Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 1 van 222 met 2218 resultaten

op 22 september 2018 bestemming: Denemarken / Hummingen K 10279, reisperiode: september 2018

Geen ontvangst bij aankomst. Huis was ver van proper hoewel wij 112euro betalen voor eindschoonmaak. We hadden dan graag ook een proper huis. Goed voor de volgende huurders. Een optie "verplichte eindschoonmaak". Zodat iedereen een proper huis heeft bij start van vakantie. Geen enkele info bij aankomst over warenhuizen in de buurt. Hebben nog moeten zoeken bij aankomst. De natuur en rust waren wel okť daardoor viel het nog mee. Een idee om wat info in huisjes te leggen na een vermoeiende autorit . ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 21 september 2018 bestemming: Frankrijk / Aubignan, reisperiode: september 2018

Hartelijke ontvangst door de eigenaar en het huis was echt super schoon wat in Frankrijk altijd maar afwachten is. Het zwembad was speciaal voor onze komst extra verwarmd maar dat was eigenlijk niet nodig omdat het erg mooi weer was. De parasol was kapot maar door Novasol werd dezelfde dag nog een nieuwe geregeld. Het was heel goed verzorgd allemaal en wij hebben een heerlijke vakantie gehad. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 17 september 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: september 2018

We hadden een villa met privť zwembad gehuurd in lloret de mar via novasol. Uiteindelijk was de villa gelegen in macanet de la selva, een dorpje op 20 min rijden van lloret. Daar begon onze ergernis al. Bij aankomst aan het sleuteladres waar we een uur hebben moeten wachten ( afspraak 15u en pas om 16u iemand aanwezig) konden ze ons niet snel genoeg weg hebben. In de villa zelf dan was het servies meer dan de helft stuk ( gebarsten). Nu wij waren maar met 2 dus hadden net voldoende hiermee, maar dit is een villa voor 8 + 2 personen.Het koffiezetapparaat was stuk.Het fornuis hebben we niet durven gebruiken aangezien er een gaslucht rond hing die " normaal blijkt". De ligbedden aan het zwembad waren allemaal vuil. De bbq grill was zwart en vettig. De wifi werkte amper ( met 4 toestellen geprobeerd waaronder smartphone, tablet en laptop. Je bent verbonden maar hebt geen internet. ) de verlichting rond het zwembad en de tuin werkte niet waardoor s'avonds buiten zitten met een zaklamp te doen was. Dit alles gemeld en enkel een nieuwe koffiezet gekregen. Dus voor ons was dit de eerste en laatste keer novasol. Ik geef nog een 3 omwille van het zwembad dat netjes was. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 15 september 2018 bestemming: Denemarken / KALUNDBORG, reisperiode: augustus 2018

Waardeloos bedompt huisje in Kalundborg.. vol met schimmel. Kapotte matrassen en zeer slecht toegankelijk. Koelkast pal voor de achterdeur en badkamer die te vies was woorden. Tuin vol glas scherven en grof vuil. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 8 september 2018 bestemming: Spanje / Mijas, reisperiode: september 2018

Het appartement dat wij huren voldoet niet aan mijn verwachting,electrische oven werkt niet, electrisch kookfornuis kun ke niet in grote instellen, in slaapkamer zijn er stopcontacten die los zitten,lampen die ontbreken in badkamer, zelf wc vermaakt enz,dis eigenlijk niet tevreden. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 23 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Bettona, reisperiode: augustus 2018

Mooi huis op mooie locatie. Spijtig genoeg was er een kippen en ganzen kweker net er naast: stank van uitwerpselen in de zon en geÔnfecteerde insecten beten waren het gevolg. Free WIFI werkte niet, wat tot belangrijke meerkost voor mij geleid heeft en voorbereiding dagtrips bemoeilijkte. Verhuurder deed niets om dit op te lossen, moest nochtans gewoon on-line inloggen en data limiet verhogen. Novasol meermaals gemaild, nooit antwoord gekregen. De tuin was mooi, wel jammer dat de bewoners van het andere huisje verplicht waren telkens over ons terras te lopen om aan hun wagen ter geraken. Dat was niet zo vermeld in beschijving ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 7 augustus 2018 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juli 2018

De Locatie is echt waardeloos, bovenop een berg dus echt stijl naar beneden en omhoog. Dit word nergens benoemd.
Ik dank God op mij. Blote knieeen dat wij niet met onze eigen auto zijn gegaan.
Want er is een parkeerplaats in een garage waar deze auto net naar binnen kon na 10 x steken op plekje.
Maar onze eigen auto had niet gepast.
En in de hele buurt geen andere parkeerplaats te vinden.
Daarnaast zou er airco zijn. Een hele oude waar we niets aan hadden lucht nog warmer eruit dan buiten. Gebeld , gemaild maat geen response. Heel slecht. Nooit meer Novasol ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 6 augustus 2018 bestemming: Frankrijk / BollŤne FPV451, reisperiode: juli 2018

Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenares van het huisje. Ze had zelfs wat drank in de frigo staan en had ervoor gezorgd dat het huisje fris was door de airco. Het was heel proper en netjes in orde. Ze woont op het domein, maar wij genoten van een volledige privacy. Het zwembad en jaccuzzi waren zeer proper en werden zeer goed onderhouden. Toen de eigenares opmerkte dat er wat veel wespen verschenen, vond ze een wespennest en zorgde meteen dat het vernietigd werd vanuit de bezorgdheid dat iemand zou gestoken kunnen worden. We kregen elke week propere handdoeken; de ligbedden aan het zwembad werden na een week opnieuw helemaal gereinigd; wanneer we advies wensten, konden we daarvoor altijd bij haar terecht, ... voor ons was alles naar wens. Bovendien was het er hťťl rustig; enkel het geluid van de krekels is wat je hier hoort. Wij genoten van een prachtige vakantie! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 17 juli 2018 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: mei 2018

Via Novasol huis gehuurd in Corsica-Sotta eigenaar wist van rupsenplaag mei tot juni en heeft toch verhuurd, geen gebruik kunnen maken van de tuin en zwembad daar er dagelijks diuzende rupsen buiten zaten, zijn dan noot gedwongen op stap gegaan. Hij meld dit niet aan Novasol en blijft rustig verhuren weken na ons verblijf waren niet geboekt en toen we thuis kwamen zagen wij dat hij toch verhuurd had voor 2 weken na ons al hoewel hij wist dat er duizende rupsen overal zaten dit was een domper op ons welverdiende verlof dat ook nog eens duur was, maar dit is in normaal omstandigheden de locatie wel waard. Ook TV en wifi werkte niet gedurende ons verblijf,, technieker geweest en nadien werkte de tv weer niet wifi roeter was kapot en kon 2 weken duren voor er een nieuwe geplaatst werd klacht ingediend bij Novasol maar daar ik op de moment zelf geen contact ter plaatsen met hen nam, zal ik heel waarschijnlijk niets moeten verwachten, heb sinds kort een mail gestuurd naar een Sales verantwoordelijke van Novasol en wacht nu op zijn antwoord i.v.m schadevergoeding die ik van de eigenaar verwacht daar hij wist dat er jaarlijks een rupsenplaag is en dit niet heeft gemeld aan Novasol. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 1 juli 2018 bestemming: Frankrijk / fleurac FAD 339, reisperiode: juni 2018

Helemaal niet wat Novasol beschrijft betreffende de grote tuin(30.000 vierkante meter). Deze tuin is voor meer dan 3/4 afgesloten voor de schapen van de eigenaar. Dit met een 3 tal boven elkaar gespannen koordjes waar dmv zonne-energie lichte stroom wordt opgezet. Onze hond sprong daar moeiteloos over wat niet naar de zin was van de eigenaar. Hadden wij zoiets op voorhand geweten hadden wij zeker dit vakantiehuis niet geboekt(wij zaten in de tuin met stress). Vuil binnenin, huis hangt letterlijk vol met spinnenwebben. Douche met schimmel( en spinnen), wc bril is oud en vies aan de onderkant en de wc pot vuil en bruin. Koffiezet apparaat hebben wij niet kunnen gebruiken, was vies en had zelfs geen deksel op de koffiekan (wat volgens de eigenaar niet nodig blijkt te zijn)? Servies hebben we een beurt gegeven in de vaatwas want daar zat zand tussen de borden.Contact opgenomen met Novasol en om een lang verhaal kort te maken stelde de eigenaar voor om het huis door zijn poetsvrouw opnieuw te laten poetsen op een door ons gekozen dag en uur. Kwamen wij thuis op die dag 2 uur vooraleer de poetshulp zou arriveren aan na boodschappen gedaan te hebben en stelden vast dat de eigenaar zichzelf toegang tot de woning had verschaft om te poetsen! Onze hond (die thuisgebleven was) had hij buiten gelaten samen met de hond die hij bij zich had. Alle persoonlijke spullen lagen dan ook in de woning terwijl de eigenaar daar zonder ons medeweten aan het "poetsen" was... enkel de spinnenwebben boven het bed waren verwijderd met een lange mop. De rest was idem dito zoals het voordien was! De poetsvrouw had niet terug durven komen poetsen volgens de eigenaar voor "represailles"?! Voor de grote tuin die ons werd beloofd en waar nu schapen op graasden had meneer ook een oplossing gevonden. Hij had een hekje opengezet waar de hond in een gedeelte van de tuin kon en had het stuk die nog afgesloten liet voor zijn schapen met nog een extra plastic lint boven de touwtjes afgespannen. Geen ideale afspanning voor een hond (ze kunnen er gewoon door de draden kruipen of er onderdoor. Mevrouw van Novasol die ik de dag voordien aan de lijn had (en waar we de problemen hebben voorgelegd) zou haar manager contacteren en de dag nadien of 2 dagen erna terug contact opnemen. Wij zijn nu reeds 2 dagen terug thuis en nog niks gehoord van Novasol. Een vakantie met ergernissen,wat een spijtige zaak en een verloren , gestresste vakantie voor ons. Novasol onwaardig wat ons betreft. Onze raad: laat U niet misleiden door de buitenkant van dit huis!! Begin dit jaar boekten wij reeds een tweede vakantie bij Novasol in Frankrijk....fingers crossed!! Jammer dat hier geen foto's kunnen gedeeld worden. En ja... de quotering 3 geven wij voor het uitzicht vanuit de tuin. ... Lees meer

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende