Schrijf een ervaring over Novasol en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Novasol

Pagina 2 van 248 met 2471 resultaten

op 18 mei 2020 bestemming: Noorwegen, reisperiode: juli 2020

Schandalige organisatie. Reis annuleren = voorschot kwijt, daar kan ik natuurlijk wel inkomen. Maar wanneer de reis niet kan doorgaan door omstandigheden/overmacht (corona) had ik toch wel meer klantvriendelijkheid verwacht. Omboeken kost al Ä75 per boeking. Wij boekten 2 huisjes voor telkens 1 week. Extra kost = Ä150, met de kans dat er opnieuw coronamaatregelen zijn tijdens de tweede boeking. Waarvoor die Ä150 juist dient? Joost mag het weten. Mij lijkt het eerder verliezen beperken op de kap van hun klanten. En omboeken voor dezelfde reisperiode volgend jaar kan niet. Het is duidelijk dat ik niet de enige ben die mistevreden is. Eerste keer Novasol en zal bij ons ook de laatste keer zijn... Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: BelgiŽ / Noiseux, reisperiode: maart 2020

Novasol heeft de boeking geannuleerd ivm corona. Enige optie omboeken, annuleren zou volledige aanbetaalde bedrag van Ä1134,- kosten.
Bij omboeking aangegeven dat we wel rond dezelfde prijs wilden omboeken.
Omboeken moest in hetzelfde jaar, werd september. Prijzen waren niet te zien op hun site, maar of we even Ä477,- wilde bijbetalen.
Niet akkoord gegaan en vervolgens konden we toch omboeken naar hetzelfde originele weekend weekend in maart 2021. Wederom Ä477,- bijbetalen. Later werd er wat van de prijs afgedaan maar bleef Ä350,- bijbetalen.

Algemene voorwaarden hebben ze aangepast per 14-03-2020.
Op andere sites was wel ongeveer dezelfde prijs te vinden.
Dus ik wilde gebruik maken van hun zekerheidspakket, de beste prijs garantie. Maar nee dit kon niet, alleen bij nieuwe reserveringen, niet bij omboeking en.
Dit staat echter nergens en konden ze me ook niet tonen.
Ook geen prijsspecificatie trouwens.
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat volgens hen de boeking in maart 2020 gewoon had door kunnen gaan, maar wij gekozen hadden voor omboeken????
Ook wilden ze niet verder op mijn mails reageren want ze hadden het toch duidelijk uitgelegd.....

Ze zijn geen lid van SGR/ANVR want hun voorwaarden zouden al goed genoeg zijn, ja geloof je het zelf...

NOOIT BOEKEN VIA NOVASOL.... Bezoek Novasol

  • Algemeen 1




op 14 mei 2020 bestemming: Noorwegen / Strandvik, reisperiode: juni 2020

Door corona kan deze reis niet doorgaan. Voor betaling van de tweede reissom contact gezocht met Novasol. Keuze: annuleren tegen 25% van de reissom of gehele som betalen. Bij niet betalen zouden we in gebreke worden gesteld. Na betaling zouden we een voucher ontvangen als de reis niet door kon gaan. Na betaling opnieuw contact opgenomen met Novasol, want alle grenzen blijven gesloten. Nu opeens geen voucher maar de mogelijkheid om binnen twee dagen tegen betaling om te boeken. Dat hebben we gedaan, later en binnen Nederland. Het prijsverschil steekt Novasol in z'n zak, terwijl we bij een duurdere huur bij zouden moeten betalen (logisch). Conclusie: zelf actie nemen en dan gaat Novasol moeizaam om. Wij WAREN een trouwe klant. Bezoek Novasol

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: KroatiŽ, reisperiode: juli 2020

Reis moeten annuleren i.v.m de corona , netjes te woord gestaan daarna een mailtje gestuurd dat we de reis wouden annuleren binnen 24 uur reactie dat ze er mee bezig gingen en 14 dagen later het geld weer retour . Top geregeld.

  • Algemeen 10
op 13 mei 2020 bestemming: Zweden, reisperiode: april 2019

Novasol denkt alleen aan zichzelf en niet aan de klanten. Reis kon niet doorgaan vanwege corona, maar geen enkele restitutie.
Novasol: "Wees gelukkig met het geld van mijn boeking en betaal je personeel er maar van". Komt het toch nog ergens terecht. Boek alleen nooit weer bij jullie en hoop dat meer mensen er ook zo over denken.

  • Algemeen 1
op 12 mei 2020 bestemming: Nederland / Lauwersoog, reisperiode: april 2020

Grote BEDRIEGERS! Willen geen brochures opsturen, snappen niet dat we omwille van Corona nog niet kunnen omboeken, geven geen voucher en houden volledig betaalde som achter en beweren dat we betreffende deadline een mail hebben ontvangen, nooit ontvangen , ook niet in spam.

  • Algemeen 1
op 12 mei 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juni 2020

Reis ging niet door ivm corona. Nooit meer bij novasol boeken staan je niet gastvrij te woord. Onderdruk op zeer korte termijn wat boeken ivm 40 dagen. Heb je naar wikke en wegen een keuze gemaakt voor een huis wat als beschikbaar stond op de site blijkt deze vol te zijn. En moet je binnen 12 uur een ander huis boeken anders ben je al je geld kwijt. Nooit meer novasol.

  • Algemeen 1
op 11 mei 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juli 2019

Novasol is een vreselijke-korte-termijn-denkende organisatie! In deze situatie van Corona liggen alle risico's bij de reiziger. Anders dan Booking.com en Expedia is Novasol alleen gericht op het innen van geld. Op korte termijn redt dat ze nu misschien, maar niemand boekt toch ooit weer bij deze criminele organisatie? Ik hoop dat Novasol blij is met het geld dat ze afpakken!

  • Algemeen 1
op 6 mei 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2020

Als grenzen gesloten blijven verliezen we de volle 100% geen voucher of refund enkel een annulatie of omboeking naar latere datum(dit is onmogelijk zonder verloftoestemming werkgever)Dit is geen service, dat is onverantwoord en ronduit schandalig. Ik zal zeker iedereen de reisorganisatie AFRADEN.
.

  • Algemeen 1
op 4 mei 2020 bestemming: Nederland / BEERS, reisperiode: juni 2019

ECHT DE MEEST VERSCHRIKKELIJKE ORGANISATIE OOIT! WAT EEN OPLICHTERS! BOEK HIER NOOIT!

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende