Schrijf een ervaring over Sunparks en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Sunparks

Pagina 1 van 4 met 35 resultaten

op 18 juni 2019 bestemming: BelgiŽ / De haan, reisperiode: juni 2019

Wij komen nu al enkele jaren na elkaar in sunparks de haan. Vorige jaren waren de huisjes echt vies en vuil, dit jaar hebben we een proper mooi gerenoveerd huisje toegewezen gekregen.
Vorige jaren kwamen we altijd met dezelfde klachten, er werd geen rekening gehouden met kleine kindjes en dit vooral tijdens de nachten. Al verschillende keren laten horen dat we niet in de buurt van jeugd of feest gangers wouden zitten, toch word dit elk jaar precies express toch weer gedaan, niet iedereen gaat op vakantie om te drinken en luide muziek te spelen, neen wij gaan op vakantie voor rust te hebben, maar dat krijgen we hier ook al niet.
Als dat teveel gevraagd is word sunparks na 5-6 tal jaar afgeschaft bij ons, We gaan ons iets zoeken waar wel rekening word gehouden met de mensen in plaats van de portomonnee.. Enige dat dit jaar goed was was voor de eerste keer het huisje. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 4 mei 2019 bestemming: BelgiŽ / de haan, reisperiode: april 2019

Sunparks De Haan is erg verouderd veel achterstallig onderhoud. Zwembad een glijbaan was met een stoel afgezet en heeft het heel de week niet gedaan. Prijzen van het winkeltje erg duur. uit eten all you can eat doet de ijsmachine het ook weer niet. al met al zeker geen aanrader ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 15 oktober 2018 bestemming: BelgiŽ / kempense meren, reisperiode: oktober 2018

Huisje was waardeloos,
te veel mankementen om hier op te noemen,
oa losse deurklinken, beide banken doorgezakt,automatische afzuiging van badkamer werkte niet....en moem maar op
EN DAT TERWIJL HET HUISJE DE NAAM EXCLUSIVE HEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEE WAS HET UITGEGEVEN GELD NIET WAARD.

wel een pluspuntje was de schoonmaak, en het zwembad.
ga ook officiele klacht melden! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 28 augustus 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: augustus 2018

Na de vele negatieve recensies hier naartoe gegaan met een "op hoop van zegen". En wat viel het ons mee. Schoonmakers waren nog niet toe aan ons huisje bij inchecken, kregen we Ä 50,- aan waardebonnen voor. Huisje was na schoonmaak heel schoon. Net park, wat oudere huisjes maar zeker geen bouwvallen. Vriendelijk personeel, soms wat vermoeid door vermoedelijk onderbezetting maar wel erg behulpzaam. Mooi zwembad.

Omgeving is erg rustig, Mol is een leuk stadje. Antwerpen makkelijk te bereiken via trein in Mol.

Zou zeker weer heen gaan.

  • Algemeen 7
op 7 augustus 2018 bestemming: BelgiŽ / Kempense meren, reisperiode: augustus 2018

Eerst word ik zonder overleg van een 8 naar 6 persoons huisje gezet zo der vaatwasser..
Dan kom ik het huisje binnen zitten er al mensen in.. lekker lullig ook!
Dan moet ik bij de receptie dik een half uur wachten met kids en vriend die in de auto wachten.
Eindelijk een nieuw huisje zijn ze de lakens en het extra baby bedje vergeten!
Verder was het huisje ontzetten voor handig en gewoon vies!
De volgende dag staat er sochtend vroeg een Turk voor de deur die de taal niet eens kent.. ook super handig!
Kind vriendelijk en veilig hebben ze nooit van gehoord enz enz enz

  • Algemeen 1
op 31 juli 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: juli 2018

Nou te veel om op te noemen op dat moment toen we een klacht hadden waren er meerdere mensen die ook klachten genoeg hadden maar het gevoel van zo geld binnen en we doen er lekker niks mee. Nou ons eerste toegewezen huisje waar we in zouden komen was nog niet schoongemaakt daarom ander huisje daar aangekomen ander huisje nou zo smerig heb ik nog nooit een huisje gehad matras zo vies en Goor niet om op te slapen huisje vol spinnen en webben zelfs de schoonmaaksters kregen dat niet binnen een uur schoon . Hop alles inpakken volgend huisje nou was beter schoon gemaakt maar wcbak lekte bijna geen druk om door te trekken bank viel van ellende bijna uit elkaar douchekraan spoot water nou heel de douche lek . De de douchebak liep niet leeg was echt allemaal oude meuk. 1 keer maar nooit weer. Om 10 uur geen live muziek want personeel wilde slapen . Ik zei maar wij hebben vakantie😁😁 speeltuin nou wat je speeltuin noemt pfff teveel nog om op te noemen en neem nog een buidel geld mee is onvoorstelbaar duur. Ook daar was alles oud en vervallen. We hebben het hele jaar hard moeten werken met als ieder ander terwijl we een vervelend jaar achter de rug hebben gehad en dan dit nee. Hoop dat er nu wat gedaan word. Dit kan zo niet helaas .

  • Algemeen 1
op 28 juli 2018 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: juli 2018

De prijs/kwaliteit verhouding van sunparks De haan is slecht. Van een kant is het gewoon jammer. In potentie zou het een goed park kunnen zijn.
Het probleem is het uitmelken van een formule zonder nog teveel te willen investeren. Je merkt dit ook op het internet waar het klachten regent. Het beste wat je als consument kunt doen is dit park in de toekomst links laten liggen en je duur verdiende vakantie geld ergens anders besteden. Misschien snappen ze dan bij Sunparks dat je zo niet met je klanten kunt omgaan.

  • Algemeen 4
op 26 juli 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: juli 2018

Ik raad iedereen af om een huisje te boeken bij het Sunparks Kempense Meren. Het huisje was op zich redelijk. Basis, maar schoon en genoeg voor ons. Echter, het terras en de tuin direct achter, naast en voor het huis was verschrikkelijk smerig. Overal, maar dan ook letterlijk overal, lagen peuken. Ik heb ze opgeruimd en het was een vol glas met sigaretten peuken. Te smerig voor woorden. Hier wilden wij niet blijven omdat we niet wilden dat onze kleine kindjes in het zand zouden gaan spelen (en dingen zouden oprapen). We hebben meteen dezelfde avond de receptie en guest relations ingelicht, maar er kwam van de laatste instantie een volslagen onpersoonlijk standaard antwoord, terwijl de receptie beloofde dat er wel iemand langs zou komen om het te inspecteren. Aangezien ik de tuin had al opgeruimd zou er weinig meer te zien zijn. Probleem is dat ik enkel de zichtbare peuken heb opgeruimd en de rest zou natuurlijk onder de blaadjes en het zand te voorschijn komen. Ook betekent peuken overal, dat er ook as overal zou liggen. Mijn kinderen spelen niet tussen as! De receptie erkende het probleem en zei dat er niks gedaan zou kunnen worden, behalve dan de bekende kortingsbonnen (wat interesseert me nou een gratis drankje?). Het hele park ligt overigens VOLLEDIG VOL met peuken, werkelijk overal liggen ze. Langs de paden, bij het strand, bij de entree, en ja zelfs bij de kinderspeelplaats. Hoeveel zelfrespect heeft het personeel daar eigenlijk om gasten te ontvangen in zo'n bagger omgeving? Het is gewoon een grote schande en bovendien MEGA GEVAARLIJK ivm bosbranden.

  • Algemeen 1
op 4 januari 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: december 2017

Leuk park. Het park is wel toe aan het nodige onderhoud. Zo ook het zwembad. En s'avonds is het jammer dat er vrij weinig te doen is.. geen entertainment helaas.

  • Algemeen 7
op 14 augustus 2017 bestemming: Nederland / Nootdorp, reisperiode: augustus 2017

Een vreselijk achterstallig park. Vieze huisjes ( veel stof, spinnenwebben achterstallig onderhoud), vies zwembad en een erg onveilig zwembad/wildwaterbaan! Maandags al vertrokken ipv vrijdag. We mochten ter compensatie 1x gratis midgetgolfen (niet op in gegaan). Hier komen wij nooit meer en raden het bij iedereen. Wij te doen zeker met slecht weer!!!!!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende