Schrijf een ervaring over Djoser en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Djoser

PANGEA Travel
9,3
op basis van 246 reviews

1 consumenten award

PANGEA Travel won in 2015 de Reisgraag award
Lees meer
FOX, verre reizen van ANWB
8,4
op basis van 369 reviews

1 consumenten award

FOX, verre reizen van ANWB won in 2018 de Reisgraag award
Lees meer
Sawadee Reizen
8,1
op basis van 115 reviews

1 consumenten award

Sawadee Reizen won in 2014 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 41 met 408 resultaten

op 26 november 2019 bestemming: , reisperiode: november 2019

Djoser schrijft prachtig over de reis India Nepal. Helaas blijkt dat de meeste reisdagen dermate lang zijn dat er weinig tijd overblijft op de plaatsen te verkennen. De hotels zijn zonder ontbijt en in een land met slechte hygiŽnische omstandigheden wil Djoser een Delhi Belly graag voorkomen. Ontbijten buiten het hotel is dus heel lastig want streetfood wordt afgeraden. De kosten van de reis liggen dus veel hoger dan we dachten. De Djoser excursies zijn zonder de entree gelden en ergens staat dat weL in de Djoser app maar dan moet je heel goed zoeken. De reisleiding was gelukkig prima. Maar een aantal hotels vielen zwaar tegen. Kort om als ik dit alles had geweten had ik deze reis niet bij Djoser geboekt.

  • Algemeen 6
op 13 november 2019 bestemming: JordaniŽ, reisperiode: oktober 2019

Reis op zich was prachtig. Maar slecht geregeld door Djoser.

*Bij het online invullen van gegevens tot 3 x toe bijv. Thuisblijver info en paspoortnr. moeten invullen. Tot 2 dagen voor vertrek ondanks bellen nog niet in orde.

*Vervolgens ging het mis bij aankomst in Amman. De persoon die ons moest opvangen had 2 groepen tegelijk. 1 Nederlandse en 1 Duitse groep waarvoor hij de VISA moest regelen. Daarnaast stonden op de lijst voor onze groep 2 personen die het landarrangement hadden geboekt. Dus op eigen gelegenheid reizen. Djoser had de lijst niet aangepast. Gevolg. De man heeft de hele luchthaven afgezocht en wij hebben 2uur!! staan wachten.
*Wij boekten deze reis voornamelijk voor de ruime tijd in Petra. Anderhalve dag met 2 overnachtingen.
Op dag 2 van de reis werd al duidelijk dat het hotel in Petra "overboekt" was voor de eerste nacht. Ondanks telefoontjes naar Djoser kon dit niet worden opgelost. De schuld ging naar de "lokale agent". De oplossing....wij sliepen in Kerak, op 2 en een half uur rijden van Petra. Vreselijk smerig hotel. Uiteindelijk is in samenspraak met gids,chauffeur en groep besloten om dan om 4 uur op te staan, 5 uur ontbijt (midden-oosten ontbijt, geen broodje, boter, joghurt of wat dan ook) en dan naar Petra. Daar begin je dan om half tien ipv 7 uur s morgens. Volgende dag wederom door chauffeur en gids flexibel, wat extra tijd zodat we nog even naar binnen konden.
*Wadi Rum. Overnachting in de woestijn. De bus parkeren voor het kamp. Veel lichtvervuiling. Onderkomens waren tenten van 2 x 2, waarin twee houten britsen met matras ( de mijne 30 cm te kort). Daarop lakens en dekens te vies om aan te pakken, lakens waren duidelijk al door meerdere personen gebruikt. Geen handdoek. Uiteindelijk maar buiten geslapen op banken. Volkomen onacceptabel!!!Douchen hebben we maar overgeslagen.
*Het hotel in Aqaba uit de lijst van Djoser staat al maanden in de steigers. Wordt helemaal verbouwd. Wij hadden daar mazzel. Voor het eerst een goed hotel. De rest was beslist ondermaats. Van slechte bedden (met slechts 1 onderlaken..Petra) tot overlopende douches. Altijd kamers aan de achterkant van de hotels, herrie en uitzicht op de vuilnisbelt.
* Tot slot. Overstappen op de terugreis in Amman. Geen begeleiding daar. Slurf was kapot dus uitstappen en in bussen. Maar....geen begeleiding dus wij werden naar de aankomsthal!!! gebracht. Opnieuw alles door de douane, controles, bagage. Op 2 minuten na onze vlucht gemist.

Djoser heeft van ons een uitgebreide klachtenbrief ontvangen. Tot op heden nog geen antwoord. Wij zijn ernstig teleurgesteld in de service die je van een organisatie als Djoser verwachten mag. Het kost tenslotte niet niks!!

  • Algemeen 6




op 8 november 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Wij hadden meer verwacht van de reis gezien de prijs. De begeleidster was net als wij op vakantie en wist helemaal niks van het land, maakte ruzie met de chauffeur en kok en bedelde om fooi. Wij hebben hier zelf de invulling aan gegeven. De accomodaties, de tenten en de slaapmatten waren oud en kapot. Er zou een derde persoon meekomen om te helpen en deze was er niet, hij/zij zou zich ziek gemeld hebben voor de reis.
Wij hebben verder een prachtreis gehad met een leuke groep, de prijs die wij ervoor betaald hebben staat niet in verhouding met hetgeen er geleverd wordt, dan kun je het beter zelf regelen met Africa travel,djoser besteed het namelijk ook uit. Klachten worden niet serieus genomen door djoser en ze reageren veel te laat terug.Voor ons nooit meer djoser.

  • Algemeen 2
op 14 oktober 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2018

Ik wil mijn minder prettige ervaringen met Djoser delen om andere mensen een teleurstelling te besparen. Ik heb helaas pas achteraf ondervonden dat ik niet de enige ben met minder positieve ervaringen met Djoser.
Wij hebben in April 2018 een 16+ Familiereis Noord-Zuid naar Thailand geboekt. Thailand als bestemming is een geweldig land, de reis van Djoser echter was op zijn minst gezegd niet perfect.
ē De 16+ reis was geen 16+ reis ondanks de beschrijving op de website (2018). Toen de Djoser app liet zien dat er jongere kinderen meegingen bleek na klagen dat de uitleg dat er minimaal 1 kind in de familie 16+ moet zijn. Wij mochten kort voor de reis kosteloos annuleren maar ga dat maar eens last minute regelen met een groot gezin. Tijdens de reis bleek dat er een familie was met alleen kinderen jonger dan 16. Aangezien de jongeren veel bij elkaar worden gebracht tijdens de reis verandert dat toch de sfeer en gespreksonderwerpen tijdens de reis voor de kinderen. Schrijnend in deze context is dat we extra geld hebben betaald door de keuze voor een 16+ reis.
ē De aanduiding middenklasse hotels is een positieve weergave van de realiteit. 2 hotels waren ronduit slecht. Met name de accommodatie in Koh Samui was gewoon vies met achterstallig onderhoud. Het mooie was dat de reisleider ons daarvan tevoren op de hoogte bracht om onze verwachtingen alvast omlaag te brengen i.v.m. klachten die van de eerdere groepen werden gemeld.
ē Onze Nederlandse reisleider was net als wij op sommige bestemmingen voor de eerste keer.
ē Wij bestellen een 21-daagse reis waarvan de 21ste dag vervolgens 5 minuten duurt (vertrek vlucht 00:05 op de 21ste dag). De geplande hotelovernachting wordt zonder informatie of compensatie van de planning verwijderd.
ē De reis van Chiang Mai naar Koh Samui wordt beschreven als een indirecte vlucht. Wat niet wordt verteld is dat je om 5 uur ís morgens vertrekt er ook een busreis van totaal 6 uur aan vast zit en een bootreis van 2 uur. Aankomst op Koh Samui is laat in de middag. Dit is uit oogpunt van kostenbesparing. Er is namelijk ook een direct vlucht naar Koh Samui maar die wordt niet aangeboden omdat die duurder is. Deze dag kun je nagenoeg volledig afschrijven.
ē Door de aanpassing in de reis en het gebrek van een accommodatie wordt ons voorgesteld om op de laatste dag bij aankomst in Phuket om maar 4 uur in een winkelcentrum rond te gaan lopen.
ē Wij hebben geboekt voor 5 personen boven de 17 jaar en volwassen prijzen betaald voor alle familieleden. Vervolgens werd in elk hotel geprobeerd 1 van de familieleden op een (klein) opklapbed of zelfs op een dun matras op de grond te laten slapen. Tijdens het zogenaamde hoogtepunt van onze reis in Kho Phi Phi moest 1 van mijn volwassen kinderen op een kort en dun matrasje, onder een dun wollen dekentje op de grond slapen.
ē In het Bayview resort in Kho Phi Phi hebben we niet kunnen douchen omdat er stinkend regenwater uit een open reservoir uit de kraan kwam. We hebben ons met flessen water moeten wassen!! Op onze klacht kregen we te horen dat dat kwam omdat we dicht bij het regenwater reservoir zaten??? Als oplossing mochten we eventueel in een kleine kamer met 4 bedden naast elkaar met zijn 5íen slapen? Bij vertrek stonden de gebruikte flessen water op de rekening van onze kamer.
ē In de Bayview resort, volgens de beschrijving met een fantastisch uitzicht op de baai, zaten we achteraf, aan de achterkant van de heuvel zonder enig uitzicht. Bij de receptie werd ons verteld; ďdaar plaatsen we de Djoser mensen altijdĒ
ē Op mijn klachten achteraf naar Djoser werd afwijzend gereageerd zonder een echte spijtbetuiging of compensatie.

  • Algemeen 5
op 14 oktober 2019 bestemming: China, reisperiode: april 2019

Merendeel hotels zeer slecht (vaak geen warm en vies) en een reisbegeleidster die onaangenaam en onbetrouwbaar bleek

  • Algemeen 4
op 12 oktober 2019 bestemming: Zuid-Afrika / Rondreis, reisperiode: september 2019

Prachtige rondreis met afwisselend natuurparken, steden, wijnproeverij, boottochten, baie lekker braai enz... Met dank aan onze reisbegeleider Henning, die alles perfect regelde en met een toffe bende kijken we terug op een onvergetelijke reis.

  • Algemeen 9
op 10 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: september 2019

De natuur in Ladakh (Himalaya) is overweldigend, de kloosters zijn indrukwekkend, de mensen erg vriendelijk! De reis liet alle 'topics'zien, ervaren. Prima georganiseerd en uitstekend begeleid!

  • Algemeen 10
op 9 oktober 2019 bestemming: Marokko / rondreis, reisperiode: september 2019

Marokko was voor mij een mooi en interessant Land, een prachtige natuur en heel aardige mensen. We hebben in Erfoud een hotel met zwembad gehad.Vanuit Erfoud maken we de volgende dag een woestijnsafari maken. Met landrovers gaan we de woestijn in. Na aankomst in het kamp maakten we een kamelentocht en konden we genieten van de zonsondergang. De kleur van het zand werd in de loop van de tocht anders, meer als terra.Prachtig, onvergetelijk.Na terugkomst in het kamp kregen we een heerlijk Berberdiner . We sliepen in een bedoeienentent. Een hoogtepunt was ook ons verblijf van 3 dagen in Essaouira, een plaats aan de kust. De wind gaf een heerlijke verkoeling. Al met al was het een zeer geslaagde vakantie !

Marokko waas voor mij een heel mooi en interessant land met een prachtige natuur en heel
l aardige mensen.

  • Algemeen 10
op 9 oktober 2019 bestemming: Libanon / Beirut eo, reisperiode: september 2019

Een 8 daagse reis in Libanon. Het was een hele mooie reis, alles goed geregeld. De reisleider wist heel veel te vertellen. Genoeg afwisseling in programma. Prima reis.

  • Algemeen 9
op 9 oktober 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2019

Fantastische combinatie van natuur/cultuur en ontspanning. Goede indruk van IndonesiŽ en de bezochte eilanden. Daarbij hadden wij mazzel met een zeer goede reisbegeleider, die veel energie stak in het programma. De groep bestond uit een mix van jong en oud en hij zorgde ervoor dat er voor Een mooie wisselwerking tussen jong en oud en zorgde ervoor dat het programma ook aansloot bij ieders behoeften.

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende