Ervaringen Landal GreenParks

Pagina 1 van 2 met 135 resultaten

op 5 oktober 2021 bestemming: Nederland / Noorderlicht, reisperiode: december 2021

Tot nu toe uitsluitend positieve ervaringen met Landal en inmiddels heel veel diverse parken bezocht. Met name erg blij over de klantgerichtheid. Maar wat is er nu aan de hand bij Landal? Jullie waren altijd zo geweldig vriendelijk en meedenkend. Maar nu zijn jullie zo flexibel als een blok beton. Wat is er misgegaan met de service en klantgerichtheid van Landal?

Ik heb recentelijk twee nieuwe reserveringen gegaan, nu zie ik tot mijn verbazing dat ik lid ben van de ANWB en een kortingscode heb voor de geboekte parken t.w; Coldenhove en Hof van Saksen. Ik wil de kortingscode gebruiken op de gemaakte reservering en probeer telefonisch in contact te komen. Verspreid over 3 dagen heb ik totaal 42 minuten in de wacht gehangen. Uiteindelijk krijg ik na een vierde belpoging een medewerkster aan de telefoon. Zij geeft aan mijn kortingscode van mijn ANWB niet te kunnen gebruiken alleen bij een nieuwe boeking. Wat is dit nou voor onzin!! Annuleren en opnieuw boeken met de kortingscode kan ook niet. Zeker geen teken van flexibiliteit vanuit Landal. Hoe gaan jullie dit voor mij oplossen?
Erg jammer allemaal ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 30 september 2021 bestemming: Nederland / Putten, reisperiode: oktober 2021

Wat een ongelooflijk slecht bedrijf! Onvoorstelbaar…

Al jaren huren wij ieder jaar in het voorjaar en in het najaar een huisje bij Landal GreenParks. Ook ongeveer een week geleden. Wegens bijzondere omstandigheden moesten we verzoeken of de huurperiode een maand later kon worden. Het antwoord:

“Wij waarderen u als vaste gast van Landal GreenParks enorm en willen u daarvoor bedanken. Echter moeten wij onze voorwaarden hanteren.”

Ik zou iedereen willen waarschuwen hier niet te boeken, zo ga je niet met gasten om, zeker niet vaste gasten en al helemaal niet als je ook nog eens gastenverblijven verhuurt.

In het vervolg gaan we dus maar kijken naar andere vakantiehuisjes, waarbij de verhuurder wél weet wat gastvrijheid betekent. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 20 september 2021 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: september 2021

Op de website van Landal De Waufsberg, een 4 persoonsvillaEL gezien die te boeken was voor dezelfde dag voor een midweek… bij de optie : Boek nu… kwam de melding ….Gefeliciteerd de villa is nog beschikbaar maar kan alleen telefonisch worden geboekt… reserveringsnummer gebeld.. na 10 minuten wachten de melding, I.v.m grote drukte later terug te bellen ( het was 13.45) Het park zelf gebeld …. Bandje: we kunnen je helaas niet te woord staan! Landal De Cauberg gebeld met het verzoek om me door te verbinden naar een directe lijn om de boeking bij De Waufsberg in orde te maken. Geen optie dat kunnen ze niet. Beetje teleurstellend voor zo een grote organisatie..en jammer. We zijn altijd erg tevreden over de Landal parken, uiteindelijk bij onze terugkeer in Nederland voor onze laatste vakantie week maar gekozen voor een luxe hotel. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 september 2021 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: augustus 2021

Vakantie naar DE geboekt (Winterberg €1158,50) na 3 dagen gebeld en advies gekregen omboeken of annuleren krijgt je geld terug want anders moeten zelf kinderen vanaf 0 jaar 5 dagen in qarantaine.Na 8 dagen veranderen regeles in DE dus nieuwe vakantie geboekt (Warsberg €890) maar naar andere plek want daar was vol. Vandaag gebeld waar blijf mijn geld voor eerste boeking? AANDWOORDT VAN LANDAL JE KRIJT GEEN €1158,50 KUNNEN WIJ NIET'S AAN DOEN!!!! OPLICHTERIJ NIET NORMAA!!!!L

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2021

Tot nu toe uitsluitend positieve ervaringen met Landal: al diverse parken bezocht. Met name erg blij met Danny van de Amerongse Berg. Zo geweldig hoe hij steeds meedenkt!
Nu een week geboekt (van 23 tot en met 30 augustus 2021) bij de Waufsberg. Oorspronkelijk zouden we met 4 personen gaan maar nu krijgen we onverwacht bezoek uit Dubai/Oekraïne. We hadden bedacht dat het leuk zou zijn om deze mensen mee te nemen op vakantie. Maar: de bungalow biedt niet voldoende ruimte. Op de website gekeken naar grotere bungalows op dit park maar helaas geen mogelijkheden meer. Toen gekeken naar een ander park met grotere accommodaties die beschikbaar zijn. Gezien dat er in dezelfde periode nog een bungalow beschikbaar is op de Schatberg. Gebeld met Landal: helaas niet mogelijk om om te boeken naar een ander park en op de Waufsberg geen grotere accommodatie beschikbaar. Erg jammer allemaal. Zeker geen teken van flexibititeit vanuit Landal. Natuurlijk heb ik de voorwaarden gelezen en wist dat dit niet kon maar toch... Ook zeker geen teken van gastvrijheid naar onze gasten die nu een hotel in de buurt moeten zien te vinden. Erg jammer allemaal!

  • Algemeen 5
op 6 augustus 2021 bestemming: Tsjechië / Zuid-Bohemen, reisperiode: augustus 2021

Door Corona vanuit dieprood NL onmogelijk te komen met gezin met kinderen van 6 en 8, en waar andere vakantieparken dan wel meedenken, is dat niet het geval bij Landal, terwijl Landal vervolgens weer het drievoudige vragen aan andere gasten. Onbegrijpelijk en onrechtvaardig.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2021 bestemming: Nederland / Julianadorp, reisperiode: november 2019

We hebben voor november vakantie geboekt bij landal oogduyne,we waren toen 25jr getrouwd en wilden met onze familie in 2 huisjes maar vanwege corona moesten wij omboeken en dit bracht kosten met zich mee wat zeer oneerlijk was,nu moesten we weer omboeken omdat er vanuit de regering nog steeds zoveel beperkingen waren dus word het nu weer november 2021 en dit was nu weer goedkoper maar nee hoor moeten gewoon de volle mep betalen. Echt te schadelig voor woorden. We gaan ook nooit en nooit meer boeken bij landal we waren goede klant maar dat is afgelopen en ik raad de mensen ook aan nooit maar ook nooit meer te boeken daar

  • Algemeen 1
op 23 februari 2021 bestemming: Nederland, reisperiode: februari 2019

Oh, had ik deze recensies maar eerder gelezen!
Zo'n arrogant en klant-onvriendelijk bedrijf als dit heb ik niet eerder gezien.
Vanwege coronaregel 1 persoon op bezoek, weekend voor 4 huishoudens verplaatst naar december 2021.
Zelfde huis is dan € 200 goedkoper. Maar nee hoor, het verschil krijgen wij niet terug!
Was het duurder geweest dan hadden wij, logisch, bijbetaald maar andersom geldt dit niet. Wat een vreemd beleid, lijkt nergens op!
Nog gevraagd of het al betaalde bedrag dan ook over 2 weekenden verdeeld mag worden, maar nee, dat kan ook niet.
Later zag ik op hun site dat ik een VOUCHER had kunnen krijgen waar dan wél van alles mee had gekund en zelfs terugbetaling na 1 jaar.
Waarom is mij dat, toen ik om een oplossing vroeg, niet verteld?
Iedereen zucht onder financiële zorgen in deze pandemie, maar Landal wil er kost wat kost even beter van worden! Nou, deze 4 huishoudens komen niet meer op een Landal-park! Alleen in december dan nog, maar de lol is eraf en voorpret is ook ver te zoeken op deze manier!!

  • Algemeen 1
op 14 februari 2021 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: mei 2020

Alles was gesloten op de horeca na
En we zouden 30 procent terug krijgen nog steeds niks ontvangen

  • Algemeen 7
op 28 december 2020 bestemming: Duitsland / moezel, reisperiode: oktober 2019

Niet goed schoon gemaakt en de klacht is mager gecompenseerd met een flesje wijn. Het warme eten was zeer slecht. (magnetron)

  • Algemeen 3
op 15 december 2020 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: september 2020

Landal is niet meer wat het ooit was. De hele bungalow zat vol spinnenraggen, echt in elke hoek van de gang, keuken, slaapkamer overal, te vies voor woorden. Voorheen kreeg je nog een welkomstpakket maar dat krijg je ook niet meer. Met de verjaardag een flesje wijn maar dat zit er ook niet meer aan. Dit mede gedeeld in de beoordeling van Landal en zouden het goedmaken in de volgende vakantie, die vakantie hebben we nu ook achter de rug, was helemaal een drama, voor ons geen Landal meer, kwamen er 5 a 6 keer per jaar en dat ruim 30 jaar.

  • Algemeen 3
op 6 november 2020 bestemming: Nederland / Landsmeer, reisperiode: november 2020

Onze vak door corona uitgesteld nu gaan we in nov alles dicht door corona en moeten wel de volle prijs betalen

  • Algemeen 5
op 28 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Slechte communicatie en waardeloze organisatie

  • Algemeen 1
op 19 oktober 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: november 2020

Boeken ging snel. We willen nu de datum verzetten. Op de website is geen mogelijkheid, op mail wordt niet gereageerd en de telefoon wordt niet opgenomen. Waardeloze service dus.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2020

Ik had een vakantie geboekt naar één van de waddeneilanden. Maar ivm de nieuwe corona regels na de toespraak van Rutte afgelopen dinsdag, geprobeerd dit te annuleren. Verschillende keren gebeld, maar kreeg landal zelf telefonisch niet te pakken of reactie op mijn mail??? Bij het bellen krijg je steeds te horen dat het ivm corona te druk is en voor vragen op de site moet kijken. Vervolgens wordt dan de verbinding verbroken???? Aangezien de reistijd nadert een mail gestuurd naar het vakantieverblijf waar ik naar toe zou gaan, dat ik het wilde annuleren en evt mogelijk was daarvoor een tegoedbon te krijgen om de vakantie een andere keer op te nemen. Kreeg v dat verblijf wel snel een reactie terug, met de melding dat de regels bij landal zijn, dat als ik nu op korte termijn (ondanks de reis, corona regels en "veiligheid" ) de vakantie annuleer, wel mijn geld kwijt ben en ook geen tegoedbon daarvoor kon krijgen?? Ik heb niet eens gevraagd om het geld terug te krijgen, want ik begrijp best dat in deze tijd door de corona meer annuleringen zullen zijn. Maar dat er niet de mogelijkheid is om in deze omstandigheden een tegoedbon te krijgen als tegemoetkoming (al was h bij wijze v spreke maar een bon met de helft van het geld v h verblijf), vind ik wel heel jammer! Ben dan ook voorlopig niet van plan om nog een keer via landal iets te boeken.

  • Algemeen 4
op 15 oktober 2020 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2020

Ik had hier een klacht maar deze is nog steeds niet geplaatst. Het mooie is dat dat nu ook niet meer hoeft want Landal heeft mijn klacht naar volle tevredenheid opgelost

  • Algemeen 10
op 14 oktober 2020 bestemming: Nederland / Vlieland, reisperiode: oktober 2020

Ik wil mijn reis over een week op vlieland graag omboeken indien nodig met bijbetaling naar een andere datum omdat ook op vlieland alle restaurants dicht zijn, tours niet doorgaan en openbaar vervoer reizen alleen strikt noodzakelijk. Toch kun je alleen maar annuleren waarbij je al je geld kwijt bent. Ze melden dat je gewoon mag reizen naar je vakantie en dat je dan maar zelf moet koken. Ja daarom ga ik ook op vakantie omdat ik zelf wil koken, soms.....
Meedenken hoe maar en je wordt als een klein kind behandeld want als mevrouw van de klantenservice zelf op vakantie gaat dan gaat ze nooit uit eten. Net alsof mij dat iets interesseert. Ik wil iemand die met je meedenkt hoe een probleem op te lossen is en niet alleen denkt aan geld verdienen

  • Algemeen 1
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / Kaatsheuvel, reisperiode: november 2020

Gratis omboeken tot 28 dagen voor aankomst, ja hallo... Door de rode zone wouden wij om boeken naar een ander park in een oranje zone, we hadden een chalet gevonden evenredig aan onze eerste boeking maar dit kon nog niet worden om geboekt omdat de situatie nog kon veranderen zeiden ze.
Slim gezien natuurlijk, want zo hebben ze extra boekingen... en voor ons is de kans groot dat we geen vakantie gaan hebben.
Klantvriendelijkheid: een dikke 0

  • Algemeen 1
op 29 september 2020 bestemming: Nederland / holten, reisperiode: september 2020

Geweldig, wat een service van Landal. Door ongeval met mond/gebit kan ik niet alles eten. Alles werd aangepast waarom ik verzocht had, kosteloos en al. Gourmet, boodschappenpakket. Landal, super. Mooie bungalow, vriendelijk personeel. Zelfs het omboeken van Mei naar September verliep vlekkeloos. Goede klantenservice. Voor ons altijd Landal.

  • Algemeen 8
op 26 augustus 2020 bestemming: Nederland / Rewijk, reisperiode: juni 2020

Traphek ontbrak,trapleuning ontbrak,gat in WC deur, vlekken in gordijnen, bloed,vlekken flink op muur en vloer van de trap,vieze oven,vieze muren,bloedvlekken in de badkamer enz.Als compensatie zouden we een welkomspakket ontvangen bij onze volgende boeking,bizar. Heb al diverse mails gestuurd ,is nu al 2 en halve maand in behandeling.Vraag me af hoe het zit met aansprakelijkheid als Landal een huis verhuurt zonder trapleuning of beschermend hek....

  • Algemeen 5
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Biddinghuizen, reisperiode: augustus 2020

Smerig huis met veel gebreken. Nachtelijke herrie op het park

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2020 bestemming: Nederland / Hellendoornseberg, reisperiode: juni 2020

Zaten allemaal helemaal onder de bulten, thuis gelijk huisarts....bedwantsen!!
Klacht gestuurd en 8!!! Weken later antwoord dat het de processierups is en daardoor onmacht vanuit landal!

  • Algemeen 3
op 3 augustus 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2020

We zouden 16 maart een midweek naar Landal gaan. In verband met Corona werden een dag ervoor alle faciliteiten gesloten, waardoor het voor ons, met een kleuter, zinloos was om nog te gaan. Omboeken was geen probleem, maar aanbiedingen voor de nieuwe periode waren er (nog) niet. Een voucher hadden ze destijds ook nog niet, dus wij werden verplicht om te boeken naar later dit jaar, voor het volle pond. Voor ons betekent dit dat wij 3 keer de oorspronkelijke prijs betalen ten opzichte de prijs (voor het zelfde huisje) in maart! Destijds al ons ongenoegen geuit, maar er was echt niets mogelijk. Nu zijn er inmiddels weer aanbiedingen (lang niet zo goed als destijds in maart, maar toch), maar kunnen wij hier geen gebruik meer van maken omdat wij "akkoord zijn gegaan met de prijs en voorwaarden". Meermalig contact gehad met Landal, maar zelfs een voucher te besteden op het park kan er niet van af. Voelt alsof Landal de gemiste omzet op deze manier wil compenseren waarvan de klant de dupe is...

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

We zijn nog niet gegaan, maar de klantenservice is onvriendelijk en een beetje kleinerend. Nu snap ik waarom je alleen telefonisch kunt boeken, dan kunnen ze je nog allemaal extra's aanpraten, zonder het over een prijs te hebben. En natuurlijk kunnen die extra's er niet meer af (28 dagen voor de reis begint), omdat alles al 'klaar is' en 'voor uw gemak'....bullshit dus. Jullie verpesten het op deze manier voor de klant, want het is natuurlijk een principekwestie en gaat over jullie klantonvriendelijkheid.

  • Algemeen 5
op 2 juli 2020 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: augustus 2020

Wij zijn niet gegaan. Verschrikkelijke klanten service zonder enig begrip. Boek bij Roompot!!!!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Nederland / Cauberg, reisperiode: juni 2020

Er is ontzettend veel burengerucht, wij hadden huisje 122 gehuurd voor 7 dagen. Ons tuin terras grensde aan de tuin met teras van huis 130 gescheiden door een heg. Eerst hadden wij 4 bouwvakkers als buren die hier in de buurt een klus hadden, een hoop luidruchtig gepraat de hele klus eerst besproken, een airco slang die uit het raam hing, ik heb bij deze mannen aan gebeld en vriendelijk gevraagd of de slang misschien uit een ander raam gehangen kon worden omdat heel erg storend was, gelijk een hoop gemopper ze zouden wel eens kijken. Ik heb een klacht ingediend bij de receptie of wij aub een ander huisje konden krijgen ( nee wij hebben niets meer vrij) de bouwvakkers bleven luidruchtig, maar waren voor ons gelukkig snel verdwenen. Vrijdags nieuwe buren, met twee hele jongen kinderen. Alleen maar gehuil en gejengel, wij zijn niet zo moeilijk maar je betaald een hoop centjes en dan krijg je dit. Je kan moeilijk naar papa en mama gaan om te vragen of de kleintjes stil kunnen zijn of naar bed kunnen😅 voor ons nooit meer landal Cauberg het ziet er mooi uit, maar het verblijf viel ons heel hard tegen.

  • Algemeen 3
op 26 juni 2020 bestemming: Nederland / Den Osse, reisperiode: juni 2020

Raak je sleutel vooral niet kwijt bij Landal, dit kost namelijk meer dan een week vakantie, rond de 500 euro. Toen wij om specificaties vroegen (waar wordt dit bedrag aan uitgegeven??) werd het er niet duidelijker op. Belachelijk hoog bedrag voor wat sleutels, laatste keer Landal voor ons.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2020 bestemming: Nederland / Coldehove, reisperiode: juni 2020

Geen probleem geen fillers lekker rustig aan tijd zat

  • Algemeen 8
op 12 juni 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2020

Wat een ontzettende slechte service van Landal, probeer al dagen/weken telefonisch contact te krijgen over een reservering. Langste tijd dat we geprobeerd hebben om er door heen te komen is dik 1 uur. We begrijpen allemaal dat het druk is in deze periode waar we in zitten, maar misschien kunnen er extra mankrachten worden ingezet. Waardeloos service van Landal, ook geprobeerd het via de mail, daar heb ik na 3 weken nog steeds geen antwoord op gehad. We hebben geboekt voor de periode in augustus. Hopen maar dat de vakantie dan wel goed uitpakt.

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Nederland / Maarssen, reisperiode: juni 2020

Ik kom al jaren bij Landal met de hele familie.
De (LUXE) huisjes waren meestal goed, maar laatste paar keer op meerdere parken problemen gehad met kapotte luxe voorzieningen zoals sauna en bubbelbad (waar je wel de hoofdprijs voor hebt betaald) en zelfs hele vieze huisjes (inclusief vieze wc's en niet verschoonde bedden). Zeg je hier iets van krijg je een flesje wijn uit de shop (a 5 euro) ... dit vind ik geen compensatie voor dit soort problemen.

Verder is de klantenservice erg slecht! Altijd onbereikbaar. Het online boekingsproces gaat wel heel snel (...dan hebben ze de buit alvast binnen natuurlijk...) Wil je iets aanvullend weten of je reservering wijzigen, moet je altijd minimaal 45 min in de wacht staan! De laatste keer werd ik via de klantenservice doorverbonden met het geboekte park met de garantie dat ik daar niet weer in de wacht zou hoeven staan. Vervolgens werd ik er daar meteen uitgeknikkerd omdat het er te druk was!!! Dit is écht onacceptabel. Als het nou 1x gebeurde, maar dit is dus áltijd het geval. Ik bel ook altijd op verschillende tijden, dus daar ligt het niet aan. Wij gaan daarom volgende keer ergens anders een huisje boeken.


Tips voor Landal:
* neem eens een aantal klantenservice medewerkers aan
* laat je klantenservice medewerkers de klant niet voorliegen ondanks drukte
* lever het geboekte huisje altijd volledig intact en schoon op. Lukt dit nou echt niet, bied dan korting aan op het huisje of bied aan om om te boeken (en neem dan zelf telefonisch contact op met de klant)

  • Algemeen 1
op 20 mei 2020 bestemming: , reisperiode: mei 2020

Landal lapt alle fatsoensnormen en de regels aan hun laars, hun financieel belang gaat voor dat van de klant, de wet, Acm en Brussel. Amerikaans bedrijf waar heel veel geld in zit. Gastenservice weigert communicatie, their way or the highway. Die ongedekte voucher zal door je strot gaan en waar je straks op moet bijbetalen. Of jezelf last hebt van Corona interesseert ze niets, maatwerk bestaat niet in ego wereld van Landal. Bizar om wel te vragen om begrip, begrip ontstaat vanuit wederzijds respect Landal en dat hebben jullie 0,0.

  • Algemeen 1
op 17 mei 2020 bestemming: Nederland / Nooitgedacht, reisperiode: april 2020

Meerdere keren geweest, nu met Covid scheidt het kaf zich van het koren. Onduidelijk, onvriendelijk en standpunt vasthouden en zelfs aangeven niet meer te gaan reageren. Natuurlijk is de situatie voor een ieder vervelend, maar het gaat er wel om hoe je met je klanten omgaat. Hier heeft Landal geen punten gescoord, volgende keer een ander vakantiepark.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2020

Landal geeft voucher in plaats van geld terug ondanks dat we hebben aangegeven dat we dit niet willen.

  • Algemeen 1
op 15 mei 2020 bestemming: Nederland / Noord Holland, reisperiode: maart 2019

Bij ons hetzelfde, Landal annuleerde onze reis zelf vanwege het Corona virus en vervolgens zouden we ons geld terug krijgen. Ook via een bevestigingsmail toegestuurd gekregen dat we ons geld terug zouden krijgen.
Na 2 weken wachten op het geld werd het ineens een voucher. We zouden met het hele gezin van 15 personen een weekend weg, dus het gaat om meer dan €1000 euro. Nu mag de voucher ingeleverd worden, maar heeft Landal alle parken met 25-50% duurder gemaakt. Totaal geen goede service wat ons betreft. We willen nog steeds ons geld terug!
Landal had dit allemaal veel beter kunnen oplossen door te vragen wanneer je de vakantie wil inhalen en de vakantie dan even duur te maken, zo waren we natuurlijk akkoord gegaan. Maar door alle parken veel duurder te maken moeten we dik €1000 euro gaan bijbetalen bij een nieuwe boeking! Schandalig gewoon!! We gaan niet weer naar Landal.

  • Algemeen 1
op 5 mei 2020 bestemming: Nederland / Hoenderlo, reisperiode: maart 2019

Ik begrijp niet waarom alles op de parken dicht is, fietsverhuur, receptie, snackbar en de winkel hadden gewoon open kunnen blijven. Supermarkten

  • Algemeen 5
op 29 april 2020 bestemming: Nederland / Hapert, reisperiode: april 2020

Een midweek geboekt de eerste week van Paasvakantie maar geannuleerd door Covid 19. Mail gekregen dat we onze 559€ terug zouden krijgen...
Nog geen cent gezien, terwijl we al mega veel mails en telefoons gedaan hebben, zonder respons!!! Service dikke nul, valse beloftes en klanten misleiden... typisch een Hollander. Ik lees dat er vele mensen het zelfde probleem hebben...
Ik zal en moet mijn centen terug, geloof me! De grenzen blijven niet dicht en ontzie het me dan niet om eens tot Hapert te komen en persoonlijk mijn centen op te halen... bende bandieten!
Wees gewaarschuwt

  • Algemeen 1
op 23 april 2020 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2020

Het toegezegde bedrag door manager van Landal Bartje op 28 maart j.l. wordt niet terugbetaald, maar zonder overleg omgezet in een voucher. Ik heb meermaals aangegeven deze voucher niet te accepteren en verwezen naar de zwart-op-wit toezegging maar Landal zet door met de ongewenste voucher. Nooit zal ik meer een boeking maken bij Landal GreenParks! Mijn rechtsbijstandsverzekering is inmiddels bezig met deze zaak. Telefonisch wist een medewerker vandaag te melden dat de toezegging van deze manager 'een actie van paniekvoetbal' is geweest. Een heel collegeale uitspraak, wat niet mijn probleem mag worden gemaakt.

  • Algemeen 1
op 16 april 2020 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: maart 2020

Wij hadden met de familie een vakantie in maart met 6 huisjes. Door het Corona virus ging dat niet door, uiteraard alle begrip voor. Met medewerkster gekeken om vakantie om te boeken, maar lukte niet qua beschikbaarheid met 6 huisjes. Geld zouden wij vervolgens teruggestort krijgen binnen 3 weken, ook per e-mail bevestigd. Nu 4 weken later nog niets, dus zelf contact gezocht. Krijg je de simpele mededeling dat wij nu een voucher krijgen en geen geld meer terug, meer niet. Je hoort dus niets en nadat wij zelf contact leggen, komen ze met dat je een voucher krijgt.

Verder contact blijven ze met punten komen als dat ze getroffen worden door het virus, maar zij denken dat ze de enige zijn die er last van hebben. Na een tweede e-mail wordt er ook nog eens doodleuk aangegeven dat er niet meer gereageerd zal worden en zij bij hun standpunt blijven, ondanks dat ons met de op dat moment geldende voorwaarden is toegezegd (zwart op wit) dat wij ons geld terug zouden krijgen. Meedenken met elkaar kan altijd (hebben wij ook gedaan om de vakantie eventueel om te zetten, maar dat kon niet notabene door hunzelf), maar hoe zij ons nu behandelen is ronduit schandalig en zeer klant onvriendelijk! Je kant je geld wel terugkrijgen als wij voor SEPTEMBER 2021 uiteindelijk alsnog niet op vakantie zijn gegaan. Oplichters zijn het!

  • Algemeen 1
op 9 april 2020 bestemming: Nederland / Landal, reisperiode: april 2020

Ik heb keurig mijn vakantie geannuleerd op 23 maart toen de oude algemene voorwaarden nog van kracht waren. Ik heb meerdere bevestigingen dat ik de 70% aan geld retour zou krijgen, immers ik bepaal graag zelf waar en wanneer ik op vakantie ga dus accepteerde daarmee dat ik 30% kwijt zou zijn.
Op 7 april nog contact gehad en bevestigd gekregen dat mijn geld onderweg was. op 8 april krijg ik een mail dat ik een voucher ga krijgen. Volgens de algemene voorwaarden is dit niet rechtsgeldig omdat in de algemene voorwaarden van 24 maart gesproken wordt over een voucher en niet in de algemene voorwaarden die geldig waren t/m 23 maart. Schandalig hoe ze hiermee om gaan en er is niemand thuis die je een correct antwoord geeft.
Nieuwe algemene voorwaarden bedenken is prima maar kan niet met terugwerkende kracht van toepassing zijn.

  • Algemeen 1
op 3 april 2020 bestemming: Duitsland, reisperiode: maart 2020

Wij hebben op 31 december 2019 een vakantie op vakantie
Sonnenberg geboekt. Helaas konden wij hier niet i.v.m. het virus
niet terecht. Op 18 maart was on toegezegd dat wij ons geld terug
kregen, wij hadden aangegeven dat wij geen voucher wilden. Tot onze verbazing kregen wij op 3 april 2020 een voucher over de email.
Wij kregen NIET ons geld terug dit was van hogerhand BESLOTEN.

31 keer bij Landal geweest,nu is het voor ons de laatste keer.
Wij werden ook eens onbeschoft te woord gestaan. Als wij het geld
terug wilden dan zou wij er voor zorgen dat Landal failliet zou gaan!!!!

  • Algemeen 4
op 3 april 2020 bestemming: Duitsland / Wirftal, reisperiode: april 2020

Wij hebben onze reis tijdig geannuleerd en bericht ontvangen dat ze 70% van de reissom zouden terugstorten binnen 14 dagen. Nu komen ze hier eenzijdig op terug en willen ze het afdoen met een voucher. Zeer teleurstellend en kwalijk dat ze zich niet aan gemaakte afspraken houden.

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: Nederland / Hof ter Saksen, reisperiode: april 2020

Geen contact vanuit Landal, enkel een betaalnummer om contact te houden waar je niet binnenraakt.
Heb nog 2 boekingen (1 op hotel , 1 air BnB), deze werden al netjes afgehandeld via mail. Bij landal kan je alles online bestellen maar een reservatie verplaatsen moet telefonisch????

  • Algemeen 1
op 29 maart 2020 bestemming: Nederland / Holten, reisperiode: maart 2019

Ik snap niet al die negatie reacties over Landal, wij werden netjes gebeld door het park zelf, met de vraag of wij nog wilden komen.
Aangegeven dat wij gewoon kwamen, verder werd er medegedeeld dat wij ook een voucher krijgen van 150 Euro ,dit kunnen wij later dan weer besteden voor een booking. Verder staat er ook duidelijk dat je vakantie kan om boeken voor later dit jaar als je op dit moment niet wil of kan komen. Duidelijk is ook dat je niet je geld terug krijgt. Hiervoor doen je je eigen te melden bij je reisverzekering mits je die hebt afgesloten. Duidelijk en helder verhaal lijkt mij.

  • Algemeen 9
op 26 maart 2020 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: maart 2019

Ivm met asfalt werkzaamheden werd ons huisje omgeboekt naar 10 extra luxe nou geen stoomdouche maar ja dan toch maar gedaan worden we net 1 dag voor vertrek opgebeld dat we weer een ander huisje krijgen met minder mogelijkheden wat een slechte service kan een voucher krijgen maar mijn vakantiedagen zijn foetsie geen idee wat ik moet doen. ! dag voor vertrek gek wordt je ervan

  • Algemeen 1
op 26 maart 2020 bestemming: Nederland / Miggelenberg, reisperiode: maart 2019

Door coronavirus geadviseerd om annulatieverzekering te raadplegen die deze niet terugbetaald.
Onmiddellijk terug gebeld om deze boeking om te boeken maar te laat punt andere lijn.
Wij zien ons 600 euro niet meer terug zelfs niet de mogelijkheid om op een ander tijdstip te boeken. Solidariteit moet je op deze moment daar niet zoeken!

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: mei 2020

Kan niet annuleren of omboeken naar volgend jaar.
Volgens de rijksoverheid mogen 10 personen niet samen in 1 bungalow samen zijn.
Vanwege de Corona uitbraak.
Landal geeft niet thuis.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: april 2020

I.v.m. Corona bericht ontvangen dat reis wordt geannuleerd. Contact gezocht met het vermelde telefoonnummer.
Gelukkig werd hier sneller opgenomen dan met het contact center. Wat een drams is het om hier iemand te spreken.
Alternatief wat wordt aangeboden is een voucher ter groootte van de reissom. Duidelijk aangegeven hier niet mee akkoord te gaan.
Men biedt echter geen andere oplossing.Aangegeven dat ik gebruik wil maken van de overmacht situatie zoals genoemd in hun eigen algemene voorwaarden art. 15.3 dat je het wijzigingsvoorstel mag afwijzen. Dit moet binnen 14 dagen en in dat geval heeft Landal het recht de overeenkomst te beëindigen. Als klant heb je dan recht op teruggave van de huursom en hoeft Landal geen schade te vergoeden. Dit laaste kan ik me voorstellen gezien de overmacht situatie. Nadat de persoon aan de telefoon bij de oplossing van het voucher bleef kreeg ik een email adres. Hier heb ik mijn standpunt kenbaar gemaakt. Dit zou bij de directie komen? Afwachten hoe deze reageert.
Op verzoek naar de directie gevraagd. Hier een bericht aan gestuurd. Nu maar afwachten of zij gaan handelen conform hun eigen Algemene voorwaarden. Zal worden vervolgd.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2020 bestemming: Nederland / resort haamstede, reisperiode: april 2020

Verblijf Reserveringsnummer: 811409705
Ons verblijf van 06-04 tot 10-4 in Haamstede Resort met 12 personen kan niet doorgaan door de lockdown in België. Wij mogen ons niet meer verplaatsen. Ik probeer Landal te contacteren om een omboeking te doen naar 2-11 tot 6-11 of een voucher te geven naar volgend jaar. Ik probeerde via mijn account te mailen maar krijg bij de verschillende e-mailadressen steeds hetzelfde antwoord. Dit e-mailadres is niet meer in gebruik. Wij nemen uw e-mail dan ook niet in behandeling. Blijkbaar zijn al de e-mailadressen afgesloten.
Ik probeerde dan maar te bellen naar 070-77 80 80. Ik denk 50 maal geprobeerd maar geraak niet binnen. Geraak steeds in de wachtlijst. Dit kostte mij al veel telefoonkosten.
Ben ook gaan zoeken naar informatie op de website van Landal. De pagina op de website over de Coronacris is totaal irrelevant .
De klant wordt volledig in het ongewisse gelaten. Het is crisis voor iedereen maar hoe men met de klant omgaat bij Landal is zeer klantonvriendelijk. Ik heb meer dan 900€ betaald, misschien ben ik het kwijt.
Neem a.u.b. contact op.

  • Algemeen 1
op 24 maart 2020 bestemming: Nederland / Braam, reisperiode: maart 2020

Ondanks wij ook lang moesten bellen , hebben we toch een omboeking kunnen maken voor in november op een ander park, namelijk Wirftal! Wij zouden 30 maart naar Stroombroek! Ik had ook om een voucher gevraagd maar dat deed landal niet, de aardige mevrouw aan de telefoon zei tegen mij dat landal ook beter een voucher hadden kunnen geven!

  • Algemeen 7
op 21 maart 2020 bestemming: Nederland / Lommerbergen, reisperiode: april 2020

Door Corana helaas niks kunnen gaan alleen weinig oplossingsgericht daar wat een slecht bedrijf hoop dat ik nog voucher krijg. Niet te bereiken dat ten eerste. Boeking Center Parcs zelfs geld terug en supervriendelijk. Landal houd park open zonder faciliteren open te hebben. Wissel voucher nog in en daarna nooit meer er heen

  • Algemeen 1
op 20 maart 2020 bestemming: Nederland / Holten, reisperiode: maart 2020

Op 27 maart is het de bedoeling dat wij naar Landal gaan maar ivm het corona kan het niet doorgaan. Alle faciliteiten zijn gesloten. Echter probeer ik heel de week Landal te bellen maar het is druk en de verbinding wordt verbroken. Ook per email worden wij niet op de hoogte gebracht. Zeer slechte zaak van Landal.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Nederland / Stroombroek, reisperiode: maart 2020

Lang weekend geboekt bij Landal voor het mooie saunacomplex. Vanwege Corona heeft Landal echter alle parkfaciliteiten waaronder de sauna en het restaurant gesloten. Annuleren of inboeken tegen dezelfde prijs niet mogelijk. Enkel inboeken tegen meerprijs van 100 euro! Zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. In crisistijd leer je de ware aard van een bedrijf kennen. Nooit meer Landal!

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Nederland / Valkenburg aan de geul, reisperiode: maart 2020

Landal zegt dat ze omboeken.helaas krijg je constant hetzelfde bandje te horen.en wordt de verbinding verbroken.heb ongeveer 60 x gebelt.dus eigenlijk kan je gewoon niet omboeken.heb een mail gestuurt maar,kreeg een mail terug dat alleen via telefoon omgeboekt kan worden.zeer triest dat landal zo met haar klanten omgaat.wij gaan al jaren 3 x per jaar erheen maar deze vaste klant zijn ze kwijt.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Nederland / Vijlen, reisperiode: maart 2020

Landal laat haar klanten in de kou staan en legt het probleem rondom corona volledig bij de klanten neer. Ik ben chronisch ziek en zou aanstaande maandag een midweek naar Zuid-Limburg gaan samen met mijn ouders van in de 70. Allemaal behoren we tot de risicogroep en moeten we ons niet onder de mensen begeven en dus ook niet op vakantie. Daarom willen we de vakantie annuleren of een voucher voor een andere keer. Dit lukt echter niet. We hebben al minstens 50 keer gebeld en komen er nooit doorheen. Tenslotte via via toch een mail weten te sturen. Toen werd ik gisteren teruggebeld door een zeer onvriendelijke vrouw die me toesnauwde dat we nu direct voor het najaar een nieuwe vakantie moesten boeken en anders waren we al ons geld kwijt. Een voucher kon niet en ze vond dat we maar gewoon moesten gaan, want we konden immers nog hele dagen door de heuvels wandelen. Toen ik haar probeerde uit te leggen dat we precies dat niet kunnen en vanwege onze gezondheid ook niet uitgebreid kunnen gaan winkelen, wat haar advies was, werd er zeer bot gereageerd en vooral benadrukt hoe zielig zij was met die drukke telefoonlijn. Met het mes op de keel een nieuwe midweek voor het najaar afspreken kon ik niet, moest ik bovendien nog overleggen, dus dat kon niet. Nu probeer ik weer steeds te bellen,maar kom er weer niet doorheen. Ze maken het onmogelijk je vakantie te verzetten of te annuleren. Zeer klantonvriendelijk, zeer bot en onbereikbaar. Blijkbaar willen ze niet dat je als klant een fijne vakantie hebt. We gingen de afgelopen jaren wel vaker naar Landal-parken, maar ze zijn nu een klant kwijt. Nooit meer met Landal!

  • Algemeen 1
op 17 maart 2020 bestemming: Nederland / Uddel, reisperiode: maart 2020

Slechte klantenservice. Onbereikbaar en je wordt gewoon constant opgehangen. Je kan je boeking omboeken alleen nemen ze de telefoon nooit op hiervoor. Veel andere huizenparken gaan gewoon dicht i.v.m. corona. Landal niet. Die doet alle faciliteiten dicht maar je mag wel gezellig komen hoor. Voor mij nooit meer Landal.

  • Algemeen 1
op 11 maart 2020 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: maart 2019

Landal park organisatie denk niet mee met gasten/ Nooit meer.
Wij zouden morgen richting winter berg gaan rijden, echter door de Corona uitbraak hebben we besloten om maatregelen te gaan nemen vanuit onze kant.
3 van onze groep leden komen uit Brabant, zij werken op dit moment vanuit huis maar wij willen absoluut niet medewerkers van Landal park en andere gasten van jullie park in gevaar brengen vandaar deze annulering.
voor ons is het helaas weggegooid geld,

ik heb genoeg gelezen op internet over hoe Landal park om gaat tijdens Corona virus, dus vraag om onze reis te verschuiven naar volgende jaar of andere tijdstip was ook geen optie.

  • Algemeen 1
op 29 februari 2020 bestemming: Nederland / Zaandam, reisperiode: februari 2020

In verband met Corona virus contact gezocht over eventueel het verplaatsen van de vakantie, maar ze wilde me op geen enkele manier helpen hiermee. Wij komen vaker op deze parken, maar zodra er iets is geven ze niet thuis.

  • Algemeen 1
op 1 februari 2020 bestemming: Nederland / borger, reisperiode: februari 2020

Al 3 weken wachten op retour betaling, ondanks emails onbeantwoord geen geld retour ontvangen. Bellen ja is onze policy er minimaal 2 weken over te doen. Lekker bedrijf, meteen laatste keer

  • Algemeen 1
op 12 januari 2020 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: januari 2019

Helaas wel geboekt, maar niet gegaan! Vanwege ziekenhuisopname en hartoperatie van mijn moeder. Landal gebeld om de boeking niet te annuleren maar te verzetten. Niet mogelijk bij Landal (policy). Na diverse mails nu alleen 40 euro korting bij de volgende boeking!
Zeer klantonvriendelijk en oplossingsgericht! Landal verwijst steeds naar hun eigen of onze eigen annuleringsverzekering. Maar wij zijn echt niet uit op geld (was wel 650 euro overigens!), wij willen de oude boeking verzetten! Je kunt niet op vakantie vanwege emotionele en familiare problemen, maar een familiepark als Landal pretendeert te zijn geeft niet thuis! Wij zijn al jaren klant van Landal, maar zijn zwaar teleurgesteld in deze mega-organisatie! We wachten nog steeds op een gebaar van Landal, waardoor wij na deze zware weken toch nog een midweek kunnen ontspannen!

  • Algemeen 1
op 12 januari 2020 bestemming: Nederland / diessen, reisperiode: januari 2019

Reservering ongeldig. geen huisje zoals uitgezocht. geen oogbescherming verkrijgbaar voor zonnebank. dus niet te gebruiken. bij vraag ), onvriendelijk behandeld. NOOIT WEER!!

  • Algemeen 5
op 7 januari 2020 bestemming: Nederland / Putten, reisperiode: januari 2019

Wanneer je een huisje wil huren ( ter plaatse bij de receptie ) om er gelijk gebruik van te maken, moet je evengoed 29 euro reserveringskosten betalen terwijl je niets reserveert. Dat gaan wij dus niet doen. Wij zijn helemaal klaar met Landal.

  • Algemeen 1
op 5 december 2019 bestemming: Nederland / Haarle, reisperiode: november 2019

Ik wil vertellen waarom dit park deze keer van ons een onvoldoende krijgt.
Omdat 2 van onze 3 kinderen in de buurt van dit park wonen , boeken we voor de 14de keer. Doorgaans op wat kleinigheden na best wel tot onze tevredenheid. tot nu. .
De vorige week moesten we, tijdens ons verblijf op de Hellendoornse Berg, mijn zus begraven in de buurt van Barneveld.Onze gehandicapte dochter van 43 jaar , die graag mee wou om haar tante te begraven,moest met de Valys taxi uit het noorden des lands komen, Daar bij aankomst, gaat ze naar de receptie om te vragen welk huisje Pappa en Mamma zijn.? Antwoord: dat mogen we niet geven.,bel ze maar. antwoord: dat kan ik niet. Jammer dan, maar je mag wel even zoeken op het park.............
Ze wordt dan naar buiten gestuurd in de stromende regen..................Omdat ze met de taxi kwam wisten we niet hoe laat ze er zou zijn , we zaten wel op wacht en ja toen zagen we haar zoeken, ....... en hebben haar kletsnat binnengehaald en droge kleren aangetrokken.Het huilen stond ons, naast het andere verdriet, nader dan het lachen, we vragen ons dan ook af: moest dit zo? Je kunt aan haar zien dat ze gehandicapt is, ons mobiel nr was bekend bij de receptie. Er is toch zeker naast protocollen ook nog een stukje "zorg voor je medemens?" ? dat hebben we enorm gemist. Bij ons vertrek hebben we dit gemeld, maar er was geen plaats voor een excuus,alleen: "we moeten ons houden aan de regels"
en dan willen we daarbij dan ook nog noemen de vuile mokken,pannen en soepkoppen.
PS.Vlak voor vertrek: Landal had ons gebeld of we in een ander huisje wilden i.v.m werkzaamheden.

  • Algemeen 4
op 31 oktober 2019 bestemming: Nederland / Diessen, reisperiode: oktober 2019

Ik huur 6 maanden bij landal. Geef aan huisdiervrij, wegens astma en tuberculose. Landal houdt je lang aan het lijntje, en als je de offerte licht, is huisdiervrij weggeven, op 140 bungalows. Accepteer noodgedwongen, maar vraag (tegen extra betaling) woning extra schoon te maken. Bij aankomst op park Duc de Brabant nog 3x extra schoonmaak gevraagd. Kom in bungalow: nog nooit zoiets meegemaakt. Overal hondenharen, haarpinnen op de grond, mijn zoon vindt valse wimpers in de wasbak, kasten vies en vet, poep zit op de muren en kleed huiskamer, ruikt naar peies in de slaapkamer, borden staan niet afgewassen in de kast, en zo kan ik wel doorgaan.
Krijg direct astma aanval. Landal wil (met moeite) schoonmaken: 10 minuten door bungalow geraasd. Dat is natuurlijk geen schoonmaak!
Longarts schrijft prednison voor, medische verklaring aan parkmanager, en aangetekende brief met medische verklaring naar de directie van Landal Greenparks gestuurd. Nu dik 3 weken later, geen enkele reactie van landal, ze zwijgen alles gewoon dood!

  • Algemeen 1
op 18 oktober 2019 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: oktober 2019

Hartstikke mooi park in een prachtige omgeving. We voelden ons zeer welkom door het ontvangst bij de receptie. We kregen een duidelijke uitleg over allerlei activiteiten in en rondom het park door een zeer vriendelijke receptioniste. Ook hele leuke tips voor de kids. Aanraders!
Onze bungalow was heel mooi en ook heerlijk fris en schoon. Gezellig ingericht en erg ruim! Alles wat we nodig hadden was aanwezig en nog veel meer. Heerlijke bedden waar we lekker op sliepen in ruime slaapkamers.
Het eten in het restaurant heerlijk! Verrassende gerechten van echt goede kwaliteit. De kids genoten van het Bollo buffet. Heel leuk bedacht allemaal. Ook hier zeer vriendelijke medewerkers.
Een verrassing was ook de ontbijtservice , wat een luxe! Heerlijk ontbijt werd door een zeer vriendelijke jongeman bezorgd aan de deur!
Het hele park was in gezellige herfst sferen, de pompoenen die je overal ziet zijn ware kunstwerken waar we van genoten. Het zwembad was ook super. Deze omgeving met prachtige bungalows is echt een aanrader! De kids wilden gelijk intrekken in de kidsclub. Alleen de animatie is al de moeite waard’

  • Algemeen 10
op 4 oktober 2019 bestemming: Nederland / Ooghduyne Julianadorp, reisperiode: september 2019

Ik weet niet waar ik moet beginnen, zo slecht, vies ,kapot en smerig! Wij verbleven in Ooghduyne Julianadorp. Raam lek zodat we er niet doorheen konden kijken ,raamklink kapot ,2 tuinstoelen kapot, vloerdeel kapot, tuon met allemaal hondenstrond en gaten zodat we er niet doorheen konden lopen zonder je voet te verzwikken..
En smerig...afzuigkap,vloer,bestek,stoffig,ramen vies, rooster w.c.....spinneraggen en spinnen...brrrrr..
Na klacht bij de receptie ( ze wisten nergens van) was er geen ander huisje beschikbaar.
Volgende morgen is er wel s schoongemaakt althans , het rook wat frisser.
Maar de rest is niks aan gedaan
Later zelf nog alles ragvrij en alle hondenharen en kluifjes onder de bank vandaan gestofzuigd!
En de drollen uit de tuin gehaald...de kuilen bleven waar ze lagen.
Het heeft onze vakantie geen goed gedaan en zeker beïnvloed en zou niemand aanraden om daar ooit een huisje te huren voor bijna 900 euro voor 1 week.....te zot

  • Algemeen 2
op 4 september 2019 bestemming: Nederland / Kring van Dorth, reisperiode: augustus 2019

Mooi schoon huisje ,prachtige omgeving ,rustig park ,park nog in aanbouw .
Geen winkel op park ,maar dat wordt op site aangeven .Aardig personeel .Dichtbij zijnde supermarkt op ongeveer 5 km .Maar dit staat ook op site .

  • Algemeen 8
op 4 september 2019 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: augustus 2019

Huis was vies, bestek vies in la, stof en spinnerag overal. Kledingkast stinkt omdat er geen schuur was en stofzuiger e.d in kast stond. Prullenbak zat snoep in vastgeplalt, lege fles onder bed andere huurders. Keuken is iopnieuw schoongemaakt maar was nog niet fris. Bestek niet compleet. Muizenkeutels of wat dan ook in de pannen. Volgens mij is het huisje heel lang niet schoon gemaakt. Maar het ergste, als je in bed lag voelde je dat je geprikt werd en idd bulten en jeuken. Zag ook dingen op hoeslasken waarvan ik foto's heb en mijn twijfels bijzet. Nu thuis wordt ik nog steeds gebeten en krijg ik bulten. Volgens landal lommerbergen zijn het nog resten van de prociessierupsen. Maar lees meer over bedwantsen hier. Zal er nooit meer heengaan. Dit gaf de doorslag ... verder was het er wel leuk.

  • Algemeen 4
op 31 augustus 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2019

Je krijgt niet waarvoor je boekt, erg misleidende site dus. Er valt daar niks te beleven en het restaurant was ook niet bijzonder. Problemen oplossen willen ze niet dus we gaan hier zeker nooit meer naar toe!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Sonnenberg, reisperiode: augustus 2018

Zeer slecht we betalen 1400 euro voor het uitzicht zogezegd kom je aan enigste wat je ziet is de buren en alles op 't park kost ook nog eens geld echt schandalig

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2019 bestemming: Nederland / Ees, reisperiode: juli 2019

Mooi huis maar geen bereik met telefoon. Was incl WiFi maar werkt niet en 4g zelfs ook niet! Stom dat je alleen bij de bungalow mag roken en mogen ook niet eens bbq-en. Ook is er na 21.00 uur helemaal niks meer te beleven! En er is ook alleen maar wat te doen voor kinderen tot 6 jaar. Oudere kinderen echt helemaal niks. Heel jammer

  • Algemeen 4
op 24 juli 2019 bestemming: België / Ardennen, reisperiode: juli 2019

Locatie aan het meer erg mooi, maar slecht huisje. Zwembad telkens vol en niet toegankelijk. Veel gasten van buitenaf bij het meer die voor veel onrust zorgen. Wel hele goede controle bij het meer. Weinig te doen in de omgeving.. het park ligt erg afgelegen. Al met al, spijt van onze boeking bij Landal.

  • Algemeen 5
op 24 juni 2019 bestemming: Nederland / Hapert, reisperiode: juni 2019

Fantastisch park maar ik zit onder de beten van bedwantsen. Mijn huid zit onder de vreselijke jeukende bulten.

  • Algemeen 5
op 12 juni 2019 bestemming: Nederland / Overijssel, reisperiode: juni 2019

Het huisje was ronduit vuil , putje douche vol haar gatver, elke keer als je naar de wc ging ,ging er iets loeien keihard .
Bedden zacht kussens dun erg gehorig .

  • Algemeen 5
op 3 juni 2019 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: mei 2019

Was 1e en laatste keer landal voor ons
Bij aankomst
Badkamer vloer vies
Wc ranzig. Daar wilde de hond zelfs niet op.
2 dekbedden vuil
Vliegen invasie
Deuren en klinken te vies om vast te pakken
De vaat vies in de kasten
Vuil onder de achterdeurmat gevegen
Ramen waar je niet doorheen kon kijken
En winter capuchon van een jas boven op de kast
Leg je een boek op nachtkastje vliegt het stof om je oren
Aanrechtblad vies plakkering en de knoflook schillen erop.
Kraan zo goed als dicht vd kalk
Kleding kasten waarin je je naam kan schrijven
Inventaris waar geen bal van klopt
In de visvijver lig een verwaarloosde drijfplateau waar de karper vissen in vast kwamen te zitten maar park mag er niet aan doen
Speel eiland dicht vanwege processie rupsen,die verwijderd kunnen worden. Maar iemand laten komen op feestdagen of in t weekend is te duur
Loop brug van speeleiland met tierips vast gemaakt
Melding van gemaakt
Sorry mvr ter compensatie een flesje wijn die een euro kost
Nooit geen landal meer

  • Algemeen 1
op 9 april 2019 bestemming: Nederland / Land van bartje, reisperiode: februari 2019

Duurste huisjegehuurd bleek een slot plaat van een binnendeur uittesteken hier Dior een dure parajumperjas gescheurd melding hier van gemaakt bij de receptie onze fout wordt vergoed. Thuis gekomen alles netjes opgestuurd de bon foto’s en 6 weken later wordt er dood leuk vertelt laat maar dicht naaien en stuur de rekening maar op. Stel me dochter had met haar hoofd er langs gegaan zouden ze ook allen de pleister vergoeden. Schandalig behandeld hier land van bartje

  • Algemeen 3
op 2 april 2019 bestemming: Nederland / Orveltermarke, reisperiode: april 2018

Prachtig park en wederom huis met zonnebank en sauna. Echt een heel leuk en knus huis naast met een zitbank....alsof deze al tweehonderd jaar overleden is maar hetzelf nog niet weet. Als je heel de dag op touw bent verwacht ik van Landal wel een beetje zitcomfort en dat kon ik dan alleen in de tuinstoelen vinden... Jammer maar ook niet meer dan dat want voor de rest een toppertje voor jong en oud

  • Algemeen 8
op 18 februari 2019 bestemming: Nederland / Vijlen, reisperiode: februari 2018

Huisje 4b geboekt met expliciet een zonnehemel. Bij aankomst ....geen zonnehemel maaaaar de receptioniste nam gelijk het voortouw en heeft gelijk een ander huisje met de zonnebank in orde laten,maken. Prachtige rustige locatie en vollop uitvalsmogelijkheden. Je kan van alles op park hoog vaals gebruik maken daarom is het hier ook zo heerlijk rustig. Op de koop toe nog een flesje wijn gekregen voor het minimale beetje overlast van het ontbreken van de zonnebank in huisje 4b2, echt super

  • Algemeen 10
op 10 februari 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2019

Probeer vandaag 10.2 te boeken met een kortingscode en krijg steeds als ik boek een foutcode en als ik daarna wil boeken wordt het boekingsbedrag steeds hoger

  • Algemeen 1
op 27 januari 2019 bestemming: Nederland / Suyderoogh, reisperiode: februari 2019

Onze vakantie moet nog beginnen en het valt nu al tegen. Wij krijgen zojuist de reispapieren binnen en zien eigenlijk nu pas dat je los aan kunt geven als je een slaapkamer op de begane grond wilt hebben. Ik ben slecht te been en heb een invalidenkaart.

Ik heb zojuist gebeld met de KLANTENSERVICE van Landal en gevraagd of wij in een huisje kunnen met een slaapkamer op de benedenverdieping.

Het antwoord van de dame aan de telefoon is: Dit is alleen mogelijk nadat u een bijbetaling heeft gedaan van 20 euro!!

Heel klantvriendelijk om mensen met een beperking 20 euro extra in rekening te brengen. Voor mij de laatste keer naar Landal....

  • Algemeen 1
op 16 december 2018 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: december 2018

Denk je effe je neefje te verrassen met een weekendje weg nou het enige positieve wat er was was het eten in het restaurant,huisje was slecht schoongemaakt spinnenwebben en zelfs in het Senseo apparaat zat nog een oud paddje,veel ongedierte in het huisje en als klap op de vuurpijl zit je op de bank tv te kijken begint het te druppelen dak lek zwembad viel erg tegen moet erg uitkijken waar je loopt zitten veel gaten in het wegdek wij zijn zondag al vroeg vertrokken want het was een drama

  • Algemeen 1
op 6 december 2018 bestemming: Nederland / lreuver, reisperiode: december 2018

Met 8 personen 6 volwassenen 2 kinderen 2 huisjes gehuurd voor een weekend.
voedsel vergiftiging opgelopen kinderen en 4 volwassenen leeg gebraakt
Hier melding van gemaakt.
Kregen een bloemetje voor het leed
Of wel diegene die geboekt had de rest bestond niet.
En als klap op de vuurpijl hoeven we ook geen boeking kosten voor een volgende keer te betalen.
Maar het park is wel leuk
Maar vergiftiging wordt je echt doodziek van.
Gezien de reactie van het park schijnen ze het heel normaal te vinden

  • Algemeen 6
op 6 september 2018 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: oktober 2018

Het is echt te belachelijk voor woorden; wilde boeken maar de prijs in het overzicht op de site en de prijs die vermeld stond op het overzicht in de bestelmodes kwamen niet overeen... Heb nu 4x gebeld maar door de onderbezetting moest ik steeds mijn telefoonnummer doorgeven zodat men mij zelf kon bellen. Zeer onvriendelijke telefonistes (3 van de 4) waarvan er een zelf het gesprek op abrupte wijze beëindigde... Hier wil je toch niet op vakantie?

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: juni 2018

Een 1 is nog teveel! Een -1 want ze spelen met mensenlevens! Mijn vader is door het oog van de naald gekropen.

Vies vies en nog eens vies was daar de verhuurde bungalow Daardoor zelfs een andere bungalow gekregen echter het kwaad was al geschied. Legionella besmetting, ( Veteranen-ziekte) na ons inziens en specialist daar opgelopen door de douche. Nu eenmaal de leidingen zijn doorgespoeld door het douchen van mijn vader is het voor ons niet meer te bewijzen voor 100 % dat het daar gebeurd is maar wij weten wel beter. Voor 100 % heeft daar de besmetting plaatsgevonden. Reactie Landal Heideheuvel is : De besmetting heeft hier niet plaatsgevonden en daarmee is deze zaak gesloten. Walgelijk hoe zij mensen te woord staan en behulpzaam zijn.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2018 bestemming: Duitsland / Saarburg, reisperiode: juni 2018

De aan-reis info over hulp bij taxivervoer indien men bv. reist met de trein is duidelijk niet wat men er van kan verwachten.
De taxi bedrijven hebben hun telefoonnummer geblokkeerd voor buitenlandse nummers dmv een antwoordapparaat en zijn voor de reizenden onbereikbaar. Bij contact met de receptie blijkt dat ook zij geen contact kunnen leggen, maar het zou geen probleem zijn, want taxi's zouden voor het station, bij het politie bureau een standplaats hebben. Vanuit Karinthië, door toedoen van uitgevallen trein, daarna ontspoorde trein, vervoer met 1 Deutsche Bahn bus voor 100 wachtenden, kom ik redelijk vermoeid aan in Saarburg, waar geen taxi te bekennen is, en telefonisch alles onbereikbaar. Uit arren moede jongeren op straat aangesproken, die mij met bagage voor 20 euro naar boven hebben gebracht. Fijne service Landal......nooit meer Warsberg.
PS. Na 4 x gratis wifi op vorige stops, moest ik nu 22,50 euro betalen, voor een uitermate slecht bereik. Met alleen een tablet kun je bv. de itv-app van KPN, en de NL-ziet app voor uitgesteld kijken niet aan de praat krijgen. Waarvan akte.

  • Algemeen 3
op 24 mei 2018 bestemming: België, reisperiode: mei 2018

Het huisje in Vilage leau d heure was een vieze / oude/en kapotte bende dit hadden wij nog nooit mee gemaakt van landal waar wij al zoveel jaar met heel veel plezier onze weekjes uit boeken !
Wij zijn na overleg met de dame van de receptie( die heel vriendelijk was ) overgegaan voor een omboeking.
In eerste instantie kreeg ik beslist geen vriendelijke mevr, aan de tel. ze vertelde mij even dat ik mij had moeten inlezen op de site.......geen excuus of niets het huilen stond mij nader dan het lachen !
na een half uur wachten aan de tel, kreeg ik de mededeling dat we naar de cauberg mochten en of wij dat wilden .
Dit park was ons bekend en wij kregen daar een prachtig huisje met alles erop en eraan.
Na in totaal 7 uur autorijden waren wij hartstikke moe !!! wat een Rot begin van een midweekje ontspannen .

  • Algemeen 1
op 21 mei 2018 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: mei 2018

Gordijnen hingen half vlekken in bed
Kussens op de bankwarenniets schoon
Vlokken op de grond ramen waren niet schoon
Geen föhn te kleine tv
Kapotte stoel huiskamer en buiten
Al met al te duur voor de kwaliteit die geboden werd
Kan veel beter plafon in de huiskamer waar de lampen hangen niet netjes bij gewerkt
Geen up to date huisje zomaar wat bijgewerkt
Was niet echt schoon zijn nog veel verbeterpunteb nodig voor die prijs

  • Algemeen 2
op 16 mei 2018 bestemming: Nederland / Putten, reisperiode: april 2018

Mooi park hoor en mooie huisjes maar 2 weken doen over een borg terug te storten vind ik wel een stuk minder. Ook het zwembad was niet echt speciaal

  • Algemeen 7
op 8 mei 2018 bestemming: Duitsland / Mont Royal, reisperiode: mei 2018

Huisje is prachtig ingericht. Echter, de zogenaamde duurzame, accommodatie is een technische ramp. Na de eerste nacht is de loeiende mechanische afzuiging op ons verzoek uitgezet. Zelf hebben we de zekeringen van de warmtepompen uitgezet; daar valt niet bij te slapen. De verwarming in de badkamers bleek te heet, gevaarlijk voor kinderen. Ook afgeschakeld. Om 7 uur 's ochtends is het 24 graden in huis.
Duitse techniek faalt aan alle kanten.
Bij aankomst was het huisje niet schoongemaakt, er is veel te weinig personeel voor alles. Een biertje op het terras duurt, inclusief afrekenen zeker 40 minuten! Chaos troef, er is geen leiding. Dit is voor ons het einde van een lange reeks Landal vakanties. Het bedrijf is "stuk".

  • Algemeen 2
op 28 februari 2018 bestemming: Nederland / Aalten, reisperiode: februari 2018

Personeel neemt de klanten niet serieus wanneer er een klacht is. Er mag schijnbaar in openbare gelegenheden gerookt worden waar overige last van hebben.

  • Algemeen 4
op 6 januari 2018 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: mei 2017

Misleiding, inventaris klopt niet met wat internet en brochure vermeld.
Oven ontbreekt in meeste luxe 8L huisje

  • Algemeen 1
op 5 december 2017 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: november 2017

Net niet....
Het bijbehorende gedeelte met zwembad, winkel, restaurants is top!
Maar het park doet, ondanks de hoge naaldbomen, niet fris aan. Klimmende, slechte bijgehouden wegen, oubollige woningen 🤐de meesten althans🤐, grote keien voor de woningen, leuk voor mensen met een ontheffing, bijbetaling van 20,-- voor normaal 2-persoons bed i. p.v. stapelbed, huisjes beschikken wel over de meest voorkomende gemakken.
Maar de totaliteit van dit park, nee...dus niet!

  • Algemeen 6
op 16 november 2017 bestemming: Nederland / Midlaren, reisperiode: november 2017

VILLA AAN HET WATER. De naam van het vakantiepark doet me denken aan die van Gandalf, de wijze man met baard uit de boeken van Tolkien. Gandalf heeft een normaal postuur maar in vergelijking met de hobbits is hij een reus. Vriend en ik hebben een huisje gehuurd aan de rand van het park. Het is een soort hobbitstee met een ruim uitzicht over de weilanden. Lekker rustig! De mevrouw bij de receptie is heel vriendelijk. Ze doet zó haar best om aardig te zijn dat ze vergeet ons de sleutel van het huisje mee te geven. We rijden richting onze droomaccomodatie. Onderweg komen we busjes tegen met een Pools kenteken. We zien hier en daar verspreid over het terrein puin liggen en op de parkeerplaats staan grote containers met sloopafval en afgedankte badkuipen. Een vrachtwagen heeft sporen achtergelaten in het groene gras. Het ziet er leuk uit...ons huisje en een geweldig uitzicht ook...aan de achterkant. Bij het huis naast ons staan alle deuren open. Er ligt puin rondom. Binnen staan twee mannen met sloophamers en stofbrillen en gehoorkappen op naar ons te kijken. Ze pauzeren heel even. Als we binnen zijn gaan ze verder met slopen. Ik bel de receptie. "Ze slopen het huisje naast ons!" zeg ik. "Morgen zijn ze er niet en dan is het weer rustig", antwoordt de receptioniste. "Ze moeten stoppen!", zeg ik. Dat kan blijkbaar niet. Om het klusleed te verzachten wordt ons een vervangende accomodatie aangeboden. Een luxe villa voor zes personen aan het water met een aanlegsteiger waar we kunnen vissen en ons motorjacht kunnen aanmeren. Voor we het weten zitten we op een plek waar we niet willen zijn. Ik voel me een hobbit in dit huis met een te grote zithoek, een te hoge eetkamertafel, stoelen op wieltjes en genoeg servies en bestek voor de hele villawijk. De akoestiek is geweldig . De hele vila is één grote klankkast. Als ik een kopje neerzet op het aanrecht, roept vriend van boven dat ik niet zo hard met de deur moet slaan. Ik heb goed kunnen oefenen op de hoge C, dat wel. De volgende dag gaan we op weg naar de midgetgolfbaan gezellig even langs bij de receptie. We vragen waarom op de boekingssite niet wordt aangegeven dat de helft van het pretpark is bevolkt met hardwerkende bouwvakkers. Dat doen ze niet want...dan blijven de toeristen weg...zegt de vriendelijke in- en uitcheckmevrouw en ze vraagt: "Jullie zijn zeker wel héél erg blij met de luxe villa?!"

  • Algemeen 5
op 11 november 2017 bestemming: Nederland / hoenderloo, reisperiode: oktober 2017

Huisje was vies matrassen doorgezakt en tot grote schrik mijn hondjes ook nog vlooien. verder mooi park in een mooie omgeving en goed gegeten en vriendelijk personeel.

  • Algemeen 5
op 27 oktober 2017 bestemming: Nederland / Oveltemarke, reisperiode: oktober 2017

Op bezoek bij mijn dochter die in een huisje van Landal Orveltemarke zat. We waren met 9 mensen te dineren in het restaurant, op mijn verzoek een glas water met een kop koffie, kreeg ik alleen koffie.
Met de mededeling water staat niet op de kaart. Er in rond de 300,00 besteed aan eten, drankjes end. en een glas water mag niet.
Bekrompenheid ten top. Niet gastvrij.

  • Algemeen 1
op 17 september 2017 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: september 2017

Leuke vakantie gehad! Helaas eerste nacht op doorgezakte matrassen geslapen, maar na doorgeven bij receptie direct nieuwe matrassen gehad. Klein park, maar wel van alle gemakken voorzien. Prima dus!
1 minpuntje: zadels van de verhuur fietsen zijn heel erg hard.

  • Algemeen 8
op 28 juli 2017 bestemming: Hongarije / duna, reisperiode: augustus 2017

Prijsdrop

Gebeld vanwege plotselinge prijsverlaging van bijna 10%, na 2 1/2 week geboekt te hebben. Men wilde niets doen aan coulance; kwestie van vraag en aanbod was het bedrijfsargument. Kan me bij vliegvakanties wel wat beter begrip daarvoor opbrengen maar bij een autovakantie?! Is laatste keer dat ik bij Landal heb geboekt; gelukkig kan in landen zelf ook genoeg geboekt worden met vaste hantering prijzen e.d. Slechte commerciële houding, ten nadele van de consument.

  • Algemeen 4
op 22 juni 2017 bestemming: Nederland / Hoog Vaals, reisperiode: juni 2017

We hebben 2 honden en zaten in een vuile bungalow in Hoog Vaals

  • Algemeen 6
op 11 juni 2017 bestemming: Nederland / Waddeneilanden, reisperiode: juni 2017

Als je tot twee keer wordt lastig gevallen door een raar figuur en er melding van maakt bij receptie waar blijft mijn ontspannen weekend met mijn gezin? Ik blijf voortaan liever thuis want te wachten op de mensen van het park en de beveiliging die wij daarna niet meer gezien of gesproken hebben zijn we maar naar huis gegaan. Wij zijn zwaar teleurgesteld dat dit is gebeurd daar het op Texel super was!

  • Algemeen 1
op 9 juni 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2017

Brand mij mijn huis moet alles schoonmaken kan dus niet weg landal zegt jammer maar geen geld terug

  • Algemeen 1
op 20 april 2017 bestemming: België / Villages les gottales, reisperiode: april 2017

We waren blij verrast toen we merkten dat we in een toren werden ondergebracht wat toch wel een update was van ons geboekte verblijf. Het is een heel rustig park waar eigenlijk ook niks van faciliteiten zijn. Zeker een aanrader voor mensen die houden van de natuur en lange wandelingen. Ook in de omgeving valt veel te beleven.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • Volgende