Schrijf een ervaring over Primavera en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Primavera

Pagina 1 van 10 met 91 resultaten

op 24 april 2019 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2019

Verblijf in Dunamar is prima bevallen. Hadden graag nog een week langer gebleven. Complimenten voor service van Primavera. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 20 maart 2019 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: november 2018

De bij geleverde auto (Tje) was veel kleiner dan "voorspeld". Wij hadden voor 15 dagen slechts 1 koffer mee en die kon niet in de bagage-ruimte. De koffer bleef steken en moest met veel moeite uit de bagageruimte worden getrokken en op de handbagage van de achterbank worden gelegd. Op de terugweg dachten we dat de motor (ca. 110.000 km) gelopen; er mee op zou houden. Dat gebeurde gelukkig niet. Wij zijn al 6 keer met Primavera naar Portugal gereisd, huurden steeds een auto (prive), maar de "bij deze reis geleverde" auto was zeer slecht. Wij hebben bij de "verhuurster" en bij Primavera geklaagd, maar of dat zinvol is wordt door ons betwijfeld. Het eten in Porto Mos was wel goed. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 9 maart 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: februari 2019

Na jaren in appartement in Cabanas met primavera dit jaar hotel in Albufeira ook door primavera verzorgd , Uitstekend , alles geen minpunt, aan te bevelen reisorganisatie. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 29 december 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Reis geboekt via Primavera en div. keren telefonisch contact gehad omdat mijn vrouw in een rolstoel zit. Bij aankomst bleek het een grote bouwput te zijn , maar er is nimmer melding gemaakt dat het met een rolstoel onmogelijk was, om gezien de situatie met een rolstoel in de buurt van het strand te komen. Uiteraard naderhand contact met Primavera opgenomen maar wij moesten dit maar accepteren was hun antwoord. Het was voor hun niet mogelijk om een ieder hiervan op de hoogte te brengen. Maar toen er extra betaald moest worden voordat we vertrokken wisten ze ons wel te vinden

  • Algemeen 3




op 7 december 2018 bestemming: Portugal / Monto Gordo, reisperiode: november 2018

Appartement was prima en de hotelaccomodatie ook. Op tijd schoon linnengoed, het ontbijt was prima maar het diner vond ik een 6 waard

  • Algemeen 8
op 11 november 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: november 2018

Reis liep gesmeerd, appartement oke, maar die vouchers voor diners...... Sterk af te raden, nooit doen! En helaas, Monte Gordo is wel een heel saaie plaats in de winter.

  • Algemeen 8
op 3 november 2018 bestemming: Portugal, reisperiode: januari 2018

Prima organisatie, duidelijk, overzichtelijk, behulpzame personeel.

  • Algemeen 8
op 4 september 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: augustus 2017

Er wordt nogal eens getwijfeld aan de toegevoegde waarde van een touroperator omdat veel reizen tegenwoordig redelijk eenvoudig zelf kunnen worden geboekt. Wij hebben vorig jaar besloten om toch onze vakantie te boeken bij Primavera reizen. Qua reissom hadden we een hele aantrekkelijke prijs die niet erg veel afweek van het rechtstreeks boeken van een vlucht en hotel. Waarbij de dan vaak vergeet dat je ook nog van Faro Airport naar Monte Gordo moet zien te komen. Dit vervoer werd door Primavera reizen vanzelfsprekend wel geregeld.
Maar de reden voor dit hoge cijfer ligt met name in het feit dat wij al op de heenreis in het vliegtuig een erg vervelende situatie meemaakten. Mijn moeder werd niet lekker en moest direct bij aankomst worden opgenomen in het ziekenhuis. Er werd gedacht aan een lichte hartaanval en op dat moment sta je echt even met je mond vol tanden en het zweet in je handen. Hoe kom je in vredesnaam bij het ziekenhuis en hoe ga ik alles uitleggen aan artsen en verplegers die over het algemeen alleen maar Portugees praten?
Hier kwam de werkelijke klasse van Primavera reizen naar boven. Op het vliegveld stond al een zeer zorgzame medewerkster van Primavera reizen op ons te wachten die meeging naar het ziekenhuis en daar als tolk fungeerde. Tevens heeft ze ook nog regelmatig geïnformeerd naar de situatie, nadat mij moeder een paar dagen later het ziekenhuis mocht verlaten. Als je dit overkomt ben je echt blij dat je niet voor een paar tientjes minder zelf een vlucht en hotel hebt geboekt. Dus daarom van mij een dikke 10 voor Primavera reizen.

  • Algemeen 10
op 24 augustus 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Wij zaten 15 dagen in hotel Yellow in een heerlijke kamer met zijzeezicht. Het was een zeer ruime kamer. Het eten was er zeer goed. We kregen zelfs een aparte eetzaal omdat er namelijk een grote groep in het hotel was vanwege een internationale motor bijeenkomst. Dat was goed geregeld door het hotel. Het waren allemaal erg mooie motoren om te zien. Aan het zwembad kon je heerlijk op een bedje liggen. We hebben een fiets gehuurd en de omgeving verkend. Ook hebben we op het strand gewandeld. Dat was nu erg makkelijk door de komst van de loopbrug. Kortom we hebben een fantastische vakantie gehad.

  • Algemeen 8
op 21 augustus 2018 bestemming: Malta / St. Julians, reisperiode: juli 2015

Omdat Primavera zijn klanten op vakantie stuurt, waar er gebouwd wordt en de klanten in een bouwput belanden. Appartement was een grote bouwput de badkuip zat vol grote stukken cement, en hele appartemament ook, alleen de bedden waren opgemaakt. Daar kom je in de avond aan en niemand van primavera te bekennen. We hebben zijn zelf op zoek gegaan naar een hotel om te overnachten, nooit een vergoeding gehad van primavera ontvangen, ook geen excuses. Toevallig zie ik gisteren het programma van de groeten van MAX , waar de heer en mevrouw Bert en Hannie soort gelijke situatie hebben meegemaakt,waar Primavera hetzelfde reageert slecht organisatie. Vakanties boeken in een bouwput.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende