Schrijf een ervaring over Roompot Vakanties en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Roompot Vakanties

Pagina 1 van 1 met 31 resultaten

op 15 oktober 2020 bestemming: Nederland / Texel, reisperiode: september 2020

Verblijf iedere jaar één of twee maal bij Kustpark Texel.
Chalets zijn vorig jaar gerenoveerd zien er gezellig en schoon uit.
Hopen komend jaar weer te gaan, hopenlijk verhoogt Roompot de
Prijzen niet te veel, opdat wij voorlopig niet naar het buitenland kunnen reizen. Ik geef kustpark Terschelling en park Hunzedal een
Cijfer 10. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 6 oktober 2020 bestemming: Nederland / De Hildenberg Appelscha, reisperiode: september 2020

Wij verbleven met 4 personen in de bungalow Ofslag nr. 16. Deze bungalow is slecht onderhouden, stonk ontzettend, was erg vuil, sommige apparatuur werkte niet en stond veel te vol met spullen van de eigenaar. Direct melding van gemaakt bij receptie en werd een schoonmaakploeg gestuurd. Dit had echter niet het gewenste resultaat. Deze bungalow moet echt uit de verhuur. Wij hebben voor veel geld een zeer teleurstellend weekend gehad. Hebben dit ook allemaal gemeld bij Roompot via de officiele kanalen, inclusief foto's van hetgeen wij aantroffen. Wij kregen een zeer teleurstellend antwoord van Roompot, namelijk dat het park direct op de schoonmaak klacht had ingespeeld en dat de inrichting van de accommodatie een kwestie van smaak is en de eigenaar het recht heeft om persoonlijke spullen in de accommodatie te laten staan. Onze klacht wordt totaal niet serieus genomen door Roompot en ontvangen zelfs geen enkele tegemoetkoming. Schandalig! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 1 oktober 2020 bestemming: Nederland / Nieuwvlietbad, reisperiode: september 2020

Wij hadden een huisje geboekt op resort nieuwvliet bad. Bij aankomst bleken wij midden tussen de bouw te zitten met ins huisje. Van s morgens 700 tot 16.00 uur herrie. Vreselijk. Er stond op site bouwwerkzaamheden maar als je op plattegrond kijkt zie je alleen receptie en zwembad in aanbouw. Niet om ons heen. We moesten zelf elke dag gaan vragen voor een oplossing. Niemand die kwam kijken. Heb geluidsopnames gemaakt waar mensen van schrikken zoveel herrie. Dan bieden ze je 20% korting en blijkt het op de laatste dag een voucher te zijn. Dat waren ze vergeten te vertellen. Ook nav mijn mail met geluidsopname en foto s werd niet gereageerd. Ik moest zelf elke keer contact opnemen. Ze krijgen van mij een hele koude douche!!!! Dam betaal je 1600 voor 1,5 week vakantie na jaar hard werken!!! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 20 september 2020 bestemming: Nederland / Appelscha, reisperiode: augustus 2020

Samen met mijn vrouw ben ik op 21 augustus bij Roompot Hildenberg n Appelscha geweest voor een week.
Bij binnenkomst bleken de bestelde handdoekpakketten niet aanwezig te zijn. Ook waren de badkamers zeer slecht schoon gemaakt. Toen de handdoekpakketten zijn bezorgd de medewerker gewezen op de vieze en ranzige badkamer. Medewerker vertelde dat dit bij de grote schoonmaak hoorde.
Ik heb mijn beklag gedaan bij Roompot en ook foto's hiervan door gestuurd. jammer dat dit niet op deze site kan. Roompot biedt mij een voucher van 50 euro aan die ik kan inwisselen bij een volgende boeking. Dit staat niet in verhouding tot de schandalige staat van de badkamers. Jammer.

  • Algemeen 2
op 3 september 2020 bestemming: Nederland / bruinisse, reisperiode: augustus 2020

Geboekt betaald , kunnen niet komen (corona) en kunnen kiezen alles kwijt of omboeken en meer dan 500 euro bijbetalen. Wat een service van Roompot. lekker mensen nog wat dieper duwen

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2020 bestemming: Nederland / Weertebergen, reisperiode: augustus 2020

Huisje té vies en geen reactie Park

  • Algemeen 2
op 16 juli 2020 bestemming: Nederland / Zeeland, reisperiode: juli 2020

Op 6 juli een boeking gedaan in overleg met een medewerkster met daarbij prioriteit de hond. Nu wilde we alvast de betaling voor de hond doen en namen 15 juli contact hierover op. Kregen toen te horen dat de hond niet welkom is. ze zouden op 7 juli hierover een bericht hebben gestuurd. zowel op de telefoon als op de mail niets maar dan ook niets terug te vinden. Annuleren kan maar dan zijn we de € 2.800,-- (corona prijs) kwijt en voor de hond is op korte termijn niets te regelen. Om boeken kon naar België alleen is de hond niet ingeënt. Op welke manier contact is opgenomen op 7 juli is niet duidelijk en er wordt geen uitleg gegeven. Roompot bedankt!!!!!

  • Algemeen 1
op 7 juli 2020 bestemming: Nederland / Weert, reisperiode: juli 2020

Speciaal voor Weerterbergen gekozen voor het zwembad

Nérgens tijdens het boeken of elders op de site staat aangegeven dat er maar 1x per verblijf gezwommen mag worden voor max.1.5 uur!!!!!
Alleen als je naar de veelgestelde vragen gaat en daar "is het zwembad open" aanklikt wordt melding gemaakt dat er met tijdblokken wordt gewerkt waarvoor gereserveerd moet worden.
Maar nergens dat je maar 1x per verblijfsduur mag zwemmen.

Wij hebben voor 9 dgn geboekt met een 5 en 2 jarige en komen er nu nog geen week vantevoren via via achter.
Dit wordt opzettelijk verzwegen naar mijn idee omdat ze weten dat velen dan niet zouden boeken.

Laaiend ben ik en zal er nooit meer boeken

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / Gasselternijveen, reisperiode: augustus 2020

Afgelopen zaterdag een vakantie geboekt bij Roompot. Van tevoren uiteraard even checken of de camping open is en alle voorzieningen beschikbaar zijn, en wat zie ik, een mooi animatieprogramma aangepast op corona. Geweldig, boeken dus! Na het boeken kun je inloggen op de parksite, en wat zie ik tot mijn verbazing, weg animatieprogramma.
Ik bellen, krijg een vriendelijke meneer aan de lijn die aangeeft dat door corona het programma is aangepast, ik zeg begrijp ik gezien ik op de corona pagina gekeken heb naar het programma. Op een camping even verderop is wel een animatieprogramma meneer, kost wel € 85,00 meer. Daar gaan we dus in mijn ogen helemaal de fout in! Jullie vermelden foutieve informatie op jullie eigen website, waardoor ik overgehaald wordt om te boeken. Als ik dan boek, zie ik pas dat de informatie onjuist is. Nu mag ik mijn zoon gaan vertellen dat we of geen animatie hebben, of geen vakantie (wat me ook weer geld kost gezien de 24 uur voorbij zijn).

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: Nederland / Brunssum, reisperiode: juni 2020

Kan niet omboeken op park naar keuze ontvang leugen op leugen

  • Algemeen 1
op 1 mei 2020 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Borg van 65 euro niet terug. Na 2x vragen via contactformulier nog niks gehoord. Dan gebeld. Dan zegt park dat ze hem inhielden voor dingen doe niet gepoetst zouden zijn en vieze dekbedden. Het klopt totaal niet. We hadden alles tiptop gepoetst achtergelaten en dekbedovertrekken gebruikt. De dekbedden waren niet nieuw en niet mooi bij aankomst, maar we deden eigen bedlinnen erover. Nu worden we daar 65 euro voor gestraft. De 'niet gepoetste' dingen hadden we zeker wel gepoetst en kloppen ook niet. Roompot houdt ongeoorloofd en incorrect zomaar 65 euro in terwijl wij ze in de moeilijke coronatijd steunden door niet te annuleren. Ongehoord dit. Ook moesten we tot 3x toe zelf vragen naar de borg.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Nederland / kijkduin, reisperiode: maart 2020

I.v.m. het corona virus is souplesse ver te zoeken bij dit bedrijf, iedereen is hier de dupe van !! Als je een bungalow reeds al hebt geboekt in deze periode kun je hem niet annuleren (zowel dan is 90% van je geld weg).
Wie gaat er nu nog ergens naar toe waar niets "let wel" werkelijk niets te doen is
Restaurants, evenementen, attracties e.d. zijn allemaal gesloten, dus kan je niet genieten van hetgeen je geboekt hebt !
Dit begrijpt Roompot niet, ze zijn niet solitair met de klanten in deze zware tijd.
Waarom is het zo moeilijk voor hun om net als Centerparks, tuin en ander vakantie organisaties vouchers uit te geven zodat je die binnen een jaar kan inzetten voor een andere boeking !
Dus het gaat uiteindelijk bij deze instellingen toch om het "geld" en niet om een plezierig verblijf van de klanten !!
Samen lossen we dit probleem op volgens min. Rutte, maar dan zonder steun van Roompot vakanties !!

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2018 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: augustus 2018

Op het park is erg weing voor leeftijden tussen 10 en 17. Alles is om of voor 20 uur dicht zoals zwembad en alle horeca.
Wat wel echt geweldig is ,is de enthousiasme van het personeel en het animatie team. Het zijn allemaal jonge mensen met hart voor het park en veel plezier in hun werk.
De 6 is ook echt voor het park, het personeel en animatie team krijgt van mij een dikke 10.

  • Algemeen 6
op 20 juli 2018 bestemming: Nederland / Domburg, reisperiode: juli 2018

Wegens de staat waarin bet huisje verkeerd. Oa niet schoon.

  • Algemeen 4
op 27 juni 2018 bestemming: Nederland / Oosterhout, reisperiode: juni 2018

Ons huisje in Katjeskelder, Oosterhout, werd omringd door huizen met dronken jongens die het hele weekend voor veel overlast zorgden: harde muziek, boeren, lallen, braken. Idioot dat Roompot zulke combinaties toelaat.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2018 bestemming: Nederland / Renesse, reisperiode: augustus 2018

Een paar vrienden en ik hadden een huisje geboekt bij Roompot. Alles leek in eerste instantie dik in orde. Echter 2 dagen na het reserveren kregen wij een mail dat er wegens eerdere incidenten met groepen op de camping een extra borg moest worden betaald van €500 per persoon! Dit terwijl het huisje nog geen €250 per persoon was. Dit is natuurlijk buitenproportioneel. Toen ik hierover belde werd me medegedeeld dat ze dit alleen vragen aan jongeren wegens eerdere overlast. Dit neigt dus erg naar leeftijdsdiscriminatie. Als je hierover je beklaag doet wordt er botte manier gezegd "Als je het er niet mee eens bent dan huur je maar lekker een advocaat in". De hele ervaring is dus erg onprettig, ik snap dat ze extra borg vragen aan (wat hun als) risico groepen zien maar dit is gewoon overdreven. Je kan niet verwachten dat mensen het dubbele aan borg gaan betalen, borg die je al kwijt kan raken bij een klacht over overlast.

  • Algemeen 1
op 13 april 2018 bestemming: Nederland / Soeten Haert, reisperiode: maart 2018

Maken veel winst door de mensen hun borg zomaar in te houden, opgepast hiermee (hebben paar foto's van vuile huisjes die ze nadien gebruiken om naar klanten door de sturen en zo de borg niet hoeven terug te betalen

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Mooi huisje , maar niet schoon. Spinnenwebben van maanden. Bruine vegen op tegels toilet.... Vuil van vorige huurders heeft 36 uur voor het huisje gelegen. Omkleedhokjes zwembad zo vies, dat je er niet met blote voeten kon staan. Veel auto verkeer op het park, tot laat. Het restaurant was daar tegen goed , met vriendelijk personeel.

  • Algemeen 5
op 21 oktober 2017 bestemming: Nederland / Domburg, reisperiode: augustus 2017

Omdat ze mensen van buiten de camping langs laten om te
Parkeren , kennis van 80 jaar die op bezoek kwam niet netjes benaderd!

  • Algemeen 6
op 9 oktober 2017 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: september 2017

Het gaat om Roompot Resort Arcen, huisje 133. Luxe comfort villa. Je boekt een huisje aan de hand van de gegevens op de website, omschrijving en foto's. Dat ziet er mooi uit, er staat wel bij vermeld dat het interieur kan verschillen per huisje. Dat snappen we, maar niet dat het er totaal niet op lijkt. Afgeleefd, oud en niet echt schoon is. Met kapotte plavuizen en stukken uit het zeil op de slaapkamers. verweerde badkamerspiegels en beschadigde bank, kapotte spiegel in de gang. Het voelt als bedrog en misleiding.
Heb een mail gestuurd naar Roompot met onze klacht. We hadden gelijk bij aankomst moeten klagen, dan hadden ze wat voor ons kunnen betekenen. Nu niet meer en krijgen we alleen excuses. Maar het was een kort verblijf en in eerste instanties hadden we geen zin om te klagen, omdat dat veel tijd kost. Maar, gaande weg tijdens het verblijf voelde wij ons eigenlijk wel opgelicht, want het was totaal niet luxe en het was absoluut niet comfortabel. Als niemand wat zegt, veranderd er niets en verhuren ze het zo weer. Als mensen wel de luxe comfortabele villa voor het bedrag krijgen en wij in iets heel anders terecht komen als op de website staat vermeld, voelt dat echt als misleiding en voelen wij ons erg bedrogen. Dus Roompot slaan wij over en zullen eerst heel goed checken of we wel krijgen wat we gehuurd hebben. Jammer hoor, want je bent weg voor de ontspanning.

  • Algemeen 2
op 6 september 2017 bestemming: Nederland / vlierden, reisperiode: september 2017

Vies,goor rijp voor de sloop. zijn na 2 dgn naar huis gegaan.bedden doorgezakt,bankstel ook vol met halen,hondekoekjes op de grond en grote stofwolken.enz.enz.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2017 bestemming: Nederland / Waterrijk oesterdam tholen, reisperiode: augustus 2017

Vies smerig huisje gedateerd

  • Algemeen 3
op 6 mei 2017 bestemming: Nederland / Hellevoetsluis, reisperiode: mei 2017

Wij zijn dit weekend te gast geweest in het Roompot hotel Cape Helius, Kamer was redelijk maar het bijgekochte ontbijt viel zwaar tegen. Voor 12,50 pp (ook voor de kinderen) was het ontbijtbuffet niet meer dan erg basic. Zeker niet aan te raden. Genoeg alternatieven in de buurt.

  • Algemeen 5
op 17 oktober 2016 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2016

Roompot is een uiterst onbetrouwbare organisatie.

  • Algemeen 3
op 29 augustus 2016 bestemming: Nederland / Vlierden, reisperiode: juli 2016

Het huis waar wij in verbleven was echt ondermaats. Het was absoluut niet kindvriendelijk terwijl dit wel werd verteld. Bedden met matrassen die compleet doorgezakt waren, er was van alles kapot, het barstte van de muggen en andere insecten, het was vies en gehorig, 's nachts hoorde ik de muizen tussen de wanden lopen en op het park was amper wat te doen. Niet wat we gewend zijn van Roompot!

  • Algemeen 4
op 19 december 2015 bestemming: Nederland / Ouddorp, reisperiode: november 2015

We verbleven in Strandpark Duynhille van Roompot. De accommodatie zag er pico bello uit en was gunstig gelegen vlakbij de duinen. Binnen 10 min stond je aan zee. Aangezien het stormde werd het een lekker uitwaaiweekend waarbij het lekker thuiskomen was in de bungalow.

  • Algemeen 8
op 3 oktober 2015 bestemming: Nederland / Texel Nes, reisperiode: september 2014

Wij waren er voor een bruiloft en hebben er een weekje aan vast geknoopt.Heerlijk weer en een geweldige locatie van Roompot en alles piekfijn in orde.

  • Algemeen 9
op 23 september 2015 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: maart 2015

Het huis was smerig, ik heb dit als zeer slecht ervaren.

  • Algemeen 3
op 22 september 2015 bestemming: Nederland / Weert, reisperiode: augustus 2015

Super leuk park, van alles te doen als je niet van het park af zou willen,personeel is zeer vriendelijk .

  • Algemeen 9
op 21 april 2015 bestemming: Nederland / breskens, reisperiode: maart 2015

Zeer slechte voorzieningen op de camping waar onder geen slagboom om de camping op te komen! Iedereen is welkom!! Er word veel te hard gereden en ze hebben hun gasten van dit alles niet op de hoogte gesteld en geen compensatie geboden!! Comfort plaats betaald maar niet gekregen!! Ook is de roompot niet vatbaar voor de klachten van hun gasten en reageert er maar niet op! Sta al 13 jaar als gast daar en het word alleen maar slechter. Zo gaat de roompot om met trouwe gasten!!

  • Algemeen 2
  • Prijs / kwaliteit 2
op 11 november 2008 bestemming: Nederland / Oosterhout, reisperiode: november 2008

Wij zijn met 10 vrienden een weekendje weg geweest in de VIPbungalow voor 12 personen, geboekt bij RP Holidays. De huisjes zijn super. Veel beter dan Center Parcs! We hadden 4 badkamers, waarvan een met whirlpool en een met bubbelbad.

De faciliteiten op het park kunnen beter. Het is veel op kleine kinderen gericht. Voor hen lijkt het mij ook echt geweldig op het park.

De schoonmaak van het huisje kan beter. Vooral omdat wij verplicht waren om een eindschoonmaak te betalen a 130,- euro. Dan is het jammer dat het huisje niet heel schoon was bij aankomst.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 6
  • 1