Ervaringen Primavera

Pagina 1 van 1 met 100 resultaten

op 12 november 2021 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: oktober 2021

Hotel prima, het weer prima, oudestad benidorm prima,als laatste onze hostes ciska kamer, meer dan prima.Groeten fam. Groet.

  • Algemeen 10
op 27 oktober 2021 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: januari 2020

Graag wil ik jullie reis en verzorging hartelijk bedanken, vooral aan die vriendelijke mevrouw die ons telkens begeleide. tot aan de luchthaven toe. Jammer dat ik haar naam niet meer kan herinneren. ze heeft kort haar, en zag er een foto van in de PLUS. Ik wil haar heel hartelijk danken. voor alles wat ze voor ons heeft gedaan. helaas is mijn vriend nadien aan Corona overleden. maar hij was een en al lof over haar en ikzelf ook. Nogmaals voor jullie Theems BEDANKT SUPPER .

  • Algemeen 10




op 27 mei 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: juni 2019

Net vooral duidelijk en eerlijk antwoord betreffende reizen naar Portugal in juni vanwege de Corona.
Hier heb ik wat aan. Mijn complimenten

  • Algemeen 10
op 29 maart 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: maart 2020

We willen primavera bedanken met name Carla voor het doortastend optreden in de periode van het terughalen vanwege de corona crisis van ons
uit albufeira we werden goed en duidelijk geinformeerd via bijeenkomst en telefonisch,we hopen volgend jaar zeker weer terug te gaan met primavera.

  • Algemeen 9
op 26 maart 2020 bestemming: Portugal / Montegordo, reisperiode: maart 2019

Net was prima geregeld ook het repatrieren. de Hostess alle lof. en Dunamar ook[

  • Algemeen 9
op 23 maart 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: februari 2020

Ik wil alle medewerkers bedanken voor de inzet die ze hebben gedaan om ons allemaal met een extra vlucht hebben terug gebracht naar Nederland vanwege het corolavirus de inzet was geweldig ,

  • Algemeen 10
op 21 maart 2020 bestemming: Portugal / Mont-Gordo, reisperiode: februari 2020

Wij waren van 21 februari t/m 20 maart in Dunamar in de Algarve.Reis en accomodatie prima!!
Maar wij willen in deze hectische tijd onze waardering uitspreken naar Patricia en haar collega's die hun uiterste best hebben gedaan om alle gasten zo spoedig mogelijk naar Nederland terug te krijgen!!!!!
Nogmaals dank.
fam.de Vries.

  • Algemeen 8
op 9 december 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2019

De reis was wel ok,maar de website van primavera reizen is zo opgesteld dat je cookies per se moet accepteren en hoe vaker je zoekt hoe duurder de prijzen worden.Dit is gewoon spelen op de interesses van de mensen en niet eerlijk een reis aanbieden en verkopen.Ik heb nu al op zn minst 5 keer meegemaakt dat ik een vakantie wou boeken en dat ik de reis aan meerdere personen liet zien en ja hoor,door het geklik was de reis meteen veel duurder.Ik kan me daar zo kwaad om maken dat ze inspelen op je geklik op je telefoon.Alleen om deze reden boek ik liever bij een ander die wel eerlijk een reis verkoopt.

  • Algemeen 1
op 14 september 2019 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: september 2019

Zeer tevreden over primavera!Prima op de hoogte gehouden van belangrijke zaken en keurig op tijd alle papieren binnen. Volgende keer zeker weer boeken via deze organisatie. Ook telefonisch contact verliep zeer vriendelijk en behulpzaam. De hostess is portugal ook deskundig.

  • Algemeen 9
op 24 april 2019 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2019

Verblijf in Dunamar is prima bevallen. Hadden graag nog een week langer gebleven. Complimenten voor service van Primavera.

  • Algemeen 10
op 20 maart 2019 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: november 2018

De bij geleverde auto (Tje) was veel kleiner dan "voorspeld". Wij hadden voor 15 dagen slechts 1 koffer mee en die kon niet in de bagage-ruimte. De koffer bleef steken en moest met veel moeite uit de bagageruimte worden getrokken en op de handbagage van de achterbank worden gelegd. Op de terugweg dachten we dat de motor (ca. 110.000 km) gelopen; er mee op zou houden. Dat gebeurde gelukkig niet. Wij zijn al 6 keer met Primavera naar Portugal gereisd, huurden steeds een auto (prive), maar de "bij deze reis geleverde" auto was zeer slecht. Wij hebben bij de "verhuurster" en bij Primavera geklaagd, maar of dat zinvol is wordt door ons betwijfeld. Het eten in Porto Mos was wel goed.

  • Algemeen 6
op 9 maart 2019 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: februari 2019

Na jaren in appartement in Cabanas met primavera dit jaar hotel in Albufeira ook door primavera verzorgd , Uitstekend , alles geen minpunt, aan te bevelen reisorganisatie.

  • Algemeen 9
op 29 december 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Reis geboekt via Primavera en div. keren telefonisch contact gehad omdat mijn vrouw in een rolstoel zit. Bij aankomst bleek het een grote bouwput te zijn , maar er is nimmer melding gemaakt dat het met een rolstoel onmogelijk was, om gezien de situatie met een rolstoel in de buurt van het strand te komen. Uiteraard naderhand contact met Primavera opgenomen maar wij moesten dit maar accepteren was hun antwoord. Het was voor hun niet mogelijk om een ieder hiervan op de hoogte te brengen. Maar toen er extra betaald moest worden voordat we vertrokken wisten ze ons wel te vinden

  • Algemeen 3
op 7 december 2018 bestemming: Portugal / Monto Gordo, reisperiode: november 2018

Appartement was prima en de hotelaccomodatie ook. Op tijd schoon linnengoed, het ontbijt was prima maar het diner vond ik een 6 waard

  • Algemeen 8
op 11 november 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: november 2018

Reis liep gesmeerd, appartement oke, maar die vouchers voor diners...... Sterk af te raden, nooit doen! En helaas, Monte Gordo is wel een heel saaie plaats in de winter.

  • Algemeen 8
op 3 november 2018 bestemming: Portugal, reisperiode: januari 2018

Prima organisatie, duidelijk, overzichtelijk, behulpzame personeel.

  • Algemeen 8
op 4 september 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: augustus 2017

Er wordt nogal eens getwijfeld aan de toegevoegde waarde van een touroperator omdat veel reizen tegenwoordig redelijk eenvoudig zelf kunnen worden geboekt. Wij hebben vorig jaar besloten om toch onze vakantie te boeken bij Primavera reizen. Qua reissom hadden we een hele aantrekkelijke prijs die niet erg veel afweek van het rechtstreeks boeken van een vlucht en hotel. Waarbij de dan vaak vergeet dat je ook nog van Faro Airport naar Monte Gordo moet zien te komen. Dit vervoer werd door Primavera reizen vanzelfsprekend wel geregeld.
Maar de reden voor dit hoge cijfer ligt met name in het feit dat wij al op de heenreis in het vliegtuig een erg vervelende situatie meemaakten. Mijn moeder werd niet lekker en moest direct bij aankomst worden opgenomen in het ziekenhuis. Er werd gedacht aan een lichte hartaanval en op dat moment sta je echt even met je mond vol tanden en het zweet in je handen. Hoe kom je in vredesnaam bij het ziekenhuis en hoe ga ik alles uitleggen aan artsen en verplegers die over het algemeen alleen maar Portugees praten?
Hier kwam de werkelijke klasse van Primavera reizen naar boven. Op het vliegveld stond al een zeer zorgzame medewerkster van Primavera reizen op ons te wachten die meeging naar het ziekenhuis en daar als tolk fungeerde. Tevens heeft ze ook nog regelmatig geïnformeerd naar de situatie, nadat mij moeder een paar dagen later het ziekenhuis mocht verlaten. Als je dit overkomt ben je echt blij dat je niet voor een paar tientjes minder zelf een vlucht en hotel hebt geboekt. Dus daarom van mij een dikke 10 voor Primavera reizen.

  • Algemeen 10
op 24 augustus 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Wij zaten 15 dagen in hotel Yellow in een heerlijke kamer met zijzeezicht. Het was een zeer ruime kamer. Het eten was er zeer goed. We kregen zelfs een aparte eetzaal omdat er namelijk een grote groep in het hotel was vanwege een internationale motor bijeenkomst. Dat was goed geregeld door het hotel. Het waren allemaal erg mooie motoren om te zien. Aan het zwembad kon je heerlijk op een bedje liggen. We hebben een fiets gehuurd en de omgeving verkend. Ook hebben we op het strand gewandeld. Dat was nu erg makkelijk door de komst van de loopbrug. Kortom we hebben een fantastische vakantie gehad.

  • Algemeen 8
op 21 augustus 2018 bestemming: Malta / St. Julians, reisperiode: juli 2015

Omdat Primavera zijn klanten op vakantie stuurt, waar er gebouwd wordt en de klanten in een bouwput belanden. Appartement was een grote bouwput de badkuip zat vol grote stukken cement, en hele appartemament ook, alleen de bedden waren opgemaakt. Daar kom je in de avond aan en niemand van primavera te bekennen. We hebben zijn zelf op zoek gegaan naar een hotel om te overnachten, nooit een vergoeding gehad van primavera ontvangen, ook geen excuses. Toevallig zie ik gisteren het programma van de groeten van MAX , waar de heer en mevrouw Bert en Hannie soort gelijke situatie hebben meegemaakt,waar Primavera hetzelfde reageert slecht organisatie. Vakanties boeken in een bouwput.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Heel Monte Gordo is veranderd in een bouwput, wegens de aanleg van een nieuwe ( houten) boulevard en de bijbehorende werkzaamheden, riolering, parkeerplaatsen, strandpaviljoens. Het ontbreken van horeca voorziening op het strand dus ook geen toiletten! Hiervan is niets te merken op de website. "U loopt zo het strand op" Hoezo ?? Dan moeten eerst alle hekken weg!

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: juli 2018

Goed verzorgd. Op vliegveld stond nederlandstalige hostes klaar om met ons naar de bus te gaan. In de bus wat informatie over de reistijd naar hotel en envelop met overige informatie. Volgende morgen in het hotel informatie over allerlei dingen van vervoer in monte gordo zoals bus,trein , taxi ,fiets. En over excursies. Vriendelijke hostes en vaak genoeg in het hotel of in de buurt aanwezig voor als je iets wilt vragen. Vakantie van begin tot eind goed geregeld met primavera. Als we nog een keer naar portugal gaan boeken we zeker weer bij primavera.

  • Algemeen 10
op 24 mei 2018 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: mei 2018

Een geweldig appartement /Turcongel
Super vriendelijk personeel
Mooie excursie gemaakt naar Sevilla via primavera geboekt.

  • Algemeen 10
op 19 mei 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2018

Een prima vakantie. Vooral het ontbijt in app. Alba was erg goed. Goede reisorganisatie prima vera.
Janny lawalata

  • Algemeen 8
op 12 maart 2018 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: februari 2018

Wij moesten vanwege omstandigheden eerder naar huis en zijn door het personeel van Primavera geweldig geholpen,maar ook andere jaren was het altijd perfect verzorgd. Dunamar is een goede accomodatie met fijn personeel en een goede receptie. We hebben nu alweer een voorboeking voor volgend jaar gedaan dus dat zegt genoeg. Dank voor alles.

  • Algemeen 9
op 23 februari 2018 bestemming: Portugal / Pera, reisperiode: februari 2018

Wij waren de 2de keer in "Villa Barrocal" app. in Pera. Organisatie goed verlopen, huurauto enz. Wij houden van het kleinschalige complex in dat dorp op 2.5.km afstand van de zee. Zeer schoon, vriendelijk personeel bij receptie en schoonmaakploeg. - Inrichting appartement basics, kan ook niet anders voor die prijs, maar na tevredenheid. Ook zijn de gebouwen voor de zomer gemaakt, ze zijn de hele winter verhuurd. In woon-en slaapkamer mogelijkheid voor verwarming via air-co. De badkamer wel erg koud, een elektrische mogelijkheid om te verwarmen zal geen luxe zijn, ook een krukje of zo om iets ergens neer te zetten zal prettig zijn.
Misschien zal dat over een jaar tijdens de winter wel aanwezend kunnen zijn. ? Want wij willen graag erheen terug.

  • Algemeen 8
op 31 december 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: oktober 2017

Het hotel en de omschrijving in de reisgids kwamen overeen
met de werkelijke situatie. En het mooie weer gaf onze vakantie
extra glans !

  • Algemeen 8
op 27 oktober 2017 bestemming: Portugal / Mono Gordo, reisperiode: oktober 2017

Dit jaar een reis geboekt, maar die werd geannuleerd wegens niet beschikbaarheid. Primavera wilde wel een prive-appartement voor ons regelen. Zo gebeurde. Het was een app 4F in het gebouw Lago Verde.
In de ontvangen informatie op het vliegveld stond dat wij het huisvuil zelf naar de container moesten brengen en dat we bij het innengaan alleen de deur moesten dichttrekken??
Bij een eerste inspectie constateerden wij het volgende:
- niet echt schoon, geen toiletpapier, smerige gootsteen en dito kopjes in de kast. 1 van deze kopjes hebben wij in hotel Yellow aan
Primavera laten zien.
- het metalen wasrek was verroest, met als gevolg roeststrepen in de kleding.
- het grootste probleem was het bed. Een voor-oorlogse matras, pijnlijk om op te liggen. Voorts bij de geringste beweging vervelende en goed hoorbare geluiden. Begeleidster hierover ingelicht. Zij zei dit vaker te hebben gehoord!! Zelf ben ik in de woonkamer op de grond gaan slapen.
De begeleidster vroeg ons of een andere app. een optie was. Zeker, maar hierover later niks meer gehoord
De lamp van het balkon was kapot, er zou iemand komen. Niemand gezien. In een keukenkastje lag een zak met rottend afval!
Verder: Op de laatste dag werden wij met onze koffers om 12.00 !! uur opgehaald en naar Calema gebracht en s avonds om 19.15 opgehaald,terwijl de bus daarna gewoon bij hotel Vasco del Gama andere gasten ophaald. Wij zaten daar gewoon schuin tegenover. Waarom deze move? We hadden toch gewoon onze bagage naar de overkant kunnen brengen?
Bij het vliegveld (terugweg) meldde de reisleidster dat we konden inchecken bij balie 9, 10 en 11. Balie 9 was voor de internet mensen. Dit bleek echter ook voor nr 10 te gelden, dus we moesten achteraan bij nr 11 aansluiten.
Tot slot: Het app was groot genoeg en een mooi uitzicht. Het ontbreekt aan controle als gasten vertrokken zijn. Er is niks met de eerdere bedklachten gedaan.
Tip voor Pr: informeer de gasten eerder over wat ze zelf moeten meenemen en regelen bij een prive-app.

Wij zeggen: Dit was niet Prima................Vera.

  • Algemeen 6
op 11 oktober 2017 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: september 2017

Transfer vliegveld / bestemming slecht, vluchten werden gecombineerd. Zwembad niet schoon. App.Alagoa Azul, Altura

  • Algemeen 6
op 5 juli 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2017

Betreft Hotel Alba. Check goed voordat je hier je kamer boekt!!
Heb je aan de straatzijde een kamer houdt dan rekening met heel veel lawaai van auto´s, de nachtelijke hangplek van het café, geschreeuw en hondengeblaf!!

Daarnaast kun je hier absoluut NIET met 3 personen goed slapen, aangezien 1 persoon altijd op een bankbed moet slapen. Deze bankbedden zijn totaal niet geschikt voor een volwassenen. Smal met een hele stugge, harde matras!
Na 3 nachten ellende, hebben wij een kamer gekregen aan de andere kant, deze was veel rustiger maar ook hier was het bankbed vreselijk! En dan zijn wij nog 3 redelijk jonge, gezonde vrouwen!!

De extra kosten die wij moesten betalen voor het omboeken naar deze kamer waren veel te hoog en na ruim 3 maanden zeuren bij Primavera hebben wij eindelijk het teveel betaalde terug ontvangen!! Helaas vindt Primavera het niet nodig om verdere vergoeding te geven voor de zeer slechte 3de slaapplek. Het personeel van Hotel Alba is altijd vriendelijk en behulpzaam geweest maar konden hieraan niets veranderen of verbeteren.

Het keukentje op de kamer als het meubilair zijn zeer matig. Hotel ligt wel dicht bij het strand en de winkeltjes. Er is verder geen vermaak in of om het hotel. Piepkleine fitness en het kleine binnenzwembad was niet open

  • Algemeen 3
op 3 mei 2017 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: april 2017

Wat een verschil na overname door Sundio! Zowel qua site als aanbod totaal onaantrekkelijk.

  • Algemeen 3
op 28 april 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2017

De site is vernieuwd. Dit gaat klanten kosten zeer onvriendelijk/duidelijk

  • Algemeen 4
op 19 april 2017 bestemming: Portugal / Ferragudo, reisperiode: april 2017

WiJ geven dit cijfer vanwege de goede combi ,vlucht en appartement en autohuur in een pakket.geweldig Primavera!

  • Algemeen 9
op 17 april 2017 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: maart 2017

Wij waren in Alagoa Praia voor de 15 keer. De hostess en de jongen aan de balie waren zoals altijd prima. Maaaaaaaaaaaaaar de meisjes die de kamers moeten poetsen waren om eerlijk te zijn slecht. De waren wel vriendelijk maar soms legde ze zelfs de sprei niet op de beden. De wastafels en de aanrecht waren nauwelijks schoon gemaakt. Ze lieten de brood kruimels die soms nog op aanrecht lagen gewoon liggen.. Onder de bedden lag een dikke laag stof.Verder gaat alles minder . De spullen om te eten en te drinken was in een woord slecht. Dit zijn we in al die jaren niet gewend. Jammer van dit mooie appartement. Maar we blijven er wel komen omdat de jongens en de hostess zo goed zijn. Yvon is een waardige opvolger van Hilde, alhoewel we ze toch misten.

  • Algemeen 8
op 8 april 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: december 2016

Wij zijn inmiddels al 3x met Primavera naar Monte Gordo geweest in hotel Alcazar. In deze periode is de prijs zeer, zeer aantrekkelijk en ik merk dat veel landgenoten dit ook vinden en daarom deze periode boeken. Het is wel de periode dat er gewerkt/gerenoveerd wordt in de hotels, maar wees eerlijk, daar is de prijs ook naar! In augustus betaal je 3x de prijs en dan wil je geen overlast van renovaties. Het eten is goed, anders dan ons hollandse potje, maar we zijn dan ook in Portugal. Het personeel is zeer vriendelijk en hardwerkend.

  • Algemeen 9
op 2 april 2017 bestemming: Portugal / rondreis, reisperiode: september 2017

De reis zelf was erg goed. Echter, op reis bleek een kamer niet goed geboekt te zijn voor ons en dat werd zo ontzettend slecht opgepakt door de host op locatie, dat ik er de hele vakantie teleurgesteld door was. Ook in Nl kon dit niet hersteld worden. Erg jammer.

  • Algemeen 3
op 28 maart 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2017

14 dagen geweest in Hotel Vasco da Gama, maaltijden waren uitstekend. Hotel is gedateerd zijn wel bezig met renoveren. Alles uitstekend verzorgt door Primavere

  • Algemeen 8
op 7 maart 2017 bestemming: Portugal / Monto Gordo, reisperiode: februari 2017

De wandelvakantiereis van Primavera was teleurstellend. De wandelingen waren onvoldoende voorbereid, mager van kwaliteit en onprofessioneel begeleid. De hotelboeking is het afvalputje van Primavera, je krijgt wat er overblijft en toevallig vrij is.

  • Algemeen 5
op 1 maart 2017 bestemming: Portugal / Monto Gordo, reisperiode: februari 2017

14-daagse wandelvakantie. Hotel aan zee, met kamer op het noorden aan een verkeersweg, er was geen keuze mogelijk. Hotelkamer met gevaarlijke douche in bad met plastic gordijntje als afscheiding. 1x kamer niet verschoont en 1x helemaal niet opgemaakt. Van de georganiseerde wandelingen was er 1 goed. 2 wandelingen waren ronduit slecht, vlak bij de hotels. Plaats van wandelen werd zonder opgaaf van redenen gewijzigd. Informatie vooraf kon in Nederland niet gekregen worden. Eten in hotel O.K. Conclusie georganiseerde massatoerisme met geen ruimte voor de individuele wensen.

  • Algemeen 6
op 9 februari 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: februari 2017

Het appartement in Monte Gordo(Dunamar)was prima,echter wij moesten ons verblijf na 10 dagen wegens gezondheidsproblemen afbreken en wij hebben geen enkele steun/medewerking ontvangen van de reisorganisatie Prima Vera!Terugreis helemaal zelf moeten regelen!wij bijna 70 hebben dit gelukkig kunnen regelen, maar wij vragen ons af hoe de 80plussers dit moeten doen!!!!

  • Algemeen 6
op 2 februari 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2017

Het is onvoorstelbaar zoals wij deze vakantie hebben "ontvangen". Op alle onderdelen die wij meemaakten was het fenomenaal. Van alle gemakken voorzien, prima kwaliteit m.b.t. eten en zo'n geweldige bediening hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeker voor herhaling!!

  • Algemeen 9
op 19 januari 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2016

Alles prima verlopen.Voor de tweede keer geweest maar nu ipv.4 weken 6 weken.Hetzelfde hotel Alba en hetzelfde appartement.Wij hadden niks te klagen,wel andere mensen die vanwege gezondheidklachten een studio in Guadiana hadden geboekt omdat hij s' middags moest slapen en dan kon zijn vrouw in de zon zitten op het balcon.Het hotel werd verbouwd van slapen kwam niks in die herrie.Ze mochten verhuizen naar Hotel Alba maar moesten even €499.00 betalen! Het werd voor hun een hele dure vakantie.Dit vinden wij niet netjes van Primavera.Wij hebben genoten maar het verhaal van deze 80 jarige mensen blijft in mijn achterhoofd.

  • Algemeen 9
op 23 december 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: december 2016

Alles was goed geregeld
En hotel Monte gordo was ook
Zeer goed en schoon

  • Algemeen 9
op 15 december 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: oktober 2016

Alles perfect geregeld. Er stond zelfs een welkomst pakket in het appartement met een fles water en fruit.

  • Algemeen 10
op 25 oktober 2016 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juni 2016

Op het moment dat er een probleem (ongelooflijk slechte kamer) is gaat er echt niemand op het probleem in maar is men alleen bezig met afschuiven van verantwoordelijkheid.

  • Algemeen 4
op 12 oktober 2016 bestemming: Portugal / montegordo, reisperiode: oktober 2016

Hele dag herrie zijn aan het renoveren willen een ander apperment

  • Algemeen 4
op 29 september 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: september 2016

Verblijf Dunamar. Perfect appartement en zoals altijd prima verzorgd door primavera. Vriendelijk en net personeel, maar die receptie creatuur, daar moet wat aangedaan worden, mijn man en ik waren van plan om een klacht in te dienen bij haar manager. Extra dinervouchers bij de nieuwe reisleidster aangevraagd, zeer attent en hulpvaardig meid, maar mag niet meer los verkocht worden was haar antwoord, raar omdat we ze nog in het voorjaar gekocht hadden. Al met al waren heerlijke dagen, maar primavera blijf waakzaam er zijn meer kapers voor de kust.

  • Algemeen 8
op 9 september 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2016

Heel goed verzorgde 8 daagse rondreis vanuit Monte Gordo

  • Algemeen 8
op 2 september 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: mei 2016

Mijn vrouw werd ziek de eerste dag primavera op de hoogte daarvan gesteld en er werd direkt een arts geregeld. En elke dag belde de reisleiding (15 dagen) ons op hoe het was en of ze nog iets voor ons konden doen. vandaar een 9

  • Algemeen 9
op 22 augustus 2016 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: mei 2016

Het ging om een 8-daagse individuele fietsreis door de Algarve van oost naar west. Accommodatie: prima en zeer gevarieerd. Route: prima te doen op de bijgeleverde fiets. Alleraardigste, hulpvaardige klantenservice ter plekke. Het enige waar wij niet tevreden over waren, was de route beschrijving die we voor onderweg meekregen. Een route beschrijving die de weg per kilometer beschreef, maar op de fiets zat géén kilometerteller, we kregen ook geen routekaart mee, dus dat was een flink aantal keren gokken en verkeerd rijden.

  • Algemeen 7
op 10 augustus 2016 bestemming: Portugal, reisperiode: augustus 2015

14 keer met Primavera naar Portugal geweest 12 maal calema 1maal alba en 1keer maar nooit weer guadiana wat een slecht hotel. gewoon er uit gooien het kost klanten. bizar slechte bedden onvriendelijk personeel oud vies behalve als je het geluk hebt als je een kamer krijgt dat primavera boekt via het hotel van mensen die daar een koop appartement hebben. klachten worden af gedaan als of je er voor niets zit alles. gemeld bij de reisleiding leuke meid maar zelfs die krijgt bij de heks aan de balie geen gehoor gemeld. bij primavera zelf nou jammer dat het niet goed bevallen was als vaste klanten vonden mijn man en ik het een niet te best antwoord .

  • Algemeen 4
op 24 juli 2016 bestemming: Portugal / Algarve, reisperiode: november 2015

Wij hebben al diverse malen een reis naar de Algarve gemaakt met Primavera. Wij zijn tot nu toe altijd dik tevreden geweest over de accomodaties en de service die Primavera op locatie biedt.

  • Algemeen 9
op 12 juli 2016 bestemming: Portugal / manta rota, reisperiode: juli 2016

Voor het eerst op reis met primavara, aankomst hartelijk ontvangst in real lota, pakketje met eerste benodigheden(brood fles water,koffie en thee) zeer goed verzorgd hotel/appartement, vriendelijk personeel, hygienisch, reisleiding alles liep perfect, excursies goed geregeld. Het kon niet beter!!

  • Algemeen 10
op 6 juli 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: juni 2016

Mijn vrouw en ik kwamen al jaren in Monte Gordo altijd in Maart -April. Ik ben 85 jaar en ga nog steeds naar Monte Gordo nu in Juni en logeer in hotel Vasco de Gama maar je moet dit al in Januari boeken.Omdat ik niet `s nachts wil reizen heb ik Primavera gevraagd wat de mogelijk zijn. Ik vertrek op zaterdag uur en ik kom op Dinsdag weer terug en ben tegen twee uur weer terug in Amsterdam en kan met de trein naar Enschede. Het is een oud Hotel maar de sfeer is prima.

  • Algemeen 8
op 25 juni 2016 bestemming: Portugal / Albufera, reisperiode: januari 2014

Buitengewoon goed verzorgd ,er stond iemand klaar op het vliegveld voor begeleiding naar het hotel.en er stond zelfs een fles water klaar.en er was ook altijd een aanspreekpunt bereikbaar als je iets wilde weten wij gaan zeker nog een keer met Primavera op vakantie

  • Algemeen 10
op 12 juni 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2016

Voor het eerst met prima Vera reizen op vakantie geweest,wat goed is bevallen.Alles was prima geregeld,dus ze doen hun naam eer aan.

  • Algemeen 8
op 11 juni 2016 bestemming: Portugal / Rondreis, reisperiode: mei 2016

Ondanks het super slechte weer - week regen - hebben we genoten van onze rondreis Portugal vertrokken uit Monte Gordo , Evora,Castelo Branco,Viseu, Coimbra,Fatima,Batlha, Nazare,Obidos, Lissabon terug naar Algarve voor week golfen Castro Marim. Gezellige kleine groep 19 mensen met super goede gids Vasco ( spreekt geweldig Nederlands met Rotterdamse humor). In de bergen reed de uitstekend chauffeur in de stromende gietregen en sneeuwbuien achter de sneeuw-ruimers aan over de col op 1993m . Ook bezoek aan wijnproeverij was een succes. 2e week gelukkig beter weer in het erg stille Castro Marim. Uitdagende banen, mooie huisjes helaas zwembad gesloten. Eten in Vila Real Santo Antonio 3,5km en Monte Gordo 10km spot goedkoop in prima restaurantjes met vriendelijke bediening. Enige minpuntje was het inleveren van de auto in Faro om 05.30 uur opgegeven adres gesloten. Na bellen ergens op parkeerterrein P1 gezet met inrijkaartje en sleutel. Voor herhaling vatbaar, aanrader deze rondreis met gids!

  • Algemeen 9
op 29 mei 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: januari 2017

Vorig jaar acht weken aangevraagd , kon er zeven krijgen ivm vakantie Portugezen dit was een leugen, dit jaar acht weken aangevraagd in januari 2016 van 09--01-2017 t/m 09-03-2017 maar prima vera heeft besloten dat we op 02-01-2017 t/m 20-02-2017 maar moesten gaan .we hadden dit soort signalen al gehoord. ik neem aan dat ik zelf uit mag maken wanneer ik op vakantie gaan. we gaan al jaren met deze reisorganisatie , maar hebben dit jaar bij een ander geboekt en wel de tijd dat we wilde. ik kan vijf gezinnen aan geven die hetzelfde hebben mee gemaakt. En ook bij een ander hebben geboekt.

  • Algemeen 2
op 27 mei 2016 bestemming: Portugal / rondreis, reisperiode: februari 2016

Onze reis per huurauto in de 1e week vanaf Monte Gordo door het zuiden van Portugal langs meerdere plaatsen/hotels was prima verzorgd en zeer de moeite waard. Daarna nog 1 week in Monte Gordo , hotel Yellow Beach genieten van zon, strand en fietsen.

  • Algemeen 9
op 17 mei 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: juli 2015

Voor het eerst naar Portugal, `s avonds heel laat aangekomen. van primavera voor de 1ste morgen een ontbijt gekregen! Een dag een boottocht gemaakt rond Albufeira en dolfijnen gezien...prachtig. Onze hostess heeft alles voor ons geregeld...was dik voor elkaar!

  • Algemeen 9
op 5 mei 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2014

Zeer vriendelijke en persoonlijke organisatie. Je hebt echt het gevoel dat ze er voor jou zijn, in plaats van dat je één van de vele toeristen bent. Alles was top geregeld!

  • Algemeen 8
op 15 april 2016 bestemming: Portugal / Praya d Ancora, reisperiode: maart 2016

Uitstekend gergeld. Bij aankomst direct een auto toegewezen gekregen en het hotel was warm en sfeervol.

Al met al dus een super ervaring, ik ga zeker vaker boeken bij Primavera.

  • Algemeen 10
op 15 april 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: januari 2016

We gaan al verschillende jaren met Primavera in zee en daar zijn wij nog steeds heel tevreden mee, we hebben niets op- of aan te merken. Alles is goed geregeld.

  • Algemeen 9
op 31 maart 2016 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: maart 2016

Geweldige tijd gehad in Altura. Perfect geregeld alles. Perfect app. in Agola Azul. De hostes Hilda zeer behulpzaam en vriendelijk. Fietsen waren ook prima in orde! in een woord geweldig een dikke 10.

  • Algemeen 10
op 25 februari 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2014

Perfecte verzorging. Hoge kwaliteit. Klant staat centraal.

  • Algemeen 10
op 26 januari 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: januari 2016

Prima geregeld! Ontvangst op de luchthaven door vriendelijke hostes, bij aankomst in hotel ( om 20.30) tas met broodjes ,beleg,fruit en frisdrank.
De andere dag uitgebreide voorlichting over verblijfplaats en omgeving!

  • Algemeen 8
op 19 januari 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2015

Geweldige accomodatie Dunnamar prima verzorgd door primavera bij aankomst, gelijk wat te eten en te drinken in een leuke boodschappen tas klasse.!!!Gelijk inspelen op geen plastic.

  • Algemeen 10
op 12 januari 2016 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2016

Alles perfect geregeld, jammer dat ze het weer niet kunnen regelen, dan had ook dat prima geregeld zijn. Zeer verwend voor een verrukkelijk lage prijs!! Anderen betaalde de helft meer, maakt je ook blijer, hoor!

  • Algemeen 10
op 7 januari 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: februari 2016

Verzettings probleem van boekingdatum
Wij hadden een reis geboekt voor 3 weken naar Monte Gordo hotel Yellow. Mijn vrouw heeft haar voet gebroken en kan niet goed lopen. Wij probeerden te verzetten, maar dat bleek niet mogelijk omdat de termijn voor vertrek ( een maand) te kort was. Periode met 18 dagen uitstellen was niet mogelijk.. Bij annulering zou 700 euro in rekening worden gebracht.. Enige mate van begrip /souplesse was niet mogelijk. Temeer dat wij reeds vaker met primavera zijn weggeweest is dit een enorme teleurstelling.

  • Algemeen 1
op 2 januari 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: oktober 2015

Hotel Alcazar perfect.Mooie kamer met perfecte bedden.Heerlijk eten echt n aanrader.

  • Algemeen 10
op 1 januari 2016 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: januari 2015

Dit is onze achterskeer naar Montegordo, fantastische reizen.

  • Algemeen 8
op 18 november 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: november 2015

Goede service/begeleiding. Waarschuwing voor de wateroverlast na een overstroming

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: augustus 2015

Goede service, zowel voor de reis als tijdens het verblijf in Portugal.

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Portugal / Lagos, reisperiode: maart 2015

Fantastische reis, mooie omgeving, goed georganiseerd.

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2014

Geweldige vakantie gehad. Prima hotel en vriendelijke mensen. De omgeving was ook zeer mooi. En de citytrip naar Lissabon was ook goed geregeld.

  • Algemeen 9
op 30 september 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2015

Bij aankomst in hotel stond er een tas klaar met de eerste behoeften tw koffiezakjes,thee,wat fruit,een fles water. Geweldig!!!!Ook de excursies van Primavera op locatie zijn bijzonder goed verzorgd. Niets dan lof voor deze reisorganisatie,wij bevelen hem bij een ieder aan.Al veel familie en vrienden intussen ook al geboekt bij Primavera. chapeau!!!

  • Algemeen 10
op 22 september 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: december 2014

Voor vijfde keer overwinteren in orada marina, geweldig (alles)

  • Algemeen 9
op 26 augustus 2015 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juli 2015

Wij hebben een reis geboekt bij Primavera waarvan we zaterdag 8 augustus zijn teruggekomen. We hebben hier toch wel een aantal klachten over.
Het eerste hotel in Esposende daar hebben we de drie nachten niet kunnen slapen, er gaat daar 24 uur om de 15 seconden een sirene van de vuurtoren.Mijn man heeft hier geluidsopnames van gemaakt.
Het geluid is erg hard , we hebben gevraagd om een andere kamer waar het geluid minder te horen zou zijn, deze hebben we gekregen , maar ook daar was het niet minder.
het personeel weet ervan verontschuldigen zich ook , maar kunnen er verder niets aan doen.
Hier kun je echt geen boekingen meer doen , je hebt vakantie een heel jaar hard gewerkt dan wil je lekker kunnen slapen.
Zo ook in hotel in Tomar niet kunnen slapen daar was de hele week feest naast het hotel , de muziek ging zo hard het dreunde in het hele hotel. Het hotel is prima een top hotel goede bedden en goed ontbijt.
En als laatste het hotel in Estoril daar leek het wel of de auto's door je kamer reden. Een geur van uitlaatgassen en dag en nacht harde geluiden van auto's en motoren.
Ook het hotel laat de wensen over qua hygiëne en ontbijt het hotel is sterk verouderd.
Van de 9 nachten hebben we 2 nachten geslapen we zijn moe thuisgekomen van de reis waar we erg naar uit hebben gezien.
Wat wel goed geregeld was was de huurauto de service was prima. Primavera neemt de klachten serieus , maar er zou volgens primavera verder niemand last van de vuurtoren hebben gehad, wat voor ons niet voor te stellen is ook al stond de wind de andere kant op dan nog was het zo goed te horen.De andere klachten gaat zegt Primavera onderzoeken.
Portugal is een prachtig land vriendelijke mensen en heerlijk eten. Maar of we in de toekomt nog eens via Primavera gaan boeken weten we niet.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 4
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 3
op 14 juli 2015 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: juli 2015

Eerste drie dagen een kamer zonder balkon. Daarna een ruimer appartement met giga balkon. Fijn zwembad. Minpuntje is dat er geen barretje is, maar alles is op loopafstand en zeer goedkoop. Wij aten met vier personen voor 30 a 40 euro incl. drinken. Huurfietsen ideaal voor tochten naar dorpen in de omgeving. Genoeg te zien. Ook met trein ging prima. Wij gaan vast nog een keer!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 25 mei 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2015

Verblijf Dunamar. Perfect hotel/appartement. Uitstekend ontbijt en avondeten. Vriendelijk en net personeel.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 9
op 19 mei 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: november 2014

Overwinteren met Primavera was dit jaar een regelrechte tegenvaller. Verwaarloosd, appartement, rotte deurstijlen, verroeste airco en koelkast enz. geen aanvaardbaar alternatief. geboden door de hostess ter plaatse. Klacht na thuiskomst(9-03-15) wordt tot op heden niet serieus genomen.Ik wordt zelfs niet meer doorverbonden met diegene die de klachtenafdeling beheert. Ook mijn laatste e-mails werden niet meer beantwoord. Dat verwacht je toch niet als je al 6 langere periodes met Primavera naar de Algarve bent geweest, toen nog met veel voldoening. Deze keer dus niet. Waarom is het zo moeilijk om toe te geven dat dit appartement niet voldoet aan eisen die je redelijkerwijze mag stellen ,en coullance te betrachten

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 19 mei 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: mei 2015

Gisteren terug gekomen van onze vakantie naar Portugal. Complimenten voor de organisatie Primavera. We vlogen met ons zoontje van 9 maanden en alles was echt perfect geregeld!! Zeker een aanrader

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 11 mei 2015 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2014

Wij hebben vorig jaar 1 week een rondreis gemaakt vanuit Faro tot aan Lissabon en terug. Dit was een geweldige ervaring.
De reisroute zat heel logisch in elkaar en de afstanden per dag waren ook zeer goed te doen zodat er genoeg tijd over bleef om de aanbevolen stadjes te bezichtigen. De hotels waarin wij in deze week hebben overnacht waren zonder uitzondering echt mooi en goede hotels (4 sterren) met behulpzaam en zeer vriendelijk personeel. Aansluitend hebben wij nog 11 dagen in een appartementenhotel gelogeerd in Lagos. Genoten, genoten genoten.
Ik kan dan ook iedereen deze reis van harte aanbevelen.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 26 april 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: april 2015

Compliment voor Patricia, de hostess! Ze zorgde voor een ander appartement omdat er onder ons balkon graafwerkzaamheden werden verricht. Dit begon om half acht t/ m zes uur! Een heidens lawaai! We gingen van Alba naar Atlantico en zelfs voor vervoer werd gezorgd!

  • Algemeen 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 26 april 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: januari 2015

Voor de 3e keer een winterzon vakantie in Albufeira, het voelt als thuiskomen.Fijne begeleiding, mooi appartement, alleen het overdekte zwembad was niet vanaf het begin beschikbaar en het water was nog fris.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 april 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: februari 2015

Vanaf de Algarve een rondreis gemaakt tot aan Lissabon toe. Prachtige oude steden gezien en dankzij de gids die perfect Nederlands sprak, ook heel veel te weten gekomen over de geschiedenis van Portugal. Daarna nog een week in Monte Gordo verbleven.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 13 april 2015 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: april 2015

Prima en goed georganiseerde reis gehad, hulde voor deze reisorganisatie. We boeken zeker nog een keer om weer zo'n leuke vakantie te krijgen.

  • Algemeen 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 13 april 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2015

De reis en accomodatie (Alcazar) waren geweldig!!!! Oktober weer!!!

  • Algemeen 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 25 maart 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2014

De maand januari "overwinterd". Is ons goed bevallen en we gaan volgend jaar weer. Oud en Nieuw in Monte Gordo viel erg tegen.Grote mensen massa en na een kwartiertje was het vuurwerk over. In de tent vreselijke muziek,ook nog eens kei hard. De excursie van twee dagen naar Sevilla met de gids Vasco was top. Al werkte het weer niet helemaal mee, erg van genoten.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 februari 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: november 2014

Goed appartement voor redelijke prijs. En als verrassing een heerlijke lunchbox.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 19 februari 2015 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: december 2014

Wij boeken al verschillende jaren bij Primavera en we hebben niets te klagen. Nette en vriendelijke afhandeling bij het boeken. Alles op tijd binnen en op je vakantie adres komt de hostess een paar keer langs. Als je aankomt bij je appartement staat er een tas klaar met levensmiddelen voor de eerste dag, heel attent. Als je moet inchecken op het vliegveld van Faro is er een hostess van Primaverea aanwezig.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 30 januari 2015 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: oktober 2014

Vanaf de eerste kennismaking een professionele aanpak.
Perfecte voorlichting en advies.
Hostesses zijn niet alleen vriendelijk,maar zijn specialisten op hun gebied. Bij aankomst een waardevolle attentie op tafel. (slim bedacht) Zelfs bij vertrek op de luchthaven was de hostess aanwezig om toe te zien dat alles vlekkeloos verliep (hulde aan dit team)

Minpuntje: De huurauto was niet top, Gladde banden,versleten schokbrekers en bij een bui regen bleken de ruitenwissers het niet te doen...jammer!

Samenvattend: Primavera is een hele fijne reisorganisatie, dus hebben wij met plezier weer geboekt !

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 16 december 2014 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: mei 2014

Hotel heeft grote kamers en zeezicht.
De ligging is perfect straat oversteken en je staat aan het brede strand.
Het eten is wat minder maar niet verkeerd.
dit jaar zeker weer naar toe. Geboekt bij Primavera.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 31 oktober 2014 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2015

Primavera reizen,doet zijn naam al eer aan, prima mensen die je te woord staan, prima uitleg betreft keuzes maken zij denken met ons mee,
eventueel een bij boeking plaatsen van een week exstra is helemaal geen probleem, en melden zich aan als de prijzen bekend zijn van jaar 2015.
ik wil niet met een andere maatschappij vliegen als alleen primavera reizen specialist op portugal vluchten,
ga zo door beste mensen,
kind regards
een blijde vacantie ganger

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 22 augustus 2014 bestemming: Portugal / Altura, reisperiode: augustus 2014

Alles was weer prima geregeld door Primavera. Van het welkomstpakket met heerlijke broodjes en fruit en drinken tot de prima excursie naar Sevilla met Fatima, die ons onderweg heel veel en enthousiast vertelde.Ik vind het echt een erg goede reisorganisatie met kundig personeel en persoonlijke touch. Prima, Primavera!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 2 juni 2014 bestemming: Portugal / montegordo, reisperiode: februari 2014

Keurige afhandeling van de kompleete reis en verblyf door Primavera.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 14 april 2014 bestemming: Portugal / Pera, reisperiode: maart 2014

Alles was tiptop geregeld, de gastvrouwen van primavera krijgen van mijn man en ik een dikke 10 vooral Mevrouw Verhees niets was te veel heel fijn dat hebben wij wel anders meegemaakt ook op het vliegveld. Gastvrouw Martha was niets te veel daarom nog hartelijke dank voor het slagen van onze vakantie,zie nu al uit naar de volgende vakantie.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 8 april 2014 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2014

Wij waren met een last minute naar Portugal Hotel Alba, als wij op de hoogte waren, dat er daar verbouwd werd, waren wij hier niet naar toe gegaan.
Ik vind dat dit van te voren tegen de gasten gezegd moet worden, dan kun je de afweging maken gaan of niet gaan. Mijn man is ernstig ziek en wij gingen voor onze rust. Uiteindelijk zijn we gaan klagen bij de hostes van Primavera en zij heeft ons keurig verhuist. Misschien hadden wij niet zo afwachtend moeten zijn, maar je wilt niet lastig zijn.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 4
op 26 augustus 2013 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: augustus 2013

We hebben een hele mooie reis gehad met Primavera.
alleen de auto die we gehuurd hadden was niet in de juiste staat. Het ergste was dat er gladde banden om zaten
De hotelkamer vond ik matig
Alleen in vunchal was heel erg slecht. Daar wil ik nog een klacht over indienen
We hebben het ook gemeld bij de reisleidster

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 8 juni 2012 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: april 2012

Reisorganisatie Primavera is goed en goedkoop! mag ook vermeld worden, dat na n tasjesroof de Portugezen en ook de politie erg vriendelijk bijzonder alert en behulpzaam waren en . met hun hulp is alles goed afgelopen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 26 augustus 2010 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: juli 2010

Een mooie rondreis die goed in elkaar zat, waardoor we een heel groot deel van Madeira hebben kunnen leren kennen.
Wel wat minpuntjes: Bij aankomst stond er niemand van de organisatie klaar met de benodigde vouchers, zoals wel was afgesproken. Dit werd blijkbaar overgenomen door iemand van het autoverhuurbedrijf, maar dit maakte het wel een beetje verwarrend, temeer omdat er wat onduidelijkheid was over de vouchers die ons werden overhandigd. Daardoor moesten we ter plekke toch gaan telefoneren met iemand die namens Primavera bereikbaar was.

Verder was ons laatste hotel (Duas Torres in Funchal) beneden de maat (was gewoon smerig), zeker in vergelijking met de overige hotels van de rondreis).
Als laatste vonden we het erg vervelend dat we bij het inleveren van de huurauto, de sleutels niet persoonlijk aan iemand konden overhandigen, maar de auto gewoon moesten parkeren met het verhuurformulier en de sleutel erin, zonder 'm op slot te doen.

Maar verder was het een mooie reis!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 7
  • 1