Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 1 van 221 met 2210 resultaten

op 17 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: mei 2018

Via Novasol huis gehuurd in Corsica-Sotta eigenaar wist van rupsenplaag mei tot juni en heeft toch verhuurd, geen gebruik kunnen maken van de tuin en zwembad daar er dagelijks diuzende rupsen buiten zaten, zijn dan noot gedwongen op stap gegaan. Hij meld dit niet aan Novasol en blijft rustig verhuren weken na ons verblijf waren niet geboekt en toen we thuis kwamen zagen wij dat hij toch verhuurd had voor 2 weken na ons al hoewel hij wist dat er duizende rupsen overal zaten dit was een domper op ons welverdiende verlof dat ook nog eens duur was, maar dit is in normaal omstandigheden de locatie wel waard. Ook TV en wifi werkte niet gedurende ons verblijf,, technieker geweest en nadien werkte de tv weer niet wifi roeter was kapot en kon 2 weken duren voor er een nieuwe geplaatst werd klacht ingediend bij Novasol maar daar ik op de moment zelf geen contact ter plaatsen met hen nam, zal ik heel waarschijnlijk niets moeten verwachten, heb sinds kort een mail gestuurd naar een Sales verantwoordelijke van Novasol en wacht nu op zijn antwoord i.v.m schadevergoeding die ik van de eigenaar verwacht daar hij wist dat er jaarlijks een rupsenplaag is en dit niet heeft gemeld aan Novasol.

  • Algemeen 5
op 1 juli 2018 bestemming: Frankrijk / fleurac FAD 339, reisperiode: juni 2018

Helemaal niet wat Novasol beschrijft betreffende de grote tuin(30.000 vierkante meter). Deze tuin is voor meer dan 3/4 afgesloten voor de schapen van de eigenaar. Dit met een 3 tal boven elkaar gespannen koordjes waar dmv zonne-energie lichte stroom wordt opgezet. Onze hond sprong daar moeiteloos over wat niet naar de zin was van de eigenaar. Hadden wij zoiets op voorhand geweten hadden wij zeker dit vakantiehuis niet geboekt(wij zaten in de tuin met stress). Vuil binnenin, huis hangt letterlijk vol met spinnenwebben. Douche met schimmel( en spinnen), wc bril is oud en vies aan de onderkant en de wc pot vuil en bruin. Koffiezet apparaat hebben wij niet kunnen gebruiken, was vies en had zelfs geen deksel op de koffiekan (wat volgens de eigenaar niet nodig blijkt te zijn)? Servies hebben we een beurt gegeven in de vaatwas want daar zat zand tussen de borden.Contact opgenomen met Novasol en om een lang verhaal kort te maken stelde de eigenaar voor om het huis door zijn poetsvrouw opnieuw te laten poetsen op een door ons gekozen dag en uur. Kwamen wij thuis op die dag 2 uur vooraleer de poetshulp zou arriveren aan na boodschappen gedaan te hebben en stelden vast dat de eigenaar zichzelf toegang tot de woning had verschaft om te poetsen! Onze hond (die thuisgebleven was) had hij buiten gelaten samen met de hond die hij bij zich had. Alle persoonlijke spullen lagen dan ook in de woning terwijl de eigenaar daar zonder ons medeweten aan het "poetsen" was... enkel de spinnenwebben boven het bed waren verwijderd met een lange mop. De rest was idem dito zoals het voordien was! De poetsvrouw had niet terug durven komen poetsen volgens de eigenaar voor "represailles"?! Voor de grote tuin die ons werd beloofd en waar nu schapen op graasden had meneer ook een oplossing gevonden. Hij had een hekje opengezet waar de hond in een gedeelte van de tuin kon en had het stuk die nog afgesloten liet voor zijn schapen met nog een extra plastic lint boven de touwtjes afgespannen. Geen ideale afspanning voor een hond (ze kunnen er gewoon door de draden kruipen of er onderdoor. Mevrouw van Novasol die ik de dag voordien aan de lijn had (en waar we de problemen hebben voorgelegd) zou haar manager contacteren en de dag nadien of 2 dagen erna terug contact opnemen. Wij zijn nu reeds 2 dagen terug thuis en nog niks gehoord van Novasol. Een vakantie met ergernissen,wat een spijtige zaak en een verloren , gestresste vakantie voor ons. Novasol onwaardig wat ons betreft. Onze raad: laat U niet misleiden door de buitenkant van dit huis!! Begin dit jaar boekten wij reeds een tweede vakantie bij Novasol in Frankrijk....fingers crossed!! Jammer dat hier geen foto's kunnen gedeeld worden. En ja... de quotering 3 geven wij voor het uitzicht vanuit de tuin.

  • Algemeen 3
op 27 juni 2018 bestemming: Denemarken / ebeltoft, reisperiode: mei 2018

Twee dagen voor we op vakantie zouden gaan overleed mijn vader. gebeld met Novasol, geannuleerd en drie dagen later werd het geld al teruggestort. we waren liever op vakantie gegaan, maar het was nu eenmaal niet anders.

  • Algemeen 10
op 25 juni 2018 bestemming: Spanje / algarobbo, reisperiode: februari 2018

Wij hadden een woning voor 1 maand in Algarobbo -Costa gehuurd maar de 1e avond in de woning zijn de bovenkastjes van de keuken van de muur komen vallen, dit was zaterdagavond, Novasol Spanje was niet bereikbaar tot de andere morgen 9.00 uur, maar bepaald vriendelijk zijn zij niet. Wij hebben tot maandagmiddag zonder keuken, douche en warmwater moeten doorbrengen. Maandagmorgen was het noodnummer in Denemarken en Nederland pas bereikbaar. Ze hadden geen woning op een soortgelijke locatie aan de boulevard dus, alleen 60 km verder op in het binnenland. De woning was ook 1 week korter te huur en naast een geitenfarm met 300 geiten en de lucht hiervan..... voor klachten zijn ze niet thuis.... SCHANDALIG... NOOIT MEER

  • Algemeen 1




op 25 juni 2018 bestemming: Spanje / Sant Pol de Mar, reisperiode: juni 2018

Ontzettend slechte ervaring. Veel geld betaald voor kapot servies, onopgemaakte kamers en te weinig handdoeken. Schilderijen komen van de muur en in de bestekla ligt brstek met etensresten er nog aan. En Novasol? Die doet niets. Die zegt dat ik, in het buitenland, contact op kan nemen met hun kantoor in het buitenland. Op die manier hoeven ze zelf niets te doen vanuit NL en betalen hun gasten ook nog eens extra kosten voor telefoneren in het buitenland. Ik zal deze recensie plaatsen op iedere site dat dit kan zodat men gewaarschuwd is. Je betaald veel geld (meer dan EUR 2000 voor 1 week in juni) voor een ontzettende teleurstelling en Novasol staat niet voor je klaar.

  • Algemeen 4
op 16 juni 2018 bestemming: Denemarken / BlŚvand, reisperiode: juni 2018

Bij aankomst leek alles netjes en mooi. Tot dat we binnen kwamen, overal hingen spinnenwebben. Het was gewoon niet goed schoon gemaakt, schimmel in badkamers en sauna. Raam op slaapkamer kapot. Stopcontact bij de trap hing los, er zaten beestjes in het zwembad en jacuzzi. Kozijn van de sauna was kapot, op de BBQ zat zo ongeveer het vlees van de vorige huurders nog op. En na al deze klachten te hebben door gegeven, zijn ze langs geweest. hebben het zwembad schoon gemaakt, Gekeken naar het stopcontact, en ze zouden een schoonmaakt ploeg sturen voor de BBQ. Maar die is nooit langs gekomen. en toen we thuis aankwamen. Kreeg men vader nog even bericht dat er Ä242,- in werd gehouden van de borg. Omdat het huisje volgens hun niet was schoon gemaakt. Terwijl er in het Hele huis stof gezogen was, en we zijn overal met een doekje langs geweest.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2018 bestemming: Zweden / sŲvde(SjŲbo), reisperiode: juni 2018

Bij aankomst in ons huisje(S11235) bleek er een vieze stank te hangen. Nader onderzoek bleek de oorzaak een oude niet gebruikte vaatwasser te zijn waarin nog oude vaat en rottende levensmiddelen. De TV werkte niet. Inrichting zeer minimaal en keukenattributen gewoon slecht. Een keteltje en een steelpan plus een paar koekenpannen die kromtrokken op de kookplaat. Eigenaren gebeld. Men sprak gebrekkig Engels maar de communicatie ging. Met hun hulp samen de oude vaatwasser uit huis gezet. Geprobeerd tv aan de praat te krijgen maar dat lukte niet. Een dag later tv gereset en opnieuw geprogrammeerd en dat is gelukt. Geen sat aansluiting terwijl de kabel er wel ligt. De router viel regelmatig uit omdat hij op een bankje staat met een kussen erop. routers altijd op en vlakke ondergrond zetten. Het huis is oud en slecht onderhouden met goedkoop Ikea spul als inrichting. Alle v;loeren lopen scheef zodat je de indruk krijgt op een boot te zwalken. Klachten direct bij Novasol gemaild maar daar krijgt men de standaard antwoorden. Wij kunnen dit huis niet aanbevelen. Overigens de omgeving is prachtig en Zweden is een schitterend land.

  • Algemeen 5
op 10 juni 2018 bestemming: Zweden / Dalskog, reisperiode: mei 2018

Aangekomen bij deze woning (S57090 ) is onze eerste gedachte, wat een leuk huis met een grote tuin. Eenmaal binnen en rondgekeken te hebben denken we er iets anders over. Het hele huis staat vol met persoonlijke spullen, alle kasten en lades zijn vol, zodat wij onze kleding maar op een bank hebben gelegd en de boodschappen in de tas hebben laten zitten. Het huis was niet schoon en de bank in de kamer was erg vuil, wat niet nodig is want de bekleding kan eraf om gewassen te worden. Ook de beloofde WIFI was niet aanwezig. We bellen en mailen gelijk naar de eigenaar, maar die laat niks van zich horen. Een mail naar Novasol helpt ook niet, die zeggen dat je het zelf op moet lossen met een medewerker ter plaatse. Inmiddels hebben we via onze provider data gekocht, want we zijn al 3 dagen verder en hebben geen zin in al dat geregel. Dit kan volgens ons toch niet opgelost worden binnen de week dat wij hier zijn. Het is allemaal erg jammer want met een beetje opruimen en schoonmaken is het een mooie locatie en een leuk huis.

  • Algemeen 5
op 9 juni 2018 bestemming: Nederland / Hoge Hexel, reisperiode: mei 2018

Tijdens aankomst niemand aanwezig bij de receptie. Telefoonnummer gebeld wat op de deur stond. Echter niemand te bereiken. Novasol gebeld, echter zij kunnen niets doen, hebben hetzelfde telefoonnummer. Ook werden wij door hen niet terug gebeld. NŠ een uur eindelijk iemand op de receptie. Er werden geen excuses gemaakt, of sorry gezegd. Het huisje was erg vuil en slecht onderhouden. In de klapper van het huisje staat dat er een DVD /radio aanwezig is, echter klopt niet. Is weg. Meer info in de klapper klopte niet. Moest een luxe verblijf zijn, maar dit is echt niet waar.

  • Algemeen 2
op 9 juni 2018 bestemming: Spanje / miami platja, reisperiode: juni 2018

Slechte bereikbaarheid telefoonnrs, beschrijving sleuteladres klopte niet
Huis muf koud en niet schoon,oa vuile pannen vuil bestek
in een huis dat geschikt moet zijn voor 6 personen 2 dekens aanwezig
slechte bedden verouderd sanitair uiteindelijk maar 5 dagen eerder vertrokken prijs voor bijkomende kosten was niet conform de site kortom geen novasol meer

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende