Schrijf een ervaring over Landal GreenParks en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Landal GreenParks

Pagina 1 van 3 met 123 resultaten

op 28 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Slechte communicatie en waardeloze organisatie ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 oktober 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: november 2020

Boeken ging snel. We willen nu de datum verzetten. Op de website is geen mogelijkheid, op mail wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloze service dus. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 16 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2020

Ik had een vakantie geboekt naar één van de waddeneilanden. Maar ivm de nieuwe corona regels na de toespraak van Rutte afgelopen dinsdag, geprobeerd dit te annuleren. Verschillende keren gebeld, maar kreeg landal zelf telefonisch niet te pakken of reactie op mijn mail??? Bij het bellen krijg je steeds te horen dat het ivm corona te druk is en voor vragen op de site moet kijken. Vervolgens wordt dan de verbinding verbroken???? Aangezien de reistijd nadert een mail gestuurd naar het vakantieverblijf waar ik naar toe zou gaan, dat ik het wilde annuleren en evt mogelijk was daarvoor een tegoedbon te krijgen om de vakantie een andere keer op te nemen. Kreeg v dat verblijf wel snel een reactie terug, met de melding dat de regels bij landal zijn, dat als ik nu op korte termijn (ondanks de reis, corona regels en "veiligheid" ) de vakantie annuleer, wel mijn geld kwijt ben en ook geen tegoedbon daarvoor kon krijgen?? Ik heb niet eens gevraagd om het geld terug te krijgen, want ik begrijp best dat in deze tijd door de corona meer annuleringen zullen zijn. Maar dat er niet de mogelijkheid is om in deze omstandigheden een tegoedbon te krijgen als tegemoetkoming (al was h bij wijze v spreke maar een bon met de helft van het geld v h verblijf), vind ik wel heel jammer! Ben dan ook voorlopig niet van plan om nog een keer via landal iets te boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 15 oktober 2020 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2020

Ik had hier een klacht maar deze is nog steeds niet geplaatst. Het mooie is dat dat nu ook niet meer hoeft want Landal heeft mijn klacht naar volle tevredenheid opgelost

  • Algemeen 10
op 14 oktober 2020 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2020

Ik wil mijn reis over een week op vlieland graag omboeken indien nodig met bijbetaling naar een andere datum omdat ook op vlieland alle restaurants dicht zijn, tours niet doorgaan en openbaar vervoer reizen alleen strikt noodzakelijk. Toch kun je alleen maar annuleren waarbij je al je geld kwijt bent. Ze melden dat je gewoon mag reizen naar je vakantie en dat je dan maar zelf moet koken. Ja daarom ga ik ook op vakantie omdat ik zelf wil koken, soms.....
Meedenken hoe maar en je wordt als een klein kind behandeld want als mevrouw van de klantenservice zelf op vakantie gaat dan gaat ze nooit uit eten. Net alsof mij dat iets interesseert. Ik wil iemand die met je meedenkt hoe een probleem op te lossen is en niet alleen denkt aan geld verdienen

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / Kaatsheuvel, reisperiode: november 2020

Gratis omboeken tot 28 dagen voor aankomst, ja hallo... Door de rode zone wouden wij om boeken naar een ander park in een oranje zone, we hadden een chalet gevonden evenredig aan onze eerste boeking maar dit kon nog niet worden om geboekt omdat de situatie nog kon veranderen zeiden ze.
Slim gezien natuurlijk, want zo hebben ze extra boekingen... en voor ons is de kans groot dat we geen vakantie gaan hebben.
Klantvriendelijkheid: een dikke 0

  • Algemeen 1
op 29 september 2020 bestemming: Nederland / holten, reisperiode: september 2020

Geweldig, wat een service van Landal. Door ongeval met mond/gebit kan ik niet alles eten. Alles werd aangepast waarom ik verzocht had, kosteloos en al. Gourmet, boodschappenpakket. Landal, super. Mooie bungalow, vriendelijk personeel. Zelfs het omboeken van Mei naar September verliep vlekkeloos. Goede klantenservice. Voor ons altijd Landal.

  • Algemeen 8
op 26 augustus 2020 bestemming: Nederland / Rewijk, reisperiode: juni 2020

Traphek ontbrak,trapleuning ontbrak,gat in WC deur, vlekken in gordijnen, bloed,vlekken flink op muur en vloer van de trap,vieze oven,vieze muren,bloedvlekken in de badkamer enz.Als compensatie zouden we een welkomspakket ontvangen bij onze volgende boeking,bizar. Heb al diverse mails gestuurd ,is nu al 2 en halve maand in behandeling.Vraag me af hoe het zit met aansprakelijkheid als Landal een huis verhuurt zonder trapleuning of beschermend hek....

  • Algemeen 5
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Biddinghuizen, reisperiode: augustus 2020

Smerig huis met veel gebreken. Nachtelijke herrie op het park

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2020 bestemming: Nederland / Hellendoornseberg, reisperiode: juni 2020

Zaten allemaal helemaal onder de bulten, thuis gelijk huisarts....bedwantsen!!
Klacht gestuurd en 8!!! Weken later antwoord dat het de processierups is en daardoor onmacht vanuit landal!

  • Algemeen 3
op 3 augustus 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2020

We zouden 16 maart een midweek naar Landal gaan. In verband met Corona werden een dag ervoor alle faciliteiten gesloten, waardoor het voor ons, met een kleuter, zinloos was om nog te gaan. Omboeken was geen probleem, maar aanbiedingen voor de nieuwe periode waren er (nog) niet. Een voucher hadden ze destijds ook nog niet, dus wij werden verplicht om te boeken naar later dit jaar, voor het volle pond. Voor ons betekent dit dat wij 3 keer de oorspronkelijke prijs betalen ten opzichte de prijs (voor het zelfde huisje) in maart! Destijds al ons ongenoegen geuit, maar er was echt niets mogelijk. Nu zijn er inmiddels weer aanbiedingen (lang niet zo goed als destijds in maart, maar toch), maar kunnen wij hier geen gebruik meer van maken omdat wij "akkoord zijn gegaan met de prijs en voorwaarden". Meermalig contact gehad met Landal, maar zelfs een voucher te besteden op het park kan er niet van af. Voelt alsof Landal de gemiste omzet op deze manier wil compenseren waarvan de klant de dupe is...

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

We zijn nog niet gegaan, maar de klantenservice is onvriendelijk en een beetje kleinerend. Nu snap ik waarom je alleen telefonisch kunt boeken, dan kunnen ze je nog allemaal extra's aanpraten, zonder het over een prijs te hebben. En natuurlijk kunnen die extra's er niet meer af (28 dagen voor de reis begint), omdat alles al 'klaar is' en 'voor uw gemak'....bullshit dus. Jullie verpesten het op deze manier voor de klant, want het is natuurlijk een principekwestie en gaat over jullie klantonvriendelijkheid.

  • Algemeen 5
op 2 juli 2020 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: augustus 2020

Wij zijn niet gegaan. Verschrikkelijke klanten service zonder enig begrip. Boek bij Roompot!!!!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Nederland / Cauberg, reisperiode: juni 2020

Er is ontzettend veel burengerucht, wij hadden huisje 122 gehuurd voor 7 dagen. Ons tuin terras grensde aan de tuin met teras van huis 130 gescheiden door een heg. Eerst hadden wij 4 bouwvakkers als buren die hier in de buurt een klus hadden, een hoop luidruchtig gepraat de hele klus eerst besproken, een airco slang die uit het raam hing, ik heb bij deze mannen aan gebeld en vriendelijk gevraagd of de slang misschien uit een ander raam gehangen kon worden omdat heel erg storend was, gelijk een hoop gemopper ze zouden wel eens kijken. Ik heb een klacht ingediend bij de receptie of wij aub een ander huisje konden krijgen ( nee wij hebben niets meer vrij) de bouwvakkers bleven luidruchtig, maar waren voor ons gelukkig snel verdwenen. Vrijdags nieuwe buren, met twee hele jongen kinderen. Alleen maar gehuil en gejengel, wij zijn niet zo moeilijk maar je betaald een hoop centjes en dan krijg je dit. Je kan moeilijk naar papa en mama gaan om te vragen of de kleintjes stil kunnen zijn of naar bed kunnen😅 voor ons nooit meer landal Cauberg het ziet er mooi uit, maar het verblijf viel ons heel hard tegen.

  • Algemeen 3
op 26 juni 2020 bestemming: Nederland / Den Osse, reisperiode: juni 2020

Raak je sleutel vooral niet kwijt bij Landal, dit kost namelijk meer dan een week vakantie, rond de 500 euro. Toen wij om specificaties vroegen (waar wordt dit bedrag aan uitgegeven??) werd het er niet duidelijker op. Belachelijk hoog bedrag voor wat sleutels, laatste keer Landal voor ons.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2020 bestemming: Nederland / Coldehove, reisperiode: juni 2020

Geen probleem geen fillers lekker rustig aan tijd zat

  • Algemeen 8
op 12 juni 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Wat een ontzettende slechte service van Landal, probeer al dagen/weken telefonisch contact te krijgen over een reservering. Langste tijd dat we geprobeerd hebben om er door heen te komen is dik 1 uur. We begrijpen allemaal dat het druk is in deze periode waar we in zitten, maar misschien kunnen er extra mankrachten worden ingezet. Waardeloos service van Landal, ook geprobeerd het via de mail, daar heb ik na 3 weken nog steeds geen antwoord op gehad. We hebben geboekt voor de periode in augustus. Hopen maar dat de vakantie dan wel goed uitpakt.

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Nederland / Maarssen, reisperiode: juni 2020

Ik kom al jaren bij Landal met de hele familie.
De (LUXE) huisjes waren meestal goed, maar laatste paar keer op meerdere parken problemen gehad met kapotte luxe voorzieningen zoals sauna en bubbelbad (waar je wel de hoofdprijs voor hebt betaald) en zelfs hele vieze huisjes (inclusief vieze wc's en niet verschoonde bedden). Zeg je hier iets van krijg je een flesje wijn uit de shop (a 5 euro) ... dit vind ik geen compensatie voor dit soort problemen.

Verder is de klantenservice erg slecht! Altijd onbereikbaar. Het online boekingsproces gaat wel heel snel (...dan hebben ze de buit alvast binnen natuurlijk...) Wil je iets aanvullend weten of je reservering wijzigen, moet je altijd minimaal 45 min in de wacht staan! De laatste keer werd ik via de klantenservice doorverbonden met het geboekte park met de garantie dat ik daar niet weer in de wacht zou hoeven staan. Vervolgens werd ik er daar meteen uitgeknikkerd omdat het er te druk was!!! Dit is écht onacceptabel. Als het nou 1x gebeurde, maar dit is dus áltijd het geval. Ik bel ook altijd op verschillende tijden, dus daar ligt het niet aan. Wij gaan daarom volgende keer ergens anders een huisje boeken.


Tips voor Landal:
* neem eens een aantal klantenservice medewerkers aan
* laat je klantenservice medewerkers de klant niet voorliegen ondanks drukte
* lever het geboekte huisje altijd volledig intact en schoon op. Lukt dit nou echt niet, bied dan korting aan op het huisje of bied aan om om te boeken (en neem dan zelf telefonisch contact op met de klant)

  • Algemeen 1
op 20 mei 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

Landal lapt alle fatsoensnormen en de regels aan hun laars, hun financieel belang gaat voor dat van de klant, de wet, Acm en Brussel. Amerikaans bedrijf waar heel veel geld in zit. Gastenservice weigert communicatie, their way or the highway. Die ongedekte voucher zal door je strot gaan en waar je straks op moet bijbetalen. Of jezelf last hebt van Corona interesseert ze niets, maatwerk bestaat niet in ego wereld van Landal. Bizar om wel te vragen om begrip, begrip ontstaat vanuit wederzijds respect Landal en dat hebben jullie 0,0.

  • Algemeen 1
op 17 mei 2020 bestemming: Nederland / Nooitgedacht, reisperiode: april 2020

Meerdere keren geweest, nu met Covid scheidt het kaf zich van het koren. Onduidelijk, onvriendelijk en standpunt vasthouden en zelfs aangeven niet meer te gaan reageren. Natuurlijk is de situatie voor een ieder vervelend, maar het gaat er wel om hoe je met je klanten omgaat. Hier heeft Landal geen punten gescoord, volgende keer een ander vakantiepark.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2020

Landal geeft voucher in plaats van geld terug ondanks dat we hebben aangegeven dat we dit niet willen.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Nederland / Noord Holland, reisperiode: maart 2019

Bij ons hetzelfde, Landal annuleerde onze reis zelf vanwege het Corona virus en vervolgens zouden we ons geld terug krijgen. Ook via een bevestigingsmail toegestuurd gekregen dat we ons geld terug zouden krijgen.
Na 2 weken wachten op het geld werd het ineens een voucher. We zouden met het hele gezin van 15 personen een weekend weg, dus het gaat om meer dan €1000 euro. Nu mag de voucher ingeleverd worden, maar heeft Landal alle parken met 25-50% duurder gemaakt. Totaal geen goede service wat ons betreft. We willen nog steeds ons geld terug!
Landal had dit allemaal veel beter kunnen oplossen door te vragen wanneer je de vakantie wil inhalen en de vakantie dan even duur te maken, zo waren we natuurlijk akkoord gegaan. Maar door alle parken veel duurder te maken moeten we dik €1000 euro gaan bijbetalen bij een nieuwe boeking! Schandalig gewoon!! We gaan niet weer naar Landal.

  • Algemeen 1
op 5 mei 2020 bestemming: Nederland / Hoenderlo, reisperiode: maart 2019

Ik begrijp niet waarom alles op de parken dicht is, fietsverhuur, receptie, snackbar en de winkel hadden gewoon open kunnen blijven. Supermarkten

  • Algemeen 5
op 29 april 2020 bestemming: Nederland / Hapert, reisperiode: april 2020

Een midweek geboekt de eerste week van Paasvakantie maar geannuleerd door Covid 19. Mail gekregen dat we onze 559€ terug zouden krijgen...
Nog geen cent gezien, terwijl we al mega veel mails en telefoons gedaan hebben, zonder respons!!! Service dikke nul, valse beloftes en klanten misleiden... typisch een Hollander. Ik lees dat er vele mensen het zelfde probleem hebben...
Ik zal en moet mijn centen terug, geloof me! De grenzen blijven niet dicht en ontzie het me dan niet om eens tot Hapert te komen en persoonlijk mijn centen op te halen... bende bandieten!
Wees gewaarschuwt

  • Algemeen 1
op 23 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2020

Het toegezegde bedrag door manager van Landal Bartje op 28 maart j.l. wordt niet terugbetaald, maar zonder overleg omgezet in een voucher. Ik heb meermaals aangegeven deze voucher niet te accepteren en verwezen naar de zwart-op-wit toezegging maar Landal zet door met de ongewenste voucher. Nooit zal ik meer een boeking maken bij Landal GreenParks! Mijn rechtsbijstandsverzekering is inmiddels bezig met deze zaak. Telefonisch wist een medewerker vandaag te melden dat de toezegging van deze manager 'een actie van paniekvoetbal' is geweest. Een heel collegeale uitspraak, wat niet mijn probleem mag worden gemaakt.

  • Algemeen 1
op 16 april 2020 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: maart 2020

Wij hadden met de familie een vakantie in maart met 6 huisjes. Door het Corona virus ging dat niet door, uiteraard alle begrip voor. Met medewerkster gekeken om vakantie om te boeken, maar lukte niet qua beschikbaarheid met 6 huisjes. Geld zouden wij vervolgens teruggestort krijgen binnen 3 weken, ook per e-mail bevestigd. Nu 4 weken later nog niets, dus zelf contact gezocht. Krijg je de simpele mededeling dat wij nu een voucher krijgen en geen geld meer terug, meer niet. Je hoort dus niets en nadat wij zelf contact leggen, komen ze met dat je een voucher krijgt.

Verder contact blijven ze met punten komen als dat ze getroffen worden door het virus, maar zij denken dat ze de enige zijn die er last van hebben. Na een tweede e-mail wordt er ook nog eens doodleuk aangegeven dat er niet meer gereageerd zal worden en zij bij hun standpunt blijven, ondanks dat ons met de op dat moment geldende voorwaarden is toegezegd (zwart op wit) dat wij ons geld terug zouden krijgen. Meedenken met elkaar kan altijd (hebben wij ook gedaan om de vakantie eventueel om te zetten, maar dat kon niet notabene door hunzelf), maar hoe zij ons nu behandelen is ronduit schandalig en zeer klant onvriendelijk! Je kant je geld wel terugkrijgen als wij voor SEPTEMBER 2021 uiteindelijk alsnog niet op vakantie zijn gegaan. Oplichters zijn het!

  • Algemeen 1
op 9 april 2020 bestemming: Nederland / Landal, reisperiode: april 2020

Ik heb keurig mijn vakantie geannuleerd op 23 maart toen de oude algemene voorwaarden nog van kracht waren. Ik heb meerdere bevestigingen dat ik de 70% aan geld retour zou krijgen, immers ik bepaal graag zelf waar en wanneer ik op vakantie ga dus accepteerde daarmee dat ik 30% kwijt zou zijn.
Op 7 april nog contact gehad en bevestigd gekregen dat mijn geld onderweg was. op 8 april krijg ik een mail dat ik een voucher ga krijgen. Volgens de algemene voorwaarden is dit niet rechtsgeldig omdat in de algemene voorwaarden van 24 maart gesproken wordt over een voucher en niet in de algemene voorwaarden die geldig waren t/m 23 maart. Schandalig hoe ze hiermee om gaan en er is niemand thuis die je een correct antwoord geeft.
Nieuwe algemene voorwaarden bedenken is prima maar kan niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn.

  • Algemeen 1
op 3 april 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: maart 2020

Wij hebben op 31 december 2019 een vakantie op vakantie
Sonnenberg geboekt. Helaas konden wij hier niet i.v.m. het virus
niet terecht. Op 18 maart was on toegezegd dat wij ons geld terug
kregen, wij hadden aangegeven dat wij geen voucher wilden. Tot onze verbazing kregen wij op 3 april 2020 een voucher over de email.
Wij kregen NIET ons geld terug dit was van hogerhand BESLOTEN.

31 keer bij Landal geweest,nu is het voor ons de laatste keer.
Wij werden ook eens onbeschoft te woord gestaan. Als wij het geld
terug wilden dan zou wij er voor zorgen dat Landal failliet zou gaan!!!!

  • Algemeen 4
op 3 april 2020 bestemming: Duitsland / Wirftal, reisperiode: april 2020

Wij hebben onze reis tijdig geannuleerd en bericht ontvangen dat ze 70% van de reissom zouden terugstorten binnen 14 dagen. Nu komen ze hier eenzijdig op terug en willen ze het afdoen met een voucher. Zeer teleurstellend en kwalijk dat ze zich niet aan gemaakte afspraken houden.

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: Nederland / Hof ter Saksen, reisperiode: april 2020

Geen contact vanuit Landal, enkel een betaalnummer om contact te houden waar je niet binnenraakt.
Heb nog 2 boekingen (1 op hotel , 1 air BnB), deze werden al netjes afgehandeld via mail. Bij landal kan je alles online bestellen maar een reservatie verplaatsen moet telefonisch????

  • Algemeen 1
op 29 maart 2020 bestemming: Nederland / Holten, reisperiode: maart 2019

Ik snap niet al die negatie reacties over Landal, wij werden netjes gebeld door het park zelf, met de vraag of wij nog wilden komen.
Aangegeven dat wij gewoon kwamen, verder werd er medegedeeld dat wij ook een voucher krijgen van 150 Euro ,dit kunnen wij later dan weer besteden voor een booking. Verder staat er ook duidelijk dat je vakantie kan om boeken voor later dit jaar als je op dit moment niet wil of kan komen. Duidelijk is ook dat je niet je geld terug krijgt. Hiervoor doen je je eigen te melden bij je reisverzekering mits je die hebt afgesloten. Duidelijk en helder verhaal lijkt mij.

  • Algemeen 9
op 26 maart 2020 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: maart 2019

Ivm met asfalt werkzaamheden werd ons huisje omgeboekt naar 10 extra luxe nou geen stoomdouche maar ja dan toch maar gedaan worden we net 1 dag voor vertrek opgebeld dat we weer een ander huisje krijgen met minder mogelijkheden wat een slechte service kan een voucher krijgen maar mijn vakantiedagen zijn foetsie geen idee wat ik moet doen. ! dag voor vertrek gek wordt je ervan

  • Algemeen 1
op 26 maart 2020 bestemming: Nederland / Miggelenberg, reisperiode: maart 2019

Door coronavirus geadviseerd om annulatieverzekering te raadplegen die deze niet terugbetaald.
Onmiddellijk terug gebeld om deze boeking om te boeken maar te laat punt andere lijn.
Wij zien ons 600 euro niet meer terug zelfs niet de mogelijkheid om op een ander tijdstip te boeken. Solidariteit moet je op deze moment daar niet zoeken!

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: mei 2020

Kan niet annuleren of omboeken naar volgend jaar.
Volgens de rijksoverheid mogen 10 personen niet samen in 1 bungalow samen zijn.
Vanwege de Corona uitbraak.
Landal geeft niet thuis.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: april 2020

I.v.m. Corona bericht ontvangen dat reis wordt geannuleerd. Contact gezocht met het vermelde telefoonnummer.
Gelukkig werd hier sneller opgenomen dan met het contact center. Wat een drams is het om hier iemand te spreken.
Alternatief wat wordt aangeboden is een voucher ter groootte van de reissom. Duidelijk aangegeven hier niet mee akkoord te gaan.
Men biedt echter geen andere oplossing.Aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overmacht situatie zoals genoemd in hun eigen algemene voorwaarden art. 15.3 dat je het wijzigingsvoorstel mag afwijzen. Dit moet binnen 14 dagen en in dat geval heeft Landal het recht de overeenkomst te beëindigen. Als klant heb je dan recht op teruggave van de huursom en hoeft Landal geen schade te vergoeden. Dit laaste kan ik me voorstellen gezien de overmacht situatie. Nadat de persoon aan de telefoon bij de oplossing van het voucher bleef kreeg ik een email adres. Hier heb ik mijn standpunt kenbaar gemaakt. Dit zou bij de directie komen? Afwachten hoe deze reageert.
Op verzoek naar de directie gevraagd. Hier een bericht aan gestuurd. Nu maar afwachten of zij gaan handelen conform hun eigen Algemene voorwaarden. Zal worden vervolgd.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Nederland / resort haamstede, reisperiode: april 2020

Verblijf Reserveringsnummer: 811409705
Ons verblijf van 06-04 tot 10-4 in Haamstede Resort met 12 personen kan niet doorgaan door de lockdown in België. Wij mogen ons niet meer verplaatsen. Ik probeer Landal te contacteren om een omboeking te doen naar 2-11 tot 6-11 of een voucher te geven naar volgend jaar. Ik probeerde via mijn account te mailen maar krijg bij de verschillende e-mailadressen steeds hetzelfde antwoord. Dit e-mailadres is niet meer in gebruik. Wij nemen uw e-mail dan ook niet in behandeling. Blijkbaar zijn al de e-mailadressen afgesloten.
Ik probeerde dan maar te bellen naar 070-77 80 80. Ik denk 50 maal geprobeerd maar geraak niet binnen. Geraak steeds in de wachtlijst. Dit kostte mij al veel telefoonkosten.
Ben ook gaan zoeken naar informatie op de website van Landal. De pagina op de website over de Coronacris is totaal irrelevant .
De klant wordt volledig in het ongewisse gelaten. Het is crisis voor iedereen maar hoe men met de klant omgaat bij Landal is zeer klantonvriendelijk. Ik heb meer dan 900€ betaald, misschien ben ik het kwijt.
Neem a.u.b. contact op.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2020 bestemming: Nederland / Braam, reisperiode: maart 2020

Ondanks wij ook lang moesten bellen , hebben we toch een omboeking kunnen maken voor in november op een ander park, namelijk Wirftal! Wij zouden 30 maart naar Stroombroek! Ik had ook om een voucher gevraagd maar dat deed landal niet, de aardige mevrouw aan de telefoon zei tegen mij dat landal ook beter een voucher hadden kunnen geven!

  • Algemeen 7
op 21 maart 2020 bestemming: Nederland / Lommerbergen, reisperiode: april 2020

Door Corana helaas niks kunnen gaan alleen weinig oplossingsgericht daar wat een slecht bedrijf hoop dat ik nog voucher krijg. Niet te bereiken dat ten eerste. Boeking Center Parcs zelfs geld terug en supervriendelijk. Landal houd park open zonder faciliteren open te hebben. Wissel voucher nog in en daarna nooit meer er heen

  • Algemeen 1
op 20 maart 2020 bestemming: Nederland / Holten, reisperiode: maart 2020

Op 27 maart is het de bedoeling dat wij naar Landal gaan maar ivm het corona kan het niet doorgaan. Alle faciliteiten zijn gesloten. Echter probeer ik heel de week Landal te bellen maar het is druk en de verbinding wordt verbroken. Ook per email worden wij niet op de hoogte gebracht. Zeer slechte zaak van Landal.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Nederland / Stroombroek, reisperiode: maart 2020

Lang weekend geboekt bij Landal voor het mooie saunacomplex. Vanwege Corona heeft Landal echter alle parkfaciliteiten waaronder de sauna en het restaurant gesloten. Annuleren of inboeken tegen dezelfde prijs niet mogelijk. Enkel inboeken tegen meerprijs van 100 euro! Zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. In crisistijd leer je de ware aard van een bedrijf kennen. Nooit meer Landal!

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Nederland / Valkenburg aan de geul, reisperiode: maart 2020

Landal zegt dat ze omboeken.helaas krijg je constant hetzelfde bandje te horen.en wordt de verbinding verbroken.heb ongeveer 60 x gebelt.dus eigenlijk kan je gewoon niet omboeken.heb een mail gestuurt maar,kreeg een mail terug dat alleen via telefoon omgeboekt kan worden.zeer triest dat landal zo met haar klanten omgaat.wij gaan al jaren 3 x per jaar erheen maar deze vaste klant zijn ze kwijt.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Nederland / Vijlen, reisperiode: maart 2020

Landal laat haar klanten in de kou staan en legt het probleem rondom corona volledig bij de klanten neer. Ik ben chronisch ziek en zou aanstaande maandag een midweek naar Zuid-Limburg gaan samen met mijn ouders van in de 70. Allemaal behoren we tot de risicogroep en moeten we ons niet onder de mensen begeven en dus ook niet op vakantie. Daarom willen we de vakantie annuleren of een voucher voor een andere keer. Dit lukt echter niet. We hebben al minstens 50 keer gebeld en komen er nooit doorheen. Tenslotte via via toch een mail weten te sturen. Toen werd ik gisteren teruggebeld door een zeer onvriendelijke vrouw die me toesnauwde dat we nu direct voor het najaar een nieuwe vakantie moesten boeken en anders waren we al ons geld kwijt. Een voucher kon niet en ze vond dat we maar gewoon moesten gaan, want we konden immers nog hele dagen door de heuvels wandelen. Toen ik haar probeerde uit te leggen dat we precies dat niet kunnen en vanwege onze gezondheid ook niet uitgebreid kunnen gaan winkelen, wat haar advies was, werd er zeer bot gereageerd en vooral benadrukt hoe zielig zij was met die drukke telefoonlijn. Met het mes op de keel een nieuwe midweek voor het najaar afspreken kon ik niet, moest ik bovendien nog overleggen, dus dat kon niet. Nu probeer ik weer steeds te bellen,maar kom er weer niet doorheen. Ze maken het onmogelijk je vakantie te verzetten of te annuleren. Zeer klantonvriendelijk, zeer bot en onbereikbaar. Blijkbaar willen ze niet dat je als klant een fijne vakantie hebt. We gingen de afgelopen jaren wel vaker naar Landal-parken, maar ze zijn nu een klant kwijt. Nooit meer met Landal!

  • Algemeen 1
op 17 maart 2020 bestemming: Nederland / Uddel, reisperiode: maart 2020

Slechte klantenservice. Onbereikbaar en je wordt gewoon constant opgehangen. Je kan je boeking omboeken alleen nemen ze de telefoon nooit op hiervoor. Veel andere huizenparken gaan gewoon dicht i.v.m. corona. Landal niet. Die doet alle faciliteiten dicht maar je mag wel gezellig komen hoor. Voor mij nooit meer Landal.

  • Algemeen 1
op 11 maart 2020 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: maart 2019

Landal park organisatie denk niet mee met gasten/ Nooit meer.
Wij zouden morgen richting winter berg gaan rijden, echter door de Corona uitbraak hebben we besloten om maatregelen te gaan nemen vanuit onze kant.
3 van onze groep leden komen uit Brabant, zij werken op dit moment vanuit huis maar wij willen absoluut niet medewerkers van Landal park en andere gasten van jullie park in gevaar brengen vandaar deze annulering.
voor ons is het helaas weggegooid geld,

ik heb genoeg gelezen op internet over hoe Landal park om gaat tijdens Corona virus, dus vraag om onze reis te verschuiven naar volgende jaar of andere tijdstip was ook geen optie.

  • Algemeen 1
op 29 februari 2020 bestemming: Nederland / Zaandam, reisperiode: februari 2020

In verband met Corona virus contact gezocht over eventueel het verplaatsen van de vakantie, maar ze wilde me op geen enkele manier helpen hiermee. Wij komen vaker op deze parken, maar zodra er iets is geven ze niet thuis.

  • Algemeen 1
op 1 februari 2020 bestemming: Nederland / borger, reisperiode: februari 2020

Al 3 weken wachten op retour betaling, ondanks emails onbeantwoord geen geld retour ontvangen. Bellen ja is onze policy er minimaal 2 weken over te doen. Lekker bedrijf, meteen laatste keer

  • Algemeen 1
op 12 januari 2020 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: januari 2019

Helaas wel geboekt, maar niet gegaan! Vanwege ziekenhuisopname en hartoperatie van mijn moeder. Landal gebeld om de boeking niet te annuleren maar te verzetten. Niet mogelijk bij Landal (policy). Na diverse mails nu alleen 40 euro korting bij de volgende boeking!
Zeer klantonvriendelijk en oplossingsgericht! Landal verwijst steeds naar hun eigen of onze eigen annuleringsverzekering. Maar wij zijn echt niet uit op geld (was wel 650 euro overigens!), wij willen de oude boeking verzetten! Je kunt niet op vakantie vanwege emotionele en familiare problemen, maar een familiepark als Landal pretendeert te zijn geeft niet thuis! Wij zijn al jaren klant van Landal, maar zijn zwaar teleurgesteld in deze mega-organisatie! We wachten nog steeds op een gebaar van Landal, waardoor wij na deze zware weken toch nog een midweek kunnen ontspannen!

  • Algemeen 1
op 12 januari 2020 bestemming: Nederland / diessen, reisperiode: januari 2019

Reservering ongeldig. geen huisje zoals uitgezocht. geen oogbescherming verkrijgbaar voor zonnebank. dus niet te gebruiken. bij vraag ), onvriendelijk behandeld. NOOIT WEER!!

  • Algemeen 5
op 7 januari 2020 bestemming: Nederland / Putten, reisperiode: januari 2019

Wanneer je een huisje wil huren ( ter plaatse bij de receptie ) om er gelijk gebruik van te maken, moet je evengoed 29 euro reserveringskosten betalen terwijl je niets reserveert. Dat gaan wij dus niet doen. Wij zijn helemaal klaar met Landal.

  • Algemeen 1
op 5 december 2019 bestemming: Nederland / Haarle, reisperiode: november 2019

Ik wil vertellen waarom dit park deze keer van ons een onvoldoende krijgt.
Omdat 2 van onze 3 kinderen in de buurt van dit park wonen , boeken we voor de 14de keer. Doorgaans op wat kleinigheden na best wel tot onze tevredenheid. tot nu. .
De vorige week moesten we, tijdens ons verblijf op de Hellendoornse Berg, mijn zus begraven in de buurt van Barneveld.Onze gehandicapte dochter van 43 jaar , die graag mee wou om haar tante te begraven,moest met de Valys taxi uit het noorden des lands komen, Daar bij aankomst, gaat ze naar de receptie om te vragen welk huisje Pappa en Mamma zijn.? Antwoord: dat mogen we niet geven.,bel ze maar. antwoord: dat kan ik niet. Jammer dan, maar je mag wel even zoeken op het park.............
Ze wordt dan naar buiten gestuurd in de stromende regen..................Omdat ze met de taxi kwam wisten we niet hoe laat ze er zou zijn , we zaten wel op wacht en ja toen zagen we haar zoeken, ....... en hebben haar kletsnat binnengehaald en droge kleren aangetrokken.Het huilen stond ons, naast het andere verdriet, nader dan het lachen, we vragen ons dan ook af: moest dit zo? Je kunt aan haar zien dat ze gehandicapt is, ons mobiel nr was bekend bij de receptie. Er is toch zeker naast protocollen ook nog een stukje "zorg voor je medemens?" ? dat hebben we enorm gemist. Bij ons vertrek hebben we dit gemeld, maar er was geen plaats voor een excuus,alleen: "we moeten ons houden aan de regels"
en dan willen we daarbij dan ook nog noemen de vuile mokken,pannen en soepkoppen.
PS.Vlak voor vertrek: Landal had ons gebeld of we in een ander huisje wilden i.v.m werkzaamheden.

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende