Ervaringen Sunparks

Pagina 1 van 1 met 45 resultaten

op 20 augustus 2021 bestemming: BelgiŽ / kempense meren, reisperiode: augustus 2021

De huizen zijn heel verouderd en vies het schoonmaak team doet het ook heel slecht, er werden ook heel veel insecten aangetroffen in het huis, het is heel slecht beveiligd en veel te weinig borden en bestek, het zwembad is wel goed maar nog steeds verouderd een renovatie zou wel nodig zijn, geen wifi in het huis terwijl ze zeiden dat er wifi was, we hadden twee huizen gereserveerd en ze waren allebei niet schoon, dit park verdient een 0 qua huizen.
Daarnaast hadden we hier 1793,75 euro voor betaald, het was het geld echt niet waard. We staken meer tijd in het huis schoon te maken ipv te genieten van de vakantie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 december 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: mei 2020

Onze eerste verblijft werd geannulleerd wegend corona. Het arrangement van de tweede booking was goedkoper. Er werd ons geen voucher gegeven voor resterende bedrag, toen we ons geld terugvroegen aan de receptie. We moesten naar een telefoonnummer bellen. Daar werd ons gezegd we een e-mail moesten sturen. Heb nu reeds een 6-tal heldere e-mails gestuurd waarbij ik het teveel betaald geld terugvraag. Er worden enorm vage en onbehulpzame mails teruggestuurd. 1 keer werd me gezegd ik het geld pas na een jaar van de oorspronkelijke booking terugkrijg. Ik kan helaas niet zolang wachten. Mijn vragen voor onmiddelijke terugbetaling worden doodweg genegeerd. Extreem slechte service, en als het kan nog slechtere customer service. Ik had een voucher van resterend bedrag moeten ontvangen tijdens mijn tweede verblijf, en een onmiddelijke terugbetaling na de eerste keer ik erom vroeg. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 28 oktober 2020 bestemming: BelgiŽ / kemperse meren, reisperiode: november 2020

Ik probeer al een hele tijd contact te krijgen voor een vraag invm met annuler door corona nu heb ik al tal van mails gestuurd en gebeld en via fb maar nergens maar dan ook negens krijg je antwoord wat ik echt schandalig vind voor een vakantiepark ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: oktober 2020

Wij hebben door Corona de reis helaas moeten annuleren. Daar hebben wij, noch Sunparks schuld aan. Deze ervaring gaat uitsluitend over het contact met de klantenservice. Het is nagenoeg onmogelijk om contact te krijgen op het telefoonnummer van de klantenservice. Ik heb tot 3x toe een uur in de wacht gestaan zonder iemand aan de telefoon te krijgen. Ook per mail krijg ik geen reactie. Inmiddels wacht ik al ruim drie weken op antwoord op mijn eerste mail. Vandaag nog maar eens een poging gedaan om te bellen. Wederom een uur in de wacht. Geen gehoor... Ik begrijp dat het mogelijk, door corona erg druk is op het back office. Maar dit neemt echt belachelijk vormen aan. Zeer zeer ontevreden.

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: BelgiŽ / mol, reisperiode: september 2020

Huisje was bij aankomst erg vies en slecht onderhouden. Sommige van het personeel waren echt ontzettend sagerijnig (bv een meisje uit de supermarkt) op het strand was er een jongen die stond in de strandhut en die heeft er echt een feestje van gemaakt. Hij regelt alles zo leuk voor de vakantiegangers daar kunnen er nog een paar een voorbeeld van aannemen.

  • Algemeen 7
op 3 september 2020 bestemming: BelgiŽ / mol, reisperiode: september 2020

Bij aankomst niet gepoetst, wc gaf een geur af ,verouderd geen tuinstoelen .

  • Algemeen 2
op 14 augustus 2020 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: juli 2020

De vakantie op zich viel goed mee. Jammergenoeg had ik mijn toiletzak met een medisch elektrisch toestel erin vergeten. Verschillende keren gebeld-gemaild. Steeds van kastje naar de muur gestuurd. Heel onvriendelijk. Nu reeds 3 weken later nog steeds niks gehoord of ontvangen!!!

  • Algemeen 5
op 22 juli 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

De huisjes staan te dicht op elkaar en je hebt totaal geen Privacy en rust. De Buren kunnen bijna op je bord kijken als je buiten eet. Ook de voetpaden naar de bungalows zijn niet verhard. Verder zijn de faciliteiten en de omgeving wel mooi.en goed.

  • Algemeen 3
op 10 augustus 2019 bestemming: BelgiŽ / mol, reisperiode: augustus 2019

Slechtste vakantie ervaring ooit

  • Algemeen 2
op 7 augustus 2019 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: augustus 2019

Opzich een mooi park maar zeer slecht onderhouden we hebben een exclusief huisje maar behalve dat niets exclusief overal schimmel in de kitranden overal stukken af huisjes zijn opzich mooi echt achterstallig onderhoud wc zeer ouderwets bad stukken uit ik denk met de Franseslag opgekalefaterd

  • Algemeen 5
op 18 juni 2019 bestemming: BelgiŽ / De haan, reisperiode: juni 2019

Wij komen nu al enkele jaren na elkaar in sunparks de haan. Vorige jaren waren de huisjes echt vies en vuil, dit jaar hebben we een proper mooi gerenoveerd huisje toegewezen gekregen.
Vorige jaren kwamen we altijd met dezelfde klachten, er werd geen rekening gehouden met kleine kindjes en dit vooral tijdens de nachten. Al verschillende keren laten horen dat we niet in de buurt van jeugd of feest gangers wouden zitten, toch word dit elk jaar precies express toch weer gedaan, niet iedereen gaat op vakantie om te drinken en luide muziek te spelen, neen wij gaan op vakantie voor rust te hebben, maar dat krijgen we hier ook al niet.
Als dat teveel gevraagd is word sunparks na 5-6 tal jaar afgeschaft bij ons, We gaan ons iets zoeken waar wel rekening word gehouden met de mensen in plaats van de portomonnee.. Enige dat dit jaar goed was was voor de eerste keer het huisje.

  • Algemeen 4
op 4 mei 2019 bestemming: BelgiŽ / de haan, reisperiode: april 2019

Sunparks De Haan is erg verouderd veel achterstallig onderhoud. Zwembad een glijbaan was met een stoel afgezet en heeft het heel de week niet gedaan. Prijzen van het winkeltje erg duur. uit eten all you can eat doet de ijsmachine het ook weer niet. al met al zeker geen aanrader

  • Algemeen 4
op 15 oktober 2018 bestemming: BelgiŽ / kempense meren, reisperiode: oktober 2018

Huisje was waardeloos,
te veel mankementen om hier op te noemen,
oa losse deurklinken, beide banken doorgezakt,automatische afzuiging van badkamer werkte niet....en moem maar op
EN DAT TERWIJL HET HUISJE DE NAAM EXCLUSIVE HEEFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEE WAS HET UITGEGEVEN GELD NIET WAARD.

wel een pluspuntje was de schoonmaak, en het zwembad.
ga ook officiele klacht melden!

  • Algemeen 4
op 28 augustus 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: augustus 2018

Na de vele negatieve recensies hier naartoe gegaan met een "op hoop van zegen". En wat viel het ons mee. Schoonmakers waren nog niet toe aan ons huisje bij inchecken, kregen we Ä 50,- aan waardebonnen voor. Huisje was na schoonmaak heel schoon. Net park, wat oudere huisjes maar zeker geen bouwvallen. Vriendelijk personeel, soms wat vermoeid door vermoedelijk onderbezetting maar wel erg behulpzaam. Mooi zwembad.

Omgeving is erg rustig, Mol is een leuk stadje. Antwerpen makkelijk te bereiken via trein in Mol.

Zou zeker weer heen gaan.

  • Algemeen 7
op 7 augustus 2018 bestemming: BelgiŽ / Kempense meren, reisperiode: augustus 2018

Eerst word ik zonder overleg van een 8 naar 6 persoons huisje gezet zo der vaatwasser..
Dan kom ik het huisje binnen zitten er al mensen in.. lekker lullig ook!
Dan moet ik bij de receptie dik een half uur wachten met kids en vriend die in de auto wachten.
Eindelijk een nieuw huisje zijn ze de lakens en het extra baby bedje vergeten!
Verder was het huisje ontzetten voor handig en gewoon vies!
De volgende dag staat er sochtend vroeg een Turk voor de deur die de taal niet eens kent.. ook super handig!
Kind vriendelijk en veilig hebben ze nooit van gehoord enz enz enz

  • Algemeen 1
op 31 juli 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: juli 2018

Nou te veel om op te noemen op dat moment toen we een klacht hadden waren er meerdere mensen die ook klachten genoeg hadden maar het gevoel van zo geld binnen en we doen er lekker niks mee. Nou ons eerste toegewezen huisje waar we in zouden komen was nog niet schoongemaakt daarom ander huisje daar aangekomen ander huisje nou zo smerig heb ik nog nooit een huisje gehad matras zo vies en Goor niet om op te slapen huisje vol spinnen en webben zelfs de schoonmaaksters kregen dat niet binnen een uur schoon . Hop alles inpakken volgend huisje nou was beter schoon gemaakt maar wcbak lekte bijna geen druk om door te trekken bank viel van ellende bijna uit elkaar douchekraan spoot water nou heel de douche lek . De de douchebak liep niet leeg was echt allemaal oude meuk. 1 keer maar nooit weer. Om 10 uur geen live muziek want personeel wilde slapen . Ik zei maar wij hebben vakantie😁😁 speeltuin nou wat je speeltuin noemt pfff teveel nog om op te noemen en neem nog een buidel geld mee is onvoorstelbaar duur. Ook daar was alles oud en vervallen. We hebben het hele jaar hard moeten werken met als ieder ander terwijl we een vervelend jaar achter de rug hebben gehad en dan dit nee. Hoop dat er nu wat gedaan word. Dit kan zo niet helaas .

  • Algemeen 1
op 28 juli 2018 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: juli 2018

De prijs/kwaliteit verhouding van sunparks De haan is slecht. Van een kant is het gewoon jammer. In potentie zou het een goed park kunnen zijn.
Het probleem is het uitmelken van een formule zonder nog teveel te willen investeren. Je merkt dit ook op het internet waar het klachten regent. Het beste wat je als consument kunt doen is dit park in de toekomst links laten liggen en je duur verdiende vakantie geld ergens anders besteden. Misschien snappen ze dan bij Sunparks dat je zo niet met je klanten kunt omgaan.

  • Algemeen 4
op 26 juli 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: juli 2018

Ik raad iedereen af om een huisje te boeken bij het Sunparks Kempense Meren. Het huisje was op zich redelijk. Basis, maar schoon en genoeg voor ons. Echter, het terras en de tuin direct achter, naast en voor het huis was verschrikkelijk smerig. Overal, maar dan ook letterlijk overal, lagen peuken. Ik heb ze opgeruimd en het was een vol glas met sigaretten peuken. Te smerig voor woorden. Hier wilden wij niet blijven omdat we niet wilden dat onze kleine kindjes in het zand zouden gaan spelen (en dingen zouden oprapen). We hebben meteen dezelfde avond de receptie en guest relations ingelicht, maar er kwam van de laatste instantie een volslagen onpersoonlijk standaard antwoord, terwijl de receptie beloofde dat er wel iemand langs zou komen om het te inspecteren. Aangezien ik de tuin had al opgeruimd zou er weinig meer te zien zijn. Probleem is dat ik enkel de zichtbare peuken heb opgeruimd en de rest zou natuurlijk onder de blaadjes en het zand te voorschijn komen. Ook betekent peuken overal, dat er ook as overal zou liggen. Mijn kinderen spelen niet tussen as! De receptie erkende het probleem en zei dat er niks gedaan zou kunnen worden, behalve dan de bekende kortingsbonnen (wat interesseert me nou een gratis drankje?). Het hele park ligt overigens VOLLEDIG VOL met peuken, werkelijk overal liggen ze. Langs de paden, bij het strand, bij de entree, en ja zelfs bij de kinderspeelplaats. Hoeveel zelfrespect heeft het personeel daar eigenlijk om gasten te ontvangen in zo'n bagger omgeving? Het is gewoon een grote schande en bovendien MEGA GEVAARLIJK ivm bosbranden.

  • Algemeen 1
op 4 januari 2018 bestemming: BelgiŽ / Mol, reisperiode: december 2017

Leuk park. Het park is wel toe aan het nodige onderhoud. Zo ook het zwembad. En s'avonds is het jammer dat er vrij weinig te doen is.. geen entertainment helaas.

  • Algemeen 7
op 14 augustus 2017 bestemming: Nederland / Nootdorp, reisperiode: augustus 2017

Een vreselijk achterstallig park. Vieze huisjes ( veel stof, spinnenwebben achterstallig onderhoud), vies zwembad en een erg onveilig zwembad/wildwaterbaan! Maandags al vertrokken ipv vrijdag. We mochten ter compensatie 1x gratis midgetgolfen (niet op in gegaan). Hier komen wij nooit meer en raden het bij iedereen. Wij te doen zeker met slecht weer!!!!!

  • Algemeen 1
op 15 juni 2017 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: juni 2017

Kan me voledig aansluiten bij vorige refr het geld niet waar een verwaarloost park huisjes vies karig ingericht veel kapot.kortom nooit meeeeer

  • Algemeen 3
op 29 april 2017 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: april 2017

De huisjes zijn oud en vies. Onvriendelijk personeel bij receptie.

  • Algemeen 1
op 2 maart 2017 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: februari 2017

Midweek geboekt, 2dagen eerder vertrokken. Zwembad zat altijd vol waardoor we niet konden gaan zwemmen. Heel erg als je met 2kindjes gaat die ernaar uit kijken om te zwemmen en dan teleurgesteld worden. Huisje liet ook aan zijn wensen over. Ook bij slecht weer zeer weinig te doen.

  • Algemeen 2
op 24 februari 2017 bestemming: BelgiŽ / de haan, reisperiode: februari 2017

Verouderd en vies huisjr. in Sunparks de Haan
. Matrassen stuk schuimrubber zonder tijk
. Vloeren kapot en vies
. Zand op tafels en in serviesgoed
. Tuindeuren niet tochtvrij, wind waait onder tafel door
. Snackbar onverantwoord frituren, patat ging van vorige bakbeurt zo weer frituurpan in
. Buikklachten van snackbar
. Ramen vies en wazig
. Smerige stoffen stoffen bank met hondenhaar en stinkt
Verf en kozijnen afgebladderd
. Gehuurde exclusive villa waarvan infraroodsauna stralers kapot
zeer slecht onderhouden park, vies en veel achterstallig onderhoud.
Risico voor veiligheid i.v.m kapotte vloertegels.
Ook risico voor voedselveiligheid.
zeer, zeer slecht en zou per direct mieten sluiten om eerst de boel op te knappen. Toeristenfabriek, geld verdienen en geen onderhoud en service.

  • Algemeen 4
op 6 december 2016 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: december 2016

Zoals op deze pagina heel vaak gemeld zijn de huisjes echt zo slecht dat ze eigenlijk niet meer verhuurd zouden mogen worden. Bij ons was zelfs in december de kachel kapot. We moesten het doen met twee electrische kachels. De wcpot zag eruit alsof er iemand accuzuur in geplast had en enorm veel bruine aanslag. Brrrrr. alles is oud en zeer speodig aan vernieuwing toe. De animatie, zwembad en kidsworld halen het cijfer nog een beetje op. Jammer jongens dat jullie niet reageren. je hebt daar een toplocatie zo dichtbij het strand

  • Algemeen 3
op 8 september 2016 bestemming: BelgiŽ / de haan, reisperiode: september 2016

Degoutante kopkussens, oud en afgeleefd materiaal, lampen die niet werken, vettige dampkap, ..Ik voelde me vies en heb alles gewassen, zelfs de niet gebruikte handdoeken.. Bah...

  • Algemeen 3
op 30 juli 2015 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: juli 2015

Wij hebben een vakantie met Sunparcs achter de rug begin juli. Dit was gewoon schandalig, dat zoiets nog in Belgie kan bestaan. Zo smerig en vuil, onbeschoft, echt niet te geloven. Ik heb overal foto's van genomen en doorgemaild naar de klachtendienst van Sunparcs tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord. Schandalig, wij hebben hiervoor een heel jaar gespaard, de kinderen keken er zo naar uit, en dan dit. Wij gaan al jaren naar Centerparcs, dit verdient een score van 9,5/10. Sunparcs kan je nog geen 1/10 geven.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 juli 2015 bestemming: BelgiŽ / de Haan, reisperiode: mei 2015

Het park heeft een flinke opknapbeurt nodig, vooral de huisjes. Er is wel een leuk animatie-team voor de kinderen en het zwembad is ook gezellig en overzichtelijk. De restaurants op het park zijn ook prima en er is een uitgebreide winkel. Verder is er in de omgeving veel te zien en te doen en het plaatsje de Haan is een gezellige badplaats!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 5
op 18 januari 2011 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: november 2010

- Bij aankomst in huisje bij Sunparks De Haan om ca. 20.00 uur waren de bedden niet opgemaakt. Ik heb hier 5 keer voor moeten bellen. Uiteindelijk zijn rond 22.45 de bedden opgemaakt.
- Bij aankomst aangegeven dat de schuifdeuren naar het terras niet op slot gingen, sterker nog, de klink viel zo uit de deuren.
- De badkamer/toilet was niet afsluitbaar, aangezien de sleutel niet aanwezig was.
- De geur in het huisje was niet aangenaam.
- Het serviesgoed was echt vies, (buiten de kalk-aanslag op de glazen). We hebben al het serviesgoed opnieuw af moeten wassen.
- De douches waren helemaal verkalkt.
- Veel stof onder de bedden.
- Na een regenachtige nacht in het huisje door te hebben gebracht, lag er de volgende dag een flinke plas in een van de slaapkamer door een lekkage. De schimmel die in deze slaapkamer aanwezig was, stonk enorm. Deze geur was dus de geur die bij binnenkomst onaangenaam was. De lekkage bleek na inspectie niet te maken te zijn, aangezien dit een constructiefout in de huisjes was. Aangezien er geen gelijkwaardig huisje was, is samen met de receptie besloten dat wij zondagmorgen vroeg weg zouden gaan.

Algehele conclusie is dat wij de het complex Sunparks De Haan zeer vinden tegenvallen en de prijs absoluut niet naar kwaliteit is. Het huisje wat ons was toegewezen, zou uit de verhuur gehaald moeten zijn.

Helaas wordt er door Sunparks ook niet op aangetekende brieven gereageerd !! Voor ons nooit meer Sunparks !!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 22 september 2010 bestemming: Duitsland / Eifel, reisperiode: september 2010

Wat een aanfluiting van een villa zoiets karig's heb ik in mijn hele vakantie noch niet meegemaakt het park van Sunparks is in redelijke staat voor kinderen genoeg te doen maar die exclusieve villa schande schande schande verschrikkelijk.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 9 juni 2010 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: mei 2010

Vloerbedekking slaapkamer vernield en losliggend, hier en daar met nieten, die nog uitsteken, vastgemaakt. Mieren in keuken, WC en kamer. WC en douche zijn erg klein en kunnen niet op slot. Toilet stinkt continue. Afwasautomaat wast op 65 graden gedurende 50 minuten: de vaat is absoluut niet schoon, zelf naschrobben biedt oplossing. Geen toilet op de bovenverdieping bij de slaapkamers. Twee tuinstoelen voor 4 personen aanwezig, parasol ontbreekt.

Geen enkele voorziening/aanpassing voor mindervaliden aanwezig in de huisjes van Sunparks. Matrassen op bedden zijn 10 cm. breder dan de bedbodem. Kleine slaapkamer is zeer stoffig. Ruimte voor infraroodsauna is wat mij betreft volstrekt overbodig.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 3
op 14 december 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: september 2009

Alles was netjes toen we aankwamen! Alles netjes verzorgt! handoeken en alles aanwezig. We hebben genoten, sunparks bedankt.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 8
op 8 december 2009 bestemming: BelgiŽ / De Haan, reisperiode: november 2009

Er is veel mis bij sunparks. En ik meen het ook echt. En dan lees ik wel dat je probleem eerst moet melden bij de balie ok. Maar dan is de vraag wat wordt er aan gedaan.

Badhandoeken horen in het huisje te liggen net als beddengoed, dit was besteld. We moesten hier 2 keer over bellen en 1 keer naar de receptie lopen om het te krijgen. En als je het beddengoed heb is het vies, er zat gewoon bloed in, walgelijk! De pasjes van de huisje doen het niet, maar weer naar de receptie.. Leuk als je maar een weekend weg bent. Ook doet de cv het bij ons niet dus niet in bad en douchen. Na gebeld te hebben komt er iemand aan en dan is er iemand bij en gaat zo weg. Wij kraan proberen probleem niet opgelost. Maar weer bellen en dan wordt er gezegt is het nodig want de monteur moet van huis komen. Nou dan wordt je echt boos. Uiteindelijk wordt het gemaakt maar wel erg laat...

Zo kan ik bezig blijven maar vind het genoeg. Maar ik vond mijn weekend zo echt verpest..

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 1
op 17 oktober 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: augustus 2009

Bij aankomst is de bungalow niet schoon, overal spinnenwebben en kapot geslagen muggen op de muur. Het ligbad zaten roest plekken in en was te vies om in te liggen. De inventaris was niet kompleet op de lijst stond een senseo apparaat maar waar dat zou moeten staan geen idee, nooit gevonden. De faciliteiten als in de folder stond aangegeven als kindvriendelijk was weinig van te merken. Er zouden meerdere speeltuintjes zijn, deze hebben we gezocht maar niet gevonden er was er maar een speeltoestel bij de plaza voor het hele park. De schommels daar durfde we onze kinderen niet op te laten, waren veel te rot. Er zou kinderentertainment zijn was om precies te zijn maar 1 dag en wel 1 uurtje. Je kon er ook wii-en. Dat was 1 uurtje met 1 wii voor alle mensen op het park. De kidsworld stelde ook niet veel voor was alleen een klimtoestel, kinderen hadden het na tien minuten wel gezien.

De eetgelegenheden waren maar zeer beperkt open en de kwaliteit was slecht. Ook de bediening liet lang op zich wachten, toen we klaar waren met eten bleven de vieze borden zeker een uur staan waardoor we dus de hele tijd last hadden van wespen, das heel fijn met kinderen.

Dit hebben we bij de manager gemeld maar hij vond dat er genoeg eetgelegenheden open waren, nou dat waren er precies maar twee van alle restaurants die ze hadden. De familie bikes was al een probleem om te huren, je kon niet reserveren en moest maar terug komen na een tijdje en maar weer kijken of er 1 vrij was. Na zeker anderhalf uur te hebben gewacht hadden we er 2 kunnen huren, waarvan er 1 stuk was, waardoor we het dak op onze hoofden hebben gekregen en er hoofdpijn aan over hielden.

We hebben gelijk onze klacht bij de manager neer gelegd en hij deed nogal moeilijk want vond onze klachten niet zo van dien aard om er ook maar iets aan te doen. Maar naar lang zeuren kregen we 1 fiets voor 1 uur gratis terwijl we met tien personen waren terwijl we de dag erna weg gingen, dus hier geen gebruik meer van konden maken.

We hebben een klachtenbrief naar sunparks zelf geschreven, met ons hele verhaal hoe wij behandeld zijn, het enige wat we terug kregen was een flutbrief met een excuus. Nou daar heb je wat aan. Dus ook wij sluiten ons aan bij de andere mensen aan gaan niet meer naar sunparks.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 4
op 31 augustus 2009 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: augustus 2009

Bij aankomst bleek ons huisje niet aan het water te liggen wat wel geboekt was, na overleg bij de receptie toch een ander huisje gekregen. Na het oponthoud voor een ander huisje te krijgen dan naar het nieuwe huisje gewandeld. Maar bah wat een smerige bedoeling. De vloeren vol haren, de matrassen helemaal onder de kattenharen, twee bedden van de 6 kapot, er ontbreken poten waardoor het lijkt alsof je op een wipkip zit.

Maar das nog niet het enige, na het gesleep van de ene kamer na de andere kamer met matrassen en boxsprings kwamen we er achter dat er geen twee dezelfde matrassen in het huisje aanwezig waren. Dus weer terug naar de receptie daar maar weer een klacht ingediend. Ze wilden nog eens de schoonmaakploeg langs sturen maar aan het probleem met de bedden wisten zo ook niks op te vinden. Dus lig je in bed met twee verschillende dikke matrassen dat ligt niet lekker
na een keer of 4 op en neer lopen naar de receptie en een uurtje of 4 verder geen echte oplossing.

Dan de bank die in de woonkamer staat dat is een tuinbank ,een houten bank met zeer dunne kussens waar je geen relaxed moment op zal meemaken. In het huisje zelf is geen radio of dvd-speler aanwezig ook op de tv zenders zit geen muziekkanaal of kinderkanaal. Ook de bbq is nergens te vinden.

Let op voor de mensen die willen vissen op het park het enige water waar vis in zit is het grote water aan de marketdome.

Dan maar het mooiste er van maken dachten wij, in de avond gingen we dus eens kijken naar de avond voorstelling een avond live-muziek van iemand die geen teksten kan. De andere avond een DJ-night bah bah er stond gewoon een cd-speler op het terras te spelen waar iemand na een plaatje of 4 weer eens een titeltje op intikte.

Het park geeft een indruk van achterstallig onderhoud aan de huisjes, het zwembad en aan de beplanting om de huisjes heen. Het personeel blijft wel vriendelijk maar als je met klachten komt wordt er weinig mee gedaan. Voor ons was dat de eerste keer een vakantie op sunparks maar ook de laatste vakantie bij sunparks!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 11 augustus 2009 bestemming: BelgiŽ / Vielsalm, reisperiode: juli 2009

Bij mijn reserviering voor Sunparks is mij beloofd dat we toegangskaartjes zouden krijgen voor plopsaland als je bij 5 of meer personen reserveert, maar toen we daar aankwamen was dat niet zo... Moesten we elke dag voor de ingang 78 euro betalen. Op de site was het met koeienletters geschreven en bij de receptie bleek het niet bij de reservering te zijn... en verder inderdaad zoals hier al eerder vermeld is, het stonk heel erg alsof er binnen was gebarbecued en ik vond het wel erg verlaten geen personeel te bekennen. Voor kinderen is er niks te doen.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 augustus 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juli 2009

Zeer slecht onderhouden en gehorige villa's. Daarnaast ontzettend smerig en durven ze nog een formulier neer te leggen wie het heeft schoongehouden en wat je daar van vindt. 's Avonds weinig vertier, het winkeltje ontzettend duur, bbq-rooster moet je apart huren. Geen inventarislijst in de villa en naar ons idee was het absoluut niet compleet. Enorm veel wespen en horzels, gewoon echt niet leuk meer. Bediening in de restaurants zeer traag en daarbij is het eten niet je-van-het. Voor ons nooit meer Sunparks!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 3 augustus 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juni 2009

Het huisje en omgeving!

De villa is gedateerd en achterhaald voor moderne gezinnen.
De deuren en het hang en sluitwerk geven geen goed deugdelijk en veilig gevoel. De tuindeur sloot niet correct en ramen konden met niet te veel moeiten uit het kozijn gedrukt worden. Het hout van de deuren en ramen was rot en slecht onderhouden. De TV stond naast de open haard en onder de trap waardoor het geluid door het hele huisje te horen was ook al stond het volume zacht. Niet handig als er een klein kind in bed ligt. De banken in het park zelf zaten lekkerder dan de banken in het huisje. Een ijzeren bank met schuimrubber is niet meer van deze tijd. Het hele huisje zat van vloer tot plafond onder de spinnen webben! Dit was zeker niet van 1 week en hier was zeker geen aandacht aan geschonken tijdens een schoonmaak voor we introkken. Alle muren zaten onder de muggen lijken en dood geslagen insecten. De kozijnen van de deuren van de badkamer en toilet waren aan de onderkant geheel ROT. De vensterbank in de badkamer was rot en vol schimmel. De kit voegen in de douche het toilet en de keuken waren beschimmeld. De onderbouw van de badkuip kraakte en piepte aan alle kanten indien je in het bad zat. De onderbouw van het bad was zwaar verrot. De roest was duidelijk zichtbaar door de ventilatie strip onder bij de vloer.

Buiten om was de villa ingesloten door bebossing op en niet prettige manier. Je had totaal geen uitzicht en het was vies en verwaarloosd.

De bedden waren doorgelegen. De ďbonellverenĒ prikten in je rug, van ellende hebben we op de grond geslapen. Er lag zeer veel vuil om de woning in de bebossing en het stonk gruwelijk naar honden stront en honden urine. Bijna alle vuilbakken zaten permanent vol, wat voor wespen en andere overlast zorgde!

De ďPlazaĒ met restaurants en activiteiten / personeel:

De "Plaza" verouderd en vies, openbare toiletten werden niet goed en vaak genoeg schoongemaakt en bij gehouden. Deze zaten onder de uitwerpselen en bij de vrouwen onder het bloed!? Veel defecten aan deze faciliteiten maakten het al niet beter. In de plaza was alles VIES! Zelfs de touwen en planten waren te vies.

Ongelofelijk hoe onverzorgd en smerig de boel er bij staat!

Er was geen sfeer in de plaza en het ontbreken van een gewone bar was ook een gemis.

Kidsworld zou een betaalde activiteit moeten zijn maar gelukkig was deze gratis opengesteld! Anders had ik daar ook over moeten klagen! Bij de boeking werd echter wel een gratis toegangskaartje aangeboden. Dit is ook erg verwarrend!

Personeel in restaurants hadden geen verstand van serveren 1 x per 2 uur kwamen ze voorbij voor een drankje! Je moest bijna 2 uur wachten op je eten. Dit was te weinig qua portie, niet van kwaliteit: Bijvoorbeeld gehaktballen in tomatensaus deze hadden afkomstig kunnen zijn van de aldi verkrijgbaar in blik, alhoewel deze waarschijnlijk lekkerder zouden zijn geweest. Stoofpotje had meer iets weg van lauw opgewarmde restje en was totaal smakeloos, zo ook veel te weinig. De friet was lekker maar veel te weinig. Naar inschatting een hand vol van een volwassene! De sla/salade was zuur en de slabladeren waren Bruin en niet of niet goed gewassen het zand knarste tussen de tanden. Heb hierover wel mijn beklag gedaan echter het personeel stond schouder ophalend omdat ze het ook niet konden veranderen. We hebben allen 1 consumptie gedronken, in die 2 uur en deze uit eindelijk maar niet betaald!
De overige restaurants waren of dicht of verkochten verbrande pizza!!

Er waren veel activiteiten waarvoor je moest betalen om ze te mogen gebruiken echter door het gebrek aan toezicht gebeurde het regelmatig dat gasten die betaald hadden onbetalende gasten zelf moesten wegjagen omdat deze anderen illegaal gebruik maakte van de faciliteiten.

Van de bijwijze van spreken 10 automaten (spelletjes, geld wissel machines, frisdrank automaten e.d. ) waren er permanent 6 kapot! in wisselende samenstellingen.

Personeel mocht van de manager niet aangeven dat bepaalde voorzieningen niet meer voorhanden waren op het park of dat bepaalde voorzieningen niet gebruikersvriendelijk waren denk aan bijv. de bowling. De bowling was een oude vervallen bende die al jaren geleden vervangen had moeten worden. Het personeel schaamde zich er voor dat ze het nog MOESTEN verhuren! Ik heb het aan 1 van de stagiaires, als enige aanwezig achter de info/hotel balie, nagevraagd en ook deze dame vond het ook een schande, echter personeel is verplicht om activiteiten te verhuren (bowlingbaan) terwijl deze activiteiten al jaren geleden afgeschreven zijn of hadden moeten zijn. De prijs was Ä10,- per uur en je moest reserveren. Bij de bowling waren verder ook geen voorzieningen want de frisdrank automaat wasÖ DEFECT zoals alles..

Van de 6 banen waren er slechts 2 ďbruikbaarĒ en dat is nog een groot woord.

Alleen de twee rechterbanen deden het, maar daar waren geen kinderballen. De ballen die er zijn waren meer vierkant dan rond. De bowling baan zelf was niet in de was gezet. En liep helemaal bol. De aanduidingslichten aan de kop van de baan werkten niet. De plafondplaten hingen allemaal schots en scheef, met het idee dat ze zo op je hoofd konden vallen. Er heeft ooit iets op de desk gezeten wat er af getrokken is. Kabels hangen open en bloot onder de tafels...
Nogmaals er was geen toezicht en overige gasten waren flink met ballen aan het knallen terwijl hun dus niet gereserveerd hadden. De muren van het zwembad waren aan alle kanten aan het rotten! En tot overmaat van ramp ging de golven machine ook nog kapot!

Check in / out.

Het massaal losgelaten worden op een park werkt niet, echter dat is een bedrijf keuze indien de rest van de accommodatie goed zou zijn geweest zou deze ergernis snel vergeten zijn.

Je loopt irritatie op door de wachtrij. Vooruitbetaalde gasten moeten in een rij wachten op afhandeling terwijl mensen die niet betalen gelijk geholpen worden! Terwijl sunparks de suggestie wekt dat indien je van te voren via internet alles regelt je sneller geholpen word.
Er waren 3 medewerkers bezig met de check-in waarvan 2 met de niet betaalde gasten en 1 met de mensen die vooruit betaald hebben.

Check-out. zou om 10:00 bemenst zijn echter dit was pas 10:15 en het mooiste moment van de hele vakantie dat was het extra kwartier waard! Want in dat kwartier kregen wij een goed gevoel. Het lag niet aan ons dat we zoín slechte vakantie hebben gehadÖ echter alle mensen die voor stonden te wachten waren blij weer naar huis te mogen!

Klachten afhandeling:
Ik heb aan de hotel balie een klachten formulier gevraagd, echter deze was niet voor handen. Ik moest mijn klachten maar op een kladbriefje/memoblok schrijven. Indien ik dat zou doen zou ik waarschijnlijk wel iemand te spreken krijgen. Ik heb dit ter plaatse niet meer gedaan omdat dit niet verstandig zou zijn voor de afhandeling van mijn klachten.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 juli 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juni 2009

Bah, wat een vieze "villa". Benedenetage ging best wel, maar boven was het vochtig, klam, veel mieren in de badkamer en slaapkamers. Als je de wc doortrok kwam het water voor de wc pot tussen de tegels doorsijpelen en stinken die wc! Op de slaapkamer komen de vloerbedekkingtegels omhoog, de ondervloer is vochtig. Geen plekje in de badkamer om een busje deo ofzo op te zetten. We hadden ook lekkage door het plafond heen naar de beg.gr., is iemand voor dit alles wezen kijken, krijg je 5euro pp om op het park te besteden, pffffff... Ook de tuin is niets luxe aan, een picknictafel met vaste houten banken en 6 van die gammele kuipstoeltjes die vaak al half kapot zijn. Nee, dit is echt geen luxe, voor een 4e van de prijs was een betere prijs-kwaliteitverhouding geweest. De matrassen waren wel erg goed, het enige pluspuntje. O,ja en ga niet teveel boodschappen buiten het park halen want ze laten je echt niet even met de auto zware boodschappentassen naar je 'hut" brengen, was best wel ver lopen, wij zaten in "stinkhut" 705.

Dus, sunparks, noooooit meer voor ons.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 1
op 24 februari 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: februari 2009

Villa van Sunparcs hier en daar niet zo proper en badkamer rook naar urine, geen luxe wel degelijk en basiscomfort. Er is geen verzorgingskussen voor baby's in de villa. Restaurant was barslecht (italiaan). Verder wel leuk dat alles voorzien is voor baby's: overal babystoelen, babybedjes en speelbox (zelfs in het zwembad). Winkel kwam goed van pas, lekkere ontbijtkoeken en niet zo duur (wel opletten, openingsuren in het oog houden). Mooie omgeving om te gaan wandelen.
Zilvermeer is zeker aan te bevelen!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 7
op 15 februari 2009 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: februari 2009

SCHANDALIG!

wij zijn met het weekend van valentijn naar sunparks gegaan. na 1 dag koffers terug ingepakt en weer naar huis gegaan!

huisjes schandalig vies, ontlasting aan de muren, stekkerdozen uit de muren, overal stof en spinnenwebben, schimmel in de badkamer en in de slaapkammer aan het raam.

het park zelf: overal lag vuurwerk en verpakkingen van etens en drinkenswaar.

buiten het zwembad kan je wel zeggen dat alles geld kost en niet eens een beetje comfort geeft! de zetels bij Burger King waren helemaal kapot en vies, alles was pas heel laat open...

de prijs vond ik (voor het geen wat we gekregen hebben) alsnog duur! ik ga nooit meer naar dit park!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 4
op 7 december 2007 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: september 2007

Vies en slecht park, slechte bewegwijzering, slechte openingstijden van de horeca (voor 12 uur kan je geen koffie krijgen in het zwembad), informatie gebrekkig zowel op tv kanalen en de receptie. Tijdens ons verblijf werd het park verbouwd, diverse vuil containers (20 kuub) stonden op de wegen.

Geen enkele reaktie op onze klacht welke we hebben neergelegd bij de parkmanager en de directie van Sunparks.(wij hebben het park zelfs vroegtijdig verlaten door een arrogante park manager).

De bowlingbaan leek wel een militair oefenterein, waarvoor je eigenlijk geld moet krijgen om er naar toe te gaan.

De kidsclub is een kruipdoolhof op 6 meter hoogte in de
de plaza, waarvoor je moet betalen.

Al met al een waardeloos park, geen aanrader voor mensen met kinderen. O ja, en na 21.00 uur is het kamp dicht en kan je niets meer krijgen in de bar. Dit kan sowieso al niet want een beetje eten kan je alleen tussen 12.00 en 14.00 uur krijgen in de brasserie, hierna is alleen de kleine trek nog beschikbaar oftewel een pannekoek.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 12 november 2007 bestemming: BelgiŽ / Vielsalm, reisperiode: oktober 2007

Vies park van Sunparks, en het eten was helemaal niet te doen. Onze kinderen zijn er zelfs ziek van geworden. Dit is tot nu toe het slechtste park wat ik mee heb gemaakt. Gelukkig maakte de omgeving nog wel het een en ander goed; in het dorp zelf zijn een paar goede restaurantjes.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 september 2007 bestemming: Nederland, reisperiode: september 2007

Bewegwijzering naar de ingang kan beter. Signalisatie op het terrein is matig. Check-in ging heel vlot; hooguit 10 minuten. Vriendelijke bejegening.

Het restaurant zou goed passen in een 20 jaar oude DDR-stad; verschrikkelijk. Buffet ("internationaal") weinig keus en veel te duur. Het ergste is dat ik via telebankieren per abuis 2x betaald heb. Bij het inchecken werd dit meteen meegedeeld; we konden het teveel betaalde in "waardecheques" terugkrijgen. Het toppunt! Niet geaccepteerd natuurlijk; na een telefoontje van de juffrouw met iemand anders werd beloofd dat het bedrag (toch altijd nog Ä 261,20) teruggestort zou worden. Nu heb ik al dagenlang een e-mailuitwisseling, maar ons geld is nog niet terugbetaald. Hoop dat het snel wordt opgelost door Sunparks.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 10
op 31 augustus 2007 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: september 2007

Om het park te vinden is al een groot drama, het staat nergens aangegeven, zelfs bij de ingang niet. Je rijdt dus met 90 langs de inrit, die niet te zien is, er staat namelijk geen bord, ja een ter grootte van een schoenendoos bij de inrit...

De huisjes waren mooi, schoon, mankeerde helemaal niks aan, de bewegwijzering op het parc zelf is vreselijk, je zoekt je te pletter.....nergens een verwijzing van het zwembad ofzo... In de plaza is niets te doen, geen animatie ofzo, dat wisten we wel, maar toch. s`avonds verveel je je stierlijk. De winkel is goed uitgerust, maar peperduur. Zwembad op zich is leuk, allerlei glijbanen en dergelijke, maar al het beton is onderhevig aan betonrot, verf bladdert overal van af, maar het allerslechtste is toch wel de check-in....ruim 2 uur sta je in een bloedheet hok te wachten tot je je sleutel krijgt, dit kan heel makkelijk anders, maar het interesseert ze niets. De bediening van de zwembadsnackbar is echt treurig, 1 meisje neemt je bestelling op, begint dan te bakken. Af te rekenen en dan krijg je je eten, enig idee hoe lang ik op 2 hamburgers en 2 cola heb moeten wachten als er 5 wachtenden voor je staan?! 3 kwartier!

Al met al best leuke vakantie, want al die negatieve dingen prik je zo doorheen. Het huisje zag er keurig uit en bij een klacht over een loshangend kastdeurtje stond er binnen 5 minuten een monteur op de stoep. Maar het is zo, Sunparks is de helft goedkoper dan Center Parcs. Het is waar je voor kiest!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • 1