Reviews over Novasol

Villa Expert
8,9
op basis van 14 reviews
Lees meer
Comfortvilla
8,8
op basis van 29 reviews
Lees meer
Basic Travel
8,8
op basis van 29 reviews
Lees meer

Pagina 5 van 28 met 2722 resultaten

op 29 september 2019 bestemming: Griekenland / Porto Rafti, reisperiode: september 2019

Fijn huis, mooi uitzicht, alles vlakbij (restaurants, zee & strand, eenvoudig met de metro naar hartje Athene, valk bij het vliegveld), niet perfect want het interieur wordt wat gedateerd

  • Algemeen 9
op 29 september 2019 bestemming: Nederland / baarle nassau, reisperiode: september 2019

Prima caravan op mooi park in mooie omgeving dicht bij wandel en fietstochten

  • Algemeen 9




op 27 september 2019 bestemming: Italië / Montone, reisperiode: september 2019

Super locatie, huis, voorzieningen en de ligging. Gastvrouw enorm aardig en lief! Zeker voor herhaling vatbaar

  • Algemeen 9
op 27 september 2019 bestemming: Italië / Port santo Stefano, reisperiode: september 2019

Prachtige locatie en mooi schoon appartement.

  • Algemeen 10
op 26 september 2019 bestemming: Spanje / Cala de Mijas, reisperiode: september 2019

Schitterend appartement met een geweldig uitzicht.

  • Algemeen 10
op 26 september 2019 bestemming: Frankrijk / Ambleteuse, reisperiode: september 2018

Huis was meer dan top! Geweldige omgeving. Fijne tijd gehad

  • Algemeen 10
op 24 september 2019 bestemming: Zweden / Loderup, reisperiode: september 2019

Heerlijk verblijf, huisje was perfect, alles dik in orde.

  • Algemeen 10
op 24 september 2019 bestemming: Denemarken / Knebel, reisperiode: september 2019

Alles van begin tot eind prima geregeld bij Novasol. Omschrijving en foto's van het vakantiehuis zijn kloppend en goed. Betrouwbare organisatie.

  • Algemeen 9
op 24 september 2019 bestemming: Frankrijk / Corsica, reisperiode: augustus 2019

De accomodatie was amateuristisch opgeknapt en vies. Overal stofdraden en spinnewebben buiten. Mieren, muizen en muizenkeutels all over the place en weinig compassie gevonden bij Novasol. De prijs was behoorlijk hoog. Wij boeken nooit meer bij Novasol!

  • Algemeen 3
op 23 september 2019 bestemming: Frankrijk / Marcilloux, reisperiode: september 2018

Een pracht huis in Marcilloux, wat onze verwachtingen overtrof. Een hele grote woonkeuken met goede apparatuur erin en heel veel ruimte. Ook de woonkamer met vide is heel ruim en prima verzorgd. De slaapkamers zijn top in orde, bedden zijn goed, badkamers zijn netjes. De grote tuin met zwembad is voor de kleintjes een domein om heerlijk te spelen en ook voor groot een fijne plek om te vertoeven met bv. het loungeset. Maar ook om te badmintonnen, voetballen, korfballen...noem maar op.
Zeker ook is het vermelden waard dat de vriendelijke zorgzame eigenaren, die naast het huis wonen, je privacy respecteren en zonodig heel behulpzaam zijn.

  • Algemeen 9
op 23 september 2019 bestemming: Frankrijk / La Jonchère, reisperiode: september 2019

Top lokatie. Geweldige voorzieningen. Fijne gastvrouw/gastheer. Mooi comfortabel huis met zwembad(goed onderhouden dagelijks). O.a vijgen-kiwibomen. Prachtige natuur & de zee met leuke, gezellige badplaatsjes. Een echte aanrader!!

  • Algemeen 9
op 22 september 2019 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: september 2019

Een fantastisch huis in een prachtige omgeving. Het huis is voorzien van alle luxe om heerlijk ontspannen vakantie te kunnen vieren. Prima bedden. Veel ruimte en bijzonder vriendelijke eigenaren.

  • Algemeen 9
op 21 september 2019 bestemming: Frankrijk / Catus, reisperiode: september 2019

Mooi huis, heerlijk zwembad

  • Algemeen 9
op 20 september 2019 bestemming: Kroatië / krk, reisperiode: september 2019

Prachtig appartement, mooi eiland,lekker weer

  • Algemeen 10
op 19 september 2019 bestemming: Zweden / Trosa, reisperiode: september 2019

Eerste keer in Zweden, mooi land en schitterende natuur, huisje stond in een mooie omgeving, kortom de moeite waard om op vakantie te gaan

  • Algemeen 9
op 17 september 2019 bestemming: Nederland / Overijssel, reisperiode: september 2019

Omgeving was super, Huisje was mooi maar boven erg klein

  • Algemeen 7
op 16 september 2019 bestemming: Kroatië / Korcula, reisperiode: september 2019

Prachtige lokatie en dito appartement

  • Algemeen 9
op 16 september 2019 bestemming: Denemarken / Stege, reisperiode: september 2019

Reis was goed. Gehuurd huis was niet geheel schoon. Eerst moeten poetsen. Anders was cijfer hoger geweest.

  • Algemeen 8
op 16 september 2019 bestemming: Nederland / hoge hexel, reisperiode: augustus 2019

Vies huis gehuurd en tot op heden nog steeds geen borgsom teruggekregen en novasol laat me lekker aanmodderen, van het welbekende kastje naar de muur worden gestuurd. Schandalig. Gewoon diefstal is dit.

  • Algemeen 1
op 16 september 2019 bestemming: Frankrijk / Montignac, reisperiode: september 2019

Organisatie en een heel mooie ligging van huis in Montignac.

  • Algemeen 10
op 15 september 2019 bestemming: Frankrijk / Eyliac, reisperiode: september 2019

Het huis was super! Alles aanwezig voor een schitterende vakantie! Afgelegen en rustig, winkels op 15 minuten met de wagen. Enkel de reis ( via Parijs) is een nachtmerrie

  • Algemeen 9
op 15 september 2019 bestemming: Spanje / Cavandi, reisperiode: september 2019

Leuk authentiek huisje in de bergen, maar de verhuurder spreekt geen Engels, wat een beetje onhandig is omdat wij niet goed Spaans kunnen.

  • Algemeen 8
op 15 september 2019 bestemming: Italië / Capolona, reisperiode: september 2019

Geweldig huis geweldige omgeving en een hele lieve verhuurder.

  • Algemeen 10
op 15 september 2019 bestemming: Italië / Guardea, reisperiode: september 2019

Super villa alles er op en er aan, luxe zwembad, het enige wat er niet was is een bbq,, die is er nu wel, ik heb er een daar gekocht en gemonteerd,

  • Algemeen 9
op 15 september 2019 bestemming: Spanje / Portman, reisperiode: september 2019

Alles was gewoon perfect super vriendelijk onthaal

  • Algemeen 10
op 15 september 2019 bestemming: Denemarken / Ebeltoft, reisperiode: september 2019

Denemarken is een heerlijk land. Het huis van Novasol staat op een fantastische plek waar het goed toeven is. Zowel met mooi als slecht weer. Er is veel te doen en te zien in de omgeving, maar ook voor rust kun je hier prima terecht.

  • Algemeen 10
op 15 september 2019 bestemming: Denemarken / Naesby Strand en Henne strand, reisperiode: september 2019

Goede reis. Richting Lubeck naar Puttgarden veel langzaam rijdend verkeer daardoor een half uur vertraging. De overtocht prima verlopen en geeft een rustpunt. Goede ontvangst op het Novasolkantoor. Prachtig huis in Naesby.

  • Algemeen 9
op 15 september 2019 bestemming: Kroatië / Slivno, reisperiode: september 2019

Het huis met zwembad beantwoordde de verwachting

  • Algemeen 8
op 14 september 2019 bestemming: Kroatië / Jadranovo, reisperiode: september 2019

Mooi weer lekker strand maar verder weinig te doen

  • Algemeen 8
op 12 september 2019 bestemming: Kroatië / Zadar, reisperiode: september 2019

Een centraal gelegen mooi en schoon appartement ,in een sobere buurt

  • Algemeen 8
op 11 september 2019 bestemming: Nederland / Lunteren, reisperiode: september 2019

Huis was prima in orde, mooi en goed ingericht.

  • Algemeen 10
op 11 september 2019 bestemming: Denemarken / Bøsøre, reisperiode: september 2018

Prima huisje zeer compleet. We miste wel info over hoe het huisvuil geregeld is. Ook vuilnisbak ontbreekt in het huisje.

  • Algemeen 8
op 10 september 2019 bestemming: Kroatië / Podstrana, reisperiode: augustus 2019

We konden helaas geen gebruik meer maken van het door ons uitgezochte huis, omdat de eigenaar medische problemen had en ons niet meer kon ontvangen. De manier waarop u ons hebt geholpen om snel een nieuwe bestemming te vinden in Kroatië, hebben wij zeer gewaardeerd.

  • Algemeen 8
op 9 september 2019 bestemming: Denemarken / Ringkoping, reisperiode: september 2019

Mooi lokatie, prima huisje, van alle gemakken voorzien.
Goede service van Novasol Denemarken (TV) deed het niet. Binnen 1 uur monteur. Goede service Novasol Nederland.

  • Algemeen 9
op 8 september 2019 bestemming: Frankrijk / Ploegastel, reisperiode: september 2019

Onze tweede keer bij dit plaats, echte geweldig, vriendelijke eigenaren, ruime schoon en rustig vakantie huis

  • Algemeen 10
op 8 september 2019 bestemming: Denemarken / OER Strand, reisperiode: augustus 2019

Super mooi land, fijne.mensen en verkeer, heerlijk ijs veel, huis luxe, jacuzzi, sauna, pooltafel, voetbaltafel, tafeltennis, grote omheinde.tuin, veel rust, geen 10 omdat wij het schoner hebben achtergelaten en het duurde lang voor het water warm werd

  • Algemeen 9
op 8 september 2019 bestemming: Frankrijk / Monteux, reisperiode: januari 2019

Het gereserveerde huis voldeed volledig aan onze verwachting en eigenlijk nog meer. De eigenaar/beheerder super aardig en uitgebreide informatie.
Flesje wijn erbij koel glaasje water stond klaar en huis was geheel compleet. Wanneer wij weer in deze streken gaan verblijven dan gaan wij zeker weer kiezen voor dit huis van Novasol!

  • Algemeen 9
op 8 september 2019 bestemming: Italië / Castellina in chianti, reisperiode: september 2019

Geweldig app, super voor elkaar, vriendelijk personeel

  • Algemeen 10
op 8 september 2019 bestemming: Tsjechië / Klare buky, reisperiode: september 2019

Zeer warm welkom en gastvrije gastvrouw

  • Algemeen 9
op 6 september 2019 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: juli 2019

Bij aankomst moesten wij een reinigingskost van 58€ betalen, echter was dit huis totaal niet gereinigd bij het betreden van het huisje:

Heel de vloer lag bezaaid met stof en hondenharen en was zeker niet gedweild noch gestofzuigd.
De vuilbak van de vorige huurders was zelfs niet geledigd.
In de frigo was er chocomelk gemorst op de bodem, dus ook niet gereinigd.
De twee sofa’s waren vuil en ook weer bezaaid met hondenhaar en stof.
De trap hing vol stof en spinnenwebben en natuurlijk weer hondenhaar.
In de badkamer hing het douchegordijn vol met schimmel. De vensterbank was bezaaid met stof en vuil. De handdoekhaak was ook vies van het stof.
In de keuken lag er zelfs in de lades hondenhaar.
Zelfs het voedsel van de vorige eigenaars en honden stond nog in de kasten dus konden wij hier ons eigen voedsel zelf niet in kwijt.
In de slaapkamers opnieuw hetzelfde liedje: onder het bed massaal veel stof en op de matrassen hondenhaar. De matras stonk ook heel vies en wij hebben hier 2 slapeloze nachten in beleefd.
Het terras was vuil: een mat vol hondenhaar, sigarettenpeuken van de vorige huurders in asbak, de barbecue was niet geledigd ( lag nog vol assen).

Poetsen bij aankomst was voor ons niet echt de definitie van het begin van een vakantie. Wij hebben voor dit smerig ranzige huis 822€ + 58€ reinigingskost betaald.
Zelfs in het gastenboek stond het vol met gelijkaardige klachten dus wij zijn blijkbaar niet de enige die dit hebben meegemaakt. Ik heb ook daar foto’s van genomen en door gemaild. In al die tijd dat wij huisjes hebben gehuurd hebben wij nog nooit zulk smerig huis aangetroffen.
Ter plekke had ik een mail gestuurd naar Novasol met onze klachten en maandag hadden zij hier op gereageerd dat wij klachten telefonisch moesten melden. Dit werd mij verstuurd nadat we maandagochtend besloten hadden te vertrekken, wij wonen slechts een 01:40 van het huisje dus wij besloten om er de rest van de vakantie nog het beste van te maken. Want er werd die dag 40 graden voorspeld, te heet voor buitenactiviteiten, maar in een huisje vol stof blijven was geen optie voor mijn man die last heeft van zware astma. Eens thuis heb ik onmiddellijk gebeld naar Novasol en kreeg te horen dat ik maar in het huisje moest gebleven zijn zodat zij voor ons een oplossing konden zoeken, dit stond zo ook in de huurvoorwaarden beschreven punt. Vanaf die moment werd ik met mijn mails heen en weer geslingerd tussen Novasol België en Novasol Nederland, totaal geen communicatie tussen beide afdelingen dus. Het zou tot 8 weken kunnen duren vooraleer ik uitsluitsel zou krijgen van hen...
Ik vroeg ondanks de huurvoorwaarden of de reinigingskost mij kon vergoed worden, tenslotte moesten wij betalen voor een huis dat niet gereinigd was. Ook had ik gesmeekt ondanks de huurvoorwaarden toch iets van de huur te kunnen recupereren want €822 euro aan spaarcentjes voor twee dagen verblijf was mij toch net ietwat te veel. Dan volgde hun slotmail:

"Geachte mevrouw,


Bijgaand komen wij terug op uw reactie die u stuurde naar aanleiding van ons antwoord op uw klacht.
Onze huurvoorwaarden worden zorgvuldig opgesteld en gelden voor zowel NOVASOL als al onze gasten. Het doel is om ons ter plaatse de gelegenheid te geven gasten te helpen die niet tevreden zijn over het gehuurde, zodat gasten hun verblijf hierna onbezorgd kunnen voortzetten. Wanneer u ons die kans niet geeft, kunnen wij u achteraf niet tegemoet komen in enige vergoeding. Het voortijdig verlaten van een vakantiehuis zonder ons hierover vooraf in te lichten per telefoon is bovendien altijd voor eigen rekening en risico. Uitzonderingen kunnen wij hierop helaas niet maken. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.


Wij sluiten hiermee het dossier en zullen niet ingaan op verdere communicatie.


Met vriendelijke groet,

NOVASOL Vakantiehuizen."

Zo werd mij dus de mond gesnoerd en werd mij niets vergoed, €880 de prullenmand in.
Novasol (die klantvriendelijkheid hoog in het vaandel draagt), bedankt om onze vakantie zo te beëindigen. Ronduit schandalig hoe jullie winst maken uit zulke situaties en dit met het geld van mensen die hier hard voor moeten werken en sparen. ALLEN, BOEK UW VAKANTIES NOOIT BIJ NOVASOL EN LAAT U NIET MISLEIDEN DOOR DE MOOIE FOTO'S DIE U OP DE SITE AANTREFT!!!!

  • Algemeen 1
op 5 september 2019 bestemming: Denemarken, reisperiode: september 2018

Geboekt bij NOVASOL een bedrag betaald maar door relatie breuk geanuleerd.nu vragen ze 100% anulerings kosten.zo kan ik ook rijk worden.raad het niemand aan om kort voor vertrek te boeken.je bent je geld volledig kwijt.email hebben ze zogenaamd niet gehad.

  • Algemeen 2
op 3 september 2019 bestemming: Nederland / Balk, reisperiode: augustus 2019

Op zich prima huis maar keukeninventaris niet compleet

  • Algemeen 8
op 3 september 2019 bestemming: Noorwegen / Sorbovagen, reisperiode: augustus 2019

Mooi land.
Goede accommodatie.

  • Algemeen 9
op 3 september 2019 bestemming: Duitsland / Sankt Andreasberg, reisperiode: augustus 2019

Genoten van de omgeving , mooi weer , schoon huisje ( alleen beperkt uitzicht had ik meer van verwacht) , helaas in de map geen omgeving info en geen gebruiksaanwijzingen van de apparaten, en WiFi alleen via een onbekend buitenstaand bureau met gebruik van creditcard ( dus dit niet gedaan. En helaas was de BBQ door de vorige huurder niet schoongemaakt dit vergeten de melden bij de balie . Maar verder zoals de vorige vakanties die we bij jullie genoten hebben TOP.

  • Algemeen 9
op 2 september 2019 bestemming: Denemarken / Bognaes, reisperiode: augustus 2019

Het is een prachtig huis, heel mooi gelegen nabij het water, waaroverheen uitzicht op Holbaek. Maar de eigenaar zou zelf om de drie maanden eens zelf een weekje daar gaan zitten om vast te stellen wat er allemaal mis is in het huis. Veel deursluitingen dienen nagesteld te worden; de voordeur kruk moet vastgezet worden, anders houdt men twee helften in de hand, het fonteintje in de jaccuzi kamer loopt zeer slecht door, de vrieskast was geheel dichtgevroren, de twee toiletkleppen waren niet goed bevestigd, bij één kan die nog steeds niet rechtop staan. Het boxje met de voordeursleutel sluit niet meer (kan wel dichtmaken, maar gaat niet op slot), veel ramen zijn krom getrokken, zodat de vastzet haken nog maar aan één kant dicht konden, etc.
Bij aankomst bleek de vaatwasser boordevol te staan met afwas; de machine had wel gelopen, maar niet goed schoon noch droog gemaakt, omdat het filter vervuild was. Eén weekje eigenaar en hij haalt al deze tekortkomingen er zo uit. Maar voor de rest is het een prachtig huis met veel luxe en hebben we er een hele fijne week doorgebracht.

  • Algemeen 7
op 2 september 2019 bestemming: Denemarken / Rindby, reisperiode: augustus 2019

Mooie ligging.

  • Algemeen 8
op 2 september 2019 bestemming: Frankrijk / Prades sur Vernazobre, reisperiode: augustus 2019

Prima locatie, goed verzorgd huis, fijne bedden.

  • Algemeen 8
op 1 september 2019 bestemming: Zweden, reisperiode: januari 2019

Omdat de huis heeft alles
Het was complete en efficient

  • Algemeen 10
op 1 september 2019 bestemming: Frankrijk / Villeneuve -Les-Avignon, reisperiode: augustus 2019

Prima woning en goede ligging. Sfeervol ingericht.

  • Algemeen 10
op 1 september 2019 bestemming: Nederland / Vledder, reisperiode: augustus 2019

Mooi schoon netjes huisje

  • Algemeen 10
op 1 september 2019 bestemming: Nederland / Breskens, reisperiode: augustus 2019

Heerlijk appartement ,mooie stranden ,mooie fietsroutes ,overal dichtbij

  • Algemeen 9
op 31 augustus 2019 bestemming: Kroatië / Pula, reisperiode: augustus 2019

Het was een super periode. We vonden enkel dat we misschien een beetje weinig handdoeken hadden gekregen voor daarnaast was alles in orde

  • Algemeen 8
op 29 augustus 2019 bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juni 2019

Nooit meer zal ik iets bij jullie boeken.
De vakantie volledig verziekt, 50 jarig huwelijk van mijn ouders liep totaal anders dan wij voor ogen hadden,
Vreselijk huis geboekt die zo slecht onderhouden was, de stank van het water overal schimmel, oud kapot vies donker vochtig verrot huis..... de foto’s op jullie site zijn zo enorm bewerkt dat zelfs de medewerker van jullie in Italië zich schaamde en zij dat ook zij persoonlijk niet in dat huis zou blijven, maar dat zij helaas geen beslissingen mocht nemen daarvoor moest ze overleggen met haar meerdere.die het overigens allemaal maar onzin vond en het viel allemaal wel mee.het kon makkelijk wel tijdens ons verblijf een likje verf hier en daar. Ik herhaal tijdens ons verblijf......
Het water in het zwembad had vanaf februari stil gestaan , tja zal lekker gezond zijn om in te zwemmen...
We hebben alles gedaan om jullie te pakken te krijgen, maar jullie blijven volhouden en ons voor leugenaar uitmaken......onmogelijk dat we novasol niet te pakken kregen want ze waren gewoon bereikbaar.
We hebben bewijs dat we gebeld hebben met het noodnummer en toch zeggen jullie dat het niet waar...... we hebben niet gebeld.
Er is iemand wezen kijken en het viel allemaal wel mee, schoonmaak ploegje sturen er was niets wat niet tijdens ons verblijf opgelost kon worden😳
Ik denk dat een aannemer aan een maand niet genoeg zou hebben voor deze bouwval.
Oja ik vermeld er wel bij we hebben een vergoeding gehad klopt maar die weeg niet op tegen 3150 euro plus de 2000 euro voor extra kosten voor de huur van ander appartement aangezien het niet gezond was om te blijven voor mijn moeder en schoonmoeder door de stank kreeg mijn moeder ademhalingsproblemen dus hebben we het besluit genomen om er na 1 verschrikkelijke nacht er geen moment langer te willen blijven .en
Helaas noodnummer van novasol kregen wij nog steeds niemand te pakken .... oja sorry dat liegen we wij hebben niet gebeld🤔
Het toppunt is dat we bij novasol Nederland hebben geboekt die doen verder helemaal niks.....die stuurde ons terug met het verhaal tja novasol Italië moet het oplossen.van novasol Nederland kregen we maar liefst
10 % korting op onze eerstvolgende boeken... wat denk je zelf novasol.
Wij zullen nooit meer iets boeken bij jullie en ik raad het ook iedereen af.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2019 bestemming: Denemarken / Rodby, reisperiode: augustus 2019

Het huis was zeer smerig, we kregen een ander huis en dat was nog erger!!!!

  • Algemeen 3
op 17 augustus 2019 bestemming: Spanje / Almuñecar, reisperiode: augustus 2019

Jullie zijn de slechtste maatschappij ooit. Maanden geleden een villa huis geboekt voor met z’n zevenen. vliegtickets en ons huur auto op dezelfde dag geboekt, maar dan wel apart. We hadden ons erop verheugd, krijgen we een WEEK van ons vakantie een mail dat het huis niet doorgaat, omdat ze zogenaamd zijn vergeten die data te blokken voor ons!! Terwijl er van tevoren al is gemaild dat wij zelfs wat eerder konden inchecken en dat allemaal geen probleem zou zijn. Nou, proberen ze met een alternatief te komen, geen succes, helemaal niet te vergelijken met wat wij eerst hadden geboekt. Na veel gebel worden wij zelfs afgekat door werknemers. Nog geen oplossing, zouden we vandaag gebeld worden of er een oplossing zou zijn voor een betere alternatieve, hebben wij zelf moeten bellen, met het antwoord dat diegene die daar over gaat er niet is, en wij pas maandag geholpen kunnen worden! Terwijl wij een paar dagen later zouden moeten vliegen. Jullie denken dat dit allemaal een grap is, zo lang erop verheugd en dan wordt alles verpest. Ik raad iedereen af om bij novasol wat te huren!!!

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2019 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: juni 2018

Bij aankomst een uur moeten wachten tot de sleutelhouder kwam. Deze sprak geen woord Engels en kreeg de deur niet open. Het huis zelf was een vreselijk goor stinkhok en totaal niet voorbereid op gasten; bedden niet opgemaakt, een vreselijke stank in huis en alles sterk verouderd. Hier wil je echt niet zijn! Na dit te hebben aangeven aan Novasol zouden ze een vervangend huis zoeken, maar ze lieten niks meer van zich horen. Dit is een bedrijf waar wij nooit meer iets boeken. Dit is gewoon diefstal en wij zijn 1700 euro kwijt!

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2019 bestemming: Italië / Golfo Arrancy, reisperiode: mei 2019

Beste bezoeker, ik doe dit niet snel, maar wees voorzichtig met Novasol. Helaas hadden wij een huis dat niet in orde is en 2 vd 4 kamers niet bewoonbaar. Is natuurlijk pech, maar het ergste baal ik ervan dat Novasol's service afdeling het op eigen schuld gooit en geen enkele oplossing/coulance heeft geboden tijdens de vakantie of erna. Hoewel er meerdere keren contact is geweest. Erg jammer. Maar vermijd huis ISD703 op Sardinië.

  • Algemeen 3
op 11 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Bènodet, reisperiode: augustus 2018

Accomodatie zeker niet zoals geadverteerd door Novasol. Zou 3 sterren moeten zijn maar is dat bij lange na niet. Novasol is ook niet meer aangesloten bij ANVR of ASR omdat zij de vereiste kwaliteiten en voorwaarden niet halen. Bij klachten wimpelen ze je af dat er niets aan de hand maar langskomen doen ze niet, herlocatie is ook geen optie. Het huis was smerig, slechte kwaliteit afwerking, apparatuur gebrekkig of niet werkend. Overal haren, bestek was nog vies, wasmachine uit het jaar nul, verroest en verrot en draaide maar op 1 programma en geen centrifuge dus natte was. Bedden ultra dun matras, alles 2 persoons terwijl er 1 persoonsbedden zouden moeten zijn. En nog veel meer gebreken!

  • Algemeen 4
op 11 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Rochecolombe, reisperiode: augustus 2019

We hadden een huis in Rochecolombe. FRA 093. En het was prima. De mensen die het beheerden waren aardig. Het was keurig bijgehouden. De omgeving was prima. Goede uitvalsbasis voor dingen te doen. In de avond heerlijk rustig. Kortom super vakantie.

  • Algemeen 10
op 11 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Orennes, reisperiode: augustus 2019

Het huis leek bij aankomst wel een bunker. Omringd door grote betonnen muren. Het huis zelf was te vies voor woorden. Badkamer was her en der niet gekit waardoor overal mieren, waar wel kit zat was er schimmel. Keuken: lekkage in keukenkastje, geen water, geen warm water voor 8 personen maar krap aan voor 1, kraan was kapot, alles wat je aanraakte pikte verschrikkelijk, geen servies voor 8 personen, slaapkamers: bedden hebben matrassen uit het jaar 0, gevolg met pijn in je rug uit bed komen. Hetbankstel en barkrukken waren stuk qua bekleding, bank afgedekt met kleedjes. Eettafel aanwezig maar de klapstoeltjes stonden in de gang. Vloeren in het hele huis te goor voor woorden, buiten zou een mooi terras zijn, nou helaas alleen vlonders bij het zwembad. Zwembad is 1.50 hoog met een wankel trapje zonder trap leuning. Ik heb een heupprothese en kon dus niet in het zwembad komen. Het zwembad zou 20m2 zijn nou het was krap 15 m2 en dan ook maar 1.40 diep. Het terras aan de achterzijde was beton en een laag erop, deze laag was alleen bijna overal weg of los, dus altijd schoenen aan als je nasr buiten wilde. Volgen novasol was er een mooie houten tuinset aanwezig, nou als we het aanraakte begon het al overal te kraken, Kats verrot. Extra lounge set, ook niet bruikbaar, overal gaten. Met novasol in Nederland gebeld, moet je maar even bellen met collega's in Frankrijk, die spreken gebrekkig Engels, na het doorgeven van onze eerste klacht werd de verbinding verbroken, ik kon mijn waslijst dus niet afmaken. De dame van wie wij de sleutel hadden ontvangen sprak geen woord Engels, ze kwam op hoge poten aanlopen, boos en sputterend laten zien wat de klachten allemaal waren, ze zat te zuchten en kreunen en verdween weer. Volgende morgen kwam een man het kraantje wat lekte repareren, niet dus 14 dagen iedere morgen de keuken mogen dweilen. De rest werd niks aan gedaan. Later bleek dat de dame niet de eigenaresse was maar iemand die om de hoek woonde, de eigenaar was in Haïti voor zijn werk en die gaf dus niet thuis. Ik kan nog wel even doorgaan. Dit was onze eerste en laatste ervaring bij Novasol. Nooit meer. Ik zal het ook nooit iemand aanraden. Ik laat het er niet bij zitten en ga er wel werk van maken. Novasol moet aangepakt worden. Groetjes Irene

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2019 bestemming: Kroatië / Crni-kal, reisperiode: juli 2019

20 juli 2019, huis gehuurd voor 12 personen ( ref. CKV180).
Beschrijving en foto's komen helemaal niet overeen met de werkelijkheid.
Heel vuile en vieze keuken,evenals alle andere kamers waren heel vuile, geen internet, kapotte douches,wasmachine, koffiezetapparaat,ijskast en praktisch alle lampen.
Verstropte afvoer van de 3 badkamers.
Terrastegels stuk, los en zeer glad.
Zwembad heel onveilig voor kinderen, is overal 1.8m diep en geen afsluiting.
Geen tennisbaan aan het huis.....kan nog wel even doorgaan, 2000euro voor betaald.
NOVASOL NOOIT MEER,MENSEN DENK NA VOOR U BESTELD.

  • Algemeen 1
op 7 augustus 2019 bestemming: Kroatië / Opatija / Rijeka, reisperiode: juli 2019

Wij, 2 vrienden van 38 jr, zijn eergisteren teruggekomen van een autovakantie naar Kroatië. We verbleven 7 nachten in appartement CKO971 van Novasol in het dorpje Marinici, een paar km boven Rijeka. Het appartement is pas 2 jaar oud. De eigenaren zijn een jong echtpaar met kinderen dat het complex met 2 verdiepingen heeft laten bouwen. De begane grond wordt verhuurd. De boven verdieping binnenkort ook. Ze wonen zelf op de 1e verdieping boven CKO970 en CKO971. Het contact was vanaf 't begin heel prettig. Aardige mensen. De appartementen zijn modern ingericht. We hadden eerst het andere (grotere) appartement gehuurd en zagen toen dat hier alleen 1 tweepersoonsbed stond (en later bleek daar ook een slaapbank te zijn toen we binnen mochten om onze was bij de buren te draaien). We hebben de reservering toen door Novasol direct om laten boeken naar het appartement met 2 losse bedden. Dat ging soepel omdat we dit ook tijdig aangaven. De appartementen zijn basic, modern ingericht en erg schoon. Er waren wat kleine dingetjes die we als feedback hebben gegeven, zoals een losse toiletbril, wat we de eigenaren hebben verteld en ze goed oppikten en ook gaan aanpassen. De appartementen zijn super netjes en schoon en goed betaalbaar voor een beperkt budget. Alles is nog vrij basic, maar de eigenaren zijn beetje bij beetje aan het uitbreiden. Ze hebben mooie plannen. In tegenstelling tot wat Novasol vermeld is er geen panoramaview. Wij hebben, net zoals onze Duitse buren, het appartement gebruikt als uitvalsbasis voor dagtrips naar stranden, parken etc. De ligging is daarvoor bij uitstek geschikt. We zijn o.a. geweest naar Opatija, Plitvice meren (!!), Baška beach, Stara Baška/Opnra Beach op eiland Krk, Meli/Belej en Lubenice (met blue cave) op eiland op Cres (met ferry), Ucka Park met top Vojak en hiken bij Vela Draga kliffen.. en nog vanalles meer!
Rijeka zelf (havenstad) vonden wij niet aantrekkelijk.. maar Kroatië is schitterend en er is ontzettend veel te doen voor wie ondernemend is, op tijd op staat, de auto pakt en ergens naartoe rijdt. Onze vakantie was top! We hebben iom Novasol Kroatië, Novasol NL en de eigenaren nog een dag kunnen verlengen. Rijeka is volgend jaar 2020 culturele hoofdstad van Europa.

Zonder auto zou ik deze appartementen niet aanraden. Bij de appartementen zelf en directe omgeving is niet zo heel veel te doen, dus geen tuin, uitzicht of bruisende omgeving. De rustige, schone en moderne appartementen CKO970 en CKO971 raden wij wel aan als uitvalsbasis voor een vakantie met veel dagtrips met auto. Het appartement zag er exact hetzelfde uit als op de foto's. De ligging is perfect om veel te ondernemen, alle richtingen uit. Daarvoor zouden wij hier nog wel een keer terugkomen.

  • Algemeen 10
op 25 juli 2019 bestemming: Frankrijk / Usson du Poitou, reisperiode: juli 2019

Geboekt voor 5 personen en 2 honden er is gezegd dat de tuin afgesloten is dat de honden niet weg zouden kunnen lopen,bij aankomst tuin open geen afrastering,geen mens aanwezig via een kluisje op de muur zat de sleutel in,geen warm water geen wifi geen schoon zwembad muizen en salamanders in huis,wespen nesten in de tuin ook wespen in het zwembad,vliegen plaag kon niet buiten zitten of je werd geprikt door wespen vliegen horsels,zwembad was niet schoon huis eigenaar en de schoonmaakster niet bereikbaar,na 3dagen zijn wij van armoede maar naar huis gegaan,thuis met novasol gebeld en die wimpelen alles af zeeeeer slechte service,heb gevraagd of zij ons tegemoet willen komen qau geld deden ze niet moest het maar uitzoeken zei de vrouwelijke medewerkster bij novasol,zeer slechte service wij boeken bij novasol nooit meer.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2019 bestemming: Denemarken / Stauning, reisperiode: juli 2019

Het huis geboekt met de omschrijving vis/zwem mogelijkheden 150meter fjord. Bij aankomst blijkt dat je op geen enkele manier bij het fjord kunt komen. We hebben dit gemeld bij Novasol in Nederland en Novasol Denemarken. Ze doen niets met deze klacht in de vorm van vergoeding of een ander huis aanbieden wat wel voldoet aan de omschrijving waarop we het huis gekozen hebben. Wat ze wel doen is de omschrijving aanpassen met water/baden 150 meter van fjord. Let dus goed op. Novasol zal ik daarom dus niet aanbevelen casamundo wel en dat zal ik iedereen laten weten ook als het niet alsnog opgelost wordt.

  • Algemeen 2
op 23 juli 2019 bestemming: Italië / Roe, Volciano, reisperiode: juli 2019

Onlangs vakantiehuis IVG341 bij Novasol geboekt vlak bij Salò aan het Gardameer. Bij aankomst bleek het huis vies, stinkend naar schimmel, vochtig, smerige matrassen en beddengoed, rotzooi in de tuin en de plantenbakken, oude tuinmeubels en een vreselijk smerige bbq. Ik zoek mensen die ook in DIT huis zijn geweest. Hadden jullie ook zulke slechte ervaringen? En wat heeft Novasol gedaan om dit op te lossen? Tot nu toe is Novasol niet thuis voor haar klanten als er problemen zijn. Afschuiven en verstoppen achter eigen regelgeving. Alles proberen ze om geen alternatief te hoeven bieden of geld terug te geven. Nooit meer Novasol!

  • Algemeen 1
op 21 juli 2019 bestemming: Italië / Sant’Anna Arresi, reisperiode: maart 2019

De beschrijving & foto’s van de villa strookten helemaal niet met de realiteit. Slaapkamers die niet verlucht konden worden, uitklapbare slaapbanken in plaats v bedden (na n week kom je met n zere rug terug), kapotte afwasmachine, mega bumpy road v telkens 1,5 km als je er wegreed, boiler die niet voldeed voor 8p, eettafel waar je nog eens niet rond kon (a-relaxed)... en dat voor 2000 Eur begin maart. Maar Novasol doet niet mee aan reviews, dus verhuurders worden ook niet getriggerd om zich te verbeteren. Gewoon de beste foto’s op de site en hup, cashen maar!

  • Algemeen 2
op 9 juli 2019 bestemming: Denemarken / Otterup, reisperiode: juni 2019

Het huis was groot en ruim. De tuin eromheen fantastisch. Wat zeer jammer was is dat het huis weinig onderhoud had gekregen. Verder was het huis vies bij aankomst, niet het soort vies dat je gelijk de hulplijn belt. Wel dat je na een paar uur pistachenoten onder de bank vandaan veegt (we hebben een kruipende baby) vieze pannen uit de kast haalt, bak met peuken in de tuin vindt, de vloer in de badkamer zwart is op bepaalde plekken, dat het bubbelbad zolang niet gebruikt was dat er zwarte korrels uitspoten. Kortom geen groot drama maar niet echt schoon. En dan laten we het slecht passende beddengoed (gehuurd! ) nog even buiten beschouwing. En het ergste? Geen reactie. Het lokale kantoor haalde zn schouders op en zei ons te mailen inclusief foto's. We zijn nu meer dan een maand terug, hebben 3 mails gestuurd ook aan NL en niemand antwoord..

  • Algemeen 6
op 26 juni 2019 bestemming: Luxemburg / Hachiville, reisperiode: mei 2019

Dit vrijstaande huisje is kraakhelder, begane grond riante woonkamer met volledig ingerichte open keuken, douche en toilet en grote slaapkamer op de eerste verdieping. Uitstekende bedden. Heerlijk rustig dorpje, prachtige omgeving. Hele sympathieke lieve en behulpzame eigenaren. Voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 25 juni 2019 bestemming: Denemarken / Stege, reisperiode: juni 2018

Het plaatselijke buro van Novasol Denemarken was klantonvriendelijk tijdens de behandeling van onze klacht over de schoonmaak. Dankzij tussenkomst van onze tussenpersoon van Dogsincluded en Novasol Nederland is de schoonmaak opgelost, maar ik heb nog wel een klacht neergelegd over de klantonvriendelijkheid en het niet nakomen van beloftes. Men vergeet dat het onze vakantie was!

  • Algemeen 5
op 24 juni 2019 bestemming: Luxemburg / Born, reisperiode: juni 2019

Wij kwamen in een vies vochtig pikkedonker appartement met een krakkemikkig stapelbed en een oud bed bankje. Vieze kelderlucht, lage plafonds, geen ruimte op rechtop te staan en een zeer gevaarlijke steile trap met losse leuning. Meteen weer vertrokken en Novasol doet niets. Nooit boeken bij deze organisatie want je vakantie is bij voorbaat verpest!

  • Algemeen 1
op 8 juni 2019 bestemming: Denemarken, reisperiode: juli 2019

Wij hadden een foutje gemaakt met boeken hebben de dag er na geprobeerd dit recht te zetten maar ze gaven 3 opties omboeken annuleren of verplaatsen naar andere datum maar dit kost allemaal 75 euro dus wat voor keus heb je dan en dan hadden we nog mazzel dat we geen duurder verblijf hadden dan was het nog duurder. Het staat in de voorwaarde maar klantvriendelijk allerminst meer een verdien model zeker in vergelijking met anderen boeking sites waar je nog tot een bepaalde datum voor vertrek kosteloos kunt annuleren.
Dure les nooit meer voor ons.

  • Algemeen 1
op 31 mei 2019 bestemming: Denemarken / Nvt, reisperiode: mei 2018

De communicatie met Novasol/Dansommer verloopt zeer stroef. Ze beloven dingen in hun omschrijving maar kunnen dat niet waar maken. Hier hebben we wat van gezegd tijdens ons verblijf maar ook nadien. Denken niet met je mee en wimpelen een klacht af. Erg slecht!!! Vaak geboekt via Novasol maar na dit incident nooit weer!!!

  • Algemeen 3
op 28 mei 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2019

Het was ons 40 jarig huwelijks jubileum!
We waren met onze kinderen en kleinkind. Alles was vies, servies bedden met schimmel en beesten. Stoppenkast die er om de 5 min doorging. Kapotte tuinsets. Niet werkende koelkast. Schuifpui slaapkamer die niet open kon, niet werkende airco. Vieze muffe stank , tot je enkels in het water staan als je onder de douche ging!
Prachtige locatie, maar zo slecht van binnen en buiten . Plakten vast aan de Vloer rond de Bbq . Kwamen om 21.00 aan eerst lopen poetsen, afwassen , badlakens over matrassen met schimmel gelegd! Zo hadden we onze met zorg gekozen dure huwelijksreis niet voorgesteld . Nog steeds wachten we op goeie oplossing van Novasol !! Ter plekke gemeld.. Het kwam goed!! Nou bleef stil daarna! Inmiddels zijn we met onze reisorganisatie bezig nogmaals de klacht in te dienen. Wij pikken dit niet zo.
Onze zo lang na uitgekeken vakantie was verpest door viezigheid!

  • Algemeen 2
op 20 mei 2019 bestemming: Frankrijk / mejannes le clap, reisperiode: juni 2015

Als verhuurder heb ik slechte ervaringen met Novasol. Geen respect voor de eigenaar, klachten over huurders worden niet serieus genomen. Mensen die hun hid meenemen terwijl aangegeven was geen huisdieren en die vervolgens gaan klagen terwijl zij ook nog dingen slopen; mensen die roken in een niet rokers huis en brandgaten veroorzaken. Novasol doet er niets mee. opmerkingen naar de directie worden ongelezen weggegooid.

  • Algemeen 3
op 9 mei 2019 bestemming: Denemarken / Houstrup, reisperiode: april 2019

Na een rit van 10 uur kwamen we 's avonds aan. De slaapkamers waren vies en de bedden vergeven van de haren. We hebben eerst alles schoon moeten maken . Novasol gecontact maar die doen niks.

  • Algemeen 1
op 8 mei 2019 bestemming: Frankrijk / Blainville sur mer, reisperiode: april 2018

Zeer mooie omgeving, leuk comfortabel huis en prachtig weer!

  • Algemeen 8
op 7 mei 2019 bestemming: Denemarken / Bork Havn, reisperiode: maart 2018

We hebben gelukkig nog niet geboekt bij Novasol.
We keken bij novasol om een paar dagen om naar Denemarken te gaan in een huis met 4 kinderen. Na de vierde dag was de prijs van de huisjes waar we naar keken met 110 euro verhoogt. Dit vinden wij belachelijk en kijken weer bij belvilla en andere aanbieders. Sorry novasol maar dit is niet te doen. Ik kom hier ook niet meer terug. gr John

  • Algemeen 1
op 27 april 2019 bestemming: Denemarken / Skjern, reisperiode: april 2019

Goed, kwa prijs kwaliteit en voorzieningen

  • Algemeen 8
op 15 april 2019 bestemming: Nederland / Gramsbergen, reisperiode: april 2019

Bungalow o.a. slaapkamer betreft bed en achterwand bed smerig . Te vies om aan te pakken. Er wordt niets met de klacht gedaan.

  • Algemeen 4
op 2 april 2019 bestemming: Duitsland / Karlshausen, reisperiode: maart 2019

We hadden Objekt-Nr: DEI240 in Karlshausen in de Eifel. Het huisje was gezellig en heel schoon. De eigenaren zijn hele lieve mensen, je voelt je erg welkom. In het dorp ( 50 meter lopen) is een kleine supermarkt met bakker ( ook op zondag ) de omgeving is geweldig. Je kunt er heerlijk wandelen. Luxemburg, Trier en de Moezel zijn vlakbij. Uitstapjes zijn er genoeg.

  • Algemeen 10
op 30 maart 2019 bestemming: Spanje / El Gastor, reisperiode: maart 2019

Het houten huis ligt in een mooi gebied met een fantastisch uitzicht. Binnen in het huis is het simpel maar alles is er. De bedden zijn minder voor een lagere periode minder geschikt om op te slapen

  • Algemeen 8
op 3 februari 2019 bestemming: Frankrijk / la crou, reisperiode: augustus 2018

Beschrijving klopt van geen kanten compenseren doen ze niet wel snel de beschrijving veranderen

  • Algemeen 1
op 20 januari 2019 bestemming: Denemarken / Klegod, reisperiode: oktober 2018

Er is in 14 jaar niet veel veranderd bij Novasol.Ook bij ons werd in 2014 de borgsom ingehouden omdat het huis niet schoon was achtergelaten. Wij hebben met 4 personen bijna een dag lopen poetsen.Novasol was niet voor rede vatbaar, dus nooit geen Novasol meer.

  • Algemeen 3
op 21 december 2018 bestemming: Denemarken / Rømo, reisperiode: oktober 2018

Een fantastisch groot en luxe huis met zwembad en jacuzzi. Door het matige weer konden de kinderen zich goed vermaken binnenshuis.

  • Algemeen 8
op 21 december 2018 bestemming: België / Durbuy, reisperiode: september 2018

Wat een fantastisch vakantiehuis in een prachtig groene omgeving. Het contact met Novasol was ook erg fijn, goede service en vriendelijke medewerkers. Novasol bedankt voor een ontzettend goede vakantie!

  • Algemeen 9
op 19 december 2018 bestemming: Denemarken / West-Jutland, reisperiode: september 2018

Het was een top vakantie met de hele familie! De kinderen hebben echt genoten van dit geweldige vakantiehuis. Wat een top service!

  • Algemeen 10
op 18 december 2018 bestemming: Kroatië / Funtana, reisperiode: september 2018

Mijn vriend en ik hebben afgelopen september een prachtig appartement met zwembad geboekt in Funtana, een klein sfeervol dorpje in Istrië. Het appartement was zeer ruim en sfeervol ingericht en was van alle gemakken voorzien. De zee was slechts enkele minuten lopen en met de auto waren we binnen 30 minuten in de gezellige stadjes Porec, Novigrad en Rovinj met tal van restaurants, bars en souvenirswinkels. Alles omtrent onze vakantie was uitstekend geregeld dankzij de goede service van NOVASOL. Doordat alles vlekkeloos was geregeld hebben we heerlijk kunnen genieten van een zorgeloze vakantie!

  • Algemeen 8
op 11 december 2018 bestemming: Italië / Cinque Terre, reisperiode: juni 2018

Prima informatievoorziening door NOVASOL en goed en schoon appartement. We hadden geluk met de huiseigenaresse die ons van veel informatie en tips in de omgeving voorzag. Voor 2019 boeken we voor de zomer waarschijnlijk een huis in Kroatië.

  • Algemeen 9
op 1 december 2018 bestemming: Italië / Castel del Piano, reisperiode: juli 2018

Dit vakantiehuis was kwaliteit / prijsverhouding ronduit belachelijk! 5-6.000 euro voor een kringloophuis/ omgeving wat smerig en totaal niet bijgehouden is! Wat het nog vervelender maakt is dat novasol geen enkele excuse maakt.
Zwembad was het enige dat netjes was, op de verweerde ligkussens & hangmathouder na die viel van ellende uit elkaar.

  • Algemeen 3
op 25 november 2018 bestemming: België / Rekem, reisperiode: november 2018

Het was een fijne locatie, eenvoudig proper en gezellig huisje van alle gemakken voorzien!

  • Algemeen 8
op 22 november 2018 bestemming: Frankrijk / Montelimart, reisperiode: augustus 2018

*Geen airco aanwezig
*Geen werkende WiFi
*Algehele onderkomen toestand van het huis
*Smerigheid van het huis op bepaalde plaatsen
*Badkamerlek waardoor douche en bad niet gebruikt kunnen worden + dit verspreidt zeer onaangename geur
*Geen zwembadstofzuiger
*Verstopte siffons in de keuken (liepen niet door en hebben we zelf proper moeten maken)
*Geen parasols
*Geen soeplepels, geen scherpe messen
*Onvoldoende fatsoenlijke glazen
*In elke kamer zeer veel stof-en spinnenwebben
*Haperende WC vergruisbak
*Gevaarlijke tuinmeubelen (er steken verrozte nagels van 7cm uit)


Verder wordt er geadverteerd:
*Zandbak; echter geen zandbak aanwezig (wel een totaal onderkomen "ballenbad")
*Wip; echter geen wip aanwezig
*Schommel, echter geen schommel aanwezig
*Petanque baan, echter geen petanque baan aanwezig
*BBQ, echter geen BBQ aanwezig (bakplaat is geen BBQ)

Valse advertentie dus, we hebben geboekt met de kiesopties Airco en Wifi.
Mochten ze eerlijk geweest zijn hadden we nooit hier verbeleven.
Boerenedrog!!!!!

  • Algemeen 2
op 21 november 2018 bestemming: Italië / San Frustino, reisperiode: november 2018

Lieve eigenaren, gastvrij, mooi en comfortabel huis, wel een beetje donker van binnen, mooie omgeving, centraal in Toscane gelegen.

  • Algemeen 9
op 21 november 2018 bestemming: Frankrijk / Bretagne, reisperiode: oktober 2018

De vakantie woning was niet in staat van verhuur. Veel minpunten die niet opgepakt en opgelost zijn door de organisatie. Naderhand een klacht ingediend en dan wordt je dossier gewoon gesloten. Geen goede ervaring dus en ook zeker geen aanrader!

  • Algemeen 1
op 18 november 2018 bestemming: Denemarken / Søndervig, reisperiode: november 2018

Denemarken is gewoon super

  • Algemeen 9
op 18 november 2018 bestemming: Denemarken / Jegum, reisperiode: november 2018

Top huisje lekker ruim en van alle gemakken voorzien.

  • Algemeen 8
op 15 november 2018 bestemming: Spanje, reisperiode: mei 2018

Net geboekt bij Novasol (via booking.com waar ik wel erg tevreden over ben) maar dat ga ik nooit meer doen, hoewel mijn vakantie nog moet gaan plaats vinden. Ik wilde heel graag een bepaald huis huren en boekte dus ook al zag ik dat ik geen geld meer terug zou krijgen als ik zou annuleren. Geen probleem, alleen had ik nog wel een vraagje over onze late aankomst en of dat geen probleem zou zijn. Dat bleek inderdaad geen probleem maar dat zou dan wel € 40 kosten. Dat vond ik weer een probleem dus vroeg ik of ik anders dan de reservering kon veranderen naar een dag later (allemaal binnen de eerste 24 uur van de reservering!) dat kon, tegen betaling van € 75. Nou ja, dan kies je eieren voor je dure geld. Ik vind het geen probleem om wat extra te moeten betalen voor de late aankomst, maar als het huisje slechts € 70 per nacht kost vind ik € 40 wel heel veel voor sleutelgeld. Klantvriendelijk vind ik het allemaal niet.

  • Algemeen 1
op 6 november 2018 bestemming: Denemarken / Varde, reisperiode: augustus 2018

Het foto's van het vakantiehuis bleken niet overeen te komen met de werkelijkheid en gaven een veel te rooskleuring beeld. De novasol organisatie communiceert erg slecht , zeker wanneer er iets niet goed is. Kortom te veel geld voor te weinig en slechte communicatie

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Tharon plage, reisperiode: september 2018

Zeer gastvrije eigenaren, prachtig gelegen op 200 mtr van het strand, de weekmarkt begon 50 mtr van het huis, mooie omgeving, zeer van genoten.

  • Algemeen 9
op 15 oktober 2018 bestemming: Denemarken / Ebeltoft, reisperiode: oktober 2018

Omdat wij een super mooi huis op een prachtige locatie hebben en wij ontzettend tevreden zijn over het novasolkantoor in Ebeltoft. Wij komen hier al jaren en we hebben nog nooit tevergeefs een beroep gedaan op dit kantoor. Of het nu om een defecte wasmachine of een vervroeging van de vakantie ging altijd super service, enthousiaste medewerkers en behulpzaam, onze dank hiervoor.

Groetjes

Fam. Van de Kraats

  • Algemeen 10
op 13 oktober 2018 bestemming: Denemarken / Varde, reisperiode: augustus 2018

Bij aankomst van de vakantiehuis, deed het douche het niet, waren de lakens niet gevouwen, overal kleine rommel en stoffig. Na de 7 dagen te blijven overnachten in de bestemming, krijgen we na een week, een email waarin stond dat wij de vakantiehuis niet hebben schoongemaakt en 100 euro in de rekening hebben gebracht. Dit was mijn eerste en laatste vakantiehuis die ik bestel bij jullie Novasol. Oplichters zijn het.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende