Schrijf een ervaring over Roompot Vakanties en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Roompot Vakanties

Villa Expert
8,9
op basis van 14 reviews
Lees meer
Comfortvilla
8,8
op basis van 28 reviews
Lees meer
Novasol
8,2
op basis van 2382 reviews

3 consumenten awards

Novasol won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 2 met 19 resultaten

op 3 augustus 2018 bestemming: Nederland / Bruinisse, reisperiode: augustus 2018

Op het park is erg weing voor leeftijden tussen 10 en 17. Alles is om of voor 20 uur dicht zoals zwembad en alle horeca.
Wat wel echt geweldig is ,is de enthousiasme van het personeel en het animatie team. Het zijn allemaal jonge mensen met hart voor het park en veel plezier in hun werk.
De 6 is ook echt voor het park, het personeel en animatie team krijgt van mij een dikke 10.

  • Algemeen 6
op 20 juli 2018 bestemming: Nederland / Domburg, reisperiode: juli 2018

Wegens de staat waarin bet huisje verkeerd. Oa niet schoon.

  • Algemeen 4




op 27 juni 2018 bestemming: Nederland / Oosterhout, reisperiode: juni 2018

Ons huisje in Katjeskelder, Oosterhout, werd omringd door huizen met dronken jongens die het hele weekend voor veel overlast zorgden: harde muziek, boeren, lallen, braken. Idioot dat Roompot zulke combinaties toelaat.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2018 bestemming: Nederland / Renesse, reisperiode: augustus 2018

Een paar vrienden en ik hadden een huisje geboekt bij Roompot. Alles leek in eerste instantie dik in orde. Echter 2 dagen na het reserveren kregen wij een mail dat er wegens eerdere incidenten met groepen op de camping een extra borg moest worden betaald van €500 per persoon! Dit terwijl het huisje nog geen €250 per persoon was. Dit is natuurlijk buitenproportioneel. Toen ik hierover belde werd me medegedeeld dat ze dit alleen vragen aan jongeren wegens eerdere overlast. Dit neigt dus erg naar leeftijdsdiscriminatie. Als je hierover je beklaag doet wordt er botte manier gezegd "Als je het er niet mee eens bent dan huur je maar lekker een advocaat in". De hele ervaring is dus erg onprettig, ik snap dat ze extra borg vragen aan (wat hun als) risico groepen zien maar dit is gewoon overdreven. Je kan niet verwachten dat mensen het dubbele aan borg gaan betalen, borg die je al kwijt kan raken bij een klacht over overlast.

  • Algemeen 1
op 13 april 2018 bestemming: Nederland / Soeten Haert, reisperiode: maart 2018

Maken veel winst door de mensen hun borg zomaar in te houden, opgepast hiermee (hebben paar foto's van vuile huisjes die ze nadien gebruiken om naar klanten door de sturen en zo de borg niet hoeven terug te betalen

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Mooi huisje , maar niet schoon. Spinnenwebben van maanden. Bruine vegen op tegels toilet.... Vuil van vorige huurders heeft 36 uur voor het huisje gelegen. Omkleedhokjes zwembad zo vies, dat je er niet met blote voeten kon staan. Veel auto verkeer op het park, tot laat. Het restaurant was daar tegen goed , met vriendelijk personeel.

  • Algemeen 5
op 21 oktober 2017 bestemming: Nederland / Domburg, reisperiode: augustus 2017

Omdat ze mensen van buiten de camping langs laten om te
Parkeren , kennis van 80 jaar die op bezoek kwam niet netjes benaderd!

  • Algemeen 6
op 9 oktober 2017 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: september 2017

Het gaat om Roompot Resort Arcen, huisje 133. Luxe comfort villa. Je boekt een huisje aan de hand van de gegevens op de website, omschrijving en foto's. Dat ziet er mooi uit, er staat wel bij vermeld dat het interieur kan verschillen per huisje. Dat snappen we, maar niet dat het er totaal niet op lijkt. Afgeleefd, oud en niet echt schoon is. Met kapotte plavuizen en stukken uit het zeil op de slaapkamers. verweerde badkamerspiegels en beschadigde bank, kapotte spiegel in de gang. Het voelt als bedrog en misleiding.
Heb een mail gestuurd naar Roompot met onze klacht. We hadden gelijk bij aankomst moeten klagen, dan hadden ze wat voor ons kunnen betekenen. Nu niet meer en krijgen we alleen excuses. Maar het was een kort verblijf en in eerste instanties hadden we geen zin om te klagen, omdat dat veel tijd kost. Maar, gaande weg tijdens het verblijf voelde wij ons eigenlijk wel opgelicht, want het was totaal niet luxe en het was absoluut niet comfortabel. Als niemand wat zegt, veranderd er niets en verhuren ze het zo weer. Als mensen wel de luxe comfortabele villa voor het bedrag krijgen en wij in iets heel anders terecht komen als op de website staat vermeld, voelt dat echt als misleiding en voelen wij ons erg bedrogen. Dus Roompot slaan wij over en zullen eerst heel goed checken of we wel krijgen wat we gehuurd hebben. Jammer hoor, want je bent weg voor de ontspanning.

  • Algemeen 2
op 6 september 2017 bestemming: Nederland / vlierden, reisperiode: september 2017

Vies,goor rijp voor de sloop. zijn na 2 dgn naar huis gegaan.bedden doorgezakt,bankstel ook vol met halen,hondekoekjes op de grond en grote stofwolken.enz.enz.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2017 bestemming: Nederland / Waterrijk oesterdam tholen, reisperiode: augustus 2017

Vies smerig huisje gedateerd

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • Volgende