Ervaringen Center Parcs

Pagina 1 van 3 met 243 resultaten

op 1 december 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: januari 2021

Center Parcs beloofd geannuleerde boeking terug te betalen ,maar doet dit niet. Contact kun je niet krijgen, bij klacht via de site krijg je een automatisch bericht terug. Ik wacht al 1.5 jaar op mijn geld wat ze beloofd hebben terug te betalen, maar heb nog steeds geen cent van hen ontvangen. Ik zal nooit meer bij Center Parcs boeken!!!!

  • Algemeen 1
op 22 november 2021 bestemming: Nederland / America, reisperiode: september 2021

Verschrikkelijke ervaring, laat ik bij voorbaat iedereen waarschuwen: boek vooral niets bij Center Parcs.

Center Parcs heeft bij ons eenzijdig de boeking stiekem gewijzigd naar een minder huisje en daarna geweigerd op alle mogelijk manieren om de boeking te annuleren en het geld terug te geven. Kennelijk is jouw boeking en reservering totaal niet van belang, zodra je geld binnen is zetten ze je dus stiekem om naar andere mindere huisjes en heb je gewoon pech.
Kun je niet in bad douchen en heb je daarvoor meer betaald? Pech gehad zegt Center Parcs.
Heb je bewust een nieuw gerenoveerd huisje specifiek op nummer gereserveerd? Pech gehad zegt Center Parcs, je gaat maar gewoon in een oud huisje.

Inmiddels is onze rechtsbijstand er al meer dan 3 maanden mee bezig maar Center Parcs reageert niet op de eerst vriendelijke mails welke inmiddels sommaties zijn geworden. Een onbeschofter bedrijf dan dit ben ik nog niet tegengekomen.
Hopelijk voorkomt het delen van deze ervaring dat anderen hetzelfde moeten doormaken als wij. Namelijk een verpeste vakantie die niet doorgaat, je geld kwijt en en nog een lange periode ellende om je recht te krijgen.

  • Algemeen 1




op 10 september 2021 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2021

Voor de zomervakantie hadden wij een midweek geboekt bij Villages Nature in Parijs. Helaas hebben wij onze vakantie moeten annuleren omdat mijn partner en ik beide corona hebben gekregen. Ik had van te voren een annuleringsverzekering afgesloten bij de boeking, gezien je in deze tijdens nooit weet of je vakantie door kan zijn. Door Centre Parcs werden wij doorverwezen naar Europe Assistance (uitbesteding/samenwerkingspartner). Allereerst werden wij onduidelijk en slecht te woord gestaan toen wij belde, meerdere keren hebben wij moeten vragen wat nu de bedoeling was. Toen wij de claim eenmaal hadden ingediend werd onze claim afgewezen, ondanks een bewijs van mijn huisarts dat ik corona heb gekregen. Er moest een speciaal formulier worden ingevuld door de huisarts, iets dat lang niet alle huisartsen bereid zijn om te doen. Omdat mijn huisarts met mij meeleefde en zo vriendelijk was deze toch in te vullen kon ik opnieuw de claim indienen. Nu ruim drie weken later heb ik hier nog steeds niks over teruggehoord. Als ik probeer te bellen naar de organisatie duurt het lang voordat ik iemand aan de telefoon krijg. Eenmaal met iemand in gesprek krijg ik te horen dat het nu druk is en dat er geen indicatie gegeven kan worden hoelang ik nog moet wachten. Ik vind dit heel bijzonder als er in eerste instantie wordt aangegeven dat het tussen de 5 en 10 werkdagen zal duren. Jammer als je vakantie niet door kan gaan en je lang ziek op bed ligt van een ziekte die overal voorkomt dat een verzekeringsmaatschappij het je zo moeilijk maakt om je geld terug te geven.

  • Algemeen 2
op 1 september 2021 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: augustus 2021

Centerparcs bied geen gelegenheid om het verblijf te beoordelen. Omdat ik geen 21 jaar was, werd ik op het park geweigerd. Bij eerdere boekingen heb ik nooit problemen gehad met Centerparcs. Nu blijkt dat ze in de algemene voorwaarden hebben opgenomen dat de boeker 21 jaar of ouder moet zijn. Uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen. Daarmee ben in naar volle tevredenheid naar een park van Landal geweest.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2021 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: januari 2021

Na meer dan 30 jaar trouwe klant krijg je van center parcs een aanbieding deze geboektÖstomÖwant binnen 48 uur krijg je nog een andere aanbieding met 26 % meer korting. Hier achteraan gebeld maar omdat je niet binnen 24 uur belt kunnen ze niks meer doen. Dit is dus de laatste keer dat we niet geboekt hebben. Volgende keer Landal of Belvilla of zo kijken of dat ook bevalt.

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2021 bestemming: Nederland / Valkenswaard, reisperiode: juli 2021

Zeer onvriendelijk personeel bij Kempervennen, die je behandelen als voetveeg. KLAntenservice komt daarna met een : vervelend voor u.

  • Algemeen 1
op 18 mei 2021 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: september 2020

Wil graag mijn geld uitgeven bij centerparcs maar als dit is gebeurd houdt het op
overboeken kost handen vol geld extra en je kunt je frustratie,lees klacht gewoon nergens kwijt.
geen hulp aan telefoon, geen reactie op klachtenformulier, geen beschikbaar e-mailadres

  • Algemeen 3
op 24 maart 2021 bestemming: BelgiŽ / de vossemeren, reisperiode: maart 2020

Wij zijn sinds jaren klant bij Centerparcs, we vinden het fijn (nostalgie) om met onze kinderen en kleinkinderen een weekendje weg te gaan. We boekten een weekend in het park De Vossemeren voor de 2de helft van maart 2020 (begin lockdown). We konden niet vertrekken wegens de sluiting van het park. Er werd ons een mail gestuurd met daarin de belofte dat we gedurende een jaar konden omboeken. We hebben het verloop van de pandemie van nabij gevolg, maar hadden ook opgemerkt dat er binnen de termijn van 1 jaar opnieuw moest geboekt worden. We hebben dat dan ook gedaan (verblijfdata vanaf 09/04/2021 tot 12/04/2021) ; omdat we destijds een bungalow boekten van 8 personen kregen we nu ook dat voorstel. Bij de oorspronkelijk prijs van eur 558 (promotie bungalow race) werd wel een extra kosten van eur 297,90 aangerekend, wat ons vrij veel leek voor een park waarvan de zwemfaciliteiten niet toegankelijk zijn. Met een zicht op de huidige coronamaatregelen en een verstrenging in aankondiging contacteerde ik gisteren centerparcs : een bungalow van 8 personen voor 2 familiale bubbels (2 adressen van grootouders en ouders + kleinkinderen) leek ons niet correct. Na een wachttijd van 10 (!) minuten kreeg ik een medewerksters aan de lijn : inderdaad 2 bubbels in 1 verblijf was niet toegelaten en omboeken naar 2 huisjes van 4 personen was mogelijk, mits een extra kost van meer dan eur 300,- Eventueel kon omboeken naar een andere datum ook, maar dan moest onmiddellijk de datum doorgegeven worden (een voucher was blijkbaar niet mogelijk) en bovendien dienden opnieuw omboekingskosten betaald te worden. Wij hebben alle respect voor de noodzakelijke corona maatregelen (mijn vader is vorig jaar overleden na een besmetting), maar een dergelijke klantonvriendelijke aanpak is voor ons een afknapper. Het betalen van een bedrag rond de eur 1000,- voor een weekend weg naar een park dat gedeeltelijk gesloten is compleet overdreven en wij hebben sterk de indruk dat hier "geprofiteerd" wordt van de corona-problematiek. Wij zouden opteren voor een volledige terugbetaling van onze eerdere boeking of minstens een voucher die vrij te gebruiken is, zonder beperkingen of omboekingskosten.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2021 bestemming: Nederland / Center parcs, reisperiode: december 2020

Korte samenvatting:
-120 euro die teruggestort zouden worden (is telefonisch en per mail beloofd door center parcs) ivm gesloten faciliteiten ivm Corona is vier maanden later ondanks rappel van mijn kant nooit teruggestort. 120 is bovendien veel te weinig voor een verblijf van 7 dagen met 5 personen. Als je een weekend verblijft, krijg je ook 120 euro.
-klantenservice niet te bereiken en onbeschoft
-huisje dat aangeboden werd, stonk naar urine, had bloed aan de muur, jam op de stoelen, afwasmachine stonk vreselijk, stof en stofdraden overal, dode muggen tegen muren, plafond, gordijnen etc, de vloer plakte en was vies bruinig, vaat is vies, vlekken op de lakens.
-andere huisjes precies dezelfde problemen! Maar een schoon huisje konden ze niet aanbieden. We moesten het ermee doen. Klacht konden we indienen, werd gezegd, maar daar wordt nu bijna vier maanden later niets mee gedaan.

  • Algemeen 1
op 24 februari 2021 bestemming: Nederland / Port zelande, reisperiode: mei 2020

Voucher gekregen voor de annulering, gebruikt bij de volgende boeking als aanbetaling. Vervolgens krijgen we een aanmaning omdat we niet hebben betaald. Klopt dus niet, gemaild: geen reactie. Bellen: krijg ze met geen mogelijkheid aan de lijn ! Nog 6 dagen en dan wordt de boel gecancelled, zonder dat ik de mogelijkheid heb om de fout aan hen kant te laten herstellen ! Goed waardeloos. Drukte is geen argument, dan huur je maar extra mensen in.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2021 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: mei 2019

De reis ging niet door vanwege covid, heel vervelend voor iedereen. We hebben de boeking met goed vertrouwen verschoven naar september 2020, helaas ging Frankrijk toen op slot en ging ook deze reis niet door. Nu, februari 2021 wachten wij nog steeds op teruggave van ons geld en worden we van het kastje naar de muur gestuurd.

Onze verschuiving van de boeking is voor centerparcs meteen een reden om ons geld langer vast te houden tot september 2021 in de vorm van een voor ons inmiddels waardeloze voucher. Nooit meer willen wij naar Centerparcs.

Wachttijden telefonisch zijn gemiddeld een half uur voordat je iemand aan de lijn krijgt. Altijd druk en alle medewerkers in gesprek, wat een luizestrategie is om te demotiveren.

Wat een dramatisch slechte ervaring.

Gastvrijheid en alles gaat de deur uit bij CP als ze je geld maar hebben. Ik kan me geen luxueuzere geldput bedenken dat CP en ben zwaar teleurgesteld. Wil je op vakantie, doe het niet bij CP, want als het hen even tegenzit, dan wimpelen ze het af op de consument, de zogenaamde gast en niet op de stinkendrijke aandeelhouders en eigenaar.

  • Algemeen 1
op 28 januari 2021 bestemming: Nederland / huttenheugte, reisperiode: december 2020

Wij zijn niet geweest door de lockdown. we konden het niet afzeggen omdat ze niet te bereiken waren. centerparcs geeft als reactie dat we wel degelijk zijn geweest (dat is knap, want wij waren gewoon thuis!) wij krijgen geen geld terug en geen voucher om alsnog te komen. kortom; ons geld kunnen we vergeten. 500 euro door de plee. We vinden het schandalig!!

  • Algemeen 1
op 15 december 2020 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: december 2019

De reis is door CP geannuleerd maar we krijgen geen geld terug

  • Algemeen 1
op 27 november 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: oktober 2019

Huisjes erg verouder
Word op papier beloftes gedaan een deel van het boekingsgeld terug te ontvangen omdat erheen gebruik gemaakt kan worden van aqua mundo. Helaas als er via derden geboekt is betaald centre parcs dit niet uit.

  • Algemeen 3
op 21 november 2020 bestemming: Nederland / Heyderbos, reisperiode: november 2020

Wij hebben door ziekenhuisopname moeten annuleren. `Dat ik het bedrag moet betalen alla. De toeristenbelasting zou Centerparcs terug betalen. Daar hebben ze nogal moeite mee. Na verschillende keren gebeld te hebben zou het nog wel 3 weken kunnen duren na goedkeuring. Dit is gewoon diep treurig. Zij kunnen een voorbeeld nemen aan de ANWB annuleringsverzekering. Donderdag verstuurd, half 2 in de nacht antwoord en vrijdag op de rekening.

  • Algemeen 2
op 10 november 2020 bestemming: , reisperiode: oktober 2016

Omdat er allemaal ziekte hier rondlopen

  • Algemeen 1
op 6 november 2020 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: november 2020

Park is onbereikbaar!

  • Algemeen 1
op 4 november 2020 bestemming: Nederland / Heijen, reisperiode: oktober 2020

Omdat we te laat informatie kregen konden we niet meer binnen 24 uur annuleren.
Klantenservice kan je niet helpen of hangen op, omdat ze je niet kunnen helpen....

Onpersoonlijke boeven..

Gelukkig pakt nu een jurist het op om ons geld weer terug te krijgen....

CP houd je aan je eigen voorwaarden en geef fouten toe!

  • Algemeen 1
op 1 november 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: oktober 2020

Ruim 2 weken van te voren contact opgenomen met centerparcs ivm de corona maatregelen oa gevraagd of er gewoon gezwommen kon worden. Het was geen probleem kregen we als antwoord.
Toen we op donderdag 29 Okt aankwamen kregen we bij het uitreiken van de sleutel ook 3 tickets voor het zwembad....... Tijdens het telefonisch inchecken voor het zwebad bleek dat we maar 1 x 1uur konden zwemmen!!!! Deze situatie wilden we juist voorkomen vandaar dat we van te voren contact hadden gezocht met centerparcs om het evt te verzetten. Wat een gigantische afzetterij voor het geld wat betaald hebben!! Het huisje was oud en de badkamer zelfs smerig!!
Voor ons echt nooit meer centerparcs!

  • Algemeen 3
op 27 oktober 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: oktober 2020

Netjes van te voren gebeld wat er los was bij aankomst bleek alles echter anders. 1 keer een uur zwemmen over de hele vakantie alles was vol geboekt konden niks meer reserveren. Nog nooit zo'n vakantie gehad zo zielig voor mijn kinderen terwijl ze het dus al wel wisten dat alles vol en dicht zou gaan en dan vrijdag als je voor de slagboom staat pas vertellen schande als ze me dit donderdag verteld hadden had ik om geboekt.

  • Algemeen 4
op 16 oktober 2020 bestemming: Nederland / Kempervenne, reisperiode: oktober 2020

Vies huisje, stinkend huisje en van het kastje naar de muur gestuurd bij vragen, voor ons de laatste keer center Parcs!!!

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: oktober 2020

Slecht, heel slechte ervaring. Huisje vies, onhygiŽnisch en vochtig en achterstallig onderhoud.
Looppaden werden opnieuw bestraat, dus veel omlopen, slechte bewegwijzering....iedereen was de weg kwijt. Er werd te hard gereden met bulldozertjes, totaal geen respect voor de voetgangers. Kortom....voor ons gťťn center parcs meer.

  • Algemeen 3
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: oktober 2020

We kwamen op het park en konden niet voor ons huisje parkeren omdat het vol stond met jumbowagens dus wij moesten steeds aan de kant voor hun. Verder gingen we uit eten en de kip was zo droog dat we het niet hebben opgegeten. Tijdens het eten moesten we ook nog op een andere plek gaan zitten terwijl we gewoon gereserveerd hadden. De laatste nacht wilde we naar bed gaan was al het beddengoed nat omdat er een lek was en toen we dat meldde duurde het vrij lang eer ze met een oplossing kwamen. Dit park is zeker geen aanrader

  • Algemeen 3
op 3 oktober 2020 bestemming: Duitsland / Bostalsee, reisperiode: november 2020

Telefonisch mijn reis willen omboeken (Duistland naar BelgiŽ),echter was er niks meer vrij 2/11-6/11 in heel BelgiŽ, andere periode 28/12 - 31/12 zou er ook niks meer vrij zijn terwijl er op de website nog volop geboekt kan worden. Vreemd. Denken ze dat we gewoon opnieuw gaan betalen en een voucher op laten maken van de eerste boeking? Dus nu maar voucher gevraagd, ben benieuwd.
Ben wel snel geholpen geweest aan telefoon (gesprek duurde 12 min).

  • Algemeen 6
op 29 september 2020 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: september 2020

Hadden hotel /appartement geboekt .
Was zo vies .na klacht nog noet schoongemaakt na nog een keer klagen moesten we in kamer blijven en ruimde ze het op terwijl je het zo duidelijk kon zien flesjes doppen vieze papieten zakdoeken enz onder het bed pannrn zo vies niet te gebruiken en rest alles vies oud slecht onderhouden dus eigenlijk heel erg aan renovatie toe en dat in corona tijd en voor die prijs

  • Algemeen 2
op 20 september 2020 bestemming: Nederland / Heyen, reisperiode: oktober 2020

Met de voucher van de voorjaarsvakantie (een volle week), de najaarsvakantie voor een volle week willen boeken. Helaas werd dat veel te duur. Nu kan ik voor het bedrag van de voucher een weekend boeken met nog 200 euro bij te betalen!! Weer toeristenbelasting, bedlinnen en reserveringssysteem betalen! Dat zat al ook in de voucher!
Heb een online een klacht ingediend en telefonisch geprobeerd, helaas geen contact kunnen krijgen. Er wordt gewoon niet gereageerd.
Het weekend moet nog komen, maar ik heb er zo helemaal geen zin meer in. Het is ook de laatste keer bij CP.

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: september 2019

Enige leuke was het zwemmen.
De rest was totaal anders dan verwacht.
Echt een super smerig en gedateerd huisje toen we dat aangaven kregen we een ander huisje, die was net zo smerig. Dus toen hebben ze ons ongeboekt naar een ander park... weer een smerig huisje ons zoontje had nog geen minuut op de grond gekropen en hij was helemaal zwart..
Na 3 smerige huisjes en een extra rijden naar een ander park waren we het wel zat.. onze vakantie kon niet slechter beginnen, dus we wouden naar huis en geld terug.. onze kids hadden het helemaal gehad het was inmiddels half 7 en om 2uur waren we al op het park...
Het kon opgelost worden, dan zou iemand dat komen schoon maken. Als we naar huis zouden gaan was onze eigen keus...
nou al met al kregen we toch weer een ander huisje die werd ff snel schoon gemaakt... maar gatverdamme onze kids speelde op de grond en alles zat onder de honden haren en het stonk ook naar hond..
we hadden een week geboekt maar zijn naar 4 nachten naar huis gegaan..
je word van kastje naar de muur gestuurd..... je krijgt zowiezo geen geld terug Of iedergeval een deel, daar ben ik wel achter... je moet het doen met een slappe excuses noooit geen centerparcs meer voor ons!

  • Algemeen 2
op 13 september 2020 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: september 2020

Bij binnenkomst in de cottage bleek het huisje zodanig naar rook te ruiken dat het leek alsof de sigaretten nog na smeulde in een asbak.
na contact met de receptie gehad te hebben bleek dat de enige mogelijkheid was dat de schoonmaakster(s) langs zou komen om het opnieuw te reinigen.
Helaas bestond dit uit het sprayen van een vloeistof die de geur in zou kapselen.
Helaas bleef het huisje het hele verblijf ruiken naar rook ondanks geurkaarsen etc.
Vond dit geen fijne omgeving voor mijn 2 kinderen van 2 en 3.
Tevens vonden we nog etensresten / etensbakjes onder de tafel/bed.
Dus helaas verouderd huisje dat ook niet goed schoongehouden was.

  • Algemeen 3
op 30 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: augustus 2020

Vakantie eerst door CenterParcs geannuleerd ivm corona en dat is prima maar toen kregen we maar twee mogelijkheden nl omboeken of een voucher omboeken was geen optie omdat de vakantie dan 2000 euro duurder zou uitvallen dus met tegenzin een voucher.Als we het geld eerder terug wilden moesten we een klacht indienen dat hebben we gedaan maar dat wordt gewoon genegeerd door het arrogante CenterParcs.nu moeten we tot Juli wachten voor we het geld terug krijgen terwijl we vaak al in januari onze vakantie boeken.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Peer, reisperiode: augustus 2020

Mooie omgeving en heel vriendelijk personeel. Cottage is mega verouderd en niet goed gepoetst. Alles wel heel duur. En wat mij vooral teleurstelde was dat er nergens in de zaken rekening gehouden wd met mensen die Suikervrij moeten eten. Nergens iets van damhert te vinden. Nergens Suikervrij ijs ...heel spijtig

  • Algemeen 7
op 27 augustus 2020 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: augustus 2020

Heel vies huisje. Blijkbaar niet schoongemaakt.
Gedateerd is geen probleem.
Flink betalen voor schoonmaak die niet wordt uitgevoerd wel.

  • Algemeen 2
op 27 augustus 2020 bestemming: Nederland / Bergen, reisperiode: augustus 2020

Vakantie geboekt in Heijerbos. Bij aankomst troffen we een vies huisje aan. Een vervelende ruzie met Bowlingbaan manager wegens overboekingen via de centerparks app, waarbij wij betaald en geboekt hadden en discussies moeten voeren over delen van de bowlingbaan baan met vreemde mensen moeten aangaan met de manager, die dan beweert dat ik niet voor reden vatbaar ben terwijl ik hem het betaal en boekingsbewijs toon. In het zwembad mochten we van de 4 dagen verblijft maar 2 dagen 1,5 uurtje in het zwembad waarvan je een half uur in de Corona rij moest staan om in te checken. Dus netto een uurtje zwemen. In het zwembad zijn Center Parks boaís die vertellen hoe te lopen en hoe te zwemmen. Looproute voor de gaste dat je een trap van 2 meter breed niet op mag en daarom het hele zwembad moet rondlopen om weer boven te komen. Deze looproute telt alleen voor de gasten want het personeel mag dat wel, want anders zouden die te ver moeten omlopen. De snackbar is wegens Corona niet open, dus je kan niets te eten of drinken halen. Wegens Corona mochten kluisje niet gebruikt worden en dus moet je je portemonnee en telefoon onbeheerd achter laten onder een handdoek. Niet gezellig niet te doen. Geen vakantie gevoel gehad. Klacht bij centerparks ingediend

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2020 bestemming: Nederland / huttenheugde, reisperiode: oktober 2020

Bij het kijken op de site staat er een cottage voor onze gewenste periode voor 559 euro. eenmaal aangeklikt en bijna bevestigd staat de prijs op 779 euro. een paar keer refreshen maar geen verandering. centerparcs opgebeld en zij vertelde mij dat de cottage 1149 kost voor die periode. wederom heb ik de pagina hernieuwd en ja hij werd 1149.
de telefonist wilde niet vertellen waarom dit zo is maar zo werkt centerparcs zei hij. dit is echt pure oplichterij. voor ons nooit meer centerparcs. pas op met boeken. ook boeken via belgie en duitsland komen enorme verschillen tevoorschijn.
centerparcs stop met oplichting en maak gewoon 1 prijs

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: juli 2020

Cottage was heel vuil en verouderd ! Voor deze prijs mag het toch in orde zijn .Mvg

  • Algemeen 4
op 17 augustus 2020 bestemming: Nederland / America, reisperiode: augustus 2020

Het huisje was zeer gedateerd, niets veranderd t.o.v. de laatste keer dat ik in Meerdal was, zelfs geen mengkraan , het was echt back to basic! Dat kan echt niet meer in deze tijd en voor die prijs!

  • Algemeen 3
op 16 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Erpenheidde, reisperiode: augustus 2020

Ongelofelijk dat er in de cottages geen enkele bescherming is tegen muggen! Alsof doe hier niet bestaan, je moet kiezen tussen ofwel muggen en geen lucht of ramen openzetten en gebeten worden door muggen, op zijn minst zouden ze muggegaas kunnen voorzien op ramen en schuifdeur.

  • Algemeen 5
op 15 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: augustus 2020

Wij gaan al jaren naar centerparcs, Nederland, Duitsland, Frankrijk en altijd al heel goeie ervaringen gehad, we zijn dan ook Friends. Nu door Corona blijven we in eigen land en dat is tegengevallen. Dat de mensen zich niet aan de corona regels houden, stoorde me enorm, maar daar kan het park weinig aan doen. Waar ze wel zelf voor instaan en wat ons teleurstelde.-ik bestelde pizza voor ons gezin, 25 min wachten zij de man. die 25 min werden er 50, en toen ik vroeg hoe dat kwam kon hij niet antwoorden. Een diner bij Grand Cafe, draaide op hetzelfde uit, meer dan een uur wachten, en de vol au vent was dan nog koud ! we hebben dat zo gegeten want zagen scheel van de honger en nog is zolang wachten .. Mijn man en kleinzoon gingen een dagje naar de kust , toen ze terugkwamen merkte hij dat hij het polsbandje vergeten was, de security aan de ingang was verschrikkelijk onbeleefd en zelfs arrogant...was wel onze eigen fout , maar moet je de mensen daarom zo behandelen. -de vuilbakjes in de zandwegjes zaten propvol, het zakje met hondepoep kon er niet meer bij, je moest helemaal rond naar de grote vuilbakken. op het einde van de week zaten die kleine vuilbakjes vol maden. Ons huisje viel op zich wel mee, de vensterbank zat binnen wel vol mieren. bij het verlaten van het park moet je de polsbandjes in een schuif steken die je zelf moet opendoen, die dus al aangeraakt werd door alle vorige gasten, een tip zet misschien een bak waar je de bandjes kan in gooien zodat je niets moet aanraken. Ik heb geen klachten van het park personeel, de vriendelijkheid van deze mensen maakte toch nog wat goed. Maar sorry De Haan nooit meer.

  • Algemeen 6
op 6 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juli 2020

Hadden de reis geannuleerd en kregen voucher.
In de email hadden ze gezegd dat ze het geld zouden terug boeken.
Ondertussen was de zelfde boeking 2x zo duur geworden.
Een mail gestuurd met over bovenstaande, maar ze reageren nergens op.
Maar dit schijnt normaal te zijn als je een klacht hebt.
Misschien dat ze nog reageren (denk het niet).
Wachten nu maar af toe de voucher verloopt en ze het geld tegug moeten boeken.
Voor ons geen Centerparcs meer en onze vrienden gaan ook niet meer.

  • Algemeen 1
op 26 juli 2020 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: oktober 2020

In mei aanbetaling gedaan Werd toen door CP medegedeeld dat ik tot 21 dg voor aanvang kon annuleren. Blijkt bij annulering nu dus niet zo te zijn. Geld kwijt.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Nederland / Limburgsepeel, reisperiode: september 2020

Wij gaan nog op vakantie. Hebben februari dit jaar geboekt voor september. In februari al slechte ervaring gehad met klantenservice direct na het boeken. Nu heb ik wat vragen en ieder contact is echt onmogelijk. Twitter wordt niet beantwoord, telefoon niet opgenomen en mailen is onmogelijk. Zie er nu al tegen op om naar mijn vakantie verblijf te gaan, terwijl je er juist naar uit moet kunnen kijken. Erg jammer, blijf in stille hoop afwachten of mijn vragen toch nog via Twitter beantwoord gaan worden.

  • Algemeen 1
op 15 juli 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2020

Wij gaan al jaren naar CP maar na deze ervaring nooit meer!!!!! Gingen normaal in April, ging niet door ivm corona daarna omgeboekt naar augustus. Maar omdat we maar 1 keer in het zwembad mogen wilde we niet gaan! Onvriendelijk 10 keer doorverbinden en uren aan de telefoon om uiteindelijk te horen te krijgen dat we annulatie kosten moeten betalen!!!!!! SCHANDALIG!!!!! De mensen zo in zak zetten!!!!!

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugten, reisperiode: december 2019

Echt verschikkelijk centerparcs gewoon weg 429 euro krijg niemand te pakken die me verhaal aanhoord echt triest

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / ouddorp, reisperiode: juni 2020

Waardeloos in oktober 2019 geboekt en in juni konden we niet omboeken veel is dicht, geven geen korting of iets dergelijks je betaald wel de volledige prijs geen vermaakt ook niet buiten klacht ingediend je hoort niks meer van ze

  • Algemeen 2
op 2 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2019

Onjuiste informatievoorziening, niet reageren op email of andere corresondentie. Waardeloos bedrijf, voor mij nooit meer CP

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Nederland / KEMPERVENNEN, reisperiode: juli 2020

Klantenservice beneden alle peil.
Na een boeking 2 facturen gekregen om te betalen in dezelfde periode en ik had maar 1 boeking gedaan.
Verschillende malen 40 minuten gebeld om dit recht te zetten maar nooit iemand aan de lijn gehad en dat aan 0.30 cent/min.Ik hoop dat ik geen problemen krijg wanneer ik de tweede factuur niet betaal.
Centerparcs NOOOOOOIIIIIITTTTT MEEEEERRRR !!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: , reisperiode: maart 2020

Klantenservice is beneden peil. Door COVID 19 geannuleerde weekend in dezelfde periode, zelfde type huis en zelfde park 60 euro meer betalen!
Klantenservice is niet bereikbaar, klachten afdeling kun je alleen mailen en krijgt enkel standaard antwoorden en er is 0 tegemoetkoming

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: BelgiŽ / Les Ardennes, reisperiode: mei 2020

Covid-19 zaak en nog steeds geen geld teruggehad.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

Nemen niet eens de moeite om een vaste klant van 10 jaar te helpen!

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Nederland / De Eemhof, reisperiode: april 2020

Door corona kon mijn vakantie niet meer plaatsnemen en moest het geschrapt worden. Dit deed Centerparcs dan ook maar in plaats van het geld terugstorten waar je wettelijk gezien recht op moet hebben gaven ze een voucher, wat ik snap, maar niet de ideale oplossing in mijn geval. Ik heb een klacht ingediend en meerdere malen gemaild maar ze geven geen antwoord, ja een standaard mail, maar niks met betrekking tot mijn probleem. Ik hoop dan ook dat ze dit op een of andere manier wel zien en contact met me opnemen!!! Ik lees ook op internet dat talloze mensen hier last van hebben en dat Centerparcs hier (hoe triest het ook is) helemaal 0,0 aan doet. Belachelijk voor zo een groot commercieel bedrijf.

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Nederland / alphen, reisperiode: januari 2020

Slecht bereikbaar, verschillende keren bijna een uur aan de telefoon. Eindelijk wel iemand gesproken maar heeft geen expertise voor mijn vraag. Na allerlei pogingen nul,nul bereikt. Ook niet bereikbaar per mail. Maar ik moet volgens de site binnen 24 uur wel reageren op mijn boeking voor een wijziging. Slecht hoor.

  • Algemeen 1
op 13 juni 2020 bestemming: , reisperiode: juni 2020

Wat een geweldig mooi park
maar ons huisje 280 was een varkensstal
kapot meubilair, vuile borden met etensresten er nog op
de badkamer stonk naar het riool de pannen zwart geblakerd, meubilair was niet compleet of een allegaartje van van alles wat en het ergste was dat op de matrassen gore vlekken zaten dit alles voor 500Ä een weekend VIJF STERREN BELACHELIJK

  • Algemeen 2
op 12 juni 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juli 2019

Het is knap hoe slecht de klantenservice van CenterParcs is momenteel. Net als vele anderen (zo lees ik) meermaals gebeld (vaak 40 min tot zelfs 100 minuten in de wacht zonder respons) en ondertussen geen idee hoeveelste je in de wacht bent. Dat je klantenservice het druk heeft kan best maar organiseer dan dat je zelf de klant gaat bellen als ze hun naam en tel. nr achterlaten of communiceer op z'n minst wanneer je aan de beurt bent. Hoe een dergelijk grote organisatie het zo amateuristisch heeft geregeld heeft mij verbaasd.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: juli 2020

Telefonisch contact lukt niet. 7 pogingen van 30 a 40 minuten.
Geen reactie op mail en ingediende klacht hierover.
Wat een flutbedrijf. Callcenter ammehoela! Anno 2020 kan dit echt niet meer.
Mss een topic voor Radar.

  • Algemeen 1
op 4 juni 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juli 2020

Ik heb nooit deze reis kunnen maken.
Boeking ging mis, klantenservice onbereikbaar. 2u lang gebeld en nog niemand aan de lijn. Per mail geprobeerd, nooit antwoord gekregen. Uitermate teleurstellend en zeker in een tijd waar de reisbrance het al moeilijk heeft. Dank je wel Center Parcs!

  • Algemeen 1
op 31 mei 2020 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: maart 2020

Weekend geannuleerd wegens Covid-19. Begrijpelijk! Voucher tot daar aan toe. Maar vervolgens nooit meer te telefonisch of per mail te bereiken om voucher te kunnen gebruiken. Klachten worden beantwoord met standaardmails. Schandalig!

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: april 2019

Park gesloten door corona en opgezadeld met een voucher waar ik geen gebruik van kan maken de komende jaren en nu ook niet wil trouwens, want de faliteiten zijn maar deels beschikbaar en dat is toch echt de enige reden om te boeken. Ik wil gewoon nu mijn geld terug, maar dat weigeren ze en verwijzen terug naar hun zelf verzonnen voorwaarde die geen enkele juridische draagvlak hebben. Als de voucher verlopen is krijgt u geld terug zeggen ze. Nou, mag niet volgens de wet. Slecht hoe hun omgaan met hun klanten en schofterig.

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: Nederland / Drente, reisperiode: mei 2020

Dit weekeind uit werd geannuleerd vanwege corona. We kregen een voucher. Toen we de receptie wilde bellen hierover hebben we twee keer 30 minuten in de wacht gestaan. Omdat een ander weekeind, met zeven personen van drie verschillende adressen niet zomaar weer tot de mogelijkheden behoort willen we ons geld terug in plaats van een voucher. Wij hoorden dat dit pas na een jaar mogelijk is, tot die tijd houdt Center Parcs onze betaling van 585,00 vast. Wij krijgen, om begrijpelijke redenen niet het weekeind uit, maar krijgen om onbegrijpelijke redenen niet ons geld terug.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: juni 2020

Super blij, ons uitje naar centerparcs met vriendinnen kan gewoon doorgaan!! Ze hebben voor ons geteeld dat we 3 cottages naast elkaar konden krijgen ZONDER extra kosten!! Nu kunnen we toch nog op mini vakantie 😃 (heeft wel wat telefoongesprekken gekost maar het was het waard)

  • Algemeen 7
op 19 mei 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: juli 2019

WIllen info of de vakantie door kan gaan.
Telefoon wordt niet opgenomen (12 x geprobeerd) steeds een irritant muziekje en dat oneindig lang. Mail gestuurd, geen reactie.
Waardeloze klantenservice

  • Algemeen 1
op 18 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2020

Een 12 persoon suite bij de Eemhof geboekt, gaat om 9 verschillende huishoudens. niet mogelijk om te komen omdat maar 1 huishouden per huisje wordt toegestaan. Voucher wordt aangeboden maar de examenklas neemt afscheid en nieuwe datum zonder 1,5 meter protocol is nog lang niet in zicht. de meiden van 16 willen hun geld terug! al geboekt op 20 januari

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: BelgiŽ / lommel, reisperiode: augustus 2020

In Januari een vakantie geboekt naar de Vossemeren voor 10 dagen in augustus.

Maar door corona zie ik mij verplicht om te annuleren, ze mogen van mij de aanbetaling houden. Maar er wordt gewoon niet gereageerd op mijn annulering en vervolgens probeer ik ze telefonisch te bereiken en zit je zomaar op een dag 3 uur aan de telefoon en totaal geen enkele reactie...

Centerparcs zet dat irritante bandje uit en reageer op je klanten.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: mei 2020

Afgelopen maandag(11-5) een weekend naar de Huttenheugte geboekt voor het eerste weekend na 19 mei (22-5 - 25-5) (op de website staat vermeld dat de parken dan weer open gaan) Echter bleek woensdag 13 mei dat ze de parken nog een week langer dicht gaan houden. Als je belt hang je eerst anderhalf uur in de wacht, vervolgens wordt je opgescheept met een voucher, omdat we hier niet mee akkoord gingen, kon ze voor ons een omboeking doen naar aan ander park, nouja, het is verder rijden, maar prima, als het niet anders kan. Blijkt dat ineens 40% duurder te zijn, en je raadt het al. Centerparcs acht zich niet verantwoordelijk, dus je mag nog lekker even Ä200,- bij betalen.
Klasse Centerparcs, jullie gaan echt super goed om met de hele coronasituatie. Diep en diep triest.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: maart 2020

Wegens de coronacrisis heeft centerparcs de reis geannuleerd maar weigeren ze mijn reissom terug te betalen. tevens hang je minimaal 2 uur aan de telefoon om iemand te spreken, mail of social media word helemaal niet op gereageerd.

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: mei 2020

De reis die we geboekt hadden kon niet doorgaan. We willen omboeken voor exact dezelfde periode volgend jaar. Blijkt dat we dan voor (dezelfde) 11 dagen ruim Ä400 meer kwijt zijn! 😱 Dit vinden wij een belachelijk groot prijsverschil!

  • Algemeen 1
op 13 mei 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: mei 2020

CenterParcs heeft vertrekdata op de site staan, die niet uitgevoerd kunnen worden. Zo heb ik een reis geboekt vorige week. Deze reis is nog altijd te boeken. Echter, telefonisch geeft men aan dat de parken dicht zijn. Ik heb dus geen reis gekocht die nooit gemaakt kan worden en ook nooit gemaakt kon worden. Willens en wetens hebben ze me dus geen reis verkocht maar een voucher!!! Ik noem dit oplichting.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: mei 2020

Van wege carona is onze vakantie geanuleerd! Ik wacht nog steeds op een voucher, ik ben al 5 dagen aan het bellen/mailen ik heb tot heden nog niemand gesproken of reactieop mijn mail!
Ik vind dit zo totaal geen service, en ik zie meerdere slechte review over center parcs. Als ik center parcs was zou ik hier heel snel iets aan gaan doen!!

  • Algemeen 10
op 9 mei 2020 bestemming: Duitsland / Center Parcs Hochsauerland, reisperiode: april 2020

Boeking van week in meivakantie geannuleerd wegens Coronauitbraak. Begrijpelijk uiteraard. Vervolgens niets meer van CP vernomen. Nog geen voucher ontvangen en bij telefonisch contact lijkt het alsof medewerkers murf of gedrogeerd zijn gezien het standaard riedeltje wat de klant te horen krijgt. Voor een bedrijf met een omzet van 3/4 miljard een strategisch goede zet om eens rustig af te wachten met de renteloos verstrekte lening van zijn klanten in het handje. en zichzelf verschuilend achter de eigen opgestelde brancherichtlijnen. Na meer dan twintig bezoekjes wordt het vanaf heden de concurrent voor ons. Spijtig.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2020 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: mei 2020

Vanwege Corereis geannuleerd. Vervolgens NOOIT meer iets gehoord van CP. Telefonisch onbereikbaar. Standaard antwoord op klacht hierover per mail. Ondertussen willen wij geen voucher meer maar ons geld terug om daarna nooit meer naar CP te gaan. Wat een verschrikkelijk slechte (dus geen) service.

  • Algemeen 1
op 1 mei 2020 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: mei 2020

Centerparcs dwingt hun klanten om een voucher te accepteren. Geld terug ontvang je pas na 13 maanden. De facto dwingen zij je daarmee om een lening te verstrekken aan Centerparcs (zonder wettelijke rente). Terwijl nu al duidelijk is dat klanten helemaal geen voucher willen ontvangen, maar gewoon hun geld terug willen. Ik heb hierover met Centerparcs in gesprek willen gaan, echter Centerparcs is telefonisch niet bereikbaar en reageert per mail alleen met standaard mails.
Zij beroepen zich op voorwaarden die o.a. door de brancheorganisatie zijn opgesteld. Echter deze zijn in strijd met het consumentenrecht.
Vragen om solidariteit en in gesprek gaan met de overheid is een. Dit afdwingen bij je klanten een ander.

  • Algemeen 1
op 30 april 2020 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: maart 2020

Er wordt totaal niet gereageerd, mailen kan niet, wij kunnen het voucher niet meer gebruiken ivm omstandigheden. als er niet snel gereageerd word gaan we nooit meer!!! als je ervaringen leest en je klikt op : verder lezen, kom je op ander gedeelte van de site??

  • Algemeen 1
op 29 april 2020 bestemming: Nederland / Parc Sandur, reisperiode: mei 2019

Ons verblijf stond gepland voor 11 mei 2020. Parc Sandur zegt dat ze dan open zijn (maar er zijn verder geen voorzieningen open). Omboeken naar volgend jaar geeft een prijsverhoging van 100%!! Hoe durf je!! Er wordt niet gereageerd op het ten gelde maken van mijn(nog te krijgen) voucher. Een keer maar nooit meer!!!

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: Nederland / Meerdal, reisperiode: april 2020

We hadden huisje geboekt voor onze 18 jarige zoon in april als verjaardagscadeau. Dit kon niet doorgaan. We vroegen geld terug aan Centerparcs, zij willen echter alleen maar een voucher geven. Dit mag niet, want volgens de internationale regelgeving moeten ze de consument de keuze geven: een corona-voucher of geld terug.

  • Algemeen 1
op 4 maart 2020 bestemming: Duitsland / Hoogsauerland, reisperiode: februari 2020

Ieder jaar na carnaval boeken wij een weekend hoog-sauerland. Dit boeken we voor het jaar erna. Vorig jaar betaalden we 389 euro Dit jaar betaalden we 317 euro. Er werd ons vorig jaar erbij verteld dat we in een verbouwd huisje terecht zouden komen. Dit was ook het geval en de huisjes zijn mooi opgeknapt. We wilden gaan boeken voor volgend jaar toen werd ons even verteld dat we nu zonder korting 899 euro moesten betalen. We hebben met 4 personen gesproken van centerparcs nl Balie medewerkster- manager van de receptie- klantenservice en nog iemand van de klantenservice. Er kon ons niet duidelijk uitgelegd worden waarom we nu het 3 dubbele moesten betalen. De enige reden kon zijn dat de huisjes verbouwd zijn. Met het tegenargument dat we nu toch ook al een verbouwd huisje hebben gekregen hadden ze verder geen verklaring. De receptie manager zou nog contact opnemen maar dat is tot op hebben nog niet gebeurd. Center-parcs ziet ons op deze manier niet terug.

  • Algemeen 8
op 2 maart 2020 bestemming: Nederland / america, reisperiode: februari 2020

Vies en oud. Het huisje was erg klein en oud. Enkel glas gaf schimmel in de ramen en het was er niet fris, Dit was het goede huisje!
Bij aankomst wilde ze ons in een rokershol kwijt.
Nieuwe stoffering zou het rookprobleem moeten probleem oplossen volgens de receptie. De verschraalde kroeglucht zat werkelijk in iedere vezel van het huisje. We hebben dit geweigerd en kregen een iets minder slecht huisje.Tijd om dit park compleet te vernieuwen.
We gaan dit nooit meer boeken.

  • Algemeen 2
op 1 maart 2020 bestemming: Nederland / De eemhof, reisperiode: februari 2019

Centerparcs de Eemhof is verouderd. Op onze kamer vonden wij 5 kapotte lampen, 1 kraan die loszat, een spiegelplankje die los hing. Een bubbelbad die wel lawaai maakt, maar verder niks doet. Turkse stoombad werkt wel, hangt wel een lichte riool lucht.

Daarnaast moet je voor meeste restaurants reserveren via de app, door inlog problemen was dit onmogelijk. Verder geen info ontvangen over het ontbijt,locatie etc. Geen info ontvangen over waar de sleutel in te leveren.

Het park heeft potentie, maar lijkt gerunt te worden door iemand die alleen oog heeft voor geld en het niet boeiend vind of mensen ook tevreden zijn. Ze zijn echt blijven hangen in de jaren 90 (zelfs qua muziek die gedraait wordt)

  • Algemeen 5
op 24 februari 2020 bestemming: Frankrijk / Le lac d'Ailette, reisperiode: februari 2020

Wij gaan meestal naar Centerparcs Erperheide en zijn daar zeer tevreden van, maar wouden eens iets anders uitproberen.
Uiteindelijk gingen we naar Le lac d'Ailette, wat enorm is tegengevallen. Het park heeft een vogeltje meer dan Erperheide en zou dus beter moeten zijn, wat naar onze mening absoluut niet het geval was.

De market dome was vrij klein en heel ongezellig, de typische sfeer van Centerparcs ontbrak volledig. Er stonden maar 5 kleine tafeltjes op de plaats waar de evenementen (zoals karaoke) doorgingen. Wie daar geen plaats kon vinden, moest volledig uit de sfeer onder felle lichten gaan zitten.

Het zwembad was ook beneden de verwachtingen. Er waren veel glijbanen, maar deze waren allemaal heel rustig en naar onze mening saai. Ook de wildwaterbaan was helemaal niet wild. Bovendien was het steeds ontzettend vuil in de kleedhokjes. Wat ons nog het meest stoorde was de afwerking van alles in het zwembad. Die was heel gewoontjes, waardoor niet de sfeer werd gecreŽerd die we van Centerparcs gewoon zijn.

De cottages waren voornamelijk aan de buitenkant heel mooi. Binnenin waren de (comfort) cottages ook goed in orde, al waren ze aan de kleine kant. Het enige wat we daar echt niet okť vonden was dat er in de zetel max. 3 personen kunnen zitten, terwijl het een huisje voor 4 personen was.

Ook de Deep Nature Spa waar ze heel veel reclame voor maken was teleurstellend. Ze laten erg veel mensen toe in een kleine ruimte, waardoor je soms echt moet wachten om ergens binnen te kunnen of om je te kunnen zetten om even te rusten. Bovendien kon je onmogelijk voldoende afkoelen: er was geen buitenruimte en de douches bestonden amper uit 3 mini waterstraaltjes.
De ruimtes zelf waren wel mooi en proper.

Het enige pluspunt was de omgeving. Het park ligt aan de k
rand van een mooi, groot meer. Er is een haven gecreŽerd waar je in de zomer waarschijnlijk heel gezellig een terrasje kan doen.

  • Algemeen 4
op 23 februari 2020 bestemming: Duitsland / Gunderath, reisperiode: februari 2020

Een zeer slecht schoon gemaakt park en laat te wensen over je moet geen hoge verwachtingen hebben

  • Algemeen 1
op 12 februari 2020 bestemming: Duitsland / Hochsauerland, reisperiode: januari 2019

Een midweek geboekt in een premium cottage. Met ons gezin kwamen we in een huisje midden in een bouwput terecht. Elke ochtend vanaf 7u bouw- en sloopgeluiden. Vrachtwagens en graafmachines door de straten. Kinderen konden niet veilig buiten rondlopen. Huisje was in een enorm slechte staat. Alles versleten en vies. Met onze klacht konden we nergens fatsoenlijk terecht. Dinsdag ochtend gelijk gebeld naar de receptie maar geen manager. Deze zou ons terugbellen binnen een uur. Dit is niet gebeurd. Dit werd smiddags na 16u toen we weg waren om te eten. De dag erna gemaild en nogmaals gebeld. Woensdag middag kregen we een aanbod voor een ander huisje. Helaas was dit niet meer werkbaar. Nog maar 1 volle dag te gaan en niet meer rendabel om een heel gezin met 3 kleine kids en spullen te versjouwen. Thuis aangekomen gelijk centerparcs gemaild maar deze nam ons niet serieus. Een tegoedbon van 100euro voor een volgende keer. :(( Later nog de mededeling dat ze ons niet konden bereiken doordat ik een foutief nummer zou hebben doorgegeven. Jaja.. centerparcs. Lekker makkelijk.
Nou nooit meer centerparcs voor ons.

  • Algemeen 2
op 11 februari 2020 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: januari 2019

Ik wilde op deze vakantie lekker met mijn vrouw s'avonds uit eten. Alles was dicht op het grand cafe na. Hier was de kaart zeer beperkt,en moesten zeer lang wachten voor dat wij iets konden bestellen en daarna lang wachten op de bestelling.Op mijn vraag waarom de rest dicht is werd geantwoord dat dit heel regel matig gebeurd als ze vinden dat het te stil is. Op mijn vraag of zij dit dan niet op de site moeten melden voor je boekt kreeg ik geen antwoord.Als ik dit namelijk had geweten had ik beslist niet geboekt.Donderdag dan toch maar naar het zwembad.Dit was zo verschrikkelijk druk, dat er geen plaats meer was en na een tijd zoeken dan toch 2 stoelen gevonden.Na een half uurtje het zwembad maar verlaten en omdat de restaurants toch niets te bieden hadden zijn wij maar een dag eerder vertrokken.Dit was een zeer teleurstellende ervaring.Dit ook door gegeven aan Center Parcs maar er kon geen sorry van af.Wij hebben het wel gezien bij Center Parcs waar de gast geen gast is.

  • Algemeen 3
op 10 februari 2020 bestemming: Nederland / port zelande, reisperiode: februari 2020

Leuk weekend verpest door duur en slecht eten in de grill van port zelande

  • Algemeen 1
op 9 februari 2020 bestemming: Duitsland / Allgšu, reisperiode: augustus 2020

In ťťn dag van 7 op 8 februari een prijsstijging van 50% (na vroegboek/zomer korting incl. boekingskosten). Dus de prijs waarvan je mag verwachten dat deze al bepaald is voor 2020!

  • Algemeen 1
op 2 februari 2020 bestemming: Nederland / Beek en Donk, reisperiode: januari 2020

Hebben voedsel vergiftiging gehad van het eten van de kipsate in grand cafť

  • Algemeen 3
op 30 januari 2020 bestemming: Nederland / Heijen, reisperiode: december 2019

Een heel vies huisje! Alsof je een rookhol binnenliep! Zeer gedateerd (1985). Daarom veel te duur! Bij de receptie doen ze alsof ze alle begrip hebben, maar ondertussen geen oplossing!

  • Algemeen 1
op 28 januari 2020 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: januari 2019

Het huisje zat schimmel in de badkamer en op de verwarmingen, stoffig, spinnen webben etc., verder was het sowieso niet schoon. Oude meuk, onverzorgd ook buiten. Ja nu denk ik zullen de schoonmakers wel op hun donder krijgen, maar wetende dat ze maar heel weinig tijd per huisje hebben, is het onmogelijk dat ze in zo een tijd deze oude troep kunnen verzorgen, tot iets schoons.
Verder werd ons telefonisch medegedeeld als we een laat vertrek wilden of een dag bijboeken dat dat niet van tevoren kon, maar wel dat dat ter plekke bij de receptie geregeld kon worden en dat dat zeker wel mogelijk was. Nou het zat dus alweer vol, oftewel ipv nog een dag van het zwemparadijs genieten. moesten we om 12.00 eruit.
We kwamen op Vrijdag aan en wilden na het zwemmen wat eten, dus wij naar de restaurents in de kempervennen, 1 restaurent was dicht de pizeria zat vol , uur wachten, dan was er een plekje.Dus jep grand cafe maar doen. Daar zullen we het ook maar niet over hebben, hoewel slechte service, wil ik nog wel kwijt. Ben iemand van goede fooi geven, maar had hier eigenlijk zelfs mijn geld terug willen hebben, over het eten maar niet te spreken. Overigens de variatie in eten van de restaurents ook minimaal.
Verder een site waar we de reservering gedaan hadden, dus een zakenpartner van de kempervennen, adverteerde daat het maar 15 km van de Efteling was, niet dus, een uur rjden. Ok, dom van ons om daar ook meteen vanuit te gaan maar ja. Verder bleek dat de week dat we erheen gingen ik via de site 300 euro meer kwijt was door de zaken partner van centerparks. Dat reserveringen via een zakenpartner duurder kunnen zijn ok, maar 300 euro verschil voor 2 overnachtingen vind ik nogal wat, nog meer als het wedubbele kwijt zijn. Ik heb mijn bedenkingen over deze constructie met dit bedrijf en zou toch wel als ik de kempervennen was betere contracten afspreken.

  • Algemeen 3
op 25 januari 2020 bestemming: Luxemburg / Vielsalm, reisperiode: januari 2020

Hert park is werkelijk prachtig! Voor kinderen is er ontzettend veel animatie. Mooi schoon zwembad. Lekker eten in het restaurant. Super vriendelijk personeel!! Top

Minpunt:
In de 1e cottage die wij kregen was niet goed schoongemaakt. We vonden veel kruimels enz.
1e nacht totaal niet kunnen slapen, overal liepen muizen! De ochtend erna vonden we bij het babybedje van onze dochter(1 jaar oud) wel 14 muizenkeutels)
Ik was helemaal overstuur, ben ontzettend bang voor muizen.
Tuurlijk snap ik dat ze met dit weer de warmte opzoeken, maar overal in de huisjes zaten gaten open kieren enz.

Eenmaal bij de receptie aangekomen hielpen ze ons direct en waren ze echt vriendelijk. We kregen een ander huisje, die op dat moment werd schoongemaakt.
En er werden 2 muizen verjagers(zoem/piep apparaten) neergezet!
Vooralsnog was ik er een beetje sceptisch over maargoed. We hebben daarna prima geslapen en geen keutels meer gevonden.

Nog een minpuntje vond ik alle heuvels en trappen in het park, vooral met een kinderwagen was dit lastig.

Verder is het echt een prachtig park!

  • Algemeen 7
op 4 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Bois du Lac, reisperiode: december 2019

Geen enkele aansluiting voor een elektrische auto aanwezig. Er werd vaag verwezen naar een gewoon stop contact. Geen mogelijkheid om organisch vuil te scheiden van gewoon afval.
Is dit Franse arrogantie of heeft Center Parcs geen boodschap aan gasten die hun best doen om minimaal te vervuilen?

  • Algemeen 2
op 4 januari 2020 bestemming: Nederland / Heijderbos, reisperiode: januari 2019

Vreselijke oud huisje gekregen, vies, wel veel betalen maar totaal geen comfort. Jaren altijd naar centerparcs geweest voornamelijk vanwege het, zwembad, maar nu helemaal klaar met de huisjes die je kan boeken, op naar andere parken met betere prettiger uitgeruste en schonere huisje

  • Algemeen 3
op 29 december 2019 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: december 2019

Huisje heel oud. Prijs. Belachelijk hoog. Geen verhouding

  • Algemeen 2
op 27 december 2019 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: december 2019

Elk jaar doen wij een park van Center Parcs aan, we zijn nu voor de tweede keer naar de Eemhof geweest. Prima accomodatie met het hotelappartement, lekker ontbijt, goed eten bij de Grand Cafť, leuke activiteiten en een mooi/ruim zwembad. Echter ga NOOOOIT eten bij restaurant Fuego. Wij hadden een biefstuk & spare ribs met aardappelwedges besteld. Wat hebben wij een spijt dat we het hebben opgegeten, we hadden het meteen moeten terugsturen en vertrekken. We merkten meteen dat het eten ver ondermaat en waarschijnlijk dus ook harstikke onhygiŽnisch was. Wij zijn na een half uur gauw weggegaan waarbij de melding dat het eten niet goed viel in de wind werd geslagen, er was niks mis mee en ze konden er niks aan doen. Bij terugkomst op de kamer is al het (prijzige) eten er meteen weer uitgekomen. Wij hebben hier melding van gemaakt en na 3 kantjes ellende te hebben moeten invullen kregen wij vandaag de melding dat ze er helaas niks aan konden doen. Wij gaan al jaren met veel plezier naar Center Parcs en wensen niet zo behandeld te worden. Gezien alle andere recensies hieronder zijn wij helaas niet de enige met deze ervaring, het wordt tijd dat Center Parcs hier iets aan gaat doen en de gedupeerden het geld gaat teruggeven. Wij hopen bij ons volgende center parcs reisje weer een positieve ervaring op te doen

  • Algemeen 4
op 9 december 2019 bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: december 2019

Vies huisje, slechte bedden, meubilair in kamer is buitenmeubilair.

  • Algemeen 2
op 9 december 2019 bestemming: Nederland / Heiderbos, reisperiode: november 2019

Eind november jongstleden zijn wij met ons gezin naar Center Parcs Het Heijderbos gegaan. We zijn bekend bij CenterParcs (Friend van Center Parcs) en terugkerende klant.
In het park aangekomen waren we blij met het huisje en de locatie. Echter liet de schoonmaak te wensen over. In eerste opzicht leek het schoon maar de werkelijkheid was anders.

Zo lag er onder het bed waar onze dochter sliep (zij is 3jaar!) een doosje medicijnen!
Diep geschokken waren en zijn wij. Ik wil er Łberhaupt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als onze dochter deze eerder had gevonden dan wij als ouders. Ik wil niet weten wat de gevolgen hadden kunnen zijn als zij de "snoepjes" (zo is dat eenmaal in de ogen van een peuter) had opgegeten!

Dit hebben wij uiteraard gemeld bij Center Parcs Heijderbos en krijgen hierop de volgende reactie: "Dit had niet mogen gebeuren. Graag willen wij voor het ongemak een cottage cadeaubon aanbieden ter waarde van Ä50,- te gebruiken voor een volgend verblijf op het Heijderbos.

Vele zullen begrijpen dat onze laatste ervaring bij Center Parcs Heijderbos onze laatste ervaring met Center Parcs is, er zal geen volgende komen.
Een aanbod van een cadeaubon is een leuk gebaar maar staat natuurlijk allerminst in verhouding tot het voorval. Een tegemoetkoming van 50,-? Ik vind het schandalig, werkelijk.

  • Algemeen 4
op 8 december 2019 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: december 2019

Weer een keer op Port Zťlande geweest na een paar jaar maar het wordt steeds slechter! Huisjes slecht, schimmel in het koffiezetapparaat, er was met de dweil door heen gevlogen denk ik. Eten bij het buffet was echt slecht en dat voor zoveel geld! Snackbar ook niet om naar huis te schrijven. Het enige voordeel wat Port Zťlande nog heeft is dat je lekker naar de zee kan lopen.

  • Algemeen 3
op 25 november 2019 bestemming: BelgiŽ / Vielsalm, reisperiode: november 2019

Top weekend gehad in Centerparcs Les Ardennes! Enkel het zwembad verdient maar een 3/10, zo koud, zelfs het bubbelbad was ijskoud enkel de douches waren warm

  • Algemeen 8
op 18 november 2019 bestemming: Nederland / Portzelande, reisperiode: november 2019

Vorige week terug geweest van een midweek centerparks. Het viel ons erg tegen. We zijn hier al voor de 4e keer geweest, maar het lijkt wel of het met het jaar slecher word. De huisjes zijn vies en slecht onderhouden. Tevens vallen de meubels nog net niet van ellende uit elkaar. Ook zijn de gokkasten helaas weg gehaald wat een enorme terleurstelling is. Tevens is de snackbaar ook van slechte kwaliteit. Het enige positive wat ik helaas kan melden is dat er een mooi waterparadijs is bijgebouw voor de kleine kinderen. Ik kom hier in ieder geval nooit meer terug.

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / Westerhoven, reisperiode: oktober 2019

Groot park met een prachtig zwembad. Helaas viel ons verblijf in een huisje enorm tegen. Het huisje was echt vies (stof, schimmel op de kozijnen en spinnenwebben in de hoeken), er was best veel aanbod voor activiteiten maar alles tegen een flinke prijs en als ergste van alles merkten we de laatste dag bedwantsen. Mijn vrouw en ik hadden beiden flinke huidirritatie en bultjes op ons lichaam toen we na 3 dagen huiswaarts reden. Op een serieuze en nette manier deze klacht gemeld, maar hier werd helaas geen gehoor aan gegeven. Kortom: sterk verouderd en vies; niet naartoe gaan!

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: oktober 2019

Vies oud, goor, koud, jaren 70 huisje, Vies park

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / Valkenswaard, reisperiode: oktober 2018

Ongelooflijk wat deze organisatie durft te rekenen voor een huisje met kapotte gordijnen. Absoluut niet schoon. Mega verouderd. Een vaatwasser die niet werkt. Etc etc etc. Slechter kan echt niet.

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: oktober 2018

Het premium huisje geboekt voor 1350,00 euro ! Toegangswegen gaten in asfalt verlichting hierbij slecht waardoor val gevaar groot is algemeen onderhoud groen veel brandnetels.
In herfstvakantie huisje is te klein oud geen aparte douchen in bad onder de bedden stof bankstel was vies
Alle kinder activiteiten moeten voor betaald worden
Het zwembad zit te vol je kunt geen zitplek
Kortom is dit de laatste keer dat wij hier komen
In het verleden waren we al eerder eens afgehaakt maar door reclame dachten wij huisjes vernieuwd waren dit is niet zo op de huttenheugte
We gaan voortaan weer naar Landal parken waar het schoon is en mooie huisjes zijn

  • Algemeen 4
op 16 oktober 2019 bestemming: BelgiŽ / Vossemeren, reisperiode: oktober 2019

In mei geboekt, maar in september bleek ons zoontje ziek. Niet kunnen gaan. Het hoofdkantoor gaf aan dat wisselen van weekend niet mogelijk was. Uiteindelijk naar het park zelf gebeld en daar bleek wisselen geen probleem. Eenmaal aangekomen bleken we een huisje te krijgen met vocht-en schimmelplekken. Ook hing hier een erg vochtige vieze geur. Nadat we zijn gaan klagen, kregen we als antwoord dat we dit huisje reeds in mei geboekt hadden en dat ze de huidige toestand toen niet konden inschatten. De mevrouw aan de receptie deed erg moeilijk, maar uiteindelijk hebben we toch een ander huisje gekregen. Dit huisje had geen vochtplekken of dergelijke, maar was nog steeds erg oud. Ook de bedden zijn hard. Zwembad was zeker okť, eten in de restaurants ook. Ze kunnen echter wel wat meer omkleedhokjes voor gezinnen met baby's voorzien!

  • Algemeen 4
op 14 oktober 2019 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: december 2019

Ik ben niet eens op reis geweest wegens ernstige ziekte van een gezinslid heb ik moeten annuleren
Daarna is Centerparks niet thuis als je belt krijg je foute telefoonnummers of afgesloten nummers
De annuleringsverzekering eist dat je binnen 5 dagen na de eerste ziektedag annuleert, alsof je hoofd naar annuleren van een vakantie staat als je kind voor haar leven vecht. weg viering 40 jarig huwelijk. Weg centjes en Centerparks is niet thuis.
Oh ja het opgegeven nummer van het Centerpaks hoofdkantoor in Peel is in bezit van een sanitair bedrijf?????
een Strontbedrijf!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende