De persoonlijke service van Reisbureau Reisgraag.nl

Het team van Reisbureau Reisgraag.nl
Het team van Reisbureau Reisgraag.nl
Bij Reisbureau Reisgraag.nl staan we bekend om de persoonlijke service. Deze is voor ons erg belangrijk en proberen we dan ook voor al onze klanten te realiseren. Of ze nou online via de website boeken of op kantoor langskomen. Een persoonlijke benadering zorgt vaak ook voor meer vertrouwen bij de klanten. Benieuwd naar onze service?

Persoonlijke service bij een offerte-aanvraag

Onze persoonlijke service begint al bij de offerte-aanvraag. De collega's van het reisbureau reageren vaak binnen een dag op het offerteformulier en een aanvraag wordt altijd gebeld. Telefonisch contact is altijd persoonlijker dan alleen contact via de mail en het schept meer vertrouwen. Zo krijg je een betere indruk van ons. Ook is het veel gemakkelijker om een aanvraag via de telefoon te bespreken dan via de mail. Vaak zijn er aanvullende wensen en deze zijn tijdens een telefoongesprek makkelijk aan te geven. Daarnaast kom je er als klant tijdens een telefoongesprek achter of wij als reisbureau wel bij jou passen. Na het bespreken van de wensen, gaan wij aan de slag met de offerte. Op een later tijdstip nemen wij weer telefonisch contact op om de offerte uitgebreid te bespreken. 

Persoonlijke service bij een boeking

Waar bij de meeste online reisorganisaties de service stopt bij of na een boeking, gaat die bij Reisbureau Reisgraag.nl gewoon verder. Wanneer je op onze website een reis boekt, nemen wij diezelfde dag of de werkdag erna contact op om de boeking en eventuele extra's te bespreken. Heb je een offerte-aanvraag gedaan en wil je aan de hand van een offerte bij ons een reis boeken? Dan boeken wij de reis voor je in. Ook dan bespreken we alle extra's die bijgeboekt kunnen worden. Na boeking hoef je je ook geen zorgen te maken over wanneer de restantbetaling voldaan moet worden of wanneer stoelen gereserveerd kunnen worden. Zes weken voor vertrek sturen wij onze klanten een herinnering voor de restantbetaling en drie weken voor vertrek krijg je van ons een mailtje met belangrijke informatie over jouw reis, bijvoorbeeld over de stoelreservering of eventuele verzekeringen. 

Bij Reisgraag.nl zorgen we voor persoonlijke service
Bij Reisgraag.nl zorgen we voor persoonlijke service

Persoonlijke service tijdens de reis

Bij de reisbescheiden ontvang je een mobiel noodnummer dat 24/7 bereikbaar is. Zowel op ons vaste nummer als op ons noodnummer is er geen wachtrij. Het noodnummer heeft ook een whatsapp waarop wij altijd bereikbaar zijn. Kort voor vertrek sturen wij al onze klanten een berichtje zodat ze het noodnummer kunnen opslaan. Daarnaast zijn wij altijd erg benieuwd of onze klanten het naar hun zin hebben op vakantie en sturen wij dus ook tijdens de reis altijd even een berichtje om te kijken of alles naar wens is. Ben je op vakantie jarig of vier je een jubileum? Wij proberen altijd een kleine attentie te regelen.

Persoonlijke service na de reis

Ook na de reis stopt onze service niet zomaar. Het is voor ons belangrijk een band op te bouwen met onze klanten en te laten zien dat ook na de reis, ze niet zomaar worden vergeten. Zo vragen we bij thuiskomst altijd even hoe de reis is geweest en proberen we ook tijdens verjaardagen even contact te hebben met onze klanten.

Artikelen