Interview Tsjecho Reizen

Interview met Lisette Vermeulen-Mulder
Interview met Lisette Vermeulen-Mulder van Tsjecho Reizen

Persoonlijke vragen voor de geïnterviewde

Vertel eens wat over jezelf, hoe lang werk je al bij de organisatie? Wat is je huidige functie? Heb je ook andere functies gehad? Wat vind je wel/niet leuk aan je functie?
Ik ben Lisette Vermeulen-Mulder en ben sinds 1995 eigenaresse van Tsjecho Reizen. Mijn functie is heel gevarieerd. Het is als organisatie erg leuk om voor elk wat wils een goede zomer of wintervakantie naar Tsjechië te organiseren en deze zo goed mogelijk te profileren. Om dat te kunnen realiseren zijn er gevarieerde werkzaamheden van toepassing. Door o.a. zo creatief en innovatief mogelijk bezig te zijn proberen we onze vakanties via www.tsjechoreizen.nl op een zo efficiënt en klantvriendelijk mogelijke manier aan te bieden. Ook internationaal zijn we hierin actief.

Vragen over de organisatie

Hoe is het bedrijf ontstaan?
Na het volleyballen kwam aan de bar in de sporthal bij Lisette Vermeulen – Mulder en de Tsjechische Ivana Vykocilova het idee om de krachten te bundelen en een reisorganisatie gespecialiseerd naar Tsjechië op te starten. De Nederlands – Tsjechische combinatie is succesvol gebleken. Het bedrijf bestaat in 2015 al 20 jaar. In april 2014 heeft Lisette Vermeulen – Mulder de aandelen van Ivana Vyskocilova overgenomen.

Waarom is destijds voor de bedrijfsnaam gekozen?
Omdat daar de naam van het product in verwerkt is.

Wat is de visie en missie van de organisatie?
Visie: Vertrouwen winnen door middel van transparantie. Onze focus ligt op een jarenlange duurzame relatie met klanten en bestemmingen. Werken op basis van persoonlijke aanpak en het kunnen bieden van advies op maat.

Missie: Dat we dé specialist zijn voor Tsjechië en hierdoor onze klanten als geen andere van dienst kunnen zijn. Eveneens is onze missie om het aanbod aanzienlijk uit breiden.

Wie is de doelgroep?
(Samenreizende) gezinnen.

Waarin onderscheidt de organisatie zich van concurrenten?
Specialisatie, gevarieerd aanbod, scherpe prijzen vanwege de inkoopkracht, alle bestemmingen zelf gezien, kennis over en van het land, kantoor in Praag dus goede dienstverlening.

Welke bestemmingen verkopen jullie op dit moment het meest?
Wintersport en zomervakanties.

Wat is echt kenmerkend/karakteristiek voor de organisatie?
Persoonlijke- en klantvriendelijke benadering.

Hoe zou je graag omschreven willen worden door klanten?
Als een betrouwbare en klantvriendelijke organisatie die vakanties aanbiedt tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Zijn jullie aangesloten bij ANVR/SGR/Calamiteitenfonds? Waarom wel/niet?
Professionalisering. Het kunnen bieden van (financiële) zekerheid aan klanten.

Heb je nog iets toe te voegen?
Maak kennis met het prachtige, gevarieerde en culturele vakantieland Tsjechië!