Schrijf een ervaring over Interhome en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Interhome

Pagina 1 van 4 met 38 resultaten

op 8 november 2019 bestemming: Spanje / Rosas, reisperiode: september 2019

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Er zat schimmel in de badkamer enz. Vieze schimmelbende in het appartement. Daarnaast slecht communicatie vanuit Interhome zelf. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 september 2019 bestemming: Italië / San Sano, reisperiode: juli 2019

Nooit meer INTERHOME. Eerste slechte review ooit. Geen compensatie van Interhome terwijl
accomodatie had nooit verhuurd mogen worden enkel al om sanitaire redenen. Appartement oversteoomd 2 maand voor onze aankomst maar geen bericht hierover. Geen water in douche, zichtbare elektriciteitdraden ipv lichtschakelaars, naast mijn negatieve review neem ik alvast de tijd om onze ervaring met Interhome te delen via alle mogelijke kanalen. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 7 augustus 2019 bestemming: Portugal / Sintra, reisperiode: januari 2019

Wij boekten op basis van foto’s die bij aankomst zwaar verouderd waren. We kwamen aan in een leeg en vervallen complex waarvoor de hoofdprijs betaalden bij interhome. Zij vonden dat een roestig zwembad,niet sluitende deuren , kapotte douche en zonneschermen ed niets afdeed aan de vakantievreugde en wij werden afgewimpeld. Wij hebbe in onze vakantie flinke strijd moeten leveren om ons geld terug te krijgen. Om iets anders te zoeken. Omdat de eigenaresse van het complex uiteindelijk aanbod om geld terug te geven is het gelukt maar vanuit interhome konden wij het heen en weer krijgen. Dit zijn oplichters en totaal niet meelevend of klantvriendelijk.
Wil je toch boeken bij hen houd er dan rekening mee dat ze oude foto’s plaatsen als misleiding. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Trouville sur Mer, reisperiode: juni 2019

Wij hadden via de brochure een mooi huis gehuurd. Bij aankomst was het afbraak. Keuken was onvolledig en deksels zonder knop. Aanrecht zat een scheur in en werd bedekt met een stukje zeil.
De stoelen was een nachtmerrie, zaten hard en gescheurd en bank was vreselijk doorgezakt daar was niet op te zitten.
Slaapkamers waren goed.
De bewijzering naar ons huis was er niet. We konden het dus ook niet vinden.Gebeld naar de eigenaar en die heeft ons de weg gewezen.
Het weer hielp ons ook niet, want het was koud en regenachtig. Geen kachel aan, we konden nergens aanwijzingen vinden over de kachel, magnetron, vaatwasser en over. Kortom zeer onvolledig.
Wij zijn heel erg teleurgesteld in Interhome. Heb een mail geschreven daar hoorde ik niets over..
Na 14 dagen weer gemaild en wat schetst mijn verbazing ze kenden ons niet, er was niets bekend..
Weer alles opgestuurd, incl. de foto's en ja hoor ze zouden het met de eigenaar bespreken en dat was het!!!!!!!!!
Ik en wij gaan dus nooit meer met interhome!!!!!

  • Algemeen 4
op 13 mei 2019 bestemming: Frankrijk / St Malo, reisperiode: april 2019

Weinig transparante organisatie Interhome. De algemene voorwaarden zijn niet volledig waardoor je na je boeking verplicht bent tot allerlei zaken die niet vooraf zijn gemeld zoals privacy gevoelige informatie achterlaten voor een merkwaardig soort pre checkin (wat dat dan ook mag zijn), een flinke borg - €400 voor een weekje appartement betalen - wifi bleek niet inbegrepen te zijn terwijl dat wel zo op de website staat etc.
Wij moesten aangeven hoe laat we de sleutel zouden ophalen, bij aankomst bleek dat we via een code een kluis moesten openen waarin de sleutel lag. Hadden dus helemaal geen rekening hoeven houden met de ''ophaal afspraak''. Ook het nummer van ons appartement werd een zoekplaatje. Maakte het een spannende start van onze vakantie!
Als klap op de vuurpijl bleek er voor ons appartementencomplex wegwerkzaamheden te zijn waardoor we de hele vakantie niet met de auto in de buurt van het huis konden komen. Het zou in twee dagen klaar zijn werd ons gezegd. Op een briefje in de hal van het complex stond dat werkzaamheden half juni afgerond zouden worden. Slecht geïnformeerd dus.
Afbraak appartement, werkelijk alles was of kapot of echt vies. Ook het gebouw was zeer somber, slecht werkende lift, geen automatische verlichting. Alleen het uitzicht en de locatie waren geweldig! Direct aan zee, mooier kon niet.
Er wordt niet gereageerd op e-mails heb ik gemerkt. Volgende keer ga ik niet meer in/naar zee met Interhome.

  • Algemeen 4
op 9 mei 2019 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: mei 2019

Ik zit in een appartement die niet goed is schoongemaakt waar allemaal persoonlijke spullen staan bv een volle la met gereedschap in de keukenla ...Verder een ratjetoe van glazen ...2 logeerbedden 1 staat er in de huiskamer ...gezellig hoor

  • Algemeen 4
op 4 februari 2019 bestemming: Nederland / Oosterlo, reisperiode: februari 2019

Interhome is zeer misleidend. Ze hanteren extra kosten die niet direct zichtbaar zijn. Pas ergens op de derde pagina, indien je op het i'tje klikt, zijn de extra kosten zichtbaar. Erg vervelend!! En de klantenservice is hard, stroef en niet meewerken. Boek direct bij de aanbieder en vermijd Interhome!

  • Algemeen 1
op 13 september 2018 bestemming: Oostenrijk / Landeck, reisperiode: augustus 2018

Voor tweede maal in deze vakantiewoning, weer prima geregeld door Interhome, genoten van de prachtige moderne vakantiewoning en de mooie omgeving. Ook is het fijn dat de medewerkers al de woningen voor de komende jaren vast konden leggen voor ons in verband met ons werk, er wordt altijd met je meegedacht en niets is teveel, kortom aanrader!

  • Algemeen 10
op 2 september 2018 bestemming: Frankrijk / Canet en Rouissillion, reisperiode: augustus 2018

Prachtige functionele woning met verwarmd zwembad. Gelegen tegen een natuurpark, waar ' avonds wilde paarden te bewonderen zijn. Alles aanwezig om een geslaagde vakantie te garanderen. Behulpzame en vriendelijke huisbewaarster. Een minpunt: zowel wij als de vorige huurders kregen te maken met inbraak in de wagens, electrische fietsen gestolen, wagen leeggehaald, een domper op onze vakantie, anders zeker een dikke 10 waard. Wel heel goed geholpen geweest door de huisbewaarster en de Franse Gendarmerie.

  • Algemeen 8
op 2 augustus 2018 bestemming: Italië / Parrano (Fabro), reisperiode: juli 2018

Hoewel de reis en het verblijf in Toscana/Umbria prima zijn meegevallen, waren er toch ook wat minder prettige aspecten, met name wat betreft de accomodatie en de toegang ertoe en het arrogant/agressieve gedrag van de eigenaar van Casale Verciano bij het overhandigen van de sleutels...
Ik wilde alvast naar Interhome toe reageren, maar dat blijkt niet mogelijk via de website (momenteel is er maar 1 beoordeling als 'excellent' vanwege Poolse bezoekers die - hoewel ik geen Pools versta - het blijkbaar vooral over Toscana en Umbria hebben...).
Enkele punten:
Toegangsweg
De toegangsweg vanuit het dorpje Parrano is een (inderdaad onverharde) weg die zonder groot risico voor beschadiging door een normale auto quasi onberijdbaar is: smal, met diepe voren en putten vol brokstukken van stenen en op diverse plaatsen onbeschermd langs diepe en steile kloven.
De 'gastheer' viel uit de lucht, want Interhome zou hiervan op de hoogte zijn. Gelukkig was hij bij aanvang uiteindelijk bereid om in zijn Jeep de eerste koffers en gasten op te halen.
We hebben één huurauto moeten vervangen door een duurder SUV model (eerste auto terugbrengen en andere afhalen in Firenze!!) terwijl de andere auto alle dagen tijdens het avond/nachtverblijf in Parrano geparkeerd bleef. Dit betekende per uitstap 2x omhoog/omlaag in de SUV en extra kosten!
De totale kost voor huis en gebruik: meer dan € 3.000,-
Lijkt ons alleszins geen kattepis.
Staat van de woning
Op zich was de woning OK, ware het niet dat er tijdens de voorbije weken blijkbaar nooit werd gepoetst: stof overal, vuile douches, vuile/vettige keuken en -apparaten... de € 20,-/persoon aan kosten lijkt de eigenaar zich enkele keren te hebben bespaard... en hij had nog het lef om naar het einde toe telefonisch te verwittigen dat er moest worden gepoetst. Het pand is in betere toestand nagelaten dan wij het kregen.
Wij stellen ons wel ook vragen bij de 'frisheid' van het beddengoed...
O ja, hij wilde ook nog extra incasseren voor onze kleindochter (2,5) omdat die naar zijn aanvoelen niet juist werd ingeschaald!

Gelukkig hebben wij er met enige moeite voor properheid kunnen zorgen en hebben dan nadien toch enorm genoten van het zwembad, het uitzicht, de vriendelijke bevolking...
O ja, Maria (de dame die regelmatig een oogje in het zeil hield en het zwembad wat proper maakte) was de vriendelijkheid zelve.
Niet voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende