Schrijf een ervaring over Interhome en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Interhome

Pagina 1 van 5 met 45 resultaten

op 16 juni 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2019

Totaal afwijkend van het geboekte, zoals vermeld op de website. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: september 2020

We hebben onze reis die gepland stond voor september geannuleerd ivm longproblemen van mijn man en door corona durven we het niet aan netjes afgehandeld door interhome binnen paar dagen hadden we geld terug op 10 procent na top top volgende reis zeker weer via interhome ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Miami platje, reisperiode: juni 2019

Omdat ze goede service bieden alles top geregeld is!!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 22 mei 2020 bestemming: Spanje / Navata, reisperiode: mei 2020

We hadden er zo'n zin in dit jaar. Spanje in mei/juni. Het virus heeft roet in t eten gegooid. Interhome heeft nav de berichten hoe de landen ermee omgaan zijn maatregelen genomen. Onze vakantie is door hen geannuleerd en na een week hadden we het betaalde bedrag weer op de rekening staan. Netjes en fijn geregeld.
Het adres in Spanje hoop ik nog wel een keer te bezoeken.

  • Algemeen 10
op 3 april 2020 bestemming: Nederland / Bemelen, reisperiode: mei 2020

Zeer slechte ervaring met HHD / Interhome gehad. Boeking via Booking.com gedaan (maar daarbij niet wetende dat Interhome nog tussen de accommodatie en Booking zat). De boeking bij Resort Mooi Bemelen moeten annuleren in verband met het coronavirus. Diverse keren contact met Interhome gehad, waarbij afgesproken is dat de boeking wel kosteloos verplaatst mocht worden. Boeking dus verplaatst en nu geven ze niet thuis en moet ik gewoon annuleringskosten betalen!! Snap niet dat zo'n bedrijf niet coulanter is in deze situatie. Zeker omdat er gewoon een nieuwe boeking bij de accommodatie gemaakt is.

  • Algemeen 2
op 26 februari 2020 bestemming: Oostenrijk / Hippach, reisperiode: februari 2020

Voor € 1800 per week een oud, versleten appartement van Haus Am Ziller met diverse gebreken en bemoeizuchtig toezicht; nooit meer!

Keukenladen valt uit elkaar, verlichting doet het half, vaatwasser gebrekkig, bad/douche zet badkamer blank, bedden zijn oud en doorgelegen, moeder van dame die sleutel af gaf bleek in dit huis te wonen en kon het niet laten ons te bestoken met haar ‘observaties’ wat ze niet goed vond; de auto stond een meter verkeerd, de buitendeur moest netjes dicht, het afval moest netjes gescheiden en naar onze dochter werd geschreeuwd.

Het enige goed aan het appartement is de ligging en de rust; het is alleen overal ver vandaan, skilift, skibus, apres ski, supermarkt etc.; voor alles moet je de auto pakken. Kortingsbonnen zijn een lachertje omdat die maar op een paar plaatsen benut kan worden en daarvoor moet je het hele Zillertal afrijden. We laten het onze skivakantie niet bederven.

Nooit meer dit appartement en wat mij betreft ook nooit meer Interhome.

  • Algemeen 2
op 5 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Le Corbier, reisperiode: december 2019

Appartement sterk verouderd loszittende tegels in wc en badkamer keukenkastjes die uit elkaar vallen,ramen die los in de sponningen zitten en oorzaak van tocht zijn. De dekens pluizen. Het enige wat goed was is de locatie. 50 meter vd skilift

  • Algemeen 5
op 8 november 2019 bestemming: Spanje / Rosas, reisperiode: september 2019

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Er zat schimmel in de badkamer enz. Vieze schimmelbende in het appartement. Daarnaast slecht communicatie vanuit Interhome zelf.

  • Algemeen 1
op 4 september 2019 bestemming: Italië / San Sano, reisperiode: juli 2019

Nooit meer INTERHOME. Eerste slechte review ooit. Geen compensatie van Interhome terwijl
accomodatie had nooit verhuurd mogen worden enkel al om sanitaire redenen. Appartement oversteoomd 2 maand voor onze aankomst maar geen bericht hierover. Geen water in douche, zichtbare elektriciteitdraden ipv lichtschakelaars, naast mijn negatieve review neem ik alvast de tijd om onze ervaring met Interhome te delen via alle mogelijke kanalen.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2019 bestemming: Portugal / Sintra, reisperiode: januari 2019

Wij boekten op basis van foto’s die bij aankomst zwaar verouderd waren. We kwamen aan in een leeg en vervallen complex waarvoor de hoofdprijs betaalden bij interhome. Zij vonden dat een roestig zwembad,niet sluitende deuren , kapotte douche en zonneschermen ed niets afdeed aan de vakantievreugde en wij werden afgewimpeld. Wij hebbe in onze vakantie flinke strijd moeten leveren om ons geld terug te krijgen. Om iets anders te zoeken. Omdat de eigenaresse van het complex uiteindelijk aanbod om geld terug te geven is het gelukt maar vanuit interhome konden wij het heen en weer krijgen. Dit zijn oplichters en totaal niet meelevend of klantvriendelijk.
Wil je toch boeken bij hen houd er dan rekening mee dat ze oude foto’s plaatsen als misleiding.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende