Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 1 van 260 met 2593 resultaten

op 28 september 2020 bestemming: Nederland / Lauwersoog, reisperiode: augustus 2020

Waardeloze organisatie ! Onbeschoft en oplichters. Bieden een huis aan op internet die in werkelijkheid compleet blijkt af te wijken van de foto's.
Robbengat 70, Lauwersoog:
Chalet was oud, gedateerd, kapot , vies en gevaarlijk omdat geiser stokoud was en al jaren niet gecontroleerd, de brandmelder het niet deed en het meubilair buiten kapot was en vol splinters zat. Om over de beschimmelde douche, koelkast en koffiezetapparaat nog maar niet te spreken. Handen vol stof onder de bedden en dat in de Corona-periode ! Muren vol met doodgeslagen muggen. Lampen verroest en oude tafel hobbymatig gerepareerd. Er lagen spullen van vorige huurders; oud speelgoed, bladen en etensresten.
Buitenmeubilair allemaal kapot, stukken eraf en vol splinters. Geen parasol terwijl het die week 30 graden was en we vol in de zon stonden.
Ramen kapot en luxaflex allemaal kapot; je kon je niet eens normaal omkleden. WC kapot. Etc. etc.
Bieden geen mogelijkheid om ter plekke contact te zoeken of een oplossing. Zijn naderhand bij een klacht gewoonweg onbeschoft en ontwijkend in hun reactie. Evenals de tussenpersoon Booking.com, die nemen hun verantwoordelijkheid ook niet.
Niet boeken hier mensen ! Je betaalt de hoofdprijs maar krijgt niet de kwaliteit die beloofd wordt. Wij zijn na 1 ( verplichte ) nacht weggegaan, maar kregen geen compensatie. Je betaalt veel, maar krijgt een waardeloze vakantie plek en ziet je centen nooit meer terug ! Terwijl het chalet wťl na onze klacht uit de verhuur is gehaald ! Geen compensatie, maar je hebt wel veel ergernis. Klantenservice ronduit onbeschoft, die mag weleens een cursus Communiceren met klanten krijgen van de baas. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: oktober 2020

Nooit meer novasol. Denemarken sluit de grenzen voor Nederlanders. Enige coulance van Novasol is ver te zoeken. Omboeken of een voucher doen ze niet aan. In deze tijden verwacht je toch meer Bezoek Novasol

  • Algemeen 1




op 28 september 2020 bestemming: Duitsland / ThŁringen, reisperiode: september 2020

Ik had op de 8e september 2020 een boeking gedaan, voor 2 weken later! Gezien richtlijnen RIVM konden we niet reizen vanuit Zuid Holland naar Duitsland reizen, dit aangegeven bij Novasol echter krijgen i.v.m 40 dagen regel niets terug! Belachelijk!! Moeten deze onzekere periode maar geen boekingen meer accepteren. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: Denemarken / Hejlsminde, reisperiode: oktober 2020

Ruim voor corona uitbraak geboekt voor mei 2020. Dit is toen omgeboekt naar oktober 2020. Helaas sinds vorige week grens weer dicht voor Nederlandse toeristen. Contact met Novasol... Helaas geen mogelijkheid tot omboeken of voucher. Geld weg. Hadden mogelijkheid tot 40 dagen voor vertrek om te boeken voor 75 euro. Echter toen zag het er niet naar uit dat dit zou gebeuren dus geen reden tot omboeken of annuleren. Nu hele bedrag kwijt. Voelen ons enorm benadeeld en voelt niet terecht, vooral omdat dit al ver voor corona geboekt was. Wij boeken elk jaar al zeker 15 jaar huisjes in Denemarken via Novasol. Dit was helaas de laatste keer. Hoop dat dit voor Novasol nog een staartje krijgt.

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: Denemarken / Silkeborg, reisperiode: oktober 2020

Zeer teleur gesteld door Novasol,
Geplande vakantie 17 oktober tot 24 oktober gaat niet door ivm. code oranje voor Denemarken. Begrijp dat Novosol niets kan doen aan het Corona versus, maar ik had meer begrip verwacht van deze organisatie. Omdat we geen gebruik kunnen maken van het huisje, zou ik verwachten dat we op zijn minst de Ä135,- schoonmaak kosten terug gestort krijgen. Geen bezoekers geen schoonmaak kosten.
Maar veel liever had ik een voucher ontvangen om alsnog volgend jaar Denemarken te bezoeken.
Gemiste kans Novasol. Jullie denken niet aan de toekomst en benadelen je klanten.

Triest.

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: oktober 2020

Dat het belachelijk is dat Novasol niets doet met 'Corona-gesloten' landen hoef ik niet meer te noemen: belachelijk. Ook nog van regering extra geld krijgen? Boeven!
Belangrijker: WIE EN HOE KUNNEN WE HIER TEGEN PROTESTEREN? WIE KAN ONS BELANG ONDERSTEUNEN?

  • Algemeen 1
op 28 september 2020 bestemming: Denemarken, reisperiode: oktober 2020

OPLICHTERS! Nooit meer.

  • Algemeen 1
op 25 september 2020 bestemming: Denemarken / Ebeltoft, reisperiode: september 2020

Helaas door de corona de de Deense grens gesloten. Net 5 dagen voor onze vakantie. Gebeld en overlegt maar geen klant gericht bedrijf.
Novasol heeft nergens begrip voor. Ik hoef geen geld terug . Maar dan verzetten naar ander datum ook geen optie. Totaal geen medewerking.
Kom al 49 jaar in Denemarken en geregeld huren wij huizen bij Novasol.
Helaas is dit de laatste keer geweest. En laat ze maar stikken in het geld.
800 euro weg. Zeer slecht bedrijf en geen respect voor klanten.

  • Algemeen 1
op 25 september 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2020

Wij zijn heel teleurgesteld in novasol 2240 euro betaald en toen code oranje.wij krijgen geen voucher of geld terug .BOEK hier niet. Wel het geweldige aanbod 10% korting bij volgende boeking. NOOIT MEER

  • Algemeen 1
op 25 september 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: oktober 2020

In januari 2020 voor de Coronapandemie geboekt. Novasol geeft de mogelijkheid om 40 dagen voor aankomst om te boeken. Echter op dat moment was het gebied nog geel dus waarom zou ik dan omboeken. Pas binnen de 40 dagen werd het reisadvies op oranje gezet. Novasol gebeld. Heel beperkte telefonische bereikbaarheid. Ze verschuilen zich achter de algemene voorwaarden. Klacht ingediend, zelfde antwoord. Ik boek al heel wat jaren bij Novasol, maar een bedrijf laat zich pas echt zien in crisis tijd. En dat spreekt zeker niet in het voordeel van Novasol. Je kunt annuleren maar dat kost 100% van de boeking en je kunt eventueel wat geld terug krijgen als ze iemand anders vinden, maar wie boekt nou willens en wetens een reis naar een oranjegebied? Ze kunnen zich niet verstoppen achter algemene voorwaarden als die onredelijk bezwarend zijn voor particulieren die iets kunnen doen aan de situatie. Hoewel Novasol dat ook niet kan, kan er op zijn minst een vorm van empathie zijn en kunnen ze meedenken, omboeken of iets anders. Novasol blijft hetzelfde verdienen over de rug van gedupeerde vakantiegangers. Gewoon heel slecht, je mag op zijn minst verwachten dat ze meedenken.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende