Reiziger bepaalt kwaliteit bij NRV Holiday

Geschreven op 7 mei 2012 door redactie

Hutjes op het water in Bangladesh
Hutjes op het water in Bangladesh
NRV Holiday introduceert een nieuwe manier van kwaliteitsbewaking van haar reizen. Consumenten worden ingezet om mee te bouwen aan de kwaliteit van haar reizen. Maar liefst 800 personen hebben zich opgegeven om een objectieve beoordeling te geven op een aantal onderdelen van de reis. Na een stevige selectie vertrekken de eerste NRV Reisreporters begin juni voor een heerlijke vakantie naar een van onze 34 verre bestemmingen.

Kwaliteitsverwachtingen

Nooit eerder werd de consument ingezet om als reisreporter op reis te gaan. ‘Op een dergelijke manier krijgen wij nog beter inzicht in de kwaliteitsverwachtingen van onze reizigers. In wezen kruipen wij in de huid van de consument. Door ons product hierop aan te passen, hopen wij de verwachtingen van onze reizigers te overtreffen.’ aldus Barbara Lems, verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van NRV Holiday.

Kennismaking

Afgelopen zaterdag heeft een kennismaking met onze NRV Reisreporters plaats gevonden. Hierbij heeft NRV Holiday een heldere uiteenzetting gegeven van het NRV Reisreporter-concept. De geselecteerde reisreporters weten als geen ander wat er van hen wordt verwacht: ‘Elke reis is uniek, maar pas echt uniek als een ieder dit zo ervaart ’ aldus de heer Gerritsen, een enthousiaste NRV Reisreporter.

Bij NRV Holiday staan service en kwaliteit hoog in het vaandel. Door consumenten in te zetten hoopt NRV Holiday haar kwaliteitsniveau te perfectioneren. Doel is dan ook op een groot aantal van onze groeps-, privé- en zelf samengestelde-reizen jaarlijks meerdere NRV Reisreporters in te zetten.

Nieuws