Schrijf een ervaring over Djoser en maak kans op mooie prijzen!

Djoser

Url: https://www.djoser.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: rondreizen

Logo van Djoser

Djoser begon ruim 30 jaar geleden met een reis naar Egypte, het land dat altijd de specialiteit van deze organisatie gebleven is. Inmiddels gaan de meer dan 200 verschillende reizen naar zo'n 100 landen. Denk bijvoorbeeld aan een 21-daagse rondreis door Peru, de rondreis Nieuw-Zeeland & Fiji van 28 dagen of een 7-daagse winterreis door IJsland. Djoser staat bekend om 'de andere manier van reizen'. Dit houdt in dat individuele vrijheid gecombineerd wordt met het gemak van een groepsreis. De deskundige en enthousiaste reisbegeleiding staat voor je klaar en je hebt de vrijheid om zelf op pad te gaan. Je hebt zo alle gelegenheid om kennis te maken met andere landschappen en culturen.

De reizen van Djoser zijn geschikt voor iedereen die van een actieve manier van reizen houdt. Gemiddeld nemen 16 reizigers deel aan het programma, met een minimum van 8 en een maximum van 20 tot 22. De minimum leeftijd voor de reizen is 18 jaar. Voor gezinnen met jonge kinderen is er een aanbod familiereizen onder het label Djoser Family.

Djoser heeft een team van enthousiaste reisbegeleiding. Met hun ervaring en deskundigheid zijn zij van meerwaarde voor de reizen. Veel van de begeleiders zijn Nederlandstalig, met af en toe een uitzondering. De meeste reisbegeleiders werken al jaren voor Djoser en hebben veel kennis van de specifieke reizen. Ze helpen je graag met raad en daad. Hun kennis en liefde voor het land delen ze met je en ze zorgen er op de achtergrond voor dat de reis soepel verloopt.

Het kantoor van Djoser is gevestigd in het centrum van Leiden. Daarnaast beschikt de organisatie over een reiswinkel. Contact opnemen met Djoser kan via de telefoon of via de live chat op de website. Djoser is aangesloten bij de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds.

PANGEA Travel
9,3
op basis van 246 reviews

1 consumenten award

PANGEA Travel won in 2015 de Reisgraag award
Lees meer
FOX, verre reizen van ANWB
8,4
op basis van 369 reviews

1 consumenten award

FOX, verre reizen van ANWB won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
Sawadee Reizen
8,1
op basis van 115 reviews

1 consumenten award

Sawadee Reizen won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer
op 26 november 2019 bestemming: , reisperiode: november 2019

Djoser schrijft prachtig over de reis India Nepal. Helaas blijkt dat de meeste reisdagen dermate lang zijn dat er weinig tijd overblijft op de plaatsen te verkennen. De hotels zijn zonder ontbijt en in een land met slechte hygiŽnische omstandigheden wil Djoser een Delhi Belly graag voorkomen. Ontbijten buiten het hotel is dus heel lastig want streetfood wordt afgeraden. De kosten van de reis liggen dus veel hoger dan we dachten. De Djoser excursies zijn zonder de entree gelden en ergens staat dat weL in de Djoser app maar dan moet je heel goed zoeken. De reisleiding was gelukkig prima. Maar een aantal hotels vielen zwaar tegen. Kort om als ik dit alles had geweten had ik deze reis niet bij Djoser geboekt.

  • Algemeen 6
op 13 november 2019 bestemming: JordaniŽ, reisperiode: oktober 2019

Reis op zich was prachtig. Maar slecht geregeld door Djoser.

*Bij het online invullen van gegevens tot 3 x toe bijv. Thuisblijver info en paspoortnr. moeten invullen. Tot 2 dagen voor vertrek ondanks bellen nog niet in orde.

*Vervolgens ging het mis bij aankomst in Amman. De persoon die ons moest opvangen had 2 groepen tegelijk. 1 Nederlandse en 1 Duitse groep waarvoor hij de VISA moest regelen. Daarnaast stonden op de lijst voor onze groep 2 personen die het landarrangement hadden geboekt. Dus op eigen gelegenheid reizen. Djoser had de lijst niet aangepast. Gevolg. De man heeft de hele luchthaven afgezocht en wij hebben 2uur!! staan wachten.
*Wij boekten deze reis voornamelijk voor de ruime tijd in Petra. Anderhalve dag met 2 overnachtingen.
Op dag 2 van de reis werd al duidelijk dat het hotel in Petra "overboekt" was voor de eerste nacht. Ondanks telefoontjes naar Djoser kon dit niet worden opgelost. De schuld ging naar de "lokale agent". De oplossing....wij sliepen in Kerak, op 2 en een half uur rijden van Petra. Vreselijk smerig hotel. Uiteindelijk is in samenspraak met gids,chauffeur en groep besloten om dan om 4 uur op te staan, 5 uur ontbijt (midden-oosten ontbijt, geen broodje, boter, joghurt of wat dan ook) en dan naar Petra. Daar begin je dan om half tien ipv 7 uur s morgens. Volgende dag wederom door chauffeur en gids flexibel, wat extra tijd zodat we nog even naar binnen konden.
*Wadi Rum. Overnachting in de woestijn. De bus parkeren voor het kamp. Veel lichtvervuiling. Onderkomens waren tenten van 2 x 2, waarin twee houten britsen met matras ( de mijne 30 cm te kort). Daarop lakens en dekens te vies om aan te pakken, lakens waren duidelijk al door meerdere personen gebruikt. Geen handdoek. Uiteindelijk maar buiten geslapen op banken. Volkomen onacceptabel!!!Douchen hebben we maar overgeslagen.
*Het hotel in Aqaba uit de lijst van Djoser staat al maanden in de steigers. Wordt helemaal verbouwd. Wij hadden daar mazzel. Voor het eerst een goed hotel. De rest was beslist ondermaats. Van slechte bedden (met slechts 1 onderlaken..Petra) tot overlopende douches. Altijd kamers aan de achterkant van de hotels, herrie en uitzicht op de vuilnisbelt.
* Tot slot. Overstappen op de terugreis in Amman. Geen begeleiding daar. Slurf was kapot dus uitstappen en in bussen. Maar....geen begeleiding dus wij werden naar de aankomsthal!!! gebracht. Opnieuw alles door de douane, controles, bagage. Op 2 minuten na onze vlucht gemist.

Djoser heeft van ons een uitgebreide klachtenbrief ontvangen. Tot op heden nog geen antwoord. Wij zijn ernstig teleurgesteld in de service die je van een organisatie als Djoser verwachten mag. Het kost tenslotte niet niks!!

  • Algemeen 6
op 8 november 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Wij hadden meer verwacht van de reis gezien de prijs. De begeleidster was net als wij op vakantie en wist helemaal niks van het land, maakte ruzie met de chauffeur en kok en bedelde om fooi. Wij hebben hier zelf de invulling aan gegeven. De accomodaties, de tenten en de slaapmatten waren oud en kapot. Er zou een derde persoon meekomen om te helpen en deze was er niet, hij/zij zou zich ziek gemeld hebben voor de reis.
Wij hebben verder een prachtreis gehad met een leuke groep, de prijs die wij ervoor betaald hebben staat niet in verhouding met hetgeen er geleverd wordt, dan kun je het beter zelf regelen met Africa travel,djoser besteed het namelijk ook uit. Klachten worden niet serieus genomen door djoser en ze reageren veel te laat terug.Voor ons nooit meer djoser.

  • Algemeen 2

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen