Ervaringen Calsedon

Pagina 1 van 2 met 107 resultaten

op 6 januari 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: januari 2019

Ronduit niet gekregen waarvoor we geboekt hadden. Excuses van Calsedon was dat maand januari Hotels gesloten zouden zijn. Pardon ? Waarom biedt u deze reis dan aan in deze periode ? Rondreis over SiciliŽ met 5* Hotels was de deal maar die hebben we niet volgens de deal gekregen

  • Algemeen 5
op 18 februari 2018 bestemming: Malta / St. Julians, reisperiode: februari 2018

Nooit meer met carnaval naar Malta. Heel druk, heel veel jeugd, heel veel herrie. St.George hotel is wel het slechtste hotel wat we ooit hebben gehad.
Het enige goeie was het personeel, erg vriendelijk. De rest was allemaal verschrikkelijk. En van reisje naar de zon was ook geen sprake. Koud, nat regen.

  • Algemeen 4




op 30 november 2017 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: november 2017

Pršchtige all inclusive vakantie in Agadir gehad. Het was een super vakantie met 27 graden hele week door. Hartelijk dank!

  • Algemeen 10
op 23 november 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: november 2017

Combi-reis geboekt met Calsedon vorige week in Dubai. We hebben 3 nachten in Abu Dhabi en 4 nachten in Dubai doorgebracht. Het is ťťn van de beste bestemming die we ooit bezocht hebben. De hotels zijn goed en veel excursiemogelijkheden. Desert Safari is en must!

  • Algemeen 10
op 21 november 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2017

Een reisje van 149 Euro pp naar Marrakech geboekt. Het is geen geld voor zo'n reisje. We willen Maria bedanken voor haar goede behandeling ter plekke.

  • Algemeen 10
op 21 november 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: november 2017

3 dagen fantastische, culturele city trip in Marrakech gehad. Essouria, desert safari en Medina is moeitewaard te zien.

  • Algemeen 10
op 20 november 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: oktober 2017

Het was voor ons een mooie vakantie in Dubai met Calsedon.

  • Algemeen 8
op 7 november 2017 bestemming: Malta / Mellieha, reisperiode: augustus 2017

In de zomervakantie met 2 volwassenen en 2 kinderen naar Malta geweest. We hebben voor het hotel Maritim Antonine gekozen. Dit hotel is geboekt op advies van onze buren. Het is gelegen in het dorpje Mellieha. Het strand van Mellieha is 15 minuten lopen. Er is ook een mooie tuin met zwembad in het hotel. We hebben een mail gehad van Calsedon om onze mening te uiten en dat doen we bij deze. Slechts een keer met Calsedon op vaknatie geweest. We hebben puur naar het prijs gekeken en geboekt. We weten het niet of we weer bij Calsedon boeken maar eerste keer ging zonder problemen.

  • Algemeen 9
op 6 november 2017 bestemming: Malta / bugibba, reisperiode: oktober 2017

Een super vakantie met hele familie op Bella Vista Hotel in Malta gehad. Het was een weekje weg in de herfstvakantie. Alles was naar behoren.

  • Algemeen 9
op 5 november 2017 bestemming: Malta / Qawra, reisperiode: oktober 2017

Een super leuke all inclusive vakantie in Malta gehad. Vanaf het boekingsmoment tot het check-out op het hotel. Hotel is gelegen in het plaatje Qawra, vlakbij het centrum en strand. Als je betere strand wilt, moet je dan naar Mellieha strand gaan. Je kunt gewoon simpelweg het openbaar vervoer nemen richting Mellieha. Bella Vista was een klein hotelletje met goed service. Het personeel weet waar ze over hebben en wat ze doen.

  • Algemeen 10
op 4 november 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: oktober 2017

Interessante vakantie in Marrakech gehad. Een city trip van 4 dagen met Calsedon geboekt. Alhoewel het hotel Sangho Village buiten de stad lag, hebben we geen last van gehad want we hadden elke dag een excursie geboekt. Maar het is wel een leuk hotel met groot zwembad en goed all inclusief concept.

  • Algemeen 9
op 3 november 2017 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: september 2017

Top vakantie voor weinig geld gehad. 5 dagen naar een hotel in Malta geweest voor 400 euro voor 2 personen. Het was een kant en klare pakketreis. We willen wel weer gaan als ze voor dezelfde prijs aanbieden :).

  • Algemeen 10
op 2 november 2017 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: oktober 2017

Eerste keer naar Marokko geweest. Wij hebben voor de badplaats Agadir gekozen; namelijk Kenzi Europa Hotel. De hotels zijn niet zoals je kan verwachten in andere bestemmingen maar de zee, het strand zijn perfect en de mensen zijn aardig. Het hotel was niet direct aan het strand gelegen maar op 5 minuten loop afstand. Het eten en schoonmaak was goed in het hotel.

  • Algemeen 10
op 30 oktober 2017 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: september 2017

Super vakantie op prachtige accommodatie Grand Hotel Excelsiors. Het was een top hotel aan de baai van Sliema. Prima georganiseerd door Calsedon Vakanties.

  • Algemeen 9
op 26 oktober 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: oktober 2017

Een welverdiende positieve reactie voor Calsedon! Alhoewel wij een economy kamer hebben geboekt, hebben ons i.v.m. de verjaardag van mijn vriend een upgrade kamer gegeven. Dank je wel!

  • Algemeen 9
op 26 oktober 2017 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: oktober 2017

10 dagen op Intercontinental Malta gezeten. Een perfecte locatie als je wilt uitgaan. Het is dicht bij de uitgangscentra van Malta. De kamers waren lux en ruim. Het service en spa center in het hotel is uitstekend. De vlucht was met Air Malta en was confortable. Zowel vanuit Amsterdam als vanuit Malta op tijd vertrokken. Wij hebben een prive transfer geboekt direkt naar het hotel en waren in 20 minuten in het hotel. We hebben een hele leuke vakantie op dit prachtige eiland gehad.

  • Algemeen 10
op 25 oktober 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: oktober 2017

Herfstvakantie in Turkije op Maxx Royal Hotel doorgebracht. Dit hotel was bij Calsedon het goedkoopst. Daarom hebben we het direct bij Calsedon geboekt. Het is een super hotel luxe hotel in Belek en is een aanrader voor de families. De kamers zijn ruim en hebben allen zeezicht. De kwaliteit van het hotel is waard voor wat je betaald. Het hotel en Calsedon hebben onze verwachtingen goed vervuld.

  • Algemeen 9
op 20 oktober 2017 bestemming: Malta / Julians, reisperiode: oktober 2017

Wat kan men schrijven over een geslaagde reiservaring, heb ik echt geen idee. Maar vind ook dat je positieve ervaring moet uiten als je een geslaagde vakantie hebt gehad. Nu dat het goed gegaan is met onze groepsreis naar Malta willen we dit gaan doen. Het was een aangename ervaring op Gulden Tulip Vivaldi Hotel op Malta. Dichtbij de uitgangscentra van Paceivilla. Wij zijn ook heel goed ontvangen en geholpen door Calsedon reisleiding op Malta. Blij en tevreden voor de leuke vakantie met een groep van 18 mensen op Malta vorige week.

  • Algemeen 10
op 19 oktober 2017 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: september 2017

Met veel moeite hebben we voor Hotel Bugibba gekozen om op vakantie naar Malta te gaan. Deze was een goed geprijsd hotel vertrek vanuit Brussel. We hebben met veel twijfels dit hotel geboekt op calsedon.nl en achteraf zijn we heel tevreden terug gekomen. Het ligt in de wijk Bugibba en is een netjes hotel. Ze hebben een groot zwembad bij het hoofdgebouw. Eten van was goed geregeld. We hebben all inclusive geboekt en mochten overal eaten en drinken. Service van de reisleider was perfect. We hebben een excursie naar Gozo geboekt. Alles was goed!

  • Algemeen 10
op 19 oktober 2017 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: juli 2017

TOP! We hebben een leuke vakantie op Malta via Calsedon gehad. Echt een aanrader.

  • Algemeen 9
op 19 oktober 2017 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: augustus 2017

2 keer bij Calsedon geboekt en beide was goed georganiseerd. We hebben leuke vakantie op Malta gehad in augustus. We zijn met Air Malta vanuif Amsterdam gevlogen. Het was een goede vlucht zowel op de heen- als op de terugreis. De vlucht was lekker inclusief bagage en eten aan board. We hebben niets betaald.

  • Algemeen 10
op 18 oktober 2017 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: oktober 2017

Begin oktober naar Malta op vakantie geweest met Calsedon Vakanties. We hebben een 3* hotel geboekt en wegens overboeking verplaats naar een moeie 4 sterren hotel. De transfers zijn ook goedgeregeld op de luchthaven. Ze hebben ons direct naar ons hotel gebracht.

  • Algemeen 9
op 18 oktober 2017 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: september 2017

We hebben een top vakantie gehad in Malta dankzij Calsedon. Alles was top en top geregeld.

  • Algemeen 10
op 21 augustus 2017 bestemming: Mauritius / La Foyette, reisperiode: augustus 2017

Top vakantie gehad in Mauritius. Alles was heel goed geregeld. Bedankt Calsedon!

  • Algemeen 10
op 20 juli 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: juli 2017

We hebben een tailer made vakntie naar Verenigde Arabische Emirten geboekt bij Caseldeon. Ze hebben alles voor ons heel netjes geregeld. We hebben een flesje wijn van hun op de kamer gehad bij de aankomst. Alle excursies en cruise was perfect geregeld.

  • Algemeen 8
op 17 juli 2017 bestemming: Mauritius / Le Morne, reisperiode: juli 2017

Eerste keer naar Mauritius geweest. Mooi hotel op all inclusive geboekt. De vlucht was via Istanbul en was goed georganiseerd. Het was een vakantie die we niet kunnen vergeten. We waren niet van bewust dat Mauritius zo mooi was.

  • Algemeen 9
op 15 juli 2017 bestemming: Malta / St. Pauls Bay, reisperiode: juli 2017

Top organisatie. Niet normaal voor zo'n voordelige reis. We zijn eergisteren in Hotel Santa Maria aangekomen. Een simpel hotel in Malta. Maar vanaf de check-in tot nu toe loopt alles goed. We zijn hartstikke te vreden van de service van Calsedon en het hotels. Alles is naar wens. Gelukkig!

  • Algemeen 10
op 26 mei 2017 bestemming: Cyprus / Simema, reisperiode: mei 2017

Slechte accomodatie, slecht eten slechte bedden en onvriendelijk personeel. Geland op het Griekse gedeelte van het eiland geen transfer geregeld naar ons hotel op het Turkse gedeelte. Gebeld met vertegenwoordiging van calsedon op Cyprus kwam ons niet halen moesten maar een taxi nemen a 120 euro. Bij nader inzien een auto gehuurd ivm het vertrek naar huis. Na thuiskomst contact opgenomen met calsedon die gaven aan dat we beter hadden moeten opletten met boeken.
Calsedon bedankt dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij jullie geboekt heb en ik zal dan ook niemand bij jullie aanbevelen

  • Algemeen 4
op 21 mei 2017 bestemming: Cyprus / Steenwijk, reisperiode: mei 2017

Had vakantie geboekt met kookgelegenheid. Was er dus niet.veel extra kosten gemaakt

  • Algemeen 4
op 13 mei 2017 bestemming: Cyprus, reisperiode: mei 2017

Accomodatie (Simena hotel) was niet schoon, de kookgelegenheid in onze kamer bestond uit een hele vieze koelkast en een waterkoker... Die was er dus niet. De poolbar was gesloten en word ook niet meer gebruikt. De bedden waren Verschrikkelijk. Het eten was erg karig, glazen en borden 'vettig'. Kamers werden onhygienisch 'schoongemaakt'. Nadat de schoonmaakster was geweest, maakten we alles zelf schoon. Teleurstellend verblijf helaas. Personeel was redelijk. Het weer was super en het zwembad was ook goed. De transfer naar de luchthaven was door ons vanuit Nederland al geregeld, maar we kregen van te voren niet te horen hoe laat we werden opgehaald. Zelf achteraan geweest. Vervolgens werden we niet op de afgesproken tijd opgehaald, weer gebeld, en werd ons verteld dat onze chauffeur twee uren later kwam. Calsedon gebeld en geappt maar geen gehoor/reactie. Erg jammer.

  • Algemeen 3
op 15 april 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2017

Dubai en het hotel waar we zaten waren geweldig!! Ook Turkish Airlines was perfect! Maar Calsedon zelf zijn wij absoluut niet tevreden over! Ze hebben 3 keer onze vlucht verandert, 2 keer zonder dat wij het wisten. Heb er minstens 10 keer achteraan gebeld. Zelfs op de laatste dag van vertrek, zat het me niet helemaal lekker welke vlucht ik nu moest hebben (terwijl ik die dag ervoor nog een medewerker aan de telefoon heb gehad die zei dat we met Atlasglobal vlogen) maar goed dat wij hebben gebeld, het bleek dat wij helemaal niet met Atlasglobal vlogen maar met Turkish Airlines (die ook nog eens een uur eerder vloog) zei de andere medewerker. Wij kregen zo veel stress door Calsedon. Een aantal medewerkers (niet allemaal) doen hun werk absoluut niet goed ik snap niet waar zij mee bezig zijn!

  • Algemeen 3
op 21 maart 2017 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: maart 2017

Mooie reis binnen onze budget naar Malta geboekt. We willen medewerkers van Calsedon bedanken voor de goede tips! Zoals Malta als Calsedon is een aanrader.

  • Algemeen 9
op 20 maart 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: maart 2017

Was een geweldige en goed georganiseerde reis!! En zeker aan te bevelen via Calsedon. Alleen maar hele goede ervaringen!

  • Algemeen 9
op 17 maart 2017 bestemming: Malta / bugibba, reisperiode: maart 2017

We hebben een fantastische vakantie gehad. Bedankt!

  • Algemeen 9
op 23 februari 2017 bestemming: , reisperiode: januari 2014

Ze zeiden dat ik een vakantie had gewonnen. Keer op keer contact gehad maar verder niks van gezien.

  • Algemeen 1
op 7 januari 2017 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: december 2016

Wij zijn met ze naar Agadir geweest. Hotel viel beetje tegen maar de reis was uitstekend georganiseerd. Het was goed en goedkoop.

  • Algemeen 10
op 6 januari 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2017

Wij zijn naar Titanic in Antalya geweest met Calsedon Vakanties. Het is zeker een hotel dat je moet proberen. Van A tot Z was alles goed. Dat ultra all inclusive van Titanic was moeitewaard te doen.

  • Algemeen 10
op 3 januari 2017 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: december 2017

Net terug van een rondreis uit Marokko. Het was een top reisje naar Marokko. Vriendelijke mensen en goede organisatie.

  • Algemeen 9
op 1 januari 2017 bestemming: Malta / Qawra, reisperiode: december 2016

Echt top organisaite! Net voor de kers 5 dagen naar Malta geweest. Naast het een super aantrekkelijke last minute was, was het zeker heel goed georganiseerd in Malta. Zelfs hebben we onze reisbescheiden kwaatgeraakt en deze is netjes weer naar ons gemaild.

  • Algemeen 10
op 28 december 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: december 2016

Met de kerst, zijn wij via Calsedon naar Alp Pasa hotel in Antalya geweest. We hebben het niet direct bij Calsedon maar vie een dealsite als een aanbieding geboekt. Het was ongelofelijk goed en goedkoop. Zelfs een prive transfer rechtstreeks naar het hotel gehad. Ze hebben een flesje wijn als kerstcadeau op de kamer voor ons gezet. Dit hadden we niet verwacht. Het was een leuke verrassing. Service en kwaliteit op het hotel was ook goed. Het was een aangename kerstvakantie voor ons.

  • Algemeen 9
op 27 december 2016 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2016

Top vakantie in Dubai gehad. We konden het niet geloven dat het zo goedkoop kon. We zijn met onze vrienden met Calsedon naar Dubai geweest. Was echt goedkoop en ging vlekkeloos. Het hotel was meer dan een 4 sterren hotel. Onbijt was goed geregeld en was lekker uitgebreid. Het was 27-28 graden en we konden elke dag zwemmen. Het was een interessante bestemming voor ons. Bedankt!

  • Algemeen 8
op 26 december 2016 bestemming: Malta / Buggiba, reisperiode: januari 2016

Top organisatie. Ze hebben voor ons huwelijksreis een top vakantie geregeld. Zowel de organisatie in Nederland als in Malta was top.

  • Algemeen 9
op 17 december 2016 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: december 2016

Chapeau voor de juiste organisatie! Een een groep van 8 mensen naar Malta geweest. We hebben een groepskorting van 10% gekregen. De lucht vertrok op tijd vanaf schiphol, reisgids was netjes aanwezig bij aankomst op Malta. Toen we ingechekt hebben hebben we een mooie verassing ook meegemaakt. Ze hebben speciaal voor ons fruitmandje en flesje wijn op de kamer gezet. We hebben ook een excursie naar Gozo gemaakt. Jammer dat de reisleiding geen Nederlands sprak. Maar iedereen sprak perfect Engels. Verder was alles goed geregeld in Malta Hilton. De kamers waren ruim en eten was goed. Volgend jaar willen we weer naa Mala gaan. Maar dan in de zomer met all inclusive. We hadden paar vraagtekens tot dat we aankwamen in Malta. Want het was de eerste keer met Calsedon. Voorheen nooit van ze gehoord. Het bleek dat zij speciale reizen aanbieden op Malta. Bedankt voor deze leuke reis.

  • Algemeen 10
op 14 december 2016 bestemming: Marokko / Rondreis, reisperiode: december 2016

Begin december een super leuke rondreis naar Marokko gemaakt met Calsedon. Het was een groep van 8 mensen. Bus was comfortabel en schoon. De gids sprak geen Nederlands maar wel goed Engels en was ze behulpzaam. Hotels waren goed, vooral in Marrakech. Knap dat het op deze manier geregeld kan worden voor wat we betaald hebben

  • Algemeen 9
op 13 december 2016 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: november 2016

Prima prijs voor een fantastische vakantie in Malta. Alles was netjes geregeld. Zeker boeken we weer bij Calsedon.

  • Algemeen 10
op 5 december 2016 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: november 2016

In november met Calsedon voor de 2e keer Malta geweest. Het ging beide keren heel goed. Daarom wil ik hun feliciteren met de goede reizen die ze aanbieden. De mensen bij de call center zijn ook heel vriendelijk. Behalve half uurtje vertraging van de transferbus was alles goed geregeld. We zijn van plan als ze goede prijzen hebben in de meivakantie met Calsedon naar Italie te gaan dit keer.

  • Algemeen 9
op 3 december 2016 bestemming: ItaliŽ / Sicily, reisperiode: november 2016

We hebben met Calsedon voor het eerst een reis naar Italie geboekt. Het was een fly & drive op Sicilie. Alles ging goed met de reis. Alhoewel we een 3 sterren reis geboekt hebben, hebben ze ons in 4 sterren hotels gezet. De vlucht was vanaf Amsterdam naar Catania en kreeg direct de reisleiding te zien op de luchthaven. We hebben direct netjes de auto gekregen. De reisleidster Dinneke was zeer behulpzaam. We hebben een leuke vakantie in Italie gehad. Verder hebben we geen op- en aanmerkingen m.b.t. de verkregen informatie, reisbescheiden en after selling van de reisorganisatie.

  • Algemeen 10
op 2 december 2016 bestemming: Cyprus / Lapta, reisperiode: november 2016

Echt een super vakantie in Cyprus gehad. De mensen in het hotel waren super friendelijk. De eignares Ayse zelfs met ons in de bergen gelopen. Het was een klein hotel maar wel heel netjes. Er waren geen Nederlandstalige mensen van de reisorganisatie maar wel perfect Engels sprekende representatieven. De lucht was op tijd in Larnaca geland. De bussen waren comfortable. We hebben water en kopje koffie tijdens de transfers gehad. De halve dag city tour was zeker geen slechte keuze.

  • Algemeen 10
op 28 november 2016 bestemming: , reisperiode: november 2016

De reis was goed geregeld. Het was wel een lange vlucht van 6 uurtjes vanaf Schiphol naar Dubai. We hadden een prive transfer geboekt en was alles goed geregeld bij aankomst op de vluchthaven. Het hotel was zoals gepubliceerd op de website. De gids op de bestemming was heel vriendelijk en behulpzaam. De Dubai City Tour en Safari in de woensday zijn moeitewaard te doen.

  • Algemeen 9
op 28 november 2016 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: november 2016

Van A tot Z ging alles perfect. De dames bij de call center zijn behulpzaam, reis was goed and goedkoop, bestemming was leuk. Het was eerste keer in Malta maar zeker niet de laatste keer.

  • Algemeen 9
op 27 november 2016 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: oktober 2016

Alle gegeven informatie klopte en het service op de bestemming was heel goed geregeld. Mensen aan de telefoon zijn zeer klantvriendelijk.

  • Algemeen 9
op 19 november 2016 bestemming: Marokko / 8 daagse rondreis, reisperiode: november 2016

Reisprogramma de 5 Koningsteden bezocht. Transfer uitstekende/chauffeur Mohamed Rejraji! Ondanks niet overal een reisleider aanwezig was, wat wel beloofd was, heel veel gezien. In ťťn woord een fantastische reis.
De hotels waren goed tot uitstekend verzorgd. De contact persoon in Marokko was niet vriendelijk, maar gelukkig maar 2x gezien 15 min gezien. Een prachtig land met mooie mensen! Zker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 8
op 29 oktober 2016 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: oktober 2016

Vanaf het eerste moment van contact tot de laatste afhandeling, "Chapeau". We hebben een zeer aangename vakantie in Malta gehad. Perfecte prijs/kwaliteitverhouding.

  • Algemeen 10
op 29 oktober 2016 bestemming: Marokko / Marrakech, reisperiode: oktober 2016

Alles was goed georganiseerd. Mensen aan de lijn waren vriendelijk. Juistheid van alle informatie was correct. De reisbescheiden op tijd ontvangen. Reisleiding sprak geen Nederlands maar was wel een vriendelijk iemand tijden onze rondreis in Marokko.

  • Algemeen 8
op 24 oktober 2016 bestemming: Malta / Sliema, reisperiode: oktober 2016

Enige wat ik kan opmerken is dat we moeilijk de transferbus konden vinden. De transferman was niet duidelijk zichtbaar op de luchthaven. Verder was alles in orde. Hotel en vlucht was goed.

  • Algemeen 9
op 24 oktober 2016 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: oktober 2016

Op internet een reis naar SiciliŽ geboekt. De reisdocumenten hebben we op tijd ontvangen. Vlucht en transfer was goed geregeld. Geen vertraging gehad. Hotel was ook volgens de beschrijving op internet. Heel goedkoop geboekt, tevreden thuis gekomen.

  • Algemeen 9
op 24 oktober 2016 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: oktober 2016

Alles was heel goed georganiseerd. De reisleiding heeft ons veel geholpen op de bestemming.

  • Algemeen 10
op 23 september 2016 bestemming: Turkije / kargicak, reisperiode: september 2016

Van a tot z slecht niets was geregeld vliegveld in ned en turkeye niet net als transfer naar en van hotel

  • Algemeen 1
op 16 september 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2016

Prima geregeld. Alles ging perfect. Heel erg bedankt.

  • Algemeen 8
op 16 september 2016 bestemming: Turkije, reisperiode: augustus 2016

Alles was super geregeld en ook nog goedkoop, Calsedon 👍

  • Algemeen 7
op 13 september 2016 bestemming: Cyprus / Limassol, reisperiode: september 2016

Alles ging perfect. De dame bij de call center heeft ons perfect geholpen. We hebben in het hotel onze ipad vergeten en Calsedon hostess heeft het naar het vliegveld gebracht. Super vriendelijk. Verder hebben we geen op en/of aanmerkingen.

  • Algemeen 9
op 12 september 2016 bestemming: Malta / Buggiba, reisperiode: augustus 2016

Alles was goed geregeld. We hadden een reis naar hotel Seashells geboekt in Malta. Dat hotel was bij alle aanbieders niet meer beschikbaar. We hebben het wel kunnen boeken bij Calsedon. Ging met veel vraagtekens op vakantie maar we hebben netjes het hotel wat we geboekt hebben gekregen. TOP van hun....

  • Algemeen 9
op 9 september 2016 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: augustus 2016

We zijn 10 dagen naar Agadir geweest via Calsedon. Mijn dochter heeft de reis voor ons geboekt. Het was een hotel in Agadir met zwembad . We hebben een all inclusive vakantie geboekt maar het was geen all inclusive concept die we gewend zijn. Maar het hotel was heel goed, personeel was vriendelijk en de kamer was schoon. De vlucht was ook goed geregeld. Geen vertragingen gehad. Transfer van het vliegveld naar het hotel was goed geregeld. We waren de enige met transfer. Ze hebben ons met een jeep naar het hotel gebracht. De gids Hassan ons sahare tours aangeraden. Deze was een dag excursie inclusief lunch. De lunch was niet echt denderend maar de excursie is moeitewaard te doen. Top vakantie gehad in Marokko

  • Algemeen 10
op 9 september 2016 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: oktober 2016

Alles was heel goed georganiseerd. We hebben op tijd de reisbescheiden ontvangen en een goede reis gehad. Toen we op de luchthaven in Malta aangekomen zijn, zijn we netjes ontvangen. Een ander paar had meer tijd nodig om hun baggage te vinden en we hebben een kopke koffie aangeboden gekregen. Het hotel was zoals het beschreven was op hun website. Hun hostes is 2 keer langs gekomen in het hotel. We zijn met veel vragen op reis gegaan maar gelukkig tevreden thuisgekomen.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2015

Een mooie en prettig geprijsde reis die uitblonk met het prachtig gelegen Hotel Altin Saray mooi gelegen aan de egeische kust met een prachtig uitzicht op de baai. Heerlijke verse maaltijden geserveerd op het prachtige terras dat elke avond gehuld werd in een gloed van goud en rood van de ondergaande zon.......adembenemd!! Tel hierbij het prachtige en historische achterland met als hoogtepunt Efeze en de gastvrije bevolking ......dat geeft alles voor een vakantie om nooit meer te vergeten.

  • Algemeen 9
op 23 juli 2015 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2015

Geen aanrader ,gewoon slecht ,man van meeting point komt zijn afspraken niet na, slecht eten in Hotel Side Coast ,onvriendelijk personeel ,na klacht aan Calsedon werd er eigenlijk niets mee gedaan, dus beter een andere maatschappij

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 24 juni 2015 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juni 2015

Klacht ingediend voor rauw vlees in hotel antwoord alleen steekproef door hotel wordt voor waar aangenomen geen excuus hotel wordt geloofd dat mijn vrouw hele nacht boven de wc heft gehangen doet niet ter zake minste was een excuus geweest ik ga deze organisatie volledig zwart maken op internet is hetgeen ik ze beloofd heb en beloftes maken schuld boek nooit via calsedon

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 3
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 4
op 30 oktober 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2014

Alles was goed geregeld behalve het transfer,de reisgids en Calsedon werken langs elkaar heen, reisgids zie je heel je vakantie niet, ook heb je geen nummer. En als Je met calsedon belt dan geloven ze je niet. Slecht gewoon, ik heb gewoon moeten betalen voor me terugreis naar de AirPort. Slechte service van calsedon.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 2
op 20 oktober 2014 bestemming: Turkije / ozdere, reisperiode: oktober 2014

Alles was top!!!! De reservering ging goed. Telefonisch contact met Calsedon verliep prima en een gewoon telefoon nummer. Was wat onduidelijk was wie ons kwam ophalen vanaf het vliegveld in Izmir.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 29 augustus 2014 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2014

Boek nooit een reis bij Calsedon!! Wij hebben met onze 2 kleine kinderen een reis naar Turkije geboekt, Alles maar dan ook echt alles was slecht!! All incl formule, ongekoeld eten, vliegen erop. kamers niet schoongemaakt, balustrade stuk, ramen die niet sluiten, deuren die maar aan 1 scharnier hangen, lekkende airco op 'n trap. Geen werkende airco. Geen stromend water en electriciteit. Niet 1 plaatje uit de brochure komt overeen met de Russische zwijnenstal waar wij in zijn gestopt! En dit echt voor de volle pond waarvoor je in het hoogseizoen voor betaald! Schandalig!! Laat dit een waarschuwing zijn voor velen, je wil echt geen infecties oplopen net als mijn kinderen! Uiteindelijk na 4 dagen een ander hotel, wel eerst moeten tekenen, chantage dus, dat we er geen werk van zouden maken...

Eerst verhuren en nu uit de brochure halen... Te slecht voor woorden dus!!! Een reisorganisatie van niets!!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 juni 2014 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juni 2014

Wij zijn 2 weken naar turkije geweest van het begin tot het eind van de vakantie alles tot in de puntjes perfect geregeld klasse, calsedon jullie zijn toppers

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 16 november 2013 bestemming: TunesiŽ / Sousse, reisperiode: oktober 2013

Onze ervaring met Calsedon is erg goed. Op al mijn vragen is direct netjes gereageerd. Het prettige itt andere reisorganisaties zijn zij gewoon op een lokaal telefoonnummer te bereiken, krijg je dus persoonlijk iemand direct aan de telefoon zonder dat je daar x cent pm voor hoeft te betalen en erg lang in de wacht staat.
Met name Dominique nam alle tijd om mij te woord te staan en eea voor mij uit te zoeken en snel terug te koppelen. Onze boeking was niet onze "hoofdvakantie", die hadden we al achter de rug, dus we wilden niet de hoofdprijs betalen. Ik denk iedereen er rekening mee moet houden dat je niet voor een dubbeltje op de 1ste rij kan zitten. Anders moet je iets duurders boeken. Onze reis in in ieder geval goed verlopen en ook de service en communicatie met Calsedon is uitstekend verlopen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 14 november 2013 bestemming: TunesiŽ / Tunis, reisperiode: september 2013

PAS OP !!! Deze organisatie Calsedon handeld naar EIGEN VOORWAARDEN en niet die naar die van de ANVR (waar ze lid van zijn ??) inzage in hun voorwaarden krijg je niet dus je bent letterlijk aan de goden overgeleverd. EENS MAAR NOOIT MEER !!! DUS WEES GEWAARSCHUWD..

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 november 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2013

Mensen, ga alsjeblieft niet op vakantie met calsedon!!! Super smerige kamer kregen wij. Na een klacht te hebben ingediend wachten wij nu al meer dan een maand op ons geld! Calsedon doet niks in het belang van de klant. Oplichters zijn t!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 24 oktober 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2013

Wij zijn september 3 weken naar Alanya geweest met Calsedon, alles prima verlopen.
Volgend jaar gaan we zeker weer naar het zelfde Hotel met Calsedon.

Absoluut geen klachten over Calsedon juist hele goede ervaring gehad.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 10
op 23 oktober 2013 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2013

Wij gaan helaas niet omdat Caldeson 4 dagen voor vertrek opbelde dat het niet door gaat. Zaterdag 26 okt 2013 zouden we naar Turkije gaan, in de 4 weken ervoor diverse malen gebeld, maar werden steeds met smoesjes afgescheept. We hadden er al een naar gevoel bij. Nu zitten we zonder vakantie.

Advies: boek niet bij Caldeson.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 22 oktober 2013 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: oktober 2013

13 September, via aktie van de dag veiling, een 15 daagse reis geboekt voor een mooi bedrag. Vertrekdatum 26 oktober 2013. Na 6 x telefonisch contact met Calsedon nog geen papieren cq bevesting. Wel op maandag 21 oktober een telefoontje dat de reis niet doorging omdat het hotel "plotseling" sloot. Reeds 4 weken eerder gezien op reissites dat er niet te boeken was in de voor ons geplande periode. er is ook helemaal geen alternatief geboden, alleen leugens verkocht.
Dus dit reisburo is absoluut onbetrouwbaar en niet aan te bevelen.
Calsedon nooit meer.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 4 oktober 2013 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2013

Het hotel Eden Rock wat wij hadden geboekt was zeer gedatteerd.De foto`s die in de reisbrochuren stonden kwamen niet overeen met de werkelijkheid.
Het ivoor U als reisorganisatie eens goed om dit hotel te gaan bekijken.U zult tot de conclusie komen dat dit hotel geen drie sterren waardig is.Dit was voor ons de slechste vakantie ooit.Het was voor ons weggegooid geld.
Hopelijk stuurt U geen vakantiegangers meer naar dit hotel.Met vriendelijke groet, Matthijs Schleepen.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 4
op 29 september 2013 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: september 2013

Goede service en prima reisorganisatie,
Waar de negatieve beoordelingen vandaan komen weet ik niet,
maar wij zijn dik tevreden over Calsedon.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 september 2013 bestemming: TunesiŽ / Sousse, reisperiode: september 2013

Wij hebben een supper gezellige vacantie gehad,in Sousse Hotel Jijene.
Goed verzorgt door Calsedon.Het hotel was netjes de kamer ook het eten was prima.De Excursies waren ook goed verzorgt.De mensen zijn supper aardig.Dus voor ons was Calsedon een prima en correcte reisorganisatie.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 1 september 2013 bestemming: TunesiŽ / Sousse, reisperiode: augustus 2013

Als ik een 0 kon geven, gaf ik een 0!!!! Een hele slechte ervaring gehad met calsedon. En daar hebben we nou zo hard voor gewerkt. Ons geld is weg en we hebben 0,0 terug gekregen. Bij aankomst was de bus vol, uiteindelijk door de reisleider gebracht naar hotel. Bij aankomst hotel lange wachtrij bij het inchecken. Na middennacht in hotelkamer aangekomen, allemaal rotzooi op de grond en naast het bed, bloedvlekken in de lakens, een koude douche. Ik kwam om 9:00uur bij het ontbijt na tien min vragen waar de broodjes blijven, zeggen ze doodleuk dat het ontbijt is afgelopen en dat er geen broodjes meer komen. Het ontbijt duurde tot 9:30uur. Al met al hebben we buiten de deur gegeten zelfs het avondeten was koud. De patat was alleen lekker. Je partner hoeft maar even niet bij je te zijn of er zit al zoon ober vies naar je te kijken. De vloer in het restaurant goor en etensresten allemaal van de dagen ervoor liggen er. Het handvat en raam van de ingang van het restaurant te goor om beet te pakken. DIT IS EEN WAARDELOOS HOTEL nooooit gaan boeken en klachten in dienen!!!!!! Bij het zwembad kleine glazen frisdrank, de cocktails zijn met geurstoffen gemaakt, i.p.v. met alcohol. De bar sluit om 00:00uur, i.p.v. dat ze een bar open laten waar je tegen betaling drinken kan krijgen, of een automaat neerzetten. Wij hebben een klachtenbrief gestuurd naar Calsedon, mocht hier geen antwoord op komen, nemen wij juridische stappen....zo erg was deze vakantie voor ons! 1x en NOOIT WEER !!!!!! Pas op mensen met deze reisorganisatie...Tunesie is heel leuk, maar ik heb nog nooit in zoon smerig vies goor hotel gezeten als deze.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 augustus 2013 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2013

Perfecte reisorganisatie is Calsedon, fijne vluchttijden en een goed hotel en natuurlijk het goede weer. gaan binnenkort weer terug naar het zelfde hotel.
Daar werkt in de avond en nacht een Engelsman echt een toffe peer.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 16 augustus 2013 bestemming: TunesiŽ / Sousse, reisperiode: augustus 2013

'Wil eerst mijn complimenten geven aan Mohamed Ezzine onze reisleider hij was/is in ťťn woord geweldig. Ons hotel was overboekt maar kregen direct een ander hotel aangewezen en wel Hotel Elmouradi Port. Mijn zus en ik hebben een hier een super week gehad. Het enige minpuntje (nederlanders houden van klagen) was de heen vlucht veel turbelentie en zeer slechte landing. Mohamed de zusjes geven je een dikke 9 super zo jij alles hebt opgelost, en de Hamman in Sousse een aanrader.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 9 augustus 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013

Wij gaan nooit meer een vakantie boeken via Calsedon. Wat een onprofessionele en klantonvriendelijke organisatie is dit! Na het lezen van eerdere recensies was ik al erg huiverig om via Calsedon te boeken, en terecht. Als eerst moesten wij meerdere keren achter onze vliegtickets aan bellen, anders waren deze niet op tijd binnen gekomen. Toen we eenmaal in onze transfer zaten naar het hotel, kregen we te horen dat er een stroomstoring was. Waardoor we niet in het geboekte hotel konden verblijven. Hierdoor moesten we naar een ander hotel. Dit hotel was 20 km van Alanya vandaan, terwijl ons geboekte hotel in Alanya zit. Ook was er niks te doen in omgeving en het strand was erg smerig, logisch dat we niet tevreden waren over dit hotel. Ik heb contact opgenomen met Calsedon, om aan te geven dat we niet in dit hotel wilden verblijven. Er werd mij verteld dat ik binnen een half uur terug werd gebeld. Dit gebeurde niet, waardoor ik zelf weer heen heb gebeld. Toen werd mij verteld dat hij een collega aan de lijn had uit Turkije en dat ik terug gebeld zou worden. Vervolgens is dit niet gebeurd. Ik heb toen vier uren lang geprobeerd contact op te nemen met Calsedon, maar er werd vervolgens niet meer opgenomen. De ochtend daarna heb ik weer telefonisch contact gezocht en toen werd er ineens wel opgenomen. Ze zeiden dat er een storing was in de lijn, waardoor ze niet op konden nemen (slechte zaak, aangezien het een noodnummer was). Mij werd toen verteld dat er om 10 's ochtends een reisleider zou komen met een passend alternatief (deze is vervolgens nooit geweest). Andere mensen in ons hotel, hadden hetzelfde probleem, maar hun werd verteld dat er een riolering probleem was, water probleem, etc. Allemaal bullshit dus, het hotel was gewoon overboekt maar ons werden andere dingen verteld. Uiteindelijk , om 16.00 's middags, kwam er een reisleidster (onafhankelijk van Calsedon) die binnen twee minuten een ander hotel in Alanya voor ons regelde, gelukkig! Uiteindelijk een goede vakantie gehad, maar dit was niet te danken aan Calsedon. Er werden leugens verteld, je kon geen contact met ze opnemen, etc. Zeer onprofessioneel!!

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 7
op 7 augustus 2013 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juli 2013

Het was een verschrikkelijk reis. Geboekt voor een vierensterren hotel. Maar die had een '''stroomstoring'. Wij zijn naar een nul sterren hotel gebracht, genaamd: International. Er liepen kakkerlakken rond, het eten werd meerdere dagen achter elkaar opgediend. Iedereen is ziek geworden! Het was een groot drama! Noooit en ook nooit meer met Calsedon.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 4
  • Excursies 4
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 augustus 2013 bestemming: Malta / St pauls bay, reisperiode: augustus 2013

DOE HET NIET. is het enige wat ik kan zeggen. waardeloze organisatie. we kwamen aan op het vliegveld in Malta waar een vrouw stond die geen Nederlands sprak en ons dood leuk vertelde dat we niet naar ons resort (Porto Azzuro) konden wegens een verbouwing maar dat we naar een veeeeeel beter en mooier hotel gingen wat zij voor ons geregeld had. dus wij stapte in het busje (wat gewoon een auto was) waar we helemaal door elkaar geschud werden en elkaar vast moetsten grijpen omdat hij zo gevaarlijk reed. UIteindelijk aangekomen op onze bestemming viel het nog erger tegengevallen dan we verwacht hadden. We zaten in een hotel midden in het centrum, terwijl wij rustig aan de zee wilde zitten. We hadden een zwembad van 1 meter diep op het dak, terwijl we in Porto gebruik mochten maken van het mega grote zwembad plus jacuzzi waar je zelfs in kon duiken. Verder zat er geen keukentje bij of een koelkast, en was er maar 1 stopcontact. De lift was kapot (en we kregen een kamer op de vijfde verdieping) en uit de airco kwam warme lucht. Wij dus meteen gaan klagen bij de vrouw die ons verteld had dat we een andere bestemming kregen, en we hier dus echt niet mee akkoord gingen. Waarop zei alleen de positieve kanten beschreef en nadrukkelijk meldde dat zij er niks aan kan doen en ze die ochtend pas een mail had gekregen van calsedon dat ze dit aan ons door zou geven. De volgende dag hadden we het opzich geaccepteerd, het centrum was leuk we hadden lekker gegeten en opzich hadden we genoeg aan elkaar. Toch vonden we de manier waarop calsedon totaal respectloos en wilde wij dat er iets gedaan werd. Wij zijn gaan bellen naar Porto Azzuro (de plek waar wij voor betaald hadden) die ons vertelde dat er helemaal geen verbouwing was, dat zij een mail gehad hadden val calsedon waarin stond dat ze onze reservering moesten cancelen. Porto heeft dus alleen maar gedaan wat calsedon van ze gevraagd had. Toen we dit te horen kregen barstte de bom en zijn we gaan bellen met Calsedon in Nederland die zijn excuses aanbood maar vertelde dat zij die mail niet hebben gestuurd en dat dat vanuit malta geregeld zou zijn geregeld. Terwijl onze reisleidster aan ons had verteld dat zij een mail gehad had vanuit Nederland. Een van de partijen loog dus tegen ons en wij waren zo boos dat we gebeld hebben met de baas van deze reisleidster die vriendelijk was en zou kijken wat hij kon doen voor ons. UIteindelijk konden we voor 2 dagen terecht in Porto Azzuro wat we uiteindelijk hebben afgewezen, het is gewoon de hele week of niks. En als ze het niet geregeld konden krijgen voor de hele week dan eisten we ons geld terug. We zijn nu net terug in Nederland na een heerlijke week. Ik heb me alleen nog nooit zo erg opgelicht gevoeld, van calsedon heb ik nooit meer iets gehoord en we zijn tot vanalles in staat om toch het geld op een of andere manier terug te krijgen. Belachelijke organisatie, verschrikkelijk onvriendelijk personeel, en dus echt wat je noemt OPGELICHT. mijn advies, REIS NOOIT MET CALSEDON

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 6
op 4 augustus 2013 bestemming: TunesiŽ / Hammamet, reisperiode: juli 2013

Supervakantie. goed gedaan Calsedon. volgend jaar weer

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 6
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 12 juli 2013 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: juni 2013

Calsedon, ik zou kijken naar alternatieven. Waardeloos reisbureau, komen werkelijk nooit hun afspraken na. Diverse keren moeten bellen voor de bevestiging, tickets. Een dag voor vertrek moesten wij eerst nog een bedrag voor transfer overmaken anders zouden wij de tickets niet krijgen. Dit terwijl wij hadden aangegeven geen transfer nodig te hebben. Dit stond wel op de factuur, maar door een fout in hun systeem moet ik hier iets anders voor lezen!!! Een en al stress voor vertrek. Ik ga dus nooit meer met dit reisbureau in zee.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 5
op 22 juni 2013 bestemming: TunesiŽ / Hammamet, reisperiode: juni 2013

Wat ik hier heb gelezen over het slechte e-mail verkeer met Calsedon klopt wel, wij hebben ook een paar keer moeten bellen en een dag voor de reis de tickets pas.

Verder alles super geweest, Service aan boord een dikke 10.
Accommodatie lag direct aan zee, mooi strand.
Vriendelijk personeel.
En dan de saharatocht met Mo, geweldig.
Beste reisleider ooit.
Bedankt!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 20 juni 2013 bestemming: Malta / St Paul's Bay, reisperiode: juni 2013

Hadden deze maand een prima vacantie in Hotel Suncrest op Malta. Vlogen met Air Malta. Een maatschappij die service en verzorging van passagiers nog hoog in het vaandel heeft staan. Hotel was een tikkeltje gedateerd. Kregen een kamer met zij-zeezicht hoewel betaald voor straatzicht. Verzorging (volgens de AI formule) was prima. Voor ons was dit het eerste bezoek aan Malta maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Wel hadden we een wat warmer weer verwacht. Ook de touroperator liet niets te wensen over. O ja, we hadden geboekt via de website van Calsedon zelf dus niet via bijvoorbeeld Vakantieveilingen en daarmee ook een reeel tarief betaald.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 18 juni 2013 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: juni 2013

Afgelopen nacht aangekomen in Tanger! Bagage staat nog op Schiphol.
Want vliegtuig zat vol!
Wat is dit hoge temperaturen en geen bagage! Ik kan niet zwemmen badpak zit in koffer. Heb letterlijk niks.
Eerst vertraging en daarna nog eens zonder bagage aankomen.
Wordt op en neer pengelen naar luchthaven om te kijken of de bagage is aangekomen.
Dit is van de aanbieding vakantieveilingen!Die sturen ons naar de calsedon!Terecht nooit meer voor mij calsedon.
Ik zit hier in een hotel zonder pyama zonder kleding niks!

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 2
  • Prijs / kwaliteit 6
op 17 juni 2013 bestemming: TunesiŽ / Monastir, reisperiode: mei 2013

Bij vakantieveiling reis geboekt naar TunesiŽ met Calsedon, hotel Skanes Serail. Voor weinig geld veel gekregen. Een rechtstreekse vlucht en warm eten in het vliegtuig. Mooi hotel wat verouderd maar gastvrij. Eten mag wel wat warmer. Verder een prachtige week. Reisleider Mo was goed bereikbaar.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 17 juni 2013 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2013

Super leuke vakantie gehad! echt een aanrader deze organisatie

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 17 juni 2013 bestemming: TunesiŽ / Monastir, reisperiode: juni 2013

Calsedon heeft het kennelijk veel te druk nu ze reizen via vakantieveiling.nl aanbieden. Het is daar een chaos. De aangeboden reis was ok, maar de afhandeling slecht. Veel bellen, veel wachten of er tickets en voucher komen. Vriendelijke mensen bij Calsedon, dat wel, maar een hopeloze organisatie.
Alleen boeken bij ze als je sterke zenuwen en veel geduld hebt.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 juni 2013 bestemming: Malta / xemxija, reisperiode: juni 2013

Vreselijk slechte ervaring met Calsedon. Geen emails ontvangen, dus wij bellen. rekening betaald: geen emails. Wij weer bellen. Geen email. Wij weer bellen, nieuwe rekening (administratiekosten) Wij betalen, geen email! Wij weer bellen, 1 dag voor vertrek de tickets. Hadden we niet gebeld, geen tickets. Loze beloftes aan de telefoon (ja hoor, u krijgt vandaag een email...niet dus). Hostess van Calsedon ter plaatse was een onbeschofte onprettige vrouw. Klagen en zuchten. Nooit meer Calsedon ondanks de gunstige prijs. Hotel zelf was verder fantastisch en air malta een heel prettige vliegmaatschappij.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 mei 2013 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2013

We zijn van 16 tot 23 mei 2013 naar club hotel Lion in kusadasi geweest We hadden via Calsedon geboekt want ik had geboden op vakantie veiling.het was voor mij de eerste keer dat ik dat gedaan heb en had nog nooit van Calsedon gehoord.Ik kan u zeggen dat Calsedon mijn favorieten reisburo wordt want op geheel valt totaal niets aan te merken.
Afhandeling,transfers,en Hotel fantastich.CALSEDON DIKKE PLUIM>

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 13 mei 2013 bestemming: Malta / Bugibba, reisperiode: april 2013

Hostess doet niets, Calsedon reageert nergens op een klacht die ingediend is. Het hotel was geen 1/2 ster waard.

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 2
  • Prijs / kwaliteit 4
op 14 oktober 2012 bestemming: TunesiŽ / Sousse, reisperiode: oktober 2012

Ik heb voor het eerst bij Calsedon geboekt en het is prima verlopen allemaal. De boeking is telefonisch netjes afgehandeld, omdat de site niet goed werkte. Ben vriendelijk en duidelijk geholpen. In Tunesie werden we netjes opgehaald en naar het hotel gebracht, en op de terugweg precies hetzelfde. Alleen het eten in het hotel was niet om over naar huis te schrijven, maar daar kan Calsedon niets aan doen. Prima hoor Calsedon!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 7
op 7 oktober 2012 bestemming: Malta / Melhieha, reisperiode: juli 2012

Reisbescheiden zelf achteraan moeten bellen, we wisten niet dat vervoer vanaf vliegveld naar hotel geregeld was. Bij terugvlucht stonden we niet op passagierslijst, hadden wel de juiste tickets. Hostess ter plekke heeft prima bemiddeld en via andere route konden we toch die dag naar huis. We hebben de tickets zelf moeten voorschieten en 9 weken en tig telefoontjes later eindelijk bedrag op rekening terug gekregen. Communicatie met klant is zeer slecht, wordt van kastje naar de muur gestuurd, een grote soap qua klachtenafhandeling. Voor ons de laatste keer Calsedon.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 26 september 2012 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2012

WAARDELOOS!!!!!!!!!!

we zijn moedwillig belazerd!!!
niks 4 sterren hotel in Alanya, we kregen een 2 sterren hotel 40 km bij Alanya vandaan, en er werd niets geregeld en de reisleidster deed niks, nam haar telefoon niet eens meer op!!!!
er werden beloftes gedaan vanuit NL dt we terug gebeld zouden worden... ook niet dus.

we hebben het hotel gecheckt waar we voor begoekt hadden op 8-9 en dat bleek vanaf 1-9 al vol te zitten, dit WIST Calsedon dus!!!

met mij waren nog 7 stellen waar ze NIETS voor hebben gedaan.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • 1
  • 2
  • Volgende