Reviews over Belvilla

Pagina 3 van 7 met 697 resultaten

op 15 oktober 2020 bestemming: België / Niet boeiend, reisperiode: oktober 2020

Omdat het oplichters zijn die denken boven de wet van België en Nederland te staan. We kunnen gewoon naar België hoor en het boeit belvilla niet dan je dan 10 dagen naar de muren kan gaan zitten kijken en dan bij thuiskomst nog eens 10 dagen. Tuurlijk mag u omboeken. Voor € 440,60! Ja, annuleren kan ook en dat kost u maar € 629,14. Reissom zelf is € 705,05. Juridisch klopt het niet maar ik kan geen kant op. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2020 bestemming: België / Bourcy, reisperiode: oktober 2020

Wij hebben een huisje geboekt voor een weekend in oktober. We hebben alles al betaald maar vanwege corona kunnen/mogen we niet gaan.
De vrouw van het huisje geeft aan dat we dit met Belvilla moeten regelen maar we krijgen geen contact met hen. op mails geen reactie en de telefoonlijn is betalend! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 15 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Isere, reisperiode: september 2020

Niet boeken.

De reden dat wij geboekt hebben bij Belvilla was o.a. dat op de website staat aangegeven: "Jouw veiligheid staat voorop!"
Ook is het volgende op de website te lezen:

"Wij raden je aan op de hoogte te blijven van de maatregelen en adviezen van jouw eigen overheid en de lokale autoriteiten. Neem contact met ons op wanneer je maatregelen tegenkomt die jouw verblijf in gevaar brengen.Jouw veiligheid staat voorop! We houden al onze boekingen nauwlettend in de gaten met betrekking tot het sluiten van landsgrenzen.
Als er geen beperkingen gelden voor jouw geboekte vakantiehuis, annuleren we jouw boeking niet. We hopen dat je bij ons van een welverdiende vakantie zult genieten. Wanneer je zelf jouw boeking wilt annuleren, gelden de normale annuleringsvoorwaarden en raden we je aan contact met ons op te nemen. Als je geen contact met ons opneemt en je komt niet opdagen op de geboekte datum, kunnen wij jou het betaalde bedrag helaas niet teruggeven".

Er staat: Als er geen beperkingen gelden voor jouw geboekte vakantiehuis. Ik kan echter hierin niet lezen dat een advies van BZ in geval van code oranje geen beperking zou zijn.

Op het moment dat ons reisdoel (en de gebieden op de weg daar naar toe, zoals in delen van noord Frankrijk en er omheen, zoals West Zwitserland) oranje kleurden, luidde het advies van de BZ: " alleen noodzakelijke reizen, geen vakantie" . En 10 dagen na thuiskomst in thuis quarantaine (hetgeen voor ons onoverkomelijk is).

Onze regering zegt dat wij samen Corona eronder moeten krijgen, maar wanneer ik dat advies wil opvolgen, krijg ik van Belvilla te horen dat code oranje geen reden is om te annuleren. Met genoegen had ik een voucher geaccepteerd zodat de eigenaar van het betreffende huis er zeker van kon zijn dat wij het huis zouden huren. Eventueel met vergoeding door ons van de (bemiddelings)kosten die Belvilla heeft moeten maken.

Nu Belvilla alleen mensen een voucher willen geven in geval van code rood, doet Belvilla dus gewoon wat normaal gedaan wordt in geval van code rood. In geval van code oranje is de uitspraak "Jouw veiligheid staat voorop!" een loze kreet.

En dan stuurt Belvilla mij een mail (terwijl ik niet gegaan ben) met de tekst: "Welkom in jouw vakantiehuis: "Denk aan je gezondheid en volg de CoVid19-richtlijnen van de regionale autoriteiten. Als je vragen hebt kan je contact met ons opnemen via onze klantenservice. We helpen je graag verder." Haha, ik moet dus wel eventuele richtlijnen van regionale autoriteiten volgen, maar kennelijk vindt Belvilla de richtlijnen van onze eigen, landelijke autoriteit niet belangrijk genoeg om af te wijken van de normale annuleringsregels.

Op mails van onze kant krijg ik alleen maar automatische antwoorden waarin staat dat Belvilla erop gebrand is om oplossingen aan te reiken. Een oplossing is zeker niet om kortweg te verwijzen naar de normale annuleringsregeling. Want hiermee voelen wij ons door Belvilla niet serieus genomen, al helemaal niet door dat Belvilla pretendeert dat onze veiligheid voorop staat. Dat staat hij dus niet.

Tot nu toe hebben we nog niet van Belvilla vernomen. Ook het geld waar we volgens hen wel recht op zouden hebben, is nog steeds niet teruggestort. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2020 bestemming: België / Dinant, reisperiode: oktober 2020

Zowel Belgie als Nederland raden reizen af, tenzij het noodzakelijk is. Het beleid van Belvilla is dat ondanks codes rood (Belgie) en oranje (Nederland) dat je gewoon kan gaan omdat het een advies is. Zolang de grenzen niet dicht zijn, zullen zij niet annuleren en kosten vergoeden. Ondanks een dringend advies vanuit de regering om niet naar het buitenland te reizen om dat de gezondheidsrisico's te groot zijn, kiest Belvilla voor een beleid dat daar haaks opstaat. Het gevolg hiervan is dat annulering nu voor eigen kosten is omdat wij wel gehoor geven aan de oproep van beide regeringen.
We slikken dit nu, maar we zijn wel teleurgesteld in Belvilla en zijn van mening dat ze een onverantwoord beleid voeren dat indirect mensen in gevaar kan brengen. Ja er is altijd een eigen keuze, maar er zijn genoeg mensen die daar niet sterk genoeg in zijn en op vakantie gaan omdat Belvilla zegt dat het kan.

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2020 bestemming: België, reisperiode: oktober 2020

We moeten van Belvilla naar Belgie en krijgen geen geld terug, ondanks dat het ministerie van buitenlandse zaken alleen nodzakelijke reizen naar Belgie toestaat. Bizar. We boeken al jaren bij Belvilla, maar dit is gelijk de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: november 2019

Oplichting

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2020 bestemming: België / Champagne, reisperiode: oktober 2020

Belvilla is als reisorganisatie volslagen ruk. Als tussenpersoon gedragen ze zich liever als ertussenuitpersoon. Laf beleid voeren ze in deze Corona crisis. Ellenlange wachttijden aan de telefoon om vervolgens persoonlijk afgepoeierd te worden.

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2020 bestemming: Frankrijk / Juillac, reisperiode: juni 2020

Huisje geboekt via Belvilla. Mail ontvangen dat ik de reis geannuleerd zou hebben (niet waar) terug gemaild, geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Ook de eigenaar van het huis kon onmogelijk contact met Belvilla krijgen. Ineens een voucher in de mail. Wilde daarmee het zelfde huis boeken waar de eigenaar ons wel wilde ontvangen, maar de hele maand juni niet geboekt? kon worden. Vlak voor aankomst Belvilla aan de telefoon (enigste contact) dat we er niet terecht konden omdat het gedurende 3 dagen verhuurd zou zijn. Eigenaar wist nergens van. Hopeloos bedrijf welke op geen enkele manier bereikbaar is en was. Nooit iets bij boeken of huis door laten verhuren.

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: België / Pepinster, reisperiode: oktober 2020

Beleid van Belvilla en niet volgen van regelgeving van overheid

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: België / Burnenville, reisperiode: augustus 2020

Wij hadden met 5 bevriende koppels een weekend in ons eigen België gereserveerd, dit van 21 augustus tot 24 augustus. Door de Corona maatregelen mochten wij niet samen in een vakantiehuis verblijven. Belvilla was hiermee akkoord, en de reis werd geannuleerd, we zouden een Corona voucher ontvangen.

De eerste voucher vermeldde het bedrag van het voorschot, hoewel het saldo al een maand betaald was. Op de juiste voucher blijft het na veel bellen (en daar moet je echt veel tijd voor uittrekken) en mailen, nog steeds wachten. En dit meer dan 2 maand na annulering...

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2020 bestemming: België / België, reisperiode: oktober 2020

De Belgische overheid raadt niet-noodzakelijke reizen van en naar de Nederlandse provincies Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht sterk af.

Officiële standpunt van Belvilla: "Het is een advies, we geven geen geld terug"

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: België / Erezee, reisperiode: oktober 2020

Wij wonen in N Brabant, op 06-09-2020 code rood, en we zouden volgende week voor het 40e jaar met 10 gepensioneerde vrienden naar de Ardennen gaan, nu naar Erezee. In N.Brabant mag ik nu slecht 3 van de 10 vrienden ontvangen. In Erezee moeten wij van Belvilla met dezelfde 10 personen in 1 huis zitten , in verplichte quarantaine en na 5 dagen naar de corona teststraat. Belvilla voert o.i.een te rigide beleid , zeer gezondheidsonvriendelijk voor ons als 60 + boekers. We snappen dat geld terug geven niet goed is voor de reisbranche maar uit coulance een voucher was o.i. in deze wel op zijn plaatsWe gaan als pensionado's ook alle media benaderen om onze ridicule situatie en de houding/reactie van Belvilla wereldkundig te maken.

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: België, reisperiode: oktober 2020

Volgende week vakantie gepland in België. We komen uit Noord-Holland, we zijn niet welkom in België en als we toch gaan moeten we in België 2 weken in quarantaine. Telefonisch bevestigd door de Belgische overheid. Van Belvilla moeten we gewoon gaan, ze annuleren niet, geen voucher. Zijn totaal niet meewerkend. Snap wel dat ze het moeilijk hebben en omzet belangrijk is, maar ben bang voor ze dat ze dit klanten gaat kosten in de toekomst. Wij boeken nooit meer bij ze.

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2020 bestemming: België / Wenduine, reisperiode: oktober 2020

We mogen niet naar Belgie vanwege code oranje en groepsgrootte, Belvilla weigert mee te werken aan voucher/omboeking, moet wachten tot 3 dagen voor vertrek. Al 6 x gebeld, iedere medewerker zegt wat anders. Al 10 jaar klant, ik boek hier nooit meer.

  • Algemeen 1
op 30 september 2020 bestemming: België, reisperiode: september 2020

Onwijs kutbedrijf is Belvilla. Niet responsief, slechte voorwaarden, reageren nooit op e-mail. Bah, spijt dat ik hier ooit iets geboekt heb.

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: België / Stoumont, reisperiode: oktober 2019

Deze zomer al veel gedoe gehad met slechte bereikbaarheid voor boeking zomervakantie en telefonisch drama met verkeerde info en ein-de-loos wachten aan de telefoon maar heb ook nog voor 9 oktober weekend weg staan. Vanwege Corona en 14 dagen carantaine bij aankomst moet ons weekend geannuleerd worden. Had zelf al een huis in NL gevonden en voorlopig in optie gezet. Bel ik met klantenservice; Kan ik niet annuleren want zij vinden dat het kan, en ze kunnen, als overheid bij advies blijft, pas 3 dagen van te voren kosteloos omboeken. En ja misschien veranderd het aankomende week wel
Dat reizen wel weer mag. ( majoor! Onder welke steen zit je dan om te denken dat het tussen nu en 14 dagen verbetert!!)Ik had alle voorwaarden nagekeken, we stoppen het geld gewoon terug in een andere boeking maar dat willen ze niet doen. De optie willen ze niet vasthouden dan moet ik die ook maar eerst betalen! Al 16(!!!) een tevreden klant maar dit jaar slaat werkelijk alles. Sinds ze vorig jaar overgenomen zijn is het te gek voor woorden!! Ik vertel velen dit verhaal en raad iedereen afgebroken via belvilla!!! Ik ben echt witheet!!

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: België, reisperiode: oktober 2020

Eens, maar NOOIT meer, geldwolven zijn ze bij BELVILLA
Tja, waar moet ik beginnen. Wij steunen bedrijven graag in corona-tijd, zij hebben het moeilijk genoeg, zou je denken. Nou, Belvilla gooit graag haar eigen ruiten in, die hebben die hele crisis daar niet voor nodig. Wij hadden geboekt voor België. Aangezien na een aantal weken Zuid-Holland voor België op ROOD ging, mogen wij, zeker STRAFRECHTELIJK gezien, België niet in. Maar volgens BELVILLA is er niks aan de hand, we kunnen gewoon naar ons adres en dus mogen we niet annuleren. Nee hoor, zeggen ze, je kunt je adres gewoon bereiken, dus wij voldoen aan de voorwaarden. Dat je dan vervolgens TWEE WEKEN in quarantaine moet in België, dat vergeten ze bij BELVILLA voor het gemak even. Zolang ze bij BEVILLA maar het geld kunnen binnenharken, maakt het hen niet uit of mensen tevreden zijn.

Nou, dachten we, dan verzetten we toch gewoon? Maar daar heeft BELVILLA óók wat op verzonnen: het mag wel, maar dat kost je 179 euro. Niet dat zij zelf daar veel werk aan hebben, hoor, nee, want dat mag je allemaal zelf regelen via mijnBelvilla. Oja, en let goed op de kosten, want wanneer je op reserveren drukt, dan komen er achteraf ineens nog wat extra kosten bij.

Wanneer je mailt met uitleg, krijg je een gestandaardiseerd mailtje terug, met, jaja, nog aanbiedingen voor Oostenrijk waar je WEL gratis mag annuleren ivm corona. Dus je krijgt nog even een trap na.

Bellen dan...ze gooien je gewoon van de lijn.

GA ZO DOOR, BELVILLA, MET JE EIGEN BEDRIJF OM ZEEP HELPEN.

Hoe anders is onze ervaring bij MOLECATEN park. Daar mag je gratis annuleren, verzetten en weet je wat? ZE REGELEN HET NOG VOOR JE OOK!

Voor ons, en al onze vrienden en familie (want ja, zo'n verhaaltje gaat snel) NOOIT MEER BELVILLA!

BEDANKT, Belvilla, voor een treurige en verdrietige dochter, die haar verjaardagsuitje in duigen ziet vallen. Jullie hebben je geld, hoor! HEEL GOED GEDAAN!

  • Algemeen 1
op 27 september 2020 bestemming: België / Knokke, reisperiode: september 2020

Mooie villa op foto. Totaal niet afgesloten voor de honden zoals beloofd. Heel slechte bedden . Tv scherm de grootte van een oud computerscherm. De zogezegde home cinema in de kelder muf en slechte zetels. Keukenservies hoop over kloten. Alle schuiven vies en vuil . Duidelijk wordt dit huis nooit gecontroleerd voor de volgende huurder. Dit doe ik nooit meer. 2000€ armer voor een week en voor een kot . En Belle Villa NIET TE BEREIKEN. NICE

  • Algemeen 3
op 25 september 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: november 2020

Boeken is gemakkelijk maar annuleren is onmogelijk, zowel telefonisch als met mail zijn ze onbereikbaar. Oplichters zijn het

  • Algemeen 1
op 24 september 2020 bestemming: Nederland / Cadzand, reisperiode: september 2020

Wij hadden vanuit Belgie een weekend geboekt met de dochters, hun vriendjes, oma en de hond in Cadzand. 2 dagen voor we zouden vertrekken, moesten we met zijn allen in quarantaine en ons laten testen op Covid19, omdat de broer van 1 van de vriendjes positief had getest. Belvilla was telefonisch niet bereikbaar, maar had hen dit per mail laten weten. De dag nadien kreeg ik een heel vriendelijke dame aan de lijn, die mij het goede nieuws liet weten dat we kosteloos konden omboeken en dus geen annuleringskosten hoefden te betalen. Normaal gezien zou dit bijna de volledige reissom geweest zijn. Dat vond ik echt super van hen.

  • Algemeen 10
op 23 september 2020 bestemming: Frankrijk / cote d,Azur, reisperiode: september 2020

1 jaar terug reis geboekt naar Z Frankrijk, kon helaas door corona niet doorgaan, uit coulance omgeboekt naar september, met de voorwaarden als het dan weer niet door kan gaan als nog een voucher krijgen. Nu is Z Fr. Code oranje met RIVM regels ga niet op vakantie en als het echt noodzakelijk is dan 10 dagen quarantaine. Wij volgen de richtlijnen op en willen annuleren en voucher. Belvilla zegt het is maar een reisadvies, je kan gewoon heen. Je krijgt geen voucher. Belvilla laat alle regels aan hun laars!! Ik ben zelf SEH verpleegkundige , heb gehele coronatijd gewerkt, dit kan ECHT niet dat Belvilla zo met de regels omgaat, nu de 2e golf er is. Ik hoop dat Rutte en minister de Jonge dit ook lezen. Als ik als nog geen voucher krijg, zoals afgesproken dan schakel ik kassa en radar in.

  • Algemeen 1
op 21 september 2020 bestemming: Frankrijk / Le plan de la tour, reisperiode: oktober 2020

Dit najaar zijn wij 30 jaar getrouwd. Wij wilden dit vieren met onze kinderen en aanhang. Al in januari dit jaar, voor de corona perikelen, boekten wij een zuidfranse villa voor de komende herfstvakantie. Deze villa staat in een oranje gebied, een rood Frans departement. Wij willen dus graag omboeken naar een veiliger zone, temeer omdat er twee van ons in de zorg werken en 1 voor de klas staat.
Wat schetst mijn verbazing? Belvilla wil niet omboeken, want zo zeggen zij de Fransen hebben de grens open en het negatieve reisadvies van het ministerie is slechts een advies.
Nou moe! Ik had gerekend op coulance en meedenken. Belvilla? Als dit niet wordt opgelost, nooit weer.

  • Algemeen 1
op 20 september 2020 bestemming: Nederland / Friesland, reisperiode: augustus 2020

Ik wou een huisje boeken en datum ingevuld had ik een verkeerde datum na tien minuten gebeld wou het anuleren maar had al een aanbetaling gedaan van 214 euro dat van kreeg ik terug 117 euro en dat in 10 minuten schandalig vind ik dit.voor mij geen belvilla meer.ook nog 3 maanden op wachten op terug storten.

  • Algemeen 1
op 19 september 2020 bestemming: Nederland / Ruinerwold, reisperiode: september 2019

Via Belvilla hadden wij een vakantieappartement gehuurd in Ruinerwold genaamd de Mollenhoeve. Wij zijn bij aankomst zeer onvriendelijk behandeld, bij het onbeschofte af. Het was ook erg vies en dat in Corona tijd. Foto’s op de website van Belvilla zijn niet waarheidsgetrouw. Uitzicht vanaf het zeer verwaarloosde terras wat op een open werkschuur met heftrucks e.d. ,dit op nog geen 3 meter afstand. Belvilla kiest in dit conflict onomwonden de kant van de appartementeigenaar, en laat de klant in de kou staan. Voor ons nooit meer Belvilla

  • Algemeen 1
op 19 september 2020 bestemming: Frankrijk / Thégra, reisperiode: september 2020

Zeer aangename vakantiewoning. Ruim en zeer apart interieur. Mooi zwembad. In de onmiddellijke omgeving bakkerij, zeer belangrijk. Verscheidene grootwarenhuizen niet zo ver af gelegen. Zal in de toekomst misschien worden herhaald.

  • Algemeen 9
op 18 september 2020 bestemming: Nederland / Scheveningen, reisperiode: juni 2020

Ruim op tijd geannuleerd, wegens ziekte van een reisgenoot, die niet corona gerelateerd was. Hiervan een automatische ontvangst-
bevestiging gekregen van Belvilla. Daarna kwamen er alleen betalingsherinneringen inplaats van restitutie van de aanbetaling min 10% annuleringskosten. In de communicatie wordt niet inhoudelijk gereageerd..... Uiteindelijk de zaak maar overdragen aan mijn reisverzekering. Zij bevestigen ook dat het een chaos is bij Belvilla .

  • Algemeen 1
op 17 september 2020 bestemming: België / Cerfontaine, reisperiode: oktober 2020

Na jarenlang een tevreden klant te zijn van Belvilla, laat deze organisatie een totaal ander gezicht zien. We hadden al maanden geleden een vakantie geboekt. Nu heeft Belgie bepaald dat wij uit Zuid Holland bij aankomst in Belgie 2 weken in quarantaine moeten. We kunnen Belvilla niet aan hun verstand krijgen dat we dus vanuit een vrije omgeving in een gevangenis terecht komen. Ronduit pech, de regels zijn eenmaal zo. Ik moet maar wachten totdat Nederland actie neemt om Begie op rood te zetten. Dan krijgen we pas een voucher. Nu zijn de kosten voor annulering voor onze rekening, als ik nog een dag wacht zijn de annuleringskosten ineens 90% van de reissom.
Ik ontvang geen enkele medewerking van de medewerkers, ze kunnen niets voor ons doen en letterlijk wordt gezegd dat de verhuurders de belangrijkste partij voor Belvilla is. HEEL duidelijk dat we als jarenlange klant niets betekenen voor Belvilla. Een werkelijke ontnuchtering. Heb zelfs aan moeten dringen om contact met de verhuurder op te nemen voor de optie van kosteloos omboeken naar een andere periode. Men heeft niets meer van zich laten horen zodat ik wel moest annuleren om te voorkomen dat ik al mijn geld kwijt ben. Wat een hopeloze organisatie is dit.

  • Algemeen 1
op 17 september 2020 bestemming: België / vielsalm, reisperiode: oktober 2020

We huurden voor een familie week end met 40 personen een vakantie huis .
De belgische overheid laat bijeenkomsten toe tot max 5 personen . Toch wil Bellvilla de boeking niet kosteloos annuleren

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Frankrijk / Montfort, reisperiode: juli 2020

Heel vriendelijk ontvangen. Zeer nette woning. De coronaregels werden goed in acht genomen. We konden altijd telefonisch terecht met onze vragen. Toplocatie. Zwembad zeer netjes. Zeker een aanrader. Joi de vivre is hier de perfecte naam.

  • Algemeen 9
op 16 september 2020 bestemming: Frankrijk / Bretagne, reisperiode: augustus 2020

Wij hebben onze afreis in juni geannuleerd (in de periode dat de kost van annulering 10% van de reissom uitmaakte). De reis was voorzien voor augustus en zou uiteindelijk, achteraf gezien, dus hebben kunnen doorgaan, maar dat risico wensten we niet te nemen in juni. Ook wij hebben toen heel wat problemen gehad om Belvilla te bereiken. Onze e-mail mbt het verzoek tot terugbetaling werd niet beantwoord, telefonisch doorkomen was onmogelijk. Uiteindelijk ontvingen wij ook een voucher voor het bedrag van de terugbetaling. Wij hebben daarop gereageerd dat wij desondanks de cash terugbetaling beoogden van het resterende bedrag van de vooruitbetaling. Uiteindelijk - na bijna 3 m - toch een e-mail van Belvilla dat zij gingen terugbetalen; het bedrag stond een paar dagen later op onze rekening. Dus uiteindelijk is het goed gekomen (vandaar een 7/10). Dus allicht dat (veel) geduld oefenen enig soelaas brengt. In ieder geval, goede moed aan iedereen die nog problemen ondervindt.

  • Algemeen 7
op 15 september 2020 bestemming: Kroatië / Zadar, reisperiode: augustus 2019

De overheid heeft code oranje afgegeven voor Kroatië en geeft daarmee aan dat je alleen voor noodzakelijke reizen naar Kroatië mag.
We hebben ruim voordat er sprake was van Corona een huis voor 20 man geboekt voor vakantie en onze vluchten zijn geannuleerd. Alleen belvilla zegt dat zij niet het gevaar er in zien en weigeren te annuleren of mee te werken in een fatsoenlijke oplossing. De meid aan de telefoon zegt letterlijk: onze huizen staan niet in grote steden waar veel besmettingen zijn dus het is niet zo gevaarlijk en daarom kan je nog wel gewoon gaan en doen wij verder niks. Wie is Belvilla om te bepalen wat veilig is en niet?! Als de overheid zegt dat het dat niet is?!?! Mochten wij niet gaan, kunnen wij zelf annuleren en zelf volledig opdraaien voor de annuleringskosten.

De overheid zegt dat we niet mogen maar belvilla denk van wel. Vluchten worden geannuleerd dus we kunnen er niet eens komen.

En er een netjes een telefoongesprek over voeren om tot een oplossing te komen is er niet bij. Vooral omdat de mensen die bevoegdheid hebben om dit te doen niet aan de telefoon komen!

Belvilla willen jullie alstjeblieft ons geld teruggeven?!? Want jullie kunnen niet meer dezelfde dienst leveren!

  • Algemeen 1
op 13 september 2020 bestemming: Oostenrijk / Piller, reisperiode: september 2020

We hadden voor 14 dagen geboekt en ook voor 14 dagen betaald (omdat de boeking van zaterdag tot zaterdag loopt) met de vermelding dat we 2 dagen later zouden arriveren i.v.m. een activiteit die op zondag zou doorgaan maar door de corona virus afgelast werd, dus terug gebeld naar Belvilla(uur wachttijd) dat we dus wel op zaterdag zouden vertrekken omdat we dit toch al betaald hadden maar Belvilla zag dit als 2 extra dagen, dus moesten we deze 2 extra dagen bijbetalen wat niet gebeurd is, na nog een paar telefoontjes(telkens 1 uur wachttijd) begrepen ze de situatie en zouden me terug bellen waar ik nog steeds op wacht terwijl mijn vakantie al gedaan is. Dit was de laatste keer dat ik met Belvilla op vakantie ga.

  • Algemeen 1
op 12 september 2020 bestemming: Duitsland / Heimbach, reisperiode: april 2020

Vakantie is niet doorgegaan vanwege Corona dit hoorde we van de verhuurster zelf , ze zou het geld terug storten naar Belvilla. Daarna 1 groot drama, ze wilde niet meer reageren. Uiteindelijk na 2 maanden een voucher gekregen helaas geen geld want bij dit %$#@# bedrijf willen we na 20jaar vakantie,s boeken nooit meer zaken mee doen.

  • Algemeen 1
op 10 september 2020 bestemming: Spanje / St Pere Pescador, reisperiode: juni 2020

Ik zal niet verder toelichten hoe Belvilla omgaat met haar klanten. Daar is voldoende over te lezen.

Wat ik wel wil delen is dat mijn advocaat volgende week Belvilla gaat dagvaarden. Mocht Belvilla nog steeds weigeren om te betalen zal ik doorzetten met alle juridische mogelijkheden die een Nederlands staatburger heeft.

Veel succes allemaal.

  • Algemeen 1
op 8 september 2020 bestemming: Nederland / Eijsden, reisperiode: september 2020

Ik krijg in september te horen dat huisje niet doorgaat vanwege Corona maatregelen. Na contact met verhuurder blijkt dit al in juni te zijn gecommuniceerd met Belvilla. Hiervan heeft Belvilla mij niet op de hoogte gebracht en wel het geld geincasseerd, terwijl ik toen nog kosteloos had kunnen annuleren. Nu krijg ik alleen een voucher en niet mijn geld terug.
Dit was de laatste keer Belvilla en ik raad een ieder aan dit ook niet te doen, zeker niet nu in Corona-tijd, want je krijgt dus je geld gewoon niet terug.

  • Algemeen 1
op 4 september 2020 bestemming: België / Durby, reisperiode: mei 2020

Belvilla is één maffiabende ,vakantie door hen geannuleerd, maar betalen niets terug.Mensen doe geen boekingen met Belvilla, totaal onbetrouwbaar. Ik hoop van harte dat ze failliet gaan.

  • Algemeen 1
op 2 september 2020 bestemming: Frankrijk / departement Hérault, reisperiode: september 2020

Huis voor 10 personen in oktober 2019 geboekt bij Topic Travel. Het gebied is door de Franse regering op rood gezet, door de Nederlandse regering op oranje. Heb gevraagd aan Belvilla of wij naar een andere woning in Nederland kunnen gaan, want we zouden met 2 hoogbejaarden, 1 diabetespatiënt en 1 patiënt met een hersenaandoening gaan. Belvilla zegt; "Op dit moment is het wel mogelijk voor u om naar de accommodatie te reizen, de accommodatie is beschikbaar. We kunnen de boeking niet vanwege Force Majeur annuleren. Er is geen verbod om naar dit gebied en de accommodatie te reizen, slechts een advies er niet naar toe te reizen. Als u toch wenst te annuleren zijn de normale annuleringskosten van toepassing, U heeft ook de mogelijkheid om om te boeken naar een andere periode of accommodatie. De omboekingskosten bedragen €927,98.".
Terwijl er op de website staat: "De gezondheid, veiligheid en het welzijn van onze gasten is onze topprioriteit." Dat is dus 1 grote leugen! Ze moeten zich werkelijk doodschamen. En dan nog zeggen dat ze het niet kunnen annuleren, natuurlijk wel, niet willen is het juiste woord. Het is niets anders dan walgelijk ordinair het zuurverdiende geld graaien van hun klanten.

  • Algemeen 1
op 2 september 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2020

7dagen voor ons vertrek wordt Frankrijk van een geel gebied door NL oranje verklaard,dus alleen reizen indien noodzakelijk, vakantie wordt gekenmerkt als niet noodzakelijk.. Belvilla heeft daar geen boodschap aan en meldt dit is een advies dus u kunt gewoon gaan. Indien u niet gaat dan brengen wij 90% annuleringskosten in rekening. Dit bericht ontvangen wij 2 dagen voor ons oorspronkelijke vertrek.
dit was de eerste keer dat wij bij Belvilla hebben geboekt maar ook de laatste.

  • Algemeen 1
op 2 september 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: september 2020

Spijtig genoeg kunnen we geen 0 geven. Belvilla heeft het gepresteerd om onze boeking bij Natuurhuisjes de nek om te wringen. Zogezegd een betalingsverzoek gestuurd dat nooit is toegekomen. Toen we zagen dat we wel bevestiging van Natuurhhuisje hadden ontvangen maar nog niets van Belvilla hebben we contact genomen.
We gingen die dag (maandag) teruggebeld worden. Dan dinsdag en vervolgens weer morgen (woensdag). Zelf woensdag (de dag van afreizen) tot 2 toe gebeld en men gaf ons doodleuk het advies om 'dan maar een nieuwe vakantie te boeken'.
Een welgemeende FY voor de verschrikkelijke service en het goed getraind gebrekkig gevoel voor empathie (ook al bleven we de eerste 5 telefoontjes rustig).
#karmavoorbelvilla #ervaringenmetbelvilla

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2020 bestemming: Kroatië, reisperiode: juli 2020

Wij hebben hetzelfde probleem, het niet ontvangen van 2 vouchers van Belvilla ter compensatie van het annuleren van 2 accommodaties in Kroatië.

Twee dagen voordat we zouden vertrekken hebben we moeten annuleren i.v.m. het afgeven van code oranje voor Kroatië, door de overheid. Een huis in januari al geboekt en in mei een appartement, voor zoon en neef omdat hun reis naar Amerika was geannuleerd.

Wij hebben toen direct telefonisch contact opgenomen met Belvilla, althans geprobeerd. Helaas niemand van de klantenservice bereikbaar, alleen een receptie medewerker gesproken na een uur in de wacht gehangen te hebben. Die deelde ons mede dat we z.s.m. teruggebeld zouden worden. Vervolgens voor de zekerheid de volgende dag een mail aan Belvilla verstuurd, met het verzoek om beide accommodaties te annuleren i.v.m. code oranje voor Kroatië.

Na 2 dagen eindelijk teruggebeld door een medewerker van Belvilla, op de dag dat zouden we zouden afreizen,
Kort samenvattend vond Belvilla dat het veilig was om af te reizen en als we dan toch wilden annuleren dan werd ons ca 90% annuleringskosten doorgerekend.
Nog geprobeerd om uit te leggen wat code oranje inhoud en de consequenties die hieruit volgen voor ons als we toch gaan i.v.m. met ons werk etc, maar helaas.
De medewerker zei: deze opdracht heb ik mee gekregen en als je het er niet mee eens bent kun je hiertegen een klacht indienen.

De volgende dag een officiële klacht ingediend via de site van Belvilla en nog een keer per mail.
Tot op heden na bijna anderhalve maand nog steeds geen enkele reactie, zelfs geen ontvangst bevestiging, schandalig gewoon.

Belvilla berekent gewoon 90% annuleringskosten van het totale boekingsbedrag. Geen voucher dus, voor ons geen vakantie meer dit jaar en een hoop frustratie!

Na een aantal jaren tot volle tevredenheid bij Belvilla vakantiehuizen geboekt is dit onvoorstelbaar!

Belvilla los het netjes op, zoals jullie beweren om klanten tevreden te houden en alles netjes op te lossen. Geef ons alstublieft een voucher zodat we kunnen blijven zeggen, dat jullie service en klantvriendelijkheid bovenaan staat!!!

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2020 bestemming: Nederland / Lochem, reisperiode: augustus 2020

Huisje was gewoon smerig, overal spinnewebben, naalden van dennebomen, douchen was onmogelijk, het water liep zo de slaapkamer in, dus alles kletsnat. linnengoed niet besteld, maar toch moeten betalen.

  • Algemeen 5
op 26 augustus 2020 bestemming: Nederland / Friesland, reisperiode: mei 2020

Als je een huisje boekt verwacht je dat deze ook beschikbaar is. Netjes betaald, maar de eigenaar nam meteen contact op om te vermelden dat hij die periode had geblokkeerd en het huisje niet beschikbaar is. Wij namen meteen contact op met
Belvilla. Belvilla wilde een voucher geven maar uiteindelijk toch een refund. Dit duurde vier maanden en na aandringen wilde ze annuleringskosten in rekening brengen. Als er iemand deze kosten in rekening mag brengen ben ik het voor het eindeloos aan de telefoon hangen. Nog geen cent gezien. Ik vind dit gewoon een vorm van fraude.

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2020

Augustus 2019: vakantiehuis geboekt voor 3 weken in
Frankrijk- periode augustus 2020. Voorschot onmiddellijk betaald. Restbedrag netjes op tijd betaald in juni 2020. Op 9 juli mail ontvangen van Belvilla dat onze vakantie geannuleerd werd. Geen verdere uitleg...
Onmiddellijk contact proberen opnemen met Belvilla. Hiervoor moet je een grenzeloos geduld hebben: na bijna 2 uren aan de telefoon krijg je iemand aan de lijn die zogezegd op de receptie werkt en niets kan doen voor ons. Hij kan zelfs ons dossier niet raadplegen. Volgens mij is dit niet de klantendienst van Belvilla maar wel een of ander callcenter waar mensen de opdracht krijgen de klanten af te schepen.
Om een lang verhaal kort te maken: we hadden 1000den euro’s netjes op tijd betaald en hebben de weken nadien alles gedaan om iemand van Belvilla te bereiken. Uiteindelijk toch 1 iemand aan de lijn gehad die ons dossier kon raadplegen. Probleem bleek te zijn dat Belvilla niet gezien had dat wij wel degelijk alles op tijd betaald hadden. Ondertussen hadden ze ons vakantiehuis voor de hele periode al opnieuw doorverhuurd. Onze vakantie kon dus niet doorgaan door een fout van hen. Denk nu niet dat er een oplossing wordt voorgesteld of dat er excuses komen. Niets van dat alles. Of we ons geld (1000den euro’s) nog zouden kunnen recupereren, daar werd heel vaag over gedaan.
Omdat het over zoveel geld gaat, konden we dit echt niet zo laten.We zijn naar Eindhoven gereden, waar Belvilla in een bedrijvencentrum een kantoortje huurt. Na een tijd wachten komt er een jonge kerel tot bij ons. Zijn naam, telefoonnummer, mailadres mocht hij ons niet geven (erg onprofessioneel) maar hij wilde wel even luisteren naar ons. Ook hij wilde ons wegsturen met wat loze beloftes. Wij hebben duidelijk gemaakt dat het over heel veel geld ging en dat we direct de pers zouden inschakelen als we geen garanties kregen. Toen ging het ineens wel en werden personen op financiële dienst gecontacteerd. In stukken en brokken werd de weken nadien ons geld teruggestort.
Oplichterspraktijken die wij nog nooit ergens hebben meegemaakt. Alles netjes op tijd boeken en betalen en dan toch het risico lopen dat je en je vakantie en je geld kwijt bent. Daarnaast veel stress en extra kosten om ons geld terug te krijgen.
Wat ik niet begrijp is dat dit bedrijf kan blijven bestaan. Is er geen overheidsinstantie of een consumentenorganisatie die hier iets aan kan doen? Uit diverse fora blijkt dat het bedrijf er echte gangsterpraktijken op nahoudt en toch blijven ze er mee weg komen. Onbegrijpelijk!

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2020 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: augustus 2020

Voor het eerst geboekt via Belvilla en wat heb ik er spijt van. Initieel verliep de boeking vlot. Maar nadat ik had geboekt, werd mij een welkomstvoucher van 50€ toegestuurd die ik kon gebruiken ZONDER minimumbesteding. Dit vond ik al raar (dat ik de code achteraf pas krijg) en erg jammer, maar na wat uitzoekwerk op de website, zou ik de korting achteraf alsnog kunnen krijgen. Gelukkig! Ik dus contact opnemen via mail. Geen reactie (we zijn 1 maand verder). Via Facebook kreeg ik wel reactie. De korting zou niet mogelijk zijn wegens een minimumbesteding van €400. Onzin! Dit staat NIET in de voorwaarden in de mail. Er staat letterlijk onderaan de mail ZONDER MINIMUMBESTEDING. De medewerker zou het allemaal uitzoeken en komt er, ondanks een belofte, nooit meer op terug. Ik weer opnieuw een bericht sturen, en na een flinke back and forth in de Facebook chat, zou de medewerker EINDELIJK een collega hebben die het zou regelen als ik de nodige screenshots en mail zou doorsturen. Top! Mij werd beloofd dat het geregeld zou worden en dat ik een bericht via Facebook of mail zou krijgen wanneer dit gelukt was. Een week later, nog steeds niets gehoord. Ik dus wederom een berichtje sturen, en krijg dan opnieuw het bericht dat het NIET mogelijk was omdat de korting niet geldig is op vakantieparken en dat de collega dit helaas niet kon inzien. Wederom, een grote ONZIN aangezien ik de screenshots en mail heb doorgestuurd. Op dat moment was ik er helemaal klaar mee. Dit is de allerlaatste keer dat ik via dit bedrijf zal boeken. Oh ja, als ik direct bij het resort had geboekt i.p.v. via Belvilla, was het ook €40 goedkoper geweest. Al met al, nog nooit zo'n slechte ervaring met een bedrijf gehad. See you never again Belvilla.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Den Ham, reisperiode: augustus 2020

Wij hebben met de familie een geweldige week vakantie gehad op Ganzenmars 2 in De Ham
Een prachtig huis goede ontvangst, super schoon en gezellig ingericht !
Heerlijke boxspring bedden, fantastische tuin en een mooie zeer complete keuken
Het speelhonk met tafeltennis, tafelvoetbal en poolbiljart was zeker de moeite waard een echte aanrader dit huis !!
Jaap en Yvonne Bron Seriese

  • Algemeen 10
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Holten, reisperiode: juli 2020

Bij vertek (24-Jul-2020) van Vianenweg 187, Holten kregen wij het vermoeden dat er bedwantsen aanwezig waren.
Pissebed achtige beestjes kropen tegen de wand en over de vloer, "muggebultjes" op onze benen, rode vlekjes in het beddegoed en misselijk wakker worden (mijn vriendin, ik werd iet misselijk).

Kan natuurlijk gebeuren, maar weken later en na veelvuldig contact met belvilla nog steeds geen uitsluitsel welke beestjes daar rondkruipen. (ook optimaalclean gemaild die op de boeking vermeld stond, maar zij reageerden helemaal niet).

Onze kleding zit nog steeds in plastic zakken, en de volgende gasten verblijven mogelijk nog daar samen met bedwantsen.

Belvilla wenteld zich in vertragingstaktieken, elk contact (telefonisch of via de mail) wordt per mail beantwoord met: we willen het "Grondig" onderzoeken, dit duurt 4 tot 6 weken.
Even de ongediertebestrijding die locatie laten onderzoeken kost hun minder tijd. Ik krijg er zelfs geen antwoord op of de eigenaar/verhuurder al op de hoogte is gesteld.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2020 bestemming: België, reisperiode: augustus 2020

Wij zullen nooit meer met belvilla werken. Door corona geannuleerd weekend naar volgend jaar willen verplaatsen, toevallig is elk weekend in 2021 (zelfs in laagseizoen) 400 euro duurder. Zijn bijna niet bereikbaar en als je iemand te pakken krijgt weet die van niets. Hoop dat deze rotorganisatie snel ten onder gaat.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2020 bestemming: België / Arville, reisperiode: augustus 2019

Gemaild en gebeld om te annuleren en een voucher te krijgen, maar geen reactie van de klantendienst. Als je belt, wordt je doorverbonden en krijg je geen reactie.

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: België / Rivage, reisperiode: augustus 2020

Belvilla heeft volgens de eigenaar dubbel verhuurd op de dag van vertrek. Wij huurden tot 20 uur en de eigenaar wil dat we het pand om 10 uur verlaten. ONMOGELIJK om bij Belvilla een antwoord te krijgen. Uren wachten aan de telefoon. Nooit teruggebeld worden. Ik wil tijdens mijn vakantie ontspannen en me niet ergeren aan 'een ogenblik geduld aub; u wordt zo doorverbonden'.

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: , reisperiode: augustus 2020

Belvilla rekent kosten die je ook ter plekke nog eens moet betalen. En communiceert daar zowel op de site, telefonisch als per mail erg slecht over.
Onbetrouwbare organisatie doordat ze het boekingsproces, nota bene de kern van hun werk, niet op orde hebben.

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2020 bestemming: Kroatië / Umag, reisperiode: juli 2020

Wij hebben al vele malen bij natuurhuisje geboekt. Mooie locaties en genoten. Echter voor de zomer vakantie hadden we al in januari een huisje in Kroatie geboekt en pas bij de bevestiging bleek dat het om verhuur via partner Belvilla ging, wat we heel vreemd vonden. We willen namelijk niet bij Belvilla boeken maar bij natuurhuisje, anders hadden we de Belvilla site wel gebruikt. Een aantal dagen voor ons vertrek in juli werd het reisadvies voor Kroatie aangepast naar oranje. Omdat wij beiden in een ziekenhuis werken konden we niets anders dan annuleren. Het duurde even voordat we contact kregen met Belvila maar die gaven aan dat we "prima konden afreizen, er was eigenlijk niets aan de hand in Kroatie". Zeer dubieus advies en duidelijk alleen als argument dat er geen voucher regeling of iets dergelijks mogelijk was. We hebben officieel geannuleerd (telefonisch en via de website) en kunnen fluiten naar 1400 euro inclusief schoonmaak (??). Een aantal dagen later werd ik gebeld door de verhuurder in Kroatie die op ons zat te wachten. De annulering is dus niet doorgegeven aan de verhuurder. Verder krijgen we nu weken later nog steeds emails van natuurhuisje om ons verblijf in Kroatie te beoordelen. Zo zie je dat zolang alles goed gaat, het een makkie is om als tussenpersoon mooie huisjes te verhuren (en daar ook boekingskosten voor te rekenen wat sowieso juridisch dubieus is) maar zodra er lastige situaties ontstaan de klant en verhuurder niet langer belangrijk zijn en alle verantwoordelijkheid wordt afgeschoven. Heel jammer, volgende keer zullen we proberen direct bij verhuurder te boeken.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2020 bestemming: Kroatië / Brod Moravice, reisperiode: augustus 2019

Zeer slecht!!!!!! Ik had vakantie geboekt voor 5 dagen naar kroatie en al na 2 dagen ben ik maar weer vertrokken naar huis omdat het huis die ik had gehuurd zo slecht was. GEEN GAS GEEN WARM WATER GEEN VERWARMING HUIS WAS VIES!!!

Bij terugkomst heb ik klacht ingediend bij Belvilla. Tevens het contact met beheerder en eigenaar ging via WhatsApp deze berichten ook in de mail meegestuurd naar belvilla

Gisteren contact opgezocht met belvilla wat de stand van zaken was met mijn ingediende klacht. Een medewerker aan de lijn die erg chagrijnig was die vertelde mij dat het 4 tot 6 weken kon duren om het in behandeling te nemen prima dacht ik wacht ik wel even af.

Dezelfde dag een mail terug gehad met de mededeling dat ze niks voor mij konden doen. Wat triest allemaal met 5 kinderen 1350 afgereisd en dan na 2 dagen al weer terug.

Ik had het huis net voor dat het code oranje werd geboekt. Contact opgezocht met belvilla of ik mijn reis kon annuleren i.v.m. code oranje. Dat kon maar ik kreeg dan maar 10 procent van mijn geld terug andere optie was er niet.

Mensen boek lekker ergens anders. Voor mij was belvilla voor het eerst en zeker voor het laatst!!!!!

Jammer dat er geen 0 ster is want 1 ster vind ik nog te veel!!!

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: België / noorderwijk, reisperiode: juni 2020

Toen de corona volop aan de gang was meerdere malen contact opgenomen maar tevergeefs alsook mail werd nooit beantwoord. Toen wij bericht kregen dat onze vlucht gecanceld was hebben wij dadelijk belvilla op de hoogte gebracht. Geen enkele reactie gekregen. Vandaag hebben wij eindelijk iemand aan de telefoon gekregen die doodleuk zei dat wij onze centen niet terug kregen omdat het destijds code oranje was. Het mooiste van al zeiden ze dat wij nog moesten bij betalen omdat wij enkel het voorschot hadden gestort. Nog een geluk. Wij zijn zelfstandig en 2 weken na terug komst van onze reis in quarantaine was geen optie. Steeds dezelfde uitleg (geen geld terug of voucher voor de volgende boeking) . Bende afzetters, meer kan ik er niet over zeggen. Al de ellende door corona en moeilijke tijden voor vele mensen die een jaar lang werken en dan eens kunnen profiteren van een welverdiende vakantie, wordt ook nog eens bestolen door BELVILLA. NOOOOOOIT MEEEEER

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: België / lille, reisperiode: augustus 2020

Code oranje van onze regering + na terugkomst 14 dagen quarantaine. Belvilla verzocht om voucher, doen ze niet " je kan gewoon gaan" Bereikbaarheid buitengewoon slecht, kastje naar de muur, op mails standaard mailtje terug waar je niks mee kan. Nooit meer Belvilla, schooiers zijn het

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: Nederland / Lunteren, reisperiode: augustus 2020

Wat een misleiden bedrijf is dit, vakantiehuisje geboekt en bevestigd met foto's, dag van vertrek nog een bevestiging hoe ons huisje er uit zou zien. Echter een totaal ander huisje ontvangen wat er qua faciliteiten ook niet op leek. Melding gemaakt maar Belvilla is nog even niet thuis. Nooit meer boek ik iets bij hun

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2020

Bel Villa maakt geen onderscheid tussen code geel en code oranje. Ze houden nul rekening met de gezondheid en het welzijn van de reizigers.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: België / Dinant, reisperiode: augustus 2020

Bereikbaarheid telefonisch is er quasi niet, min 3 kwartier aan de telefoon blijven. Slechte service en veel te duur. Boek beter met andere of rechtstreeks. Opgepast ze verhuren ook onderhands met Booking, Airbnb...controleer dit! De huiseigenaren moeten het dubbele percentage afstaan dan andere verhuurfirma's. Hier niet huren is de boodschap.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: België, reisperiode: augustus 2020

Waardeloze tent, annuleert zelf 1 dag voor vertrek de reis! maar weigert per direct geld retour te geven.., nee we krijgen een voucher welke na 6 mnd is om te wisselen voor Cash. Ondanks herhaaldelijk verzoek om iemand hier over te kunnen spreken kom je niet voorbij de receptie, welke als opdracht heeft om niemand door te verbinden met een klacht!!, zelden tot nooit zo een slechte behandeling meegemaakt, er kan altijd wel een probleem zijn maar dat los je dan samen op. bij Belvilla is dat voorla NIET het geval onder de noemer "bekijk het maar, wij zijn er niet voor U..., maar natuurlijk wel als u een nieuwe reis wilt boeken..., dan staan we u graag ter woord", ronduit schandalig!!!!

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: Kroatië, reisperiode: juli 2020

Belvilla negeertnhet oranje reisadvies en laat de consument met alle kosten zitten. Geen enkele tegemoetkoming. Belvilla doet zeker niet aam klantenbinding
Alleen de winstntelt

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: Kroatië, reisperiode: augustus 2020

Belvilla gaat in tegen het advies van de overheid. Overheid zegt niet gaan en belvilla zegt: u kunt prima gaan. Wij geven geen voucher of geld terug.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2020 bestemming: Frankrijk / Talon, reisperiode: juli 2020

De boerderij Chez Viviani in talon is zonder meer schitterend.
Waarom? Omdat dit een huis is waar de eigenaars een ziel in gestoken hebben. Dit zie je aan de prachtige authentieke versieringen en ornamentjes die de eigenaars van verschillende reizen meegebracht hebben.
Een woning met alle komfort, een goed uitgeruste keuken (zonder vaatwas), gelegen in een onbeken en oh zo rustig stuk van Boergondië.
Dat je drie km verder moet tot aan de supermarkt, dat neem je erbij en vanaf dag 2 weet je dat je vooraf boodschappen moet doen, wil je thuis zelf koken. Er zijn een aantal aangename restaurantjes in de ruime omgeving (ong.8-10km). Ook het Canal du Nivernais ligt in de omgeving en is ideaal voor alle wandelaars en fietsers.
Waarom dan slechts 9 en geen 10? Omdat de er gelijkvloers geen toilet aanwezig is, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

  • Algemeen 9
op 7 augustus 2020 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: augustus 2020

WAARSCHUWING!!!
BOEK NOOIT BIJ BELVILLA!!!

Vakantie geboekt voor 1900 EUR, via AirBnb bij Belvilla. Door Corona hebben we volgens de algemene voorwaarden van Belvilla recht op een Coronavoucher. (De website van AirBnb zegt letterlijk dat de annuleringsvoorwaarden van de host Belvilla gelden op onze reis, dus recht op deze voucher!).

Fase 1: een hele week met meerdere personen van het reisgezelschap Belvilla proberen te contacteren. Ze zijn gewoon NIET te bereiken, en als je ze toch eens vastkrijgt, word je met je vragen van het kastje naar de muur gestuurd. AirBnb stuurt je door naar Belvilla, en Belvilla stuurt je op hun beurt terug naar AirBnb, beiden beweren van elkaar dat ze het moeten oplossen. Een ontelbaar aantal mails gestuurd, verschillende keren 2 uur op de telefonische wachttoon gestaan, waarna het gesprek automatisch wordt ingehaakt (maximumduur wachtrij blijkbaar)

Fase 2: Na een week onverhoopt contact proberen zoeken, krijgen we de dag van ons oorspronkelijke vertrek eindelijk iemand van Belvilla aan de lijn. Deze man zegt letterlijk dat we recht hebben op een coronavoucher (We hebben het gesprek opgenomen). Hij ging meteen zijn collega erbij halen om het in orde te brengen. Na enkele minuten wachten wordt het gesprek ingehaakt langs hun kant.

Fase 3: we bellen meteen terug. Na herhaaldelijk vragen of we dezelfde persoon terug aan de lijn krijgen, worden we meerdere keren doorverbonden (inclusief het 10 minuten-durende tussenwachttoontje tussen elke doorverbinding). Niemand kon deze persoon van zonet identificeren, aanwijzen noch doorverbinden. Na 3 doorverbindingen krijgen we een dame aan de lijn. Deze dame spreekt de woorden van het eerste opgenomen gesprek volledig tegen. Ineens hebben we geen recht meer op een coronavoucher ‘omdat we bij Airbnb geboekt hebben’. Dit terwijl de voorwaarden van AirBnb duidelijk zeggen dat de Belvilla-voorwaarden van kracht zijn. Maar nee “Het probleem ligt bij AirBnb” klonk het herhaaldelijk, zonder enige motivatie. Na haar gewezen te hebben op het eerdere gesprek (het gesprek dat we hebben opgenomen waarin de coronavoucher werd toegekend) én haar te wijzen op de algemene voorwaarden van AirBnb & Belvilla die haar stelling duidelijk onderuithaalt, verandert de dame plots haar stemtoon. Ze is duidelijk geïrriteerd met ons bewijsmateriaal en zonder enig wederwoord of voorstel deelt ze mee dat ze het gesprek beëindigt omdat er ‘geen oplossing te bereiken valt’ en we ‘onbeschoft‘ zouden zijn. Sterker nog, ze ging ons ‘rapporteren bij AirBnb’.

DIT IS BELVILLA. Om eerlijk te zijn nog nooit meegmaakt. U bent gewaarschuwd. Ver weg blijven van deze malafide firma. We zijn 1900 EUR kwijt, hopelijk kunnen we met deze recensie andere reisgezelschappen redden.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2020 bestemming: Kroatië / Brod moravice, reisperiode: augustus 2020

Voor het eerst geboekt via Belvilla, mooie vakantie villa in Kroatië.
Helaas te kampen met het Corona virus en negatief reisadvies ( code oranje betekend namelijk alleen noodzakelijke reizen )
Tot mijn grote verbazing krijgen we totaal geen medewerking tot voucher en als we annuleren zijn we 90% kwijt.
Belvilla schaam je kapot dat je ten tijde van deze crisis totaal niet meedenkt met je “klanten”
Ach schijnbaar worden we niet zo gezien en alleen maar gezien als geldverstrekkers.
Waar andere reisorganisatiren wel bij de code oranje netjes vouchers regelen denken jullie alleen in eigen belang.
Spijtig maar de waarheid.
Voor mij nooit geen Belvilla meer!
En zal jullie dan ook bij een ieder afraden.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2020 bestemming: Noorwegen, reisperiode: januari 2020

De reis is door mijzelf geannuleerd op 6 april 2020, ruim voor 1 juni ( laatste mogelijkheid tot annulering) 20 april bevestiging van annulering. Daarna niks meer gehoord geen geld terug, geen voucher. Het blijft compleet stil. Wat een zeer onfatsoenlijk gedrag!!! Geboekt via Home Away ook zij doen helemaal niks en verwijzen naar Belvilla / DanCenter. Wat een klantvriendelijkheid. Boek dus nooit bij deze drie organisaties, want je geld ben je kwijt en een vakantie heb je niet

  • Algemeen 1
op 1 augustus 2020 bestemming: Nederland / Huijbergen, reisperiode: april 2019

Heerlijk genoten en aan de telefoon helpen ze je fantastisch

  • Algemeen 9
op 1 augustus 2020 bestemming: Nederland / Domburg, reisperiode: juli 2020

Foto van huis is mooier dan in werkelijkheid. Je krijgt niet de woning die staat afgebeeld (staat natuurlijk in de kleine lettertjes dat dit kan afwijken). Prijs enorm hoog in verhouding met de kwaliteit. Buitenmeubilair zeer karig en zeker niet voldoende voor 8 personen.

  • Algemeen 3
op 31 juli 2020 bestemming: België / Mol, reisperiode: augustus 2020

Via belvilla een huisje op een Europarcscresort geboekt. Code oranje voor de provincie waarin het park ligt. Europarc annuleert ivm code oranje en belvilla geeft geen geld terug want zij hebben het niet geannuleerd. Met andere woorden, Belvilla gaat tegen het reisadvies in. En wij kunnen fluiten naar ons geld. Schandalig!!!

  • Algemeen 1
op 31 juli 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: mei 2020

Geen contact mee te krijgen. Ik denk dat ze failliet zijn. Ook natuurhuisjes moet je mee oppassen, zij werken samen met Belvilla, maar betekenen helemaal niks voor je zodra je via hun site een boeking hebt gedaan

  • Algemeen 1
op 31 juli 2020 bestemming: België / Beringe, reisperiode: juni 2019

Op 21 maart 2020 meer dan 60 dagen vooraf geannuleerd i.v.m. Prive omstandigeheden . Keurig een kredit nota gekregen. Echter tot heden geen rooie cent ontvangen.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: juli 2020

NOOIT BOEKEN BIJ BELVILLA! Jeetje wat een spijt. Dacht morgen op vakantie te gaan, spullen ingepakt, boodschappen gedaan, gaat de telefoon. Belvilla, er is een foutje gemaakt en hierdoor moeten we 'ff' 480e bijbetalen. Dat is het dubbele van de reissom! Een fout van hun, gaven ze aan, maar wie mag boeten =WIJ! Dus of NU betalen, of geen vakantie. Jeetje hoe kun je dit nu maken , 1 dag voor vertrek. Meermaals contact gezocht met Belvilla maar enige wat ik hoor is sorry en dat ze niks tegemoet kunnen komen, en ik maar een klacht moet indienen. Zo ga je toch niet met mensen om??!! Ga ik mijn dochter vertellen dat de vakantie niet doorgaat omdat BelVilla niet mans genoeg zijn om hun fout te erkennen? Dat ze daarom niet weg kan deze zomer. Want voor morgen krijgen we natuurlijk niks meer geregeld voor dat geld. Heb alles zwart op wit dat ik alles betaald had en 'defintief' is... Wat betekent 'Defintief' voor BelVilla??? zoooooo teleurgesteld! BAH

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Nederland / Lochem, reisperiode: juli 2020

Na weken van bellen en e-mailen krijg ik maar steeds geen antwoord..

Ik zou binnen 5 dagen terug gebeld worden. We zijn 8!!! Dagen verder.

Na heel veel mails en chatberichten via Airbnb gestuurd te hebben. Met geen reactie. Wat moeten we nu l? 1300 euro moeten we terug hebben en we krijgen geen antwoorden!

Hopeloos dit, wat moeten we nu nog doen. Dit is toch geen service, dit is gewoon belachelijk..

  • Algemeen 1
op 29 juli 2020 bestemming: Nederland / Hollum, reisperiode: juli 2020

Bevesting ontvangen van Belvilla voor een prachtig vakantiehuis op Ameland
Na aankomst op het verblijf is de boeking niet via Team Diana BELVILLA aangekomen. Sta je daar met een kind van 9 en 3. Geen ander verblijf mogelijk op het eiland. Kosten van de boot bijna €150. De SOS afdeling verwijst ons door naar AirBnb via wie de boeking heeft plaats gevonden. De boeking was echter bevestigd door Team BELVILLA. Maar ik had moeten wachten tot de voucher binnen was zegt de medewerker. Ga maar naar AirBnB. Die zoekt contact met BELVILLA maar dat lukt niet. Van het kastje naar de muur.
De klantenservice zegt glashard dat het mijn fout was en had moeten wachten op de voucher. Mij vraag wat nu? Dat was niet zijn probleem maar de mijne. What the Fuck. Ik sta op een eiland zonder verblijft met 2 kleine kinderen. Service 0,0 bij BELVILLA. Sturen ze daarna een bericht of mijn check-in soepel was verlopen en wenstte me een comfortabel verblijf. Are U kidding me!!!

Blijft svp zo ver mogelijk bij BELVILLA vandaag. Tenzij je vraag als hond behandeld wilt worden.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: België / Lignieres, reisperiode: juli 2020

Via AirB&B 12pers huis geboekt met aantal gezinnen. Nog geen 2wkn voor vertrek stuurt Bellevilla mailtje dat we onjuist zijn geinformeerd door ze en het huis niet te huur is in de periode die wij hadden geboekt waarvoor excuses. (oftewel door eigen fout onrechtmatig als te huur aangeboden terwijl eigenaar hier geen permissie toe had gegeven in deze periode?) Wel hebben ze nog even gekeken voor alternatief in omgeving met onze wensen maar helaas niks gevonden. Geld retour en gewoon keihard op straat gezet. Geen telefoontje oid om oplossing te zoeken... onbestaanbaar werkelijk. Na dit bericht ook geen reactie meer mogen ontvangen ondanks meerdere verzoeken. Uiteindelijk zelf alternatief gevonden in duitsland voor ruim 2x de prijs. Echt schandalig.

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Kroatië / vodice, reisperiode: juli 2020

In de luren voor de 2de maal gelegd door de fotos van belle villa...blijven oplichten nooit maar dan ook nooit meer belle villa

  • Algemeen 3
op 24 juli 2020 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: juni 2020

Omdat Belvilla alles verkeerd doet of niet doet wat ze nou juist wel moeten doen. Nieuwe reizen kun je boeken en wordt je gelijk geholpen. Alleen als je eenmaal geboekt hebt ben je de pineut en kunnen ze ineens niets meer.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Spanje / Benissa, reisperiode: juli 2020

Slechte service, dame van belvilla die ongelooflijk asocial gedrag vertoond en het gesprek beeindigd en se verbinding verbreekt. Geboekt een villa voor bijna 10 k......in het zwembad drijft zwembadverlichting los waar notabene 4 kindertjes in zwemmen, levensgevaarlijk, beloften die gedaan worden komt men niet na, er mankeert genoeg aan ons verblijf wat in eerste instantie niet direct zichtbaar was. Geen fatsoenlijke hoodkussens aanwezig, uiteindelijk op aandringen rechtstreeks bij de eigenaar in twee weken geleverd. Belvilla is echt een verschrikkelijke organisatie, slecht en verre van professioneel. Inmiddels hebben wij alle gebreken opgesomd en vast gelegd op video, app verkeer, valse en onjuiste info verstrekken op de website, strand 1500 meter van de villa, maak er maar van 4000 meter, buitendouche ook niet aanwezig zoals omschreven etc etc. I middagjes dagen aan het wachten, niemand gekomen, derhalve de zwembad jongen om schoon te maken. Alle blonde mensen groen haar van het zwembad water en ga zo maar door.

Zelfs als ik nu een beoordeling zou moeten doen dan moet ik eigenlijk alle sterren weg kunnen gummen en een grote vette Nul moeten kunnen invullen.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: België, reisperiode: april 2020

Heel slechte service indien er niet mis loopt.
Er was mij een terug betaling beloofd van 40% nadat ik geannuleerd had, maar deze is nooit uitgevoerd.
Als je zelf ooit dit probleem hebt, vul een klachtenformulier in via https://www.thuiswinkel.org

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2020

De service was verschrikkelijk slecht. Bij aankomst wisten ze niet eens dat we geboekt hadden

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Duitsland / Cochem, reisperiode: augustus 2020

Belvilla beloofd schriftelijk via de website dat bij voorbeeld huisdieren zijn toegestaan. Zij adverteren er zelfs mee en bevestigen het ook als je met de chat communiceert. Na betaling wordt de belofte zonder pardon teruggetrokken en wordt er geen oplossing geboden. Geld terug is geen optie dus dan je huisdier dan maar thuislaten ofzo....Ik ga nooit meer boeken met deze partij. Ze zijn ongeloofwaardig en geven de consument volledig verkeerde informatie. Heel, heel erg slecht.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: België / stavelot, reisperiode: juli 2019

Huis was perfect. mooi, schoon en vriendelijk welkom.maar service van belvilla 0,0 kan helaas geen 0 invullen alleen een 1. NOOIT MEER BELVILLA

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: België / ardennen, reisperiode: augustus 2020

We hebben ivm de regelgeving rondom corona contact gezocht met het Belgische ministerie van Volksgezondheid. Zij gaven aan dat onze reis in overtreding was met de regels binnen Belgie. Helaas heeft Belvilla hier tot op heden geen boodschap aan en wil men de reis niet annuleren. Als je belt kan men niet doorverbinden, en via de email blijven ze doodleuk naar de NL site van corona verwijzen terwijl de regelgeving in Belgie toch echt iets anders is. Ongelooflijk wat een waardeloze partij, ga nooit meer bij ze boeken.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Nederland / Breskens, reisperiode: juni 2019

Belvilla Vakantiewoningen :

Enorm teleurgesteld in de service van Belvilla.

Gisteren toegekomen in in een huisje in Nederland, verhuurd door Belvilla:

- Bij toekomst om 16u, zoals afgesproken met het bedrijf, was onze code voor de sleutel nog steeds niet toegekomen, hiervoor meer dan 45 min aan de lijn gehangen
- eindelijk binnen: huisje nog helemaal vies en vuil, niet schoongemaakt en geen lakens
- van 16h tot 20.30h blijven bellen tot eindelijk de poetsdienst langs kwam, maar konden de kindjes dus niet te slapen leggen
- om 22h nog steeds geen lakens en nog steeds niet goed verder geholpen door Belvilla
- enige reden dat we konden slapen was omdat de super vriendelijke en hardwerkende poetsdames hun persoonlijke lakens van thuis hebben geleend, die dan van Belvilla op hun kop kregen, zonder reden, want het is hun eigen planning en communicatie die de mist in loopt.
- om 22.30h belofte gekregen dat de volgende ochtend lakens geleverd zouden worden... VOLGENDE OCHTEND NOG GEEN LAKENS

Dit is ronduit schandalig. Oplopende telefoonrekeningen om Belvilla te kunnen bereiken, slechte opvolging, slechte service en absoluut niet te vertrouwen.

Ik probeer overal alle positieve in te vinden en vind het vreselijk om negatief over een bedrijf te schrijven. Maar dit gaat er meer dan over. Kindje van 2 jaar pas om half elf in zijn bedje kunnen steken en alleen door de vriendelijkheid van de poetsdames zelf (vriendelijke en super hardwerkende dames die als je het mij vraagt geprezen zouden moeten worden door het bedrijf in plaats van op hun donder te krijgen), niet door Belvilla.

Dit is geen service, maar net het tegenovergestelde.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Nederland / Hexel, reisperiode: juni 2019

Belvilla houdt zich niet aan de afspraken. Op de site stond dat de extra kosten inclusief waren. Achteraf moest ik ze toch rechtstreeks aan Roompot betalen. Belvilla reageert niet op de verschillende mails die ik verstuurd heb.

  • Algemeen 1
op 17 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Krankzinnige klantenservice. EEN eerste huis geannuleerd. Maar was 100% dooe ons betaald.
Nieuw huis geboekt en vraag via klantenservice hoe dit met geld zit. Terug of verrekening met nieuwe boeking?
3 keer gebeld.
Geen reactie... Wordt teruggebeld.. kan het niet zien...Wordt teruggebeld....3e gesprek zwaar onbeschoft behandeld (was bijna weekend en de dame in kwestie was daar denk ik meer mee bezig dan met klanten) .... Geen autorisatie....

Kortom wat een waardeloze organisatie. . . Eens maar nooit meer en dan te bedenken dat we hier via natuurhuisje.nl geboekt hadden en blijkbaar is dat onderdeel van Belvilla.

  • Algemeen 1
op 16 juli 2020 bestemming: België / ardennen, reisperiode: oktober 2020

6 juli een villa geboekt in de ardennen, ik kwam erachter dat ik kadokaart via de website kon kopen met 10% korting, daar over gebeld of dat kon voor mijn staande boeking, dit kon. maar uit voorzorg moest ik een kaart kopen voor de aanbetaling en een voor het restbedrag. Zo gezegt zo gedaan echter toen ik de tweede kadokaart wilde verzilveren ging dat niet. Weer bellen(7 juli) hierover, de medewerker maakte een melding en ik werd diezelfde middag gebeld. er was iets met de kaart of ik schermafbeeldingen van de kaart wilde sturen. Ook 8,9,10 aan de lijn gehangen over waarom de kadokaart nog niet verwerkt was. Zaterdag 11 juli, weer bellen, in de middag iemand aan de lijn die zegt dat het in orde is, mooi dan zal de status van de boeking wel binnekort wel veranderen in betaald. Maandag 13 juli, nog geen veranderingen, weer bellen. de volgende medewerker. ook deze maakt een melding, maar donderdag zou het toch wel in orde moeten zijn.
Raad eens, Donderdag 16 juli: NOG STEEDS NIETS, weer bellen ditkeer een ZEER onvriendelijke dame aan de lijn die zegt dat er een storing is met de kadokaart en dat ze een oplossing zoeken. Ik moet maar wachten, DAT DOE IK AL SINDS 6 JULI. Ik hoop dat ze dit snel oplossen maar een ding is zeker ik boek nooit meer via Belvilla.

  • Algemeen 2
op 16 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Hetzelfede wat iedereen zegt verschrikkelijke slechte klantenservice en ze kunnen je niet doorverbinden en ze weten niet wie er allemaal over gaat. ze hebben belooft dat wij ons geld terug kregen maar tot nu toe niks gezien. verschrikkelijk slecht te bereiken soms wel 1,5 uur in de wacht en mail reageren ze niet op. dit was de eerste keer en ook zeker de laatste keer dat ik via belvilla boek. ik ben nog lang niet klaar met ze en ga zeker door tot ik mijn geld heb. ik raad iedereen belvilla af en zal ook zeker nooit meer boeken via hun.

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: Nederland / Weert, reisperiode: september 2020

Weliswaar nog niet op vakantie geweest. Geboekt, aanbetaling gedaan met verrekening voucher van een door ons eerder geboekte vakantie. Wat schetst onze verbazing dag later verzoek om het bedrag van voucher alsnog per direkt te betalen.Probeer via mail en telefoon kontakt te krijgen. Helaas geen reactie. Moet binnenkort rest van reissom betalen. Dat willen ze waarschijnlijk wel innen. Vraag me af of we niet opgelicht worden

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: België, reisperiode: juni 2020

Pas op: Zeer slechte en onbetrouwbare organisatie. Reageren niet op e-mail of social. Telefonisch bereikbaar na minimaal een uur in de wacht te staan. Ik probeer sinds maart (4 maanden!) mijn boeking om te zetten. Uiteraard wel al een betaling gedaan. Tot op heden geen reactie, bericht of wat dan ook.

Boek nooit via deze organisatie!

  • Algemeen 1
op 14 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Dordogne, reisperiode: augustus 2020

Huis al in maart 2019 geboekt voor 14 personen. Aanbetaling gedaan van €2285,00.
Door corona en alle maatregelen daar omheen hebben we al eind mei gemaild met Belvilla. 16 mails verder met geautomatiseerd antwoorden waar je dus niets aan hebt, verschillende telefonische gesprekken (wachttijd soms 2 uur!) en een uitgebreide chat, zijn we geen stap verder gekomen. Belvilla had beloofd geld terug te geven als woning opnieuw door Belvilla verhuurd zou worden. Nu zegt Belvilla dat de eigenaar het zelf heeft verhuurd en wij dus geen geld terugkrijgen. Deze zaak stinkt aan alle kanten en wij zijn hier nog niet klaar mee. Communicatie binnen Belvilla lijkt ook ver te zoeken is onze ervaring.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2019

Nog niet eens geweest en nu al de buik vol van Belvilla. Ten eerste bleek de omschrijving bij ons eerst geboekte appartement niet te kloppen. Toen wij ons coulant opstelden en wel een duurder appartement binnen het complex boekten moesten wij omboekkosten betalen?!?! Uiteindelijk maar voor lief genomen. Ivm corona willen wij het nu een jaar door zetten. Goed een week geleden over gemaild, nog geen enkele reactie, maar het geld is al wel afgeschreven, een week eerder dan gepland. Vanmorgen al 2 uur aan de telefoon gehangen om ze te kunnen spreken. Uiteindelijk maar opgehangen. Dus per mail en telefonisch amper, tot niet bereikbaar, SCHANDALIG, WAT EEN KLANTONVRIENDELIJKE ORGANISATIE!!!! Boeken nooit weer via hen!!!!!

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: België, reisperiode: juli 2020

Verkeerd huisje geboekt doordat het systeem van Belvilla niet goed werkte. Na lang telefonisch contact is er uiteindelijk overgegaan tot de terugbetaling van mijn storting. Ik ben tevreden met de oplossing! Enkel jammer dat ik lang heb moeten wachten bij de klantendienst

  • Algemeen 8
op 11 juli 2020 bestemming: België / Luik, reisperiode: mei 2020

Wegens Corona niet op vakantie geweest. Voucher gekregen maar ik wil mijn geld terug en heb dit direct gemaild. Geen enkele reactie op mijn verzoek.
Wel allerlei aanbiedingen waarbij ik voor tyenminste € 500,- moet besteden.
Geen enekel reactie.
Waardeloze hufterige organisatie. Oplichting?
Inmiddels moet ik tenminste € 500,- besteden

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2020

Dieven en leugenaars. Boek niet bij die lui! Ze naaien zelfs de huiseigenaar als het hen uit komt. Onze vakantie gaat niet door, 10 maanden geleden geboekt, maar het kan ze geen reet schelen.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: België / Hotton, reisperiode: juli 2020

Hadden een reis geboekt in een bungalow met 3 slaapkamers twv plusminus 550 euro. Ter plaatse bleken die helemaal niet te bestaan en kregen we een aftandse bungalow met 1 slaapkamer voor 4 personen en 2 grote honden. Gebeld naar de sos centrale van belvilla en daar kregen we als antwoord dat we onze plan moesten trekken. Genoodzaakt omdat de bungalow te klein was zijn we terug naar huis gereden. We hadden een all risk verzekering maar men heeft ons al laten weten dat men niks terugbetaald. We werken in een bedrijf met 25000 werknemers en daar is het beter georganiseerder dan belvilla. Belvilla mag er zeker van zijn dat er in elk van onze bedrijfsafdelingen een waarschuwing hangt dat er via hun een groot risico is dat je je geld verliest.

  • Algemeen 1
op 10 juli 2020 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: juni 2020

Het is een te lang verhaal om te hier op te schrijven maar het komt erip neer dat Belvilla ons in de kou heeft gezet en unilateraal een overeenkomst heeft geannuleerd met alle gevolgen van dien. ZE zijn op geen enkele manier te bereiken of zeer af en toe via FB. Maar dat is te verwaarlozen. Om een lang verhaal kort te houden wij gaan ze in gebreke stellen en een copy van onze klacht sturn naar de dienst Consumentenbescherming in Nederland en Testaankoop in België.
Indien iemand van de ander gedupeerden hier ook in interesse heeft laat het dan gerust weten. Met meerdere mensen klinkt onze stem luider

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2020

Schandalig! Van de radar verdwenen met het geld!

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2019

Schandalige organisatie !! indien er een "probleem" opduikt (Corona) zijn ze niet meer te bereiken en is het alsof ze van de aardbol verdwenen zijn ! op mail antwoorden ze gewoon niet, op brieven ook niet, telefoon nemen ze gewoon niet op ! Ik vrees dat we onze centjes die we reeds betaald hadden voor onze vakantie kwijt zijn.. NOOIT meer ! bende oplichters !

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Duitsland / barnekow, reisperiode: juni 2020

Vakantiehuis in juni 2020 in Barekow bij Wismar gehuurd. Door de Corona konden wij niet afreizen en hebben de boeking naar 2021 doorgeschoven. Wij hadden al een aanbetaling gedaan. Nu is er al maanden en discussie over de hoogte van de rekening. Belvilla en de oorspronkelijk aanbieder Booking.com zijn beide niet bereikbaar voor uitleg. Zowel telefonisch alsook per mail geen reactie. Beste mensen van Bellvilla, dit is de eerste en ook de laatste boeking via jullie organisatie. Communicatie met je cliënten moet de hoogste prioriteit hebben. Dit gaat bij jullie gewoon niet goed. Gemiste kans op klachtenbinding.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Nederland / Meijel, reisperiode: juli 2020

Op dag van vertrek gecancelled door Belvilla, schandalig

  • Algemeen 2
op 8 juli 2020 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: mei 2020

Er gaat iets fout, Corona. Ineens is Belvilla niet meer bereikbaar. Niet telefonisch, niet per mail. Schandalig hoe omgesprongen wordt met consumentenbelangen!!!!!

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende