Schrijf een ervaring over Belvilla en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Belvilla

Pagina 1 van 45 met 446 resultaten

op 12 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / noorderwijk, reisperiode: juni 2020

Toen de corona volop aan de gang was meerdere malen contact opgenomen maar tevergeefs alsook mail werd nooit beantwoord. Toen wij bericht kregen dat onze vlucht gecanceld was hebben wij dadelijk belvilla op de hoogte gebracht. Geen enkele reactie gekregen. Vandaag hebben wij eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die doodleuk zei dat wij onze centen niet terug kregen omdat het destijds code oranje was. Het mooiste van al zeiden ze dat wij nog moesten bij betalen omdat wij enkel het voorschot hadden gestort. Nog een geluk. Wij zijn zelfstandig en 2 weken na terug komst van onze reis in quarantaine was geen optie. Steeds dezelfde uitleg (geen geld terug of voucher voor de volgende boeking) . Bende afzetters, meer kan ik er niet over zeggen. Al de ellende door corona en moeilijke tijden voor vele mensen die een jaar lang werken en dan eens kunnen profiteren van een welverdiende vakantie, wordt ook nog eens bestolen door BELVILLA. NOOOOOOIT MEEEEER ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / lille, reisperiode: augustus 2020

Code oranje van onze regering + na terugkomst 14 dagen quarantaine. Belvilla verzocht om voucher, doen ze niet " je kan gewoon gaan" Bereikbaarheid buitengewoon slecht, kastje naar de muur, op mails standaard mailtje terug waar je niks mee kan. Nooit meer Belvilla, schooiers zijn het ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 11 augustus 2020 bestemming: Nederland / Lunteren, reisperiode: augustus 2020

Wat een misleiden bedrijf is dit, vakantiehuisje geboekt en bevestigd met foto's, dag van vertrek nog een bevestiging hoe ons huisje er uit zou zien. Echter een totaal ander huisje ontvangen wat er qua faciliteiten ook niet op leek. Melding gemaakt maar Belvilla is nog even niet thuis. Nooit meer boek ik iets bij hun ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2020

Bel Villa maakt geen onderscheid tussen code geel en code oranje. Ze houden nul rekening met de gezondheid en het welzijn van de reizigers.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Dinant, reisperiode: augustus 2020

Bereikbaarheid telefonisch is er quasi niet, min 3 kwartier aan de telefoon blijven. Slechte service en veel te duur. Boek beter met andere of rechtstreeks. Opgepast ze verhuren ook onderhands met Booking, Airbnb...controleer dit! De huiseigenaren moeten het dubbele percentage afstaan dan andere verhuurfirma's. Hier niet huren is de boodschap.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: augustus 2020

Waardeloze tent, annuleert zelf 1 dag voor vertrek de reis! maar weigert per direct geld retour te geven.., nee we krijgen een voucher welke na 6 mnd is om te wisselen voor Cash. Ondanks herhaaldelijk verzoek om iemand hier over te kunnen spreken kom je niet voorbij de receptie, welke als opdracht heeft om niemand door te verbinden met een klacht!!, zelden tot nooit zo een slechte behandeling meegemaakt, er kan altijd wel een probleem zijn maar dat los je dan samen op. bij Belvilla is dat voorla NIET het geval onder de noemer "bekijk het maar, wij zijn er niet voor U..., maar natuurlijk wel als u een nieuwe reis wilt boeken..., dan staan we u graag ter woord", ronduit schandalig!!!!

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: KroatiŽ, reisperiode: juli 2020

Belvilla negeertnhet oranje reisadvies en laat de consument met alle kosten zitten. Geen enkele tegemoetkoming. Belvilla doet zeker niet aam klantenbinding
Alleen de winstntelt

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: KroatiŽ, reisperiode: augustus 2020

Belvilla gaat in tegen het advies van de overheid. Overheid zegt niet gaan en belvilla zegt: u kunt prima gaan. Wij geven geen voucher of geld terug.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Talon, reisperiode: juli 2020

De boerderij Chez Viviani in talon is zonder meer schitterend.
Waarom? Omdat dit een huis is waar de eigenaars een ziel in gestoken hebben. Dit zie je aan de prachtige authentieke versieringen en ornamentjes die de eigenaars van verschillende reizen meegebracht hebben.
Een woning met alle komfort, een goed uitgeruste keuken (zonder vaatwas), gelegen in een onbeken en oh zo rustig stuk van BoergondiŽ.
Dat je drie km verder moet tot aan de supermarkt, dat neem je erbij en vanaf dag 2 weet je dat je vooraf boodschappen moet doen, wil je thuis zelf koken. Er zijn een aantal aangename restaurantjes in de ruime omgeving (ong.8-10km). Ook het Canal du Nivernais ligt in de omgeving en is ideaal voor alle wandelaars en fietsers.
Waarom dan slechts 9 en geen 10? Omdat de er gelijkvloers geen toilet aanwezig is, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

  • Algemeen 9
op 7 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Ardennen, reisperiode: augustus 2020

WAARSCHUWING!!!
BOEK NOOIT BIJ BELVILLA!!!

Vakantie geboekt voor 1900 EUR, via AirBnb bij Belvilla. Door Corona hebben we volgens de algemene voorwaarden van Belvilla recht op een Coronavoucher. (De website van AirBnb zegt letterlijk dat de annuleringsvoorwaarden van de host Belvilla gelden op onze reis, dus recht op deze voucher!).

Fase 1: een hele week met meerdere personen van het reisgezelschap Belvilla proberen te contacteren. Ze zijn gewoon NIET te bereiken, en als je ze toch eens vastkrijgt, word je met je vragen van het kastje naar de muur gestuurd. AirBnb stuurt je door naar Belvilla, en Belvilla stuurt je op hun beurt terug naar AirBnb, beiden beweren van elkaar dat ze het moeten oplossen. Een ontelbaar aantal mails gestuurd, verschillende keren 2 uur op de telefonische wachttoon gestaan, waarna het gesprek automatisch wordt ingehaakt (maximumduur wachtrij blijkbaar)

Fase 2: Na een week onverhoopt contact proberen zoeken, krijgen we de dag van ons oorspronkelijke vertrek eindelijk iemand van Belvilla aan de lijn. Deze man zegt letterlijk dat we recht hebben op een coronavoucher (We hebben het gesprek opgenomen). Hij ging meteen zijn collega erbij halen om het in orde te brengen. Na enkele minuten wachten wordt het gesprek ingehaakt langs hun kant.

Fase 3: we bellen meteen terug. Na herhaaldelijk vragen of we dezelfde persoon terug aan de lijn krijgen, worden we meerdere keren doorverbonden (inclusief het 10 minuten-durende tussenwachttoontje tussen elke doorverbinding). Niemand kon deze persoon van zonet identificeren, aanwijzen noch doorverbinden. Na 3 doorverbindingen krijgen we een dame aan de lijn. Deze dame spreekt de woorden van het eerste opgenomen gesprek volledig tegen. Ineens hebben we geen recht meer op een coronavoucher Ďomdat we bij Airbnb geboekt hebbení. Dit terwijl de voorwaarden van AirBnb duidelijk zeggen dat de Belvilla-voorwaarden van kracht zijn. Maar nee ďHet probleem ligt bij AirBnbĒ klonk het herhaaldelijk, zonder enige motivatie. Na haar gewezen te hebben op het eerdere gesprek (het gesprek dat we hebben opgenomen waarin de coronavoucher werd toegekend) ťn haar te wijzen op de algemene voorwaarden van AirBnb & Belvilla die haar stelling duidelijk onderuithaalt, verandert de dame plots haar stemtoon. Ze is duidelijk geÔrriteerd met ons bewijsmateriaal en zonder enig wederwoord of voorstel deelt ze mee dat ze het gesprek beŽindigt omdat er Ďgeen oplossing te bereiken valtí en we ĎonbeschoftĎ zouden zijn. Sterker nog, ze ging ons Ďrapporteren bij AirBnbí.

DIT IS BELVILLA. Om eerlijk te zijn nog nooit meegmaakt. U bent gewaarschuwd. Ver weg blijven van deze malafide firma. We zijn 1900 EUR kwijt, hopelijk kunnen we met deze recensie andere reisgezelschappen redden.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende