Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 1 van 244 met 2438 resultaten

op 7 april 2020 bestemming: Denemarken / Hostrup Strand, reisperiode: april 2020

Novasol annuleert zonder opgaaf van reden onze accommodatie boeking in Denemarken van 25 april t/m 2 mei 2020. Prima wanneer je als reisorganisatie annuleert, maar boek dan het betaalde geld terug en dit doen ze niet. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juli 2020

Even ter voorbereiding op onze vakantie in Juli, mochten de maatregelen blijven gelden. Geen lange wachtrij, vriendelijk personeel. Drie verschillende optie's gekregen waarvan 2 hoogstwaarschijnlijk geen optie zijn voor ons, laatste optie betekent 10% kwijt van het bedrag, het had erger gekund! Fingers crossed dat de vakantie door mag gaan :) Bezoek Novasol

  • Algemeen 10




op 6 april 2020 bestemming: Nederland / Hoge Hexel, reisperiode: april 2020

Door de overheidsmaatregelen ivm de Corona crisis is een verblijf op Buitengoed lageveld niet mogelijk (16 t/m 20 april 2020). Het huisje is 30 november 2019 al geboekt en betaald. Een noodverordening van de veiligheidsregio Twente verbied recreatief verblijf in een recreatiewoning. Het huisje is geboekt via Airbnb maar Novasol blijkt de verhuurder te zijn. Novasol werkt op geen enkele manier mee aan een oplossing. Zelfs niet na bemiddeling Airbnb. We nemen nu maar ons verlies maar zullen,net als vele anderen, NOOIT meer een verblijf boeken bij Novasol. Airbnb daarentegen heeft op allerlei manieren geprobeerd ons te helpen en heeft uiteindelijk zelf nog enige tegemoetkoming in de kosten in de vorm van een voucher toegezegd. Het is voor iedereen een moeilijke tijd en we verwachten ook echt niet dat Novasol alle kosten op zich neemt. De GEHELE rekening echter bij de klant neerleggen is ook weer het andere uiterste.
Het trieste is tevens dat Novasol de betreffende huisjes nog steeds te huur aanbied op hun website terwijl het wettelijk gezien verboden is daar recreatief te verblijven. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 6 april 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2020

Annulering van onze reis begin juli naar Italie is op een correcte wijze afgehandeld.

  • Algemeen 9
op 4 april 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2019

Omdat de medewerkers van Novasol 0,0 empathie tonen, als je een e-mail stuurt met concrete vragen word je weer om je oren geslagen met de huurvoorwaarden, eigenlijk krijg je nergens een concreet antwoord op wij boeken al sinds enige tijd onze vakanties bij Novasol dat is vanaf nu per direct afgelopen, als de nood aan de man is staan de echte op, in dat geval moet je niet bij Novasol zij wat een koud en kil bedrijf blijkt het te zijn, van een familie lid vernomen dat zelfs als vermeld dat 1 van de reisgenoten Covid19 heeft, 0,0 empathie, en ze je gewoon op de voorwaarden wijzen. walgelijk! bovendien erg duur als je graag op vakantie wil naar Spanje en Frankrijk dan zijn er vele veel goedkoper alternatieven. PS. als je ooit bij deze kille organisatie eerder hebt geboekt heb je in ieder geval een e-mailadres of telefoonnummer van de verhuurder bel of mail die vooral het zal vast niet mogen van de heren en damens van Novasol maar het bespaart je een hoop lees honderden euro's.

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: KroatiŽ / Trogir, reisperiode: juni 2020

Reis geboekt en binnen 10 dagen weer geannuleerd wegens Covid-19. Geen vluchten, negatief reisadvies en gesloten grenzen. Dienst kan door Novasol niet geleverd worden, maar de annulerings-boete blijft onverkort gehandhaafd. Omboeken is onzinnig zolang niemand weet wanneer er weer gereisd kan worden. Voorwaarden tussentijds eenzijdig gewijzigd, zonder kennisgeving aan de klant. Nooit meer Novasol dus. Mijden als de pest deze opportunisten!

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: Zweden, reisperiode: mei 2019

Erg spijtig dat ook wij niet 2wkn naar Zweden kunnen ivm Corona virus. Juist voor het vissen gaan wij deze tijd en geen kinderen dus geen hoogseizoen. Nu konden wij helaas niet schuiven naar mei 2021. Wat onze voorkeur had. Nu verplaatst naar september. Nadelen: 2verschillende huizen, veel duurder 😱 , korter licht en al met al niet onze voorkeur seizoen voor het vissen. Maar aangezien wij 1x p.j. Op vakantie gaan toch maar geboekt. Had graag gezien dat Novasol mee ging met andere verhuurders en ook 2021 dezelfde periode aanbood. Zoals meerdere mensen hier had dat onze voorkeur.

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: Portugal / Algoz, reisperiode: juni 2019

Vakantiehuis voor 7 personen geboekt in Portugal. Vanwege Corona gaat dit niet door. Om boeken moet 40 dagen voor vertrek en in 2020 en als dat niet kan ben je je aanbetaling van 25% kwijt. Klantenservice stuurt alleen standaard antwoorden maar nooit antwoord op je vraag. Ineens konden we wel om boeken naar 2021 maar op vragen over betaling van het restant bedrag geen antwoord. Ook zijn de huizen voor 2021 nog niet beschikbaar maar moet je wel nu om boeken. Naar wat??!! Er zijn geen huizen beschikbaar. Ik begin sterk het vermoeden te krijgen dat Novasol zo vaag mogelijk reageert om zo zoveel mogelijk geld van gedupeerde klanten te vangen voor ze failliet gaan. Ik ga mijn verlies nemen en ben Ä1000 kwijt maar ik ga niet het risico nemen om het restant van mijn boeking te betalen voor een bedrijf dat aanstormt op een faillissement.

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: BelgiŽ / Somme-Leuze, reisperiode: april 2020

Dit jaar 40 getrouwd en dus wilden we met de kinderen en kleinzoon een midweek een huis huren, luxe met zwembad enz. Door Coronacrisis gaat alles niet door maar Novasol is op geen enkele manier bereid om mee te denken. Je mag overboeken naar later dit jaar, niemand weet echter nog hoe alles af gaat lopen dus dat is al helemaal niet mogelijk. De jongeman in kwestie is zeer klantonvriendelijk en zit er met maar een doel, klanten afschrikken en ze het beeld geven dat dit het enige optie is en anders jammer van het geld maar helaas. Wat een Maffia! Dit was de eerste en zeker ook de laatste keer met Novasol, wat een tuig. We gaan hier een advocaat opzetten, lijkt me enige optie .

  • Algemeen 1
op 30 maart 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: april 2020

Door de crisis kan onze vakantie eind april helaas niet doorgaan. Novasol biedt de mogelijkheid de reis om te boeken. Annuleren kan niet, aangezien Novasol zelf de voorwaarden op 12 maart 2020 veranderd heeft, zonder hier bij de klant akkoord voor te vragen. Wij zijn akkoord gegaan met de oude voorwaarden waarin staat dat bij onmacht de reis geannuleerd mag worden tegen een vergoeding. Nu staat er in de voorwaarden dat bij onmacht Novasol gerechtigd is het gehele betaalde bedrag te behouden. Wettelijk mag je naar mijn idee de voorwaarden niet eenzijdig veranderen, dus niet zonder akkoord van de klant.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier nog meer meer worstelen en elke keer een standaard mail krijgen van Novasol met: u mag gratis omboeken, wordt de reis duurder dan moet u bijbetalen, wordt de reis goedkoper, dan krijgt u geen geld terug.
Uitermate teleurstellend!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende