Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

TUI Blue wordt hét hotelmerk van TUI

Geschreven op 2 maart 2019 door Vanessa

Impressie van de TUI Blue hotels
Impressie van de TUI Blue hotels
Reisgigant TUI wil met hun eigen hotelmerk TUI Blue zo gaan groeien dat dit het grootste hotelmerk voor vakantiehotels ter wereld wordt. Het aantal hotels moet groeien van 10 nu naar 100 in 2020. De huidige hotelconcepten TUI Sensimar, TUI Family Life en TUI Blue zullen vanaf zomer 2020 onder de overkoepelende merknaam TUI Blue geschoven worden. De TUI Blue hotels bevinden zich over de gehele wereld. Naast de sterke aanwezigheid in Zuid-Europa en het Caribisch gebied, richt TUI Group zich voor de uitbreiding van haar tak Hotels & Resorts ook op andere groeiregio's, waaronder Zuidoost-Azië en de Indische Oceaan.

"TUI is het toonaangevende internationale toerismemerk. Wat we nog misten, was een hotelmerk met een wereldwijde aanwezigheid met de naam TUI op de gevel", zegt Fritz Joussen, CEO TUI Group. "Comfort, kwaliteit, design en authentieke, lokale ervaringen zijn de kenmerken van TUI Blue. Het is modern, ongedwongen, ingetogen en aantrekkelijk voor verschillende doelgroepen en levensfasen." voegt Erik Friemuth, Managing Director TUI Hotels & Resorts hieraan toe.

TUI Blue biedt duidelijke opties voor vakantiegangers en reisagenten die op zoek zijn naar een hotelaanbod, dat precies aansluit bij de voorkeuren van de klanten. Reizigers die vooral op zoek zijn naar een authentieke en lokale vakantie-ervaring, vinden wat ze zoeken onder de naam 'TUI Blue For All'. In de lijn van het vakantieconcept Sensimar, zal 'TUI Blue For Two' de formule worden voor volwassenen, waarbij het samen genieten centraal staat. 'TUI Blue For Families' zal alle leeftijden aanspreken en biedt heel veel activiteiten, afgestemd op de behoeften van grote en kleine gezinnen.