Schrijf een ervaring over Koning Aap en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Koning Aap

Pagina 1 van 7 met 67 resultaten

op 3 juli 2020 bestemming: , reisperiode: januari 2020

KA spiegelt deze reis mooi voor, maar dit wordt niet waargemaakt. Maak deze reis niet zolang Al Ula en omgeving nog niet vrijgegeven zijn voor bezoek door toeristen. KA heeft ondanks dit deze reis willens en wetens door laten gaan zonder vooraf ter plekke de situatie door iemand van de reisorganisatie zelf te laten beoordelen, zoals wel beweerd wordt. Een pertinente leugen.
De prijs/kwaliteitverhouding is geheel zoek; Koning Aap lijkt meer geïnteresseerd in de centen dan in het aanbieden van een kwalitatief goede reis.
Daarnaast doet KA aan zelfcensuur: op de site geen reviews van deze reis omdat deze stuk voor stuk negatief waren.
Boek deze reis bij voorkeur bij een andere reisorganisatie, b.v. Battuta of desnoods Djoser, die compenseren het gemis aan het niet kunnen bezoeken van de twee belangrijkste hightlights van het land nog enigszins en zijn qua prijs veel vriendelijker.
Omdat dit niet de eerste keer is dat er een issue was met een reis van KA en zij blijkbaar niet in staat zijn tot verbetering van hun producten, is het voor mij duidelijk: bij deze amateurclub zal ondergetekende geen enkele reis meer boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 juni 2020 bestemming: Oman, reisperiode: december 2019

Omdat er niet is geleverd wat werd beschreven, na heel veel heen en weer gemail heb ik t uiteindelijk maar opgegeven. Het land, de bevolking en de gids waren prima. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 25 april 2020 bestemming: Japan, reisperiode: april 2020

De reis werd door AAP twee weken voor vertrek geannuleerd. Er werd binnen drie weken een voucher beloofd. De wettelijke terugbetaling van de reissom was geen optie. Het wachten is nu op het faillissement van AAP zodat de stichting garantiefonds reizen uitbetaald. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 januari 2020 bestemming: , reisperiode: september 2019

Afgelopen zomer overleed zeer plotseling mijn broer. Hij had een mooie, langere reis geboekt bij Koning Aap. . Ofschoon 2 maanden voor vertrek hebben wij na zijn overlijden meteen Koning Aap geïnformeerd. Ons goedbedoeld initiatief werd de dag erna reeds gehonnoreerd met een additionele faktuur van 25% voor gemaakte kosten bovenop de reeds gedane aanbetaling…Reisverzekering keert dit niet uit…Koning Aap gevraagd om deze vordering te laten vervallen…wederom een zeer snelle reactie met incasso en gerechtelijke procedure. Het gaat hier niet om het geld maar om het imago dat Koning Aap pretendeert te hebben…”onvergetelijke herinneringen”. In werkelijkheid is dit een knalharde club met geen sprank menselijkheid, ik hoop dat hun niet overkomt wat ons overkomen is.

  • Algemeen 1
op 10 november 2019 bestemming: Armenië, reisperiode: augustus 2019

Het was voor mij de eerste reis met Koning Aap. Ik heb al verschillende groepspreizen meegemaakt, dus heb enige ervaring. Deze reis vond ik niet goed. Waarom:
Het programma liet geen ruimte om het actuele Armenië te leren kennen. Buiten Yerevan, dat een mooie stad is, hebben we nauwelijks kennis gemaakt met steden, dorpen waar de huidige Armeniërs wonen. Het programma reeg het ene bezoek aan een klooster aan het andere. Vele uren in het busje, langs mooi landschap.
De kloosters waren beslist niet allemaal de moeite waard. Informatie over de kloosters ontbrak grotendeels.

De reisleider presenteerde zich als reisbegeleider. Dat heeft hij ook waargemaakt. De organisatie van de reis liep goed. Goed in de logistiek en het vinden van gelegenheden met lekkere koffie, maar die weinig Armeens hadden. Weinig informatie over, en geen inspiratie en enthousiasme voor het land en voor onze bestemmingen. Jammer!

De groep was gelukkig heel leuk.

  • Algemeen 5
op 10 september 2019 bestemming: Vietnam / Utrecht, reisperiode: juni 2019

Oplichters, excursies veel te duur aangeboden, lunches die optioneel waren schandalig duur de gids vult zijn zakken. Logeren bij mensen thuis lachwekkend. Halong bay bezoekje aan een strand? Welk strand zag alleen maar mensen zon druk.

  • Algemeen 2
op 13 augustus 2019 bestemming: Zuid-Korea, reisperiode: juli 2019

Korea is een prima land, maar ga er niet met Koning Aap naartoe. De prijs-kwaliteit verhouding grenst aan oplichting zo slecht! Waardeloze chaotische lokale gids waar we zeer ontevreden over zijn. Beloofde excursies die niet of half of slecht doorgingen. Geen Nederlandstalige reisbegeleiding. Slechte kwaliteit hotels en vervoer. Dan kan het net zo goed helemaal zelf doen tegen veel geringere kosten!

  • Algemeen 1
op 3 december 2018 bestemming: Marokko, reisperiode: november 2018

Je krijgt geen waar voor je geld. Kwaliteit van hotels waren zeer ondermaats en de ligging was vaak ver van de bezienswaardigheden.De reis werd door de gids erg afgeraffeld. Weinig gelegenheid om onderweg te stoppen en foto's te maken van landschap of de stops werden simpelweg overgeslagen. Slechte engels van de gids en geen nederlandse begeleiding. Al met al een teleurstelling

  • Algemeen 4
op 22 september 2018 bestemming: Indonesië / Kleine Sunda eilande, reisperiode: juli 2018

Een reisbegeleider die van niets wist en er ook geen zin in had; wel overal vooraan stond om foto’s te maken om die vervolgens op Facebook te zetten.Ratten op de kamer en soms geen eten vanwege te late aankomst. Slechts twee uur op Komodo en Rinca samen. Koning Aap is hiervan tijdens de reis in een vroeg stadium van op de hoogte gesteld; kon er helaas niets aan veranderen.

  • Algemeen 3
op 29 augustus 2018 bestemming: Zuid-Afrika, reisperiode: december 2017

Het land, de reisgroep, de gids en chauffeur/bus waren (meer dan) prima. Suggesties vanuit de groep werden (eerst aarzelend maar dan toch) flexibel opgepakt door de reisleiding. Zo hebben wij er met het gezin en de reisgenoten er een mooie reis van gemaakt in een prachtig land. De accommodaties waren soms prachtig en soms had ik zelf liever iets anders gekozen, dat is het risico van een groepsreis. Wat erg tegenviel was de communicatie en flexibiliteit vooraf. Als je iets anders wilt dan het standaard reisprogramma (eerder heen en later terug) ben je meteen lastig, kan/mag er niks, en word je gezien als een melkkoe met belachelijke prijzen voor accommodatie en transfer. De toon werd erg naar. Over wijzigingen in het reisschema werd niet gecommuniceerd, dit zagen we toevallig in een aangepast overzicht. Al met al een gebrek aan klantvriendelijkheid die we tot dan toe niet kenden van Koning Aap. Dit heeft onze voorpret flink verpest.

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende