&Olives Travel

Url: https://www.isropa.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: landenspecialist

Logo van &Olives Travel

Isropa is een reisorganisatie die opgericht is in 1972 en al ruim 45 jaar reist naar prachtige landen en gebieden. Ze zijn er 'thuis' en voelen zich er thuis. Isropa is specialist in reizen naar Portugal, Cyprus, Israël, Jordanië, Marokko, Verenigde Arabische Emiraten, Oman, Egypte en Malta. Dit zijn bestemmingen met een vaak een lange, soms bewogen geschiedenis waarvan de sporen vandaag de dag nog goed te zien zijn. Ook liggen al deze landen aan zee zodat de kennismaking met een bijzondere cultuur gecombineerd kan worden met een fijne en ontspannende strandvakantie. Bij alle bestemmingen is er de mogelijkheid om verschillende bezienswaardigheden te combineren tot een totale vakantie. Zowel voor een ervaren reiziger als voor iemand die de bestemming voor het eerst bezoekt.

Isropa staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit, persoonlijk advies en geen zorgen. De reizen die je er kunt boeken zijn zonvakanties, stedentrips, rondreizen en fly-drives. Uiteraard kan Isropa je ook helpen bij het samenstellen van een rondreis op maat. Isropa heeft ook een gespecialiseerde afdeling Groepsreizen en Incentives. Zij kunnen reizen organiseren naar de bestemmingen in het aanbod maar organiseren tevens reizen naar andere bestemmingen. Neem contact op met de reisorganisatie voor meer informatie over de mogelijkheden. Isropa is aangesloten bij de SGR, het ANVR en het Calamiteitenfonds. Je kunt Isropa ook volgen op Facebook.

Isropa Reizen heet nu &Olives Travel!

op 11 februari 2020 bestemming: Cyprus / Rondreis, reisperiode: juni 2019

Hele mooie rondreis gemaakt langs authentieke plaatsen met leuke hotelletjes. Prima geregeld en op maat aangepast.

  • Algemeen 9
op 4 januari 2020 bestemming: Israël, reisperiode: december 2019

Reis naar israel geboekt, slechte communicatie vooraf en klachten worden niet serieus genomen

  • Algemeen 3
op 12 oktober 2019 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: januari 2019

Wij zijn met een bevriend stel op vakantie geweest naar Marrakech.
De vakantie zelf was prima maar Isropa was vergeten ons de reisbescheiden te sturen.Volgens de site zouden we dat 3 weken voor vertrek ontvangen maar dat bleek later 8 dagen te zijn !!!
3 dagen voor vertrek gebeld waar het bleef en ze bleken ons vergeten te zijn.Gelukkig hebben ze het nog direct per mail verstuurd maar we waren toch wel bang dat er nog meer verkeerd zou gaan.
Ook stond er niemand bij het vliegveld in Marrakech op ons te wachten, dus een slechte organisatie.

  • Algemeen 2
op 3 oktober 2019 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: oktober 2019

We belden voor een last minute die we zagen op de site. Aan de telefoon werd gezegd dat het aangevraagd moest worden maar allemaal in orde zou komen. Vele telefoontjes (met elke keer zeker 20 minuten in de wacht) en mailtjes later, kregen we 3 dagen voor het eigenlijke vertrek te horen dat het toch niet ging lukken en ze niets voor ons konden doen. Helemaal geen vakantie dus. Geen aanrader dus wat ons betreft.

  • Algemeen 2
op 22 juni 2019 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: juni 2019

Ik geef dit cijfer omdat dit reisbureau mijn enige stress opleverde. Had gebeld voor mijn tickets, die ik een paar dagen voor mijn reis nog niet ontvangen had. Men vertelde mij dat ik nog een betaal achterstand had.
En dit terwijl ik het volle bedrag had voldaan. 1 dag voor mijn reis kreeg ik de vouchers via mijn email. Vreemd vond ik het dat ingeval ik toch een betaal achterstand had hen mij geen reminder gaven. Over en weer gebeld waarbij men mij niet netjes te woord stond ( zuchten). Uiteindelijk na veel stress toch op reis kunnen gaan. Dit reisbureau raad ik u niet aan als je zonder stress op vakantie wilt gaan. De excursie met een gids die we hadden was ook een flater. Als je niet frans georienteerd ben wordt je gediscrimineerd. Ik had die gids al een keer gewaarschuwd maar hij trok zich hier niets van aan. Gaf alleen aandacht aan fransen en sprak met mijn zus en mij slecht engels en zei alleen het voor hem het belangrijkste. Tot overmaat van ramp overlegde hij alleen met de fransen om naar de moskee te gaan. Dit heb ik geweigerd uit principe. Hij werd hier boos over.Mijn zus en ik hebben uiteindelijk een taxi genomen naar ons hotel.
Deze gids zal veel klanten kosten met dit gedrag.
Betreft het hotel die was goed alleen personeel kan geen engels praten.
Dus mijn uiteindelijke conclusie is dat ik de volgende keer een ander reisbureau in de arm neemen niet meer Isropa. Dus bezint eer u begint.

  • Algemeen 4
op 28 oktober 2018 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: september 2018

Bij aankomst stonden we niet ingeschreven.we moesten de paspoorten afgeven.en de volgen de dag.werd er verder gekeken.als er geen oplossing was dan werd de reis gecenceld.of moesten we alles ter plekke betalen.dat gaat natuurlijk niet gebeuren.van jullie hebben we niemand gezien.er was wel bij het hotel een van correndon die heeft ons geholpen.en dat is goed uit gekomen.

  • Algemeen 5
op 13 december 2017 bestemming: Jordanië / Rondreis, reisperiode: oktober 2017

Onze rondreis naar Jordanië was tot in de puntjes geregeld! Alles klopte en was van tevoren geregeld. Voor de douane stond een lokale agent om ons op te vangen en ons visum te regelen en onze privéchauffeur reed geheel naar onze wens en zorgde dat wij op het juiste moment op de juiste plek waren. Niets was hem te veel. Voor herhaling vatbaar!

  • Algemeen 9
op 15 november 2017 bestemming: Marokko / Agadir,marrake, reisperiode: oktober 2017

Wij hebben op 21 oktober een serieuze klacht ingediend en daar nooit een reactie op gehad. Boeking nr 003485.

  • Algemeen 5
op 28 september 2012 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2012

Ik boekte bij Suntip maar de reis werd uitgevoerd door Isropa. Dat bleek pas toen ik de reisbescheiden ontving. Ik wist het niet omdat het nergens vermeldt stond en dus had ik er ook niet voor kunnen kiezen.
De vliegreis werd uitgevoerd door Corendon. Omdat het via Isropa ging kreeg je niet de normale service bij Corendon, online inchecken, wat voor mij problemen met mijn gezondheid opleverde. Hoewel ik daarover met Suntip vooraf contact opnam met vermelding van gezondheidsproblemen, schoof men het op mij af: bij een goedkope reis hoorde een mindere service.
Ik was voor de derde keer in dit prima hotel, maar werd opeeens verwezen naar een derderangs kamer die ik niet geboekt had. De incheck duurde 1,5 uur omdat men geen kamer voor mij kon vinden die voldeed aan wat ik had geboekt. Pas na 24 uur kreeg ik mijn vaste - nu al de derde - kamer. Met een vakantie van 1 week is dat zonde van je tijd.
Bij vertrek hebben ik meer dan 45 minuten op de bus naar het vliegveld gewacht en toen bleek dat die veel later zou komen. De vlucht had 3 uur vertraging en dat had de reisleiding niet doorgegeven. Bij het vliegveld bleek de vlucht echter zelfs een half uur te vroeg te zijn, eigenlijk dus 3,5 uur. Enorm gestuntel van de reisleiding. De afhandeling van deze klacht door Suntip is ook beneden de maat. Ik had het kunnen weten dus eigen schuld dikke bult.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 4
  • Prijs / kwaliteit 5
op 16 juli 2012 bestemming: Israël / rondreis, reisperiode: juli 2010

We hebben in overleg met Isropa de voorbeeldreis aangepast aan onze wensen. We waren overal meer dan welkom en alles was goed geregeld/geboekt. Ook hebben we veel info gekregen, voor de reis begon, over de reis en het land. Dit is zeker een goed reisbureau.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8

Nieuws