Ervaringen Interhome

Pagina 1 van 1 met 47 resultaten

op 24 oktober 2020 bestemming: Duitsland / Reichenberg, reisperiode: oktober 2020

Ontzettend goede afhandeling voor klanten, reizen worden automatisch geannuleerd als code geel, orange, rood of quarantaine, binnen zeer korte tijd gehele bedrag terug op rekening, zowel bij vrienden als bij ons, en altijd gelijk telefonisch of per mail bereikbaar, complimenten in deze tijd! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 7 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Ronshausen, reisperiode: augustus 2020

Wij boekten een vakantiehuisje in Duitsland, de keuze was mede door de beloofde faciliteiten; animatie, zwembad, tennisbaan en welness. Helaas was alles dicht; zg vanwege Corona; maar in de nabijgelegen plekken waren sauna's, zwembaden e.d. wel open. Het huisje was gedateerd en vies. Het beloofde internet en de wasmachine bevonden zich niet in het huisje maar 2 km verderop bij de receptie. Wij zijn eerder weggegaan, maar moesten evengoed voor 9 dagen 90,- bijbetalen voor gebruikte stroom. Dit in de zomer waar we nauwelijks stroom gebruikt hebben. Geen aanrader! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 16 juni 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2019

Totaal afwijkend van het geboekte, zoals vermeld op de website. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2020

We hebben onze reis die gepland stond voor september geannuleerd ivm longproblemen van mijn man en door corona durven we het niet aan netjes afgehandeld door interhome binnen paar dagen hadden we geld terug op 10 procent na top top volgende reis zeker weer via interhome

  • Algemeen 10
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Miami platje, reisperiode: juni 2019

Omdat ze goede service bieden alles top geregeld is!!!

  • Algemeen 10
op 22 mei 2020 bestemming: Spanje / Navata, reisperiode: mei 2020

We hadden er zo'n zin in dit jaar. Spanje in mei/juni. Het virus heeft roet in t eten gegooid. Interhome heeft nav de berichten hoe de landen ermee omgaan zijn maatregelen genomen. Onze vakantie is door hen geannuleerd en na een week hadden we het betaalde bedrag weer op de rekening staan. Netjes en fijn geregeld.
Het adres in Spanje hoop ik nog wel een keer te bezoeken.

  • Algemeen 10
op 3 april 2020 bestemming: Nederland / Bemelen, reisperiode: mei 2020

Zeer slechte ervaring met HHD / Interhome gehad. Boeking via Booking.com gedaan (maar daarbij niet wetende dat Interhome nog tussen de accommodatie en Booking zat). De boeking bij Resort Mooi Bemelen moeten annuleren in verband met het coronavirus. Diverse keren contact met Interhome gehad, waarbij afgesproken is dat de boeking wel kosteloos verplaatst mocht worden. Boeking dus verplaatst en nu geven ze niet thuis en moet ik gewoon annuleringskosten betalen!! Snap niet dat zo'n bedrijf niet coulanter is in deze situatie. Zeker omdat er gewoon een nieuwe boeking bij de accommodatie gemaakt is.

  • Algemeen 2
op 26 februari 2020 bestemming: Oostenrijk / Hippach, reisperiode: februari 2020

Voor Ä 1800 per week een oud, versleten appartement van Haus Am Ziller met diverse gebreken en bemoeizuchtig toezicht; nooit meer!

Keukenladen valt uit elkaar, verlichting doet het half, vaatwasser gebrekkig, bad/douche zet badkamer blank, bedden zijn oud en doorgelegen, moeder van dame die sleutel af gaf bleek in dit huis te wonen en kon het niet laten ons te bestoken met haar Ďobservatiesí wat ze niet goed vond; de auto stond een meter verkeerd, de buitendeur moest netjes dicht, het afval moest netjes gescheiden en naar onze dochter werd geschreeuwd.

Het enige goed aan het appartement is de ligging en de rust; het is alleen overal ver vandaan, skilift, skibus, apres ski, supermarkt etc.; voor alles moet je de auto pakken. Kortingsbonnen zijn een lachertje omdat die maar op een paar plaatsen benut kan worden en daarvoor moet je het hele Zillertal afrijden. We laten het onze skivakantie niet bederven.

Nooit meer dit appartement en wat mij betreft ook nooit meer Interhome.

  • Algemeen 2
op 5 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Le Corbier, reisperiode: december 2019

Appartement sterk verouderd loszittende tegels in wc en badkamer keukenkastjes die uit elkaar vallen,ramen die los in de sponningen zitten en oorzaak van tocht zijn. De dekens pluizen. Het enige wat goed was is de locatie. 50 meter vd skilift

  • Algemeen 5
op 8 november 2019 bestemming: Spanje / Rosas, reisperiode: september 2019

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Er zat schimmel in de badkamer enz. Vieze schimmelbende in het appartement. Daarnaast slecht communicatie vanuit Interhome zelf.

  • Algemeen 1
op 4 september 2019 bestemming: ItaliŽ / San Sano, reisperiode: juli 2019

Nooit meer INTERHOME. Eerste slechte review ooit. Geen compensatie van Interhome terwijl
accomodatie had nooit verhuurd mogen worden enkel al om sanitaire redenen. Appartement oversteoomd 2 maand voor onze aankomst maar geen bericht hierover. Geen water in douche, zichtbare elektriciteitdraden ipv lichtschakelaars, naast mijn negatieve review neem ik alvast de tijd om onze ervaring met Interhome te delen via alle mogelijke kanalen.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2019 bestemming: Portugal / Sintra, reisperiode: januari 2019

Wij boekten op basis van fotoís die bij aankomst zwaar verouderd waren. We kwamen aan in een leeg en vervallen complex waarvoor de hoofdprijs betaalden bij interhome. Zij vonden dat een roestig zwembad,niet sluitende deuren , kapotte douche en zonneschermen ed niets afdeed aan de vakantievreugde en wij werden afgewimpeld. Wij hebbe in onze vakantie flinke strijd moeten leveren om ons geld terug te krijgen. Om iets anders te zoeken. Omdat de eigenaresse van het complex uiteindelijk aanbod om geld terug te geven is het gelukt maar vanuit interhome konden wij het heen en weer krijgen. Dit zijn oplichters en totaal niet meelevend of klantvriendelijk.
Wil je toch boeken bij hen houd er dan rekening mee dat ze oude fotoís plaatsen als misleiding.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Trouville sur Mer, reisperiode: juni 2019

Wij hadden via de brochure een mooi huis gehuurd. Bij aankomst was het afbraak. Keuken was onvolledig en deksels zonder knop. Aanrecht zat een scheur in en werd bedekt met een stukje zeil.
De stoelen was een nachtmerrie, zaten hard en gescheurd en bank was vreselijk doorgezakt daar was niet op te zitten.
Slaapkamers waren goed.
De bewijzering naar ons huis was er niet. We konden het dus ook niet vinden.Gebeld naar de eigenaar en die heeft ons de weg gewezen.
Het weer hielp ons ook niet, want het was koud en regenachtig. Geen kachel aan, we konden nergens aanwijzingen vinden over de kachel, magnetron, vaatwasser en over. Kortom zeer onvolledig.
Wij zijn heel erg teleurgesteld in Interhome. Heb een mail geschreven daar hoorde ik niets over..
Na 14 dagen weer gemaild en wat schetst mijn verbazing ze kenden ons niet, er was niets bekend..
Weer alles opgestuurd, incl. de foto's en ja hoor ze zouden het met de eigenaar bespreken en dat was het!!!!!!!!!
Ik en wij gaan dus nooit meer met interhome!!!!!

  • Algemeen 4
op 13 mei 2019 bestemming: Frankrijk / St Malo, reisperiode: april 2019

Weinig transparante organisatie Interhome. De algemene voorwaarden zijn niet volledig waardoor je na je boeking verplicht bent tot allerlei zaken die niet vooraf zijn gemeld zoals privacy gevoelige informatie achterlaten voor een merkwaardig soort pre checkin (wat dat dan ook mag zijn), een flinke borg - Ä400 voor een weekje appartement betalen - wifi bleek niet inbegrepen te zijn terwijl dat wel zo op de website staat etc.
Wij moesten aangeven hoe laat we de sleutel zouden ophalen, bij aankomst bleek dat we via een code een kluis moesten openen waarin de sleutel lag. Hadden dus helemaal geen rekening hoeven houden met de ''ophaal afspraak''. Ook het nummer van ons appartement werd een zoekplaatje. Maakte het een spannende start van onze vakantie!
Als klap op de vuurpijl bleek er voor ons appartementencomplex wegwerkzaamheden te zijn waardoor we de hele vakantie niet met de auto in de buurt van het huis konden komen. Het zou in twee dagen klaar zijn werd ons gezegd. Op een briefje in de hal van het complex stond dat werkzaamheden half juni afgerond zouden worden. Slecht geÔnformeerd dus.
Afbraak appartement, werkelijk alles was of kapot of echt vies. Ook het gebouw was zeer somber, slecht werkende lift, geen automatische verlichting. Alleen het uitzicht en de locatie waren geweldig! Direct aan zee, mooier kon niet.
Er wordt niet gereageerd op e-mails heb ik gemerkt. Volgende keer ga ik niet meer in/naar zee met Interhome.

  • Algemeen 4
op 9 mei 2019 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: mei 2019

Ik zit in een appartement die niet goed is schoongemaakt waar allemaal persoonlijke spullen staan bv een volle la met gereedschap in de keukenla ...Verder een ratjetoe van glazen ...2 logeerbedden 1 staat er in de huiskamer ...gezellig hoor

  • Algemeen 4
op 4 februari 2019 bestemming: Nederland / Oosterlo, reisperiode: februari 2019

Interhome is zeer misleidend. Ze hanteren extra kosten die niet direct zichtbaar zijn. Pas ergens op de derde pagina, indien je op het i'tje klikt, zijn de extra kosten zichtbaar. Erg vervelend!! En de klantenservice is hard, stroef en niet meewerken. Boek direct bij de aanbieder en vermijd Interhome!

  • Algemeen 1
op 13 september 2018 bestemming: Oostenrijk / Landeck, reisperiode: augustus 2018

Voor tweede maal in deze vakantiewoning, weer prima geregeld door Interhome, genoten van de prachtige moderne vakantiewoning en de mooie omgeving. Ook is het fijn dat de medewerkers al de woningen voor de komende jaren vast konden leggen voor ons in verband met ons werk, er wordt altijd met je meegedacht en niets is teveel, kortom aanrader!

  • Algemeen 10
op 2 september 2018 bestemming: Frankrijk / Canet en Rouissillion, reisperiode: augustus 2018

Prachtige functionele woning met verwarmd zwembad. Gelegen tegen een natuurpark, waar ' avonds wilde paarden te bewonderen zijn. Alles aanwezig om een geslaagde vakantie te garanderen. Behulpzame en vriendelijke huisbewaarster. Een minpunt: zowel wij als de vorige huurders kregen te maken met inbraak in de wagens, electrische fietsen gestolen, wagen leeggehaald, een domper op onze vakantie, anders zeker een dikke 10 waard. Wel heel goed geholpen geweest door de huisbewaarster en de Franse Gendarmerie.

  • Algemeen 8
op 2 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Parrano (Fabro), reisperiode: juli 2018

Hoewel de reis en het verblijf in Toscana/Umbria prima zijn meegevallen, waren er toch ook wat minder prettige aspecten, met name wat betreft de accomodatie en de toegang ertoe en het arrogant/agressieve gedrag van de eigenaar van Casale Verciano bij het overhandigen van de sleutels...
Ik wilde alvast naar Interhome toe reageren, maar dat blijkt niet mogelijk via de website (momenteel is er maar 1 beoordeling als 'excellent' vanwege Poolse bezoekers die - hoewel ik geen Pools versta - het blijkbaar vooral over Toscana en Umbria hebben...).
Enkele punten:
Toegangsweg
De toegangsweg vanuit het dorpje Parrano is een (inderdaad onverharde) weg die zonder groot risico voor beschadiging door een normale auto quasi onberijdbaar is: smal, met diepe voren en putten vol brokstukken van stenen en op diverse plaatsen onbeschermd langs diepe en steile kloven.
De 'gastheer' viel uit de lucht, want Interhome zou hiervan op de hoogte zijn. Gelukkig was hij bij aanvang uiteindelijk bereid om in zijn Jeep de eerste koffers en gasten op te halen.
We hebben ťťn huurauto moeten vervangen door een duurder SUV model (eerste auto terugbrengen en andere afhalen in Firenze!!) terwijl de andere auto alle dagen tijdens het avond/nachtverblijf in Parrano geparkeerd bleef. Dit betekende per uitstap 2x omhoog/omlaag in de SUV en extra kosten!
De totale kost voor huis en gebruik: meer dan Ä 3.000,-
Lijkt ons alleszins geen kattepis.
Staat van de woning
Op zich was de woning OK, ware het niet dat er tijdens de voorbije weken blijkbaar nooit werd gepoetst: stof overal, vuile douches, vuile/vettige keuken en -apparaten... de Ä 20,-/persoon aan kosten lijkt de eigenaar zich enkele keren te hebben bespaard... en hij had nog het lef om naar het einde toe telefonisch te verwittigen dat er moest worden gepoetst. Het pand is in betere toestand nagelaten dan wij het kregen.
Wij stellen ons wel ook vragen bij de 'frisheid' van het beddengoed...
O ja, hij wilde ook nog extra incasseren voor onze kleindochter (2,5) omdat die naar zijn aanvoelen niet juist werd ingeschaald!

Gelukkig hebben wij er met enige moeite voor properheid kunnen zorgen en hebben dan nadien toch enorm genoten van het zwembad, het uitzicht, de vriendelijke bevolking...
O ja, Maria (de dame die regelmatig een oogje in het zeil hield en het zwembad wat proper maakte) was de vriendelijkheid zelve.
Niet voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 3
op 29 juli 2018 bestemming: Portugal / Ericiera, reisperiode: juli 2018

Ons gehuurde huis lag prachtig maar was in slechte staat. Geen welkom terwijl de eigenaar er wel bleek te zijn. Vies huis, vies zwembad met ongedierte, kapotte koelkast, haren in bad en bed! Geen wifi. Na contact met Interhome kwam een Belg ons huis schoonmaken. De andere gebreken zouden opgelost worden na diverse tel naar Interhome. Men liep ons huis maar in en uit met en zonder monteurs, schandalig.
En dan het contact met Interhome, geen moment excuses! Alleen maar uitvluchten, kletsverhalen en zeer klantonvriendelijk!
Wij eisen geld terug en zullen Interhome NIET aanbevelen!

  • Algemeen 2
op 24 juli 2018 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: juli 2018

Vreselijk.
Huis geboekt voor 2600 euro per week. Hard gewerkt, wilde lekker luieren. Op de foto's...fris mooi gelegen huis aan het gedeelde zwembad
Echter een huis vol schimmels, kapotte muren, vieze keuken, stanklucht, schimmel in de douche...lawaai buiten waardoor je om half 4 soms nog niet sliep. Interhome 1e dag gebeld. Kastje naar de muur verhaal. Ben benieuwd of ze nog met een oplossing komen.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2018 bestemming: Zwitserland / Davos, reisperiode: juni 2018

Het appartement was niet schoon. O.a. vieze deurklinken en vele spinnen webben. Het bed was kapot. Niet netjes dat je dan Ä50,00 per persoon bijbetaald om schoon te maken. We hebben alles achter zelf
schoon achter gelaten. Ook voor het linnengoed betaal je achteraf bij.
Dit kan echt niet.

  • Algemeen 6
op 12 juni 2018 bestemming: Spanje / Platja d'aro, reisperiode: september 2017

Het appartement op zich was netjes. Bij het uitpakken van onze kleding (waren met 3 personen : 1 dubbel bed en 1 stapelbed) bleek dat er geen kleerhangers waren die we dan maar in de lokale winkel zijn gaan kopen, 18 stuks. Bleek dat in de kamer met het stapelbed geen hangstang was, dus met 6 van kapstokken waren we niets ! Wij hebben 1 GANSE dag zonder water gezeten, geen toilet doorspoelen, niet ons wassen s'morgens en niet douchen. Bleek aan onze douche te liggen, montering van de kraan, dus de buren onder hadden water in hun appartement. Dus monteurs een halve dag bezig geweest, dus wij konden niet van plek.
Dus 1 dag verloren ! Nooit boek ik nog met Interhome, op foto allemaal heel leuk maar als je de eerste dag al kosten moet maken, onnozele kapstokken , en ik heb ze dan nog laten hangen ook bij vertrek !

  • Algemeen 5
op 11 mei 2018 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: mei 2018

Wij hadden een 4 sterrenhuis gehuurd. 3 dagen zonder warmwater en verwarming gezeten . Na 6 dagen kwam pas een professionele verwarmingsmonteur. Daarvoor klusjesmannen. Tv helemaal niet gewerkt.

  • Algemeen 2
op 15 maart 2018 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: februari 2018

Eerst een huis gehuurd en betaald. Achteraf bleek dat het huis bezet was. We moesten een ander huis kiezen, niet wat we echt wilden, maar er was niets anders. Bij aankomst deed de verwarming het niet. (7 graden) We wilde een hotel gaan zoeken, Interhome, kende de omgeving niet, dus uiteindelijk zelf maar iets gevonden. Interhome vond het allemaal heel vervelend. We kregen het geweldige bedrag van 75,ó euro compensatie. Ook zouden wij 10% korting krijgen op een volgende boeking, maar daar zullen wij geen gebruik van maken.

  • Algemeen 5
op 19 november 2017 bestemming: Spanje / Rincon de la Victria, reisperiode: oktober 2017

Ons vakantiehuis was prima in orde, voldeed aan al onze verwachtingen en de communicatie met Interhome was helemaal okee! Altijd een snelle reactie op onze vragen. We zullen Interhome aanbevelen !

  • Algemeen 8
op 2 september 2017 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: augustus 2017

Gehuurde villa (Josepha) is nagenoeg onbewoonbaar wegens enorm straatlawaai; oprit uitrijden is levensgevaarlijk; zwembad zit vol watervlooien; keukeninfrastructuur is onvoldoende; contact met interhome is zeer stroef en klantonvriendelijk.

  • Algemeen 4
op 18 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juni 2017

Het vakantiehuis was heel fijn en de communicatie met Interhome tot aan de vakantie was heel goed. Op basis daarvan zou ik Interhome aanraden. Maar wat ik absoluut niet goed vind, is dat ze recensies om flauwe redenen afkeuren en dat je ze ook niet kunt aanpassen of opnieuw indienen (beperkingen van hun technisch systeem). Ook de communicatie hierover verliep stroef en duurde veel te lang (weken).

  • Algemeen 6
op 6 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / Canneto, reisperiode: juli 2017

Wij hebben het verkeerde appartement gekregen dan dat wij hadden geboekt. Appartement was vies, bedbank zaten vlekken in en na 2 stappen op de vloer waren je voeten zwart. Bed en badlinnen is ook aan vervanging toe aangezien je met je vinger door de stof kon prikken en muf rook. En dat je er nog Ä50 voor moet betalen voor 5 personen. Tuin was dichtbegroeid zodat je het uitzicht door een kiertje maar kon zien. Zodra je buiten stond werd je meteen belaagd door wespen. Contact opgenomen met Interhome maar namen ons niet serieus en er werd dus geen aktie ondernomen door hen. Zeer slechte en onvriendelijke service. Wij zijn eerder vertrokken, zelfs de kinderen vonden het verschrikkelijk omdat het zo vies was. Ik zal NOOIT meer bij hen mijn vakantie boeken

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Avrille, reisperiode: juli 2017

Super goed contact gehad met de medewerkers. We boeken al 3 jaar op rij bij Interhome. Volgend jaar weer.

  • Algemeen 10
op 5 juli 2017 bestemming: Duitsland / St. Goarshausen Haus Klamp, reisperiode: mei 2017

Heel leuk huis en gezellige ontvangst in St. Goarshausen Haus Klamp, prachtig uitzicht op een Rijnkasteel vanuit de huiskamer. Klantenservice Interhome uitermate flexibel als een boeking veranderd of aangepast moet worden, zeer klantvriendelijk hebben we ervaren. We hebben alweer geboekt voor volgend jaar!

  • Algemeen 9
op 3 juli 2017 bestemming: ItaliŽ / Ostuni, reisperiode: juni 2017

Gebrekkige communicatie met interhome. Moesten zelf bij ons reisagentschap uitleg vragen omtrent telefoonnummer en plaats van afspraak en dit tot driemaal toe. NOOIT MEER MET INTERHOME! WIJ ZULLEN HET IED
WIJ ZULLEN HET IEDEREEN AFRADEN















.

  • Algemeen 2
op 27 juni 2017 bestemming: ItaliŽ / Montaione, reisperiode: juni 2017

Prima en snel geregeld

  • Algemeen 8
op 4 juni 2017 bestemming: ItaliŽ / Gabbice Mare, reisperiode: mei 2017

Het donkere hol in Gabbice Mare waarin we terecht kwamen kwam niet overeen met de omschrijving op de site. Er was slechts 1 vertrek waarvan het bed de meeste plaats in beslag nam. Door het ene aanwezige raampje kwam geen daglicht binnen. Kookgerei was amper aanwezig en van beroerde kwaliteit. Informatie en regelgeving uitsluitend in het Italiaans. De sleutelhoudster kwam 3 kwartier te laat , maar dat is daar heel normaal. Op dag twee stond er om 7.30 uur een wildvreemde in ons "appartement". Bleek bij navraag een "toezichthouder" te zijn. Zo iemand breng je toch op de hoogte van het feit dat de locatie verhuurd is. Op dag 10 werd er op 3 meter van onze veranda, waarop we ontbeten en lunchten, begonnen met de aanleg van een zwembad en veranderde ons verblijf in een bouwput. Zonder te zijn ingelicht begon het zagen en timmeren van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. De beheerder nam de telefoon niet op toen we ons beklag wilden doen. Interhome zegde toe dat we een ander appartement zouden krijgen, maar tot concrete actie kwam het niet. Na vele telefoontjes en dito loze toezeggingen hebben we onze koffers gepakt en hebben onze vakantie vroegtijdig beŽindigd. Naar ons sleutelgeld konden we fluiten. "Gabbice Mare" hanteert maffia praktijken en de "service" van Interhome is beneden peil, ondanks de vlotte restitutie van een gedeelte van de betaalde huur . Nooit meer dus. Je bent gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
op 9 mei 2017 bestemming: Spanje / Moraira, reisperiode: april 2017

Huisje was prima, alleen de vaatwasser was verroest van binnen zodat de vaat er niet schoon uit kwam. Direct gemeld en moesten typenr etc doorgeven zodat ze nieuwe rekken konden bestellen. Dit is niet meer gelukt toen wij er waren maar er werd wel snel op gereageerd door Interhome.

Vind alleen dat je de bijkomende kosten niet direct ziet op de site bij boeking. Dat mogen ze van mij wel aanpassen. Wij moesten ter plekke nog Ä170,- bijbetalen voor linnenpakket en eindschoonmaak voor 2 volwassenen en 2 kinderen, dat vind ik vrij veel.

  • Algemeen 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 13 september 2016 bestemming: ItaliŽ / Luino, reisperiode: augustus 2016

We waren in Luino aan het Lago Maggiore. Mooie plek midden in het centrum dichtbij alle voorzieningen en dichtbij het meer. We huurden "appartement Dolce Vita Suite". Dit was beduidend minder mooi dan op de foto's, prijs/kwaliteit verhouding is niet in orde. Schoonmaakkosten Ä 25 per persoon, totaal Ä 75. Dan mag het toch ook superschoon zijn? Dat was het het niet en er was een lekkage met schimmel aan een dakkapel en defecten in de keuken.
De mensen in het kantoortje van Interhome in Porto Valtravaglia waren heel aardig, maar zeer amateuristisch. Viel me al op dat er veel mensen met klachten waren toen wij gingen inchecken.

Geen wifi, voor uitchecken moest je eigenlijk wachten tot zij een keer tijd hadden. Wij zijn vroeg vertrokken en hebben sleuteloverdracht via buren geregeld. Uiteindelijk moeten zeuren om de borgsom (na meer dan 3 weken!) terug te krijgen. Misschien komt het omdat ze hier nieuw zijn, maar er is nog veel te verbeteren! Ondanks de minpuntjes hadden we een prima vakantie, maar dat kwam meer door de mooie omgeving en het heerlijke weer.

  • Algemeen 7
op 30 mei 2016 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2016

We hebben een fantastische week gehad! Het vakantiehuis voldeed aan alle verwachtingen en was keurig schoon. Ook de medewerkers van het servicekantoor waar we de sleutel hebben opgehaald hadden uitermate gastvrij en behulpzaam! De volgende keer gaan we zeker weer bij Interhome boeken!

  • Algemeen 10
op 30 maart 2016 bestemming: ItaliŽ / Cotona, reisperiode: juli 2016

De site van Interhome is gebruiksvriendelijk waardoor het boeken makkelijk verloopt.

  • Algemeen 8
op 22 maart 2016 bestemming: Nederland / Oost-Graftdijk, reisperiode: maart 2016

Gezellig vakantiehuisje, alles verliep perfect

  • Algemeen 10
op 19 februari 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2015

Prima geholpen en goed verblijf gehad. Derde keer dat ik bij Interhome geboekt heb en kan het iedereen aanraden.

  • Algemeen 10
op 6 januari 2016 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: oktober 15

Top gergeld door Interhome, alles verzorgd en wel. Kregen waar we voor betaald hebben, luxe en een prachtige villa om onze vakantie door te brengen!
Al met al goed betrouwbaar en zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 2 maart 2014 bestemming: Oostenrijk / fugen, reisperiode: februari 2014

Na in September contact te hebben opgenomen met Interhome. Gevraagt of het mogelijk zou zijn om het huisje een week daarna te boeken. I.v.m. het financieel rond krijgen gezien de grote groep die mee ging.
De vrouw antwoorden, en zei dat dit geen enkel probleem was.
Nadat ze een aantal gegevens had genoteerd bedankte ze mij en hing ik op.
Na een week kreeg ik ineens tot mijn verbazing per mail dat ik een aanbetaling moest doen.
Ik heb toen interhome gebeld en die was tot de verontstelling dat ik het huisje al had geboekt. Ik ben zowel online, via mail(uitgezocht) en telefonisch NOOIT akkoord gegeven met geen enkele voorwaarde. Toch kreeg ik een vrouw met een licht Belgische accent lichtelijk geÔrriteerd aan te telefoon die voor zich toch echt zag dat ik akkoord was gegaan met de voorwaarde. Natuurlijk ga je altijd eerst aan jezelf twijfelen of je het echt niet heb doorgegeven. Uiteindelijk na veel emails doorgelezen te hebben er toch echt van overtuigd dat ik met geen enkele voorwaarde akkoord ben gegaan. Nogmaals bellend naar Interhome en werd doorverbonden met de manager. Ik vroeg om het bewijs van mijn akkoord en hij zou dan ook mijn opgenomen telefoon gesprekken doorsturen en afluisteren. Nadat hij nog netjes had terug gebeld diezelfde dag gaf hij aan dat er die dag geen tijd meer voor was en dat het morgen weer zou worden opgepakt. De volgende dag en na een week! Nog steeds niks gehoord. Meerdere herhalingen van de aanbetalingen volgde. Tot er plots een aanmaling verscheen, nu mocht ik naast de 30% anneringskosten van het totaal bedrag (340 euro) ook nog is de bijkomende kosten van het incasso gaan betalen als ik niet binnen bepaalde tijd het bedrag zou overmaken! Uiteindelijke het bedrag betaald nadat het voor mijn gevoel alleen nog maar erger kon worden. Interhome is een sluipmoordenaar. De mensen spreken je over het algemeen netjes aan de telefoon net als hun reactie's op de klachten. Maar schijn bedriegt het is in werkelijkheid een toneelstuk waarbij ze boel zo oppervlakkig mogelijk houden. Ik ben een zeer redelijk persoon kom immers zelf uit de recreatie branche. Dankzij Interhome zelf niet instaat geweest om op wintersport te gaan.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 augustus 2013 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: juli 2013

Interhome is een ontzettend klant-onvriendelijke organisatie die alleen maar op uw geld uit is en niets geeft om het feit dat ze reizen en accommodaties verkopen die totaal niet voldoen aan de beschrijving op de website.
Wij hadden deze zomer een zeer slechte ervaring en zijn na 3 dagen weer vertrokken (een week gepland) uit een vies en aftands appartementencomplex. De reactie van Interhome is samen te vatten als "pech voor jullie, wij houden het geld". Ik wil iedereen die overweegt bij/via Interhome te boeken, aanraden om dit niet te doen.

Reactie van Interhome op 8/8/13:
"Geachte heer/ mevrouw,

Het spijt ons te vernemen dat u dergelijke nare ervaring met onze organisatie heeft gehad. Interhome tracht ten alle tijden haar klanten zo goed mogelijk te helpen waar de mogelijkheden liggen. Onverhoopte klachten dienen zo spoedig mogelijk, doch binnen 3 dagen na aankomst op uw vakantiebestemming, gemeld te worden bij het boekingskantoor. Interhome kan dan na de melding onderzoek doen naar de klachten en beoordelen of het mogelijk is u een eventuele vergoeding toe te kennen of u een alternatieve vakantiewoning te bieden. Het spijt ons dat we u blijkbaar niet hebben kunnen helpen tijdens uw vakantie. In het vertrouwen u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, verblijven wij, met vriendelijke groet, afdeling Klantenservice, Interhome Vakantiewoningen"

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 augustus 2012 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: juli 2011

Vorig jaar zomer huisje op appartementencomplex Borgo Le Mura in Toscane / Italie geboekt via Interhome.
Hierbij volgende problemen
1) Huisje/Park was bij aankomst beduidend minder dan in brochure en website: Veel storingen met koelkast, wasmachine en electrische installatie, geen WiFi en daarnaast ook nog eens forse waterlekkage tijdens onweersbui
2) Beheerder was uitermate onwillig om de door ons gemelde problemen op te lossen en zelfs telefonische klachten vanuit Italie bij Interhome leverden geen goede oplossing
3) Na terugkomst uitgebreid over klachten gecorrespondeerd, maar Interhome geeft niet thuis en meldt alleen dat ze er bij beheerder op aandringen om situatie het komende jaar te verbeteren.
Ook hebben we onze negatieve recensie ingevuld op de site van Interhome, maar deze wordt niet geplaatst ... kennelijk worden alleen positieve recensies geplaatst....
Wat ons betreft zijn noch het huisje noch Interhome een aanrader ...

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 1
op 15 augustus 2012 bestemming: Frankrijk / Dordogne, reisperiode: juli 2012

Ik kan enkel maar aanraden NOOIT contact op te nemen met Interhome. Recent belde ik voor inlichtingen mbt een vakantiewoning voor een bepaalde periode en vroeg mij info via e-mail door te sturen. Op dat moment krijg ik een bevestigingsmail (!!). Ik antwoord hier onmiddellijk op dat ik nog geen toestemming had gegeven voor te boeken en nog niet wilde boeken.

Uiteindelijk kon Interhome over een aantal toch essentiŽle eigenschappen van een vakantiewoning - zoals een locatie met de juiste adresgegevens !!!!!! - geen duidelijkheid geven. Dit leek me niet pluis en daarom heb ik bij hen niet geboekt.

Een week nadien sturen ze mij een factuur van + 800 EUR annulatiekosten. Op geen enkele van mij mails hebben ze tot nu toe gereageerd.

Ik kan u enkel aanraden om - mocht je toch bellen - in geen enkel geval persoonlijke gegevens door te geven.

Dit zijn echte maffia - praktijken !!!! Ik wil hiermee vermijden dat anderen in dergelijke situaties terecht komen.

Reactie van Interhome op 20/8/2012

ďGeachte heer Opsomer,

Inmiddels hebben wij uw dossier overlegd met onze directie.

Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de ontstane situatie. Helaas stond niet het juiste huisadres ingevoerd van de betreffende vakantiewoning in ons systeem. Aangezien dit een fout is van onze kant, zijn wij vanzelfsprekend bereid de boeking kosteloos te annuleren. Tevens geeft u aan dat u nooit een boeking bij ons heeft gemaakt, enkel informatie aangevraagd. Wellicht dat er een misverstand heeft plaats gevonden in de communicatie met ons call center. Wij zullen er alles aan doen dergelijke misverstanden in de toekomst te voorkomen en wij hebben uw dossier dan ook uitvoerig met ons call center besproken ter verbetering van onze service.

Nogmaals onze excuses voor al het geleden ongemak en wij hopen dat u alsnog van een goede vakantie heeft mogen genieten deze zomer.

In het vertrouwen u met dit bericht van dienst te zijn geweest, verblijven wij,


Met vriendelijke groet,

Interhome Vakantiewoningen

ClientenserviceĒ

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 30 november 2010 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: juli 2010

Voor het eerst en het laatst een vakantiehuis via Interhome geboekt. Ruim vierduizend euro betaald voor 14 dagen in een luxe 6 persoons vakantiewoning in de Toscane. De beloofde luxe van het vakantiehuis en waar je ook voor betaald hebt bleef achterwege. Slechte matrassen, dus weinig nachtrust. Kapot meubilair; spijkers die uit de bank staken, kunststof tuinmeubilair dat gescheurd was op de zittingen of simpelweg afgebroken, schimmel in de badkamers. De prijs / kwaliteit verhouding is echt ver te zoeken. Ondanks dat hebben we er met zijn 6-en toch een fijne vakantie van gemaakt, veel dagtochten e.d.. Bij terugkomst via het reisbureau melding gemaakt van het feit dat de hoge huurprijs niet in verhouding stond met hetgeen we kregen. Uiteindelijk na 2 maanden de reactie van Interhome, contact met de verhuurder leverde voor hen op dat er eigenlijk geen problemen zijn, er wordt nl jaarlijks onderhoud gepleegd. Ik was niet op zoek naar (gedeeltelijke) restitutie maar een excuus ťn dat ze er bij de verhuurder achterheen gaan. Foto's van bovengenoemde zaken opgestuurd, waarop de reactie kwam dat we dat tijdens ons verblijf hadden moeten melden. Interhome zou het dan wel hebben opgelost!!!! (zij hebben geen mensen in Italie zitten volgens het reisbureau dat overigens vierkant achter ons staat). Bovendien kwam ik daar vakantie vieren, dat hebben we gedaan. Ik wilde hen laten weten dat de accomodatie niet aan de verwachtingen voldoent. Erkenning van de klacht, serieuse behandeling en een excuus was meer op zijn plaats geweest. Mijn goede geld besteed ik daar in elk geval niet meer.

Reactie Mariette van Interhome 17/1/2010
Graag willen wij reageren op de geplaatste ervaring Interhome luxe vakantiehuis I Pioppi Toscane 2010. Wij zijn enigszins verbaast dat cliŽnt twee dagen na terugkomst van de vakantie tijdens een gesprek met het reisbureau hun negatieve ervaringen in de vakantiewoning kenbaar maakt.

Al onze cliŽnten kunnen problemen en/of vragen ter plaatse melden bij de sleutelhouder. Het adres en telefoonnummer van de sleutelhouder staat in de voucher vermeld.

Indien de sleutelhouder de cliŽnt niet afdoende kan helpen, adviseren wij cliŽnt om ons kantoor in Nederland kan bellen via het noodnummer. Dit telefoonnummer staat tevens vermeld in de reispapieren en is 24 uur per dag bereikbaar.

Daarnaast hebben wij in ItaliŽ drie lokale service kantoren om direct extra service aan onze cliŽnten te bieden.

De klacht is na ontvangst door Interhome conform de in de markt alom geaccepteerde ANVR-regels afgehandeld. CliŽnt heeft schriftelijke excuses ontvangen voor het ongemak (dat we graag ter plaatse hadden opgelost) en een bloemenbon.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 oktober 2010 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2010

Moet nog gaan maar heb nu al de smoor in. We komen aan op zondag en moeten dan eerst in een heel ander deel van Parijs de sleutel halen en dan nog eens de volgende dag terugkomen voor allerlei formaliteiten. Interhome is niet bereid dat anders te regelen. Het is dat ik al betaald heb, maar anders zou ik er vanaf zien. Ik ga niet 4 dagen weg om er 1 van aan bureaucratisch gedoe te verspillen.


Reactie van Interhome
"Interhome heeft inderdaad een eigen kantoor in Parijs waar de sleutel moet worden opgehaald. Dit is logisch gezien het feit dat we geen hotels verhuren met een receptie maar privť appartementen waarvoor de sleutel bij ons op kantoor dient te worden opgehaald. Reistijd bedraagt ca. half uur maximaal. Als de klant vertrekt kan hij organiseren dat Interhome de sleutel in het appartement komt ophalen."

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • 1