Schrijf een ervaring over Bungalow.Net en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Bungalow.Net

Pagina 2 van 5 met 46 resultaten

op 3 juli 2013 bestemming: BelgiŽ / Oostduinkerke, reisperiode: juni 2013

We hebben in juni een midweek in Oostduinkerke geboekt. Het online boeken verliep niet goed bij bungalow.net. Je moet eerst je gewenste aantal personen doorgeven, wij wilden een vierpersoonshuisje. Daarna je datum van aankomst en vertrek, de site zoekt dan naar beschikbaarheid. Is het huis beschikbaar dan moet je al je gegevens invullen, bijna op het eind, vul je het aantal personen in en de leeftijd. Dat lukt niet, al je gegevens worden meteen gewist.

De truc is om dan maar het aantal personen in te vullen, om daarna naar de grootte van het huisje te zoeken. Op het eind vul je in of je verzekeringen wilt afsluiten en bv een linnenpakket wilt bestellen. Als je overgaat tot betalen, blijkt dat je aangeslagen wordt voor een verzekering die je niet in hebt gevult. Door de vele kleine bedragen die bij de boeking als standaard in rekening worden gebracht, heb je niet in de gaten, dat er'zonder dat je dat wilt een verzekering is afgesloten. Dat zie je pas als je je reservering gemailt krijgt.
Wij hebben meteen gebeld en vertelt dat wij geen verzekering hebben aangevinkt, meteen werd ons een nieuwe reservering gemailt. Echter wij hebben 5 weken bijna dagelijks contact moeten hebben, omdat de terugstorting achterwege bleef en wij steeds tegenstrijdige berichten kregen.
De aanhouder wint.

Mensen met kleine kinderen kunnen op het park terecht. Echter jonge stellen zonder kinderen kunnen beter niet buiten het seizoen naar de Belgische tgaan. Op doordeweekse dagen is de kust bevolkt met personen boven de 80 jaar, of met personen in rolstoelen.

Het huisje van Sunparks op Oostduinkerke was compleet, alle inventaris is aanwezig. Het was een oud huisje, wat goed was schoongemaakt. Maar doordat het oud was, zag het er smoezelig uit, daarbij rook het park en de toilet voortdurend naar het riool. De prijs was bijzonder laag, daardoor heeft de prijs-/kwaliteitsverhouding een 6 gekregen. ... Lees meer

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
op 21 juni 2013 bestemming: ItaliŽ / Gardameer, reisperiode: juni 2013

Pas op voor de 'verplichte' reisverzekering. Deze is totaal onnodig indien u een wa verzekering heeft. Bungalownet schermt met een verplichte dekking van 2500 euro. Maar wat gebeurt er als er schade is van meer dan 2500 euro? Juist dan wordt dat gedekt door de wa verzekering. Trap niet in de telefoon getrainde praatjes vd medewerkers, dit is pure koppelverkoop. Blijf aanhouden dat u de verzekering niet wilt, reken erop dat de discussie weken kan duren, en uiteindelijk wordt de premie geschrapt. ... Lees meer

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 1
op 20 juni 2013 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2013

Heb appartement gehuurd bij bungalow.net, werd dag daarna netjes gebeld of er nog vragen waren en heb na betaling het adres ontvangen. ... Lees meer

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 12 juni 2013 bestemming: Duitsland / langscheid, reisperiode: juli 2013

Al enige tijd geleden een huisje gereserveerd en betaald. Wel een bevestiging gekregen, maar geen adres van het gehuurde huisje. 1e keer gebeld naar bungalow.net ; Ik moest me geen zorgen maken want ong. 1 maand voor vertrek zou ik het adres via de mail krijgen......niet dus ! De medewerksters vertellen dingen die niet kloppen en proberen je maar wat wijs te maken. 2e keer gebeld ( 3 weken voor vertrek) weer word geprobeerd me wat wijs te maken, op mijn vraag of ik een leidinggevende kan spreken word gezegd dat die er op dit moment niet is. Op mijn vraag of ik dan de naam van de leidinggevende mag weten, krijg ik als antwoord ; nee die mogen we niet geven. Na 2 telefoontjes heb ik al een aardig beeld hoe de gang van zaken is bij bungalow.net Volgens mij krijgen medewerkers training hoe ze lastige vragen moeten ontwijken en hoe ze klanten moeten afschepen. Alhoewel ik nog op vakantie moet gaan ben ik wel klaar met deze organisatie, ik boek nooit meer via bungalow.net

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1




op 28 maart 2013 bestemming: Frankrijk / Doelan, reisperiode: september 2013

Mijn vakantie is pas in september, maar erger me nu al aan Bungalow.net
Ik kan dus nog niet oordelen over de reis, maar ik verwacht wel wat voor EUR 1850.-- per week!!!

Waar ik wel al iets over kwijt wil is de irritaties vooraf over bedragen die niet kloppen en dat ze je maar wat wijs proberen te maken hier en daar.

1) ze brengen standaard een bedrag van rond de EUR 62.-- in rekening voor een verplichte schadeverzekering. Terwijl deze totaal overbodig is als je gewoon een WA-verzekering hebt. De medewerkster probeerde me wijs te maken dat de verzekering toch echt wel nodig is, daar "gehuurde oblecten" uitgesloten zijn in de meeste WA-verzekeringen. Volgens de ANWB en Achemea is dit klinklare onzin!
Uiteindelijk hebben ze het bedrag voor deze verzekering, na volharding en na vertoning van mijn polis, achterwegen gelaten.

2) Ik moest ze wijzen op de korting van EUR 150,-- die de eigenaar, volgensd hun eigen site, gaf bij boeking van 2 weken. Deze werd in eerste instantie niet doorgevoerd in de berekening.

3) Toen ik via hun site een betaling deed en aanvinkte dat het een deelbetaling betrof (ivm een deel aanbetaling) is toch direct het gehele bedrag geÔncasseerd."En dat niet alleen; voor deze betaling werd EUR 114.36 aan kosten in rekening gebracht! Volgens de medewerker bracht Visa dit in rekening, terwijl gebruik van mijn creditkaart toch echt gratis is!
Het te veel geÔncasseerde is wel direct door hen gecrediteerd, echter over de kosten niets vernomen. Ik heb ze net maar weer een mail gestuurd om op z'n minst het verschil in onterechte kosten terug te storten (EUR 82,--)

Ze proberen je gewoon te foppen hier en daar met smoesjes, terwijl ze ondertussen toch wel een aardig bedrag bij je stelen...als je even niet oplet. Niet fijn zo van te voren. Niet erg vertrouwenwekkend hoor!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 19 februari 2013 bestemming: Nederland / Gravenzande, reisperiode: april 2013

Absolute deze reisorganisatie niet gebruiken. Het bestelling systeem werkt niet maar uiteindelijk word toch geld van U rekening gehaald. Daarna verwachten ze anuleringskosten terwijl er nooit en bestelling gemaakt is. Klantenservice is onbeschoft in mijn ogen zijn het oplichters bij bungalow.net.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 februari 2013 bestemming: Duitsland / Neuastenberg, reisperiode: februari 2013

Snel kunnen boeken bij bungalow.net en goed geÔnformeerd omtrent accommodatie, route en betalingsverkeer. Goede terugkoppeling via telefonisch contact en e-mail.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 26 november 2012 bestemming: Nederland / Kamperland, reisperiode: mei 2013

Voor je het weet heb je al iets geboekt. Er wordt maar 1x gevraagd om de bevestiging, alvorens je het totale kostenplaatje hebt gezien.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 oktober 2012 bestemming: Frankrijk / Eygurande, reisperiode: augustus 2012

We betaalden extra voor een huisje met zwembad. Bij aankomst vinden we een kikkerpoel. Ik verwittig de organisatie meteen, de eigenaar probeert ons te helpen via telefoon maar we krijgen het niet in orde. Dus niks zwembad tijdens de hittegolf. Ik krijg achteraf van eigenaar 75 euro vergoeding voor de gedane moeite. Van Bungalow.Net niks. Voor hen is de klacht afgehandeld? Ik lees een hele reeks gelijkaardige klachten op deze site. Is er in Nederland een instantie die deze organisatie tot de orde kan roepen of gewoon stoppen. Ik wil graag elk initiatief steunen.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 2
op 15 juni 2012 bestemming: BelgiŽ / Vencimont, reisperiode: juni 2012

Bungalow.net Beroept zich op kleine lettertjes in alg. voorw - 15 jun 2012 14:47
Wij hebben via Bungalow.net een 'Chalet' geboekt bij Vakantiepark Vencimont

Op maandag 04/06/12 vertrokken we vol goede moed richting de Ardennen, Vencimont met de hoop een goede vakantie. Helaas zakte bij aankomst de goede moed in de schoenen.

Het volgende was er namelijk aan de hand.

Wij hadden een kinderbed gereserveerd. Echter wat wij daar aantroffen was ťťn of ander oud vies campingbedje. Het zat onder de vlekken. Daar wil je je hond nog niet eens in leggen en al helemaal niet je tien weken oude baby.

Verder waren er een aantal straalkachels in het huisje aanwezig. Deze waren vies en zaten onder het stof. De straalkachel in de badkamer was niet werkzaam waardoor het daar koud en klam aanvoelde.

Over de badkamer gesproken. Dit was te erg voor woorden. De douchekop werd bij elkaar gehouden met tape waar het water ook nog eens doorheen sijpelde. De slang lekte waardoor het water overal kwam behalve op je lichaam. De temperatuur van het water werd dan weer heel koud en dan weer bloedheet waardoor het onmogelijk was om te douchen. Laat staan je baby te wassen. Dat is levensgevaarlijk!!!

Maar het allerergste komt nogÖ

Na ťťn nacht te hebben doorgebracht in het Ďchaletí zat mijn vrouw de volgende ochtend onder de vlooienbeten!!!

De algemene staat van het īchaletī was zwaar verouderd, ranzig, incompleet. En totaal niet hygiŽnisch. En het mooie is ook nog dat ze schoonmaakkosten rekenen!!!

Wat een aanfluiting dat Bungalow.net ons niet serieus neemt met onze klacht en zich beroept op de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden en van enige vorm van compensatie is geen sprake.

Ik zeg niet doen!!!!!!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 3
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende