Schrijf een ervaring over Voigt Travel en maak kans op mooie prijzen!

Voigt Travel

Url: https://www.voigt-travel.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: rondreizen

Logo van Voigt Travel

Voigt Travel is een specialist in het aanbieden van rondreizen naar bijzondere en nog vrij onbekende bestemmingen in het noorden van Europa. Met het diverse aanbod laten ze je graag kennismaken met verschillende culturen, interessante landen en nieuwe mensen. Voigt Travel is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds.

De bestemmingen zijn Lapland, IJsland, Finland, Zweden, Spitsbergen en Noorwegen. Dit zijn voornamelijk winterreizen. De mogelijkheden zijn hierbij zeer divers, uiteenlopend van avontuurlijke en actieve (wintersport)vakanties tot fly-drives, camperreizen en zelfs scheepsreizen. De reisorganisatie neemt je mee in adembenemende natuurgebieden, weg van het massatoerisme. Tijdens deze winterreizen bewonder je de sprookjesachtig besneeuwde bossen, imposante fjorden en natuurlijk het Noorderlicht. Zit jouw ideale reis hier niet tussen? Bij Voigt Travel kun je ook je reis zelf samenstellen. Hiernaast heb je de mogelijkheid om de reis individueel te maken of met een groep. Zowel langere rondreizen als 'short breaks' worden aangeboden.

Het hoofdkantoor van Voigt Travel is gevestigd in Naarden. Je kunt er langskomen op afspraak, maar je kunt de reisorganisatie ook bereiken per telefoon, e-mail, via de chat op de website en de sociale mediakanalen Facebook en Twitter. Als kers op de taart is het ook nog mogelijk om reisadvies bij je thuis te ontvangen: een reisspecialist van Voigt Travel komt dan persoonlijk naar je toe. Op de website van de reisorganisatie vind je hier meer informatie over.

op 24 juli 2019 bestemming: Schotland, reisperiode: september 2019

Op de site stond dat de reis 525 euro pp zou kosten, een reis van 7 dagen. Bij ontvangst bevestiging bleek de site een storing te hebben, kregen we naderhand te horen en konden de prijzen niet weergeven worden. Na een aantal telefoontjes ( zouden terug gebeld worden, wat niet gebeurde) werd door reismedewerkster bevestigd dat er een storing was en kreeg ik te horen dat het bedrag 695 euro was en altijd zo was en dat het niet kon dat er 525 euro stond op de site. Jammer dat er over gelogen wordt door hun, aangezien zowel mijn vrouw en ik het zelf gezien hebben. Geannuleerd en nooit meer boeken daar. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 september 2018 bestemming: Finland / Himos, reisperiode: februari 2018

Huisje Himoshovi is top: ruim, schoon, sfeervol, relaxed (sauna & haard) en met veel privacy. Excursies waren wat kort (1-2 uur), maar voor onze 8-jarige zoon prima. De bootreis was relaxed en rijden met winterbanden is goed te doen. Verwacht niet teveel van het skigebied, maar oké voor een dagje. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 28 januari 2017 bestemming: Finland / Iso syote, reisperiode: januari 2017

Als je niet te maken wil hebben met slechte service of niet teleurgesteld wil worden boek dan niet met Voigt. Zij denken absoluut niet mee met hun klanten.

Ten eerste had ik de beschikbaarheid opgevraagd van een suite overnachting, ik wilde graag weten op welke dag we daar konden overnachten (ivm oud&nieuw). Vervolgens ontvang ik direct een factuur, de suite was meteen definitief geboekt. (€320,-) Uiteindelijk heb ik het wel kunnen annuleren, maar moest hiervoor behoorlijk door het stof. Terwijl ik het nooit had bevestigd.

Ik heb Voigt regelmatig aan de telefoon gehad om activiteiten etc. te bespreken voor onze reis. Ze hebben mij er nooit op gewezen dat je de Schiphol parkeerplaats die bij de reis zit inbegrepen 8 dagen van te voren moet boeken. Natuurlijk stond het wel ergens in de vele papieren die ik heb ontvangen, maar eind van het jaar periode van kerst, twee fulltime werkende mensen, dan werk je alleen maar toe naar je vakantie. Het zou dan zou prettig zijn als de reisorganisatie je daar even op attent maakt. Maar zover denken ze niet mee helaas. Wij hadden inderdaad niet goed gelezen, maar het was ook nooit eerder ter sprake gekomen terwijl ik regelmatig contact hebt gehad met Voigt.

We hadden een Iglo overnachting geboekt, helaas moeten wij na 1.5 uur al uitchecken want mijn partner kreeg ademhalingsproblemen. De speciale slaapzak was van dons en hij heeft een dons allergie. We hebben het gemeld bij de accommodatie en bij degene die de informatie avond voor Voigt verzorgde op de locatie. Dit was helaas niet genoeg volgens Voigt, we hadden het noodnummer moeten bellen. Wat in mijn ogen alleen is voor echte nood situaties. Toen we uit de Iglo waren was nam de allergische reactie meteen af. Dus €150,- weggegooid en volgens Voigt dikke pech. Volledige restitutie had echt niet gehoeven, maar een beetje meedenken met je klanten lijkt me niet meer dan normaal.

Voor ons dus NOOIT meer met Voigt, erg jammer. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws