Reviews over Landal GreenParks

Pagina 2 van 2 met 154 resultaten

op 6 september 2018 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: oktober 2018

Het is echt te belachelijk voor woorden; wilde boeken maar de prijs in het overzicht op de site en de prijs die vermeld stond op het overzicht in de bestelmodes kwamen niet overeen... Heb nu 4x gebeld maar door de onderbezetting moest ik steeds mijn telefoonnummer doorgeven zodat men mij zelf kon bellen. Zeer onvriendelijke telefonistes (3 van de 4) waarvan er een zelf het gesprek op abrupte wijze beëindigde... Hier wil je toch niet op vakantie? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Nederland / Beekbergen, reisperiode: juni 2018

Een 1 is nog teveel! Een -1 want ze spelen met mensenlevens! Mijn vader is door het oog van de naald gekropen.

Vies vies en nog eens vies was daar de verhuurde bungalow Daardoor zelfs een andere bungalow gekregen echter het kwaad was al geschied. Legionella besmetting, ( Veteranen-ziekte) na ons inziens en specialist daar opgelopen door de douche. Nu eenmaal de leidingen zijn doorgespoeld door het douchen van mijn vader is het voor ons niet meer te bewijzen voor 100 % dat het daar gebeurd is maar wij weten wel beter. Voor 100 % heeft daar de besmetting plaatsgevonden. Reactie Landal Heideheuvel is : De besmetting heeft hier niet plaatsgevonden en daarmee is deze zaak gesloten. Walgelijk hoe zij mensen te woord staan en behulpzaam zijn. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 9 juli 2018 bestemming: Duitsland / Saarburg, reisperiode: juni 2018

De aan-reis info over hulp bij taxivervoer indien men bv. reist met de trein is duidelijk niet wat men er van kan verwachten.
De taxi bedrijven hebben hun telefoonnummer geblokkeerd voor buitenlandse nummers dmv een antwoordapparaat en zijn voor de reizenden onbereikbaar. Bij contact met de receptie blijkt dat ook zij geen contact kunnen leggen, maar het zou geen probleem zijn, want taxi's zouden voor het station, bij het politie bureau een standplaats hebben. Vanuit Karinthië, door toedoen van uitgevallen trein, daarna ontspoorde trein, vervoer met 1 Deutsche Bahn bus voor 100 wachtenden, kom ik redelijk vermoeid aan in Saarburg, waar geen taxi te bekennen is, en telefonisch alles onbereikbaar. Uit arren moede jongeren op straat aangesproken, die mij met bagage voor 20 euro naar boven hebben gebracht. Fijne service Landal......nooit meer Warsberg.
PS. Na 4 x gratis wifi op vorige stops, moest ik nu 22,50 euro betalen, voor een uitermate slecht bereik. Met alleen een tablet kun je bv. de itv-app van KPN, en de NL-ziet app voor uitgesteld kijken niet aan de praat krijgen. Waarvan akte. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 24 mei 2018 bestemming: België, reisperiode: mei 2018

Het huisje in Vilage leau d heure was een vieze / oude/en kapotte bende dit hadden wij nog nooit mee gemaakt van landal waar wij al zoveel jaar met heel veel plezier onze weekjes uit boeken !
Wij zijn na overleg met de dame van de receptie( die heel vriendelijk was ) overgegaan voor een omboeking.
In eerste instantie kreeg ik beslist geen vriendelijke mevr, aan de tel. ze vertelde mij even dat ik mij had moeten inlezen op de site.......geen excuus of niets het huilen stond mij nader dan het lachen !
na een half uur wachten aan de tel, kreeg ik de mededeling dat we naar de cauberg mochten en of wij dat wilden .
Dit park was ons bekend en wij kregen daar een prachtig huisje met alles erop en eraan.
Na in totaal 7 uur autorijden waren wij hartstikke moe !!! wat een Rot begin van een midweekje ontspannen .

  • Algemeen 1
op 21 mei 2018 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: mei 2018

Gordijnen hingen half vlekken in bed
Kussens op de bankwarenniets schoon
Vlokken op de grond ramen waren niet schoon
Geen föhn te kleine tv
Kapotte stoel huiskamer en buiten
Al met al te duur voor de kwaliteit die geboden werd
Kan veel beter plafon in de huiskamer waar de lampen hangen niet netjes bij gewerkt
Geen up to date huisje zomaar wat bijgewerkt
Was niet echt schoon zijn nog veel verbeterpunteb nodig voor die prijs

  • Algemeen 2
op 16 mei 2018 bestemming: Nederland / Putten, reisperiode: april 2018

Mooi park hoor en mooie huisjes maar 2 weken doen over een borg terug te storten vind ik wel een stuk minder. Ook het zwembad was niet echt speciaal

  • Algemeen 7
op 8 mei 2018 bestemming: Duitsland / Mont Royal, reisperiode: mei 2018

Huisje is prachtig ingericht. Echter, de zogenaamde duurzame, accommodatie is een technische ramp. Na de eerste nacht is de loeiende mechanische afzuiging op ons verzoek uitgezet. Zelf hebben we de zekeringen van de warmtepompen uitgezet; daar valt niet bij te slapen. De verwarming in de badkamers bleek te heet, gevaarlijk voor kinderen. Ook afgeschakeld. Om 7 uur 's ochtends is het 24 graden in huis.
Duitse techniek faalt aan alle kanten.
Bij aankomst was het huisje niet schoongemaakt, er is veel te weinig personeel voor alles. Een biertje op het terras duurt, inclusief afrekenen zeker 40 minuten! Chaos troef, er is geen leiding. Dit is voor ons het einde van een lange reeks Landal vakanties. Het bedrijf is "stuk".

  • Algemeen 2
op 28 februari 2018 bestemming: Nederland / Aalten, reisperiode: februari 2018

Personeel neemt de klanten niet serieus wanneer er een klacht is. Er mag schijnbaar in openbare gelegenheden gerookt worden waar overige last van hebben.

  • Algemeen 4
op 6 januari 2018 bestemming: Duitsland / Winterberg, reisperiode: mei 2017

Misleiding, inventaris klopt niet met wat internet en brochure vermeld.
Oven ontbreekt in meeste luxe 8L huisje

  • Algemeen 1
op 5 december 2017 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: november 2017

Net niet....
Het bijbehorende gedeelte met zwembad, winkel, restaurants is top!
Maar het park doet, ondanks de hoge naaldbomen, niet fris aan. Klimmende, slechte bijgehouden wegen, oubollige woningen 🤐de meesten althans🤐, grote keien voor de woningen, leuk voor mensen met een ontheffing, bijbetaling van 20,-- voor normaal 2-persoons bed i. p.v. stapelbed, huisjes beschikken wel over de meest voorkomende gemakken.
Maar de totaliteit van dit park, nee...dus niet!

  • Algemeen 6
op 16 november 2017 bestemming: Nederland / Midlaren, reisperiode: november 2017

VILLA AAN HET WATER. De naam van het vakantiepark doet me denken aan die van Gandalf, de wijze man met baard uit de boeken van Tolkien. Gandalf heeft een normaal postuur maar in vergelijking met de hobbits is hij een reus. Vriend en ik hebben een huisje gehuurd aan de rand van het park. Het is een soort hobbitstee met een ruim uitzicht over de weilanden. Lekker rustig! De mevrouw bij de receptie is heel vriendelijk. Ze doet zó haar best om aardig te zijn dat ze vergeet ons de sleutel van het huisje mee te geven. We rijden richting onze droomaccomodatie. Onderweg komen we busjes tegen met een Pools kenteken. We zien hier en daar verspreid over het terrein puin liggen en op de parkeerplaats staan grote containers met sloopafval en afgedankte badkuipen. Een vrachtwagen heeft sporen achtergelaten in het groene gras. Het ziet er leuk uit...ons huisje en een geweldig uitzicht ook...aan de achterkant. Bij het huis naast ons staan alle deuren open. Er ligt puin rondom. Binnen staan twee mannen met sloophamers en stofbrillen en gehoorkappen op naar ons te kijken. Ze pauzeren heel even. Als we binnen zijn gaan ze verder met slopen. Ik bel de receptie. "Ze slopen het huisje naast ons!" zeg ik. "Morgen zijn ze er niet en dan is het weer rustig", antwoordt de receptioniste. "Ze moeten stoppen!", zeg ik. Dat kan blijkbaar niet. Om het klusleed te verzachten wordt ons een vervangende accomodatie aangeboden. Een luxe villa voor zes personen aan het water met een aanlegsteiger waar we kunnen vissen en ons motorjacht kunnen aanmeren. Voor we het weten zitten we op een plek waar we niet willen zijn. Ik voel me een hobbit in dit huis met een te grote zithoek, een te hoge eetkamertafel, stoelen op wieltjes en genoeg servies en bestek voor de hele villawijk. De akoestiek is geweldig . De hele vila is één grote klankkast. Als ik een kopje neerzet op het aanrecht, roept vriend van boven dat ik niet zo hard met de deur moet slaan. Ik heb goed kunnen oefenen op de hoge C, dat wel. De volgende dag gaan we op weg naar de midgetgolfbaan gezellig even langs bij de receptie. We vragen waarom op de boekingssite niet wordt aangegeven dat de helft van het pretpark is bevolkt met hardwerkende bouwvakkers. Dat doen ze niet want...dan blijven de toeristen weg...zegt de vriendelijke in- en uitcheckmevrouw en ze vraagt: "Jullie zijn zeker wel héél erg blij met de luxe villa?!"

  • Algemeen 5
op 11 november 2017 bestemming: Nederland / hoenderloo, reisperiode: oktober 2017

Huisje was vies matrassen doorgezakt en tot grote schrik mijn hondjes ook nog vlooien. verder mooi park in een mooie omgeving en goed gegeten en vriendelijk personeel.

  • Algemeen 5
op 27 oktober 2017 bestemming: Nederland / Oveltemarke, reisperiode: oktober 2017

Op bezoek bij mijn dochter die in een huisje van Landal Orveltemarke zat. We waren met 9 mensen te dineren in het restaurant, op mijn verzoek een glas water met een kop koffie, kreeg ik alleen koffie.
Met de mededeling water staat niet op de kaart. Er in rond de 300,00 besteed aan eten, drankjes end. en een glas water mag niet.
Bekrompenheid ten top. Niet gastvrij.

  • Algemeen 1
op 17 september 2017 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: september 2017

Leuke vakantie gehad! Helaas eerste nacht op doorgezakte matrassen geslapen, maar na doorgeven bij receptie direct nieuwe matrassen gehad. Klein park, maar wel van alle gemakken voorzien. Prima dus!
1 minpuntje: zadels van de verhuur fietsen zijn heel erg hard.

  • Algemeen 8
op 28 juli 2017 bestemming: Hongarije / duna, reisperiode: augustus 2017

Prijsdrop

Gebeld vanwege plotselinge prijsverlaging van bijna 10%, na 2 1/2 week geboekt te hebben. Men wilde niets doen aan coulance; kwestie van vraag en aanbod was het bedrijfsargument. Kan me bij vliegvakanties wel wat beter begrip daarvoor opbrengen maar bij een autovakantie?! Is laatste keer dat ik bij Landal heb geboekt; gelukkig kan in landen zelf ook genoeg geboekt worden met vaste hantering prijzen e.d. Slechte commerciële houding, ten nadele van de consument.

  • Algemeen 4
op 22 juni 2017 bestemming: Nederland / Hoog Vaals, reisperiode: juni 2017

We hebben 2 honden en zaten in een vuile bungalow in Hoog Vaals

  • Algemeen 6
op 11 juni 2017 bestemming: Nederland / Waddeneilanden, reisperiode: juni 2017

Als je tot twee keer wordt lastig gevallen door een raar figuur en er melding van maakt bij receptie waar blijft mijn ontspannen weekend met mijn gezin? Ik blijf voortaan liever thuis want te wachten op de mensen van het park en de beveiliging die wij daarna niet meer gezien of gesproken hebben zijn we maar naar huis gegaan. Wij zijn zwaar teleurgesteld dat dit is gebeurd daar het op Texel super was!

  • Algemeen 1
op 9 juni 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2017

Brand mij mijn huis moet alles schoonmaken kan dus niet weg landal zegt jammer maar geen geld terug

  • Algemeen 1
op 20 april 2017 bestemming: België / Villages les gottales, reisperiode: april 2017

We waren blij verrast toen we merkten dat we in een toren werden ondergebracht wat toch wel een update was van ons geboekte verblijf. Het is een heel rustig park waar eigenlijk ook niks van faciliteiten zijn. Zeker een aanrader voor mensen die houden van de natuur en lange wandelingen. Ook in de omgeving valt veel te beleven.

  • Algemeen 9
op 1 februari 2017 bestemming: Nederland / reuver, reisperiode: januari 2017

Geen succes helaas dit keer in Reuver. Geen schone accommodatie dit keer, erg veel spinnewebben en prul van de vorige huurder nog aanwezig onder de bedden,bank ed. Tevens was het bij binnenkomst in ons huisje maar 11graden! , de ketel had geen onderhoud gehad en viel steeds uit in de avond en nacht. Huilende kinderen hier door en een slechte nachtrust gehad iedereen. Niet gewend van Landal, we komen regelmatig op verschillende parken van Landal maar deze keer was echt jammer. Tevens was Het koffiezet apparaat zo smerig dat de bruine drab er in zat. Erg jammer allemaal, en dat voor een hoop geld!

  • Algemeen 5
op 29 november 2016 bestemming: Nederland / nieuwvliet bad, reisperiode: november 2016

Rustig park veel ruimte en overzichtelijk, zeer nette huisjes alles aanwezig voor gebruik. Restauratie erg lange wacht tijden met betrekking tot de verschillende gangen, klacht helaas niet opgelost door de uitbater. personeel wel vriendelijk

  • Algemeen 9
op 17 november 2016 bestemming: Nederland / Landal, reisperiode: oktober 2016

Ons zogenaamde comfort-huisje stonk verschrikkelijk. Er hing een schimmelachtige lucht. Aangezien ern van ons gezin astmatisch is was dat nog extra vervelend. Na klacht gemeld te hebben bij de receptie werd aangegeven dat dat probleem bekend was en huisjes gerenoveerd zouden gaan. Ze konden niets voor ons doen behalve een geurverstuiver neerzetten. Ze zouden een en ander noteren maar we moesten zelf alsnog dit aankaarten bij de klantenservice. Volgens de klantenservice herkende heihaas zich niet geheel in het verhaal en zouden ze ons ook een koffiebon met gebak hebben aangeboden. Beide niet waar.
We kregen een vergoeding van 25 euro. Na nogmaals aangegeven te hebben dat niet te vinden kunnen werd daar 50 euro aan toegevoegd ook ondat we al jaren trouwe klanten zijn bij Landal.
Schandalig hoe Landal met zijn gasten en met de klacht afhandeling omgaat.
De heihaas ziet ons nooit meer terug.

  • Algemeen 2
op 15 november 2016 bestemming: Nederland / reuver, reisperiode: november 2016

Komen veel in diverse landal huisjes lommebergen is ons tegengevallen 5cm bungalow erg klein verouderd de prijs kwaliteit verhouding niet waard schoonmaakspullen bezem trekkers stofferen blik gwoon in de slaapkamer naast de kast stofzuiger inde kast waar dit niet normal is daar hang je alleen kleding in dus geen wekkast te bekennen huisjes ook niet geweldig schoon prijs voor bezoek om in het zwembad te gaan absurd hoog volwassen 13,50 kind 9,00 euro etcetc ons de volgende keer niet meer naar landal

  • Algemeen 5
op 9 september 2016 bestemming: Oostenrijk / Zell am see, reisperiode: augustus 2016

Ik schrok van de bevolking die daar mocht verblijven. Saoedie arabiers die met hun boerka in het bubbelbad gingen. in een woord bah. Ik ga al jaren bij landal op vakantie maar dit vond ik echt echt heel vies. ik vind het niet bij hun uitstraling passen . De hele stad is er vol mee. 70 procent van de mensen die daar lopen zijn van die mensen. Ik had hrt gevoel dat ik in saoedie arabie was. Bij restaurants en winkels was alles in arabisch vertaald.

  • Algemeen 1
op 12 april 2016 bestemming: Nederland / Reuver, reisperiode: april 2016

De Lommerbergen: Het park op zich is netjes, doch volgende zaken sloegen tegen. De punctualiteit van het personeel laat te wensen over. We stonden vaak voor een gesloten deur bij het zwembad (open van 10 toto 21u) om pas binnen gelaten te worden om 10u10. Ook het lasergamen begon 15 min te laat!!!! Het park is vooral voor kleine kinderen, ook het zwembad is de naam zwemparadijs niet waardig. Het is eerder een overdekt zwembad met glijbaan en bubbelbad. voor een zwemparadijs verwacht minstens 1 zwembad meer, een extra glijbaan, een wildwaterbaan..... Er is hier nog werk. De gratis Wifi is bijna niet toegankelijk dus de naam gratis is belachelijk (iedereen moet er dan gebruik van kunnen maken en dat was zeker niet het geval!!!!). Verder is de betalende Wifi vreselijk duur en ook hier is de verbinding alles dan optimaal (en het is zever om te zeggen dat dit ligt aan de omgeving, dit ligt aan hun server!!!!). Verder ben je verplicht om een lakenpakket te nemen voor de prijs hiervan moet je zelf je bed opmaken en afhalen en mag je elke nacht opstaan om die stomme lakens weer goed te leggen. Dan neem ik liever mijn eigen beddengoed mee, ben ik zeker van de kwaliteit. En dan nog een parkwinkel die maar open is tot 18u???? Overal zijn de winkels open tot minsten 20u maar hier moet je elke dag crossen om op tijd te zijn. Al bij al ben ik ontgoocheld over Landal en boek ik volgende keer weer bij Center parcs

  • Algemeen 5
op 27 januari 2016 bestemming: België / Zutendaal, reisperiode: november 2015

Half november vertrokken we naar Mooi Zutendaal om daar een van de nieuwe Jan des Bouvrie woningen uit te proberen. En dat is ons erg goed bevallen. Een heerlijke woning waarin je op natuurlijke wijze op je gemak voelt. Het park is verder ook prima. Voorzieningen zijn aanwezig, zwembad is prettig. Omgeving van park is interessant met leuke steden op een korte rijafstand en het Nationaal Park de Hoge Kempen vlakbij. Dit kon wel eens een succesvol nieuw Landal park gaan worden!

  • Algemeen 8
op 23 januari 2016 bestemming: Nederland / Heihaas, reisperiode: januari 2016

Onlangs had ik zin in een last minute bij Landal. Het weekendje Heihaas was zo geboekt. Het park was perfect bereikbaar met het openbaar vervoer. Personeel was super attent. Ik ging samen met mijn zoontje van 8 en we hebben een top weekend gehad. Er is van alles te doen op en rondom Heihaas. In feite heb je geen auto nodig om het hele weekend prima te vermaken. Ik kan het iedereen aanbevelen.

  • Algemeen 8
op 7 januari 2016 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: januari 2015

Geweldig huis heerlijk eigen tuin omheind ,mooi voor honden en voor kleine kinderen,goede wifi

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: oktober 2015

We hadden een perfect weekend bij Landal GreenParks Miggelenberg. Park was top, luxe bungalow helemaal perfect met sauna en de omgeving ook geweldig. Het edelhert dat we gisterochtend bij onze vroege ochtendwandeling in het wild zagen vormde de kers op de taart!

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Nederland / Valkenburg, reisperiode: oktober 2015

Een hartelijk welkom met allerlei tips om de omgeving te verkennen. Bezoek aan thermea 2000 werd ons aanbevolen wat zeer de moeite waard was ! Een midweek heerlijk genoten van het Bourgondische leven in Zuid Limburg.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Nederland / Diessen-Baarschot, reisperiode: juni 2014

In heerlijke midweek weg met het hele gezin en kleinkids! Superfijn gehad en gezellig. Prachtig comfortabel huis van Landal!

  • Algemeen 9
op 28 september 2015 bestemming: Duitsland / Medebach, reisperiode: juni 2015

Wij zijn met ons kind van 1 jaar twee weken verbleven op Landal Hochsauerland in de regio Winterberg. Normaal gaan we altijd richting de Moezel maar deze keer besloten we eens een andere richting op te gaan. We hadden een voorkeurspositie geboekt en dit is ons goed bevallen. Ons huisje had overzicht over de weide omtrek en lag vrijwel naast de market dome (het Landal centrum met restaurants, zwembad enz.) De stadjes in de regio vielen ons een beetje tegen en zijn dan ook veel op het park zelf gebleven. Inchecken en uitchecken ging snel en makkelijk en het huisje was netjes en in goede staat. Wij hadden ook een meerdaags dinnerarrangement en dit was ook prima bevallen. Prijs/kwaliteitverhouding was goed.

Positieve punten:
- Leuk piratenschip onderaan de heuvel richting Medebach.
- Groot baby-/peuterbad.
- Mooie ligging.
- Restaurants perfect.
- Fun cooking uitgebreid.
- Vriendelijk personeel ook voor kinderen.

Negatieve punten:
- Zwembad soms aan de drukke kant.
- Tuin van huisje is niet afgezet, gevaarlijk voor kind met afgrond.
- Weinig te doen rondom het park.
- Je kunt ook heel ver van de market dome zitten.
- Personeel kidsclub niet bekwaam, betrok ons kind er niet bij.

  • Algemeen 8
op 18 september 2015 bestemming: Nederland / Reuver (de Lommerbergen), reisperiode: november 2013

Klein huisje. Het is een autovrij park dus je moet wel een stuk lopen. Verder een mooi subtropisch zwemparadijs en vriendelijke personeel.

  • Algemeen 8
op 17 september 2015 bestemming: , reisperiode: april 2015

Leuk parkje in Sauerland voornamelijk gericht op wintersport. Buiten het winterportseizoen zijn er voldoende activiteit zoals zwemmen, wandelen en klimmen.

  • Algemeen 7
op 28 augustus 2015 bestemming: Nederland / 't Loo, reisperiode: februari 2015

Landgoed 't Loo is een kleinschalig vakantiepark met voldoende faciliteiten om je een week te vermaken. Wij hadden een erg mooie kinderbungalow met leuke extra's voor de kids. Van tevoren kregen zij al een kaartje van Bollo, wat enorm gewaardeerd werd. Zo begint de vakantie voorpret al een paar dagen voor de vakantie. Op het park wilde ze iedere dag naar de voorstelling van Bollo en ook de kinderboerderij was leuk opgezet. Kortom, wij hebben een prima verblijf gehad op het park van Landal!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 mei 2015 bestemming: België / Village l'Eau d'Heure, reisperiode: mei 2015

Wij vieren de verjaardag van mijn vrouw met een vakantie. Een midweek in een extra luxe bungalow bij Landal Greenparks in de Belgische Ardennen 'L'eau de Heure'!
Om 1700 rijden we het terrein op. Een vriendelijke ontvangst en een prima huisje. De televisie stoort en valt soms uit, maar ach. Het jetstreambad werkt, al zit de zijplaat los. De Finse sauna is te klein om in te liggen, maar we hebben het genoeg naar ons zin. 's Nachts om 4 uur worden we wakker van een hard geraas. Ik denk dat het de zuiveringsinstallatie van het zwembad is en we slapen verder. De volgende ochtend maken we een wandelingetje in de omgeving. Het bos en het meer zien er mooi uit. We zijn tevreden. Ons zoontje speelt nog even in een ballenbak en gaat dan een dutje doen. Het is een uur of 11. Ik ga lekker in de tuin zitten.
Maar dan schrik ik.
Er rijdt een voertuig waar een vat op ligt. Aan dat vat zit een slang vast. Aan het uiteinde van die slang staat een man met een hogedrukspuit en een gifpak inclusief gasmasker. Gasmaskers kosten honderden euros en zijn verre van comfortabel. Daar rust je een tuinman niet zomaar mee uit...
Ik loop op de chauffeur af. Hij bevestigt mijn vermoeden dat dit bestrijdingsmiddel is. Natuurlijk wil ik mijn vrouw en kind niet aan landbouwgif blootstellen. Dus vraag ik of hij ons huisje even over slaat. De man in het gaspak komt al sproeiende naar me toe. Hij zegt doodleuk dat ik binnen moet blijven tot het opgedroogd is. Einde discussie. De man spuit klakkeloos verder langs de randen van het huisje, tegen de muren en op de paden. Met lede ogen zie ik aan hoe ook het driewielertje van de kleine niet ontkomt aan een dosis. Ik leg de situatie uit aan mijn verbijsterde vrouw. Het is een wisselvallige dag en de grond is nog vochtig, dus we kunnen niet zien of het spul opgedroogd is. Later lees ik, dat het betreffende middel bij droog weer pas na 4 dagen weg zou zijn. In een vochtige omgeving zou dat langer duren. Het gif stoof behoorlijk rond dus sluiten we de ramen. Mijn vrouw is overstuur. Hoe weerhoud je een peutertje ervan, om zijn handjes in zijn mond te stoppen na het buiten spelen? Hoe halen ze het in hun hoofd, om ons effectief in onze bungalow op te sluiten? Zo kunnen we geen vakantie vieren. We pakken onze spullen weer in en ruimen alles op. Dan maar naar huis.

Bij het inleveren van de sleutel wordt geen begrip getoond. “...dus u maakte zich zorgen over de grasmaaier?” De manager vergelijkt het middel met water – de tuinman zou een gasmasker dragen omdat hij anders rimpelig zou worden. Het verzekert me ervan dat het middel 'ecologisch verantwoord' is en dat kinderen er gewoon lekker in kunnen spelen. Ongeduldig overhandigt hij me een reclameprint van de website van het bestrijdingsmiddel. ECOstyle. Geen excuses namens het gedrag van de tuinmannen, geen begrip, geen verblijf- reiskosten terug, er wordt me nog geen kopje thee aangeboden voor het ongemak. Verbouwereerd vertrekken we.

De naam ECOstyle Ultima klinkt verantwoord. Alsof ze heet water rond sproeien. Maar het is slechts een naam. Bestrijdingsmiddelen zijn natuurlijk sowieso giftig. Milieuorganisaties hebben bezwaar ingediend tegen de toelating van de ingrediënten. Met nadrukkelijk bedenkingen bij de veiligheid voor kinderen en huisdieren, wanneer zij het behandelde gebied weer betreden. Om zo'n gif als 'veilig' te bestempelen is zuiver marketing.
Landal gaat er prat op groen te zijn. In elk huisje hangen vermaningen om zuinig met water en electra om te gaan. Maar gif is goedkoper dan schoffelen. Op de website van Landal staat dat ze graag via e-mail communiceren om papierverspilling te voorkomen. Thuis lezen we de kleine lettertjes in de formulieren die we bij aankomst toegestopt kregen. Daar staat, dat we voor de klachtenprocedure een handtekening van de manager nodig hebben. En dat klachten alleen per post afgehandeld worden. Papierverspilling is dus alleen een probleem als het Landal wat kost. Voor de gedupeerden worden drempels opgeworpen, in de hoop dat ze afdruipen. Het is niet meer dan een pesterijtje, want op de website staat wel degelijk een e-mail mogelijkheid om je beklag te doen beschreven. Daar wordt met geen woord gerept over de noodzaak van een handtekening van de manager. We zullen ze maar een CC'tje sturen van deze beoordeling.

De Ardennen trekken natuurliefhebbers aan. Die hebben meestal niet zoveel problemen met een enkel plantje wat tussen het grind de kop op steekt. Een bouwzeiltje er onder kan ook helpen tegen 'onkruid'. Dit hele drama was nergens voor nodig. Onze vakantie is verpest. Voor wie er naar toe gaat – er staat nog een driewielertje naast bungalow 241. Gratis af te halen.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 1
op 13 maart 2015 bestemming: Nederland / Bloemert, reisperiode: maart 2015

Wilde huis boeken, prijs 889 euro. mail op woensdag wat de totaal prijs wordt met alle bijkomende kosten en een hond. Krijg een dag later een mail en is het huisje, de basisprijs, opeens 110 euro duurder. Volgens de dame aan de telefoon, en ook ik krijg alleen maar de mededeling "het is zo druk, we bellen terug" is het een aanbieding en verandert de prijs iedere dag. Wel heel vreemd dat alleen dit huis van prijs is veranderd en alle maar dan ook alle andere huisjes niet. Ik denk dat ze kijken of er belangstelling is en dan gauw de prijs omhoog gooien. Dus Landal is voor mij een onbetrouwbare organisatie. Ook de wijze waarop een toch wel terechte klacht via de telefoon wordt afgedaan is niet bepaald zoals het hoort. Klantvriendelijkheid en begrip tonen staat niet hoog in het vaandel, dus ook dat doet vrezen voor de kwaliteit van de rest. Net nog gekeken, en alleen de prijs van het door ons gewenste huis staat in zwarte letters, de rest nog steeds in het rood. Dus het is duidelijk dat ze na onze vraag het huis gauw duurder hebben gemaakt.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 22 januari 2015 bestemming: Nederland / nvt, reisperiode: januari 2015

Vreselijke service als je belt voor een vraag.
Krijg je te horen; 'We bellen u wel terug, want het is zo druk.'
Dit tot 3 keer toe tehoren gekregen.
Toen besloten om het hoofdkantoor te bellen.
Die zouden mij doorverbinden met mijn vraag.
Wederom de vraag of ik mijn telefoonnummer wil geven dan bellen ze me terug!
want het is zo druk.....tja mischien extra mensen inzetten?!?
Gaat om een vakantie van 1800 euro....nu maar zoeken naar een ander park!

  • Algemeen 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 1 januari 2015 bestemming: Nederland / Witteveen, reisperiode: december 2014

De claim vuruwerk vrij te zijn is een gotspe!!
Het park garandeert namelijk niets en zegt 'in de kleine lettertjes' dat ze afhankelijk zijn van de bereidheid van gasten om geen vuurwerk af te steken

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 22 oktober 2014 bestemming: Nederland / Amerongen, reisperiode: oktober 2014

In het eerste weekend van onze herfstvakantie hadden wij een perfect weekend in het Landal GreenParks park de Amerongse berg. een fantastische kinderbungalow gelegen in een heerlijk rustig park. De omgeving was in deze tijd van het jaar echt super, overal prachtige herfstkleuren. Voor ons een echte ontdekking, de Utrechtse heuvelrug. Daar komen we zeker terug. we beginnen alvast te #vakantaseren

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 12 oktober 2014 bestemming: Duitsland / eifel, reisperiode: juli 2013

Stijl naar beneden lopen om bij de supermarkt te komen. Bij het restaurant van Landal GreenParks wordt aldi wijn verkocht voor een prijs waar je twee flessen van kan kopen. Personeel doet hier gewoon haar inkopen hier. Alles wordt hier verkocht om de consument een poot uit te draaien.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 4
op 7 juli 2014 bestemming: Nederland / Friesland, reisperiode: juli 2014

Op 4 juli gingen wij. Naar de accommodatie Esonstad van Landal Greenparks. Wij reisden met 6 volwassenen en 2 kinderen , 1 van 1 1/2 en een van 2 1/2. De ontvangst bij de receptie van bijzonder vriendelijk. Bij aankomst in het huisje werden wij getroffen door een indringende urinelucht. Kortom, het stonk !! De gordijnen zaten vol met hondenhaar en de vloer was ronduit smerig.We troffen een aantal gebruikte tissues aan op de bank. Er werd ons een ander huisje aangeboden maar omdat we al deels uitgepakt hadden en het aangeboden huisje niet echt een verbetering was hebben we besloten voor een extra schoonmaak te kiezen. De dame die de extra schoonmaak kwam verzorgen was zeer voorkomend en vertelde dat er inderdaad al 2 1/2 uur was besteed aan de schoonmaak van het huisje. Niet onze zorg zou je bijna zeggen, maar goed. De accommodatie zou geschikt zijn voor 6 volwassenen en 2 kinderen ( vandaar de optieEK8) de slaapkamer op de begane grond is zo klein dat er geen plaats is voor 2 nachtkastjes en er is ook helemaal geen kastruimte om iets op te bergen. De deur naar de "en suite" douche kan niet eens goed open. De badkamer bestaat uit een douche en een wastafel. Jezelf afdrogen moet je dan maar op de gang doen want met 20 cm ruimte tussen bed en muur is dat in de slaapkamer echt niet mogelijk.
De tuin is een postzegel van 3x6 met een blinde muur over de breedte. Dus van een beetje uitzicht is er geen sprake. Het tuinmeubilair was zo smerig dat we er eerst een uur spinrag en vogelstront hebben moeten verwijderen voordat we er überhaupt op wilden zitten. De babybox was door de vorige bewoners misschien gebruikt als hondenbench want die stonk zo erg dat je er echt geen baby in wilde zetten. De keuken was een lachtertje op zich. De temperatuur van de koelkast kwam niet lager dan een graad of 15 waardoor we in de huiskamer steeds getrakteerd werden op de heerlijke kaasgeuren die eruit walmden. Om van een lekker koel sapje, wijntje, biertje, watertje en/of melk maar helemaal niet te spreken. Er ontbrak ook een flessenrek (houders waren afgebroken) waardoor er ook bijzonder weinig ruimte was in de koelkast. Het keukengerei was, zeker voor een 8 persoonshuisje, schamel te noemen. Er is 1 klein koekepanne'tje met een loszittende steel. Geen spatel. Kleine kookpannen. Gewoon te gek voor woorden. Glaswerk, borden, kopjes Ed. Waren er zeker voldoende. Ik raad deze accommodatie (dit huisje 416) zeker niet aan voor een groep van 8 personen. Mensen met allergische klachten wat betreft huisdieren al helemaal niet. Het parkje op zich is heel lieflijk, leuke straatjes, leuk plein, mooie omgeving en zeker zeker heel gastvrij personeel.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 3
op 27 mei 2014 bestemming: Nederland / nederland, reisperiode: mei 2014

Park van Landal in Diessen is mooi evenals de omgeving die geschikt is voor fietsers en wandelaars. Kindvriendelijke bungalow besproken maar dat hield niet in dat de bungalow rookvrij was integendeel het stonk er vreselijk van beneden tot boven en dat was erg jammer voor een kindje van 2 voor een zwangere dochter en voor ons.
Schijnbaar als je bij boeking niet ( meer ) aan kunt geven dat je rookvrij wilt krijg je een 'rook' bungalow.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 22 april 2014 bestemming: Nederland / Veluwemeer, reisperiode: april 2014

24 uur van tevoren werd onze boeking(appartement 6ELP Veluwemeer) geannuleerd, met een steeds wijzigende reden van annulatie en dit voor het duurste en mooiste appartement van het park. Voor de enkele weekends per jaar dat wij vrij zijn met onze kinderen, viel ons weekend in het water, zonder excuses, zonder gelijkwaardige oplossing. Een korting van 100 euro konden we krijgen bij een volgend bezoek aan het park.
...
Na een gesprek -de dag na de annulatie- heb ik inderdaad één van de redenen mogen aanhoren waarom het appartement niet beschikbaar was. Maar tot een evenwichtige oplossing is het nooit gekomen. 100 euro korting op een volgend verblijf, is geen oplossing. Men had een gelijkwaardig alternatief moeten voorstellen op het moment van annulatie, maar dat is niet gebeurd.

Nooit ga ik voor ons gezin nog iets boeken bij Landal, zelfs als ze me het gratis geven. Het risico wil ik niet nemen, dat ze 24 uur van tevoren annuleren.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 4 september 2013 bestemming: Duitsland / wirfttal, reisperiode: augustus 2013

Veel te klein en veel te duur voor deze oude woning bij Landal.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 2
op 14 september 2012 bestemming: België / de haan, reisperiode: september 2012

Helaas leuk huisje van Landal maar te weinig onderhoud.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 6
op 11 april 2012 bestemming: Oostenrijk / voralberg brandnertal, reisperiode: maart 2012

Alles heel goed geweest van eten tot kamer, skipiste alles geweldig bij Landal GreenParks.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 21 juli 2011 bestemming: , reisperiode: juni 2011

Vakantie huis van Landal Greenparks gehuurd in park Livingstone
Mooi huis en goed verzorgt schoon en modern goede dagen gehad in rustig park
eigen auto geen reisleiding

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 29 september 2010 bestemming: Nederland / Vaals, reisperiode: augustus 2010

Een mooi park van Landal, prachtige heuvelachtige omgeving, schone bungalow, zeker goed te doen met kleine kinderen. animatieteam kan beter. restauraunt personeel was onderbezet.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 29 juni 2009 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: juni 2009

Wij werden op bovendste etage geplaatst door Landal terwijl men wist dat wij met oude hond kwamen die geen trappen kon lopen verder twee kinderen waarvan een van een jaar. Ook waren de reisdokumenten niet in orde en wilde ze onder protest pas de teveel berekende gelden verekenen, gek genoeg werden wij verplicht het te besteden in parkwinkel. Ongelooflijk slechte service! Ons zullen ze in geen geval meer op dit park zien.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 maart 2008 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: november 2007

Wij zijn met zn 2en naar Landal Miggelenberg geweest, en mij vriend was er al eerder geweest maar ik nog niet. Het huisje was erg netjes en we hebben erg genoten. Ook met mijn vriend zijn verjaardag hadden ze ijs helemaal speciaal op een bord gedaan met gefeliciteerd in chocola en hoera. Omdat er een probleem was kwamen ze netjes aanbellen bij het huisje om te vragen of we een uur eerder konden komen anders zaten we alleen. Erg netjes! Een ding vind ik wel het zwembad mag wat groter zeker als je in het naseizoen komt is het heerlijk om even te zwemmen. Maar alles was top en met Landal heb ik nog nooit problemen gehad. Toporganisatie!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 januari 2007 bestemming: Nederland, reisperiode: november 2006

Hele fijne dagen gehad! Zeer luxe huisje van landal, in perfecte staat en superschoon!! Jammer alleen dat het zwembad (toch al niet overdreven groot) heel weinig ruimte heeft voor peuters om zich te vermaken. Juist met zo'n kleintje ben je toch een beetje aan een zwembad gebonden. Wat wel absoluut FANTASTISCH was, was het eten en de service (ook in het restaurant, onze dochter kreeg alvast bij ons hoofdgerecht te eten, en kreeg kleurpotloden en papier om zich te vermaken!) Al met al gaan we zeker nog eens terug!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 september 2006 bestemming: Nederland, reisperiode: juni 2003

Het waren een aantal keileuke dagen. De faciliteiten op het park van landal greenparcs waren goed, een mooi zwembad. En alles goed en netjes verzorgd. De huisjes waren ook perfect in orde. Wel jammer dat de tuinen van de huisjes niet omlijnd zijn, met hekken of zo. Vooral omdat wij met twee honden waren.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 juli 2006 bestemming: Nederland / De Veluwe, reisperiode: mei 2006

We hebben een bungalow geboekt bij Landal naar alle tevredenheid. Jammer genoeg viel het weer tegen, maar aan de faciliteiten van de bungalow en het park heeft het niet gelegen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 7
  • Vorige
  • 1
  • 2