Schrijf een ervaring over Belvilla en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Belvilla

Pagina 1 van 19 met 190 resultaten

op 18 februari 2020 bestemming: Nederland / Heel, reisperiode: februari 2020

Omdat het voor mijn verhaal nog niet van toepassing is. Wel wil ik toch even mijn ongenoegen meedelen over een boeking bij Belvilla Vakantiewoningen. Ik kreeg tijdens mijn boeking altijd een foutmelding, waarvoor ik dus contact heb opgenomen met Belvilla. Tot daar hebben ze me netjes verder geholpen.
Ik kreeg binnen de 10 min de bevestiging van mijn boeking. Ik merk dat er een foute code (van de villa) vermeld wordt, dus ik stuur de mail met de bevestiging onmiddellijk terug met de vraag of ze even de code willen nakijken. Beleefd en vriendelijk.
Hier heb ik een vrij onbeleefde mail op terug gekregen. Ze hadden dit nagevraagd bij hun collega en deze persoon had blijkbaar 3x bevestiging gevraagd aan mij... Niet dus. Ik had toen meermaals gevraagd of het de juiste villa was die geboekt is waarop ik bevestiging kreeg van hen.
Op deze mail heb ik dan ook verontwaardigd gereageerd met een kopie van wat de code inhoudt met informatie van wat op hun site te vinden is en dat dit niet overeenstemt met de gevraagde boeking . Hier heb ik de opmerking aan toegevoegd dat ik het niet leuk vind dat een grote firma als Belvilla hun 'fout' zo bij de klant neerlegt.
Waarna, weer na lang wachten, een antwoord komt dat ze het jammer vinden dat ik overweeg van mijn boeking te annuleren. "Maar, je hebt geen annuleringsverzekering, dus daar is dan wel Ä 261,38 aan verbonden."
Mijn vraag was gewoon om de code even te bekijken en eventueel aan te passen. Ik was helemaal niet aan het overwegen om te annuleren.
Sorry, maar ik vind dit heel grof. Graag wil ik wil dit toch met jullie delen, zodat iedereen bij een boeking bij deze 'vriendelijke'(?) firma goed oplet wat er gebeurt.
Voor mij is dit de laatste boeking die ik geplaatst heb bij Belvilla.
Hopelijk valt mijn vakantie beter mee dan de boeking ;-) ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 februari 2020 bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: januari 2020

1 dag van tevoren door Belvilla gebeld dat Natuurhuisje niet door kon gaan. Waterleiding was geknapt en de eigenaar kon het niet fixen voor de volgende dag. Wij familie 5 volwassenen waren in paniek onze vakantie familiefeestje in de buurt van Winterberg kon niet doorgaan. Het aanbod was huis 50 km ten oosten van Winterberg. Later nog een huis 50 km ten westen. Wat een blamage. Winterberg was helemaal vol vla Belvilla. Daarna zelf iets geboekt in Winterberg was binnen 5 min. Geregeld. Het antwoord was dan hebben we niet goed gekeken. Ga hier niet boeken wat een slechte organisatie. Telefonisch slecht bereikbaar en klantonvriendelijk. Men zei dat gaat u toch andere datum dan is er plaats genoeg. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 6 februari 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2019

Vroegboek kortingen zijn niet altijd de laagste prijs!. Wij hebben een vakantie geboekt met vroegboek korting maar 3 weken later is het ruim 600.00 euro goedkoper!!! Voel me beet genomen😞😬 ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 31 januari 2020 bestemming: Nederland / lochem, reisperiode: februari 2020

Wij moeten nog vakantie vieren. Ik dacht dat ik een fijne vakantie had geboekt voor weinig geld...heerlijk!
Krijg je daarover heen een aantal weken later een mail van Roompot, waarin staat dat je nog een bedrag aan hen moet voldoen voor bijna hetzelfde geld wat je vakantie ook kost.
Verschrikkelijk...een eindschoonmaak van 110,00E. En nog het een en ander.
Dit is zeer slecht aangegeven. Heb dit gezegd, want als het meer dan 500E had gekost, had ik deze week niet eens geboekt.
Word er niet goed van, ze misleiden je gewoon...

  • Algemeen 5
op 24 januari 2020 bestemming: Nederland / Natuurhuisje, reisperiode: juni 2020

Omdat Belvilla vorig jaar ons ruim 300 euro extra in rekening bracht van kosten die niet vermeld staan op hun website en ook niet als optie kunnen worden aangevinkt, dachten we dit jaar, laten we bij Natuurhuisje boeken. Als we de bevestiging binnenkrijgen, schrikken we Belvilla is partner.....Wat zullen de bijkomende kosten dit jaar bedragen? Als we de reservering van Belvilla binnenkrijg is die al 57 euro meer als op de site van Natuurhuisje. De rekening is niet gespecificeerd, dus de vraag is wat er dan nu al in vermeerdering is gebracht. Belvilla schijnt overal een grote vinger in de pap te hebben. Met al die extra kosten komen ze gewoon weg, ondanks dat er in Radar al eerder aandacht aan is besteed en ze zogenaamd bezig zijn hun website aan te passen. Ik hou mijn hart vast.

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: Nederland / Stamproy, reisperiode: december 2020

Dankzij een door Belvilla gemaakte fout was mijn reservering plotseling geannuleerd waardoor ik met lege handen zat, aangezien deze boeking bedoeld was om met twee bange honden aan het vuurwerk met oud en nieuw in mijn dorp te ontsnappen. De zogenaamde 'klantenservice' hebben behalve hun excuses aan te bieden helemaal niks gedaan om naar een oplossing te zoeken. Van 'service' en 'meedenken' hebben ze bij Belvilla blijkbaar nooit gehoord. Zelfs in een derde- wereld land worden klanten beter behandeld. Daarom: nooit meer Belvilla!!!

  • Algemeen 1
op 3 januari 2020 bestemming: Nederland / Klimmen, reisperiode: december 2019

In april geboekt voor de oudjaar week, 3 weken van te voren wordt het gecancelde vanwege fout (intern Belvilla) vervanging krijgen ze ook niet voor elkaar. Dus ik krijg mijn geld terug en ze bieden een schamele 50 euro korting op de volgende boeking, ja je raad het al deze komt er niet meer. Geen villa Via boeking met belvilla.....

  • Algemeen 1
op 1 januari 2020 bestemming: Nederland / Zerland, reisperiode: januari 2019

Wij zochten een huisje mťt haard. Die zou volgens Belvilla aanwezig zijn in het huisje wat we via hen boekte. Stond ook op de foto's van het huisje. Was niet het geval bleek bij aankomst. Toen begonnen ze met afschuiven en dat de inrichting van het huisje kon afwijken....Ik boek nooit maar dan ook nooit meer bij Belvilla. Je weet pas echt wat je aan een organisatie als Belvillla hebt als ze iets voor je moeten oplossen: helemaal niks dus. Je doet zaken met de firma list en bedrog. Dus check alles goed.

  • Algemeen 1
op 12 december 2019 bestemming: BelgiŽ / Virton, reisperiode: juli 2019

Bij aankomst een ander park dan op de plaatjes te zien is. Verschrikkelijk smerig en daar betaal je dan Ä50 schoonmaak kosten voor. De schimmel zat overal. De deur kon niet meer sluiten, waardoor wij onze spullen niet veilig konden achterlaten. 1 klein duwtje en de deur was open. En denk je dat het opgelost werd? NEE!! Al na 2 dagen verblijf klachten ingediend, gemaild en iedere dag gebeld. Meerdere malen aangegeven dat het als officiŽle klacht behandeld moest worden. En is het al opgelost? Nee.... en we zijn al vele telefoontjes en e-mails verder. BELVILLA laat niets van zich horen. Schandelijk gewoon!!! Er schijnt een aanbod gedaan te zijn van Ä75 on een mail die wij nooit hebben ontvangen. En wat is nu Ä75 als aanbod terwijl wij het hele huisje schoon hebben moeten maken? Onze vakantie is verpest, we konden ons niet veilig en ontspannen voelen. We wilden het gemak van een huisje, maar het was alleen maar ellende. Ik boek nooit weer bij BELVILLA. En raad het niemand aan, alleen al om het feit dat ze niets van zich laten horen en alleen maar excuses aanbieden, daar koop ik geen veiligheid voor, voor mijn kinderen.

  • Algemeen 1
op 10 december 2019 bestemming: KroatiŽ / Ugliana, reisperiode: september 2019

De villa was boven verwachting, alles wat je je maar kan wensen. Helaas tot op vandaag de dag de borg niet terug gekregen. Belvilla heeft de borg naar iemand gestuurd, alleen niet naar ons. Ze geven niet toe fout te zijn, ondanks diverse malen benaderd te zijn door ons reisbureau D-reizen (die hebben echt hun best gedaan). Blijven ze in gebreken..jammer.

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende