Schrijf een ervaring over Center Parcs en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Center Parcs

Pagina 1 van 13 met 130 resultaten

op 6 juli 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: juli 2019

Verouderd park, niet gemotiveerd personeel. Veel kapot. Je merkt dat er niet meer geïnvesteerd, kan en mag worden. Zeer slechte bedden. Bij een vakantie verwacht je een beetje service. Laatste verblijf was bij Hof van Saxen, hier merk je dat het compleet anders kan. Center Parcs, nooit weer! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 30 juni 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Kwamen aan en hadden een vip cottage geboekt. Helaas was dit heel erg basic terwijl we bij andere parken veel luxere gehad hadden. Zwembad heel klein na een half uur zijn we er maar weer uitgegaan. Bijna niks van activiteiten te doen. Horeca mag ook wel eens aan gewerkt worden! Ze lopen steeds langs ons en er word niet gevraagd of wij misschien iets willen drinken. Zeer jammer! ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 22 juni 2019 bestemming: Nederland / America, reisperiode: juni 2019

Waardeloos personeel super arrogant en niet vriendelijk. Alle huisjes rotten onderhand weg en zit vol met ongedierte!! Eten is niet te doen in de restaurants droog en smaakloos. Zwembad loopt iedereen met pleisters omdat iedereen zich openhaalt!! Hier zou echt een inspectie langst moeten komen dan gaat dit park 1000% dicht vooral met ratten in je huisje wat ik van meerdere gezinnen hoorde bij de receptie. Wij gaan hier never nooit meer naartoe en raad het ook iedereen af ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 juni 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2019

Goedendag ,

Hierbij onze ongenoegen over dit park.
Wij waren met 4 volwassene waarvan 1 zwanger en hierdoor moeilijk te been en 3 kinderen. Eentje van 5 eentje van 2 en eentje van 1 .


1. Met aankomst kregen wij nummer 410. Toen we het huisje binnen kwamen zag het er op het eerste gezicht goed uit. Eenmaal toen de spullen binnen stonden en wij onze spullen wouden gaan uitpakken kwam Kelsey ( een meisje van 1 jaar omhoog met een gifbakje tegen mieren en stak deze bijna in haar mond). Bij het reserveren van een huisje moesten wij ook de leeftijden invullen van de kinderen die mee kwamen. ( wij snappen dus niet dat er zoiets neer word gelegd als er kleine kinderen meekomen , of dit niet even word vermeld ivm de veiligheid van de kinderen). Hierna zijn we maar vliegende mieren dood gaan slaan ( hier zaten er een aantal van in het huisje). Hier waren we al niet blij mee maar we dachten als dit het enigste is komt het goed. We gingen de slaapkamers verdelen. Toen we onze koffers gingen uitpakken zag ik helaas in het raamkozijn plasjes water liggen en waren de randen van dit raam beschimmeld. Hierdoor zijn we de andere kamers gaan bekijken. In iedere kamer zat schimmel in het raam kozijn. Op de keuken kastjes zaten vlekken van het eten van waarschijnlijk het vorige gezin wat hier ingezeten heeft. We zijn naar de receptie gegaan en kregen een ander huisje nummer 411.
2. Eenmaal in dit nieuwe huisje was er nog steeds 1 kamer met schimmel in de raamkozijnen en achter af toen we het beddengoed eraf gingen halen aan het einde van de week ook schimmel op het matras. ( door de schimmel in het raam kozijn hebben we 2 kinderen op een kamer) laten slapen anders had dus 1 van onze kinderen op een matras geslapen waar ook al schimmel op zat. Later deze week zagen we ook schimmel in het hoekje van de badkamer. In de keuken tochte het nogal dus soms was het een beetje fris. Als we in dit huisje gegeten hadden kon de vaatwasser 3x aan want na 1 x aanzetten was de vaat nog net zo vies als dat we het erin gezet hadden. De deuren gingen niet op een makkelijke manier dicht... als er eindelijk een deur dicht ging kon iedereen dit horen. Ook was een gedeelte van de schuifpui lek en als het regende ontstond er een plasje in de woonkamer.
3. Het bestek was ook niet erg prettig. De messen waren zeer bot en de schaar knipte ook haast niet.
4. De eettafel stoelen wiebelde aan allekanten dit was niet erg prettig om op te zitten om te eten. De kinderstoel had geen beveiliging dus de kleinste viel er elke keer bijna uit.
5. In de badkamer hadden we een bad met douche. Hier hadden 2 douche schermen moeten hebben maar helaas was er 1 weg waardoor heel de douche telkens geheel nat werd.
6. Het fornuis was erg klein voor een 8 persoons huisje je kon niet normaal aardappelen vlees en groente erop maken omdat de pannen niet pasten.
7. We hadden eerst een huisje recht voor de plaza dit omdat wij een zwangere hadden die moeilijk te been was. We kregen een mail dat dit veranderd was. Hier over hebben wij gebeld omdat ze dus niet ver kan lopen. In eerste instantie kregen wij te horen het is misschien 5 minuten lopen. Ook dit had zij niet gered. Na aandringen kregen wij een e-car. Met de e-car was het al zeker 7 minuten rijden naar de plaza. Maar we waren tevreden met de oplossing. Op het park aangekomen wouden wij de kar gaan halen. Hier kregen wij te horen dat de borg voor het karretje 500 euro was hier hadden wij geen rekening mee gehouden. ( dit was ook niet vermeld toen we het karretje aangeboden kregen) Toen wij dit probeerde uit te leggen werd dit niet begrepen omdat ze weinig tot geen engels spraken. Geprobeerd centerparks zelf te bereiken deze was het weekend gesloten ( de afdeling die hier over ging). Hierdoor hebben wij de auto voor de deur geparkeerd zodat we toch wat konden gaan doen aangezien we iemand hadden die slecht te been was. Volgende ochtend hadden wij een waarschuwings briefje onder de ruitewisser zitten. De auto moest dus weg. Wij hebben toen familie moeten bellen om te vragen of wij geld konden lenen zodat wij de borg konden betalen. Dit werd geregeld. Zaterdag middag zijn we het karretje gaan halen. Toen we daar stonden konden we de borg niet contant geven. Besloten dit via de pin te doen. Onze pasjes werden geweigerd. Na een paar keer proberen de hoop opgegeven. Onde bank gebeld met onze pasjes was niks mis. Naar de plaza gegaan daar geld gepint en hij deed het. Weer naar de receptie ons verhaal zo goed mogelijk uitgelegd aan een dame die gelukkig aardig wat engels begreep. Zij heeft dit besproken met de manager en we konden het karretje gaan halen omdat hun pin het dus niet deed. ( hier zijn we een aardig tijdje mee bezig geweest).
8. De plaza zelf was ook niet erg aantrekkelijk. Overal waren er hele stukken plafon platen uit en zag je veel plafond platen die al helemaal doorweekt waren en ieder moment het konden begeven. ( niet echt een veilig gevoel als je daar met je kinderen loopt). In de plaza zelf lagen ook plassen van de lekage. Wij zijn een aantal dagen hierdoor heen gelopen ineens was er een stuk afgezet waar wij deze week al een aantal keer door heen waren gelopen. De airco’s kwamen het plafond uitzetten. Dit gaf zeker geen prettig gevoel wetend dat je daar een aantal keer onder door bent gelopen. Op het plafond waren helaas ook schimmel plekken te zien.
9. Het reserveren van activiteiten was ook geen succes. We wouden gaan bowlen s’ avonds op naar de bowling baan daar eenmaal aangekomen bleek de bowling vol te zitten en moest je reserveren. Prima geen probleem als dat moet dan moet dat. We zagen dat er maar 2 banen bezet waren van de 8 maar dit zal vast zo zijn redenen hebben. Reserveren kon niet bij hun dat moest de volgende dag bij de receptie maar meneer vertelde in gebrekkig engels dat de volgende dag s’avonds nog plekken over waren. De volgende dag naar de receptie gegaan om te reserveren werd ons verteld dat de bowling baan gesloten was.. vreemd gisteren werd gezegd dat er nog plekken waren dus dat die open zou zijn. Paar uur later weer naar de receptie een andere dame stond ons te woord het reserveren voor die avond was geen probleem want hij was gewoon open en er waren plekken beschikbaar. ( hierdoor voelde wij ons door de vorige dame een beetje gediscrimineerd , in de maling genomen). Maar goed we hebben de bowling baan gereserveerd en konden s’avonds komen bowlen. Dit koste 32 euro per uur. S’avonds ons aangemeld bij de kassa om te kunnen bowlen staan we te wachten worden eerst de mensen geholpen die frans waren en net aan kwamen lopen en daarna wij pas ( dit voelde ook wel als discriminatie). Tijdens het wachten zagen wij een kakkerlak uit de keuken komen. ( dit is ook zeker de reden geweest dat wij heel de week niet uit eten durfde op het park ) toen we konden beginnen met bowlen kwamen we er al heel snel achter dat de bowling baan enz zo verouderd waren dat de bowling ballen eigenlijk niet meer rolde maar stuiterde over de bowling baan. Een rondje drinken besteld want we waren er toch . Cola, sinas en 2 bier. We kregen cola en sinas zonder prik en zuur bier. Het plafond zag eruit alsof het ieder moment naar beneden kon komen .We zagen een man lopen en spraken hem hierop aan de meneer sprak redelijk goed engels en we hebben onze ongenoegen geuit. Meneer schreef onze naam op met telefoon nummer en gaf aan dat de manager de volgende dag even met ons contact zou opnemen om dit te bespreken meneer was het met ons eens. ( helaas hier nooit meer wat van gehoort ) meneer kon ons wel vertellen dat ze door heel de plaza last hadden van kakkerlakken en ongedierte doordat de bomen die in de plaza staan van buiten komen met aarde en al dus ook alle ongedierte mee naar binnen waren gekomen. ( dit was zeker geen gerust stelling om eten te kopen). Bij de game hal was ook het 1 en ander mis. Het meerendeel van de apparaten werkte niet naar behoren. Maar goed dit is niet van hoofdbelang.
10. Op de site stond een kinderboederijtje een kleintje . Leuk dachten wij voor de kinderen laten we gaan kijken ook dit was een hele teleurstelling. Toen we aankwamen zagen we 6 kippen 2 ganzen en 1 konijn. Dit was de kinder boederij. Wax handjes maken voor de kinderen leek ons ook erg leuk helaas hebben we deze niet open gezien. Het optreden van het poppenhuis had vast erg leuk geweest als we dit hadden verstaan ( ze spraken alleen frans dit is niet wat je verwacht voor een internationaal park) de pony’s hebben wij helaas ook niet kunnen vinden.. we zagen ook dat je je kon laten vallen op een groot lucht kussen dit leek ons ook erg leuk. Dit is helaas ook niet open geweest.. er werden zoveel dingen aangeboden op de site ... en veel ervan was niet mogelijk.
11. Het zwembad de eerste keer zwemmen , het zwembad water en het zwembad zelf was erg koud de kinderen hadden het zo koud dat ze stonden te klapper tanden na het 30 minuten geprobeerd te hebben knapte ze niet op en hebben wij het zwembad moeten verlaten. Een van de kinderen heeft ook haar voet open gehaald op een trap van het zwembad om het water uit te komen. ( ik neem aan dat scherpe hoekjes ect niet mogen zitten in een zwembad?) toen we weg gingen deden we ons afspoelen onder de douche. Ook hier waren delen van het plafond uit en zag je de stroomkabels lopen en hangen. ( recht boven de douches) sommige kabels waren niet afgedopt. Ook hier waren sommige plafon d platen al zo doorweekt dat ze er elk moment uit konden komen zetten. Dit was ook niet echt een prettig gevoel. De kleedkamer hokjes waren ook zeker geen succes . In sommige hokjes zaten zulke kieren tussen de deur dat je je hand er zo door heen kon steken je kon je net zogoed uitkleden met de deuren open ( dit was echt niet fijn omkleden ivm privacy). In het zwembad konden we helaas geen drinken of eten halen want de bar was de heledag elke dag opnieuw gesloten.
12. Het personeel: 98 procent zeker van het personeel sprak geen woord engels. Er was haast niet te communiceren het was gewoon zo dat we google translate moesten gebruiken om toch een beetje te communiceren ivm vragen ect. Je had heel de tijd het gevoel alsof personeel over je stond te praten in het frans dan waren ze samen aan het praten en keken ze continu onze kant op.
13. Hebben wij genoten van deze vakantie? Nee helaas hebben wij zeker niet kunnen genieten van deze vakantie. Er zijn maar een aantal redenen dat we zijn gebleven. 1 geen geld om snel een andere vakantie te kunnen boeken. 2 de kinderen hadden zich er op verheugt. 3 we zijn 9uur onderweg geweest en wouden niet gelijk weer dat stuk terug. De avond van het bowlen hadden we besloten om de vakantie toch maar in te korten en te gaan. Toen werd ons beloofd dat de manager contact met ons zou opnemen. We hebben er echt op zitten wachten maar helaas tot op de dag van vandaag niks van gehoort. Dit park stond aangegeven met 5 centerparks blaadjes wat wij begrepen hebben zou dit 5 sterren zijn. Sorry dat wij dit moeten zeggen maar zoals alles er aan toe ging en eruit zag zouden wij heb nog geen 1 ster geven.

Centerparcs gaf ons een voucher van 120 euro als goedmakertje dit is niks vergeleken met wat wij voor deze vreselijke vakantie hebben betaald .

#schaamje

  • Algemeen 1
op 27 mei 2019 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: april 2019

1 is nog te hoog, maar is niet een 0. Alles was slecht, hygiëne , services slecht, je dient een klacht in en ze doen er niks mee, zelf bedden opmaken, kon geen gebruik maken van alle activiteiten, eten slecht, supermarkt duur, gewoon echt niks ok, de 1 is voor de natuur

  • Algemeen 1
op 27 mei 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: mei 2019

Park is prima, de betaalde borg wordt echter ook na veel telefonisch kontakt nog steeds niet terug betaald. Dat verwacht je toch niet. Dus wees hierop aller.

  • Algemeen 4
op 24 mei 2019 bestemming: Duitsland / Allgäu, reisperiode: september 2019

Ik ben nog niet eens op vakantie geweest en ik baal nu al als een stekker dat ik deze vakantie geboekt hebt. Wij gaan in september 2 weken naar Duitsland in een heel luxe/exclusief huisje. Afgelopen donderdag de hele vakantie betaald. Toen kwamen we er achter dat ik handdoeken pakketen was vergeten te bestellen. Gebeld met Center Parcs, want online kon ik niet bij bestellen. Ook zitten er handdoeken bij ons exclusieve huisje. Bij de vraag hoe veel handdoeken we krijgen voor 2 weken vakantie was het antwoord 1 per boeking(we zijn met 5 volwassen personen). Vond dit erg weinig en bestelde alvast 10 pakketen erbij in totaal voor 65 euro. Maandagmiddag krijg ik tot mijn verbazing een aanmaning via de mail. We waren nog geen 2 werkdagen verder. Mijn klacht via de mail geuit en ik kreeg een algemene informatie mail terug. Mijn vraag is dus nog niet beantwoord. Ik heb nu al spijt en had ik maar gewoon bij Landal besteld. Daar wordt je tenminste met respect behandeld. Hier krijg je ook een mail en wordt je bedankt als je betaald hebt.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2019 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: mei 2018

Wij zijn maandag 13 mei aangekomen bij de huttenheugte.
Wij hebben een midweek geboekt en zouden aanstaande vrijdag pas weer weg gaan.
Helaas hebben wij vandaag al de sleutel ingeleverd en zijn wij naar huis gegaan.
Bij aankomst van het huisje hadden we zo iets van oké het is niet heel fris maar het kan er mee door.
Ben ik zelf met een doek aan de haal gegaan zodat het aanrecht 3n de tafels in elk geval schoonwaren!
Op het aanrecht lag allemaal plaksooi en op de tafel lagen nog kruimels en plakkringen.
Mijn zoontje van bijna 2 liep heel even over de vloer heen zonder schoentjes heel ze sokjes waren zwart (kan mij niet vertellen dat dit schoon gemaakt is )
Dan gaan we naar het bedden opmaken nou de schimmelplekken staan der op bedden zijn aan de onderkant gescheurd en je ligt in een kuil .
Het bad lekt aan alle kanten loopt zo de keuken in.
Dus is spek glad.
Bank is gewoon een tuinmeubel is niet erg verwacht van een huisje geen luxe bank maar wel eentje waarvan als de kussens der afvallen of verschuiven je in elk geval geen etenetensresten tegenkomt !
Het ergst van alles is nog dat je betaald voor een eind schoonmaak nou waarvoor betaal je als je bij aankomst zelf alles al moet doen?
Zijn echt geen anzijnzijkers maar dit is niet normaal.
Voor ons in elk geval nooit meer is echt zonde van je geld ken je net zo goed met je tentje op een veldje gaan staan heb je nog betere luxe!

  • Algemeen 1
op 26 april 2019 bestemming: België / Erperheide, reisperiode: april 2019

De huisjes zijn ontzettend onhygiënisch. Er zitten aan de muren allemaal vlekken en aan het beddengoed zitten ook vlekken en haren.

  • Algemeen 3
op 9 april 2019 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: april 2019

Ik ben met 4 kinderen tussen de 17 en 11 jaar in Center parcs geweest, Limburgse Peel. Huisje erg basic, maar prima ingericht. Wel veel stof en spinnenwebben. 2 prima slaapkamers, maar de slaapkamer met het 1 persoonsbed was ook echt verschrikkelijk. Een echte klerenkast, meer was het niet.
Veel bediening in de "Dome" niet behulpzaam en onvriendelijk.

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende