Schrijf een ervaring over Calsedon en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Calsedon

8,2 in 17 reviews
Lees meer
8,5 in 79 reviews
2 consumentenawards:
Rosetta Reizen won in 2013 de Reisgraag award Rosetta Reizen won in 2015 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 9 met 87 resultaten

op 20 juli 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: juli 2017

We hebben een tailer made vakntie naar Verenigde Arabische Emirten geboekt bij Caseldeon. Ze hebben alles voor ons heel netjes geregeld. We hebben een flesje wijn van hun op de kamer gehad bij de aankomst. Alle excursies en cruise was perfect geregeld.

  • Algemeen 8
op 19 juli 2017 bestemming: Malta / bugibba, reisperiode: juli 2017

Vriendelijk personeel en goede organisatie. Geen problemen gehad. Malta was fantastisch.

  • Algemeen 10
op 17 juli 2017 bestemming: Mauritius / Le Morne, reisperiode: juli 2017

Eerste keer naar Mauritius geweest. Mooi hotel op all inclusive geboekt. De vlucht was via Istanbul en was goed georganiseerd. Het was een vakantie die we niet kunnen vergeten. We waren niet van bewust dat Mauritius zo mooi was.

  • Algemeen 9
op 15 juli 2017 bestemming: Malta / St. Pauls Bay, reisperiode: juli 2017

Top organisatie. Niet normaal voor zo'n voordelige reis. We zijn eergisteren in Hotel Santa Maria aangekomen. Een simpel hotel in Malta. Maar vanaf de check-in tot nu toe loopt alles goed. We zijn hartstikke te vreden van de service van Calsedon en het hotels. Alles is naar wens. Gelukkig!

  • Algemeen 10




8,2 in 17 reviews
Lees meer
8,5 in 79 reviews
2 consumentenawards:
Rosetta Reizen won in 2013 de Reisgraag award Rosetta Reizen won in 2015 de Reisgraag award
Lees meer
op 15 juli 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2017

Wij zijn met Calsedon weekje naar Antalya geweest. Het hotel Alp Pasa was een fantastiche keuze. Zit in het oud centrum van Antalya. De prive transfer van het vliegveld naar het hotel was ook heel goed geregeld.

  • Algemeen 10
op 12 juli 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: juni 2017

We hebben een leuke vakantie in Dubai gehad. Gewoon een simpel hotel met ontbijt geboekt. Het was dichtbij de marina en Marina Shopping Mall. Alles was goed georganiseerd. Het was wel heftig qua weer maar organisatie was top.

  • Algemeen 9
op 26 mei 2017 bestemming: Cyprus / Simema, reisperiode: mei 2017

Slechte accomodatie, slecht eten slechte bedden en onvriendelijk personeel. Geland op het Griekse gedeelte van het eiland geen transfer geregeld naar ons hotel op het Turkse gedeelte. Gebeld met vertegenwoordiging van calsedon op Cyprus kwam ons niet halen moesten maar een taxi nemen a 120 euro. Bij nader inzien een auto gehuurd ivm het vertrek naar huis. Na thuiskomst contact opgenomen met calsedon die gaven aan dat we beter hadden moeten opletten met boeken.
Calsedon bedankt dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij jullie geboekt heb en ik zal dan ook niemand bij jullie aanbevelen

  • Algemeen 4
op 21 mei 2017 bestemming: Cyprus / Steenwijk, reisperiode: mei 2017

Had vakantie geboekt met kookgelegenheid. Was er dus niet.veel extra kosten gemaakt

  • Algemeen 4
op 13 mei 2017 bestemming: Cyprus, reisperiode: mei 2017

Accomodatie (Simena hotel) was niet schoon, de kookgelegenheid in onze kamer bestond uit een hele vieze koelkast en een waterkoker... Die was er dus niet. De poolbar was gesloten en word ook niet meer gebruikt. De bedden waren Verschrikkelijk. Het eten was erg karig, glazen en borden 'vettig'. Kamers werden onhygienisch 'schoongemaakt'. Nadat de schoonmaakster was geweest, maakten we alles zelf schoon. Teleurstellend verblijf helaas. Personeel was redelijk. Het weer was super en het zwembad was ook goed. De transfer naar de luchthaven was door ons vanuit Nederland al geregeld, maar we kregen van te voren niet te horen hoe laat we werden opgehaald. Zelf achteraan geweest. Vervolgens werden we niet op de afgesproken tijd opgehaald, weer gebeld, en werd ons verteld dat onze chauffeur twee uren later kwam. Calsedon gebeld en geappt maar geen gehoor/reactie. Erg jammer.

  • Algemeen 3
op 15 april 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2017

Dubai en het hotel waar we zaten waren geweldig!! Ook Turkish Airlines was perfect! Maar Calsedon zelf zijn wij absoluut niet tevreden over! Ze hebben 3 keer onze vlucht verandert, 2 keer zonder dat wij het wisten. Heb er minstens 10 keer achteraan gebeld. Zelfs op de laatste dag van vertrek, zat het me niet helemaal lekker welke vlucht ik nu moest hebben (terwijl ik die dag ervoor nog een medewerker aan de telefoon heb gehad die zei dat we met Atlasglobal vlogen) maar goed dat wij hebben gebeld, het bleek dat wij helemaal niet met Atlasglobal vlogen maar met Turkish Airlines (die ook nog eens een uur eerder vloog) zei de andere medewerker. Wij kregen zo veel stress door Calsedon. Een aantal medewerkers (niet allemaal) doen hun werk absoluut niet goed ik snap niet waar zij mee bezig zijn!

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende