Interview 333travel

Interview met Jeroen
Thailand, de eerste bestemming van 333TRAVEL

Persoonlijke vragen voor de geïnterviewde

Vertel eens wat over jezelf, hoe lang werk je al bij de organisatie? Wat is je huidige functie? Heb je ook andere functies gehad? Wat vind je wel/niet leuk aan je functie?
Mijn functie bij 333TRAVEL is online marketeer. De functie is zeer veelzijdig aangezien de wereld van online marketing continu aan het veranderen is. Dat maakt mijn baan ook zeer uitdagend. Er komen voortdurend nieuwe online kanalen beschikbaar welke door vele gebruikers enthousiast worden ontvangen. De groei van facebook in Nederland bijvoorbeeld is enorm, vandaar dat wij ook veel energie hebben gestoken in onze facebookpagina. Gezien de grote van de community en de feedback van de leden daaruit weten we dat deze facebookpagina zeer goed wordt gewaardeerd.

Vragen over de organisatie

Hoe is het bedrijf ontstaan?
Het bedrijf is opgericht in 2000. Het succes is vooral te danken door het enthousiasme van de eigenaar en het hele team om iedereen zo goed mogelijk te helpen in het realiseren van zijn/haar droomvakantie naar Azië. 333TRAVEL is begonnen met de verkoop van reizen en vliegtickets naar Thailand, nog steeds een belangrijke bestemming voor 333TRAVEL. Dat is ook de reden dat 333TRAVEL een eigen kantoor heeft gevestigd in Bangkok met Nederlands sprekend personeel.

Wat is de visie en missie van de organisatie?
Onze visie is dat de manier van reizen steeds flexibeler en individueler wordt waarbij grenzen verlegd zullen worden. Flexibeler door het feit dat men meer tijd wil nemen voor het ontdekken van landen welke men nog niet heeft bezocht. De consument gedraagt zich in de huidige economische ontwikkelingen meer als een individu, dat betekent een veranderend gedragspatroon, de behoefte zullen anders worden en ook de wijze waarop deze behoefte ingevuld worden zullen veranderen.

Onze missie sluit daar op aan; wij stellen de klant, het individu centraal. Wij vullen die individuele behoeftes in, wij zien de persoonlijke wensen ten aanzien van de vakantie als een uitdaging om de ideale persoonlijke reis samen te stellen.

De flexibiliteit in onze reizen en reisproducten sluiten daar naadloos op aan evenals de communicatielijnen. Wij communiceren met de klant op de wijze zoals hij dat prefereert; per mail, per telefoon, via social media of in onze winkel. Dat is de persoonlijke service die de behoefte van het individu invult.

Wie is de doelgroep?
Iedereen die geïnteresseerd is in Azië. Wij zijn een echte Azië specialist en willen zodoende iedere geïnteresseerde in Azië van dienst zijn. Onze doelgroep is (zeer) breed van iedereen die graag voordelig naar Azië wil reizen tot Deluxe vakanties.

Via ons reisconcept ‘Trendy Asia’ bieden we betaalbare luxe; vliegen met de beste luchtvaartmaatschappijen en verblijf in trendy, boutique en design hotels, villa’s en resorts. Met veel extra service zoals de Executive Lounge op Schiphol, exclusieve tips op gebied van trendy restaurants op de bestemming en transfers met privé-chauffeur.

Voor Azië liefhebbers die geïnteresseerd zijn in het pure Azie bieden we ons reisconcept ‘Pure Asia’; hierbij ga je echt op zoek naar de Aziatische levenswijzen en gebruiken. Een andere manier van reizen met een diepere beleving van Azië. Verblijf in bijzondere accommodaties, vaak in de jungle, en regelmatig reizen met lokale vervoermiddelen geven onze Pure Asia reizen een bijzondere beleving mee waarin ook de lokale bevolking centraal staat.

Waarin onderscheidt de organisatie zich van concurrenten?
Wij bieden individuele reizen aan, persoonlijk samengestelde en flexibele reizen met dagelijks vertrek en welke altijd te verlengen zijn, conform de wens van de klant. Dus niet een aantal vertrekdata, maar dagelijks vertrek. Geen vaste reisduur, maar flexibel. Daarnaast publiceren wij eerlijke prijzen; geen uitgeklede reizen om een goedkope vanafprijs te creëren, maar volwaardige reizen. Alle genoemde excursies en entreegelden in onze rondreizen zijn inclusief wat bij veel andere reisorganisaties vaak niet het geval is. En uiteraard onderscheiden wij ons op onze flexibiliteit, de klant kan bij ons een reis geheel op maat samenstellen en boeken.

Welke bestemmingen verkopen jullie op dit moment het meest?
Thailand en Indonesië. Dat zijn en blijven de meest populaire bestemmingen. Dat komt vooral doordat deze landen veel te bieden hebben en je dus eigenlijk meerdere reizen dient te maken om het hele land te leren kennen. Beiden landen bieden uiteraard ook prachtige eilanden en stranden waardoor velen daar graag regelmatig terug komen.

Deze landen zijn relatief ook nog goedkoop, je kunt makkelijk reizen door het land en de kosten van accommodatie en eten zijn voor onze begrippen laag. En uiteraard bezitten deze landen prachtige bezienswaardigheden en kun je er fantastisch eten!.

Kun je trends of verschuivingen noemen m.b.t. bestemmingen?
Sri Lanka is een bestemming in opkomst. Het Oosten van het land is nu ook toegankelijk waardoor het land nu nog meer te bieden heeft. Op een relatief kleiner oppervlak dan bijvoorbeeld Thailand en Indonesië kun je veel zien en doen in Sri Lanka; reizen per trein, theeplantages bezoeken, safari’s maken, jungle trekkings maken en uiteraard genieten van tropische stranden.

Een land waar wij ook veel van verwachten is Cambodja. Er wordt druk gewerkt aan de infrastructuur waarmee de bezienswaardigheden beter ontsloten worden. Ook wordt Cambodja vaker aangevlogen door regionale luchtvaartmaatschappijen. Cambodja heeft natuurlijk één van de meest authentieke prestigieuze bouwwerken ter wereld; de Angkor Wat, een must see voor alle Azië geïnteresseerden.

Hoe zou je graag omschreven willen worden door klanten?
Als dé Azië specialist met uitzonderlijke service en waar een klant ook echt zijn eigen reis kan samenstellen. Dat vinden wij belangrijk: het invullen van persoonlijke wensen tegen een scherpe prijs en met uitzonderlijke service.

Zijn jullie aangesloten bij ANVR/SGR/Calamiteitenfonds? Waarom wel/niet?
Uiteraard zijn wij lid van het ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Wij worden getoetst door deze organisaties middels deze kwaliteit- en garantielabels. Dat zijn de zekerheden voor de klant. Vakanties zijn geen alledaagse uitgaven en wij willen de klant de zekerheid geven dat de geboekte reis in goede handen is. Wij raden ook ten zeerste aan om uitsluitend bij reisorganisaties te boeken welke zijn aangesloten bij het ANVR, SGR en Calamiteitenfonds. Alleen dan heeft de klant zekerheid!

Heb je nog iets toe te voegen?
Wij nodigen iedereen die ons nog niet kent van harte uit om nader kennis te maken met 333TRAVEL op onze verschillende pagina’s op internet. Er staan veel filmpjes op ons eigen Youtube kanaal. Op onze facebookpagina staan online fotoalbums van onze bestemmingen. Veel achtergrondinformatie over onze bestemmingen en artikelen vind je op ons blog; en ons volgen op Twitter kan uiteraard ook.