Schrijf een review

Reviews over Belvilla

Url:

Type reizen: vakantiehuizen
Oude Stadsgracht 1, 5611 DD Eindhoven NL

Logo van Belvilla

Pagina 7 van 8 met 745 resultaten

op 23 februari 2019 bestemming: Nederland / schoorl, reisperiode: april 2019

Boek nooit meer bij Belvilla.
Onduidelijke en valse informatie bevattende website waarbij op de site staat dat schoonmaakkosten etc inclusief zijn, maar uiteindelijk toch nog een keer in rekening worden gebracht

  • Algemeen 1
op 21 februari 2019 bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juli 2019

Boek altijd bij TUI, kosteloos annuleren na 5 dagen. Nu bij Belvilla geboekt en 368 euro meteen aanbetaald Bleek dezelfde reis bij TUI en de Vakantiediscounter 178 euro goedkoper te zijn. Gemaild. Ik moest bellen of ze wat aan de prijs konden doen. En je raadt het al. Het blijft zoals het is . Annuleren kan alleen tegen 30 % kosten en korting, ho maar. Meteen de laatste keer dat we hier geboekt hebben. Gewoon 15% duurder dan andere reisorganisaties!

  • Algemeen 10




op 11 februari 2019 bestemming: Duitsland / Deesbach, reisperiode: juli 2019

Boek NIET via Belvilla wanneer het ook op een andere manier kan!

We hebben een vakantiehuisje geboekt, maar moesten die volgende dag door omstandigheden toch direct annuleren. Dit hebben we direct doorgegeven aan Belvilla, maar die houden vast aan het volledige annuleringbedrag van 30%
Gevraagd naar een schikking werd gezegd dat dit niet mogelijk is.

Boek NIET via Belvilla wanneer het ook op een andere manier kan!

  • Algemeen 1
op 7 februari 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2019

Geboekt, op website Belvilla stond duidelijk dat er een prive sauna aanwezig zal zijn, na boeking kwam er onduidelijkheid, moest toen zelf contact opnemen met de accommodatie, deze gaven aan helemaal geen prive sauna te hebben, toen ik hier Belvilla over contacten gaven ze aan dat ik maar beter had moeten kijken en mijn aanbetaling van 98 euro was ik kwijt. Dikke pech volgens Bel Villa ! Beste mensen boek hier AUB nooit!!!!

  • Algemeen 1
op 2 februari 2019 bestemming: Nederland / Akkrum, reisperiode: juni 2018

Reis kan niet doorgaan omdat hond niet toegestaan. Afmelding en Annulering gaat bij vakantiepark soepel maar dan Belvilla nog... alle e-mails vallen in een groot zwart gat ZONDER ENIG ANTWOORD. als ik ten einde raad openbaar op Facebook Belvilla mijn klacht zet, worden ze wakker en wordt na 4 dagen soebatten, de annulering bevestigd. BOEK NOOIT NOOIT BIJ BELVILLA!

  • Algemeen 1
op 16 januari 2019 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: december 2019

Via Belvilla huis geboekt een aanbetaald. Krijg ik ineens een mail waarin staat dat ik de aanbetaling niet heb betaald en de reservering geannuleerd is. Gebeld en omdat medewerker er ook bij navraag niet achterkwam wat er aan de hand was, een terugbelverzoek. Omdat ik niet werd teruggebeld wederom gebeld. Weer lang in de wacht en een terugbelverzoek. UIteindelijk blijk er een dubbele boeking te zijn waardoor er geannuleerd is. Nu weer een terubelverzoek om aanbetaling terug te krijgen. Wat een amateuristisch gedoe!! en backoffice is enorm arrogant en klantontvriendelijk

  • Algemeen 1
op 16 januari 2019 bestemming: Nederland / Gasselte, reisperiode: augustus 2019

We hebben een villa gehuurd voor komende augustus ,hier zouden we met de hele fam in omdat mijn schoonouders 45 jaar getrouwd zijn. Alles was geregeld en s, avonds worden we terug gebeld dat de villa al verhuurd was. 7 gezinnen teleurgesteld een vergelijkbare villa als deze was er niet in ned dus nu hebben we niets. Bel je terug om uitleg dan zeggen ze sorry en geven ze de schuld aan de eigenaar dat het zijn fout is. Ook vermelden ze dat dit nooit gebeurd. Toen ik zei dat dit ons nu al 2 keer in 1 jaar is gebeurd .In de mei vakantie gebeurde dit precies zo. We hadden een villa gehuurd bij ze voor ons jaarlijkse vrienden weekend en ook toen werden we terug gebeld dat deze al was verhuurd. Nu pik ik dit niet meer maar je kan nergens je beklag doen heb ze een mail gestuurd en met ze gebeld .Op mijn mil wordt niet gereageerd en aan de tel krijg je een medewerker die er ook niets aan kan doen dan alleen sorry te zeggen. nou echt nooit geen zaken meer mer Belvilla!! wat een waardeloos bedrijf!!!

  • Algemeen 1
op 15 januari 2019 bestemming: Duitsland / Uschelen, reisperiode: februari 2019

Ik had aanbetaald en kreeg ineens totaal hoge kosten. Uitgelegd en gevraagd om 4 dagen later te mogen betalen. Maar nee...
Dat mocht niet. En aanbetaling was direct annuleringsgeld. Onpersoonlijk en geldbelust.

  • Algemeen 1
op 12 januari 2019 bestemming: Frankrijk / Narbonne, reisperiode: augustus 2018

Belvilla heeft alleen interesse in winst ... Als eigenaar heb ik mijn huis via Belvilla verhuurd. Ik bemerkte dat er minder huurders waren en zag toen dat ons huis duurder op de Belvilla website stond dan was afgesproken. Toen ik reclameerde was het antwoord dat ik -om concurrerend te zijn- mijn huurprijs maar moest verlagen. Zij wilden gewoon meer marge, dan was afgesproken !
Datgene wat niet direct geld oplevert wordt marginaal uitgevoerd. Zo bleek dat de klantenservice totaal verkeerde informatie te verstrekken aan huurders. De studenten hadden werkelijk geen weet van de woning plus locatie en vertelden maar wat.

  • Algemeen 1
op 31 december 2018 bestemming: Oostenrijk / Fugen, reisperiode: december 2018

Appartement Hirner in fugen groot gehorig een beetje gedateerd met diverse tekortkomingen en klachten zoals, te weinig bestek glazen kop en schotels klep van het vriesvak kapot weinig stopcontacten smerige matras kinderbed slechte matrassen en veel te laag in de twee persoons kamer te weinig kapstokhaken voorr 8 personen zeker in de winter afval in ski ruimte is niet fris Toilet in de douche is met veel personen niet gewenst ,afstanden naar centrum en bijv skilift kloppen niet.Verder een zeer koele zakelijke aankomst verblijf en vertrek met personeel en eigenaren.

  • Algemeen 6
op 27 december 2018 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: december 2018

Huis super maar van belvilla zelf niet te spreken!!! Meer dan een maand voor de borg terug ios gestort!! 5 excuses bankrekening nr niet correct , dan bank storing dan veranderd van bank , donderdag gestort uiteindelijk zaterdag gestort nog nooit zoveel excuses op een rij gehad maar jij zelf moet al 3 maand op voorhand storten ... nooit meer met belvilla !!!

  • Algemeen 1
op 29 oktober 2018 bestemming: Spanje / Cologne, reisperiode: september 2018

Na aankomst op zaterdag een behoorlijke rioollucht in het huis. Zondag direct om 10 uur de beheerder gebeld. Ook op maandag, dinsdag en woensdag op het kantoor geweest. Op woensdag ( in overleg met de beheerder ) een mail aan Belvilla gestuurd. De beheerder heft drie maar iemand gestuurd maar kregen het niet opgelost. Al met al de hell week in de strondlucht gezeten. Na VIJF weten reageerde Belvilla op mijn mail! Zij stellen dat ik niet volgens hun regels heb gereageerd. Derhalve € 75,00 tegemoetkoming op een huis wat ons ruim € 1.270,00 heeft gekost. Zij weerleggen elke keer mijn feiten en komen met standaard antwoorden en willen nergens op in gaan. Ik word niet zerieus genomen. Onprofessioneel. Ik hoop dat ze dit ook lezen en alsnog zich bedenken. Voor mij even geen Belvilla meer.

  • Algemeen 4
op 22 oktober 2018 bestemming: Nederland / Hoge hexel, reisperiode: oktober 2018

We kwamen bij natuurhuisje (stacaravan) aan. Erg veel rommel op het parkje. Zijn nog aan het bouwen. Afvalbakken tjokvol en in het zicht als je parkje op rijdt. Niet echt rustgevend.
Vwb het huisje. Alles was niet netjes afgewerkt, losse plinten, deuren die klemden, kapje plafondlamp en rookmelder was er af, pannen waren oud, vies en stuk, vaatwasser was niet bijgevuld met glansspoelmiddel en zout en het apparaat maakte veel lawaai. De matrassen zagen er smerig uit, zat geen extra hoes over matras, beschermhoes. Hottub niet gebruikt want die was erg klein en stonk. Ook was het vreemd dat de hond van de eigenaar losliep en regelmatig onze rust kwam verstoren. Niet iedereen houdt van honden. Ook hing er een automatische geurspray in de woonkamer die om het half uur herrie maakte. Waarom dat ding er hing... waarschijnlijk om vieze lucht te maskeren want al met al was het huisje niet erg schoon. Keukenkastjes voelden klef aan. Was blij om na 4 nachten naar huis te gaan.

  • Algemeen 6
op 22 oktober 2018 bestemming: Nederland / Uitdam, reisperiode: oktober 2018

Via Belvilla een weekend weg geboekt naar EuroParcs Poort van Amsterdam in Uitdam. Kort van te voren ontving ik e-mails van Europarcs dat het volledige bedrag niet betaald was en er na 20:00 uur niet meer ingecheckt kon worden Ik was verbaasd, ik had geboekt bij Belvilla en ontving e-mails van Europarcs. Na telefonisch contact met Europarcs bleek dat zij veel problemen hadden met klanten die via Belvilla boeken. Er komen namelijk veel bijkomende kosten bij die in kleine letters genoemd staan. De kosten lopen nogal op. Mijn advies is om NIET via Belvilla te boeken. Kies een organisatie die vōōraf helder is en duidelijk aangeeft welke kosten er sowieso betaald moeten worden. Europarcs wijst naar Belvilla, dit vind ik overigens zwak. Uiteindelijk beslissen zij dat ze samenwerken en ben je als klant de dupe van onduidelijke informatie en onvriendelijke e-mails.

  • Algemeen 5
op 22 oktober 2018 bestemming: Nederland / Uitdam, reisperiode: oktober 2018

Geboekt via Belvilla op het park Poort van Amsterdam Europarcs in Uitdam. Vooraf ontving ik van Europarcs onvriendelijke e-mails dat het bedrag niet volledig was betaald en dat we na 20:00 uur niet meer in konden in checken. Ik was verbaasd, ik had geboekt via Belvilla. Ik heb contact telefonisch gezocht met Europarcs, het ging om allerlei bijkomende kosten die in kleine letters genoemd worden bij Belvilla, die kosten lopen flink op. Mijn advies is om niet via Belvilla te boeken, je houdt er een belazerd gevoel aan over. Kies een organisatie die vóóraf helder is wat sowieso betaald moet worden. Van Europarcs vind ik het ook zwak, uiteindelijk hebben zij contact met Belvilla en laten zij dit wel gebeuren op hun park. Niet klantvriendelijk

  • Algemeen 6
op 8 oktober 2018 bestemming: Spanje / Jijona, reisperiode: augustus 2018

Nooit meer belvilla en ze weten daar wel waarom!!

  • Algemeen 1
op 27 september 2018 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: augustus 2018

Mooie Vila gehuurd in Vielsalm maar wacht nu all een maand op de terugbetaling van mijn borg!! Belvilla laat helemaal niks van zich horen. Dit schijnt vaak voor te komen. Wees gewaarschuwd voor je een hoop geld betaald!!

  • Algemeen 1
op 20 september 2018 bestemming: Italië / moriano, reisperiode: mei 2018

Met Belvilla hebben wij een bijzonder slechte ervaring. De firma is heel goed instaat bij de boeking met formulieren, vouchers en borgsommen de klant te overladen. Op de website van Belvilla prijs de organisatie zich zelf aan met veel superlatieven om te tonen dat er exclusieve garanties zijn en dat wat wordt aangeboden allemaal is gecontroleerd en gegarandeerd. Echter als de aangeboden accommodatie, in ons geval Moriano in Italie, niet of zeer slecht aan de beschrijving beantwoord en de klant klaagt daarover, en komt met gefundeerde, gedocumenteerde misstanden, dan zijn de accuratesse en de kwaliteitsgarantie plotseling verdwenen. De klacht en de klager worden niet serieus genomen. Wat er dan volgt is een eindeloze vertraging tactiek. De reacties van Belvilla tonen regelrechte minachting ten aanzien van de klant. Belvilla neemt de gegronde, en gedocumenteerde klachten niet serieus gaat niet in op de mails en telefoongesprekken en doet er alles aan om de zaak te frustreren. Het zaak is zaak om potentiële klanten van Belvilla te waarschuwen voor dit soort praktijken.
Belvilla? Niet boeken, de klant is feitelijk onbelangrijk, hij brengt geld in het laatje en moet vooral niet klagen, en als er een klacht is, zo snel mogelijk worden dood gezwegen.

  • Algemeen 3
op 9 september 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2018

Belvilla werd ik als huis eigenaar er maar zo uit gegooid met reden dat ze niet genoeg aan me verdiende maar de marge die zij berekenen is 28% plus 5% schade garant alles bij elkaar 33% aan kosten die zij in rekening brengen waar normaal 10 tot 15% normaal is

Het is schandalig hoe belvilla omgaat met haar klanten ze worden gewoon uit gemolken over de rug van een ander

  • Algemeen 2
op 29 augustus 2018 bestemming: Oostenrijk / Köningsleiten, reisperiode: juli 2018

Chalet H is wintersporthuis en geen zomer huis.. Geen tuin. Wel een bank alleen maar houten stoelen om savonds op te zitten. Bank was er wel maar stond op slaapvertrek waar onze kinderen sliepen. Geen slot op de douchedeur!!!??? Slaapkamer zonder raam dus je kunt niet luchten. Er zaten wel ramen in maar dan keek je zo bij de buren in de kamer naast je. Douche beneden was koud. En er staat een 17persoonhuis nou we waren blij dat dit er 11 waren want was erg krap anders. Balkon niet aan de zonkant.

  • Algemeen 4
op 15 augustus 2018 bestemming: België / Ensival, reisperiode: augustus 2018

Twee weken van te voren krijgen we te horen dat er een dubbele boeking is, medewerkers van belvilla garandeerde ons een verblijf in de loft die we geboekt hadden. 4 dagen voor vertrek kregen we te horen dat we er niet meer in mochten en een ander alternatief kregen dat er op zou lijken, dit was niet het geval. De loft leek niet op onze geboekte loft en voldeed niet aan onze wensen. Er werd ons beloofd dat we een present ter gemoedkoming zouden krijgen deze hebben we nooit ontvangen. Bij aankomst van de loft moesten we nog 1,5 uur wachten voordat we de loft in konden. We probeerde belvilla te bereiken maar kregen geen gehoor. De eigenaar hebben we nooit gezien wat nogal vreemd is. We boeken dus niet meer bij Belvilla!

  • Algemeen 3
op 12 augustus 2018 bestemming: Oostenrijk / Pettneu am Arlberg, reisperiode: augustus 2018

Voor derde maal in dit leuke vakantiehuis in de bergen, prachtig uitzicht uit alle ramen en een geweldig balkon, bedankt Belvilla dat we dit huis weer zo vroeg voor mochten boeken!

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2018 bestemming: Nederland / Ijhorst, reisperiode: augustus 2018

We zijn niet eens geweest. Door slechte informatie van Belvilla hebben we de reis moeten annuleren. kosten: 80% van de boekingssom. Dank je wel Belvilla. Dit grenst aan oplichting

  • Algemeen 1
op 30 juli 2018 bestemming: Italië / Tredozio, reisperiode: augustus 2018

Niet over het verblijf, maar over Belvilla zelf. Er bestaat bij deze organisatie en totale minachting voor de klant. Er wordt vanuit het management instructie gegeven om vooral niet als persoon te reageren op mails. Er wordt een standaardmail verstuurd door alle medewerkers met een verhaal dat de misleiding probeert te maskeren. Wat is die misleiding? Op de site staat dat de schoonmaakkosten inclusief zijn. Op het ontvangen contract (dat je overigens pas krijgt als er geen weg terug is, nl. ná betaling) satt da de schoonmaak exclusief is. Ook extra kosten voor een huisdier waren bij mijn beste boeking niet transparant. Een rechtstreekse vraag hierover werd tot driemal toe beantwoord met de eerder genoemde standaardmail. Bellen met Belvilla is een bijna hopeloze onderneming. Het gehele muziekrepertoire wordt afgespeeld via de telefoon voordat je iemand te pakken krijgt. En dan wee datzelfde verhaal:" Wij begrijpen dat er verwarring is bij u, bla, bla, bla,. Waar verwarring wordt gebruikt, moet je gewoon lezen: " Misleiding" . Door deze gang van zaken moet ik €100,- extra uittrekken voor mijn vakantie. Bedankt Belvilla. Eens maar nooit meer!

  • Algemeen 2
op 26 juli 2018 bestemming: Nederland / de Koog, reisperiode: juli 2018

Belvilla presteerde het om de avond voor vertrek ons telefonisch te melden dat de vakantie niet door kon gaan omdat ze het verkeerde huisje (huisdiervrij) voor ons hadden gereserveerd. Op onze boeking stond de hond er wel netjes bij, maar deze kon dus niet mee.Verder zat het park vol dus we kregen de optie thuis blijven of de hond in een pension doen op hun kosten, wat voor ons geen optie is, want we gaan nooit zonder hond op vakantie. Echt schandalig. Gelukkig heeft het park zelf voor ons nog iets kunnen regelen, maar Belvilla....nee NOOIT MEER!

  • Algemeen 1
op 23 juli 2018 bestemming: België / Bouillon, reisperiode: mei 2018

De reis was oke. Behalve dat in het bed een smerige onderbroek lag!!!!!!
Maar, wat veel vervelender is, we hebben nog steeds onze borg niet terug. Belvilla is al ruim 8 weken 'druk' bezig om van de huiseigenaar een factuur te krijgen van een verloren sleutel. De huiseigenaar reageert niet. Belvilla maakt ons geld minus die paar euro niet over. Al 4 keer gebeld + gemaild. 'We zijn druk bezig mevrouw' is de reactie.

  • Algemeen 7
op 20 juli 2018 bestemming: Wales / Wales, reisperiode: augustus 2018

Het gaat niet over het huisje, maar over de werking van Belvilla. Ons huisje werd afgezegd door de eigenaar, door overmacht, direct een heen en weer gemail met Belvilla over een alternatief, dat we direct aanvaard hebben, echter het is €124 goedkoper en ik heb al 3 mails gestuurd hierover - we zouden het verschil terug krijgen, maar ineens zijn ze daar monddood. Dit was onze laatste vakantie met Belvilla, volgend jaar vinden we wel ergens anders iets.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: België / OUFFET, reisperiode: juli 2018

Negatieve ervaring: vakantiewoning geboekt in OUFFET, die absoluut niet in degelijke staat is voor de prijs die we betaald hebben. Wij zijn vroeger weggegaan (na anderhalve dag), na melding hiervan bij de SOS dienst van Belvilla. Ik eis mijn vijf verloren nachten terug, maar men weigert. Met als reden dat ze geen kans kregen om de gebreken op te lossen. Dit gaat over structurele problemen (stekkerkoppen waarbij bedrading blootligt, kussens voor buitenstoelen vuil en kapot, ondergescheten stoelen voor buiten, boiler kapot, douchekop kapot, ramen konden niet open, geen vliegenramen, verwilderde tuin, rot fruit in de tuin, duizenden kersepitten in de tuin, omheining stuk, kapotgeslagen insecten op de muur, parasolvoet kapot, speeltuig zoals trampoline kapot enzovoort). Deze gebreken konden niet op één dag opgelost worden, dat is niet ons beeld van een vakantie. Ik hoop dat de mensen die een vakantiewoning in Ouffet geboekt hebben, waar een hond meekan, dit nog lezen en tijdig kunnen annuleren.

  • Algemeen 3
op 15 juli 2018 bestemming: Frankrijk / St firmin les crotoy, reisperiode: juli 2018

Huisje was niet grondig gepoetst, geen cd speler zoals vermeld, TV werkte soms, kookpotten niet voorzien ( alleen grote en bijna onbruikbare), badkamer niet voorzien van douche (wel sproeier in bad), sfeerverlichting werkt niet, voordeur ging niet op slot ...

  • Algemeen 3
op 23 juni 2018 bestemming: Spanje / Sant Pere Pescador, reisperiode: mei 2018

Alles was perfect geregeld door Belvilla. Goed te woord gestaan en de service is ook na de vakantie top geweest. We hebben zeer genoten van deze mooie villa. Op de plaats van bestemming waren we dan ook zeer verrast dat de vila boven onze verwachtingen was, dank!! Tot volgende keer.

  • Algemeen 10
op 15 juni 2018 bestemming: Nederland / Ameland, reisperiode: juni 2018

Stond een fout op de site wat betreft huisdieren meenemen. Kon niet annuleren. Zeer onaangenaam te woord gestaan en werd vh bekende kastje naar de muur gestuurd. Na dreigen met advocaat/rechtsbijstand en namen&shamen op social media moesten ze toch hun ongelijk erkennen en werd er uiteindelijk kosteloos geannuleerd. Kostte mij wel een hele vakantie dag met bellen, boos worden en regelen. Geen excuses gehoord. Klantonvriendelijke organisatie die zakken wil vullen en ongelijk niet graag uit klantvriendelijkheid wil toegeven - erg dom.

  • Algemeen 1
op 12 juni 2018 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: mei 2018

De kosten die worden voorgesteld bij boeken kloppen niet met de kosten die daadwerkelijk moeten worden betaald. Bij het boeken staat dat dit inclusief bedlinnen, boekingskosten eindschoonmaak en schadeverzekering is. Daarna ontvang je per mail een verblijfsticket waarin staat dat er ter plaatse nog kosten moeten worden voldaan. Daaronder ook kosten voor bedlinnen, borg,eindschoonmaak. Ik heb van tevoren gebeld hierover met Belvilla. zij vertelde mij telefonisch dat al de kosten waren betaald. Bij aankomst op het park dachten ze daar heel anders over. Er moest nog worden betaald voor bedlinnen, eindschoonmaak en borg. Omdat ik een printscreen had gemaakt van de boekingssite kwamen we overeen dat de kosten voor bedlinnen en eindschoonmaak niet ter plaatse te betaald hoefde te worden. Na een week thuis is de borg van 115 euro niet terugbetaald en ik ontvang vandaag een aanmaning waarin staat dat er nog een bedrag van 127 open staat en als ik niet betaal wordt deze aanmaning in handen van een incassobureau gegeven. Het openstaande bedrag samen met de borg van 115 die is betaald door ons en niet terug is ontvangen ( het huisje is netjes achtergelaten door ons) is een toaalbedrag van 242 euro. Dat komt overeen met het bedrag voor bedlinnen en eindschoonmaak van een 20-pers. huis wat wij hadden geboekt.
Ik boek nooit meer bij belvilla en wil anderen hiervoor waarschuwen dmv deze review.

  • Algemeen 2
op 8 juni 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018

Ik geef dit cijfer omdat de hele reis nooit heeft plaats kunnen vinden. In Ibiza vind je niet zo snel een huisje, al helemaal niet privé. Met geluk vonden we er wel een op Belvilla, alles betaald en een flinke som geld. Alles was rond en ik kreeg de contact gegevens van de eigenaar, om te vertellen wanneer de vlucht aankwam. De persoon bleek van niks te weten en het huis bleek allang verhuurd! Tot overmaat van ramp kregen we een vervanging aangeboden, deze leek niets op hetgeen wij juist zochten. Het was namelijk gedeeld met 6 andere appartementen. Privacy was erg belangrijk na een operatie na kanker zonder borst te durfen zwemmen. Nu zitten we met vliegtickets die we niet meer kosteloos kunnen omboeken. En Belvilla die ineens erg slecht te bereiken is. Heel erg jammer van deze nare ervaring, hierdoor zal ik nooit meer boeken bij Belvilla.

  • Algemeen 1
op 5 juni 2018 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: mei 2018

Niets was zoals beschreven! En dan de schuld bij ons leggen? Bij de boeking via Belvilla nergens de naam Roompot tegengekomen. Wel Belvilla en Aquadelta. We kwamen ipv een luxe huisje op een Roompotpark, in een super sober en niet luxe huisje op een park waar we absoluut niet hadden willen zijn! Achteraf stond er ergens bij contactpersoon Roompot. Dat was de enige “hint” die ik had moeten zien en ik had dus moeten bellen of het op een park van Roompot lag..uitleg van de dame : we zetten dat niet duidelijk op de site want dan gaat iedereen boeken bij Roompot zelf! Dat het huisje ontzettend vies was vonden ze wel erg jammer...verder was het onze eigen schuld, ik had beter op moeten letten!
Klaar met Belvilla!

  • Algemeen 1
op 5 juni 2018 bestemming: België / Antwerpen, reisperiode: april 2018

Hopeloze service. De kosten veranderden voortdurend, we kregen van drie verschillende mensen antwoord op dezelfde email, enz.

  • Algemeen 3
op 26 mei 2018 bestemming: Nederland / Arnemuiden, reisperiode: mei 2018

We hadden een 8 persoons watervilla gehuurd. Op zich een mooi huis, als je van extreem vroege watervogels houdt.
Hoewel:
- Betaalden 100 euro voor schoonmaak maar vonden vuile luiers in een pedaalemmer. Veel dingen waren te smerig om vast te pakken. Kastdeurtjes hingen op half zeven. De parasol was kaduuk.
- Het werd niet toegestaan dat wij een derde auto in het park parkeerden hoewel bijna alle huisjes leeg stonden en wij een 8 persoons huisje hadden. Het buitenparkeerterrein is niet een plek waar je je auto durft neer te zetten.
- Wat moet doorgaan voor centrale voorzieningen ziet er uiterst armoedig uit. Maar het meeste was ook dicht, en dat in de week vlak voor Pinksteren. Bij de receptie maakten ze bijvoorbeeld melding van een restaurant op het park. Maar het bleek gewoon dicht te zijn.
- Een dag voor vertrek werkten de pasjes om in de watervilla te komen niet meer. Gelukkig kon er vanaf dat moment steeds iemand thuisblijven.
- Een uitbreiding van het serviesgoed zou ook wel handig zijn, bijvoorbeeld met een paar hittebestendige s halen en grotere pannen (in een huisje voor 8 personen).

  • Algemeen 2
op 24 mei 2018 bestemming: België / Malmedy, reisperiode: februari 2018

Geboekt via Linda V. de oplichtster

  • Algemeen 1
op 9 maart 2018 bestemming: Nederland / oosterhout, reisperiode: februari 2018

Voorzieningen aangegeven op website zijn er niet

  • Algemeen 4
op 20 februari 2018 bestemming: België / Lierneux - Trou de Bra - BE-4990-42, reisperiode: februari 2018

Verschillende malen contact opgenomen met eigenaar, deze zouden langskomen, NIEMAND gezien. Verschrikkelijk krakende vloer (boven) - vaatwasser die niet werkt (bij de commentaren schrijft iedereen hierover, maar daar wordt niks aan gedaan) - handwassen ging zeer primitief we vonden stoppen mits improviseren konden we deze gebruiken veel - veel te klein. Geen lampen in staanlampjes en kapotte lampen. Tassen en glazen die aan vervangen toe zijn met stukjes uit en/of af. Gevaarlijk voor de kindermondjes. Roestige pannen. We zijn geen moeilijke klanten en hebben al veel gereserveerd via Belvilla maar dit was onze eerste MAX. Geen huis voor de reeks van Belvilla.
Families Borremans - Devroye en compagnie

  • Algemeen 4
op 11 februari 2018 bestemming: België / Malmedy Ardennen, reisperiode: februari 2018

Het huis was prachtig, maar de temperatuur was 5 graden bij aankomst na 24u rond de 16 graden, hebben daar met dikke truien en jassen het weekend door gebracht. en uit eindelijk bij de eind afrekening 800 euro af moeten rekenen voor het energie verbruik. pure criminaliteit. Belachelijk dat dit zomaar kan.

  • Algemeen 2
op 21 januari 2018 bestemming: België / Gent, reisperiode: december 2017

We sliepen in 1 penthouse in Gent te Casa Monica. Nog nooit zoiets perfects gehad, alles klopte, schoon, gezellig, Luxe en alles voor de Kerst versierd. Gastvrijheid en vriendelijkheid en pal bij het centrum. TOPPIE
Groetjes Trudy van der Kroon

  • Algemeen 10
op 6 januari 2018 bestemming: België / Bouillon, reisperiode: december 2017

Schandalig!
Mijn zoon huurde een huis in bouillon met 2 vrienden. We zijn er op bezoek geweest en konden onze ogen niet geloven: bij binnenkomen muffe geur, bed in badkamer , buitentrappen zonder leuning en direct bij buitenkomen huis 1m2 terrasje ZONDER ballustrade en daarna tuin die veel dieper lag. Levensgevaarlijk!! En dit voor 450€/week! De bijkomende kosten voor gas en elctriciteit 80 € voor 1 week voor amper 2kleine plaastjes!

  • Algemeen 3
op 12 december 2017 bestemming: Duitsland / Monschau, reisperiode: december 2017

Belvilla heeft niets persoonlijks. Is een groot bedrijf waar het enkel om geld draait. Heel vriendelijk bij het boeken. Heel slecht en op het randje van arrogantie wanneer er een probleem is. Trouwens ze zijn ook veel te duur. De huizen zijn goedkoper, direct bij de huiseigenaar.

  • Algemeen 2
op 1 december 2017 bestemming: Duitsland, reisperiode: december 2017

Wij hebben nog niet eens een reis kunnen boeken. Dachten we een leukemaccomodstie gevonden te hebben, bleek deze na betaling al bezet te zijn. Vanuit de klantenservice wel netjes een telefoontje. Ons inziens echter weinig mogelijkheden, de opties die wij aandragen blijken ook allemaal al volboekt, terwijl de website deze nog als beschikbaar aangaf. Wellicht dat we nog een accomodatie vinden, anders toch geld terugvragen en nooit meer boeken bij Belvilla.

  • Algemeen 1
op 14 november 2017 bestemming: België / Herbeumont, reisperiode: augustus 2017

Moulin de Nawes, vakantieverblijf in een deplorabele staat ondanks de foto's die het tegendeel tonen. Een badkamer afgesloten, vuil bij aankomst en veel stuk, amper werkende toestellen. Ellenlange afhandeling van de klachten met een pover resultaat: men heeft de 'kuis' terugbetaald.
Eindbeoordeling : je krijgt niet wat ze beloven en zijn zeer arrogant bij klachten.

  • Algemeen 2
op 2 november 2017 bestemming: Nederland / Reusel, reisperiode: augustus 2017

De week zelf was gewoon goed. Alleen bij de afhandeling hielden de eigenaren meer borg in dan had gemoeten. Belvilla handelde dat echter uitermate professioneel af en daarom de 8.

  • Algemeen 8
op 27 oktober 2017 bestemming: Nederland / Wervershoof, reisperiode: augustus 2017

Accommodatie is de naam vakantiehuisje niet waard. Smerig rookhol. Vergeven van ongedierte. Onveilige situaties in en om het huis. Geen rust. Getoonde foto's zijn zeer misleidend!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2017 bestemming: Nederland / Oisterwijk, reisperiode: maart 2017

Ben ze super dankbaar. Er zat een tijdelijke heel kortdorende fout op hun site, waardoor ik in verwarring was geraakt met het boeken, waardoor het mis was gegaan. Maar hebben ze perfect opgelost. Was bang dat ze me niet zouden geloven/eigen probleem zouden vinden. Maar werd heel snel opgelost, waren begripvol en heel servicegericht. Super bedankt Nikki en Ingrid! Heb nu de juiste reis. Heb er zin in

  • Algemeen 8
op 23 oktober 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: september 2017

De villa was prachtig, mooi uitzicht en heerlijk groot. Er was een probleem met de watertank van het zwembad, maar ze stonden binnen een paar uur op de stoep om het te repareren.

  • Algemeen 9
op 23 oktober 2017 bestemming: Duitsland / Wulften Am Harz, reisperiode: oktober 2017

Deze accommodatie is zeer oud, vies en niet geschikt als vakantieadres. Veel te klein en erg deprimerend hok. Belvilla brengt dit als rustgevende vakantiebestemming met groene uitzichten en een mooie fotoreportage op de site van Belvilla. Maar dit is niet het geval. De groene uitzichten worden geblokkeerd door schuren/muren. De woning is veel te klein en ontbreekt aan elk comfort. Schimmel, spinnenwebben en ander ongedierte vergezellen je op deze vakantie. Belvilla geeft zelf toe dat deze accommodatie niet geschikt is voor verhuur, dit na het zien van de foto's die we gemaakt hebben. Maar ons voorzien van enige tevredenheid is geen sprake. Met gierende banden weggegaan daar.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2017 bestemming: Oostenrijk / Kirchberg i.t., reisperiode: augustus 2017

Het is een fijne en rustige plek die heel veel mogelijkheden bied voor allerlei uitstapjes dicht in de buurt.De privacy is heel hoog aangeschreven. Ook de huisbaas Dhr. Kreidl was zeer vriendelijk ..Huis Kreidl is echt een aanrader.

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2017 bestemming: Nederland / Wervershoof, reisperiode: augustus 2017

Ronduit misleidende foto's en informatie!
Horrorvakantie voor opa en oma met kinderen en kleinkind!

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Saint Medard 'd Excideul, reisperiode: september 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in de Villa La Bodet. Prachtig huis met alles aanwezig wat je maar nodig hebt.
We hadden prachtig weer en zaten iedere dag bij het heerlijke verwarmde zwembad. Uitzicht om bij weg te dromen, schitterend!
Als je tot rust wil komen is dit de ideale plek.Het enige wat een nadeel is, dat het erg afgelegen is, maar dat terzijde heerlijke vakantie gehad!!

  • Algemeen 9
op 10 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Poitou Charente, reisperiode: juli 2017

Belvilla. Mooie foto's, gepeperde prijzen, allesbehalve overeenstemmend met realiteit... Ontgoocheld, tuin /terras verwaarloosd/kapot terrastegels, vies & vuil buiten, vuil kookgerij, inbraakpoging niet hersteld etc. Klacht ter plaatse mooi praterij en geen assistentie, achteraf klacht per mail + foto's naar Belvilla sleept al maanden aan en draaien rond de pot. Niemand neemt verantwoordelijkheid of ook nog maar poging tot tegemoetkoming. Gelukkig maar 1 week via hen de "villa" (prijs wel, kwaliteit/accomodatie niet !) geboekt. Nooit meer. Plus jamais !

  • Algemeen 3
op 30 september 2017 bestemming: Frankrijk / Rochegude, reisperiode: augustus 2014

Belvilla verwijderd stelselmatig reviews die niet 100% positief zijn. Wij hebben verder naar redelijke tevredenheid vier keer in een Belvilla vakantiewoning verbleven. Daarvan was de ervaring twee keer prima, en twee keer niet 100% postief. (Maar ook niet enorm slecht.) De twee nette (geen schuttingtaal) reviews over deze twee laatste vakantiewoningen waar we eerlijk zowel de positieve als de negatieve punten van de vakantiewoningen benoemden zijn beiden verwijderd! Nu we online zien dat dit ook bij andere gemixte/negatieve reviews van andere mensen gebeurt haken wij af: Geen Belvilla meer voor ons.

  • Algemeen 6
op 18 september 2017 bestemming: Nederland / Haaren, reisperiode: september 2017

Aan het UILENPAD 11-13 in Haaren staan twee geweldige achtpersoons huisjes die we via Belvilla gehuurd hebben voor een familieweekend.
Helemaal compleet wat inrichting betreft. Ideaal, ook met kinderen. Vriendelijke beheerder.
Haaren ligt centraal tussen Den Bosch en Tilburg.

  • Algemeen 9
op 8 september 2017 bestemming: Frankrijk / Brainville, reisperiode: augustus 2017

We hebben een super leuk huisje gehuurd via belvilla, alles prima geregeld!
Ook toen we eerder naar huis gingen wegens een ongeluk is alles goed geregeld en we ook nog een bedrag terug gestort kregen voor de dagen dat we er niet waren!
Het contact was prima... we boeken zeker volgende keer weer via belvilla een huisje. Top!

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Slovenië / Portoroz, reisperiode: juli 2017

Nooit meer Belvilla voor ons!

Via Belvilla boekten we een appartement in Slovenië. Het appartement bevond zich op een complex en werd door Belvilla als 'kindvriendelijk' omschreven.
Het bleek een enorme teleurstelling., vooral de 13 trappen tussen het appartement en de voorzieningen viel behoorlijk tegen.
We hebben contact gezocht met Belvilla en gevraagd of we ipv 2 wkn misschien 1 week konden blijven. Er werd contact gezocht met de eigenaar van het complex en de conclusie was dat wij ons geld niet terug zouden krijgen bij eerder vertrek.
Na veel contact en geklaag bij Belvilla (in de tussentijd werd ter plekke onze ipad gestolen uit het appartement) bood Belvilla ons 100,- korting op onze volgende vakantie.
We betaalden voor het vreselijke appartement (niks aanwezig om te koken, vies, slechte bedden) ruim 1.000 per week.
Na veel contact met de receptie bleek uiteindelijk deze dame ons te kunnen helpen; ze vond nieuwe gasten voor ons appartementen en we moesten voor 12.00 die dag vertrekken.
Belvilla beloofde het resterende bedrag (1540) direct terug te storten.

Na 3 weken nog steeds geen geld van Belvilla. Ik heb gebeld, gemaild en via twitter gevraagd waar ons geld bleef.

Toen ontving ik een telefoontje met de mededeling dat we geen restitutie kregen, omdat ons ter plekke een alternatief geboden is.
Dit alternatief is op ons verzoek gezocht (omdat we met 3 kinderen in het hoogseizoen op straat stonden), maar bleek duurder en niet veel beter.
We hebben toen een fantastische villa gevonden via Airbnb en zijn vertrokken.

Ik schrok enorm van de mededeling van de Belvilla medewerker. Er was geen enkele vorm van compassie, van begrip.
Na een uur ontving ik een mail waarin verteld werd dat er contact gezocht was met de eigenaar van het complex en dat ik toch binnen een week het geld kon ontvangen.

Ik heb Belvilla een mail gestuurd waarin ik aangaf mijn hart te willen luchten. Na 3 vreselijke dagen op het resort (ter waarde van 435,-), een gestolen ipad, veel verspeelde energie door het verkassen naar een ander appartement viel de slechte afhandeling bij mij helemaal verkeerd.

De reactie van Belvilla was dat men besloten had niet in te gaan op mijn eis tot compensatie omdat ze deze ongegrond vonden. Met daarbij een hele verdediging over wat Belvilla wel allemaal voor ons gedaan had.

Ik heb nergens een eis neergelegd voor compensatie. Ik heb letterljik laten weten mijn hart te willen luchten.
Er bleek van Belvilla geen enkele vorm van begrip, geen excuses voor het late terugbetalen en geen excuus voor de schrik die de mededeling van het niet terug storten van het geld mij had bezorgd.

Belvilla mag echt een koude douche wat mij betreft.
Ik ga daar nooit meer boeken en raad lezers van dit bericht aan om te kijken of je niet bij een andere aanbieder terecht kan.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / La Tania, reisperiode: juli 2017

Toen we aankwamen in La Tania wisten ze daar van niets. Het telefoon nummer en adres van de eigenaars klopten niet. Gelukkig dat wij al jaren naar deze bestemming gaan en uiteindelijk via tal van omwegen ( weliswaar zonder hulp van de contactpersoon van Belvilla ) zijn wij er in geslaagd om onze chalet in te trekken. De service is beneden alle pijl en ik wil hierbij iedere toekomstige klant verwittigen van " die deugen niet". Mij krijgen ze me die niet meer verkocht. Belvilla staat voor mij garant als een vakantie met heel veel stress....

  • Algemeen 2
op 23 augustus 2017 bestemming: Nederland / Den Haag, reisperiode: augustus 2017

Belvilla is niet te vertrouwen. Mooie foto's maar de werkelijkheid is anders!! Boek niet bij Belvilla.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2017 bestemming: Nederland / Stamproy, reisperiode: augustus 2017

Het huisje was ruim niets opaan te merken. Grote schuur. Privacy geen en dat leek op de site wel zo. Vanaf het pad naar het huisje lagen hele lange planken. Het regende af en toe en die planken werden dan spiegelglad. De gemiddelde leeftijd van de groep was 65! Matrassen niet al te best. Lakens met gaten erin en geen hoeslakens dus elke dag weer druk met bedden opmaken. In het huisje waren geen gebakschoteltjes, geen vorkjes en dat in deze mooie VLAAIEN provincie. Jammer! Alles servies was precies voor 6 personen. Dus tussendoor afwassen geblazen. Er stond op de site dat er keukenhandoekken, theedoeken en vaatdoekjes aanwezig zouden zijn. Niet gezien.
We zullen niet zo snel weer bij Belvilla boeken.

  • Algemeen 5
op 10 augustus 2017 bestemming: Nederland / Alphen, reisperiode: juli 2017

Toeristenbelasting onwettig. Huis is niet geschikt voor 8 personen. Ook gevaarlijke trap en keuken die niet aan het nodige comfort of veiligheid voldoet. slechte slaapvoorzieningen.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2017 bestemming: Italië / Folonica, reisperiode: augustus 2017

Op de foto was het appartement landelijk gelegen niet aan een drukke weg en het strand op 800 meter!? Met een mooi terras waar je rustig kunt lingen of zitten. De zee op 800 meter verder. Dit is lopend af te leggen dachten we. NIET DUS.
We konden dit stuk niet lopend afleggen omdat het appartement aan een hele drukke weg gelegen was. Nou zou je zeggen dat je dan gewoon de auto pakt....haha de eerste gelegenheid om te parkeren was 5 kilometer verderop en dan moest je geluk hebben om een plek te vinden.
Daarnaast was ons beloofd dat dit appartement en terras had met privésfeer. Een balkon van 1.1/2 meter bij 1 meter waar je je kont niet kon draaien.
Veel beloftes vanaf belvilla en waar weinig van waar was. De compensatie hiervoor was 50 euro. We betaalden hiervoor rond de 1000,- staat dit in verhouding? Dacht het niet.

  • Algemeen 4
op 8 augustus 2017 bestemming: België / Trois points, reisperiode: oktober 2017

Annulering vergeten af te sluiten, dom..! de service van ardennes relais gaat dan ook niet verder, jammer.... klant kwijt voor altijd, mis nl de inleving en een vorm van oplossend denken bv een gedeel-telijke tegoedbon, (oktober wordt toch wel verhuurd)!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2017 bestemming: Nederland / Spier, reisperiode: augustus 2017

Naast de borg van 200 euro werden we verplicht 130 euro contant te gaan pinnen 6km verderop voor schoonmaakkosten en toeristenbelasting. Dit staat nergens beschreven.
Er is geen WiFi terwijl we dit juist wel wilden. Het plaatje van de sauna is misleidend want er staat wel een sauna. Maar die is zo klein dat je met 1 persoon in kan zitten. Niet eens liggen. De contactpersoon belde pas de volgende dag terug, dus bereikbaarheid is slecht. De tuinstoelen zijn vies. Er werden zilvervisjes gevonden in het bed.

  • Algemeen 3
op 2 augustus 2017 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2017

Geboekt: een appartement met uitzicht op 't zwembad van dit complex en uitzicht op het meer.
We krijgen: uitzicht op de parkeerplaats.
Reactie Belvilla, jammer u krijgt 10% restitutie dat staat er voor 't vakantie genot voor het uitzicht.
Als ik dit vooraf geweten had, had ik NIET geboekt, misleiding dus.
Die 10% tegemoet koming ; die hebben we ook niet ontvangen tot op heden, in een woord waardeloos, nooit meer Belvilla

  • Algemeen 3
op 24 juli 2017 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: juli 2017

Huisje werd gepresenteerd als afgelegen en stil. Bij aankomst bleek er een scouting kamp naast te zijn opgezet. Dit was een grote tegenvaller. Op een mail met klacht naar info mailadres Belvilla kwam als antwoord een lijst met nummers te bellen in plaats van dat ze het oppakten. Slechte service dus. Het zeer primitieve huisje kostte overigens 100 euro/nacht!

  • Algemeen 3
op 23 juli 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2017

Foto s op website zijn niet realistisch. Klein huisje en misleidend ivm inrichting. Zeer basic en vervallen huisjes. Geen correcte prijs kwaliteit. Jammer.

  • Algemeen 4
op 11 juli 2017 bestemming: Italië / Dervio, reisperiode: juli 2017

Op de site van belvilla staat dat de locatie (Dervio) direct aan het como meer ligt, ik ben wat slecht ter been dus dat was perfect. niet dus het is ruim een kwartier lopen over kiezels en kinderkopjes berg af. en terug berg op. er zou uitzicht op het como meer zijn. nee dus om de hoek wel ergens 1e etage wel trouwens. we hebben Belvilla gebeld met de vraag hoe dit kon gebeuren,
staat er onderaan de site meer 1000? ben er gewoon eerlijk in en sjoemel niet met de vakantie van mensen.

  • Algemeen 2
op 11 juli 2017 bestemming: België, reisperiode: december 2017

Bedrogen, misleid... NOOIT MEER MET BELVILLA !!!

  • Algemeen 1
op 5 juli 2017 bestemming: Nederland / Diverse, reisperiode: mei 2017

Al jaren huren wij via B.. een vakantiehuis buiten het seizoen en nog nooit een teleurstelling beleefd. En ook de service is uitstekend.
Bravo, Belvilla medewerkers.

  • Algemeen 8
op 26 juni 2017 bestemming: Spanje / L'Escala, reisperiode: juni 2017

Het gehuurde goed beantwoorde op- geen enkele manier aan de vooropgestelde kwaliteitsnorm

  • Algemeen 1
op 15 juni 2017 bestemming: Italië / San Casciani dei Bagni, reisperiode: juni 2017

We hadden geboekt via Belvilla voor vier nachten. Kosten 620 euro. Bij aankomst op de Podere was deze allereerst op 8 km afstand van de werkelijke plaats waar we dienden te zijn. Het adres op onze bevestiging klopte dus van geen kanten. Na lang zoeken, 1.5 uur vonden we dan eindelijk de Podere die op de foto's toch wel anders was dan wij verwachten. Het huis van de eigenaar stond bij Belvilla op de foto's en wij kregen een appartement aan de zijkant welke geheel anders gesitueerd was. De eerste nacht zakte ik door het bed en nadat ik dit de volgende dag aangegeven had zou men het maken. Dit werd met 1 extra plankje gemaakt zodat ik de volgende nacht weer door het bed heen ging. Na een mail richting Belvilla hoorden we hierover niets. In de bevestiging van Belvilla stond een linnenwissel na drie dagen. Ook hier was geen sprak van en na vier nachten hadden we nog steeds onze eerste handoeken te gebruiken. Bij het doorgeven van alles wat we beleefd hadden gaf Belvilla als reactie dat we onze klachten hadden moeten richten aan hun SOS nummer en in het vervolg zou dat maken dat ze actie konden ondernemen. Nu waren ze niet meer in staat iets te doen en dus ... jammer maar helaas. Mega onklantvriendelijk en de manier om je gewoon af te maken van iets waar je een verantwoording voor hebt te nemen. Dus ons advies. Nooit meer iets boeken bij Belvilla want deze organisatie is onbetrouwbaar.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: december 2017

Als Belvilla een fout maakt, nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid. Moet je als klant eens proberen

  • Algemeen 1
op 2 juni 2017 bestemming: België / Gouvy, reisperiode: juli 2017

Oud, afgedankt en vies huisje in Gouvy.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2017 bestemming: België, reisperiode: mei 2017

Voor ons nooit geen belvilla meer. Huisje was vies. slechte staat.
Maand wachten tot je na veel contact je borg terug krijgt. Terug krijgen van schoonmaak kosten moet nog gebeuren. (Ivm klacht over vies huis)moest een leuk weekend zijn voor mijn 50ste verjaardag. Het is geen leuke herinnering.
Wij hadden van belvilla een hoge verwachting. Maar nooit meer.duur en gebakken lucht.

  • Algemeen 3
op 5 mei 2017 bestemming: Nederland / Oisterwijk, reisperiode: mei 2017

Huurovereenkomst zonder annuleringsvoorwaarden. Zodra annulering nodig bleek waren de kosten extreem hoog. Bovendien heb ik niet zelf geannuleerd, Belvilla heeft de reservering a.h.w. afgepakt, waarschijnlijk was er een andere gegadigde.

  • Algemeen 1
op 3 mei 2017 bestemming: Spanje / Sayalonga, reisperiode: juli 2016

Sayalonga is een fantastische locatie, foto's zijn realistisch. Echter twee grote minpunten: te afgelegen en gevaarlijke weg ernaartoe, half uur rijden in een woestenij, 's avonds zit je gekluisterd aan de woning omwille van te gevaarlijk rijden met de wagen, en teveel chloor in het water (onze badkledij was er helemaal stuk door).

  • Algemeen 4
op 28 april 2017 bestemming: België / ardennen, reisperiode: juni 2017

Belvilla annuleert overeenkomst wegens dubbele boeking maar weigert de al betaalde reissom (100%) terug te betalen omdat ze willen dat wij gebruik maken van een alternatief via Belvilla

  • Algemeen 1
op 19 april 2017 bestemming: Nederland / Drente, reisperiode: juli 2017

Reis moeten annuleren ivm familieproblemen geen enkel begrip bij belvilla aanbetaling volledig vastgehouden, maar huisje wel direct doorverhuurd dus strijken ze dubbel de huur op

  • Algemeen 1
op 12 april 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2017

Niet te bereiken via het algemene nummer. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Na een half uur nog niemand aan de lijn gehad. Echt slechte communicatie. Wel duur. Veel vakanties geboekt. Maar boeken niet meer via belvilla. En zullen Bellvilla ook niet bij anderen aanbevelen. Duur en slechte service. Kan goedkoper en beter.

  • Algemeen 1
op 1 april 2017 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: februari 2017

Vies smerig huis en onveilig en zeer slecht comfort! Zeer slechte service van Belvilla!! Geen begrip en vergoeding van Belvilla!! Nooit meer Belvilla!!

  • Algemeen 1
op 16 februari 2017 bestemming: Duitsland / Olsdorf, reisperiode: juli 2017

Al heel vaak op vakantie geweest naar Olsdorf via Belvilla, altijd heel gezellig om ze te spreken en te boeken en de vakanties zijn ook geweldig, flexibel en klantgericht, bedankt team Belvilla!

  • Algemeen 9
op 30 januari 2017 bestemming: Italië / castellina maritima, reisperiode: mei 2017

Reservering gedaan via de website en meteen de boeking bevestigd. Binnen 2 uur geannuleerd ivm toch niet door kunnen gaan in de gewenste periode. Annuleringskosten van ruim € 800 !!!! Wel aanbod gehad om om te boeken maar dit was voor ons helaas niet mogelijk. Enige coulance met de annuleringskosten niet getoond. Kan mij niet voorstellen dat voor de boeking van een huis dit meteen leidt tot deze kosten! staat niet in verhouding! inmiddels is de woning voor 2 van de 3 weken al weer verhuurd, dus hoezo kosten????

  • Algemeen 1
op 4 januari 2017 bestemming: Italië / Partigliano, reisperiode: september 2015

Zeer slecht onderhouden huis. Geen enkele compensatie door de organisatie. Huis had geen comfort, was smoezelig en werd aangeprezen als een soort paleis. We hebben de hoofdprijs betaald voor een slechte schuur met een welhaast onbereikbaar zwembad. Smerige badkamer en slecht geoutilleerde keuken. Nooit meer Belvilla!

  • Algemeen 1
op 27 december 2016 bestemming: Oostenrijk / Zell am see, reisperiode: februari 2016

Boeking voldaan in september, 5 weken voor vertrek mail gekregen dat er een fout gebeurd is en bijgevolg een dubbele boeking waardoor ze voor ons een gelijkwaardige chalet zouden zoeken, hun voorstel was geen chalet maar een appartement met 3 slaapkamers ipv. 4 en wij waren met 8.. uiteraard gingen we hiermee niet akkoord en toen zeiden ze we betalen jullie geld terug want hebben geen alternatieven meer... wij hadden reeds boekingen gedaan bij skischool en skiverhuur online en onze reis ging dus door belvilla niet door erg teleurgesteld nooit meer belvilla.

  • Algemeen 1
op 29 november 2016 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2016

Alles wat er met het boeken van een eenvoudig reisje naar een bungalowpark mis kan gaan is misgegaan. Fouten in het boekingsproces, niet de woning krijgen die geboekt is, een vieze woning, niet het comfort krijgen wat beloofd was en dan ook nog eens teveel betalen. Om het teveel betaalde geld terug te krijgen moesten we meerdere mails sturen en lang wachten.
Dit is de tweede keer dat ik slechte ervaringen heb opgedaan bij Belvilla en door de manier waarop ze mijn klacht hebben afgehandeld ben ik ook niet meer van plan van de diensten van Belvilla gebruik te maken.

  • Algemeen 5
op 20 oktober 2016 bestemming: België / Malmedy, reisperiode: september 2016

Bij aankomst van een gehuurd huisje moesten we €500,- borg contant betalen. Dit was volgens contract en hebben we dus ook gedaan. Daarnaast was het huis erg vies en stond er overal schimmel, dit hebben we zelf opgeruimd zonder melding van te maken.

Op locatie, zoveel mogelijk weg van het huis, een prima weekend gehad. Echter bij vertrek werd het hele huis gecontreel en goed bevonden wat ook ondertekend is, moesten we €300,- extra betalen. Compleet onzinnig in onze ogen maar volgens huis eigenaresse Linda Vrancken is dit normaal. Ik gaf aan dat zij mij €200,- terug kon geven en dat alles goed was. Dit mocht niet waarop ik contact zocht met Belvilla en die mij aangaven dat dit normaal was. Wannee Linda alles tekende dan was het altijd goed.

Dus op goed vertrouwen de extra kosten betaald. Nu zijn we 4 weken verder en heb nog steeds geen Euro ontvangen, Linda laat niet van zich horen en Belvilla neemt geen verantwoordelijkheid. Ben benuuwd of ik nog uberhaupt mijn geld terug ga krijgen maar 1 ding is zeker, boek nooit via deze organisatie. Wanneer je moet betalen dan zitten ze je op de hielen, wanneer je wat terug moet krijgen dan is niemand thuis. Een en al oplichters praktijken.

heb je contact met Linda Vrancken (linda.vrancken@gmail.com) boek dan niet!!

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2016 bestemming: Italië / Gromolino, reisperiode: augustus 2016

Belvilla maakt reclame van vakantiehuis met vermelding onverharde weg. Op foto van website is het een goede berijdbare weg maar in werkelijkheid was het ondoenbaar voor een gewoon voertuig. Bij aankomst keek de gastheer bedenkelijk naar mijn auto en gaf aan dat ik hem (hij had een terreinwagen) moest volgen. Hij zei dat als hij zijn 4 pinkers aandeed ik mijn versnelling in het 1ste moet zetten en vermogen moet geven. Na 100 meter deed hij al zijn 4 pinkers aan. Ik heb ongeveer 3a4 km in het eerste gereden, met schade aan mijn wagen tot gevolg en een stinkende motor. Ik weigerde om dit nog 7 dagen te doen om niet al na de 2de maal zware stukken te hebben aan mijn wagen. Ik heb Belvilla gecontacteerd maar kreeg het heeel moeilijk om hun te overtuigen van de feiten. Ik kreeg eerst te horen dat onverhard in Italië ondoenbaar betekende (website is dus voor interpretatie vatbaar) en dat ik dat maar moest weten, dat 4 jaar geleden iemand van Belvilla daar is geweest en het doenbaar had geacht (gebaseerd op een prospectie van 4 jaar geleden), dat ik de 1ste was met een klacht over de staat van de weg (leugen want er zijn 10tallen klachten over de toegankelijkheid van de weg, zelfs de gastheer kon dat beamen). Na lange discussie om mij geloofwaardig te maken beloofde ze mij dat Belvilla mijn onkosten van de taxi-service (vervoer met terreinwagen) zou terug vergoeden. Mail met klacht en vraag per mail gestuurd voor vergoeding bij thuiskomst en kreeg het antwoord dat het maximaal 6 weken kan duren. Na 7 weken geen gehoor. De 8ste week heb ik maandag 10 okt. gebeld (geen hulp), dinsdag gebeld (geen hulp), woensdag gebeld (geen hulp), ... heb nog steeds geen antwoordt ontvangen via mail of een telefoontje van Belvilla.

  • Algemeen 1
op 15 september 2016 bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: augustus 2016

Fantastisch huis, gelegen op een mooie locatie in Toscane. Informatie vooraf van Belvilla en ter plaatse in het huis was top.

  • Algemeen 9
op 8 september 2016 bestemming: Italië / Manerba del Garda, reisperiode: juni 2016

Wij hadden een appartement op de begane grond in het Landhuis Caterino Bilo in Manerba del Garda. Het stonk er verschrikkelijk en alles was klam, zo erg dat het beddengoed dagelijks buiten te drogen gehangen moest worden. Ook onze kleding werd klam/nat en stonk na een paar dagen. Verder: bank zat vol vlekken en gaatjes, onder de afzuigkap hingen vette draden, onderdelen koelkast zaten met tape aan elkaar, föhn was kapot, airco werkte niet en de behuizing was aan flarden, bidet had geen kraan en was niet aangesloten op de waterleiding, douche spoot alle kanten op, handgrepen pannen zaten los, koffieperculator was te vies om vast te pakken, tv was computer beeldscherm, om half zeven in de ochtend begonnen schilders met werkzaamheden aan ons slaapkamerraam, schimmelplekken waren en werden weg geschilderd, etc. etc. etc. Beheerder deed niets aan onze klachten, ging zelfs een gesprek uit de weg. En heeft, ondanks dat wij van alles foto's hebben, alles richting Belvilla ontkend! Mailcontact tijdens onze vakantie met Belvilla leverde een antwoord op waarin werd aangegeven dat zij het vervelend vonden dat onze vakantie niet naar tevredenheid verliep. Uiteindelijk zijn wij eerder naar huis vertrokken en is onze juni vakantie eind augustus met een vergoeding afgehandeld. Vonden wij wel wat lang duren. Nooit boeken wij weer bij Belvilla!

  • Algemeen 1
op 3 september 2016 bestemming: België / ardennen, reisperiode: augustus 2016

Een totale mis-boeking van belvilla, wat verhuurd werd als zeer rustig in de natuur gelegen, leek nog het meest op een camping in renesse, veel overlast van de buren, wat ook verhuurd werd door belvilla, 10 jongeren! ja zeiden dat kun je verwachten met buren? ja op een camping wel maar niet na wat ze beloven in de advertentie. alles geprobeerd bij de aangesloten instantie`s geen resultaat ,eigen schuld, ook zeer onbeleefd te woord gestaan. Totaal onbegrip van hun kant. NOOIT MEER BELVILLA

  • Algemeen 1
op 2 september 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2016

Bij aankomst bij Domaine du Golf ( lees opgehoogd grasveld ) kregen wij de sleutel van ons vakantie verblijf. Echter bleek dat bij binnenkomst de woning al was verhuurd. Terug bij de receptie kregen wij na , 0 reactie van de leidinggevende , een nieuwe sleutel toegestopt voor een andere woning .
Nou ja woning.... het bleek een bij elkaar gepropte ruimte waarin een slaapbank was gezet met een eethoek ( waar je niet aan kon zitten ivm ruimte gebrek ) deze dus maar naar buiten gezet. Op de vide troffen wij nog 2 bedden aan > temperatuur binnen was 40 Graden. Op zoek naar de airco .... NIET AANWEZIG. Dus zelf maar ventialtoren aangeschaft. Daar je hiermee warme lucht verplaatst werd het niet echt koeler ... maar goed:
Nog 1 x langs de receptie : Niks meer beschikbaar met airco .
Wat best wonderlijk was want ze wist dat uit haar hoofd .( zonder de computer te checken )
Bel villa gebeld :
Aanbieding was via BELVILLA € 1250,00
Prijs in vakantie woning: € 728,00 ( periode 15/08 tm 21/08 )
Hoezo aanbieding???
Kortom:
Vroegtijdig op dinsdag nacht vertrokken na 4 nachten NIET te hebben geslapen .
Oh ja, we konden € 75,00 korting krijgen op onze volgende boeking van BELVILLA.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2016 bestemming: Tsjechië / Kytin, reisperiode: juli 2016

Appartement geboekt in Tsjechie. Bij aankomst bleek huisje zo smerig, vies en zoveel gebreken te vertonen, dat we de klantenservice van belvilla hebben ingeschakeld. Na veel bellen en mailverkeer moesten we op eigen kosten een hotel boeken voor ons gezin, en konden ze vanuit belvilla pas de volgende ochtend naar onze vakantiewoning komen kijken naar de staat van deze woning. We hebben veel moeten bellen met belvilla om hun persoonlijk te kunnen spreken, daarna werd de dienst overgenomen door een andere medewerker van belvilla, waardoor weer misverstanden ontstonden over de afwikkeling van ons probleem. Uiteindelijk wel onze huursom terugontvangen, maar geen vergoeding voor onze telefoonkosten en andere kosten die we gemaakt hebben.Ook konden ze ons geen andere accomodatie aanbieden als vervanging. Service afwikkeling als zeer negatief ervaren.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2016 bestemming: Italië / Comomeer, reisperiode: juli 2016

In tegenstelling tot een aantal reviews hebben we goede ervaringen met de service van Belvilla.
De kwaliteit van de service van een bedrijf wordt natuurlijk bepaald op het moment dat er een beroep gegaan wordt op deze service. Als alles goed geen is er natuurlijk geen probleem en komt er een positieve review uit.

In de week voor ons vertrek werden we gebeld door de verhuurster van het appartement aan het Comomeer dat er problemen waren met de elektriciteit: of we een dag later konden komen en vertrekken. (Zondagen i.p.v. zaterdagen.)
Wijs geworden door onze ervaring vorig jaar bij de huur van een huis in Levanto in Italië hebben we meteen contact gezocht met Belvilla en gezegd dat een dag verschuiven niet kon i.v.m. afspraken voor en na onze vakantie.
De medewerkster van Belvilla heeft contact gehad met de verhuurster en gaf twee mogelijkheden óf Belvilla zoekt een nacht onderkomen voor ons óf we krijgen één dag geld terug.
We kozen voor het laatste en hebben zelf voor een nacht een hotel in de buurt geboekt. Het geld was binnen 4 dagen op onze rekening gestort. Echt goede service was onze ervaring in dit geval dus.

  • Algemeen 9
op 7 augustus 2016 bestemming: Nederland / Borger, reisperiode: augustus 2016

Alles wat fout kon gaan met onze boeking ging fout. Vooruitbetaling, in orde. Restzetels op tijd gedaan. Zelfs iets teveel over gemaakt. Herinnering ontvangen, via verschillende medewerkers kregen we de belofte, het zou in orde komen. Vervolgens werd onze vakantie geannuleerd, want u had het bedrag niet ontvangen. Weer gebeld, sorry, excuses, het zou goed komen. Bevestiging opnieuw ontvangen. Op het park bleek later de hele reservering op naam van een persoon was gezet in plaats van zes personen en ik had ook opgegeven dat wij een hondje meenamen. Daar moest ik extra voor betalen. Geen punt, alles was geboekt, nu bleek dat wij niet in het huisje mochten want daar mocht geen hond in! Ik werd echt helemaal gek! Zijn jullie nou bedonderd! Wij reizen heel vaak, boeken van alles via Internet en gaat altijd goed. En nu hebben we niets als narigheid gehad. Ik eis een tegemoetkoming van belvilla van 25% van de totale reissom en geen kortingvouchers, want ik wil nooit meer iets boeken. Dit is geen stijl! Ik heb ook een klacht neergelegd bij het park. Stonden ze niet raar van te kijken want er zijn veel problemen met belvilla. Dat zal wel, maar de directie van het park gaat niet vrijuit, zij schakelen tenslotte belvilla in voor de administratieve handelingen. Dit bovenstaande is niet fijn, voor ons nog te zacht uitgedrukt en ik eis onmiddellijke afhandeling van deze serieuze klacht. Bij uitblijven van reactie schakel ik daartoe bevoegde instanties in!

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2016 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: september 2016

Helaas moet ik bekennen dat ik de dienstverlening van Belvilla enorm slecht vind. Niet alleen is ons boeking van een Villa voor 6 personen voor september uit het niets gecanceld na dat wij het volledige bedrag al betaald hadden. Vervolgens waren beloftes gemaakt om een vervangende villa te regelen en ons 2-3 aanbiedingen te maken binnen 3 dagen. Helaas heeft dit meer dan een week geduurd en is het maar een aanbieding geworden. reden hiervoor: onze wensen zijn te uitgebreid. daarom hebben we toch in eerste instantie dat eerste huis gehuurd zou je denken?!?Dus take it or leave it situatie nu voor ons gezien vluchten/huurautos allemaal al geboekt zijn en niet gecanceld kunnen worden. Vervolgens enorm moeizame communicatie met Belvilla per email en telefoon over normale vragen (zo als een schriftelijke bevestiging, het adres van het nieuwe huis dat tot op heden niet gedeeld is etc.)
Ik blijf het een vreemde gang van zaken vinden dat de rechten van een huiseigenaar boven de rechten van een betalende klant gesteld worden . Voor ons een keer nooit meer! En dan moeten we nu nog hopen dat het vervangende huis niet ook nog tegenvalt ...

  • Algemeen 3
op 25 juli 2016 bestemming: België / Gimnee, reisperiode: juni 2016

We hebben genoten van een heerlijk weekend in de Ardennen in echt een top huisje. De Amélie Hoeve in het Belgische Gimnee ligt op een zeer rustige plek, met uitzicht op de weilanden. We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar van het huisje, die ons het huisje nog even liet zien en wat tips gaf om in de omgeving te gaan doen. Hij liet zelfs weten dat we rustig nog een dagje langer mochten blijven omdat het huisje de volgende dag toch niet geboekt was. Werkelijk alles was aanwezig in het huisje. Een erg fijne ervaring met het huren van dit vakantiehuis!

  • Algemeen 8
op 16 juli 2016 bestemming: Nederland / Reutum (Tubbergen), reisperiode: juli 2016

Wat een geweldig huisje is Boszicht. Zeer compleet ingericht. Er is aan alles gedacht: van zeepjes tot keukenpapier, beddengoed en badlinnen. Alles voldoende aanwezig. Uitermate geschikt voor gasten die van wandelen en fietsen houden. De rust op je eigen terras in de groene omgeving. Erg luxe is de sauna in de kelder. Raad wel aan om tijdens de saunagang de TL verlichting van de kelder uit te doen, dit komt de beleving (van de kleur lampen in de cabine) nl. zeer ten goede. Ook prettig dat de eigenaar persoonlijk aanwezig was bij de ontvangst en uitleg m.b.t. de bungalow. Zeker een aanrader deze bungalow.

  • Algemeen 9
op 11 juli 2016 bestemming: Duitsland / Todtnau, reisperiode: juli 2016

Het huisje en de reis waren prima, MAAR.... Als VAB lid zou ik van Belvilla een korting krijgen van 5% op de totaal prijs, maar eens de boeking ingevuld en betaald kan je naar de korting fluiten. Ik zoek mijn volgende bestemming wel op eigen initiatief. Ook was er op de site sprake van INCLUSIEF schoonmaakkosten. Maar bij het afrekenen moesten er toch nog apart schoonmaak kosten te worden betaald, Misleidende reclame ???

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Volgende