Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 1 van 227 met 2268 resultaten

op 17 augustus 2019 bestemming: Spanje / AlmuŮecar, reisperiode: augustus 2019

Jullie zijn de slechtste maatschappij ooit. Maanden geleden een villa huis geboekt voor met zín zevenen. vliegtickets en ons huur auto op dezelfde dag geboekt, maar dan wel apart. We hadden ons erop verheugd, krijgen we een WEEK van ons vakantie een mail dat het huis niet doorgaat, omdat ze zogenaamd zijn vergeten die data te blokken voor ons!! Terwijl er van tevoren al is gemaild dat wij zelfs wat eerder konden inchecken en dat allemaal geen probleem zou zijn. Nou, proberen ze met een alternatief te komen, geen succes, helemaal niet te vergelijken met wat wij eerst hadden geboekt. Na veel gebel worden wij zelfs afgekat door werknemers. Nog geen oplossing, zouden we vandaag gebeld worden of er een oplossing zou zijn voor een betere alternatieve, hebben wij zelf moeten bellen, met het antwoord dat diegene die daar over gaat er niet is, en wij pas maandag geholpen kunnen worden! Terwijl wij een paar dagen later zouden moeten vliegen. Jullie denken dat dit allemaal een grap is, zo lang erop verheugd en dan wordt alles verpest. Ik raad iedereen af om bij novasol wat te huren!!! Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2019 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: juni 2018

Bij aankomst een uur moeten wachten tot de sleutelhouder kwam. Deze sprak geen woord Engels en kreeg de deur niet open. Het huis zelf was een vreselijk goor stinkhok en totaal niet voorbereid op gasten; bedden niet opgemaakt, een vreselijke stank in huis en alles sterk verouderd. Hier wil je echt niet zijn! Na dit te hebben aangeven aan Novasol zouden ze een vervangend huis zoeken, maar ze lieten niks meer van zich horen. Dit is een bedrijf waar wij nooit meer iets boeken. Dit is gewoon diefstal en wij zijn 1700 euro kwijt! Bezoek Novasol

  • Algemeen 1




op 13 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Golfo Arrancy, reisperiode: mei 2019

Beste bezoeker, ik doe dit niet snel, maar wees voorzichtig met Novasol. Helaas hadden wij een huis dat niet in orde is en 2 vd 4 kamers niet bewoonbaar. Is natuurlijk pech, maar het ergste baal ik ervan dat Novasol's service afdeling het op eigen schuld gooit en geen enkele oplossing/coulance heeft geboden tijdens de vakantie of erna. Hoewel er meerdere keren contact is geweest. Erg jammer. Maar vermijd huis ISD703 op SardiniŽ. Bezoek Novasol

  • Algemeen 3
op 11 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / BŤnodet, reisperiode: augustus 2018

Accomodatie zeker niet zoals geadverteerd door Novasol. Zou 3 sterren moeten zijn maar is dat bij lange na niet. Novasol is ook niet meer aangesloten bij ANVR of ASR omdat zij de vereiste kwaliteiten en voorwaarden niet halen. Bij klachten wimpelen ze je af dat er niets aan de hand maar langskomen doen ze niet, herlocatie is ook geen optie. Het huis was smerig, slechte kwaliteit afwerking, apparatuur gebrekkig of niet werkend. Overal haren, bestek was nog vies, wasmachine uit het jaar nul, verroest en verrot en draaide maar op 1 programma en geen centrifuge dus natte was. Bedden ultra dun matras, alles 2 persoons terwijl er 1 persoonsbedden zouden moeten zijn. En nog veel meer gebreken!

  • Algemeen 4
op 11 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Rochecolombe, reisperiode: augustus 2019

We hadden een huis in Rochecolombe. FRA 093. En het was prima. De mensen die het beheerden waren aardig. Het was keurig bijgehouden. De omgeving was prima. Goede uitvalsbasis voor dingen te doen. In de avond heerlijk rustig. Kortom super vakantie.

  • Algemeen 10
op 11 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Orennes, reisperiode: augustus 2019

Het huis leek bij aankomst wel een bunker. Omringd door grote betonnen muren. Het huis zelf was te vies voor woorden. Badkamer was her en der niet gekit waardoor overal mieren, waar wel kit zat was er schimmel. Keuken: lekkage in keukenkastje, geen water, geen warm water voor 8 personen maar krap aan voor 1, kraan was kapot, alles wat je aanraakte pikte verschrikkelijk, geen servies voor 8 personen, slaapkamers: bedden hebben matrassen uit het jaar 0, gevolg met pijn in je rug uit bed komen. Hetbankstel en barkrukken waren stuk qua bekleding, bank afgedekt met kleedjes. Eettafel aanwezig maar de klapstoeltjes stonden in de gang. Vloeren in het hele huis te goor voor woorden, buiten zou een mooi terras zijn, nou helaas alleen vlonders bij het zwembad. Zwembad is 1.50 hoog met een wankel trapje zonder trap leuning. Ik heb een heupprothese en kon dus niet in het zwembad komen. Het zwembad zou 20m2 zijn nou het was krap 15 m2 en dan ook maar 1.40 diep. Het terras aan de achterzijde was beton en een laag erop, deze laag was alleen bijna overal weg of los, dus altijd schoenen aan als je nasr buiten wilde. Volgen novasol was er een mooie houten tuinset aanwezig, nou als we het aanraakte begon het al overal te kraken, Kats verrot. Extra lounge set, ook niet bruikbaar, overal gaten. Met novasol in Nederland gebeld, moet je maar even bellen met collega's in Frankrijk, die spreken gebrekkig Engels, na het doorgeven van onze eerste klacht werd de verbinding verbroken, ik kon mijn waslijst dus niet afmaken. De dame van wie wij de sleutel hadden ontvangen sprak geen woord Engels, ze kwam op hoge poten aanlopen, boos en sputterend laten zien wat de klachten allemaal waren, ze zat te zuchten en kreunen en verdween weer. Volgende morgen kwam een man het kraantje wat lekte repareren, niet dus 14 dagen iedere morgen de keuken mogen dweilen. De rest werd niks aan gedaan. Later bleek dat de dame niet de eigenaresse was maar iemand die om de hoek woonde, de eigenaar was in HaÔti voor zijn werk en die gaf dus niet thuis. Ik kan nog wel even doorgaan. Dit was onze eerste en laatste ervaring bij Novasol. Nooit meer. Ik zal het ook nooit iemand aanraden. Ik laat het er niet bij zitten en ga er wel werk van maken. Novasol moet aangepakt worden. Groetjes Irene

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2019 bestemming: KroatiŽ / Crni-kal, reisperiode: juli 2019

20 juli 2019, huis gehuurd voor 12 personen ( ref. CKV180).
Beschrijving en foto's komen helemaal niet overeen met de werkelijkheid.
Heel vuile en vieze keuken,evenals alle andere kamers waren heel vuile, geen internet, kapotte douches,wasmachine, koffiezetapparaat,ijskast en praktisch alle lampen.
Verstropte afvoer van de 3 badkamers.
Terrastegels stuk, los en zeer glad.
Zwembad heel onveilig voor kinderen, is overal 1.8m diep en geen afsluiting.
Geen tennisbaan aan het huis.....kan nog wel even doorgaan, 2000euro voor betaald.
NOVASOL NOOIT MEER,MENSEN DENK NA VOOR U BESTELD.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2019 bestemming: KroatiŽ / Opatija / Rijeka, reisperiode: juli 2019

Wij, 2 vrienden van 38 jr, zijn eergisteren teruggekomen van een autovakantie naar KroatiŽ. We verbleven 7 nachten in appartement CKO971 van Novasol in het dorpje Marinici, een paar km boven Rijeka. Het appartement is pas 2 jaar oud. De eigenaren zijn een jong echtpaar met kinderen dat het complex met 2 verdiepingen heeft laten bouwen. De begane grond wordt verhuurd. De boven verdieping binnenkort ook. Ze wonen zelf op de 1e verdieping boven CKO970 en CKO971. Het contact was vanaf 't begin heel prettig. Aardige mensen. De appartementen zijn modern ingericht. We hadden eerst het andere (grotere) appartement gehuurd en zagen toen dat hier alleen 1 tweepersoonsbed stond (en later bleek daar ook een slaapbank te zijn toen we binnen mochten om onze was bij de buren te draaien). We hebben de reservering toen door Novasol direct om laten boeken naar het appartement met 2 losse bedden. Dat ging soepel omdat we dit ook tijdig aangaven. De appartementen zijn basic, modern ingericht en erg schoon. Er waren wat kleine dingetjes die we als feedback hebben gegeven, zoals een losse toiletbril, wat we de eigenaren hebben verteld en ze goed oppikten en ook gaan aanpassen. De appartementen zijn super netjes en schoon en goed betaalbaar voor een beperkt budget. Alles is nog vrij basic, maar de eigenaren zijn beetje bij beetje aan het uitbreiden. Ze hebben mooie plannen. In tegenstelling tot wat Novasol vermeld is er geen panoramaview. Wij hebben, net zoals onze Duitse buren, het appartement gebruikt als uitvalsbasis voor dagtrips naar stranden, parken etc. De ligging is daarvoor bij uitstek geschikt. We zijn o.a. geweest naar Opatija, Plitvice meren (!!), Baöka beach, Stara Baöka/Opnra Beach op eiland Krk, Meli/Belej en Lubenice (met blue cave) op eiland op Cres (met ferry), Ucka Park met top Vojak en hiken bij Vela Draga kliffen.. en nog vanalles meer!
Rijeka zelf (havenstad) vonden wij niet aantrekkelijk.. maar KroatiŽ is schitterend en er is ontzettend veel te doen voor wie ondernemend is, op tijd op staat, de auto pakt en ergens naartoe rijdt. Onze vakantie was top! We hebben iom Novasol KroatiŽ, Novasol NL en de eigenaren nog een dag kunnen verlengen. Rijeka is volgend jaar 2020 culturele hoofdstad van Europa.

Zonder auto zou ik deze appartementen niet aanraden. Bij de appartementen zelf en directe omgeving is niet zo heel veel te doen, dus geen tuin, uitzicht of bruisende omgeving. De rustige, schone en moderne appartementen CKO970 en CKO971 raden wij wel aan als uitvalsbasis voor een vakantie met veel dagtrips met auto. Het appartement zag er exact hetzelfde uit als op de foto's. De ligging is perfect om veel te ondernemen, alle richtingen uit. Daarvoor zouden wij hier nog wel een keer terugkomen.

  • Algemeen 10
op 25 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Usson du Poitou, reisperiode: juli 2019

Geboekt voor 5 personen en 2 honden er is gezegd dat de tuin afgesloten is dat de honden niet weg zouden kunnen lopen,bij aankomst tuin open geen afrastering,geen mens aanwezig via een kluisje op de muur zat de sleutel in,geen warm water geen wifi geen schoon zwembad muizen en salamanders in huis,wespen nesten in de tuin ook wespen in het zwembad,vliegen plaag kon niet buiten zitten of je werd geprikt door wespen vliegen horsels,zwembad was niet schoon huis eigenaar en de schoonmaakster niet bereikbaar,na 3dagen zijn wij van armoede maar naar huis gegaan,thuis met novasol gebeld en die wimpelen alles af zeeeeer slechte service,heb gevraagd of zij ons tegemoet willen komen qau geld deden ze niet moest het maar uitzoeken zei de vrouwelijke medewerkster bij novasol,zeer slechte service wij boeken bij novasol nooit meer.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2019 bestemming: Denemarken / Stauning, reisperiode: juli 2019

Het huis geboekt met de omschrijving vis/zwem mogelijkheden 150meter fjord. Bij aankomst blijkt dat je op geen enkele manier bij het fjord kunt komen. We hebben dit gemeld bij Novasol in Nederland en Novasol Denemarken. Ze doen niets met deze klacht in de vorm van vergoeding of een ander huis aanbieden wat wel voldoet aan de omschrijving waarop we het huis gekozen hebben. Wat ze wel doen is de omschrijving aanpassen met water/baden 150 meter van fjord. Let dus goed op. Novasol zal ik daarom dus niet aanbevelen casamundo wel en dat zal ik iedereen laten weten ook als het niet alsnog opgelost wordt.

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende