekkere warme douche kreeg, dan deed persoon 3 dat zeker niet. Ook was de rioolgeur in de en-suite ondraaglijk.
De ligstoelen buiten waren in een erbarmelijke staat en erg ongemakkelijk. De kussens voor de ligstoelen waren in een nog slechtere staat en vielen praktisch uit elkaar. Ook waren er geen parasols dus moesten we in de hete zon zitten.
Het zwembad was vol waterbootman-insecten (van wie we beten kregen) en niet schoongemaakt, wij waren degenen die moesten proberen het schoon te maken, maar de insecten waren walgelijk.
Je zou denken dat voor het vragen van zoveel geld om hier te blijven het huis goed onderhouden en in goede staat zou zijn! Maar aangezien de eigenaar het huis op een site heeft staan ​​om het te verkopen, denk ik niet dat hij ooit echt van plan was om dat te doen.
Wij vinden dit soort liegen onaanvaardbaar. Hierdoor hebben we veel vertrouwen in uw bedrijf verloren en we zullen niemand aanraden om hier te boeken.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2023 bestemming: Oostenrijk / BRIXEM IM TALE, reisperiode: augustus 2023

Belvilla betaal je voor een luxe appartement. Met andere foto's. Met luxe. Alles erop en eraan.

Maar ze boeken het goedkoopste Appartement. ( bijna een bezemkast).
Zodat ze zelf het geld kunnen verdienen. Betaalde per dag. € 113, 00 en Appartement je kosten was € 80,00 per dag en dat x 14 tel uit je winst.
1 / 3 van je betaling. 😡
Tuurlijk hier geen reactie over terug.

Kijk bij Belvilla maar boek bij hotel of Appartement zelf.
Was een hele goede tip van verhuurder.

De verhuurder heeft geen schuld. Begrepen ons en hebben gezorgd dat foto's bij juiste Appartement kwam.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2023 bestemming: Nederland / Ovezande, reisperiode: maart 2023

Bij het bezoeken van belvilla zie ik een mooie aanbieding voor een bungalow staan. Geadverteerde prijs "Van 131 per nacht, voor 98 per nacht". Dit lijkt me een mooie deal.
Er staat nergens bij dat dit een "Vanaf" prijs is. Er staat wél het volgende bij: "Mensen die in deze accommodatie verbleven, vonden hun verblijf de boekingswaarde waard."

Het gaat om de villa met ID 100033229

Daarnaast staan er overal banners op de site dat je als je in logt een "tot 15% lagere prijs" krijgt. Hier staat dus wél bij vermeld dat dit om een maximum gaat. Wanneer ik daadwerkelijk in log is er niets te bespeuren van 15% korting. Afijn. Dat zal dan wel een lokkertje zijn en slechts op enkele huisjes gelden. Kan ik mee leven.

Wanneer ik echter de datums voor de boeking selecteer word de prijs opeens "Van: 176 euro voor 176 euro" met de melding erbij dat dit 4% korting is. Naast dat er dus geen 4% korting is (er is helemaal geen korting) is niet alleen de "voor"-prijs flink gestegen, maar is ook de "Van" prijs opeens een heel stuk hoger (wat nooit zou mogen kunnen)

De klantenservice biedt een voucher van 10% korting (waarvan in de praktijk maar 8% verrekend word) en het belvilla tegoed van 50 euro kan - zonder enige opgaaf van redenen - voor slechts 24 euro gebruikt worden. Op het moment dat ik dit kenbaar maak, bieden ze aan om de boeking voor me te doen. Ik accepteer, maar uiteindelijk krijg ik een rekening die Nóg hoger is dan het bedrag wat ik zelf uit het systeem krijg.

Dit is misleiding op een niveau dat het me verbaasd dat ze nog geen dikke boete van de reclame code commissie hebben ontvangen, waar ik deze klacht ook kenbaar zal maken.

Screenshots van het geheel zijn als bewijs beschikbaar.

  • Algemeen 1
op 17 juli 2023 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: januari 2022

Slecht! Onvriendelijk personeel. Facturen die in spam komen, waardoor wij ze helaas missen. Niet even bellen en zonder tegenbericht onze boeking annuleren.
Absoluut geen aanrader.

  • Algemeen 1
op 12 juli 2023 bestemming: , reisperiode: januari 2022

We hebben een appartement in Dishoek geboekt van maandag tem maandag. Navraag leerde ons dat het weekeinde vooraf het appartement niet verhuurd is. Graag wilden we dan omboeken naar vrijdag tem vrijdag. Dat kan allen indien er EXTRA kosten van € 1.300,- voldaan werden…. Voor ons een reden om in de toekomst geen gebruik meer te maken van BelVilla

  • Algemeen 1
op 30 juni 2023 bestemming: België / sankt vith, reisperiode: juni 2023

De betaling via booking.com was niet goed geregistreerd door balvilla. zij bleven de boeking annuleren en reageerden niet op herhaaldelijk bewijs wat ik heb gegeven van betaling aan boeking.com. kortom: de communicatie tussen boeking.com en belvilla werkt niet goed; booking.com was welwillend om het op te lossen; maar belvilla gaf alleen aan dat het niet kon. ik heb meer dan 4 uren aan telefoon/chat/mail moeten besteden om dit opgelost te krijgen. terwijl de fout niet bij mij lag. compensatie is niet gegeven.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2023 bestemming: Duitsland / Monchau, reisperiode: maart 2023

De omschrijving van de vakantiewoning klopte niet. Telefonisch gelijk de klacht gemeld bij de eigenaar en Belvilla op 27 maart 2023 en de klacht ook per email ingestuurd.
De krijgt een standaard replie dat het enige tijd kost om de klacht goed uit te zoeken en antwoord te geven. Het is nu 29 juni. Hoeveel tijd ze nodig hebben weet ik niet. De klachten afhandeling werkt niet, geen reactie, bellen helpt niet en reminders sturen help ook niet. Het is een ballentent, nooit meer boeken!!!.

  • Algemeen 2
op 21 juni 2023 bestemming: België / hamoir, reisperiode: juni 2023

Prijs / kwaliteit niet correct ! Foto's geven werkelijkheid niet weer. Boeken nooit meer bij Belvilla ! Mail gestuurd, zelfs nog geen antw.

  • Algemeen 2
op 1 mei 2023 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2023

De villa zelf was prima maar de klantenservice is verschrikkelijk. Ten eerste kun je al nergens een telefoonnummer vinden op de hele website. Vervolgens heb je een boekingsnummer nodig om te kunnen bellen (niet klantvriendelijk). Daarna krijg ik te horen dat de klantenservice dicht is en dat ik maandag moet terug bellen. (De dag dat ik belde was op een maandag middag om 16:30 uur normale werkdag, geen feestdag). Daarna erg onvriendelijk behandeld aan de telefoon.

  • Algemeen 1
op 19 april 2023 bestemming: Spanje / Mas Nou, reisperiode: oktober 2022

Accomodatie was ver vonder de maat. Hoezo 100% kwaliteitsgarantie? Op 8 november 2022 klacht ingediend. Ondanks emails en telefoontjes nog geen enkele reactie. Hoezo reactie binnen 5 werkdagen?

  • Algemeen 2
op 5 februari 2023 bestemming: België / Robertville, reisperiode: december 2022

Bij aankomst 500 euro borg betaald, zou binnen 2 weken teruggestort worden met kosten erf die we dt weekend gebruikt hadden
Energie,water etc
Keurig meterstanden opgenomen
NOOIT meer iets terug gehad
Mails geatuurd, telefonisch contact gehad, maar tot nu toe nog steeds niks terug en zijn inmiddels 2 maanden verder
Schandalig!,

  • Algemeen 1
op 28 januari 2023 bestemming: België / de Panne, reisperiode: april 2021

Laten klanten gewoon in de kou staan, onbereikbaar per telefoon/mail enz.

  • Algemeen 1
op 22 januari 2023 bestemming: België, reisperiode: januari 2023

Belvilla heeft ons een 3e rangs schimmelpand gezet en de klantenservice geeft niet thuis.

  • Algemeen 1
op 17 januari 2023 bestemming: Nederland / ede, reisperiode: juni 2022

De boeking ging snel en gemakkelijk

  • Algemeen 8
op 9 januari 2023 bestemming: Duitsland / Braunlage, reisperiode: januari 2023

Bij aankomst in het huis op oudejaarsdag troffen wij een uitgewoond studentenhuis aan ipv een Belvilla die wij geboekt hadden.
Heel veel van het interieur kapot of zwaar versleten en niet schoon.
Vloerbedekking vol vieze vlekken , parketvloeren kapot, losliggend en gevaarlijk om zonder schoenen op te lopen.
Douche vol met schimmelplekken in de voegen en kitnaden, volop zwarte vuilophopingen in de hoeken vd douchedeur.
Bedden die aan alle kanten piepen en kraken en waar het comfort heel ver te zoeken is.
Het linnenpakket bestond uit een bij elkaar geraapt zooitje lakens en dekbedovertrekken.
Gordijnen en luxaflex te triest om aan te zien ,ook weer half kapot of maar gedeeltelijk dicht te doen.
Tafel vol met kringen en totaal afgesleten.
Lampen die het niet doen , met als gevolg dat het onmogelijk was om fatsoenlijk een boek te lezen.
Geen houtpakket te verkrijgen wat volgens de boeking wel mogelijk was, dus de houtkachel die zo mooi vermeld werd kon niet gebruikt worden.
Na dit alles geconstateerd te hebben direct de dag na aankomst contact opgenomen met Belvilla , waar ik naar de sos dienst verwezen werd.
Maar de problemen die bij dit huis aan de orde zijn , kunnen onmogelijk even opgelost worden.
Hier is een grondige renovatie nodig.
Dit had Belvilla zelf moeten constateren , en niet mogen verhuren.
Totaal geen controle op hetgeen verhuurd wordt.
Deze organisatie voegt TOTAAL niks toe.
NOOIT boeken daar.

  • Algemeen 1
op 4 januari 2023 bestemming: België / Au Beau sejour, reisperiode: augustus 2022

Een vakantie huis geboekt wat zo niet belvilla waardig was en wat nog steeds op de site staat echt schandalig hier geld voor te vragen

  • Algemeen 1
op 21 december 2022 bestemming: Frankrijk / moliets-et-Maa, reisperiode: maart 2022

Hebben zwart op wit een geldige voucher afgegeven deze wordt nu niet ingewisseld .Zijn zeer onbeschoft te woord gestaan.
Voucher is geldig tot april 2023.
Na diverse telefoon en mail verkeer en uren in de wacht eindelijk een manager aan de lijn gehad. Deze had als commentaar medewerker had deze voucher nooit mogen afgeven, jammer maar zoekt u het maar uit.
CQ Belvilla weigert de voucher van € 1100.-- in te wisselen als aanbetaling op een reis van € 5500.--
Ik ga dit uiteraard aan een jurist uit handen geven.
Maar goede raad BOEK NOOIT MEER BIJ BELVILLA .
Het zijn gewoon oplichters, zeer onbetrouwbaar bedrijf

  • Algemeen 1
op 15 december 2022 bestemming: Frankrijk / Fayence, reisperiode: september 2022

Het door ons via Belvilla gehuurde huis was door de eigenaar aan anderen verhuurd en wij kregen de beschikking over de veel kleiner, veel minder comfortabel en smerig huis. Drie maanden nadat wij bij Belvilla een klacht ingediend hadden en vele telefoongesprekken later wist men ons te vertellen, dat ze op basis van de negatieve ervaringen geen contract meer met de eigenaar hadden en dat het daarom niet mogelijk was om ons financieel te compenseren. De woning, FR-83440-124, Jonila is echter nog gewoon boekbaar. Conclusie, zowel de eigenaar als Belvilla vallen onder de categorie oplichters. Niet mee in zee gaan.

  • Algemeen 1
op 10 december 2022 bestemming: / Stavelot, reisperiode: oktober 2022

Zodra we een vakantiehuis geboekt hadden moesten we al 120€ extra betalen. Kosten waarvan niets was terug te vinden bij boeking.
De dag van aankomst beweerde de eigenaar de betalingen niet te hebben ontvangen.
Nadat de bewijzen zijn voorgelegd geweest, moesten we 500€ cash waarborg betalen. Dit stond zo vermeld in het contract van Belvilla.
Deze waarborg krijgen we maar niet teruggestort.

  • Algemeen 1
op 10 november 2022 bestemming: Frankrijk / Montclus, reisperiode: september 2022

De woning bleek enorm gedateerd. Er waren geen fatsoenlijke stoelen in de woning. Wij deden hierover direct na aankomst klacht bij Belvilla. Zij hebben dit niet serieus genomen en wij verbleven 2 weken op keukenstoeltjes. Bij thuiskomst klacht ingediend. Belvilla zegt er niets aan te kunnen doen wat de verhuurder aanbiedt. Terwijl ze wel adverteren met teksten als ONZE huizen zijn gecontroleerd etc.Kortom zoek het zelf maar uit. Konden wel een voucher krijgen van 75 euro op een volgende boeking. Nooit meer Belvilla.

  • Algemeen 2
op 2 oktober 2022 bestemming: Frankrijk / Vierville-sur-mer, reisperiode: september 2022

We hadden een nieuw gebouwd appartement geboekt in Normandie bij Belvilla. Bij aankomst was het niet goed schoon, vuil in de vuilnisbak, vuile handdoek, haren in het bed, gekreukelde lakens in het bed, geen afvalbakje in toilet en douche, geen toiletrolhouder, geen waterkoker, geen nachtkastjes, zeer karig servies, de tuin was een grote grindbak, keiharde slaapbank in de kamer. Deze review hebben we geplaatst op de website van Belvilla, maar die is echter niet te zien! Voor 140 euro per nacht mag je iets meer verwachten. O ja, er was ook geen verwarming, terwijl het 's nachts 10 graden was.
Voor ons geen Belvilla meer.

  • Algemeen 1
op 23 september 2022 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2022

Het is dat 1 het laagste is wat ik kan geven maar een 0 is nog te veel voor deze organisatie (Belvilla) van lik me vestje.
We hebben een vrijstaande villa met zwembad gehuurd in Santa Cristina aan de Costa Brava in Spanje.
Daar aangekomen op zaterdag laat in de middag stond de beheerster al te wachten. Prima persoon, niets ten nadele van haar.
Het begon al met een parkeerprobleem, we zouden een privé parkeerplaats hebben op het terrein van de villa maar dat bleek onmogelijk. De reden: het beton van de wat oplopende inrit was dusdanig gescheurd en in een dusdanig slechte bouwkundige staat dat de auto daar niet geparkeerd kon worden want anders bestond het risico dat de hele betonnen oprit naar beneden zou schuiven. En als dat zou gebeuren dan kwam het huis en zwembad er achteraan.
Dat waren althans de letterlijke woorden van de beheerster.
Dit dus in opdracht van de pandeigenaar.
Dus parkeren in een smal straatje met weinig mogelijkheden.
Dat was al meteen de eerste tegenvaller.

We moesten via een trap zo’n 20 meter omhoog om bij de voordeur te komen en ik zag al traplopende meteen al de belabberde bouwkundige staat van die trap en de voorkant van het huis.
Bij de voordeur aangekomen bleek dat die deur niet verder dan 50cm open kon.
We werden rondgeleid door de beheerster en al snel bleken er veel mankementen aan het huis.
Rolluiken die niet meer open of dicht konden, horren die bijna allemaal kapotgescheurd waren.
Een hek aan de rand van het overdekte terras was aan één kant helemaal uit het metselwerk gescheurd waardoor je zomaar 10 meter naar beneden kon vallen.
Ze hadden dit met een simpel bandje proberen vast te zetten maar het leverde een levensgevaarlijke situatie op.
Op de vraag waarom de rolluiken defect waren kreeg ik als antwoord dat die niet meer gemaakt werden omdat huurders die toch elke keer kapot trokken.
Op de vraag of we het alarm konden gebruiken kreeg ik als antwoord dat de pandeigenaar dat niet wilde.
Diverse schuifpuien konden niet echt worden afgesloten en omdat die rolluiken ook niet dicht konden kreeg ik daar geen prettig en veilig gevoel bij.

Nadat de beheerster vertrokken was hebben we een rondje gemaakt door het pand en je hoefde geen bouwkundige te zijn om te zien dat dit pand ernstige bouwkundige gebreken vertoonde.
Werkelijk óveral scheuren in de muren, in de trappen, in de plafonds, in de vloeren.
Het was dusdanig erg dat we meteen besloten om hier de volgende ochtend te vertrekken.
We zijn toen meteen op zoek gegaan naar een ander beschikbaar huis en dat hadden we zondagochtend gevonden.
Dus na één nacht zijn we vertrokken.
Tijdens het naar beneden sjouwen van alle bagage ben ik met koffer en al van de buitentrap naar beneden gevallen omdat er drie tegels los lagen.
Gevolg: verdraaide knie en gekneusde pols.

Een bijkomstigheid die niets met de belabberde bouwkundige staat van het pand van doen heeft maar wel héél veel overlast veroorzaakte was het continue geblaf van honden rondom het huis.
Ook in de nacht hield dit aan.

Aangekomen in het nieuwe huis waterwerken hadden gevonden hebben we meteen Belvilla én de beheerster op de hoogte gesteld van ons vertrek.
De beheerster reageerde pas de volgende dag en Belvilla reageerde zoals zo’n organisatie dat betaamd: namelijk door helemaal niets te doen.
En je achteraf het verwijt maken dat we in het pand hadden moeten blijven want dan zouden ze het probleem meteen hebben opgelost,
Deze mensen van Belvilla op de SOS afdeling zijn erin getraind om vooral de klant zo snel mogelijk af te poeieren dan wel met een fooi af te schepen.
In ons geval en na heel veel gebel en gemail kwamen ze ook met een fooi als gebaar over de brug.
Maar dat heb ik afgewezen, ook gelet op de vervelende blessure die ik door hun nalatigheid heb opgelopen.

Lang verhaal kort: deze muis krijgt voor Belvilla en wellicht ook voor de pandeigenaar nog een hele vervelende staart want gelukkig hebben klanten de mogelijkheid om op meerdere manieren hun juridisch en dus financieel gelijk te halen.
Wat in dit geval ook zéker gaat gebeuren.

Dus ons zéér dringende advies: ga NIET met Belvilla in zee!!!

  • Algemeen 1
op 2 september 2022 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: augustus 2022

Belvilla heeft misleidende foto's geplaatst van de betreffende vakantiewoning en gezien de bijzonder hoge kosten voor het verblijf was dit in het geheel niet in overeenstemming met het betreffende verblijf. Het buiten was dor, bestaand uit zwart zand, in het verblijf was veel stuk , met gaten- of vervallen en niet gerepareerd. Wij hebben dit direct gebeld en gemaild aan Belvilla, maar na diverse telefoontjes en emails waarin we foto's moesten delen, hebben we niets meer vernomen van Belvilla.

  • Algemeen 2
op 16 augustus 2022 bestemming: Frankrijk / Cap D'aGDE, reisperiode: juli 2022

Wij hadden een appartement geboekt via Belvilla in Cape d’Agde. Wij hadden expliciet doorgegeven aan Belvilla dat we aan de rustige kant van het appartementen complex wilde zitten. Wetende dat aan de andere kant (je kan het zien op google maps) een Luna Park aanwezig is. Bell Villa heeft dit zowel telefonisch als op de chat bevestigd. Echter toen wij aankwamen op vakantie bleek dit helemaal niet te zijn doorgegeven en de rustige kant van het complex bleek vol te zitten. Wat rest was de kant van het Luna Park en uitzicht op de parkeerplaats. Nu moet je weten dat het Luna Park een kermis is maar dan factor 10 qua geluid en licht en dit van half 9 tot 02:00 nachts doorgaat wat rustig slapen vrijwel onmogelijk maakt. De tekst bij het huisje wat je boekt rept hier uiteraard totaal niet over, het staat er cryptisch vermeld maar er staat niet dat het op steenworp afstand ligt van een pretpark en nachtclubs die tot 07:00 open zijn. En toen kwam vervolgens het mooiste. Wij namen contact op met Belvilla maar die verwezen ons simpelweg door naar TUI want het was TUI die het appartement zou verhuren en niet Belvilla. Overigens staat dit nergens op hun website aangegeven. Terwijl in de algemene voorwaarden waarmee wij akkoord zijn gegaan er duidelijk staat dat zij verantwoordelijk zijn. Tevens mag het juridisch niet wat zij doen aangezien zij contracteigenaar zijn. Maar we konden bellen en chatten wat we wilden ze namen geen enkele aansprakelijkheid. Dus mijn advies NOOIT bij Belvilla boeken, ze hebben geen idee wat er op locatie speelt, het is gewoon een referral site die veel geld vangen maar als er problemen zijn doen ze niks voor je. De jongens en meiden aan de chat doen ook niks voor je, die hebben een standaard scriptje waarin ze je gewoon afpoeieren en te telefoon ophangen op het moment als je kritische vragen stelt. Verschrikkelijk bedrijf

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2022 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2022

Het is werkelijk ongekend hoe slecht we worden geholpen door de klantenservice van Belvilla. We krijgen keer op keer een standaard reactie, als het soms begint te lijken op een normaal antwoord dan volgt direct daarna weer dezelfde standaard reactie. Kan me niet voorstellen dat hier mensen achter zitten want het is te dom voor woorden.

Mocht je ooit iets willen boeken via Belvilla dan zou ik het zeker afraden. Want van service hebben deze mensen geen kaas gegeten, want ze kunnen de basis al niet eens goed voor elkaar krijgen..

Gelukkig is het contact met de eigenaar van het appartement prima, maar Belvilla verdient vanuit mij geen enkel respect meer..

  • Algemeen 1
op 19 juli 2022 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: augustus 2022

De reis is geboekt, meteen betaald en wordt geannuleerd omdat de betaling volgens Belvilla niet voldaan is (terwijl dit allang gebeurd was) Heel veel contact gehad via telefoon, mail, chat en na erkennen fouten vanuit Belvilla opnieuw de vakantie geboekt. Wederom wordt de betalingsbevestiging niet aan de boeking gehangen en een week later wordt weer de vakantie door Belvilla geannuleerd. Nu al dagelijks proberen contact te leggen met Bellvilla om geld terug te krijgen. Tot nu toe geen duidelijkheid en geen terugbetaling gehad. Communicatie waardeloos (krijgen zelfs nog mails met de vraag nog meer te betalen terwijl de boeking geannuleerd is). NOOIT MEER BOEKEN BIJ BELVILLA!!!, Vertrouwen zeer zwaar beschaamd. Financiële administratie is een grote puinhoop, net als de communicatie. Beloftes om te reageren worden niet nagekomen. Nu in afwachting op restitutie van ons geld, terwijl we zelf de vakantie maar rechtstreeks geboekt (en betaald) hebben. Zekerheid wat en wanneer we terugkrijgen is nog steeds onbekend.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2022 bestemming: Duitsland / Hilveld, reisperiode: juni 2022

Verschrikkelijk!!! Wij hadden een huis geboekt in Duitsland DE-59955-29 . Bij aankomst stond het gras een halve meter hoog! Ook het terras stond vol onkruid,. De foto's op de boekings site laten totaal iets anders zien. Binnen was het nog erger. Het zat vol met vliegen en spinnen . De vlieren waren vies. Overal lag viezigheid. Rolluiken waren kapot. Ligbad werkte niet enz. Te veel op te noemen. Beddengoed zat gepropt in een wasmand. De eigenaar vond het allemaal wel meevallen, het was tenslotte geen hotel. Ook het ongedierte in huis , dat was de natuur!!!!!! In één woord Vreselijk! Hij stond erop dat we €100 borg en €75 schoonmaak zouden betalen, maar dat waren we absoluut niet van plan. Belvilla gebeld. Na heel lang wachten mochten we eenhotel overnachting boeken op hun kosten maar die moesten we dan zelf op zoeken en ook nieuwe accomodatie voor die week.! Waar vind je ter plaatse een nieuw vakantie adres? Alles zat vol. Onze dochter in Nederland heeft toen 150km verder voor ons nog iets kunnen regelen, daar kwamen we 's avonds om 21.00 u aan.
Wij boeken nóóit meer bij Belvilla. Het huis staat nog steeds op de site. Ongelooflijk!!!!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2022 bestemming: Nederland / huizen, reisperiode: mei 2022

Zat alleen op een landgoed. eigenaar belde paar dagen voor vertrek dat hijzelf op vakantie ging, vervanger was niet goed ingewerkt en alleen telefonisch bereikbaar. slapen op een vide waarbij trap geen leuning had, bedbank in kamer keihard. resutaat rugpijn. het waren koude dagen en de kachel gaf er de bruie aan. de extra elektrisce kachel gar niet genoeg warmte. tuindeur slecht open te kijgen en een onverwarmde douche. geen contact te krijgen met bel villa, telefoonnr klopt niet. ben naar huis gegaan. na ettellijke chats kreeg ik een ander nr maar dat was alleen op kantooruren bereikbaar, dus op maandag bellen, weer zelfde verhaal telefoonnr moet werken 24 uur . dus niet, van de verzekering hoor ik niets, krijg nu iedere keer uitnodiging om een review te schrijven . ook dit werkt niet, dus doe het via deze site.. flut organisatie als het geld binnen is geven ze niet thuis. ga nooit meer met belvilla

  • Algemeen 4
op 14 mei 2022 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: april 2022

Slechte organisatie. Belvilla mailde 1 dag voor vertrek dat vakantie Zeeland niet door kon gaan. Eigenaar van het huis wilde zelf gebruik maken van het huis. Nooit meer Belvilla !,

  • Algemeen 1
op 8 mei 2022 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: mei 2022

Eigenlijk een min 10, omdat Belvilla oplicht, een handig verdien model waar ze mensen geld en vertrouwen afnemen

  • Algemeen 1
op 11 april 2022 bestemming: Duitsland / Bermel, reisperiode: april 2021

Een boeking gedaan op dagen die vrij waren in de kalender van de woning. Kreeg toen een mail dat het eerst goedgekeurd moest worden door de eigenaar, zou binnen 2 dagen bericht krijgen. Na 4 dagen nog geen reactie. Contact opnemen kan alleen via chat en verloopt zeer moeizaam.
Er zouden aanvullende gegevens aangeleverd moeten worden. (reis van 2 personen), die vraag nergens tegen gekomen, maar oke, via chat doorgegeven dat we een man en vrouw waren en geboortedatum. Na weer 2 dagen nog niets gehoord. Weer contact via moeizame chat.
Uiteindelijk na 1 1/2 week een weigering van de boeking. Waardoor hele reis vast loopt en er eigenlijk niets vervangends meer is voor dat aantal dagen. Wil je navragen waarom dingen zo gaan. Je kunt nergens anders contact opnemen dan via die chat. Het duurt lang v voor er iemand reageert, waardoor je zelf inmiddels ook alweer wat anders aan het doen bent. Er wordt steeds om het boekingsnr. gevraagd, maar dat blijkt de chat vervolgens niet te herkennen.
Je kunt nergens verhaal halen of fatsoenlijk contact hebben over de gang van zaken. Heel slecht.

  • Algemeen 1
op 9 april 2022 bestemming: België, reisperiode: april 2021

Mijn ervaring met belvilla,
Stelletje oplichters, kan dan niemand deze stoppen? Begrijp dit niet

  • Algemeen 3
op 4 april 2022 bestemming: Nederland / simpelveld, reisperiode: mei 2022

Vervelende e-mails die dreigen met annuleren terwijl de betalingsdatum nog een week later is. Daarbij kun je niet een mail terug sturen want het betreffende emailadres bestaat niet meer. Om toch een mail te sturen moet je naar het Service Center. Die herkent het boekingsnr en emailadres van mij niet. Ik heb om die reden gebeld met veel onrust in mijn maag. Gelukkig klopt de factuur die ik voor de aanbetaling in mijn eigen mail heb ontvangen. Daarbij klopt de datum om de 2de betaling te doen. Dus ik heb de mevr. aan de telefoon doorgegeven dat ik het super irritant vind dat er niet gekeken wordt of ik echt te laat ben met betalen. En elke keer een mail krijg met nu betalen. Vervelend is het dat wanneer ik wil reageren via de mail niets wordt herkend. Vandaar de 1

  • Algemeen 1
op 8 maart 2022 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: april 2022

Geen enkel contact mee te krijgen!

  • Algemeen 1
op 1 maart 2022 bestemming: Italië, reisperiode: januari 2021

In mijn zoektocht naar een vakantiehuis kwam ik terecht bij Belvilla. Een huis in optie gehad, maar dat ging niet door. Sindsdien ontvang ik dagelijks nieuwsbrieven. Onderaan de mail staat de optie om af te melden, maar dat werkt blijkbaar niet, want ik bleef ze ontvangen. Een telefoonnummer of email is niet te vinden op de site, dus via de chat geprobeerd. Hierin kreeg ik van een medewerker een emailadres waarbij ik me kon afmelden, dan zou het goed komen. Ik heb deze persoon gemaild, maar deze persoon bleek niets met Belvilla te maken te hebben. Sterker nog, zij zit in hetzelfde schuitje. Tig keer geprobeerd af te melden, maar zonder resultaat. Ook niet na Belvilla geblokt te hebben. Uiteindelijk heb ik een nummer gevonden via Google en een Belvilla medewerker gesproken. Zij zou mij afmelden voor de nieuwsbrief en onderzoeken hoe het kon gebeuren dat ik een emailadres had gekregen van een "klant". Helaas, het afmelden is niet gebeurd. Ik krijg de nieuwsbrieven nog steeds en nu ook een emailbericht over tegoeden in mijn Belvilla portefeuille. Weer geprobeerd te bellen. Eerste keer direct een bandje met de vraag hoe ik de medewerker beoordeel die ik zojuist gesproken heb. Daarna werd de verbinding verbroken. Tweede keer bellen: u wordt doorverbonden met een medewerker. Helaas, dit gebeurd niet.
Nog verschillende belpogingen gedaan, maar Belvilla is ONBEREIKBAAR.

  • Algemeen 1
op 22 februari 2022 bestemming: Nederland / nl, reisperiode: januari 2021

Waardeloos bedrijf, geen enkel contact mee te krijgen

  • Algemeen 1
op 18 februari 2022 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2022

Volgens de website krijg je binnen 2 dagen bevestiging van je boeking. Na een aantal dagen had ik niets terug gehoord, daarom nam ik contact op met de chat. Daaruit bleek dat ik de groepssamenstelling door moest geven. Ik had hierover geen melding ontvangen. Ik kon het alleen doorgeven via een vreemde omweg door een probleem te melden. Vervolgens hoorde ik opnieuw dagen niets. Ik heb elke dag contact opgenomen met via de chat, die mij iedere keer een generiek antwoord gaven. Ondertussen zag ik op AirBnB dat een gedeelte van de villa niet meer de hele periode beschikbaar was. Om zeker te zijn van een slaapplek voor onze nogal grote groep heb na twee weken wachten en slecht contact met de klantenservice ik ervoor gekozen via een andere website een andere villa te boeken.
Boek niet via Belvilla, de klantervaring is nihil, de meeste villa's staan ook op andere sites.

  • Algemeen 1
op 17 februari 2022 bestemming: België, reisperiode: augustus 2022

Geboekt bij Belvilla, waarbij we erachter kwamen dat we nog 200 euro tegoed zouden hebben. Dit kon echter niet meer met deze boeking worden verrekend, dat moet vooraf gemeld worden. Geen medewerker overigens die je daar bij de boeking op attent maakt. Dan maar de boeking cancelen die we 20 minuten geleden hebben gedaan en dan opnieuw boeken. Dat kost je dus ruim 50 euro annuleringskosten!! Er is nog niets doorgezet of bevestigd, maar we hebben wel 50 euro aan de broek. Klantenservice heeft weinig besef van het woord service. Voor ons is het duidelijk, nooit meer iets boeken via Belvilla!

  • Algemeen 2
op 10 februari 2022 bestemming: Frankrijk / la norma, reisperiode: februari 2021

BEL VILLA cacelled op laatste moment, is vrijwel onbereikbaar, chat bot werkt niet en als je ze dan spreekt onbehulpzaam/onbeschoft. LET OP niet met deze partij in zee gaan!

  • Algemeen 1
op 31 januari 2022 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: juli 2022

Gewoon onmogelijk te communiceren met Belvilla.
Geen mail. Geen telefoon.

Chat loopt via buitenland, en daar kunnen ze geen antwoord geven op mijn vraag.

Er wordt in de voorlopige boeking een antwoord/bevestiging beloofd na 2 dagen.... 3 weken later nog steeds geen reactie van hen..

  • Algemeen 1
op 24 januari 2022 bestemming: Spanje / Benitachel, reisperiode: december 2021

Op het eerste zicht een heel mooi huis en prachtig gelegen. Maar dan…de buitenkeuken die uit elkaar viel, de tuinmeubelen die uit elkaar vielen, de droogrek die rechtgehouden moest worden door de paraplu voet omdat deze volledig doorgeroesterd was, de gordijnen in huis die loshingen, de vensters die niet goed afsloten en dikwijls een eigen leven begonnen leiden, de airco die niet werkte, het fornuis was kapot , de oven stuk….de verschrikkelijke stank van de aflopen die je op lege maag als kadobon kreeg …. Het was de eerste maal dat dit huis door bel villa verhuurd werd. Worden deze huizen op voorhand niet gecontroleerd? Dan kan je elke krot als bel villa op de site zetten. Zo is geld verdienen wel makkelijk. Gelukkig hadden we een lieve sleutel beheerder die ons zo goed mogelijk heeft door geholpen maar onze vakantie werd door al deze gebreken een stuk minder aangenaam

  • Algemeen 3
op 21 januari 2022 bestemming: Oostenrijk / Salzburg, reisperiode: januari 2022

Wegens een Jansenvaccin waren we niet meer welkom in Oostenrijk. Geprobeerd de reis om te boeken en/of te annuleren. Vertragende, slecht vertaalde, standaard antwoorden, geen antwoord, ontwijkende antwoorden; - in ieder geval nul service gericht. Gevolg is totale reissom kwijt zonder enige tegenprestatie. Frustrerend is dat er geen directe open communicatie mogelijk is.

  • Algemeen 1
op 19 januari 2022 bestemming: Oostenrijk / westendorpf, reisperiode: januari 2022

Ook dit jaar geen wintersport ivm quarantaine en geen boosterprik waarvoor wij nog niet in aanmerking kwamen in januari.
BOEK NOOIT BIJ BELVILLA, ze staan je nooit te woord, iemand aan de telefoon krijgen lukt niet, of je hangt een uur in de wacht en dan nog weet de dame in kwestie niet wat ze moet antwoorden.
wij hebben de reis weer verzet naar 2023 ( anders waren wij 2443,00 kwijt) en nu maar €1000, Schandalig zeker als je niet op vacantie kan. Dit bedrijf moet gestopt worden te bestaan. Of zij moeten 180gr draaien en zorgen dat mensen goed te woord staan en klanten tegemoet komen, of in ieder geval meedenken hoe het eventueel anders kan.
Ik heb geen goed woord over voor dit bedrijf!!!

  • Algemeen 1
op 21 december 2021 bestemming: Nederland / Kattendijke, reisperiode: december 2021

Ik had een review geschreven bij ons verblijf van vorige week.
Vakantiehuis in Kattendijke
Dit was mijn review.
Het huis is mooi, voorzien van alle faciliteiten. Maar heel erg achterstallig onderhoud. De bank en fauteuil zaten voor geen meter. Heel erg doorgezakt. We waren met zijn vijfen en er stonden maar 4 stoelen aan de eettafel. Gordijntje in slaapkamer kon niet omhoog. Bedieningshendel van de kraan in de keuken had ik iedere keer in mijn handen. Onderste lade van de vaatwasser zakte steeds naar beneden zodat het spoelmechanisme niet werkte. De spoelbak in de keuken lekkage, zelf verholpen. Waarschijnlijk al langer aan de hand, want het water stond onder het laminaat. Vandaar was er een sterke muffe lucht. Drong door in de slaapkamer. En vanuit de douche kwam ook een muffe lucht de slaapkamer in. De vloer was stuk van de badkamer. Daar lag een rubberen mat op. Enkele spots in de kamer, en buitenverlichting voordeur , keukenverlichting deed het allemaal niet. Enorme stank in de berging. Oncompleet servies. Wel heel vriendelijk ontvangen door de dame die het beheerd. Mochten er iets eerder in en iets later eruit.

Kreeg automatische mail, dat ik kon reageren voor meer uitleg.
Alles geprobeerd. Krijg alle mails terug. Online is het niet mogelijk contact met Belvilla te krijgen.

Had er nog wat geschreven in de e-mails die niet aankomen daar op welke manier dan ook. Dit er nog bijgeschreven :
Dit was niet wat we van een weekje in een huisje voor ogen hadden. We hebben er genoeg voor betaald. Maar teveel voor een huisje in deze toestand.
Dit waren wel veel gebreken. En die gescheurde vloertegels is zeer gevaarlijk. Daar zit hout onder dat aan het wegrotten is . En je zou er door kunnen zakken. En de stank , zeker in de slaapkamer hebben we niet als prettig ervaren.  Advies :Dit huis moet eerst helemaal opgeknapt worden voordat het weer in de verhuur kan.

Vindt dit heel slecht van Belvilla. Wel van alles verhuren. Maar bij klachten geven ze niet thuis.

  • Algemeen 4
op 30 november 2021 bestemming: België / LA ROCHE, reisperiode: november 2021

Waarborg van 500 € werd na 3 weken nog niet terug gestort door huiseigenaar . En Belvilla geeft niet thuis :)

  • Algemeen 1
op 20 oktober 2021 bestemming: Nederland / Raalte, reisperiode: april 2021

In verband met de geldende coronamaatregelen hebben wij ons verblijf in België in oktober 2020 omgeboekt naar april 2021. Ook in april 2021 kleurde België wederom rood op de kaart en hebben we besloten om onze boeking om te boeken naar Nederland. In een telefoongesprek met Belvilla Nederland om te controleren of onze boeking correct was verwerkt, werd ons gevraagd of we uit dezelfde gezinssamenstelling bestonden, welke niet het geval was. Belvilla heeft aangegeven dat we om deze reden ook niet in Nederland konden verblijven, waarop teleurgesteld maar begrijpelijk van onze zijde werd ingestemd. Vervolgens verzaakt Belvilla de boeking in Nederland te annuleren en brengt het volledig bedrag als no-show in rekening. Ons inziens impliceert het bericht van Belvilla een annulering. 3,5 uur bellen, tig mails en 6 maanden later wordt er gereageerd, zonder de mailwisseling gelezen te hebben. We krijgen ons geld niet terug. Belvilla steekt hier zonder behoorlijk communicatie 344 euro in hun zak. Waar Belvilla hun laatste e-mail nog signeert met "customer service" zou ik deze schrijfwijze heroverwegen. Wat mij betreft: Nooit meer Belvilla! Dit na zo'n tien jaar trouwe klant te zijn geweest.

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2021 bestemming: Frankrijk / Nantheuil, reisperiode: september 2021

Met 225 euro schoonmaakkosten verwacht je toch wel een heel schoon huis. Helaas was dit niet het geval. De keuken was niet schoon. Bij aankomst eerst zelf goed schoon moeten maken, waaronder veel serviesgoed. Ook veel spullen van eerdere huurders (of van eigenaar?) zoals aangebroken flessen olijfolie, kruiden, thee, vochtig toiletpapier e.d. Tevens in het vriesgedeelte van de koelkast nog levensmiddelen van anderen. De ramen van het huis waren vies en tuin slecht onderhouden. Tuinmeubilair was niet schoon en bijna allemaal stuk. Glijbaan stuk en afdak schuurtje ingestort. Onder de trampoline leek wel een plek om afval te dumpen (doeken, planken e.d.). Wij hebben vaker huizen gehuurd via Belvilla en nooit klachten gehad. Maar deze keer viel het dus erg tegen. Jammer, want we hadden onze kinderen uitgenodigd om ons 30-jarig huwelijk te vieren en hierdoor viel het erg tegen.
Review geschreven op site van Belvilla, maar deze is niet geplaatst. Geprobeerd contact te krijgen met Belvilla, maar niet gelukt….dit was de laatste keer dat ik een huis boek bij Belvilla.

  • Algemeen 3
op 10 oktober 2021 bestemming: Italië / Lucignano, reisperiode: september 2021

Een verkeerde boeking gemaakt en binnen 20 minuten voor dezelfde data een duurdere villa iets verderop in Italië geboekt. Ja hoor dat betekent een annulering en ze houden € 180,-- in hun portemonnee. Dieven zijn het. NOOIT meer Belvilla. Pas op !!!!
En probeer maar eens contact met ze te leggen. Zelfs op een brief naar het hoofdkantoor in Eindhoven wordt niet gereageerd.

  • Algemeen 1
op 23 september 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

In 2019 boekte we een verblijf om met 16 vrienden een weekendje weg te gaan. Dit verblijf zou doorgaan in de zomer van 2020. Echter brak Corona uit en konden wij onmogelijk nog naar het buitenland met zo'n grote groep. We hebben hemel en aarde moeten verzetten om het weekend te mogen(!) verplaatsen naar het jaar erna. Echter was er opnieuw een Corona golf waardoor de regels ons opnieuw ervan weerhielden om op weekend te mogen in het buitenland met zo'n grote groep. Opnieuw weigerde Belvilla ons verder te helpen. Het verplaatsen of annuleren van het weekend zou ons bijna €1000 kosten! Uiteindelijk hebben we via de eigenaar van het huisje zelf kunnen overeenkomen dat we het weekend mochten verplaatsen. Deze overeenkomst was officieel vermits op Belvilla aangegeven werd dat het huisje geannuleerd was. Hier hebben we nooit een mail over gekregen om ons te informeren wat de volgende stappen zijn. Wanneer we even later Belvilla zelf opnieuw contacteren (wat niet gemakkelijk is met een klantendienst die niet via mail te bereiken is) blijkt dat wij te lang gewacht hebben om verdere acties te ondernemen. Dus ons recht om het gratis te verplaatsen geldt niet meer. Opnieuw zou het ons bijna €1000 kosten. Dus na vele uren aan de telefoon wachten op antwoord van Belvilla blijkt dat ik degene ben die in fout is gegaan, omdat ik te lang gewacht heb met hun job uit te voeren en ben ik alsnog bijna €1000 armer. BOEK hier alsjeblieft NIET.

  • Algemeen 1
op 20 september 2021 bestemming: Nederland / Harderwijk, reisperiode: september 2021

Het villapark zelf is heel mooi maar villa 338 is een schande voor de rest van het park. Het onkruid stond zowat overal en groeide ook doorheen de bankirai trap naar het water. Het terrasmeubilair was stuk en de kussens om erin te leggen waren vuil.
Ook slingerde er nog vanalles rond de villa zoals een opblaasbare zetel, een soort opblaasbare boot, roeispanen, ballen,... De buitenmuren waren heel vuil en ook binnen was het niet deftig gepoest zoals het gasvuur, eettafel, koelkast. Het vet druppelde letterlijk uit de dampkap. Ook zijn we zelf rondgeweest om de vele spinnen en stofnetten aan het plafond te stofzuigen. De berging was één groot rommelhok. We hadden geen internet toen we toekwamen en om dit op te lossen moest ik een kabelaansluiting nakijken. Toen ik hiervoor een kast moest verschuiven trof ik vanalles aan zoals confetti, plastic bekers, balletje en veel vuil. Het ergste was de BBQ waar de vleesresten nog aan de rooster plakten en sigarettepeuken in de BBQ zelf.

De master bedroom en bijhorende badkamer waren wel heel proper en het overige sanitair was voldoende proper.

De receptie op het park was de hele week gesloten dus geen assitentie of info bv. over fietsroutes.

De Belvilla service telefoon was wel ok; we hadden geen internet en zij hebben ons daarin bijgestaan zodat ik het probleem zelf kon oplossen.

Uiteindelijk hebben wij veel geld betaald voor een villa in schandalige onderhoudsstaat! Wij hebben foto's van dit alles ter staving.

Helaas kunnen wij met deze klacht NERGENS bij Belvilla terecht

  • Algemeen 2
op 15 september 2021 bestemming: Nederland / Doornspijk, reisperiode: augustus 2021

Zeer slechte ervaring met Belvilla en onderstaande klacht indienen lukt niet!
De vorige huurders hadden het verblijf dusdanig vies achtergelaten, dat de schoonmaak langer duurde dan waarmee rekening was gehouden, gevolg, we konden pas een dik uur later de bungalow betreden dan afgesproken.
We troffen toen wel een schone bungalow aan, maar de vaat was (nog) zo vies, dat we eerst alles hebben afgewassen.
Vanwege Corona vielen een paar bezoekers af, achteraf een geluk, het was wel erg vol/druk geweest als het aantal maximaal aantal volwassenen (conform de opgaaf op de website) aanwezig zou zijn geweest. Helaas was het bubbelbad defect, de tv-ontvangst slecht, de barbeque te vies om te gebruiken, een bank volledig doorgezakt en de houten buiten tuintafels/-banken waren erg verfloos en/of kapot. Bij klachten of het melden van defecten is tijdens het verblijf/weekend niet iemand beschikbaar.
Kortom, de locatie is kort en bondig te omschrijven als 'vergane glorie!'.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2021 bestemming: Nederland / Hulshorst, reisperiode: november 2021

Deze reis geboekt via Holidu en daarvan een factuur ontvangen. Van Belvilla later een factuur ontvangen die een hoger bedrag aangeeft. Getracht te mailen - mislukt. Getracht te bellen - mislukt. Uiteindelijk via FB een dame gevonden die het wel allemaal zou uitzoeken. Helaas na veel heen en weer chatten niet gelukt om tot een deal te komen. Klanten vinden ze niet zo belangrijk denk ik. Nu van Belvilla bericht gekregen dat mijn boeking was geannuleerd. Jammer ? Nu niet echt.

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2021 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: juli 2021

Belvilla annuleerde 14 dagen op voorhand, zonder veel uitleg of alternatief. Dit was eind juni. We wachten nog steeds op de terugbetaling van ons bedrag! Vermoedelijk komt dit in september pas...

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2021 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: juli 2021

Het huis voldeed niet aan de beschrijving. Er was geen vaatwasser aanwezig. De eigenaar zegt alleen sorry en doet niets. Wat mij boos maakt is dat Belvilla niet bereikbaar is. Het kost heel veel moeite om een telefoonnummer te vinden dat je kunt bellen en vervolgens sta je uren in de wachtrij. Bij nieuwe boekingen is er wel een medewerker via chat bereikbaar. Echt heeeel slecht. Je visitekaartje zou juist een goede klachtenafhandeling moeten zijn.

  • Algemeen 1
op 31 juli 2021 bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: april 2020

Betreft april 2021. Reis ging niet door i.v.m. Corona. Belvilla zegt dat ze mijn geld teruggestort hebben, maar ze hebben een gedeelte van het reisgeld achtergehouden. Gestort op een niet meer bestaande bankrekening

  • Algemeen 1
op 26 juli 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2020

Moeten annuleren door Corona, proberen inmiddels al 9 maanden geld terug te krijgen van Belvilla. Bellen en mailen elke week met ze maar ze liegen je voor en houden je aan het lijntje. Ongelofelijk slechte organsatie

  • Algemeen 1
op 10 juli 2021 bestemming: Nederland / Durbuy, reisperiode: juni 2020

Ten eerst de reis was geboekt voor 25-06-2021 naar Belgie, vanwege de corona niet duidelijk of wij in het huis terecht konden. Geen tot nauwelijks contact te krijgen met Belvilla, telefonisch al helemaal niet of een mailtje terug zonder duidelijk antwoord was op mijn vraag. Hierdoor voelde wij ons gedwongen om te annuleren, waardoor wij onze aanbetaling kwijt waren van 600 euro. Wat ik ook probeerde, het geld zijn wij kwijt. Nooit meer Belvilla voor ons en ik raad het iedereen af om bij hun een vakantie te boeken.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2021 bestemming: België / Waimes, reisperiode: juni 2020

Alle verhalen kloppen! . Onbehoorlijk te woord gestaan. Op de vraag we mogen niet naar België omdat het nog code oranje je, vraagt ze "je vertelt me een nieuwtje en hoe kom je aan die wijsheid" Staat bij RIVM was mijn antwoord. Had ze nooit van gehoord, volgens haar mochten de Shengen landen vanaf 6 mei weer reizen. Mocht het niet omboeken naar september, anders waren we ons geld kwijt. Ook 10 dagen voor het betalen kregen wij een aanmaning 2x op een mail hierover geen antwoord en op de plaats van bestemming wel elke dag de vraag om een review. Vakantie was niet ontspannen, we voelden ons niet prettig zo in België, durfden eigenlijk nergens heen. Voor ons zeker NOOIT meer Belvilla! Het geld van tv reclames kunnen ze beter gebruiken voor klantvriendelijkheid.(zie dat 2021 er niet eens bij staat als keuze boven)

  • Algemeen 1
op 23 juni 2021 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: mei 2020

Wij hadden het huis gehuurd voor een weekend (twee nachten). Zonder enige reden zijn wij na vrijdag het huis uitgezet voor overlast. We hebben niemand gezien om enige waarschuwing te geven. Ze hebben gedreigd met de politie maar kwamen niet langs om een geldige reden toe te lichten.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2021 bestemming: België, reisperiode: januari 2020

Wat een niet te bereiken baggerbedrijf, verkeerd geboekt, gelijk hersteld, kosten dezes 250 Euro, nooit van mijn leven boek ik nog iets daar, 45 minuten wachten aan de telefoon, email wordt niet beantwoord, je kan fluiten naar je centen zonder enig antwoord, PAS OP NOOIT iets boeken bij hun

  • Algemeen 1
op 9 juni 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2020

3 weken voor vertrek opeens een extra factuur van €71 zonder specificatie en ook niet bereikbaar voor vragen.

  • Algemeen 2
op 25 mei 2021 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2020

Belvilla is onbereikbaar als je vragen hebt over je boeking in coronatijd. Geen e-mailadres waarnaar je naar toe kan mailen, en telefonisch onbereikbaar. Slechte service

  • Algemeen 1
op 14 mei 2021 bestemming: Luxemburg, reisperiode: mei 2020

Liefst -1 hebben 5 dagen moeten 10 dagen quarantaine maakt hun niet uit. Geld kwijt of 350 eu annuleren of 300 verzetten maar betaal geen 800 voor 5 dagen vak oplichters zijn het

  • Algemeen 1
op 10 mei 2021 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juni 2019

Het is onmogelijk met belvilla in contact te komen wanneer heb geboekt en betaald verdwijnen ze. Heb nog een paar honderd euro van belvilla te ontvangen. Ze zijn nu niet meer te bereiken crimineel noem ik dat.

  • Algemeen 1
op 2 mei 2021 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2020

Je boekt een vakantie maar kan vanwege code oranje niet naar de bestemming, tenzij je onverzekerd op reis wil gaan en het hele verblijf in quarantaine moet. Dit is voor Belvilla geen reden om te annuleren, zij komt immers haar verplichtingen na. Verzetten kan tegen meer dan de helft van het bedrag van de reissom. Communicatie loopt zeer stroef, ze draaien een script af aan de telefoon, denken niet oplossingsgericht, leven zich niet in in de situatie van de klant en gaan enkel voor het eigen gewin. Je moet je schamen als je voor zo’n organisatie wil werken. Voor ons NOOIT meer Belvilla.

  • Algemeen 1
op 28 april 2021 bestemming: Denemarken, reisperiode: mei 2020

Hebben aanstaande mei een reis naar Denemarken geboekt. Ondanks corona restricties gaat dit volgens BelVilla gewoon door. Hun leveren een huisje en dat is beschikbaar. En dat je niet mag reizen en daar 10 dagen in quarantaine moet terwijl je maar een week gaat is niet hun probleem. Zeer teleurgesteld. Geen vakantie en je geld weg .

  • Algemeen 1
op 25 april 2021 bestemming: Nederland / Nieuwvliet, reisperiode: april 2020

Onterechte annulering vanuit Belvilla

  • Algemeen 1
op 23 april 2021 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: mei 2020

Door corona kunnen we niet met vrienden op Hemelvaartweekend. ik probeerde de reis te annuleren maar dit lukte niet, gewoon geen enkele manier om contact te krijgen en nu zijn we blijkbaar ons voorschot van € 470 kwijt

  • Algemeen 1
op 20 april 2021 bestemming: Nederland / harderwijk, reisperiode: mei 2020

Ik heb de reis niet kunnen doen, Belvilla hanteert echte maffiapraktijken. We boekten een verlengd weekend in een vakantiehuis in Nederland in november 2019 (voor de corona). dit voor het verlengd weekend van hemelvaart 2020. Toen waren er strenge coronaregels en konden we niet gaan. Niet zoveel problemen gehad om het te verzetten naar dit jaar hemelvaart. nu komt puntje bij paaltje, we kunnen niet gaan want de regels voor belgen zijn dat je tien dagen in quarantaine moet in nederland. dit gaat dus niet. wij willen gewoon herboeken en blijkbaar kan dit niet zonder 750 euro extra te betalen. Die quarantaine telt niet als reden, zij leveren alleen het huis zeggen ze. ECHTE MAFFIA. IK ZAL VOORAL HEEL SLECHTE RECLAME MAKEN

  • Algemeen 1
op 15 april 2021 bestemming: Nederland / eede, reisperiode: april 2020

Reis geboekt in april 2020, vanwege covid voucher voor 2/3 betaling, na 6 maanden pas restant teruggestort gekregen, ondertussen nieuwe boeking april 2021, voucher gebruikt en restant aan betaald doch ka nu weer niet doorgaan, Belvilla geeft mogelijkheid tot om boeken naar volgend jaar maar dan kost dit ruim €540,00 Extra!!! Dus ipkv ruim €900,00 nu dus €1500,00 of we MOETEN nu in april gewoon gaan. Afzettrij, schandalig, schurkachtige, profiteurs

  • Algemeen 1
op 14 april 2021 bestemming: Duitsland / Dahlem, reisperiode: maart 2020

Reis maart 2021 Goed dat je deze site bezoekt. Boek niet via Belvilla. Hun standpunt is dat reizen mag, ook naar Duitsland. Ook al is het geen noodzaak. Het is maar een advies wat Rutten vraagt. En dat je dan minimaal 5 dagen in quarantaine moet, ach, de lokatie is geleverd dus ons valt niets te verwijten... Boeven!

  • Algemeen 1
op 13 april 2021 bestemming: België / Waals braband, reisperiode: juli 2020

Wij hadden bij Belvilla een huis geboekt met mijn moeder en schoonouders. Wegens Corona was het van de regering uit niet mogelijk om met mensen van boven de 70 jaar samen te komen. Dis in ons geval zeker niet in èèn vakantiehuisje samen te leven. Ik heb op alle mogelijke manieren belvila proberen te bereiken maar zonder resultaat. Zij zijn met ons voorschot gaan lopen. Ik wil met belivila niets meer te maken hebben!!!!
Zij blijven mij lastig vallen en kan er niets aan doen!!!!

  • Algemeen 1
op 6 april 2021 bestemming: Frankrijk / morvan, reisperiode: oktober 2020

Vlot en professioneel als het om een boeking gaat.
Ontoegankelijke en amateuristisch als het om recuperatie van een voucher gaat. Bij deze zijn ze een toekomstige klant kwijt. Jammer belvilla ;-(

  • Algemeen 1
op 6 april 2021 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2019

Wij hebben juist (al jarenlang)goede ervaringen met Belvilla. Er wordt prima met je meegedacht, ook in Coronatijd, mits je iemand te pakken krijgt. Dat blijft een zwak punt van Belvilla. Vandaar het rapportcijfer 9, anders was het een 10 geworden. De gemiddelde, lage waardering op deze site is voor ons dan ook niet herkenbaar. En ook bij een overboeking, stelt Belvilla zich klantvriendelijk op, hebben wij ervaren.

  • Algemeen 9
op 5 april 2021 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: augustus 2020

Wij hebben 1 week voor vertrek contact opgenomen met Belvilla, daarvan kregen we te horen dat de vakantie niet door kon gaan omdat we met een te grote groep waren. Als wij niet contact hadden opgenomen, hadden we niks gehoord van ze. Maar goed, voucher gekregen die je na 6 maanden kon inwisselen voor geld. ondertussen 7 maanden later, nog steeds onmogelijk om het geld terug te krijgen of uberhaupt contact te krijgen met iemand van BelVilla. Echt belachelijk, wat moet ik hier nou mee?

  • Algemeen 1
op 30 maart 2021 bestemming: Denemarken, reisperiode: mei 2020

Na vorige jaar de pleuris uitbrak en onze vakantie in Denemarken niet door kon gaan een voucher gekregen die voor 31 december 2020 ingewisseld moest worden. Dus wij gedaan om dit jaar in de meivakantie naar Denemarken te gaan. Nu geen gehoor behalve hoge kost voor annuleren of omboeking...want ach je kan tenslotte naar Denemarken, ondanks de quarantaine verplichting die er dan is... Belachelijk! Geen service! Nooit meer hoek ik bij Belvilla

  • Algemeen 1
op 29 maart 2021 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: maart 2019

Vila in september 2020 geboekt voor begin april 2021 toen voor deze periode nog geen reisbeperking gold. Vliegreis is door easyjet geannuleerd. Overheid adviseert dringend om thuis te blijven. Geen restitutie van de huursom want het is theoretisch mogelijk om te gaan....
graag uw reactie

  • Algemeen 1
op 25 maart 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2020

Belvilla maakt klanten blaasjes wijs en gaat met jouw geld lopen!
Ik had vorig jaar een vakantiehuis geboekt via Belvilla voor de Paasvakantie. Corona brak uit en de vakantie kon niet doorgaan. Ik kreeg een voucher en besloot die te gebruiken voor hetzelfde vakantiehuisje dit jaar. Ik denk: ik sluit een all-risk-verzekering af, dan loop ik niet het risico mijn geld kwijt te zijn.
De Belgische regering verbied haar onderdanen te reizen naar het buitenland tot einde van de Paasvakantie. Ik besluit het vakantiehuisje te annuleren en, net als vorig jaar, te herboeken naar de Paasvakantie volgend jaar.
Wat blijkt? Aangezien ik wist dat er een pandemie is en dus risico op annulatie krijg ik geen voucher. Geen nood denk ik: ik heb een all-rsik-verzekering. Wat blijkt? Aangezien ik wist dat er een pandemie was en dus een risico op annulatie wordt dat risico niet gedekt door (what’s in a name?) the all-risk-verzekering. In Nederland is het niet verboden met twee personen in een vakantiehuis te verblijven, dus is er geen reden om, omwille van Cororna, de reis te annuleren. Dat ik vanuit België niet op reis mag naar Nederland daar heeft Belvilla geen oren naar. Trouwens: in het geval ik WEL zou aanspraak kunnen maken op de all-risk (hahaha) verzekering, zou er toch nog 25% van de betaalde verblijfskosten afgaan.
Ik heb maar één woord: schurken. Oh neen, ik heb nog een woord: onbekwaam! Ik heb uuuuuren (maar echt uuuuuren) aan de telefoon gehangen zonder iemand aan de lijn te krijgen, mails spreken elkaar tegen,… Ik heb nog een woord: phising… want daar lijkt het allemaal wel sterk op. Ik heb een pak geld betaald zonder enige tegenprestatie. Belvilla staat bij mij en mijn kennissen vanaf heden dan ook aangemerkt als te mijden…. En ik wou dat ik deze webpagina hier eerder ontdekt had

  • Algemeen 1
op 24 maart 2021 bestemming: België / ardennen, reisperiode: april 2019

Blijkbaar toen wij boekte hadden we met 11 personen niet eens mogen boeken ivm de corona maatregelen in Belgie. Natuurlijk hadden ze dat even niet verteld. Nu mogen we geheel niet meer komen door de regels in Belgie...Konden het omboeken , wel voor een extra bedrag van 800 euro naar 30 april. Tja, waarschijnlijk kan je dan nog niet. Echt mega oplichters en we gaan er een advocaat op zetten. Dit is echt oplichting!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende