Reviews over Calsedon

Pagina 2 van 2 met 107 resultaten

op 26 september 2012 bestemming: Turkije / Turgutreis, reisperiode: september 2012

De afhandeling van Calsedon was wel in orde, al kregen we pas laat de reispapieren. Jammer was ook dat de vliegtijden, die in eerste instantie bij de boeking vermeld werden, totaal niet klopten, waardoor het moeilijk was om nadere afspraken te maken.
De begeleidende reisorganisatie (Jongo) is in onze ogen totaal waardeloos. In elk geval in dit hotel. De reisleider deed alleen goed zijn om excursies te verkopen. Voor de rest zag je hem nooit. ... Lees meer

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 6
op 15 juli 2012 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2012

Nooit meer calsedon! Ons hotel was bij aankomst overboekt. De reisleiding wist dit al een week eerder maar heeft ons niet geinformeerd. Kwamen in een veel minder hotel met enkel turkse vakantiegangers zodat voor onze 4 kinderen de hele vakantie niets te ondernemen viel. Meteen contact opgenomen met calsedon maar geen reaktie niet telefonisch en niet per mail! OPgehaald werden we anderhalf uur later als aangegeven en vervolgens viel de chaufeur bijna in slaap achter het stuur. Al met al een waardeloze organisatie. Moet wel zeggen dat de mensen in het turkse hotel enorm aardie waren en op hun manier hun best gedaan hebben maar het was niet het door ons geboekte hotel en was ook niet vergelijkbaar. ... Lees meer

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 3




op 9 juli 2012 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2012

Reisorganisatie Calsedon is zeer slecht. hotel was overboekt in een zeer slecht hotel gestopt zonder ook maar iets verteld aan ons te hebben.we zijn hier met 2,volwassenen en 4 kinderen.gelijk bij aankomst hebben we via de hostess en tel aangegegeven dat we dit hotel niet accepteren.calsedon speelt verstoppetje en ontkent ales en stuurt je van het kastje naar de muur. calsedon boekt en overboekt welmaar laat de mensen verder barsten. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 juli 2012 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: juli 2012

Bij aankomst bleek het geboekte hotel overboekt. Als alternatief zijn wij in een hotel getopt dat niet gelijkwaardig is aan het door ons geboekte hotel. Wij hadden een dubbele suite met uitzicht op zee geboekt. Nu verblijven wij in een verouderd hotelletje in een straat zonder zeezicht. De hostess van Calsedon kon ons een ander hotel aanbieden met bijbetaling van 800 euro. Verder niets ivm met de vele overboekingen.

Ook vertelde zij dat er vandaag nog 20 Nederlanders zouden aankomen waar geen hotel meer voor beschikbaar was. Wij zijn dus genoodzaakt hier te blijven.
Wij laten het hier niet bij zitten en zijn benieuwd of Calsedon ons bij terugkomst nog ergens in tegemoet gaat komen. Wij zullen het vervolg hier melden.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 4
op 2 juni 2012 bestemming: Tunesië / Monastir, reisperiode: april 2012

Reis nooooooit met Calsedon. Het is een waardeloze reisorganisatie. Ze reageren niet op mails. Wij hebben tijdens de reis (tunesiereis met 7 personen) en voorafgaand aan de reis hele vervelende ervaringen gehad met Calsedon. Vele redenen voor ons om echt nooit meer met Calsedon een reis te ondernemen!

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 3
op 4 januari 2012 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: november 2011

De reis organisatie is absoluut niet aan te raden. Via vakantieveilingen een reis geveild naar Istanbul. Er was geen contact mogelijk. Mailtjes en telefoontjes werden gewoon genegeerd. Een dag voor vertrek werd het hotel bekend gemaakt. Ik keek op de site en daar stond dat het hotel *** 3 sterren had. Dus ik heb 3 mailtjes achter elkaar gestuurd omdat ze noooit en dan ook nooit eens normaal terug kunnen reageren. Ik had recht op een 4 sterren hotel **** volgens de veiling en ja hoor daar heeft calsedon een goede tactiek voor. Je verandert gewoon snel even de site en zet er 4 sterren neer. Je kreeg altijd maar de helft van je vragen beantwoord. Ook Onur air.. wil ik nooit meer mee vliegen.... toen we op istanbul aankwamen stonden er nergens borden voor de bus waar we mee moesten reizen. We zijn niet meegegaan met het excursie programme en we hebben onzelfs prima vermaakt in istanbul ,maar de reisorganisatie is bagger..

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 7
op 7 augustus 2011 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2011

Heenvlucht had een vertraging van anderhalf uur.
Daarnaast ook een vertraging bij het inchecken vertrek naar Turkije van ruim anderhalf uur zonder enig uitleg.
Geen informatie omtrendt vertrektijd bus richting luchthaven. Hebben zelfs noodnummer proberen te bellen maar deze was niet bereikbaar. Terugreis was 9 uur uitgesteld.
Vertraging bij het inchecken van vertrek naar Nederland van ruim 5 kwartier.
Krappe zitplaatsen bij Onur-air. Lauwe frisdank aan boord en dat voor minimaal 4 euro per blikje.
Samenvatting: Nooit meer Calsedon en Onur-air

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 4
  • Vorige
  • 1
  • 2