Schrijf een ervaring over Belvilla en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Belvilla

Pagina 1 van 30 met 291 resultaten

op 27 mei 2020 bestemming: Oostenrijk / Tirol, reisperiode: juni 2020

Nog steeds geen bericht of de reis door kan gaan ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: april 2020

Wegens corona reis geannuleerd door hun 578euro netjes betaald geen voucher gekregen 50keren gebeld mails blijven onbeantwoord nooit meer belvilla samen klacht inspannen tegen deze organisatie ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 27 mei 2020 bestemming: Nederland / Warmenhuizen, reisperiode: juni 2020

Zelfde als onderstaande reacties. Geannuleerd maar krijg geen contact en zelfs niet eens een voucher. Nooit meer boeken hier dus. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: Nederland / Hellevoetsluis, reisperiode: juni 2020

Begin van het jaar weekend geboekt via Belvilla bij een park van Roompot. Weekend 18-20 juni met 3 vrienden. Door corona zijn we genoodzaakt om te boeken / annuleren omdat een van de vrienden hartpatiŽnt is en tot nader order in qarantaine moet blijven en we daarnaast conform regels overheid niet met zn vieren in een huisje mogen (niet hetzelfde gezin). Eind maart contact gehad met Roompot, verwezen naar Belvilla, die verwezen ons eerst terug. In april en mei 2x gemaild met verzoek om om te boeken,tot op heden geen reactie. Begin mei 2x gebeld, 2e keer naar 45 minuten iemand aan de lijn die aangaf dat we eerst moesten betalen, daarna konden ze pas wat voor ons doen. Ook gaven ze aan dat beleid overheid bepalend is of we kosteloos kunnen om boeken. Inmiddels is beleid bekend: per 1 juni mag een gezin op vakantie, anderen niet gezamenlijk. 25 mei Belvilla geveld, 35 minuten in de wacht gestaan, medewerker gaf aan voor 224e om te kunnen boeken omdat het kort van tevoren is (terwijl ze eerder aangaven pas korter van tevoren ons te kunnen helpen) en verder niks voor ons te kunnen doen. Vandaag opnieuw poging om te bellen tbv voucher omdat we obv beleid niet mogen en kunnen. 25 min in de wacht gestaan zonder resultaat. Ik ben volledig klaar met deze organisatie en zeer ontevreden: wel onder druk gezet te betalen met belofte dan te kunnen helpen, en nu alsnog hoge kosten rekenen en niet mee willen werken met voucher.

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: Nederland / Brunssum, reisperiode: mei 2020

Vieze huizen en brengen wel schoonmaak kosten in rekening reageren nergens op niet op de mails niet op de telefoontjes schandalig

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: BelgiŽ / Chevron, reisperiode: mei 2020

Gewoon degoutant hou ze inderdaad gelijk de anderen commentaren het voorschot inhouden. Moesten het saldo betalen wanneer de crisis uitbrak. Hebben daarna afgewacht wat ging gebeuren.
Slimme Hollanders, als er andere zijn die mee een rechtszaak willen beginnen wil ik mee doen.

  • Algemeen 1
op 27 mei 2020 bestemming: BelgiŽ / Ardennen, reisperiode: mei 2019

Huisje geboekt 7 dagen van 18 tot 26 mei. Aanbetaling gedaan via dogsinluded van 209 euro. Mails gekregen om restbedrag te betalen heb ik uiteraard niet betaald aangezien dit niet kon doorgaan. Geanuleerd door Belvilla zelf. Conclusie aanbetaling kwijt + nog extra annuleringskosten. Nooit nog met jullie en dogsinluded dit zijn maffiapraktijken.

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Frankrijk / Salles, reisperiode: juni 2020

De reis heeft niet plaats gevonden. I.v.m. corona was het mij wel duidelijk dat de reis waarschijnlijk geen doorgang kon vinden. Daarom netjes per mail gevraagd hoe Belvilla hier mee omgaat. Geen respons en ook telefonisch onbereikbaar. Vervolgens, omdat ik het restantbedrag nog niet betaald had (in afwachting van het antwoord op mijn mails), heeft Belvilla eenzijdig de boeking geannuleerd. Weg aanbetaling natuurlijk en geen bevestiging hiervan. Dus ik wist nergens van! Ik zou het bedrijf adviseren de naam te wijzigen in Helvilla!! In ieder geval een wijze les en een advies aan ieder weldenkend mens om bij dit bedrijf geen huis te boeken, want Helvilla is de slechtste reisorganisatie waar ik ooit mee te maken heb gehad. Bij Landal had ik met Pasen ook een huisje geboekt en daar ging het annuleren soepel en Landal heeft zich aan alle afspraken gehouden, terwijl het daar ook druk is. De voucher is ontvangen en ze bieden zelfs nog een extra korting aan. Daar kan Helvilla een voorbeeld aan nemen, want het enige dat zij doen is zich verschuilen achter het feit dat ze het druk hebben en om die reden niet een normale reactie kunnen geven...Helvilla; onthoudt die naam elke keer als er weer een TV reclame verschijnt. Als ze dit tenminste nog kunnen betalen, want als je op deze manier met klanten omgaat is het wachten op een faillissement!

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Duitsland / Zwarte woud, reisperiode: juli 2020

Zeer slechte ervaring sinds de Corona crisis. Voor onze meivakantie kregen we een voucher, bijn 500E We wilden deze voucher gebruiken voor onze juli vakantie, dit lukte niet, mailtjes gestuurd hierover en we kregen geen antwoord op onze vraag waarom dit niet lukte, alleen mailtjes dat we de tweede betalingen voor de 2 huisjes moesten doen, om annuleren te voorkomen zeggen ze dan. Op mijn eigen account kan ik ook niet meer inloggen, geen huisjes geboekt komt er te staan. We zijn zeer ontevreden over hoe Belvilla reageert, met automatische mailtjes en ons geen antwoorden geeft op al mijn mailtjes met vragen. Corona misbruik lijkt het wel.

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

Belvilla is niet telefonisch te bereiken. Het normale nummer is buiten gebruik, er is wel een 0900 nummer. Wat onbetaalbaar is. Op mails word niet gereageerd

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende