Schrijf een ervaring over Interhome en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Interhome

Pagina 1 van 5 met 41 resultaten

op 3 april 2020 bestemming: Nederland / Bemelen, reisperiode: mei 2020

Zeer slechte ervaring met HHD / Interhome gehad. Boeking via Booking.com gedaan (maar daarbij niet wetende dat Interhome nog tussen de accommodatie en Booking zat). De boeking bij Resort Mooi Bemelen moeten annuleren in verband met het coronavirus. Diverse keren contact met Interhome gehad, waarbij afgesproken is dat de boeking wel kosteloos verplaatst mocht worden. Boeking dus verplaatst en nu geven ze niet thuis en moet ik gewoon annuleringskosten betalen!! Snap niet dat zo'n bedrijf niet coulanter is in deze situatie. Zeker omdat er gewoon een nieuwe boeking bij de accommodatie gemaakt is. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 26 februari 2020 bestemming: Oostenrijk / Hippach, reisperiode: februari 2020

Voor € 1800 per week een oud, versleten appartement van Haus Am Ziller met diverse gebreken en bemoeizuchtig toezicht; nooit meer!

Keukenladen valt uit elkaar, verlichting doet het half, vaatwasser gebrekkig, bad/douche zet badkamer blank, bedden zijn oud en doorgelegen, moeder van dame die sleutel af gaf bleek in dit huis te wonen en kon het niet laten ons te bestoken met haar ‘observaties’ wat ze niet goed vond; de auto stond een meter verkeerd, de buitendeur moest netjes dicht, het afval moest netjes gescheiden en naar onze dochter werd geschreeuwd.

Het enige goed aan het appartement is de ligging en de rust; het is alleen overal ver vandaan, skilift, skibus, apres ski, supermarkt etc.; voor alles moet je de auto pakken. Kortingsbonnen zijn een lachertje omdat die maar op een paar plaatsen benut kan worden en daarvoor moet je het hele Zillertal afrijden. We laten het onze skivakantie niet bederven.

Nooit meer dit appartement en wat mij betreft ook nooit meer Interhome. ... Lees meer

  • Algemeen 2




op 5 januari 2020 bestemming: Frankrijk / Le Corbier, reisperiode: december 2019

Appartement sterk verouderd loszittende tegels in wc en badkamer keukenkastjes die uit elkaar vallen,ramen die los in de sponningen zitten en oorzaak van tocht zijn. De dekens pluizen. Het enige wat goed was is de locatie. 50 meter vd skilift ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 8 november 2019 bestemming: Spanje / Rosas, reisperiode: september 2019

Nog nooit zo'n smerig huisje gezien. Er zat schimmel in de badkamer enz. Vieze schimmelbende in het appartement. Daarnaast slecht communicatie vanuit Interhome zelf.

  • Algemeen 1
op 4 september 2019 bestemming: Italië / San Sano, reisperiode: juli 2019

Nooit meer INTERHOME. Eerste slechte review ooit. Geen compensatie van Interhome terwijl
accomodatie had nooit verhuurd mogen worden enkel al om sanitaire redenen. Appartement oversteoomd 2 maand voor onze aankomst maar geen bericht hierover. Geen water in douche, zichtbare elektriciteitdraden ipv lichtschakelaars, naast mijn negatieve review neem ik alvast de tijd om onze ervaring met Interhome te delen via alle mogelijke kanalen.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2019 bestemming: Portugal / Sintra, reisperiode: januari 2019

Wij boekten op basis van foto’s die bij aankomst zwaar verouderd waren. We kwamen aan in een leeg en vervallen complex waarvoor de hoofdprijs betaalden bij interhome. Zij vonden dat een roestig zwembad,niet sluitende deuren , kapotte douche en zonneschermen ed niets afdeed aan de vakantievreugde en wij werden afgewimpeld. Wij hebbe in onze vakantie flinke strijd moeten leveren om ons geld terug te krijgen. Om iets anders te zoeken. Omdat de eigenaresse van het complex uiteindelijk aanbod om geld terug te geven is het gelukt maar vanuit interhome konden wij het heen en weer krijgen. Dit zijn oplichters en totaal niet meelevend of klantvriendelijk.
Wil je toch boeken bij hen houd er dan rekening mee dat ze oude foto’s plaatsen als misleiding.

  • Algemeen 1
op 13 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Trouville sur Mer, reisperiode: juni 2019

Wij hadden via de brochure een mooi huis gehuurd. Bij aankomst was het afbraak. Keuken was onvolledig en deksels zonder knop. Aanrecht zat een scheur in en werd bedekt met een stukje zeil.
De stoelen was een nachtmerrie, zaten hard en gescheurd en bank was vreselijk doorgezakt daar was niet op te zitten.
Slaapkamers waren goed.
De bewijzering naar ons huis was er niet. We konden het dus ook niet vinden.Gebeld naar de eigenaar en die heeft ons de weg gewezen.
Het weer hielp ons ook niet, want het was koud en regenachtig. Geen kachel aan, we konden nergens aanwijzingen vinden over de kachel, magnetron, vaatwasser en over. Kortom zeer onvolledig.
Wij zijn heel erg teleurgesteld in Interhome. Heb een mail geschreven daar hoorde ik niets over..
Na 14 dagen weer gemaild en wat schetst mijn verbazing ze kenden ons niet, er was niets bekend..
Weer alles opgestuurd, incl. de foto's en ja hoor ze zouden het met de eigenaar bespreken en dat was het!!!!!!!!!
Ik en wij gaan dus nooit meer met interhome!!!!!

  • Algemeen 4
op 13 mei 2019 bestemming: Frankrijk / St Malo, reisperiode: april 2019

Weinig transparante organisatie Interhome. De algemene voorwaarden zijn niet volledig waardoor je na je boeking verplicht bent tot allerlei zaken die niet vooraf zijn gemeld zoals privacy gevoelige informatie achterlaten voor een merkwaardig soort pre checkin (wat dat dan ook mag zijn), een flinke borg - €400 voor een weekje appartement betalen - wifi bleek niet inbegrepen te zijn terwijl dat wel zo op de website staat etc.
Wij moesten aangeven hoe laat we de sleutel zouden ophalen, bij aankomst bleek dat we via een code een kluis moesten openen waarin de sleutel lag. Hadden dus helemaal geen rekening hoeven houden met de ''ophaal afspraak''. Ook het nummer van ons appartement werd een zoekplaatje. Maakte het een spannende start van onze vakantie!
Als klap op de vuurpijl bleek er voor ons appartementencomplex wegwerkzaamheden te zijn waardoor we de hele vakantie niet met de auto in de buurt van het huis konden komen. Het zou in twee dagen klaar zijn werd ons gezegd. Op een briefje in de hal van het complex stond dat werkzaamheden half juni afgerond zouden worden. Slecht geďnformeerd dus.
Afbraak appartement, werkelijk alles was of kapot of echt vies. Ook het gebouw was zeer somber, slecht werkende lift, geen automatische verlichting. Alleen het uitzicht en de locatie waren geweldig! Direct aan zee, mooier kon niet.
Er wordt niet gereageerd op e-mails heb ik gemerkt. Volgende keer ga ik niet meer in/naar zee met Interhome.

  • Algemeen 4
op 9 mei 2019 bestemming: Spanje / Javea, reisperiode: mei 2019

Ik zit in een appartement die niet goed is schoongemaakt waar allemaal persoonlijke spullen staan bv een volle la met gereedschap in de keukenla ...Verder een ratjetoe van glazen ...2 logeerbedden 1 staat er in de huiskamer ...gezellig hoor

  • Algemeen 4
op 4 februari 2019 bestemming: Nederland / Oosterlo, reisperiode: februari 2019

Interhome is zeer misleidend. Ze hanteren extra kosten die niet direct zichtbaar zijn. Pas ergens op de derde pagina, indien je op het i'tje klikt, zijn de extra kosten zichtbaar. Erg vervelend!! En de klantenservice is hard, stroef en niet meewerken. Boek direct bij de aanbieder en vermijd Interhome!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende