Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 1 van 252 met 2511 resultaten

op 2 juli 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: juli 2018

Huisje vol muizen, we zagen ze letterlijk rennen en de keuken lag vol met drollen. In de nacht lagen we wakker in bed te luisteren naar het oorverdovende geknaag. Nog nooit zoiets meegemaakt.
De verhuurster gaf niet thuis. Na twee keer bellen en diverse mails naar Novasol hebben wij onze kinderen in de auto geladen en zijn we vertrokken uit deze ongezonde omgeving.
We kregen van Novasol 0 op rekest omdat we zelf vertrokken zijn, uit eigen keuze. Ronduit bizar.. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Zweden, reisperiode: augustus 2020

Wij mogen Zweden niet in, er is geen mogelijkheid voor omboeken. Of we wel de tweede betaling willen doen. Geen ruimte voor overleg, mogelijkheden of andere vorm van gesprek. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1




op 1 juli 2020 bestemming: Denemarken / Nabij Aarhus, reisperiode: juni 2020

Niet kunnen reizen i.v.m. Corona. Wel alles laten betalen, maar niets leveren. Veel mails gestuurd, af en toe een reactie van ďwij hebben besloten niet uit te betalen. En dan als laatste reactie, n.a.v. een aangetekende brief, ďWij sluiten het dossier en gaan niet meer reageren op uw correspondentieĒ. Hoe gek kun je doen. Na aandringen krijg je halve antwoorden op de gestelde vragen, kortom een zeer slechte, zeer klant onvriendelijke organisatie. Conclusie, nooit weer boeken. Ze verschuilen zich dat ze onder de Deense wet vallen, maar Denemarken is lid van EU en het Europees Parlement heeft aangegeven dat er in dit geval i.v.m. Corona, terug betaald dient te worden bij annulering aan de klant, maar niets van dat. Zij trekken zich er dan ook totaal niets van aan.Gaan gewoon hun eigen weg. Je zou eigenlijke een enorme scheld kanonnade op moeten schrijven/op los moeten laten. Nogmaals kortom, ďNooit en dan ook echt nooit geen Novasol meerĒ. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: TsjechiŽ, reisperiode: juni 2020

Oplichters bij Novasol. Geboekt voor juni 2020 voor 1 week TsjechiŽ. Ik bel in mei om te overleggen, blijkt een week eerder mijn vakantie geannuleerd te zijn door Novasol. Wij hadden daar geen bericht van gehad. Wij hadden de mogelijkheid om in april om te boeken voor een andere periode in hetzelfde huisje, maar wij willen niet in het hoogseizoen. En het was ook onduidelijk wanneer je wel op vakantie zou kunnen naar TsjechiŽ. Nu blijkt dat wij de reissom kwijt zijn, die betalen ze niet terug en een voucher kan ook niet. Ergens in de kleine letters staat dat bij overmacht de kosten voor de huurder zijn. Belachelijk bedrijf, blijf er verre van. Voor ons nooit meer Novasol.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: juni 2020

Geboekt en volledige bedrag op huurcontract betaald. Nergens iets.te vinden over extra kosten. Bij aankomst handje contantje Ä12 moeten betalen anders geen sleutel of toegang tot het park. Nee, pinnen kon niet. Geen contant geld? Dan zoek je maar een pinautomaat. Te belachelijk voor woorden. Novasol bellen...... meer dan een half uur wachttijd. Eigenlijk moest naar Denemarken gebeld worden. Dat is dus eens maar nooit meer via Novasol.

  • Algemeen 4
op 19 juni 2020 bestemming: Noorwegen / Folkestad, reisperiode: januari 2020

Wij hebben samen met onze dochter en haar gezin een huis voor 8 personen geboekt in december 2019 in Noorwegen. Begin augustus zouden we een week naar Noorwegen gaan. Reis gaat niet door i.v.m Corona. Wij zijn 75 en 80 jaar en behoren bij de risicogroep. We kunnen in Noorwegen niet de grens over , maar we moeten nu binnen twee dagen een ander huis uitzoeken voor de vakantie in 2021. Datum en huis moeten nu al vastgelegd worden. Schande wat een oplichtersbende. Wij hebben de vakantieman ingeschakeld en hopen dat die iets voor al deze gedupeerden kan betekenen. Meestal lukt dat dan wel opeens!! Novasol moet aangepakt worden. We moeten ook nog het volledige bedrag betalen omdat het van de creditcard wordt afgeboekt. We gaan ook via de creditcard proberen ons geld terug te krijgen. Ook belachelijk is het omboek bedrag van 75 euro ! Wij boeken nooit meer bij Novasol. Ik hoop dat meer mensen naar de vakantieman schrijven.Wie weet lukt het als we met heel mensen klagen.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: juni 2020

Wij hadden ook gewacht tot eind mei omdat we niet wisten wat de Deense regering zou beslissen. Na de Deense beslissing om de grens gesloten te houden contact opgenomen met Novalsol met het ondertussen gekende gevolg. Al ons geld weg. Wij hebben klacht ingediend bij de Europese commissie. Misschien kunnen er nog gedupeerde bij Europa klacht indienen . Als we dat met veel doen heeft het misschien resultaat.
Wij willen ook wel samen werken met anderen maar ik weet dan niet hoe ik via deze weg met de andere gedupeerde in contact kan komen

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: BelgiŽ, reisperiode: juli 2020

Hallo zijn er mensen die inmiddels reactie hebben gehad van novasol voor een omboeking of dat ze het geld hebben terug gekregen wij hebben namelijk 2 mensen in onze groep die in de risicofactor vallen en zouden willen anuleren of omboeken maar novasol werkt niet mee graag een reactie van mensen om eventueel een advocaat hierop te zetten er heerst tenslotte nog corona m.v.g martin leussink

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Zweden / Fagersanne, reisperiode: juli 2020

Kunnen niet naar Zweden vanwege de Corona crisis. Maar Novasol brengt doodleuk 25% van de reissom in rekening. Novasol nooit meer!

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: augustus 2020

NOVASOL is niet klantvriendelijk en niet flexibel en beslist komt eigen belang voorop! Wij moeten huis annuleren omdat, ten eerste Denemarken nog steeds hun grens op slot heeft voor Nederland en ten tweede wegens as operatie waarvoor mijn man op de wachtlijst staat en het ziekenhuis verwacht dat hij binnen 24 uur beschikbaar is, mocht hij worden opgeroepen. We kunnen dus niet over de grens.
Annuleringskosten 100% ( eerder vertrek dd was 21/5 en moest vanwege Corona verzet worden naar latere dd)
Kortom: negeer Novasol en boek bij een klantvriendelijke organisatie!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende