Schrijf een ervaring over Center Parcs en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Center Parcs

Pagina 1 van 19 met 188 resultaten

op 26 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Park gesloten door corona en opgezadeld met een voucher waar ik geen gebruik van kan maken de komende jaren en nu ook niet wil trouwens, want de faliteiten zijn maar deels beschikbaar en dat is toch echt de enige reden om te boeken. Ik wil gewoon nu mijn geld terug, maar dat weigeren ze en verwijzen terug naar hun zelf verzonnen voorwaarde die geen enkele juridische draagvlak hebben. Als de voucher verlopen is krijgt u geld terug zeggen ze. Nou, mag niet volgens de wet. Slecht hoe hun omgaan met hun klanten en schofterig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: Nederland / Drente, reisperiode: mei 2020

Dit weekeind uit werd geannuleerd vanwege corona. We kregen een voucher. Toen we de receptie wilde bellen hierover hebben we twee keer 30 minuten in de wacht gestaan. Omdat een ander weekeind, met zeven personen van drie verschillende adressen niet zomaar weer tot de mogelijkheden behoort willen we ons geld terug in plaats van een voucher. Wij hoorden dat dit pas na een jaar mogelijk is, tot die tijd houdt Center Parcs onze betaling van 585,00 vast. Wij krijgen, om begrijpelijke redenen niet het weekeind uit, maar krijgen om onbegrijpelijke redenen niet ons geld terug. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 22 mei 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: juni 2020

Super blij, ons uitje naar centerparcs met vriendinnen kan gewoon doorgaan!! Ze hebben voor ons geteeld dat we 3 cottages naast elkaar konden krijgen ZONDER extra kosten!! Nu kunnen we toch nog op mini vakantie 😃 (heeft wel wat telefoongesprekken gekost maar het was het waard) ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 19 mei 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: juli 2019

WIllen info of de vakantie door kan gaan.
Telefoon wordt niet opgenomen (12 x geprobeerd) steeds een irritant muziekje en dat oneindig lang. Mail gestuurd, geen reactie.
Waardeloze klantenservice

  • Algemeen 1
op 18 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2020

Een 12 persoon suite bij de Eemhof geboekt, gaat om 9 verschillende huishoudens. niet mogelijk om te komen omdat maar 1 huishouden per huisje wordt toegestaan. Voucher wordt aangeboden maar de examenklas neemt afscheid en nieuwe datum zonder 1,5 meter protocol is nog lang niet in zicht. de meiden van 16 willen hun geld terug! al geboekt op 20 januari

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: BelgiŽ / lommel, reisperiode: augustus 2020

In Januari een vakantie geboekt naar de Vossemeren voor 10 dagen in augustus.

Maar door corona zie ik mij verplicht om te annuleren, ze mogen van mij de aanbetaling houden. Maar er wordt gewoon niet gereageerd op mijn annulering en vervolgens probeer ik ze telefonisch te bereiken en zit je zomaar op een dag 3 uur aan de telefoon en totaal geen enkele reactie...

Centerparcs zet dat irritante bandje uit en reageer op je klanten.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: mei 2020

Afgelopen maandag(11-5) een weekend naar de Huttenheugte geboekt voor het eerste weekend na 19 mei (22-5 - 25-5) (op de website staat vermeld dat de parken dan weer open gaan) Echter bleek woensdag 13 mei dat ze de parken nog een week langer dicht gaan houden. Als je belt hang je eerst anderhalf uur in de wacht, vervolgens wordt je opgescheept met een voucher, omdat we hier niet mee akkoord gingen, kon ze voor ons een omboeking doen naar aan ander park, nouja, het is verder rijden, maar prima, als het niet anders kan. Blijkt dat ineens 40% duurder te zijn, en je raadt het al. Centerparcs acht zich niet verantwoordelijk, dus je mag nog lekker even Ä200,- bij betalen.
Klasse Centerparcs, jullie gaan echt super goed om met de hele coronasituatie. Diep en diep triest.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: maart 2020

Wegens de coronacrisis heeft centerparcs de reis geannuleerd maar weigeren ze mijn reissom terug te betalen. tevens hang je minimaal 2 uur aan de telefoon om iemand te spreken, mail of social media word helemaal niet op gereageerd.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2020

De reis die we geboekt hadden kon niet doorgaan. We willen omboeken voor exact dezelfde periode volgend jaar. Blijkt dat we dan voor (dezelfde) 11 dagen ruim Ä400 meer kwijt zijn! 😱 Dit vinden wij een belachelijk groot prijsverschil!

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: mei 2020

CenterParcs heeft vertrekdata op de site staan, die niet uitgevoerd kunnen worden. Zo heb ik een reis geboekt vorige week. Deze reis is nog altijd te boeken. Echter, telefonisch geeft men aan dat de parken dicht zijn. Ik heb dus geen reis gekocht die nooit gemaakt kan worden en ook nooit gemaakt kon worden. Willens en wetens hebben ze me dus geen reis verkocht maar een voucher!!! Ik noem dit oplichting.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende