Schrijf een review

Reviews over Novasol

Url:

Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Novasol

Pagina 21 van 29 met 2802 resultaten

op 9 september 2017 bestemming: Zweden / Kungsviken, reisperiode: augustus 2017

Mooie locatie goed appartement en alles goed geregeld. Ieder jaar trouwens alles overal goed voor elkaar.

  • Algemeen 9
op 9 september 2017 bestemming: Denemarken / Mols e.o. Sletterhage strand, reisperiode: oktober 2016

Omdat hier als jaar ingevuld 2016 staat, maar we al zoveel jaar met Novasol op vakantie geweest zijn. En jullie zijn tot nu toe de beste, in alles. Als we dit jaar voldoende geld hadden gehad, hadden we weer een huisje via jullie gehuurd.

  • Algemeen 10




op 9 september 2017 bestemming: Denemarken / Helberskov, reisperiode: augustus 2017

We hadden een afzegging van een huis in Vadum / door verkoop . Novasol Nederland heeft alles in het werk gesteld om voor ons en onze kinderen en kleinkinderen en honden een goede vervanging te regelen !! En dat is super super gelukt!!!!! We hebben een prachtige vakantie gehad aan de Oost-Kust! Ondanks een onvetwachte hernia van mijn man , hebben we erg genoten in het nieuw vervangend huis!!! Wat top was !! vr . gr. Fam . van den Berg

  • Algemeen 10
op 9 september 2017 bestemming: Zweden / Grimsås, reisperiode: juli 2017

Het huisje, de sleuteloverdracht, de huiseigenaren, de ligging van het huisje, allemaal zo goed geregeld en mooi. Geen gedoe met dingen die niet werken of missen als je van je vakantie wilt genieten. Chapeau Novasol. Eerder dit jaar Denemarken geprobeerd via een andere organisatie terwijl we dat al jaren boeken via Novasol. Wat een drama. Dus voor ons alleen Novasol. En een 9 lijkt me een mooi cijfer.

  • Algemeen 9
op 9 september 2017 bestemming: Nederland / Hoge Hexrl, reisperiode: augustus 2017

Schitterend mooi huis in een mooie omgeving ! We hebben genoten!

  • Algemeen 10
op 8 september 2017 bestemming: Nederland / Posterholt, reisperiode: augustus 2017

Ik kwam er s'avonds achter dat we niet in het huisje zaten die ik geboekt had. De volgende dag naar de receptie en dat bleek idd een fout van hun. Ze wilden het overigens heel goed oplossen hoor, we mochten over naar zo'n ander huisje maar nadat we daar waren wezen kijken hadden we toch besloten om niet weer alles te verhuizen. We vonden het park een beetje sober en de huisjes zagen er van buiten verpaupert uit. Ik begreep dat er veel particuliere huisjes zijn maar het zou er veel mooier uit zien als de huisjes allemaal dezelfde kleur zouden hebben.

  • Algemeen 6
op 8 september 2017 bestemming: Frankrijk / Speracedes, reisperiode: augustus 2017

Verwarrende communicatie omtrent overschrijving. Huis had leuke tuin maar was sober ingericht naargelang de prijs. Perfecte uitvalsbasis voor uitstapjes!

  • Algemeen 8
op 8 september 2017 bestemming: Spanje / Santa Susanna, reisperiode: augustus 2017

Hebben buiten de huursom nog ruim €200 moeten betalen voor schoonmaak en €15 gebruikskosten per dag, bij binnenkomst bleek er helemaal niet te zijn schoongemaakt! Veel van het interieur stuk, zgn aangelegde tuin van 500m2, was het grootste gedeelte een vuilnisbelt, mieren in bedden, chloor in zwembad veel te hoog, tegels zwembad waren groen uitgeslagen, airco in huis mocht niet worden gebuikt,. Afstand naar strand zou 2,8 km zijn, klopte ook niet, je kon alleen via de weg waar ook auto's rijden naar beneden en dat met 2 kleine kinderen ......
Teleurstellende vakantie, ook de reactie vanuit Novasol die je het gevoel geeft dat je zeurt. Hebben wel totaal €4000 moeten betalen voor veel narigheid. Slechte service en foutieve informatie die via de site is verstrekt. Voor ons geen vakantie meer via Novasol!

  • Algemeen 5
op 8 september 2017 bestemming: België / Oostende, reisperiode: augustus 2017

Super locatie en goede service

  • Algemeen 10
op 6 september 2017 bestemming: Nederland / Uitgeest, reisperiode: augustus 2017

Was voor ons perfecte plek om alles ff los te laten
Keurig huisje, goed verzorgd

  • Algemeen 8
op 6 september 2017 bestemming: Frankrijk / Pléhédel, reisperiode: augustus 2017

Het huisje was heerlijk! We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie omgeving. Aardige eigenaresse. Gewoon een goed ingericht huisje met alle gemakken voorzien.

  • Algemeen 9
op 5 september 2017 bestemming: Spanje / Estepona, reisperiode: augustus 2017

Appartement was uitstekend maar internetbundel was bij aankomst al verbruikt. Hier is overigens een passende korting voor aangeboden. Verder vond ik het ophalen en retourneren van de sleutel op een tientallen kilometers verwijderd kantoor niet handig, hoewel het voor ons op de route lag.

  • Algemeen 8
op 5 september 2017 bestemming: Frankrijk / Sainte-Croix-a-Lauze, reisperiode: juni 2017

HuisFPA024 is een vies ,vervuild, onderkomen Huis.wat al minimaal een jaar bekend is maar niets aan wordt gedaan.vies zwembad veel onkruid en slecht en vuil meubilair .binnen en buiten. De verhuurder,eigenaar lost niets op en rekt alleen maar tijd. Nov asol service is onder de maat.

  • Algemeen 1
op 5 september 2017 bestemming: Frankrijk / Ceton, reisperiode: september 2017

Heel vies huis honden vol jeuk slechte communicatie bedrijf lost problemen niet op

  • Algemeen 1
op 5 september 2017 bestemming: Frankrijk / plouay, reisperiode: augustus 2017

Was een heel mooi prettig gezellig verblijf en een mooie omgeving

  • Algemeen 10
op 5 september 2017 bestemming: Zweden / Strangnas, reisperiode: augustus 2017

Mooie en rustige locatie, aangename en vriendelijke sfeer

  • Algemeen 9
op 4 september 2017 bestemming: Duitsland / Lutzkampen//Welchhausen, reisperiode: augustus 2017

Het huis waar we mochten verblijven was van alle gemakken voorzien. Veel ruimer dan in de eerste instantie op de foto's te zien was. Het weer was niet alle dagen even mooi, maar door de ruimte in het huis konden we toch allemaal onze bezigheden doen. De omgeving is prachtig en wandelen kan er heel goed! We gaan zeker nog eens terug!

  • Algemeen 9
op 4 september 2017 bestemming: Kroatië / pakostane, reisperiode: augustus 2017

Niet alleen de reis, maar zeker ook de fijne villa die we samen met onze kinderen en kleinkinderen,voor een week bewoonden was fantastisch !!

  • Algemeen 9
op 4 september 2017 bestemming: Oostenrijk / Geistag, reisperiode: augustus 2017

Mooie locatie, goede accommodatie, erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen erg veel vliegen maar zelfs die hadden geen invloed op de stemmig

  • Algemeen 8
op 4 september 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2017

Mooie huisje in leuke omgeving en top gastfamilie. Alles vlot verlopen.

  • Algemeen 9
op 4 september 2017 bestemming: België / De Panne, reisperiode: augustus 2017

Wij zijn tevreden over de reisorganisatie, vlotte boeking en voldoende info via mail, leuk met de afteldagen in de mail, op de bestemming zelf alles tiptop en genoten van een superleuke vakantie, het weer kan niemand veranderen maar we hadden geluk dat het zonnetje volop scheen!

  • Algemeen 9
op 4 september 2017 bestemming: Frankrijk / les Issambres, reisperiode: augustus 2017

Van de borgsom euro 1000,00 slechts euro 700,00 teruggekregen op het laatste moment voor vertrek. de eigenaar claimde schade die wij niet hadden veroorzaakt .Novasol ,reisverzekering en W.A.verzekering stellen dat dit niet onder hun verzekering valt.

  • Algemeen 4
op 4 september 2017 bestemming: Kroatië / mugabe, reisperiode: augustus 2017

Leuke kleinschallige accomodatie,vriendelijke eigenaar, schoon huisje met zeer mooi uitzicht en fijn zwembad, we komen hier zeker terug!

  • Algemeen 8
op 4 september 2017 bestemming: Italië / Rignano sul arno, reisperiode: augustus 2017

Werkelijk een prachtige lokatie. Prettige eigenaar maar een ongelofelijk mooie plek. Wel moeilijk bereikbaar op de berg maar eenmaal boven : heerlijk !! Komen hier echt nog een keer terug.

  • Algemeen 9
op 3 september 2017 bestemming: Italië / Brozolo, reisperiode: augustus 2017

Ultieme rust, lekkere omgeving, goed weer en goede uitvalsbasis. Inrichting/comfortniveau was voor **** matig (vaatwasser, bedden), plek en eigen zwembad maakt véél goed.

  • Algemeen 8
op 3 september 2017 bestemming: Zweden / Rydaholn, reisperiode: augustus 2017

Het was een prachtig huis, met prachtige omgeving, veel natuur en ontspanning tegelijk, het was gewoon fantastisch.

  • Algemeen 9
op 3 september 2017 bestemming: Kroatië / Grozjnan, reisperiode: augustus 2017

Het huis dat we huurden was super goed, mooi gelegen, heel proper, zeer goede faciliteiten en een perfecte locatie voor een zeer relaxte en rustige vakantie

  • Algemeen 10
op 3 september 2017 bestemming: Denemarken / Hove en Hvide Sand, reisperiode: augustus 2017

Alles was eigenlijk goed alleen kleine details die niet waren zoals we verwachten. Geen theepot in een huis of kleine krakende eettafel stoelen.
Rare bediening kookplaat en geen gebruiksaanwijzing.

  • Algemeen 8
op 3 september 2017 bestemming: Kroatië / Trovinj, reisperiode: augustus 2017

Vakantie was super, ga volgende keer toch voor een appartement met Airco gezien we 10 dagen 37 graden overdag en 26 s'nachts hebben gehad. verder super vakantiebestemming!

  • Algemeen 9
op 3 september 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: augustus 2017

Een prima locatie, goed verzorgd en attent. De informatie op de site klopt met wat je werkelijk in het huis aantreft

  • Algemeen 9
op 3 september 2017 bestemming: Denemarken / Mon, reisperiode: augustus 2017

Prachtig , schoon land
Super lieve mensen
Prachtig huisje geboekt

  • Algemeen 8
op 3 september 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2017

Prachtig appartement met heerlijk zwembad. Foto's op website kloppen met de werkelijkheid. Goede beschrijving en vriendelijke ontvangst door eigenaar van het app. Qua ligging heb je wel een auto nodig, dat zou als advies / tip toegevoegd kunnen worden.

  • Algemeen 8
op 3 september 2017 bestemming: Denemarken / Møns, reisperiode: augustus 2017

Heerlijke plek, prachtig leuk huisje met aardig wat ruimte. Geweldige grote tuin vlak bij het strand.

  • Algemeen 9
op 3 september 2017 bestemming: Italië / Castelfiorentino, reisperiode: augustus 2017

Site van de agriturismo was heel charmant en het zwembad ronduit prachtig. Organisatie en management was heel professioneel en behulpzaam. Maar het systeem met huurders die zelf reinigen geeft geen net resultaat. Des te sneu voor huurders die wel proper zijn en ook betalen voor professionele reiniging. Met zls gevolg een poetsbeurt bij aankomstdag en een plaag mieren en insecten over heel het appartement gedurende de hele vakantie.

  • Algemeen 7
op 2 september 2017 bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: augustus 2017

Geweldig huis, vriendelijke en behulpzame eigenaar, schoon, mooi weer!

  • Algemeen 9
op 2 september 2017 bestemming: Denemarken / esbjerg, reisperiode: augustus 2017

De douche was wat krap met 2 mannen van 1.90 cm.

  • Algemeen 8
op 2 september 2017 bestemming: Nederland / Baarle Nasssau, reisperiode: juli 2017

Uitstekend

  • Algemeen 10
op 2 september 2017 bestemming: Denemarken / Sandersvig, reisperiode: augustus 2017

Heerlijk genoten in vakantiehuis bij zee! Het voelt als thuiskomen in Denemarken.

  • Algemeen 10
op 2 september 2017 bestemming: Frankrijk / Kerlouan, reisperiode: augustus 2017

Heerlijk rustig. Mooi huis.

  • Algemeen 10
op 2 september 2017 bestemming: Denemarken / Jegum Ferieland, reisperiode: augustus 2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een heerlijk ruim huisje. Ook een kleine reparatie welke nodig was, werd heel erg netjes opgepakt.

  • Algemeen 10
op 2 september 2017 bestemming: Frankrijk / Speracedes, reisperiode: augustus 2017

Ruim huis, prachtig uitzicht, goed zwembad, alles aanwezig. Afwerking van e.e.a. zou wat beter kunnen, maar dan heb ik het over details.

  • Algemeen 8
op 2 september 2017 bestemming: Frankrijk / Boulbon, reisperiode: augustus 2017

Een prachtig huis in een prachtige omgeving, een hartelijke ontvangst!

  • Algemeen 9
op 2 september 2017 bestemming: Frankrijk / Prades, reisperiode: augustus 2017

Prachtige woning. Schoon. Vriendelijk en gastvrij ontvangst. Geweldig

  • Algemeen 9
op 2 september 2017 bestemming: Italië / Barberino Di Mogullo, reisperiode: augustus 2017

Prachtig land, Mooi Huisje, lieve huiseigenaar. Mooi zwembad. maw. Alles was piccobello in orde

  • Algemeen 9
op 2 september 2017 bestemming: Denemarken / Haurvig, reisperiode: augustus 2017

Prima huis, alles erop en eraan. Mooie omgeving. Wel dichterbij doorgaande drukke weg dan verwacht.

  • Algemeen 8
op 2 september 2017 bestemming: Italië / Porto Valtravaglia, reisperiode: augustus 2017

Eenvoudige maar leuk huisje, direct aan het lago Maggiore. Echter met zeer luidruchtige boven buren.

  • Algemeen 8
op 2 september 2017 bestemming: Kroatië / Stokovci, reisperiode: juli 2017

Super gastheer- en vrouw, mooie woning

  • Algemeen 10
op 2 september 2017 bestemming: Italië / Asciono, reisperiode: augustus 2017

Het huis was fantastisch( heerlijke grote veranda om in de schaduw te zitten, fijne keuken, prima bed).. er was nog 1 ander klein huisje aan het zwembad. De eigenaar en zijn vrouw woonden in het grote huis en waren bijzonder gastvrij( Citroencake bij aankomst!)Het zwembad was groot en schoon. Vlakbij een klein dorpje met een geweldig restaurant.De omgeving van Asciono is beeldschoon( rij naar Siena) en. Voldoet aan alle Toscaanse verwachtingen.
We hebben het er heerlijk gehad.

  • Algemeen 9
op 2 september 2017 bestemming: Kroatië / Kostrena, reisperiode: augustus 2017

Accomodatie was top !
Stranden waren mooi en verzorgd.
Croatie qua land was erg clean.

  • Algemeen 10
op 2 september 2017 bestemming: Tsjechië / Becov na Tepla, reisperiode: augustus 2017

Prima verblijf en goede vakantie ervaring. De reis is onderdeel van de vakantie. Mooi landschap.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Duitsland / Tropical islands, reisperiode: augustus 2017

Ik geef dit cijfer omdat er ruimte v oor verbetering is. De wifi was erg slecht totally not done en de insecten vond ik wel storend.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Frankrijk / Plouneour Trez, reisperiode: augustus 2017

Geweldig Huis prima ingericht en goed gelegen en toch het gevoel dat het ver van alles is (wat we wilden) dicht bij strand ook net zoals in de beschrijving stond.

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Italië / Altavilla Milicia, reisperiode: augustus 2017

Bijna perfect. Prima huis met prachtig zwembad, lekkere buitenkeuken met BBQ en van alle luxe voorzien (zoals vaatwasser en airco's in slaapkamer). Locatie is ook prima om naar Palermo en Cefalu te gaan, maar op de plek van het huis zelf is weinig te beleven.

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Duitsland / Horhausen, reisperiode: augustus 2017

Zeer verzorgde woning centraal gelegen om steden te bezoeken.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Tsjechië / Moravec, reisperiode: juli 2017

Heerlijk land, aardige mensen (meestal), fijn eten, goed bier, mooi huis, meer bij het huis, voldoende privacy, goed weer toevallig. Minder was dat het zo ver was en veel fileleed door baustellen. En Moravec ligt overal ver vandaan, dus elk uitstapje begon met 1 uur autorijden.

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Duitsland / Oppeln, reisperiode: augustus 2017

Ruim, rustig en toch overal vlakbij

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Kroatië / Topusko, reisperiode: augustus 2017

We hebben een leuke vakantie gehad. Het lag wel erg ver weg van het toeristische gedeelte. Het huis lag afgelegener dan we dachten...maar het was ook weer indrukwekkend.
De gastvrijheid en communicatie met de eigenaar was zeer goed. De accommodatie was ook prima!

  • Algemeen 7
op 1 september 2017 bestemming: Kroatië / Kanfanar, reisperiode: juli 2017

Ruime, goed verzorgde woning in het hart van Istrië, met zeer vriendelijke huiseigenaren. Alle belangrijke plaatsen - cultuur, natuur, eten (truffels, wijn), strand - in Istrië op maximaal 30km hemelsbreed.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Italië / Pontasieve, reisperiode: augustus 2017

Alles was perfect alleen matras was keihard

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Kroatië / Mugeba, reisperiode: augustus 2017

Prachtig huis in een prachtig land voor een prachtige prijs.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: juli 2017

Mooi huisje, mooi weer en dichtbij de zee.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Zweden / sunne, reisperiode: augustus 2017

Vond de reis perfect. Heel veel gezien. De gehuurde huisjes waren erg mooi. Maak zeker nog een keer gebruik van jullie diensten.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Kroatië / Sevid, reisperiode: augustus 2017

We hebben een super vakantie gehad, maar vonden het huisje in verhouding te duur. De bovenverdieping was best klein, zeker tov de benedenverdieping. Verder wel heel vriendelijke eigenaars.

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Italië / ambra, reisperiode: augustus 2017

De vakantiewoning was ruim, linnengoed was ruim voldoende.
moesten genoegen nemen met koffiekopjes en glaswerk was minimaal voor 2 personen

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Kroatië / Omis, reisperiode: juli 2017

Perfect huis in mooie omgeving. Lekker rustig, met privé zwembad, wel nodig bij bijna 40 graden...

  • Algemeen 9
op 1 september 2017 bestemming: Spanje / Platja d'Aro, reisperiode: augustus 2017

Omdat ik de prijs kwaliteit verhouding uitstekend vond. Appartement 200 mtr van het strand en dichtbij het centrum

  • Algemeen 8
op 1 september 2017 bestemming: Duitsland / muhlhausen, reisperiode: augustus 2017

Heerlijk rustig, mooie omgeving en gezellige gastvrouw.

  • Algemeen 9
op 31 augustus 2017 bestemming: Denemarken / Hejlsminde, reisperiode: augustus 2017

Hele leuke vakantie in een fantastisch vakantiehuis. Sleutel ophalen bij een kantoor waardoor ik nog een paar vragen kon stellen die meteen beantwoord werden. Super service!

  • Algemeen 9
op 30 augustus 2017 bestemming: Zweden / Oscarshmn, reisperiode: augustus 2017

Ons huisje in Oscarshamn was veel primitiever dan wij uit de documentatie hadden begrepen. Er was een poepdoos (die stonk, ondanks regelmatig verversen), de sleutel lag bij aankomst niet op de aangegeven plaats, het slot was eigenlijk niet nodig (met een beetje kracht kon je zonder sleutel naar binnen), de eigenaresse heeft niet gereageerd op onze mailtjes omtrent de aankomsttijd, het vuilnis van de vorige week stond er nog en is tijdens onze vakantieweek ook niet opgehaald, het huisje was zeker niet schoon (haren/plukken stof in hoeken) de gordijnen waren gescheurd, er was zeer weinig serviesgoed (1 wijnglas!!), de eigenaresse zou langskomen, heeft dit niet gedaan etc. etc.
Wij vinden dat Novasol dit huisje uit het aanbod moet nemen, de omstandigheden zijn niet romantisch maar ronduit primitief.
Waar we wel tevreden over zijn is de locatie. Een prachtige plek in het bos met uitzicht op een heerlijk schoon zwemmeer.
Zet een nieuw huisje op deze plek neer en we boeken nog een keer!

  • Algemeen 5
op 26 augustus 2017 bestemming: België / Robertville, reisperiode: augustus 2017

ARDENNEN/ ROBERTVILLE BLU002
Wij zijn een week in huis BLU002 in Robertville geweest. Een vrijstaand en ruim huis net buiten het dorp. Zeer vriendelijke ontvangst met een taart van de plaatselijke bakker. Het beheerdersechtpaar was zo vriendelijk ons voor te rijden naar de woning waarna we uitleg kregen en de meterstanden in ons bijzijn werden genoteerd voor verrekening achteraf. Het echtpaar was ook goed bereikbaar en reageerde adequaat toen we tijdens het verblijf vragen hadden over de apparatuur. Het huis beschikt over een ruime zonnige tuin met veel privacy en van alle gemakken voorzien (kinderbadje, badmintonste, ligbedden, tafel en stoelen, parasol etc) en op loopafstand van het prachtige meer van Robertville, het Reinhard-kasteel en de stuwdam. Bij die stuwdam kwamen we veel met onze kinderen want daar was goed bereik. In de woning geen/nauwelijks bereik en dus ook geen/nauwelijks internet mogelijk. Op TV vind je NPO1 en NPO2 aan Nederlandse kanalen. De schoonmaak van de woning liet te wensen over. We vonden een vies schuursponsje en vieze afwasborstel in de la, een bos haren van een huisdier in de woningkamer en het koffieapparaat was zo smerig dat we daar de eerste twee dagen geen gebruik van hebben gemaakt waarna we het uiteindelijk gereinigd hebben. Op een van de dekbedden troffen we een vieze witte vlek aan en een van de keukenlades hebben we schoongemaakt omdat er koffiepoeder in lag. De badkamer is gedateerd, maar dat hadden we vooraf al gezien. Dat deze zich in het souterrain bevindt is minder handig voor mensen die slecht ter been zijn. Dat geldt ook voor de douche boven de badkuip, een douche die overigens erg laag is. Er is geen wasmachine in de woning. Daarvoor moet je een wasserette zoeken in Malmedy (10 km). Maar, de woning is erg ruim, ligt in een schitterend gebied en is een mooie uitvalsbasis voor wandel- en MTB-tochten. Geschikt voor rustzoekers en natuurliefhebbers!

  • Algemeen 7
op 25 augustus 2017 bestemming: Kroatië / Korcula, reisperiode: augustus 2017

Novasol had verkeerde fotos op de site gezet. Mijn vakantie was erg slecjt en we vertrokken zelfs eerde. NIET NAAR NOVASOL GAAN ZE BEDRIEGEN JE. Ik heb erg spijt van mijn reis en toen ik eindelijk thuis kwam van de horror husi waarvoor ik €1500 eu had betaald voor 2weken. Nam ik contact met ze op maar ze doen alsof ze niks hebben gedaan. Novasol is zeker geen aanrader! Plus klantenservice is slecht.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2017 bestemming: Denemarken / Vordingsborg, reisperiode: juli 2017

Dit jaar wilden we o.a. een week naar Denemarken op vakantie. Via de site van Novasol kwamen we uit bij een mooi vakantiehuis bij het plaatsje Vordingsborg. Bij aankomst troffen we inderdaad het mooi ogende huis. Alleen het niveau van 'schoonmaak' was abominabel. Daarnaast hadden we geen warm water, geen waterdruk op de kraan in de keuken en was de afvoer in de badkamer verstopt. Bestek, borden, pannen, gasfornuis en afzuigkap waren enorm vies. De schoonmaakattributen zo mogelijk nog viezer (van afwaskwast, tot dweil, van plumeau tot smerige, niet functionerende stofzuiger.) De volgende ochtend (we waren 's zaterdags vrij laat aangekomen) belden we naar het kantoor. Er zou een monteur langs komen. Deze was er rond half 1. Het was een vriendelijke dame die de meeste klachten verhielp door de kalk uit de kranen te verwijderen en de boiler in te stellen. Ondertussen had ik zelf al de wastafelafvoer in de douche schoongemaakt (een dopje van de tandpasta en de grote prop haren en viezigheid hielden het water tegen). De dame bood aan het huis verder schoon te maken, maar dat zou ons bij elkaar een hele vakantiedag kosten. Dus dit hebben we vriendelijk afgeslagen.
Wat ons vooral erg tegen de borst stuit is de weinig invoelende en on-klantvriendelijke manier van klachtbehandeling. Men verwees naar de voorwaarden, waarin stond dat wij de Novasol de kans moeten geven de klacht af te handelen en dat wij dat door voor onze vakantie te kiezen daar geen gebruik van hadden gemaakt. Ik ben eens gaan googelen en kwam een groot aantal van deze 'schoonmaakperikelen' tegen. Novasol investeert hier dus veel te weinig in. De focus ligt op het verdienen en niet op het begrip richting klant. Ik zou een ieder willen adviseren om het internet goed af te speuren alvorens met Novasol in zee te gaan. Wij hebben in ieder geval voor het eerst en voor het laatst gebruik gemaakt van de diensten van Novasol. Een vakantiehuis van 4 sterren voor iets meer dan 1000 euro voor een week dient volgens ons bij aankomst schoon en zonder gebreken te zijn en niet te ogen als smoezelig en vies . Zowel in het huisje als in de bijgebouwtjes en de jacuzzi. Kortom: Denemarken is een prachtig, relaxt land, maar met Novasol zullen we daar NOOIT meer verblijven.

  • Algemeen 4
op 21 augustus 2017 bestemming: Kroatië / Opatija, reisperiode: augustus 2017

We hebben hier appartement cko522 gehuurd . Dit is hoog op een berg , wat niet in de omschrijving van Novasol stond omschreven . het is zeker 700 mtr. v/h strand verwijderd in de omschrijving stond 500 mtr. en er stond ook niet bij dat je ongeveer een pad met 400 trede omhoog/omlaag moet . om te voet bij het appartement te komen . Met de auto is het ook erg stijl in smalle ,slecht verharde wegen . Bij aankomst slecht te vinden . Appartement is goed in orde . Helaas geen vaatwasser .

  • Algemeen 6
op 14 augustus 2017 bestemming: Denemarken / Agger, reisperiode: mei 2017

Huis 40409 wordt bij Novasol aangeprezen als een 5 sterrenhuis. energiebesparen wat volgens deze site betekend dat de energiekosten aanzienlijk lager zijn dan andere huizen en met een nieuwe badkamer.
In werkelijkheid waren er zoveel defecten dat we op het laatst de moed opgeven om ze te melden bij Novasol. De defecten die we gemeld hebben werden niet hersteld De badkamer was absoluut niet nieuw en de energiekosten voor 2 weken waren met € 345,00 voor 2 weken buitensporig. Ook werden we door de medewerkers van Novasol onbeschoft te woord gestaan
Op een klacht naar Novasol werd al onze klachten afgewimpeld. en verder geweigerd in behandeling te nemen

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Le tignet, reisperiode: augustus 2017

Wij waren in le Tignet, Frankrijk, huiscode FCA636. Heel veel geld wordt er gevraagd voor vergane glorie: oude keuken, oude badkamers die allen dringend aan vernieuwing toe zijn, 1 handdoek per persoon, geen badlakens, deur die niet op slot kan, slecht 1 airco, plastic stoeltjes (op de site staat:" luxe tuinmeubilair",nou niet dus), koelkast in keuken die slecht koelt, vriezer die nog slechter vriest en bovenal een groen zwembad vol algen dat wordt bijgehouden door de tuinman ipv iemand die er echt verstand van heeft. Dit alles voor ruim 3300 euro per week!! Voor die prijs mag je toch echt wel heel wat meer klasse en vooral up-to-date luxe en service verwachten. Het was schoon, pluspunt! Huur moet minimaal gehalveerd worden.

  • Algemeen 2
op 11 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Zerpenschleusse, reisperiode: augustus 2017

Wij hebben de reis geboekt op de ipad. Een prachtig huisje. Helaas bleek het park nog in aanbouw, deze info was niet zichtbaar op de mobiele site. Als we dit hadden geweten, hadden we nooit geboekt! Grote pech dat de werkzaamheden ook nog eens aan het huisje naast ons plaatsvonden. Buiten eten was niet mogelijk, tenzij je geen problemen hebt met een laag zaagsel als broodbeleg. Buiten zitten alleen met zonnebril op want anders zaagsel in je ogen. En pas na 19u de bbq aan, want dan stopten ze met werken.
Het beddegoed was voor 2x1 persoons, terwijl het een 2 persoonsmatras was, hier betaalden we toch voor.
We hebben contact opgenomen met novasol, maar helaas, de service laat alles te wensen over. De reactie is steevast dat het op de site vermeld staat. Echter staat dit dus nergens op de site als je via smartphone/tablett kijkt, dan blijk je dus een hele pagina te missen.

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2017 bestemming: Denemarken / Bredfjet, reisperiode: augustus 2017

Het huis was smerig stonden nog etenswaren van de vorige mensen, overal spinnenwebben, wc en douche waren lek, tv en boiler deden het niet, geen linnengoed wel betaald ervoor... gelijk een mail gestuurd naar Novasol en de receptie van het park gebeld..... deze.moeten nu (dag vertrek nog komen)
De medewerker van Novasol was zeer onvriendelijk.... en lichtelijk geïrriteerd.... 3x receptie gebeld op het vakantiepark en toen de hoop maar opgegeven.....

  • Algemeen 2
op 10 augustus 2017 bestemming: Denemarken / Asserbalskov, reisperiode: juli 2017

Het huisje was echt niet schoon, veel spinnenwebben en echt vies bestek en borden. Na contact met novasol moest ik het zelf via novasol denemarken regelen. 1 organisatie? Niet dus!!

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2017 bestemming: Zweden / Orsa, reisperiode: augustus 2017

Huisje gezocht voor de rust. Volgens de beschrijving zou het dichtst bijzijnde huisje op 300m afstand liggen, dit met meetlint nagemeten en kom op 11m!!. Het zou op een natuurgrondstuk liggen van 2500m2, dit klopt ook alleen staan op dit grondstuk 5 huisjes. Op de foto stond alleen ons huisje, heel slim gefotografeerd. Novasol gemaild en ik moest het maar regelen met de contctpersoon in Zweden. Gek he! boekn en betalen moet je wel in Nederland doen, maar heb je een klacht, dan moet je het maar in Zweden oplossen. Stelletje oplichters, ik heb hier 1600km voor moeten rijden!!!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2017 bestemming: Noorwegen / Hella, reisperiode: augustus 2017

Prachtige reis echter zeer vervelende huiseigenaar. Wij hadden besloten niet de 90 euro te betalen maar zelf schoon te maken. Eigenaar werd erg boos , wilde dit niet. Bij vertrek agressief, ik had de onderkant van de voet van de stofzuiger niet schoon gemaakt!

  • Algemeen 6
op 17 juli 2017 bestemming: Frankrijk / Colmar, reisperiode: mei 2017

's Ochtends om 5uur wordt je wakker met enkele hanen onder je venster, 's avonds ga je slapen met een waterpomp die steeds aanslaat (niet slapen dus). Huiseigenaar niet bereikbaar. Tuin ligt vol met snoeihout en het onkruid staat enkel hoog, gras groeit er niet. Bbq is in maanden niet proper gemaakt, tuinstoelen ontbreken, binnenafwerking onvolledig afgewerkt. Ben na vier dagen vertrokken, dit was geen vakantie.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2017 bestemming: Denemarken / blavand, reisperiode: december 2015

Je kunt er gemakkelijk heenrijden

  • Algemeen 8
op 28 juni 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: mei 2017

Het gehuurde huisje was prima, alleen niet schoon bij aankomst. Bij thuiskomst kregen we een mail met een rekening voor schoonmaakkosten terwijl wij zelf het huisje schoon hadden achtergelaten. Een zeer onaangename verrassing! We hebben onderbouwing gevraagd, maar ze blijven erbij dat 'het schoonmaakteam' dat geconstateerd heeft en alsnog 2 uur hebben schoongemaakt. Het bleef ons woord tegen het hunne, uiteindelijk voelden we ons gedwongen om toch de helft van de kosten te betalen. Maar dit geeft wel een bittere nasmaak aan wat verder een fijne vakantie was.

  • Algemeen 6
op 24 juni 2017 bestemming: Duitsland / Ellscheid, reisperiode: juni 2017

Perfecte locatie prima vakantiewoning eigenaar zeer behulpzaam. Kortom een echte aanrader!

  • Algemeen 9
op 24 juni 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: juni 2017

Huisje gehuurd dat oorspronkelijk voor 10 personen geschikt is. Wij waren met 5 volwassenen waaronder 2 echtparen en een dame van 90. Huisje was niet schoon en er waren twee slaapkamers met twee tweepersoonsbedden en een stapelbed voor kleine kinderen waar een hoogbejaarde dame onmogelijk in kon. Een benauwde slaapvide in de hal zonder raam en moeilijk op te komen en een slaapvide in een slaapkamer. Hier kun je onmogelijk met 10 mensen slapen laat staan wat privacy hebben. Waterkoker en koffiekan slijmerige kalk, in de vensterbanken dode vliegjes, een stofzuigerzak die bomvol zat en geen vervanging. Niks fatsoenlijks om mee schoon te maken, smerige laden en kastjes en meubilair met oud stof. Tot dinsdag , we kwamen zaterdag, niet kunnen douchen vanwege een miniem straaltje water overal omdat de leidingen verkalkt waren. Waardeloos internet, slechts 1 ligstoel en geen comfortabele tuinstoelen maar houten banken. Incompleet keukengerei en zelfs geen blikopener en 3 kleine pannetjes en een idioot grote pan. Een lekkende jaccuzzi. Een heerlijke omgeving en dicht bij het strand en dat verzachtte het " leed" want als je zoiets aantreft en dan ook 140 euro schoonmaak kosten moet betalen dan komen wij nooit meer naar Solvpilevej 10D terug. Helaas is dit eerder regel dan uitzondering is onze ervaring. 6 keer een huisje gehuurd en slechts 1 keer een compleet en schoon huisje aangetroffen.

  • Algemeen 6
op 30 mei 2017 bestemming: Frankrijk / drucat, reisperiode: mei 2017

Mooi huisje, mooie omgeving en aardige eigenaren

  • Algemeen 8
op 21 mei 2017 bestemming: Nederland / Hogen Hexel, reisperiode: mei 2017

Heel mooi park, mag ook wel met 5 sterren alleen jammer dat het huis niet schoon was voor verhuur.Zowel binnen als buiten. Vandaar mijn cijfer deze huizen niet verhuren is niet goed voor z'n mooi park.
WEL IETS MEE DOEN.

  • Algemeen 6
op 5 mei 2017 bestemming: Denemarken / Hejlsminde, reisperiode: april 2017

Huis was prachtig, maar niet heel schoon. Zelf hebben we het bij weggaan schoongemaakt. Krijgen we twee dagen later een standaard mail dat we er vast vanuit zijn gegaan dat de schoonmaak inclusief was, omdat we niet zouden hebben schoongemaakt. Rekening van 139 euro. Belachelijk. Die betalen we niet.
Tweede week in Zweden, borrby. Huis zou voor 8 p zijn, slechts vier bedden aanwezig. Douche stroomt over, sauna blijkt een Opslaghok en de CV lekt wat is opgelost met een slang in de wc...

  • Algemeen 3
op 18 april 2017 bestemming: Italië, reisperiode: september 2016

Huisje was slecht te bereiken, 102 traptreden! Er staat dat het gerenoveerd is maar het was krakkemikkig. Internet hield er na 3 dagen mee op. Gasfles leeg na 6 dagen. Er is geen contactadres waar je dit allemaal kunt melden. NOoit meer Novasol!!

  • Algemeen 1
op 6 februari 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: februari 2017

Benidorm EBL898 geweldig appartement met drie ruime slaapkamers, goed voorziene keukenintichting, prachtig balkon en uitzicht. Vlakbij winkels en strandje. Schoon, erg vriendelijke eigenaar die er boven woont en alles vertelt over de omgeving. Begin februari 2017

  • Algemeen 9
op 26 januari 2017 bestemming: Denemarken, reisperiode: oktober 2016

Accomodatie was slecht onder houden. Na meerdere brieven over en weer sluit Novasol de klacht zonder acceptabele tegemoetkoming.

  • Algemeen 2
op 29 december 2016 bestemming: Denemarken / Hornbaek, reisperiode: augustus 2016

Hornbaek Omgeving in Denemarken was prachtig en het weer redelijk goed. Het huis echter niet schoon en had allerlei gebreken en vies. Bij aankomst zelf schoongemaakt. Bij vertrek zelf nog flink schoongemaakt. We kregen echter een rekening voor het niet schoon achterlaten van ons huis. Dit betekent een aantal dingen: 1 Novasol brengt standaard extra schoonmaakkosten in rekening en 2 er wordt ondanks dat niet schoongemaakt voor de volgende bezoeker: heel slecht.

  • Algemeen 2
op 19 december 2016 bestemming: Nederland / Breukelen, reisperiode: oktober 2016

Accommodatie was heel goed, behalve de wifi-verbinding. Deze was onder de maat.

  • Algemeen 8
op 28 november 2016 bestemming: Denemarken / Veddinge Bakker, reisperiode: november 2016

Geweldig huis, mooie omgeving, prima gelegen t.o.v. supermarkten en Kopenhagen. Stroomverbruik is alleen bizar duur! Voor 10 dagen moet ik 214 EURO betalen! Hier volgt nog aparte communicatie over.

  • Algemeen 8
op 21 november 2016 bestemming: België / somme leuze, reisperiode: augustus 2016

Gemeenschappelijke wasmach/droger: 12 km verderop
Benedenverdieping erg vochtig, dekens klam, deuren gingen niet dicht, losse wcpot, defecte waterkoker, defecte stereotoren, stop bad te klein, problemen whirlpool, kapotte terrasstoelen

  • Algemeen 4
op 16 november 2016 bestemming: Denemarken, reisperiode: augustus 2016

Vakantiehuis E15447, wat een onderkomen, smerig en slecht onderhouden vakantiehuis. zelfs gevaarlijk te noemen. Stroomdraden met stroom erop uit het plafond, geen ventilatie in ruimtes waar dit wel zou moeten in verband met verwarmingsketel. Loszittende douchestangen. Huis zou afgebroken moeten worden. En Novasol doet niets, ze reageren op de klachten met u hebt ons geen kans gegeven het op te lossen. We zijn op dag 3 van 7 vertrokken! Schandalig!

  • Algemeen 1
op 13 november 2016 bestemming: België / Weris, reisperiode: november 2016

Mooi groot comfortabel huis. Complete inrichting. Klein defect werd snel verholpen. Prima

  • Algemeen 8
op 11 november 2016 bestemming: Nederland / delden, reisperiode: november 2016

Omdat de jacuzzi regelmatig stroom storing had krijgen ze een 8

  • Algemeen 8
op 10 november 2016 bestemming: Zweden / Kopmannebro, reisperiode: augustus 2016

Zweden is prachtig. Maar via NOVASOL NOOIT meer !! Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. En dan zeggen ze dat het wel overeenkomt. Ik weet niet door welke bril NOVASOl kijkt.

  • Algemeen 1
op 10 november 2016 bestemming: Italië / Molino del piano, reisperiode: september 2016

Vakantie woning in Italie Molino del piano Huis was gewoon smerig ,wij hebben ter plaatste ons ongenoegen aan de verhuurder gemaakt en na thuis komst bij Novosol telefonisch en per mail in kennis gesteld met veel aanvullende foto's die ter plaatse door ons zijn gemaakt.Lees onderstaand als antwoord van Novosol.!!

Op 5 oktober jl. ontvingen wij uw e-mail en wij betreuren het om hieruit op te maken dat u geen positief gevoel heeft overgehouden aan uw verblijf in bovengenoemd vakantiehuis.

Wij hebben bij onze collega’s in Italië navraag gedaan over de inhoud van uw mail en naar aanleiding hiervan kunnen wij u als volgt berichten.

Zij geven aan dat het vakantiehuis erg landelijk is gelegen, zoals u ook op de foto’s ziet. Door deze ligging, is het niet onvermijdelijk dat er dieren en insecten, zoals bijvoorbeeld mieren in de omgeving zitten. Wel vinden onze collega’s het jammer dat u hier hinder van heeft ondervonden, ondanks dat wij in onze belangrijke informatie vermelden dat deze dieren voor kunnen komen in en om onze vakantiehuizen.

Onze Italiaanse collega’s hadden graag van u vernomen dat u ontevreden was, met name over de schoonmaak. Graag waren zij in de gelegenheid gesteld alle door u in de mail genoemde tekortkomingen direct te controleren en samen met u te bekijken welke oplossing zij hadden kunnen bieden om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vanzelfsprekend kunnen wij u enkel helpen, wanneer wij tijdig op de hoogte zijn van uw onvrede. En wij gaan er ook vanuit dat u, wanneer u problemen ondervindt die uw vakantie negatief beïnvloeden, onmiddellijk contact met ons opneemt. Voor de contactgegevens verwijzen wij u naar het huurcontract, waarop de telefoonnummers worden vermeld die dagelijks (ook in de weekenden en vroege avonduren) voor u bereikbaar zijn. Een melding ter plaatse geeft u volgens onze huurvoorwaarden na thuiskomst mogelijk ook recht op een vergoeding op de huursom wanneer de tekortkoming niet tijdens uw verblijf werd opgelost.

Op basis van bovenstaande uiteenzetting kunnen wij u tot onze spijt geen vergoeding op de huursom toekennen.

De door u toegestuurde USB stick hebben zullen wij per post opsturen naar het door u opgegeven adres, de bestanden hiervan zijn doorgegeven aan onze collega’s in Italië en zij zullen deze met de huiseigenaar bespreken.

Tot slot danken wij u hartelijk danken dat u uw opmerkingen over dit vakantiehuis met ons heeft gedeeld. Zo krijgen wij de kans ons product en onze service doorlopend te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze gasten. Wij adviseren u voor volgende verblijven altijd direct contact met ons op te nemen, wanneer u het vakantiehuis of appartement niet helemaal aan uw verwachting voldoet. Het is voor ons immers óók belangrijk dat u een fijne vakantie heeft.

Vertrouwende u met bovenstaande voldoende te hebben geïnformeerd, kijken wij er naar uit u en uw gezin of vrienden in de nabije toekomst weer te verwelkomen als gast in één van onze vakantiehuizen.


Met vriendelijke groet,

NOVASOL Vakantiehuizen

Voor ons nooit weer een vakantie via Novosol de foto's geven dus een vertekend beeld aan van het door novosol te huur aangeboden vakantie woning, je mag toch verwachten dat je in schone vakantie woning huurd en niet waar o.a de etensresten in de bestekla zitten, de hele woning stonk muf zat vol met spinnenwebben etc etc helaas kunnen wij geen foto's toevoegen hier.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • Volgende