Schrijf een ervaring over Primavera en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Primavera

Pagina 1 van 8 met 79 resultaten

op 24 mei 2018 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: mei 2018

Een geweldig appartement /Turcongel
Super vriendelijk personeel
Mooie excursie gemaakt naar Sevilla via primavera geboekt. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 19 mei 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Een prima vakantie. Vooral het ontbijt in app. Alba was erg goed. Goede reisorganisatie prima vera.
Janny lawalata ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 12 maart 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: februari 2018

Wij moesten vanwege omstandigheden eerder naar huis en zijn door het personeel van Primavera geweldig geholpen,maar ook andere jaren was het altijd perfect verzorgd. Dunamar is een goede accomodatie met fijn personeel en een goede receptie. We hebben nu alweer een voorboeking voor volgend jaar gedaan dus dat zegt genoeg. Dank voor alles. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 23 februari 2018 bestemming: Portugal / Pera, reisperiode: februari 2018

Wij waren de 2de keer in "Villa Barrocal" app. in Pera. Organisatie goed verlopen, huurauto enz. Wij houden van het kleinschalige complex in dat dorp op 2.5.km afstand van de zee. Zeer schoon, vriendelijk personeel bij receptie en schoonmaakploeg. - Inrichting appartement basics, kan ook niet anders voor die prijs, maar na tevredenheid. Ook zijn de gebouwen voor de zomer gemaakt, ze zijn de hele winter verhuurd. In woon-en slaapkamer mogelijkheid voor verwarming via air-co. De badkamer wel erg koud, een elektrische mogelijkheid om te verwarmen zal geen luxe zijn, ook een krukje of zo om iets ergens neer te zetten zal prettig zijn.
Misschien zal dat over een jaar tijdens de winter wel aanwezend kunnen zijn. ? Want wij willen graag erheen terug. ... Lees meer

  • Algemeen 8




op 31 december 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: oktober 2017

Het hotel en de omschrijving in de reisgids kwamen overeen
met de werkelijke situatie. En het mooie weer gaf onze vakantie
extra glans ! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 27 oktober 2017 bestemming: Portugal / Mono Gordo, reisperiode: oktober 2017

Dit jaar een reis geboekt, maar die werd geannuleerd wegens niet beschikbaarheid. Primavera wilde wel een prive-appartement voor ons regelen. Zo gebeurde. Het was een app 4F in het gebouw Lago Verde.
In de ontvangen informatie op het vliegveld stond dat wij het huisvuil zelf naar de container moesten brengen en dat we bij het innengaan alleen de deur moesten dichttrekken??
Bij een eerste inspectie constateerden wij het volgende:
- niet echt schoon, geen toiletpapier, smerige gootsteen en dito kopjes in de kast. 1 van deze kopjes hebben wij in hotel Yellow aan
Primavera laten zien.
- het metalen wasrek was verroest, met als gevolg roeststrepen in de kleding.
- het grootste probleem was het bed. Een voor-oorlogse matras, pijnlijk om op te liggen. Voorts bij de geringste beweging vervelende en goed hoorbare geluiden. Begeleidster hierover ingelicht. Zij zei dit vaker te hebben gehoord!! Zelf ben ik in de woonkamer op de grond gaan slapen.
De begeleidster vroeg ons of een andere app. een optie was. Zeker, maar hierover later niks meer gehoord
De lamp van het balkon was kapot, er zou iemand komen. Niemand gezien. In een keukenkastje lag een zak met rottend afval!
Verder: Op de laatste dag werden wij met onze koffers om 12.00 !! uur opgehaald en naar Calema gebracht en s avonds om 19.15 opgehaald,terwijl de bus daarna gewoon bij hotel Vasco del Gama andere gasten ophaald. Wij zaten daar gewoon schuin tegenover. Waarom deze move? We hadden toch gewoon onze bagage naar de overkant kunnen brengen?
Bij het vliegveld (terugweg) meldde de reisleidster dat we konden inchecken bij balie 9, 10 en 11. Balie 9 was voor de internet mensen. Dit bleek echter ook voor nr 10 te gelden, dus we moesten achteraan bij nr 11 aansluiten.
Tot slot: Het app was groot genoeg en een mooi uitzicht. Het ontbreekt aan controle als gasten vertrokken zijn. Er is niks met de eerdere bedklachten gedaan.
Tip voor Pr: informeer de gasten eerder over wat ze zelf moeten meenemen en regelen bij een prive-app.

Wij zeggen: Dit was niet Prima................Vera. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 11 oktober 2017 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: september 2017

Transfer vliegveld / bestemming slecht, vluchten werden gecombineerd. Zwembad niet schoon. App.Alagoa Azul, Altura ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 5 juli 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2017

Betreft Hotel Alba. Check goed voordat je hier je kamer boekt!!
Heb je aan de straatzijde een kamer houdt dan rekening met heel veel lawaai van auto´s, de nachtelijke hangplek van het café, geschreeuw en hondengeblaf!!

Daarnaast kun je hier absoluut NIET met 3 personen goed slapen, aangezien 1 persoon altijd op een bankbed moet slapen. Deze bankbedden zijn totaal niet geschikt voor een volwassenen. Smal met een hele stugge, harde matras!
Na 3 nachten ellende, hebben wij een kamer gekregen aan de andere kant, deze was veel rustiger maar ook hier was het bankbed vreselijk! En dan zijn wij nog 3 redelijk jonge, gezonde vrouwen!!

De extra kosten die wij moesten betalen voor het omboeken naar deze kamer waren veel te hoog en na ruim 3 maanden zeuren bij Primavera hebben wij eindelijk het teveel betaalde terug ontvangen!! Helaas vindt Primavera het niet nodig om verdere vergoeding te geven voor de zeer slechte 3de slaapplek. Het personeel van Hotel Alba is altijd vriendelijk en behulpzaam geweest maar konden hieraan niets veranderen of verbeteren.

Het keukentje op de kamer als het meubilair zijn zeer matig. Hotel ligt wel dicht bij het strand en de winkeltjes. Er is verder geen vermaak in of om het hotel. Piepkleine fitness en het kleine binnenzwembad was niet open ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 3 mei 2017 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: april 2017

Wat een verschil na overname door Sundio! Zowel qua site als aanbod totaal onaantrekkelijk. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 28 april 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2017

De site is vernieuwd. Dit gaat klanten kosten zeer onvriendelijk/duidelijk ... Lees meer

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende