Reviews over Center Parcs

Pagina 2 van 3 met 263 resultaten

op 9 februari 2020 bestemming: Duitsland / Allgäu, reisperiode: augustus 2020

In één dag van 7 op 8 februari een prijsstijging van 50% (na vroegboek/zomer korting incl. boekingskosten). Dus de prijs waarvan je mag verwachten dat deze al bepaald is voor 2020! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 februari 2020 bestemming: Nederland / Beek en Donk, reisperiode: januari 2020

Hebben voedsel vergiftiging gehad van het eten van de kipsate in grand café ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 30 januari 2020 bestemming: Nederland / Heijen, reisperiode: december 2019

Een heel vies huisje! Alsof je een rookhol binnenliep! Zeer gedateerd (1985). Daarom veel te duur! Bij de receptie doen ze alsof ze alle begrip hebben, maar ondertussen geen oplossing! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 januari 2020 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: januari 2019

Het huisje zat schimmel in de badkamer en op de verwarmingen, stoffig, spinnen webben etc., verder was het sowieso niet schoon. Oude meuk, onverzorgd ook buiten. Ja nu denk ik zullen de schoonmakers wel op hun donder krijgen, maar wetende dat ze maar heel weinig tijd per huisje hebben, is het onmogelijk dat ze in zo een tijd deze oude troep kunnen verzorgen, tot iets schoons.
Verder werd ons telefonisch medegedeeld als we een laat vertrek wilden of een dag bijboeken dat dat niet van tevoren kon, maar wel dat dat ter plekke bij de receptie geregeld kon worden en dat dat zeker wel mogelijk was. Nou het zat dus alweer vol, oftewel ipv nog een dag van het zwemparadijs genieten. moesten we om 12.00 eruit.
We kwamen op Vrijdag aan en wilden na het zwemmen wat eten, dus wij naar de restaurents in de kempervennen, 1 restaurent was dicht de pizeria zat vol , uur wachten, dan was er een plekje.Dus jep grand cafe maar doen. Daar zullen we het ook maar niet over hebben, hoewel slechte service, wil ik nog wel kwijt. Ben iemand van goede fooi geven, maar had hier eigenlijk zelfs mijn geld terug willen hebben, over het eten maar niet te spreken. Overigens de variatie in eten van de restaurents ook minimaal.
Verder een site waar we de reservering gedaan hadden, dus een zakenpartner van de kempervennen, adverteerde daat het maar 15 km van de Efteling was, niet dus, een uur rjden. Ok, dom van ons om daar ook meteen vanuit te gaan maar ja. Verder bleek dat de week dat we erheen gingen ik via de site 300 euro meer kwijt was door de zaken partner van centerparks. Dat reserveringen via een zakenpartner duurder kunnen zijn ok, maar 300 euro verschil voor 2 overnachtingen vind ik nogal wat, nog meer als het wedubbele kwijt zijn. Ik heb mijn bedenkingen over deze constructie met dit bedrijf en zou toch wel als ik de kempervennen was betere contracten afspreken.

  • Algemeen 3
op 25 januari 2020 bestemming: Luxemburg / Vielsalm, reisperiode: januari 2020

Hert park is werkelijk prachtig! Voor kinderen is er ontzettend veel animatie. Mooi schoon zwembad. Lekker eten in het restaurant. Super vriendelijk personeel!! Top

Minpunt:
In de 1e cottage die wij kregen was niet goed schoongemaakt. We vonden veel kruimels enz.
1e nacht totaal niet kunnen slapen, overal liepen muizen! De ochtend erna vonden we bij het babybedje van onze dochter(1 jaar oud) wel 14 muizenkeutels)
Ik was helemaal overstuur, ben ontzettend bang voor muizen.
Tuurlijk snap ik dat ze met dit weer de warmte opzoeken, maar overal in de huisjes zaten gaten open kieren enz.

Eenmaal bij de receptie aangekomen hielpen ze ons direct en waren ze echt vriendelijk. We kregen een ander huisje, die op dat moment werd schoongemaakt.
En er werden 2 muizen verjagers(zoem/piep apparaten) neergezet!
Vooralsnog was ik er een beetje sceptisch over maargoed. We hebben daarna prima geslapen en geen keutels meer gevonden.

Nog een minpuntje vond ik alle heuvels en trappen in het park, vooral met een kinderwagen was dit lastig.

Verder is het echt een prachtig park!

  • Algemeen 7
op 4 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Bois du Lac, reisperiode: december 2019

Geen enkele aansluiting voor een elektrische auto aanwezig. Er werd vaag verwezen naar een gewoon stop contact. Geen mogelijkheid om organisch vuil te scheiden van gewoon afval.
Is dit Franse arrogantie of heeft Center Parcs geen boodschap aan gasten die hun best doen om minimaal te vervuilen?

  • Algemeen 2
op 4 januari 2020 bestemming: Nederland / Heijderbos, reisperiode: januari 2019

Vreselijke oud huisje gekregen, vies, wel veel betalen maar totaal geen comfort. Jaren altijd naar centerparcs geweest voornamelijk vanwege het, zwembad, maar nu helemaal klaar met de huisjes die je kan boeken, op naar andere parken met betere prettiger uitgeruste en schonere huisje

  • Algemeen 3
op 29 december 2019 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: december 2019

Huisje heel oud. Prijs. Belachelijk hoog. Geen verhouding

  • Algemeen 2
op 27 december 2019 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: december 2019

Elk jaar doen wij een park van Center Parcs aan, we zijn nu voor de tweede keer naar de Eemhof geweest. Prima accomodatie met het hotelappartement, lekker ontbijt, goed eten bij de Grand Café, leuke activiteiten en een mooi/ruim zwembad. Echter ga NOOOOIT eten bij restaurant Fuego. Wij hadden een biefstuk & spare ribs met aardappelwedges besteld. Wat hebben wij een spijt dat we het hebben opgegeten, we hadden het meteen moeten terugsturen en vertrekken. We merkten meteen dat het eten ver ondermaat en waarschijnlijk dus ook harstikke onhygiënisch was. Wij zijn na een half uur gauw weggegaan waarbij de melding dat het eten niet goed viel in de wind werd geslagen, er was niks mis mee en ze konden er niks aan doen. Bij terugkomst op de kamer is al het (prijzige) eten er meteen weer uitgekomen. Wij hebben hier melding van gemaakt en na 3 kantjes ellende te hebben moeten invullen kregen wij vandaag de melding dat ze er helaas niks aan konden doen. Wij gaan al jaren met veel plezier naar Center Parcs en wensen niet zo behandeld te worden. Gezien alle andere recensies hieronder zijn wij helaas niet de enige met deze ervaring, het wordt tijd dat Center Parcs hier iets aan gaat doen en de gedupeerden het geld gaat teruggeven. Wij hopen bij ons volgende center parcs reisje weer een positieve ervaring op te doen

  • Algemeen 4
op 9 december 2019 bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: december 2019

Vies huisje, slechte bedden, meubilair in kamer is buitenmeubilair.

  • Algemeen 2
op 9 december 2019 bestemming: Nederland / Heiderbos, reisperiode: november 2019

Eind november jongstleden zijn wij met ons gezin naar Center Parcs Het Heijderbos gegaan. We zijn bekend bij CenterParcs (Friend van Center Parcs) en terugkerende klant.
In het park aangekomen waren we blij met het huisje en de locatie. Echter liet de schoonmaak te wensen over. In eerste opzicht leek het schoon maar de werkelijkheid was anders.

Zo lag er onder het bed waar onze dochter sliep (zij is 3jaar!) een doosje medicijnen!
Diep geschokken waren en zijn wij. Ik wil er überhaupt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als onze dochter deze eerder had gevonden dan wij als ouders. Ik wil niet weten wat de gevolgen hadden kunnen zijn als zij de "snoepjes" (zo is dat eenmaal in de ogen van een peuter) had opgegeten!

Dit hebben wij uiteraard gemeld bij Center Parcs Heijderbos en krijgen hierop de volgende reactie: "Dit had niet mogen gebeuren. Graag willen wij voor het ongemak een cottage cadeaubon aanbieden ter waarde van €50,- te gebruiken voor een volgend verblijf op het Heijderbos.

Vele zullen begrijpen dat onze laatste ervaring bij Center Parcs Heijderbos onze laatste ervaring met Center Parcs is, er zal geen volgende komen.
Een aanbod van een cadeaubon is een leuk gebaar maar staat natuurlijk allerminst in verhouding tot het voorval. Een tegemoetkoming van 50,-? Ik vind het schandalig, werkelijk.

  • Algemeen 4
op 8 december 2019 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: december 2019

Weer een keer op Port Zélande geweest na een paar jaar maar het wordt steeds slechter! Huisjes slecht, schimmel in het koffiezetapparaat, er was met de dweil door heen gevlogen denk ik. Eten bij het buffet was echt slecht en dat voor zoveel geld! Snackbar ook niet om naar huis te schrijven. Het enige voordeel wat Port Zélande nog heeft is dat je lekker naar de zee kan lopen.

  • Algemeen 3
op 25 november 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: november 2019

Top weekend gehad in Centerparcs Les Ardennes! Enkel het zwembad verdient maar een 3/10, zo koud, zelfs het bubbelbad was ijskoud enkel de douches waren warm

  • Algemeen 8
op 18 november 2019 bestemming: Nederland / Portzelande, reisperiode: november 2019

Vorige week terug geweest van een midweek centerparks. Het viel ons erg tegen. We zijn hier al voor de 4e keer geweest, maar het lijkt wel of het met het jaar slecher word. De huisjes zijn vies en slecht onderhouden. Tevens vallen de meubels nog net niet van ellende uit elkaar. Ook zijn de gokkasten helaas weg gehaald wat een enorme terleurstelling is. Tevens is de snackbaar ook van slechte kwaliteit. Het enige positive wat ik helaas kan melden is dat er een mooi waterparadijs is bijgebouw voor de kleine kinderen. Ik kom hier in ieder geval nooit meer terug.

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / Westerhoven, reisperiode: oktober 2019

Groot park met een prachtig zwembad. Helaas viel ons verblijf in een huisje enorm tegen. Het huisje was echt vies (stof, schimmel op de kozijnen en spinnenwebben in de hoeken), er was best veel aanbod voor activiteiten maar alles tegen een flinke prijs en als ergste van alles merkten we de laatste dag bedwantsen. Mijn vrouw en ik hadden beiden flinke huidirritatie en bultjes op ons lichaam toen we na 3 dagen huiswaarts reden. Op een serieuze en nette manier deze klacht gemeld, maar hier werd helaas geen gehoor aan gegeven. Kortom: sterk verouderd en vies; niet naartoe gaan!

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: oktober 2019

Vies oud, goor, koud, jaren 70 huisje, Vies park

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / Valkenswaard, reisperiode: oktober 2018

Ongelooflijk wat deze organisatie durft te rekenen voor een huisje met kapotte gordijnen. Absoluut niet schoon. Mega verouderd. Een vaatwasser die niet werkt. Etc etc etc. Slechter kan echt niet.

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2019 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: oktober 2018

Het premium huisje geboekt voor 1350,00 euro ! Toegangswegen gaten in asfalt verlichting hierbij slecht waardoor val gevaar groot is algemeen onderhoud groen veel brandnetels.
In herfstvakantie huisje is te klein oud geen aparte douchen in bad onder de bedden stof bankstel was vies
Alle kinder activiteiten moeten voor betaald worden
Het zwembad zit te vol je kunt geen zitplek
Kortom is dit de laatste keer dat wij hier komen
In het verleden waren we al eerder eens afgehaakt maar door reclame dachten wij huisjes vernieuwd waren dit is niet zo op de huttenheugte
We gaan voortaan weer naar Landal parken waar het schoon is en mooie huisjes zijn

  • Algemeen 4
op 16 oktober 2019 bestemming: België / Vossemeren, reisperiode: oktober 2019

In mei geboekt, maar in september bleek ons zoontje ziek. Niet kunnen gaan. Het hoofdkantoor gaf aan dat wisselen van weekend niet mogelijk was. Uiteindelijk naar het park zelf gebeld en daar bleek wisselen geen probleem. Eenmaal aangekomen bleken we een huisje te krijgen met vocht-en schimmelplekken. Ook hing hier een erg vochtige vieze geur. Nadat we zijn gaan klagen, kregen we als antwoord dat we dit huisje reeds in mei geboekt hadden en dat ze de huidige toestand toen niet konden inschatten. De mevrouw aan de receptie deed erg moeilijk, maar uiteindelijk hebben we toch een ander huisje gekregen. Dit huisje had geen vochtplekken of dergelijke, maar was nog steeds erg oud. Ook de bedden zijn hard. Zwembad was zeker oké, eten in de restaurants ook. Ze kunnen echter wel wat meer omkleedhokjes voor gezinnen met baby's voorzien!

  • Algemeen 4
op 14 oktober 2019 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: december 2019

Ik ben niet eens op reis geweest wegens ernstige ziekte van een gezinslid heb ik moeten annuleren
Daarna is Centerparks niet thuis als je belt krijg je foute telefoonnummers of afgesloten nummers
De annuleringsverzekering eist dat je binnen 5 dagen na de eerste ziektedag annuleert, alsof je hoofd naar annuleren van een vakantie staat als je kind voor haar leven vecht. weg viering 40 jarig huwelijk. Weg centjes en Centerparks is niet thuis.
Oh ja het opgegeven nummer van het Centerpaks hoofdkantoor in Peel is in bezit van een sanitair bedrijf?????
een Strontbedrijf!

  • Algemeen 1
op 13 oktober 2019 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: oktober 2018

Slechte ervaringen: huisjes oud, meubilair oud en vies, 6 bedlampjes die het niet doen, 1 slecht bed, wildwaterbaan met ijskoud water en veel te gladde trap( 2 mensen uitgegleden waarvan 1 naar het ziekenhuis. slagboom die niet openging, iedere keer bellen, zelfs grote mond van het personeel. Auto"s op het park , wordt niets aan gedaan. In de bowling lekkage en 1 personeelslid die alles moest doen ( geen doe).

  • Algemeen 3
op 7 oktober 2019 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: oktober 2019

Huisje was vies en stoffig. Je betaalt de hoofdprijs voor een huisje, maar dat is het zeer zeker niet waard.

  • Algemeen 3
op 5 oktober 2019 bestemming: Nederland / Port zeelande, reisperiode: december 2019

Tel.geboekt Ze hebben niks over annuleringsverzekering gezegd
En dat terwijl het nog 11 maanden zou duren voor de reis
In sept blijkt zus ernstg ziek gezien het feit dat deze cp niet naast de de deur ligt moeten annuleren
Maar totaal geen begrip maar wel 300 e moeten betalen
Terwijl de vip huisjes lopen als een trein
Schandalig

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Gunderath, reisperiode: september 2019

Het park op zich is schoon en ligt in een mooie omgeving. Maar het Huisje waar we in zaten. Oud, vies en versleten. Het enigste wat fatsoenlijk was dat waren de elektrische apparaten. Het servies was niet schoon en ook erg versleten. Bah. Het interieur was erg ouderwets. De kussens van De banken waren erg vies. Enz. Er zaten veel zilvervisjes. Zelfs in bed. Het huisje is nog geen 2 waard. Nooit meer

  • Algemeen 4
op 27 september 2019 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: augustus 2019

De huisjes waren zo vochtig dat onze kleding ging stinken. Het stonk vreselijk naar riool en schimmel.Dekbedden waren klam, zelfs de lucifers kregen we niet aan zo nat waren deze. Al met al zeer ongezond en heeft geresulteerd in een longontsteking. We moesten 1400 € voor dit krappe schimmelhok neerleggen. Schandalig.

  • Algemeen 2
op 9 september 2019 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: september 2019

We waren een weekend in de kempervennen het huisje was vies de oorstokjes lagen er nog van de vorige huurder afzuigkap viel bij het naar voren trekken uit elkaar vieze vloer en vieze zitkussens op de zitbank je moet je na het douchen afdrogen met de handdoek die je dag 1 hebt gekregen als je klaagt zeggen ze het is geen hotel voor ons nooit meer centerparks bij de kidshaven adverteren ze 45 min voor 13,50 op de site je mag korter dan een half uur varen maar je mag wel volle pond betalen het enige wat leuk is was het zwembad verder een oude bende en zeker niet waard voor wat je moet betalen

  • Algemeen 3
op 5 september 2019 bestemming: Nederland / De peel, reisperiode: september 2019

Huisjes smerig vochtig schimmel all in restaurant gesloten zwembad veel te koud

  • Algemeen 4
op 24 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Bispingen, reisperiode: augustus 2018

Het meest verschrikkelijke vakantiepark dat ik ooit gezien heb. Bij aankomst eerst al een ander huisje dan geboekt. Er was niet schoongemaakt . Poep zat op de muur van de wc. Hoezen van kussens ontbraken, vriesvak zat vol schimmel. Het stonk naar rook, in alle bungalows mag gerookt worden. Brandmelders ontbraken. Alles was oud en vies. Hoewel niemand aan het klimwandklimmen was zat alles vol....? Bij het bowlen werden we besodemieterd met de tijd, hoewel we een bewijs met bon en tijdstip hadden. Kortom: geen aanrader!

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2019 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: januari 2019

Hopeloos maar dan ook echt hopeloos!

Vorig jaar oktober geweest,
Ik was hoogzwanger vandaar gevraagd na een huisje wat dichtbij de winkels en zwembad zat. In plaats hiervan kregen wij bij aankomst een huisje, wat zeker bij 600 in de buurt zat. Dus daar was al niet na geluisterd, terwijl je hier wel om vraagt. Toen we eenmaal het huis binnen kwamen, was er vies maar dan ook echt vies veel in gerookt. Dus we hebben dit meteen geweigerd, dit gemeld, maar ze geloofden niet dat dit zo was. Dus eerst 3 uren moeten wachten, tot er inderdaad geconcludeerd was dat ons verhaal klopte. Werd uiteindelijk een ander huisje, wat super vies was en ook hier gewoon weer geweigerd. Na nog een paar uur gewacht te hebben werd ons een flesje shampoo en conditioner aangeboden, want ze konden ons geld niet terug geven aangezien daar volgens hun niet genoeg aanleiding na was.
Wij zijn uiteindelijk maar naar huis gegaan, geen excuses nog terug gebeld te zijn, geen geld terug.
Het personeel was te arrogant en stonden naast jou, gewoon lekker met elkaar te zeiken dat wij vervelende mensen zijn.
WAT VERWACHTJE DAN? DAT IK MET EEN KINDJE EN HOOGZWANGER IN EEN VIES, KAPOT, IN GEROOKTE WONING GA SLAPEN?
VOOR MIJ NOOIT WEER!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Oogontsteking na 1keer zwemmen in zwembad aquadome

aangekomen op vrijdag 17 juli, op zich mooi park en mooie omgeving
Op zaterdag zijn we gaan zwemmen met 3 kinderen ,na 10 minuten zegt mijn vrouw die nog niet in het water was ,wat heb je rode dikke ogen.
vervolgens niks mee gedaan, zijn samen verder gaan zwemmen die middag .
uit het zwembad gekomen begon het behoorlijk te irriteren bij ons beide.
gelukkig hadden de kinderen een duikbril op
volgende ochtend zaten onze beide ogen helemaal dichtgeplakt.
Dit gemeld bij de receptie, daar kregen we doodleuk het advies om met gekookt water de ogen regelmatig te reinigen, waarop ik zei geef mij het nr van de dokter maar .na bezoek bij de dokter in Scharendijke antibiotica oogzalf gekregen, vervolgens de hele week niet meer mogen zwemmen.
Bij een temperatuur van 40 graden .
Restaurant waar je onbeperkt een buffet kunt gebruiken, daar was de keuze en kwaliteit zo waardeloos dat we dat maar 1 keer gedaan hebben die week .we zijn maar gewoon buiten het park gaan eten.
Het grandcafe is ook een aanfluiting ,vette tafels met lege glazen en een paar ongeïnteresseerde personen in de bediening die het nog voor elkaar kregen om een bittergarnituur te laten aanbranden.
conclusie slechte park waar we ooit geweest zijn. PORT ZELANDE
hoop dat jullie hier iets mee doen.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: Nederland / Heijen, reisperiode: juli 2018

Kan helaas geen foto's bijvoegen, maar het huisje was zo vreselijk smerig. Kots in de tuin, overal glas op de woonkamer vloer ( we hadden puppy mee) poep op de wc muren..haren in de keuken. Dikke laag stof op randjes( niet van 1 week.wc lekte, wasbak in wc zat los hing aan. De afvoer, prullenbakken wc en douche niet geleegd..moet ik nog even doorgaan? Dat de huisjes verouderd zijn oké, maar dag wil niet zeggen dat het zo smerig hoeft te zijn...en ook daar dit verschil in..hier was in geen maanden ( zou bijna zeggen jaren) goed schoongemaakt. Stikheet ( we gingen met de hittegolf) maar konden geen raam openzetten ivm de muggen...zwembad,plaza en jungledoom wel super. Maar verwacht voor dit bedrag dat alles 5 sterren is. Voor ons GEEN CenterParcs meer.

  • Algemeen 4
op 23 juli 2019 bestemming: Nederland / Westerhoven, reisperiode: juni 2019

Bij aankomst: aanrechtblad, handvat koelkast, lichtknopjes, keukentafel, deksel vuilnisbak en vaat nog vies en plakkerig. Overal spinrag en spinnen. Ramen niet schoon. Vieze vloerbedekking. Overal doodgeslagen muggen op de muren. Muggenplaag die niet van te voren vermeld was. Vlooien in badkamer en bij prullenbak. Zeer gedateerd huisje, o.a. te merken aan: badkamer meubel onder de schimmel en kapot, schimmel in voegen badkamer, vloer in halletje helemaal bobbelig alsof de mat over de bosgrond gelegd was, grote kier onder voordeur, matras van bed met diepe ligkuil erin, deurtje buiten naar hok van de verwarmingsketel werd met takje dichtgehouden ivm kapot slotje, zeer vochtig in huisje (natte handdoeken werden niet droog), lichte geur van vocht/schimmel in kleding bij thuiskomst. Dat ze het lef hebben om in deze huisjes mensen te laten verblijven. Schandalig!! Center Parcs zou zich dood moeten schamen!! Nooit meer Center Parcs voor ons!

  • Algemeen 1
op 18 juli 2019 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: juni 2019

Het verhaal is helaas veel te lang om hier te typen, dus even in een notendop.
Wij hebben een verblijf geboekt bij de Eemhof, na aankomst bleek ons huisje een bende te zijn, aan een sloot die ontzettend stinkt en omgeven van ongedierte waardoor je niet buiten kan zitten. Na 4 huisjes, jawel 4! huisjes te hebben bekeken zijn we uiteindelijk bij een huisje terecht gekomen dat conform boeking was. Het ging allemaal niet vanzelf, we hebben continu moeten bellen en langs de check-in om iets voor elkaar te krijgen. Dit heeft ons 6 uur gekost van onze eerste dag! Met de vraag of we op onze laatste dag deze uren konden inhalen werd gezegd, u krijgt 2 uur extra... en bedankt Center Parcs.

Echter bleek in het huisje een maanden/jarenlange lekkage gaande te zijn waardoor het ontzetten begon te stinken in het huisje. Een medewerker gaf aan dat het kon komen door een dood dier in het huisje, dat lag te rotten...., maar bleek uiteindelijk om lekkage te gaan. Hier zijn we ook weer een dag mee bezig geweest aan bellen, langskomen van medewerkers, etc. In de tussentijd waren we ineens volledig afgesloten van water..? Waardoor we geen voeding konden maken voor onze baby van 10 maanden. Na veel gedoe was dit soort van opgelost, met een schoonmaakbeurt en een geurmaskeerder. Na een dag bleek het helemaal niet te helpen, maar enige alternatief was... jawel WEER een ander huisje. Dat hebben we geweigerd en aangegeven dit als grove klacht neer te leggen bij het hoofdkantoor.

Er is overigens vrijwel geen bereik op het park wat betreft telefonie, daarom ben je in je huisje aangewezen op internet telefonie. Het was daarom extra vervelend dat de wifi heel veel kuren had, maar weer bellen en na een dag kon het soort van verholpen worden, door een nieuw modem. Dit werkte even, maar al gauw werkte dit ook niet lekker.

Moe van het klagen (wat we niet gewend zijn) hebben we de wifi maar gelaten voor wat het is, de stank ook en geprobeerd toch maar een lekkere vakantie te hebben voor de dagen die we nog hadden en bij terugkomst de klacht bij het hoofdkantoor verder te bespreken.

Dit moest een prachtige eerste vakantie van ons zoontje worden, waar center parcs zegt volledig voor geschikt te zijn, maar het heeft aan heel veel dingen ontbroken.

Bij thuiskomst hebben we een klachtenbrief geschreven. Hier hebben we 2 keer achteraan moeten bellen omdat er niemand was die dit oppakte, het bleek extreem druk te zijn op de klachtenafdeling.... hoe zou dat nou komen?

Uiteindelijk is de klacht in behandeling genomen en krijgen wij een bon van 75 euro(plus 75 euro die we ter plekken aan bonnetjes op het park konden uitgeven)..... Center Parcs snapt niet dat het niet om geld gaat, maar om kwaliteit van een vakantie. Ook na dit uitgelegd te hebben werd hier geen gehoor aan gegeven.

We hadden hier nog veel meer klachten uitgebreider kunnen beschrijven, van kapotte tennisbanen op het park, tot zeer slechte schoonmaak van de huisjes, tot achterstallig onderhoud (er staat een renovate gepland, alleen jaren te laat), tot zeer ontevreden en ongemotiveerde medewerkers (die zijn het beleid van de Eemhof ook goed zat zoals meerdere medewerkers mij dit hebben uitgelegd.)

Het disfunctioneren van dit bedrijf is ons als een zeer grote verassing gekomen, wij hadden een hoge pet op van Center Parcs, helaas is dat nu volledig teniet gedaan!

Voor ons geen Center Parcs meer, wat een ellende!

  • Algemeen 1
op 6 juli 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: juli 2019

Verouderd park, niet gemotiveerd personeel. Veel kapot. Je merkt dat er niet meer geïnvesteerd, kan en mag worden. Zeer slechte bedden. Bij een vakantie verwacht je een beetje service. Laatste verblijf was bij Hof van Saxen, hier merk je dat het compleet anders kan. Center Parcs, nooit weer!

  • Algemeen 2
op 30 juni 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Kwamen aan en hadden een vip cottage geboekt. Helaas was dit heel erg basic terwijl we bij andere parken veel luxere gehad hadden. Zwembad heel klein na een half uur zijn we er maar weer uitgegaan. Bijna niks van activiteiten te doen. Horeca mag ook wel eens aan gewerkt worden! Ze lopen steeds langs ons en er word niet gevraagd of wij misschien iets willen drinken. Zeer jammer!

  • Algemeen 5
op 22 juni 2019 bestemming: Nederland / America, reisperiode: juni 2019

Waardeloos personeel super arrogant en niet vriendelijk. Alle huisjes rotten onderhand weg en zit vol met ongedierte!! Eten is niet te doen in de restaurants droog en smaakloos. Zwembad loopt iedereen met pleisters omdat iedereen zich openhaalt!! Hier zou echt een inspectie langst moeten komen dan gaat dit park 1000% dicht vooral met ratten in je huisje wat ik van meerdere gezinnen hoorde bij de receptie. Wij gaan hier never nooit meer naartoe en raad het ook iedereen af

  • Algemeen 1
op 5 juni 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2019

Goedendag ,

Hierbij onze ongenoegen over dit park.
Wij waren met 4 volwassene waarvan 1 zwanger en hierdoor moeilijk te been en 3 kinderen. Eentje van 5 eentje van 2 en eentje van 1 .


1. Met aankomst kregen wij nummer 410. Toen we het huisje binnen kwamen zag het er op het eerste gezicht goed uit. Eenmaal toen de spullen binnen stonden en wij onze spullen wouden gaan uitpakken kwam Kelsey ( een meisje van 1 jaar omhoog met een gifbakje tegen mieren en stak deze bijna in haar mond). Bij het reserveren van een huisje moesten wij ook de leeftijden invullen van de kinderen die mee kwamen. ( wij snappen dus niet dat er zoiets neer word gelegd als er kleine kinderen meekomen , of dit niet even word vermeld ivm de veiligheid van de kinderen). Hierna zijn we maar vliegende mieren dood gaan slaan ( hier zaten er een aantal van in het huisje). Hier waren we al niet blij mee maar we dachten als dit het enigste is komt het goed. We gingen de slaapkamers verdelen. Toen we onze koffers gingen uitpakken zag ik helaas in het raamkozijn plasjes water liggen en waren de randen van dit raam beschimmeld. Hierdoor zijn we de andere kamers gaan bekijken. In iedere kamer zat schimmel in het raam kozijn. Op de keuken kastjes zaten vlekken van het eten van waarschijnlijk het vorige gezin wat hier ingezeten heeft. We zijn naar de receptie gegaan en kregen een ander huisje nummer 411.
2. Eenmaal in dit nieuwe huisje was er nog steeds 1 kamer met schimmel in de raamkozijnen en achter af toen we het beddengoed eraf gingen halen aan het einde van de week ook schimmel op het matras. ( door de schimmel in het raam kozijn hebben we 2 kinderen op een kamer) laten slapen anders had dus 1 van onze kinderen op een matras geslapen waar ook al schimmel op zat. Later deze week zagen we ook schimmel in het hoekje van de badkamer. In de keuken tochte het nogal dus soms was het een beetje fris. Als we in dit huisje gegeten hadden kon de vaatwasser 3x aan want na 1 x aanzetten was de vaat nog net zo vies als dat we het erin gezet hadden. De deuren gingen niet op een makkelijke manier dicht... als er eindelijk een deur dicht ging kon iedereen dit horen. Ook was een gedeelte van de schuifpui lek en als het regende ontstond er een plasje in de woonkamer.
3. Het bestek was ook niet erg prettig. De messen waren zeer bot en de schaar knipte ook haast niet.
4. De eettafel stoelen wiebelde aan allekanten dit was niet erg prettig om op te zitten om te eten. De kinderstoel had geen beveiliging dus de kleinste viel er elke keer bijna uit.
5. In de badkamer hadden we een bad met douche. Hier hadden 2 douche schermen moeten hebben maar helaas was er 1 weg waardoor heel de douche telkens geheel nat werd.
6. Het fornuis was erg klein voor een 8 persoons huisje je kon niet normaal aardappelen vlees en groente erop maken omdat de pannen niet pasten.
7. We hadden eerst een huisje recht voor de plaza dit omdat wij een zwangere hadden die moeilijk te been was. We kregen een mail dat dit veranderd was. Hier over hebben wij gebeld omdat ze dus niet ver kan lopen. In eerste instantie kregen wij te horen het is misschien 5 minuten lopen. Ook dit had zij niet gered. Na aandringen kregen wij een e-car. Met de e-car was het al zeker 7 minuten rijden naar de plaza. Maar we waren tevreden met de oplossing. Op het park aangekomen wouden wij de kar gaan halen. Hier kregen wij te horen dat de borg voor het karretje 500 euro was hier hadden wij geen rekening mee gehouden. ( dit was ook niet vermeld toen we het karretje aangeboden kregen) Toen wij dit probeerde uit te leggen werd dit niet begrepen omdat ze weinig tot geen engels spraken. Geprobeerd centerparks zelf te bereiken deze was het weekend gesloten ( de afdeling die hier over ging). Hierdoor hebben wij de auto voor de deur geparkeerd zodat we toch wat konden gaan doen aangezien we iemand hadden die slecht te been was. Volgende ochtend hadden wij een waarschuwings briefje onder de ruitewisser zitten. De auto moest dus weg. Wij hebben toen familie moeten bellen om te vragen of wij geld konden lenen zodat wij de borg konden betalen. Dit werd geregeld. Zaterdag middag zijn we het karretje gaan halen. Toen we daar stonden konden we de borg niet contant geven. Besloten dit via de pin te doen. Onze pasjes werden geweigerd. Na een paar keer proberen de hoop opgegeven. Onde bank gebeld met onze pasjes was niks mis. Naar de plaza gegaan daar geld gepint en hij deed het. Weer naar de receptie ons verhaal zo goed mogelijk uitgelegd aan een dame die gelukkig aardig wat engels begreep. Zij heeft dit besproken met de manager en we konden het karretje gaan halen omdat hun pin het dus niet deed. ( hier zijn we een aardig tijdje mee bezig geweest).
8. De plaza zelf was ook niet erg aantrekkelijk. Overal waren er hele stukken plafon platen uit en zag je veel plafond platen die al helemaal doorweekt waren en ieder moment het konden begeven. ( niet echt een veilig gevoel als je daar met je kinderen loopt). In de plaza zelf lagen ook plassen van de lekage. Wij zijn een aantal dagen hierdoor heen gelopen ineens was er een stuk afgezet waar wij deze week al een aantal keer door heen waren gelopen. De airco’s kwamen het plafond uitzetten. Dit gaf zeker geen prettig gevoel wetend dat je daar een aantal keer onder door bent gelopen. Op het plafond waren helaas ook schimmel plekken te zien.
9. Het reserveren van activiteiten was ook geen succes. We wouden gaan bowlen s’ avonds op naar de bowling baan daar eenmaal aangekomen bleek de bowling vol te zitten en moest je reserveren. Prima geen probleem als dat moet dan moet dat. We zagen dat er maar 2 banen bezet waren van de 8 maar dit zal vast zo zijn redenen hebben. Reserveren kon niet bij hun dat moest de volgende dag bij de receptie maar meneer vertelde in gebrekkig engels dat de volgende dag s’avonds nog plekken over waren. De volgende dag naar de receptie gegaan om te reserveren werd ons verteld dat de bowling baan gesloten was.. vreemd gisteren werd gezegd dat er nog plekken waren dus dat die open zou zijn. Paar uur later weer naar de receptie een andere dame stond ons te woord het reserveren voor die avond was geen probleem want hij was gewoon open en er waren plekken beschikbaar. ( hierdoor voelde wij ons door de vorige dame een beetje gediscrimineerd , in de maling genomen). Maar goed we hebben de bowling baan gereserveerd en konden s’avonds komen bowlen. Dit koste 32 euro per uur. S’avonds ons aangemeld bij de kassa om te kunnen bowlen staan we te wachten worden eerst de mensen geholpen die frans waren en net aan kwamen lopen en daarna wij pas ( dit voelde ook wel als discriminatie). Tijdens het wachten zagen wij een kakkerlak uit de keuken komen. ( dit is ook zeker de reden geweest dat wij heel de week niet uit eten durfde op het park ) toen we konden beginnen met bowlen kwamen we er al heel snel achter dat de bowling baan enz zo verouderd waren dat de bowling ballen eigenlijk niet meer rolde maar stuiterde over de bowling baan. Een rondje drinken besteld want we waren er toch . Cola, sinas en 2 bier. We kregen cola en sinas zonder prik en zuur bier. Het plafond zag eruit alsof het ieder moment naar beneden kon komen .We zagen een man lopen en spraken hem hierop aan de meneer sprak redelijk goed engels en we hebben onze ongenoegen geuit. Meneer schreef onze naam op met telefoon nummer en gaf aan dat de manager de volgende dag even met ons contact zou opnemen om dit te bespreken meneer was het met ons eens. ( helaas hier nooit meer wat van gehoort ) meneer kon ons wel vertellen dat ze door heel de plaza last hadden van kakkerlakken en ongedierte doordat de bomen die in de plaza staan van buiten komen met aarde en al dus ook alle ongedierte mee naar binnen waren gekomen. ( dit was zeker geen gerust stelling om eten te kopen). Bij de game hal was ook het 1 en ander mis. Het meerendeel van de apparaten werkte niet naar behoren. Maar goed dit is niet van hoofdbelang.
10. Op de site stond een kinderboederijtje een kleintje . Leuk dachten wij voor de kinderen laten we gaan kijken ook dit was een hele teleurstelling. Toen we aankwamen zagen we 6 kippen 2 ganzen en 1 konijn. Dit was de kinder boederij. Wax handjes maken voor de kinderen leek ons ook erg leuk helaas hebben we deze niet open gezien. Het optreden van het poppenhuis had vast erg leuk geweest als we dit hadden verstaan ( ze spraken alleen frans dit is niet wat je verwacht voor een internationaal park) de pony’s hebben wij helaas ook niet kunnen vinden.. we zagen ook dat je je kon laten vallen op een groot lucht kussen dit leek ons ook erg leuk. Dit is helaas ook niet open geweest.. er werden zoveel dingen aangeboden op de site ... en veel ervan was niet mogelijk.
11. Het zwembad de eerste keer zwemmen , het zwembad water en het zwembad zelf was erg koud de kinderen hadden het zo koud dat ze stonden te klapper tanden na het 30 minuten geprobeerd te hebben knapte ze niet op en hebben wij het zwembad moeten verlaten. Een van de kinderen heeft ook haar voet open gehaald op een trap van het zwembad om het water uit te komen. ( ik neem aan dat scherpe hoekjes ect niet mogen zitten in een zwembad?) toen we weg gingen deden we ons afspoelen onder de douche. Ook hier waren delen van het plafond uit en zag je de stroomkabels lopen en hangen. ( recht boven de douches) sommige kabels waren niet afgedopt. Ook hier waren sommige plafon d platen al zo doorweekt dat ze er elk moment uit konden komen zetten. Dit was ook niet echt een prettig gevoel. De kleedkamer hokjes waren ook zeker geen succes . In sommige hokjes zaten zulke kieren tussen de deur dat je je hand er zo door heen kon steken je kon je net zogoed uitkleden met de deuren open ( dit was echt niet fijn omkleden ivm privacy). In het zwembad konden we helaas geen drinken of eten halen want de bar was de heledag elke dag opnieuw gesloten.
12. Het personeel: 98 procent zeker van het personeel sprak geen woord engels. Er was haast niet te communiceren het was gewoon zo dat we google translate moesten gebruiken om toch een beetje te communiceren ivm vragen ect. Je had heel de tijd het gevoel alsof personeel over je stond te praten in het frans dan waren ze samen aan het praten en keken ze continu onze kant op.
13. Hebben wij genoten van deze vakantie? Nee helaas hebben wij zeker niet kunnen genieten van deze vakantie. Er zijn maar een aantal redenen dat we zijn gebleven. 1 geen geld om snel een andere vakantie te kunnen boeken. 2 de kinderen hadden zich er op verheugt. 3 we zijn 9uur onderweg geweest en wouden niet gelijk weer dat stuk terug. De avond van het bowlen hadden we besloten om de vakantie toch maar in te korten en te gaan. Toen werd ons beloofd dat de manager contact met ons zou opnemen. We hebben er echt op zitten wachten maar helaas tot op de dag van vandaag niks van gehoort. Dit park stond aangegeven met 5 centerparks blaadjes wat wij begrepen hebben zou dit 5 sterren zijn. Sorry dat wij dit moeten zeggen maar zoals alles er aan toe ging en eruit zag zouden wij heb nog geen 1 ster geven.

Centerparcs gaf ons een voucher van 120 euro als goedmakertje dit is niks vergeleken met wat wij voor deze vreselijke vakantie hebben betaald .

#schaamje

  • Algemeen 1
op 27 mei 2019 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: april 2019

1 is nog te hoog, maar is niet een 0. Alles was slecht, hygiëne , services slecht, je dient een klacht in en ze doen er niks mee, zelf bedden opmaken, kon geen gebruik maken van alle activiteiten, eten slecht, supermarkt duur, gewoon echt niks ok, de 1 is voor de natuur

  • Algemeen 1
op 27 mei 2019 bestemming: België / Vielsalm, reisperiode: mei 2019

Park is prima, de betaalde borg wordt echter ook na veel telefonisch kontakt nog steeds niet terug betaald. Dat verwacht je toch niet. Dus wees hierop aller.

  • Algemeen 4
op 24 mei 2019 bestemming: Duitsland / Allgäu, reisperiode: september 2019

Ik ben nog niet eens op vakantie geweest en ik baal nu al als een stekker dat ik deze vakantie geboekt hebt. Wij gaan in september 2 weken naar Duitsland in een heel luxe/exclusief huisje. Afgelopen donderdag de hele vakantie betaald. Toen kwamen we er achter dat ik handdoeken pakketen was vergeten te bestellen. Gebeld met Center Parcs, want online kon ik niet bij bestellen. Ook zitten er handdoeken bij ons exclusieve huisje. Bij de vraag hoe veel handdoeken we krijgen voor 2 weken vakantie was het antwoord 1 per boeking(we zijn met 5 volwassen personen). Vond dit erg weinig en bestelde alvast 10 pakketen erbij in totaal voor 65 euro. Maandagmiddag krijg ik tot mijn verbazing een aanmaning via de mail. We waren nog geen 2 werkdagen verder. Mijn klacht via de mail geuit en ik kreeg een algemene informatie mail terug. Mijn vraag is dus nog niet beantwoord. Ik heb nu al spijt en had ik maar gewoon bij Landal besteld. Daar wordt je tenminste met respect behandeld. Hier krijg je ook een mail en wordt je bedankt als je betaald hebt.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2019 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: mei 2018

Wij zijn maandag 13 mei aangekomen bij de huttenheugte.
Wij hebben een midweek geboekt en zouden aanstaande vrijdag pas weer weg gaan.
Helaas hebben wij vandaag al de sleutel ingeleverd en zijn wij naar huis gegaan.
Bij aankomst van het huisje hadden we zo iets van oké het is niet heel fris maar het kan er mee door.
Ben ik zelf met een doek aan de haal gegaan zodat het aanrecht 3n de tafels in elk geval schoonwaren!
Op het aanrecht lag allemaal plaksooi en op de tafel lagen nog kruimels en plakkringen.
Mijn zoontje van bijna 2 liep heel even over de vloer heen zonder schoentjes heel ze sokjes waren zwart (kan mij niet vertellen dat dit schoon gemaakt is )
Dan gaan we naar het bedden opmaken nou de schimmelplekken staan der op bedden zijn aan de onderkant gescheurd en je ligt in een kuil .
Het bad lekt aan alle kanten loopt zo de keuken in.
Dus is spek glad.
Bank is gewoon een tuinmeubel is niet erg verwacht van een huisje geen luxe bank maar wel eentje waarvan als de kussens der afvallen of verschuiven je in elk geval geen etenetensresten tegenkomt !
Het ergst van alles is nog dat je betaald voor een eind schoonmaak nou waarvoor betaal je als je bij aankomst zelf alles al moet doen?
Zijn echt geen anzijnzijkers maar dit is niet normaal.
Voor ons in elk geval nooit meer is echt zonde van je geld ken je net zo goed met je tentje op een veldje gaan staan heb je nog betere luxe!

  • Algemeen 1
op 26 april 2019 bestemming: België / Erperheide, reisperiode: april 2019

De huisjes zijn ontzettend onhygiënisch. Er zitten aan de muren allemaal vlekken en aan het beddengoed zitten ook vlekken en haren.

  • Algemeen 3
op 9 april 2019 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: april 2019

Ik ben met 4 kinderen tussen de 17 en 11 jaar in Center parcs geweest, Limburgse Peel. Huisje erg basic, maar prima ingericht. Wel veel stof en spinnenwebben. 2 prima slaapkamers, maar de slaapkamer met het 1 persoonsbed was ook echt verschrikkelijk. Een echte klerenkast, meer was het niet.
Veel bediening in de "Dome" niet behulpzaam en onvriendelijk.

  • Algemeen 6
op 8 april 2019 bestemming: Nederland / Port zelande, reisperiode: maart 2019

Al weken probeer ik een annulatie factuur te ontvangen en de gegevens van de verzekering. Helaas vele mails en telefoontjes ten spijt...geen resultaat

  • Algemeen 3
op 2 april 2019 bestemming: Duitsland / Allgäu, reisperiode: maart 2019

We zijn hevig teleurgesteld in Center Parcs.
Het begon in oktober. We hadden een week van 12-10 2018 t/m 19-10-2018 geboekt in Center Parcs Allgäu Duitsland. Omdat het meer dan 700 kilometer rijden is, hadden we een hotel geboekt op 300 kilometer van het park. In de avond kregen we een telefoontje van Center Parcs dat de vakantie niet door ging. Het park was nog niet klaar. Ze hadden ook geen alternatief voor ons. We hebben zelf nog gekeken of er ergens nog iets beschikbaar was, maar alles was bezet. Dus de volgende dag zijn we hevig teleurgesteld naar huis gereden en de vakantie thuis doorgebracht. We hebben wel een kleine vergoeding gekregen, maar dat weegt niet op tegen de totaal mislukte vakantie.
Maar nu komt het. We hadden in maart nog een week van 22-03-2019 t/m 29-03-2019 geboekt in Center Parcs Allgäu. We waren 40 jaar getrouwd en wilde dat met het gezin daar vieren.
We hadden een Wellness Cottage gehuurd. Op 7 maart krijgen we weer een telefoontje van Center Parcs. We dachten, nee niet weer. Maar nu zeiden ze dat de Wellness Cottages nog niet klaar waren. We kregen een ander huisje. Toen we daar aan kwamen bleek de Wellness Cottage die in eerste instantie voor ons geboekt was tegen ons nieuwe huisje te liggen. En wat schetst ons verbazing. De Wellness Cottages waren bewoont. Dus ze hadden ook nog tegen ons gelogen.
Verder was het park lang nog niet klaar. Attracties waar ze op de website mee adverteerde bleken nog in aanbouw of nog niet open. Alles bij elkaar een behoorlijke teleurstelling voor ons, en bepaalt geen reclame voor Center Parcs.

  • Algemeen 5
op 1 april 2019 bestemming: Nederland / Hutteheugte, reisperiode: maart 2018

Het park zag het netjes uit! Het huisje was schoon en netjes en het zwembad was top! Vriendelijk personeel aanwezig

  • Algemeen 9
op 23 maart 2019 bestemming: Nederland / De peel, reisperiode: maart 2019

Wij komen al bijna 40 jaar Center parcs , groot was onze teleurstelling dat we via een voordelige boeking niet de voordelen kregen van friends ,als je al zolang bijCP boekt vinden wij dit teleurstellend . Bij ons is een vriend een vriend ondanks alles.

  • Algemeen 8
op 18 maart 2019 bestemming: Nederland / heijen, reisperiode: maart 2018

Vieze bungalow, achterstallig onderhoud ,gordijnen waren gescheurd en met Duck tape weer gemaakt, bedbodems kapot, waren gemaakt met vieze planken die over elkaar lagen zodat je op een helling lag.

  • Algemeen 2
op 17 maart 2019 bestemming: Nederland / Hijen, reisperiode: maart 2018

Smerig huisje, de vloerbedekking in de slaapkamers is zo ranzig dat mensen er ziek van kunnen worden. Ontbijt service ook niet heel bijzonder. De wifi waar je voor moet betalen is traag geen stabiele verbinding. Wegdek in het park moet gerenoveerd worden.

  • Algemeen 3
op 16 maart 2019 bestemming: Nederland / Dalen, reisperiode: maart 2019

Wij hadden een HH423 cottage. Deze is zeer gedateerd. Schoonmaken is beslist geen prioriteit. Vette afzuigkap, vloer niet echt schoon. Vraag me ook af waarom er geen wasbakje in het toilet is. De vorige cottage welke we in september 2018 hadden, was veel beter. Dat was dan ook een VIP cottage.

  • Algemeen 5
op 9 maart 2019 bestemming: Nederland / Kempervenne, reisperiode: maart 2019

Voor ons geen Center Parcs meer. Park komt gedane beloften bij boeking niet na en heeft totaal geen aandacht voor klachten. Net zoals bij zovele andere zaken komt ook voor center-parcs geld op de eerste plaats en wordt al de rest bijzaak. Profiteren volledig van hun concept en zijn er heilig van overtuigd dat de bezoekers alles maar blijven slikken.

  • Algemeen 2
op 1 maart 2019 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: maart 2018

Bij aankomst was ons huisje nog niet schoon. Zo kon 2 uur later pas onze vakantie beginnen🤔🤨. Maar mevr. Wouters was begripvol en heeft mijn top🤗 geholpen met compencaties.Bedankt mevr. Wouters u maakt mijn vakantie weer helemaal goed!!!

  • Algemeen 8
op 24 februari 2019 bestemming: Nederland / Heijderbos, reisperiode: februari 2019

Zeer vies en oud huisje, niets van wat er in het informatieboek was vermeld was aanwezig in het huisje. Word ws buiten de vakantieperiode bewoont door Oost-europeanen want ik kan me niet voorstellen dat dit op deze manier aan een gewoon gezin wordt verhuurd. Moet je voor drie nachten nog €560,- voor betalen.

  • Algemeen 3
op 20 februari 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: februari 2019

Kortingsbon van 150,= ontvangen, maar bij tel. contact bleek dat niet te gelden, want bij het weekend wat we hadden uitgekozen was al wat afgeprijsd. Uiteindelijk 60,= korting gekregen... De meneer aan de telefoon meldde ons dat wij uiteindelijk 321,= moesten betalen voor een weekend, alles inbegrepen! Ook 6 lakenpakketten a 51,=.!!!!! Echter bij het inchecken hebben we toch de lakenpakketten moeten betalen, want stond niet genoteerd op de boeking.... Het huisje was wel schoon, maar ERG gedateerd.... hier is 30 jaar niets aan gebeurd.... Vervolgens wordt er in de nacht van zaterdag op zondag ook nog in onze auto ingebroken op het parkeerterrein. Slechte zaak dat zo'n parkeerterrein niet fatsoenlijk beveiligd is!!!! Dus wij hebben ook nog ons weekend eerder moeten afbreken...

  • Algemeen 5
op 14 februari 2019 bestemming: Nederland / Zeewolden, reisperiode: oktober 2018

Slechte communicatie van Centerparcs. Gisteren een midweek geboekt. Nu blijkt dat een dag later een Bungalow race-actie is en is mijn geboekte vakantie ineens 35 euro goedkoper. Het gaat om het principe. Als Centerparcs aangeeft dat er een actie aankomt, dan had ik gewacht met boeken. Bovendien zijn de prijzen erg hoog. De huizen zijn verouderd, de parken slecht onderhouden en de entertainment is magertjes. Tevens zijn op de Friends voordelen flink bezuinigd. Echter, vergeleken met andere aanbieders vind ik Centerparcs nog het beste, vandaar dat ik toch bij hen blijf boeken.

  • Algemeen 1
op 10 februari 2019 bestemming: Nederland / Zoetereoude, reisperiode: februari 2018

De huisjes zijn oud en versleten. Verder zit er niets nuttigs in de huisjes.
-geen vaatwasser
-geen fatsoenlijke douche
-geen oven
-baby beddengoed moet extra worden betaald.
Een (versleten) magnetron IPV Een heteluchtoven. Waardoor je altijd duur CenterParcs brood moet kopen.
De huisjes zijn veel te klein
Voor ons nooooooit meer CenterParcs.

  • Algemeen 3
op 14 januari 2019 bestemming: Duitsland / Parc Eifel, reisperiode: januari 2019

Slechtste ervaring ooit. Ons huis was zo vuil en volgens ons niet gepoetst, zeer onbeleefd personeel en dan vooral in de Factory Indoor speeltuin. Ze wilden ons niet bedienen omdat het zogezegd te druk was en toen ze eindelijk onze bestelling opgenomen hebben, hebben we onze drank en eten nooit gehad. Foei foei. De mensen werken daar tegen hun goesting en ze hebben het werken ook niet uitgevonden want overal is file terwijl het niet eens druk was. De darm van de douchekop was stuk en we hadden ook niet altijd warm water. De Mini Market stelde ook niet veel voor want er was bijna niets te verkrijgen. Het enige positieve was dat het water wel lekker warm was van het zwembad maar dat is het dan ook. Mij zien ze er nooit nog terug. Was een dikke teleurstelling!

  • Algemeen 3
op 28 oktober 2018 bestemming: Nederland / Westerhoven, reisperiode: september 2018

Prima park met zeer veel faciliteiten en prachtige natuur. Het huisje was wat gedateerd ingericht en niet al te groot, maar netjes schoon en v alle gemakken voorzien. Wij kwamen vooral voor rust, de natuur en sport en dat is geslaagd. Voor kinderen echter is er ook veel te doen. Restaurants zijn voornamelijk ingericht op gezinnen met kids, wil je rustig, romantisch met 2 een beetje kwalitatief uit eten gaan, dan kan je beter een restaurantje buiten het park pakken. Al met al een erg fijn verblijf gehad.

  • Algemeen 8
op 26 oktober 2018 bestemming: Duitsland / bispingerheide, reisperiode: november 2018

Gisteren voet gebroken, vandaag gebelt om de vakantie te verzetten.
Antwoord, dit gaat 4 weken van te voren niet meer, ook niet met bijbetaling. Dan maar via reisverzekering annulleren. dat is dan de enige optie. 17 keer geweest nooit meer. Dit is diep triest.

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2018 bestemming: Nederland / Eemhof, reisperiode: september 2018

Stank van dode karpers in het water. Klachtafdoening door Joke Goris waardeloos

  • Algemeen 4
op 18 oktober 2018 bestemming: België / Vossemeren, reisperiode: augustus 2018

Verblijf op zich viel mee maar enorm duur. Nu zijn ook de friends voordelen nog afgeschaft ( officieel bestaan ze nog maar is enkel een stomme korting in hun winkel) . Tot vorig jaar kreeg je als trouwe klant nog friends voordelen zoals gratis krant, en enkele activiteiten zoals bowling, tennis, minifilm. Nu zijn ze hier zelfs te gierig voor terwijl we toch ( eten in) ongeveer 1400 eur voor een midweek betalen. Ergste vind ik dat ze nadien een enquête sturen waarop we dit vermelden met punten en dan enkel een droge standaardmail terugkrijgen dat het spijtig is dat er blijkbaar ontevredenheid was. Niks persoonlijke reactie, foei, waarom dienen die enquêtes dan als ze er toch niet op reageren. Wij gaan al ongeveer 20 jaar maar kijken volgend jaar uit naar een goedkoper alternatief vermits we toch geen ‘friends’ meer zijn ...

  • Algemeen 4
op 7 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / village nature, reisperiode: oktober 2018

De reis erheen was nog beter als het verblijf!

  • Algemeen 3
op 25 september 2018 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: september 2018

Huisje waar we terecht kwamen een vies rokershol met enorme zweet lucht. Veel insecten en zelfs snachts enkele keren klaarwakker geweest van een muis die door het huis liep. Het ontbijt en buffet restaurant oud eten, dagen achter elkaar het zelfde opgewarmd en je kon amper naar buiten kijken, zo vies en vochtig alle ramen waren. Het eten absoluut niet vers. Aangegeven was 5 soorten vlees en 2 soorten vis.... nou er waren worstjes (bah wat ranzig) speklapjes, kippepootjes, soort balletjes en 1 soort normaal vlees, wat je niet zo kon pakken maar door hun, als er iemand bij stond, gesneden moest worden. Vis 1 soort goedkope vieze vis. Drankjes ruim 3 euro per stuk, biertje zelfs 4,25 euro . Volgende dag wilden we de snackbar proberen, echter deze is op dinsdag en woensdag niet open.... heel raar! Noodgedwongen een puntzak friet daar ergens anders met 15 frietjes ( € 3,75) en een bittergarnituur ( 12 stuks voor € 11,- !!! Belachelijk......). En lekker? Nee!! Mijn vrouw kibbeling met friet ( € 16,-) voor beetje friet en 6 stukjes kibbeling. Belachelijk!!! In elk geval was het geen kibbeling van kabeljauw dat mag duidelijk zijn. Trampoline springen per uur € 8,50 per kind. Verplicht sokken er bij kopen van € 3. Na 10 minuten zijn kinderen het bui naar je kon alleen pee uur springen. Zwembad valt ook tegen! Voor kinderen is er hier niet veel te doen! Kortom nooit meer. Volgende keer niet meer Centerparks. Bang om ziektes op te lopen en het kost meer, veel meer dan wat het waard is! Absoluut GEEN aanrader.

  • Algemeen 4
op 23 september 2018 bestemming: Nederland / heijen, reisperiode: september 2018

Verschrikkelijk gedateerd slecht onderhouden overal staan de brandnetels halve meter hoog zelfs de paden naar de huisjes toe liggen de stenen ongelijk gevaarlijk eten op park asiciaal duur voor wat je krijg voorbeeld all you can eat 28 euro pp ex drank staat aangegeven dat er 5 soorten vlees zijn en 2 soorten vis en diverse koude salades vlees blijkt dus worstjes ,speklapjes,kippepootjes , halve snitschels en op aanvraak een plakje als je zeurt 2 plakjes rosbeef te zijn vis lag een heel klein beetje makreel en tonijnsalade te zijn de makreel was binnen 15 minuten op maar werd ook niet meer nieuw neer gelegd volgende dag gril restaurant oh u heeft niet gereserveerd dan kunt u pas om 20.00 uur plaats nemen aan tafel ,maar restaurant gaat om 21.00 uur dicht dus eer je je eerste kammetje spare ribs krijgt gaat de keuken sluiten toch wel leuk zo onbeperkt eten volgende dag andere keuze gemaakt lekker ala card eten moet eerlijk zeggen ik had sate besteld was goed maar mijn vrouw en dochter hadden sesar salade besteld met extra vis en patat voor 20.00euro 2 blaadjes sla 2 stukjes spek en 2 lijkend op mcnugguts stukjes belachelijk de prijzen van drankjes waren 1 van de weingen dingen die ons meevielen maar mijn advies vermijd deze parken kwa prijs verhouding niet waard met wat je krijg.

  • Algemeen 3
op 20 september 2018 bestemming: Nederland / America, reisperiode: september 2018

Het huisje was in de eerste plaats niet schoon. We hebben zelf nog met een doekje langs alle spinnenragen gehaald van het plafond voordat we dachten ja dit ziet er beter uit! Verder was in september bijna alles dicht op het park en kloppen de beschrijving van het zwembad niet met de werkelijkheid. Jammer genoeg was het zwembad zo klein dat je het gaan Aqua Mundo kan noemen, maar gewoon zwembad. Al met al met de mensen erbij wel heel leuk en gezellig gehad, maar mijn centerparcs ervaring was niet top zal het daarom ook niet aanraden! Verder werden we helemaal achteraan in het park gedropt in een huisje en bijna alles was leeg, jammer dat je dan niet wat dichterbij neergezet kan worden....

  • Algemeen 4
op 18 september 2018 bestemming: Nederland / kempervennen, reisperiode: september 2018

Lang weekend geboekt huisje 723 ,redelijk netjes gelukkig ( gedateerd) ruime woonkamer en sl kamers . Welkomst pakket met boek over 50 jaar centerparks ,wat een sucses en mooi verhaal over piet derksen die dit alles heeft weten op te bouwen in zijn 82 jarige bestaan ,een perfectionist!
Maar vindt dat de parken in kwaliteit achteruit hollen, het is gedateerd,
uitgewoond, restaurants zouden wat kwaliteit betreft gesloten moeten worden,de zo leuke atracties maken ze zo duur dat niemand zich daar meer aan brand.....vindt het jammer voor piet derksen en zijn mooie verhaal!!!!

  • Algemeen 3
op 15 september 2018 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: september 2018

Wij zijn heel vaak bij Centerparcs geweest op verschillende parken wij zijn een midweek bij kempervennen geweest ,het eten bij Evengreenz was heel erg geslecht ,we wouden op half zeven eten kon pas op zeven uur om dan heel er druk was waren we daar het was helemaal niet druk, de eten was koud, lag al heel lang op de warmhoud plaat koks waren er niet had heel weinig keus dat zijn we niet van ze gewend, we hadden een vip huis was niet goed schoon we hadden drie toiletten waar van twee niet goed door spoelde en een douch was een was bak liep niet goed door, en de kast waar de stofzuiger in staat was heel veel schimmel de ramen waren niet schoon. wij niet dit in van Centerpacs gewend, zonden van het geld voor jou duur huisje wij komen al jaren we gaan niet meer naar Kempervennen ik zal dit aan niemand aanraden om er naar toe gegaan.

  • Algemeen 4
op 9 september 2018 bestemming: Nederland / Brabant, reisperiode: juli 2018

Omdat ik klacht neergelegd heb over het eten en de bungalow was niet zuiver en na het onderzoek wordt ik neergezet als leugenaar kom al jaren bij centerparc nooit geen klachten gehad eerst op míjn naam dan op naam van de kinderen momenteel voel ik me zwaar teleurgesteld

  • Algemeen 2
op 7 september 2018 bestemming: Nederland / Kempervennen, reisperiode: september 2018

Bediening in Grand Cafe Kempervennen zeer slecht, om consumpties gevraagd aan de balie, nee meneer dat kan niet aan de bar we sturen direct iemand naar uw tafel, na een half uur niemand gezien, dit gemeld en antwoord "sorry". Puntzak friet gegeten, nou ja gegeten, in de zak van mijn vrouw zaten hele korte frietjes en een gebakken pluk haar, zagen we pas toen we door de mayonaise waren, dit gemeld, antwoord "inderdaad dit is niet smakelijk" en loopt weg. Op de Cray Bingo avond wamen we erachter dat wij bingokaarten hadden met cijfers erop die niet in het spel zaten, betaalde 11 euro voor en konden nooit winnen. De bungalows waren vies. We zijn in al die jaren zeker 30x op vakantie geweest op Centerparcs, maar dit was zeker onze laatste keer.

  • Algemeen 4
op 5 september 2018 bestemming: Nederland / Port Zelande, reisperiode: september 2018

In week 35 van aug. een midweek geboekt in Zeeland ( Port Zelande ). Het huisje was redelijk schoon, evenals de algemene accommodaties. Het weer was op een enkele bui na prima voor de tijd van het jaar. Wij komen uit Friesland , zijn in bezit van een boot, en wilden daar de omgeving ook wel een dag vanaf het water bekijken. De huurprijzen welke men vraagt voor een sloep ( per uur ) vinden wij echter buitensporig. € 55,- / uur komt op een bedrag van € 220,- . voor een ochtend of middag. Er werd mede hierdoor ( denken wij ) ook nauwelijks gebruik van gemaakt ???. Er werd nauwelijks verhuurd. In Friesland kan je voor een bedrag van ca. € 150,- . een gehele dag een redelijke sloep huren. Hiermee prijst C-P zich volledig uit de markt. Wij hebben vervolgens in nabijgelegen dorp maar een sloep gehuurd voor een aanzienlijk lager bedrag. Het voldeed derhalve niet volledig aan onze verwachtingen.

  • Algemeen 6
op 31 augustus 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: december 2018

Op 24 juli 2018 3 nachten bij De Eemhof geboekt. Helaas deze boeking moeten annuleren. Ik werk namelijk als zelfstandig gastouder en helaas een keldering van salaris waardoor het wel erg lastig wordt het resterende bedrag nog over te maken. Wel de aanbetaling van 100,17 gedaan. Inclusief de annuleringskosten. Er staat op de site namelijk heel mooi omschreven waarom het zo belangrijk en verstandig is om een annuleringsverzekering af te sluiten. Maar goed een keldering van salaris is niet te voorzien. Er wordt mij gezegd dat ik mij moet richten tot de verzekeringsmaatschappij. Maar ik heb toch aan hun overgemaakt en niet aan de verzekeringsmaatschappij? Maar goed op de website van europ assistance hele tijd bezig geweest met het invullen van alle benodigde informatie en toevoegen van de bijlagen van de reservering, annulering, algemene verkoopvoorwaarden, paspoorten. Nou dan denk je dat moet goedkomen. Het gaat immers om voor hun waarschijnlijk lullig bedrag van 71,17 wat we terug zouden kunnen krijgen. Maar wat denk je, krijg ik als reactie:

Geachte mevrouw, Geachte heer,
Wij bevestigen hierbij de ontvangst van uw claim.

Na bestudering van de van toepassing zijnde algemene voorwaarden, die u bij afsluiting van de verzekering hebt aanvaard, moeten wij helaas melden dat we geen gevolg kunnen geven aan uw aanvraag.

Reden hiervoor is …………

- De reden van tussenkomst wordt niet gedekt door uw afgesloten verzekeringspolis in geval u geen officiële documenten aanlevert die de annulatie rechtvaardigt.


Als u nog bijzonderheden heeft, waarvan u denkt dat ze van belang zijn, neemt u dan gerust contact met ons op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en staan tot uw beschikking indien u nog vragen heeft.

Met vriendelijke groeten,

Dus mijn aangeleverde "bewijs" ( een formulier waarop aangegeven mindering van dagen ondertekent door de ouder en mij als gastouder) is niet voldoende bewijs... Vind dit echt belachelijk! Wat voor bewijs moet je leveren dan? Of kun je alleen maar annuleren als je dood bent neergevallen en daardoor niet hebt kunnen gaan?

Kortom geen Center Parcs meer voor ons! Had mij net zo goed die 30 euro aan annuleringskosten kunnen besparen! Had wel meer klantvriendelijkheid verwacht van Center Parcs.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / Hatigny, reisperiode: augustus 2018

Veel zaken stuk in het huisje en er was een enorme mierenplaag. Ze zaten overal. In het bed, in de vaatwasser in badkamer. Ze kropen zelfs uit dezfvier.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2018 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: augustus 2018

Wij zaten op de Eemhof. Erg mooi park. maar helaas, zoals alles wat ik hier lees..verschrikkelijk oud huisje. En veel erger is dat het ranzig was. We hadden een premium huisje 6ps nr968.voor 1700€ Ik was meteen gaan klagen. De kussens van de bank waren heel vies we zaten op de handdoeken van het geleverde pakket. Ligstoel kapot. Overal doodgeslagen muggen vies service en de gratis WiFi werkte niet. En de bedden doorgezakt. Er kwamen snel nieuwe bankhoezen en handdoeken en ligstoel en 2 schoonmaaksters. Dat was gelukkig netjes en ik kreeg twv 40€ WiFi wat wel werkte. Tot slot met weggaan kwam er een schoonmaakster binnen om 10voor 10. Wij stonden buiten te roken maar onze rottweiler was binnen. Dat vergeet de schoonmaakster nooit meer. Ze was erg geschrokken. De hond werkte haar naar buiten. Gelukkig liep ze snel naar buiten maar vergat de deur. Kon dus nog even de hond zoeken. Zij was ook geschrokken. Maar eind goed al goed. We hebben er wat leuks van gemaakt. Maar gaan nooit meer naar een centerparcs!! Te duur te vies

  • Algemeen 4
op 25 augustus 2018 bestemming: Nederland / Zuid-Holland, reisperiode: augustus 2018

Mijn Klacht:
Op de website leek t allemaal zo leuk… eenmaal aangekomen een vies stinkend huisje met allerlei deffecten. Park enorm gedateerd en lijkt nooit onderhouden. Restaurants belachelijk duur voor serieus slechte kwaliteit eten, ossehaas met salade leek op vieze oude kip met bruine sla.
Tafel in all you can eat restaurant moet je zelf leeg ruimen, ijsmachine stuk, kids verdrietig, jong en vooral ongeinteresseerd personeel. Grote kakkerlakken in speelparadijs, vlieg in Slush ijsmachine. Golfslagbad defect, Safari autootjes defect.
Na netjes melden bij de receptie vertelden wij dat wij dit vroeger toch anders ervaren hadden, kregen we te horen dat we dit als kind wellicht niet hebben gezien (???) Het was dus toen al smerig maar een kind valt dat niet op???

Zijn zeer teleurgesteld 3 dagen eerder naar huis gegaan met 2 verdrietige kinderen. Kosten gehele week alleen huisje bijna 1500 euro. De tegemoetkoming van park (De Vossemeren): Een waardebon van 50 euro….

Nooit meer 1 dag Centerparcs voor ons.

Gewenste Oplossing:
Luisterend oor naar onze mening, tegemoetkoming in kosten.

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2018 bestemming: Duitsland / medebach, reisperiode: augustus 2018

Huisje niet conform reservering (xtra voor betaald en bijbetaald voor ander huisje), gereserveerde kinderfiets niet beschikbaar. Veel xtra kosten moeten maken. Park niet geschikt voor minder valide gasten. Auto kan en mag niet bij huisje, zelfs niet met invalideparkeerkaart. Parkeren kan voorbij slagboom op Invalideparkeerplaats maar die waren continue bezet door 'gewone' auto's. Indicatie loopafstand parkeerplaats-huisje: 15 min voor valide persoon! Inmiddels bijna 3 weken geleden klacht verstuurd, nog steeds geen respons.....

  • Algemeen 4
op 12 augustus 2018 bestemming: Nederland / Heijen, reisperiode: juli 2018

Mooi park, maar het huisje was teleurstellend. Het was duidelijk niet goed schoongemaakt, spinnenwebben aan de dakramen en rond de stopcontacten, vieze lampenkappen, losse kitranden in de douche, smerige vuilnisbak en al het bestek en serviesgoed was vies. Drap in het aanrechtkastje, stinkende gootsteen en lekkende koelkast. Eerst de vaatwasser dus maar volgeladen en aangezet en bij de receptie gemeld dat het huisje niet goed schoon was. Schoonmaaksters kwamen binnen een half uur, maar echt veel schoner werd het er niet op helaas. Stopcontact in de woonkamer deed het niet (en er zijn er al niet veel), we moesten dus maar een verlengsnoer met stekkerdoos door de woonkamer heen leggen. Open vuur mocht niet i.v.m. brandgevaar n.a.v. de droogte dus dan maar de elektrische barbecue aan, onze buren daarentegen stookten er lustig op los ondanks de waarschuwingen, niemand van het personeel die hier op let. Maar 1 ligbed aanwezig bij het tuinmeubilair in plaats van 2. Na 4 keer informeren wat de stand van zaken was rond het beloofde ligbed (hiervoor vrijdag, zaterdag, zondag en maandag aan de receptie gestaan), kregen we maandag te horen dat we pech hadden: er waren geen ligbedden meer beschikbaar en deze zouden op termijn toch helemaal verdwijnen van het park. De buren aan allebei de kanten hadden wel 2 ligbedden, zij hadden dus geluk.... Ook is er geen enkele vorm van tegemoetkoming aangeboden voor de gebreken en de viezigheid. De restaurants zijn duur, het Italiaanse restaurant was wel goed moet ik zeggen. Supermarkt is duurder dan gemiddeld, dat is te verwachten, echter heel slechte bevoorrading, folder met aanbiedingen lag klaar in het huisje, 3 aanbiedingen die voor ons relevant waren bleken er niet te zijn en zijn ook de rest van de week niet geleverd. Activiteiten op het park zijn schreeuwend duur, via de app hadden wij begrepen dat de escape-room 18,40 p.p. zou kosten, best aan de prijs maar toch maar proberen te reserveren voor 3 personen, wij bleken echter 80 euro te moeten betalen, die 18,40 p.p waarmee geadverteerd wordt is blijkbaar pas geldig bij gezelschappen van 6 of meer personen. Parkeren is hopeloos, je moet niet weg willen van het park want dan is je parkeerplaats weg, alle dagjesmensen kunnen ook overal parkeren. Tip: zorg dat gasten die een verblijf hebben geboekt ook de parkeerplaatsen het dichtst bij de ingangen mogen gebruiken. De vakantie is ons kortom tegengevallen, van een VIP-cottage verwacht je toch iets meer dan van een basic-huisje, met een vroegboekkorting van 20% alsnog ruim 1800 euro betaald voor een week , zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding!

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Hochsauerland, reisperiode: augustus 2018

Paar maanden geleden een cottage gereserveerd bij CenterParcs.
Heb netjes gebeld en gevraagd of ik mijn auto bij center-parcs Hochsauerland bij mijn cottage kan parkeren ivm mijn invalide parkeerkaart. Ben namelijk rugpatient en kan niet veel lopen. Dit was geen probleem.
Echter gisteren (07-08-2018) aangekomen op onze bestemmingsplaats. Vandaag opgestaan en wat blijkt. IK MOET MIJN AUTO VAN HET PARK VERWIJDEREN.... SCHANDALIG, ONMENSELIJK, GEWETENLOOS, KLANTONVRIENDELIJK, ONBEGRIJPELIJK en ook nog eens asociaal gedrag bij de receptie, van JE MOET JE AUTO GEWOON VERWIJDEREN. Ik kan een kaartje krijgen dat mijn maat mij dan heen en weer moet rijden. Sorry maar hij heeft ook een invalide kaart en onze partners hebben geen rijbewijs. Wordt er gewoon gezegd, ja u MOET uw auto van de terrein afhalen. IS DIT DE SERVICE VAN CENTERPARCS. MENSEN KIJK UIT EN DOE DIT NIET. GA NAAR EEN PARK in NEDERLAND en geef je centen uit in je eigen land

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2018 bestemming: Nederland / America, reisperiode: juli 2018

De prijzen waren erg duur, eten was slecht in vergelijking met prijs. Slecht geholpen, lang wachten. Ontbijt volle mep betaald en maar een kwartier kunnen eten, hond kon niet mee.

  • Algemeen 5
op 30 juli 2018 bestemming: Nederland / zandvoort, reisperiode: juli 2018

Onvoorstelbare pulp. Vies, kapot, ongeorganiseerd. Heeft weinig met een vakantieoord te maken. Je blijft omdat je op dat moment geen kant meer op kunt.

  • Algemeen 2
op 27 juli 2018 bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: juli 2018

Voor de mensen welke hebben ervaren hoe smerig het is, Ik heb 5 dagen bij de Eemhof gewerkt en geloof me het ligt niet aan de mensen die het werk uitvoeren, Je krijgt geen tijd om goed schoon te maken word afgeblaft als het niet snel gaat, echt niet te doen. En wat ze er voor betalen in 5 dagen totaal 22,50 uur gewerkt en € 111,27 betaald gekregen. Probeer al dagen de salaris administratie te bereiken lukt niet en word ook niet terug gebeld , diep triest de mentaliteit onder de leiding. Na 2 dagen zag ik het al aankomen hoe het daar ging met de leiding en schoonmaak dus ik heb wat opnamen gemaakt leuk voor face-book. Ik blijf het schrijven tot ze reageren!!

  • Algemeen 3
op 7 juli 2018 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: juni 2018

Wordt toch eens tijd dat de leiding van de cen.parcs hun ogen open doen. Port zelande. Slordig ,vies,geen park voor kinderen meer. Gedateerde plaza. Uitgewoond.zwembad gedateerd en slordig. Hadden halfpension. Verwacht geen drie sterren restaurant maar het eten was niet goed. De uitstraling was van een fabriekskantine. En de kleding van de koks of wie daar voor doorgaat zou niet missen in een fabriek maar niet bij het eten..de bezem door de leiding en mensen aannemen die vriendelijk ,en er netjes uitzien aannemen..Geitjes op een klein stukje grond. Dit park voelt niet meer als vakantie. Het is er nog om zo veel mogelijk winst te maken..als ik de leiding was zou ik gewoon eens in een ander park gaan kijken..De Bongerd in Tuitjehoorn. Zo moet een vakantiepark er tegenwoordig uitzien.

  • Algemeen 3
op 19 juni 2018 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: juni 2018

Er waren veel problemen.
Vuil, mijn vrouw heeft eerst alles schoongemaakt, wc, ramen, slaapkamers, E.d., de huiskamer kwam iemand voor om te dwijlen.
Restaurants waren duur voor de kwaliteit, voor hetzelfde geld aten we veel uitgebreider in de buurt.
Voor de mail die ik aan de manager wil sturen, sturen ze me geen E-mailadres, zodat deze man niet op de hoogte komt.
De lange invullijst heb ik daarom kort gehouden, zoals deze.

  • Algemeen 3
op 19 juni 2018 bestemming: Nederland / Huttenheugte, reisperiode: mei 2018

Centerparcs verbind zijn naam aan een een of andere louche verzekeringsmaatschappij. Dat mag wel eens onder de loep genomen worden. Wij hadden een lang weekend geboekt incl een multrisico annuleringsverzekering. 36 uur voor aanvang kreeg mijn zoontje 10 een ongeval waarbij hij een hersenschudding opliep en wond op zijn hoofd die geplakt moest worden. Uiteraard kregen wij een negatief reisadvies. Daarop geannuleerd. Dan begint de ellende al snel wanner je te maken krijgt met een louche vennootschap. Roleurop.com tot nu toe al 6 malen geëiste documenten opgestuurd. Krijgt geen normaal contact enkel een mail dat dossier wordt gesloten en er niet wordt uitgekeerd omdat er niets is aangeleverd. Uhmm 6 maal is niets? Van alles geprobeerd maar men geeft niet thuis. Zelfs huisarts heeft pers nog gereageerd. Niets hoor je. Lijkt mij niet fatsoenlijk en normaal. Je weet nu dus ook niet waar je privacy gevoelige medische verklaringen naartoe zijn gegaan. Dat lijkt me niet legaal. Ik las op tros radar dat dit hun manier is om van mensen af te komen. Bij ons is het nu iig een principe kwestie geworden en geven dit extern uit handen. Dan maar heeel lang geduld hebben. Mensen wees gewaarschuwd en sluit een annulering elders af bij u eigen verz bedrijf bv. Niet via Centerparcs!!!

  • Algemeen 2
op 16 juni 2018 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: mei 2018

We hebben eind mei voor een weekeind een huisje geboekt op vakantiepark de Eemhof. Het onderhoud van het park is slecht. De sloten en vijvers zijn niet uitgebaggerd. Veel bladeren en takken in de sloten en meren. Het water stroomt niet tot matig door, daardoor veel stilstaand water en heel veel muggen.
De toegang van ons huisje was moeilijk begaanbaar vanwege de vele brandnetels. Gelukkig hadden we geen kleine kinderen in ons gezelschap. De buitenkant van de huisjes is groezelig . Dakgoten zijn stuk en verrot. Veel, heel veel muggen waardoor je bent gedwongen om s ávonds binnen te zitten met de schuifpui potdicht.
Twee dagen voor aankomst ihebben we informatie gevraagd over de sauna in aqua mundo. We hadden ons erop verheugd. Bij aankomst blijkt de sauna cabine defect en men heeft het hele sauna complex maar gelijk gesloten. Geen tegemoet koming, geen excuses niets.
De aqua mundo is zeer gedateerd. Qua aankleding is het een samenraapsel van diverse stijlen. Het geheel doet armoedig aan.
We wilden meedoen met aqua gym. Dit ging niet door omdat de crew die het moest begeleiden afwezig was.
Een groot drama dus. We hebben de enquête opgestuurd maar kregen geen enkele reactie. Wat een slechte service

  • Algemeen 4
op 15 juni 2018 bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: juni 2018

Betrefd Centerparcs HoogSauerland. huisje 147 voor 1 week €700,--
Gewoon erg slecht het huis is erg gedateerd maar dat is nog niet het ergste maar dat het vies en vuil is is veel erger.
De deuren (deur kamer naar buiten achter) zijn zo te zien nog nooit schoongemaakt het balkon boven is erg glad van al het vuil en onkruid wat tussen de planken door groeit. de trap naar boven (binnen) is erg vies tussen de trap en het raam. de treden van de trap waren erg vies dus niet schoongemaakt maar ja als er geen verf meer opzit is het ook moeilijk schoon te krijgen.
in 1 van de bedden werd kauwgom aangetroffen. ook de bedden zijn doorgezakt en erg slecht van kwaliteit. er zitten lijken van motten en muggen op de muren dooe het hele huis ook de muren zijn gewoon erg smerig, de binnendeuren zijn ook nog nooit schoongemaakt zo te zien.
vieze gore zwarte strepen op de muur in de woonkamer en ook ter hoogte van de openhaard is het allemaal zwart. affijn ik heb van alles foto's gemaakt dus ik kan het ook bewijzen.
er is nog meer wat niet goed is en vuil maar dat heeft niets met het huis te maken maar alles met het zwembad en de Dome. kortom ik raad een ieder af om je geld te besteden bij Center Parcs nog een opmerking en dat is SLECHT.

  • Algemeen 3
op 14 juni 2018 bestemming: Nederland / zeewolde, reisperiode: juni 2018

Onze reis hebben we reeds geboekt in januari 2018. Toen we echter toekwamen in het park bleek er dat weekend een evenement 'Healthy Fest' plaats te vinden. Hiervan waren we niet op de hoogte gesteld vooraf. Toen onze reispartners (met kleine kinderen van 1 jaar en 3 jaar) daar 's middags toekwamen was er nergens plaats om te eten door dit evenement, wat uitermate ongemakkelijk was met zo'n jonge kinderen. Toen we toekwamen was het een gerij van jewelste van alle deelnemers die toekwamen met hun auto voor deel te nemen aan dit evenement. Op sommige plaatsen kon je met moeite door. De regel is dat de auto's terug naar de parking gaan, maar tijdens ons heel verblijf in het park zijn deze steeds aan hun cottage blijven staan en gebruikt voor verplaatsing binnen het park tussen de verschillende festiviteiten. Meestal was er steeds luide muziek tot 's avonds. Door dit evenement was de restaurants Evergreenz en Fuego onverwachts zondagavond gesloten. Bij Nona's was het volledig volzet, dus zijn we bijgevolg in de Grand cafe gaan eten. Met veel moeite hebben we onze vooraf betaalde maaltijdtickets voor Evergreenz hier kunnen gebruiken. Het personeel was ook niet voorzien op dit evenement. Ze leken geen voorafgaande kennis te hebben van het geplande evenement waardoor er op de eerste ochtend bij het ontbijt een onderbezetting van personeel was waardoor bepaalde gerechten ook niet werden aangevuld. We zijn al meermaals naar Centerparcs geweest maar zo'n toestanden hebben we nog nooit meegemaakt. Graag waren we hierover op voorhand ingelicht en de keuze gesteld om naar een ander park te gaan, echter hebben ze dit niet gedaan. Dit was zeer teleurstellend.

  • Algemeen 4
op 8 juni 2018 bestemming: Nederland / Heijdebos, reisperiode: juni 2018

We hadden toch een andere verwachting van Center Parcs en niet dat je een smerig en uitgewoond huisje boekt, dit staat er niet bij maar je betaalt wel €450,-per huisje voor een lang weekend. Zondag weer vertrokken, zo slecht geslapen op de doorgezakte bedden, en waren zo teleurgesteld dat wat een speciaal weekend (40jaar getrouwd) zou worden met onze kinderen en hun baby's .

  • Algemeen 2
op 31 mei 2018 bestemming: Nederland / Port zelande, reisperiode: mei 2018

Huisjes Port Zelande zijn zeer goed opgeknapt in vergelijking met verouderde en smerige Heijdenbos. Zwembad is goed. Maar dan zonet wezen eten bij de Snacks cafetaria in de Market Dome, slechter dan slecht, erger kan niet. Zou om 12:00 open gaan 12:20 ging het een keer open omdat er een manager aan kwam met een nieuw iemand, we waren als 2de aan de beurt en dat ging geheel fout, manager snapt het zelf niet en kon slecht zien bij het inwerken. Kleine cola ipv grote, chicken burger ipv dubbel hamburger menu.

  • Algemeen 8
op 12 mei 2018 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: april 2018

Huisje was super netjes en park zelf was relax en er waren genoeg activiteiten te doen dus ook genoeg keuze.
Genoeg keuzes als het gaat om eten.
Ik ben wel tevreden en als ik weer een keer ga dan wordt Kempervennen mijn vaste adres.

  • Algemeen 7
op 11 mei 2018 bestemming: België / vossemeren, reisperiode: januari 2018

Meerdere malen een vreselijk teleurstellend verblijf gehad bij Center Parcs op drie verschillende parken. De oplossing die door Center Parcs aangedragen worden wegen absoluut niet op tegen de in het water gevallen vakanties.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2018 bestemming: Nederland / Zeewolde, reisperiode: mei 2018

Personeel niet vriendelijk, slecht schoongemaakt huisje (spinnenwebben, speelgoed van vorige bewoners, vuile vaat, 3 strips medicijnen gevonden, vuile ramen, smerige bbq, etc.), achterstallig onderhoud (o.a. ketel die geen druk meer had waardoor verwarming het niet deed), rat op het park gezien, urinegeur bij de kleedkamers van het zwembad, etc. Eigenlijk was het gewoon zeer slecht voor een prijs van 850 voor 3,75 dag waarbij je wel wat mag verwachten.

  • Algemeen 2
op 30 april 2018 bestemming: Nederland / Heijderbos, reisperiode: april 2018

Gedateerde kamers, stinkende wc, bijdehande receptie medewerksters zonder enige begrip voor de situatie, kleine zwembad, heel slechte prijs/kwaliteit verhouding. Zonde van je geld. De openingstijden van sommige activiteiten komen niet overeen met wat op de folder staat. Maar de meest absurde van het verhaal waren de restautrants Takeaway pizza en Nonna's. De eerste had om 19:30 al geen deeg meer! Onzin natuurlijk, die man stond duidelijk te liegen, ze willen dat mensen daar blijven eten en drank, bijgerecht etc. kopen, zodra ze te horen krijgen dat je het mee wil nemen komen ze met allerlei smoesjes omdat het niet de moeite waard is. De 2e had ook om dezelfde reden geen afhaal. Met veel moeite uiteindelijk toch 3 uitgedroogde, vieze pizza's mee kunnen krijgen van Nonna's. We waren van plan om ook voor in juli te reserveren, maar dat gaat dus niet door. Dit was de eerste en laatste keer center parcs voor ons. Wat een slechte ervaring.

  • Algemeen 2
op 25 april 2018 bestemming: Nederland / Heijden, reisperiode: april 2018

Gedateerde huisjes, erg slechte pizzeria. Voor 7 personen eten gehaald voor € 123,00!! Droge en harde bodem (karton)!! Snap niet dat hier niemand iets aan doet of zegt, vandaar deze mail.

  • Algemeen 3
op 27 maart 2018 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: maart 2018

Wij boekten onze vakantie op 14 maart voor het paasweekend. Toen bleken het al last minute prijzen te zijn! Nu 13 dagen later bijken er nog last minutes te zijn. Als we de prijs die wij betaalden vergelijken met die van nu, dan hebben wij zomaar € 250 meer betaald! Ze vermelden steeds andere normale prijzen voor het vakantiehuisje. Ergens klopt dit niet en is dit erg misleidende reclame! Wij zijn enorm teleurgesteld!
Nu maar hopen dat de bungalows in orde zijn en dat het verblijf meevalt want € 743 is niet voor niks hé!

  • Algemeen 3
op 6 januari 2018 bestemming: Duitsland / Guderath, reisperiode: december 2017

Betreft huisje: zeer slecht interieur bedden doorgezakt ,bank doorgezakt ,
wankele stoelen eettafel,geen ruimte op aanrechtblad,elektra achter de spoelbak kraan is gevaarlijk,wastafel heel laag in badkamer ,verlichting boven wastafel heel hoog ca. 2,30, muffe geur in huis lang niet gestookt ,douche heel klein ca 65 X 65 cm eigenlijk geheel gedateerd huisje ,verwarming in badkamer veel te warm,ca 32 gr. enz enz prijs voor 1 week ca 1105 euro mag je wel iets meer voor verwachten ,omgeving geweldig mooie natuur prachtige bossen en water. huisje nummer 171

  • Algemeen 3
op 28 december 2017 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: september 2017

Waardeloos. Super gedateerd zal niemand dit aanraden.

  • Algemeen 1
op 14 december 2017 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: december 2017

Ben nog niet geweest maar heb al wel een rot gevoel:
Boek ik (in de kerstvakantie) op 8-12 voor 6 nachten een huisje bij Center Parcs Zandvoort. Onze kleindochter wil graag het park zien dus laat ik haar dat via de site zien, dat was gisteren (13-12). Tijdens het bezoek van de site zag ik een aanbieding, die 163 euro lager was dan wij ervoor betaald hebben en deze aanbieding was ook nog eens voor 7 nachten! in dezelfde periode. Bovenstaand voelde niet goed. Ik heb gebeld maar er was niets te regelen, ook niet 7 nachten voor de 163 euro meer. Ja ik kon alsnog wel 7 dagen boeken maar dan moet ik 74 euro bijbetalen! Dat betekend voor 1 nacht extra 237 euro t.o.v. de aanbieding. Wat ik wil zeggen is: vraag bij boekingen altijd of er binnenkort een actie komt dat scheelt (in ons geval) 237 euro (op 7 nachten).
Ik snap dat er wordt gewerkt met aanbiedingen maar dat moet wel "uit te leggen zijn". Ik had er gisteren een rot gevoel aan over gehouden, maar na vandaag is dat gevoel allen maar erger geworden door de opmerking: "we kunnen wel een dag bij boeken maar dan moet u 74 euro bijbetalen.

  • Algemeen 5
op 5 december 2017 bestemming: Nederland / valksenwaard, reisperiode: juli 2017

Centerparcs wat een grap hoofdprijs betalen voor zulke slechte kwaliteit met name de huisjes alles super oud vies en kapot!!!het zwembad is ook een drama.samenvatting we komen altijd ziek zwak en misselijk terug van cp voor ons dus nooit meer!!!!!!

  • Algemeen 1
op 28 oktober 2017 bestemming: Nederland / Zandvoort, reisperiode: oktober 2017

De trap van de glijbaan was erg vies met roest. Zwembad was verder ook niet erg schoon. Zoals dat er pleisters lagen in het zwembad en dat de wc's heel erg stonken. Ook lag er bij de kluisjes op sommige plekken zand. Het water van het zwembad was ook erg koud behalve het buitenbad. Dat was het enige bad wat verwarmd was. Ook was de de spelletjeskast was stuk waar ik geld in heb gedaan en het geld vervolgens niet teruggekregen. Degene aan wie ik het vroeg was ook niet erg vriendelijk tegen de klant.

  • Algemeen 4
op 27 oktober 2017 bestemming: Nederland / Nvt, reisperiode: oktober 2017

Bij betaling bij de pizzeria stond het pin apparaat zo hoog dat mijn moeder( zij zou betalen op een krukje moest staan) En dan wel te begrijpen dat ze 80 jaar werd de volgende dag . DE gehele betaling werd niks natuurlijk je kunt je pincode niet eens invullen van af dat krukje....Dus wij als kinderen hebben maar betaald maar ook geen woord van' Sorry' viel ons tegen DUS de dag dat mijn moeder 80 werd hebben wij s'avonds maar gegeten bij ' Hotel Baander' in Dalen, vriendelijk ontvangst mooie ruime tafel voor een heel gezelschap.
Waren 14 jaar niet bij Centerparks geweest maar er is eigelijk niks verbeterd, de meeste restaurant ging s'avonds om 21.00 uur dicht, dus uit het zwembad kon je eigwlijk ging patatje meer kopen.

  • Algemeen 5
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende